
Om de 1 a 2 jaar bestellen we even een nieuw vloerkleed voor het deel bij onze televisie voor onze warme voetjes! Vrijwel altijd bestellen we het bij Volero omdat ze een snelle levertijd hebben met heel veel keuze en kleur opties. Tot op heden altijd mooie vloerkleden gehad die ook lang meegaan. Wij wisselen het gewoon vaak omdat we allerlei huisdieren hebben en we het niet gaan diepte reinigen etc. Dus als ervaren Volero.nl kopers, kunnen we deze webshop zeer aanraden.
Eerste ervaring met dit bedrijf en meteen een slechte. Ik heb juist gekeken naar de voorraad. Kleed is op voorraad met daarbij duidelijk de tekst “voor 23:00 besteld, volgende dag in huis”. Een dag later krijg ik een mail van DPD waarin staat dat pakket nog niet door hun is ontvangen. Je kunt dus wel voor 23:00 bestellen maar er wordt niet meer dan een order klaar gezet! Misleiding om klant tot koop te laten verleiden! En nee, ben niet ongeduldig maar wilde het kleed cadeau geven. Vandaag dan maar naar de woonboulevard en pakket weigeren als deze geleverd wordt.
Kocht een tapijt 3 weken geleden, correct betaald en werd verzonden via GLS.
Bestelling zit al een tijdje geblokkeerd bij GLS Rotterdam , en wordt door zowel GLS als Volero van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik zit al 3’weken te wachten op een levering, “probleem” ligt bij de vervoerder. Meer als een onderzoek starten kan Volero niet bieden. En maakt hiermee het probleem van de vervoerder het probleem van de klant. Tot op heden nog geen duidelijkheid ontvangen. Als ik Volero was zou ik het bestelde opnieuw versturen. En de huidige zending direct met vervoerder afhandelen. En niet zoals nu over de rug van de klant. VERVOLG: uiteindelijk besloten na 3 weken wachten de order te annuleren, zelfde dag het form ingevuld en geretourneerd aan volero, waarna ik de bevestiging kreeg dat bedrag snel zou worden overgemaakt. Na 1,5 week wachten eindelijk een bevestiging ontvangen. Volero laat klant achter met zeer slechte ervaring.
Mooi kleed besteld bij Volero. Ze hebben erg veel keuze en als je een mooi motiefje hebt gevonden, kun je het in alle maten bestellen. Dat is ideaal. Toen ik mijn vloerkleed voor het eerst uitpakte, was ik een klein beetje underwhelmed. Op de website zag het er toch een stukje mooier uit, maar nu het een tijdje ligt, ben ik er helemaal aan gewend. Het ziet er gewoon hartstikke goed uit. Ik zou hier zo weer bestellen.
Het kleed kwam opgerold in plastic aan.
Kwaliteit valt zwaar tegen en ligt niet vlak, was heel bobbelig.
Ook de kleur was véél feller dan op de afbeelding.
Ik heb 2 kleden besteld bij Volero. Deze zijn na 3 maanden nog niet geleverd. Ik ben gaan bellen met de klantenservice en toen is aangegeven dat het ene kleed vast verzonden kon worden. Er is nooit verteld dat dit 7 euro extra gaat kosten.
Het kleed werd compleet opgetrommeld in vierkante doos geleverd ipv netjes op rol.
Vervolgens krijg ik tweede kleed binnen en na 3 maanden wachten en ook nog opgetrommeld kleed besluit ik de boel terug te sturen.
Ik bel naar de klantenservice en krijg te horen dat ik 2 x 7 euro moet betalen, waar ik het uiteraard niet mee eens ben. Er wordt geen millimeter mee bewogen en zij blijven bij dit onterechte standpunt. Wat een onklantvriendelijk bedrijf, zonder enige fatsoenlijke service.
Ik raad u aan hier zeker niks te bestellen!!!
We kochten ongeveer 1,5 jaar geleden een groot wolle vloerkleed bij Volero. Al heel snel bleek dat er enorme pluizen vanaf komen en het kleed snel slijt volgens de klantenservice valt dit onder normale slijtage. Dus helaas. Erg teleurgesteld in het kleed en dit bedrijf.
Schermen met extreem lage prijzen maar als je de maat intoetst kost alleen de kleinste deze extreme prijs. Zelfs als je voor selecteert in maat lijkt het een super aanbod, alleen beginnen ze toch met de laagste prijs/ kleinste maat....dom om er vanuit te gaan dat je klanten dat niet in de gaten hebben.....
Mooie vloerkleden, veel standaardmaten op voorraad, anders staat er precies bij hoe lang je moet wachten. Wij hebben al meerdere vloerkleden bij Volero.nl besteld en nooit klachten gehad. Je moet wel even 2 dagen wachten voordat het kleedje mooi op de vloer ligt, dit komt omdat ze hem opgerold opsturen. Verder totaal geen probleem, even uitrollen, iets zwaars op de hoeken zetten en dat is het.
De bezorging van het Vloerkleed zat in een doos
Het zat vol met kreukels na een maand een mail verstuurt naar volero. Ik moest het kleed oprollen en een dag zo laten. Na 2 dagen weer uitgerold maar nog kreukels. Het ziet er niet uit!!!
Wij bestelden een beige kleed. We kregen echter een kleed met hoofdtonen grijs/groen. Zij zeggen ijskoud is de lichtinval; nou met de beste wil van de wereld is dit niet de lichtinval. Wij zitten ermee, ze doen er verder niets aan. Misleiding noem ik dit!
Niets ontvangen! Op 19jan bestelde ik een tapijt bij Volero, na telefonisch werd er gemeld dat de levering pas rond 17maart kon gebeuren. 20 maart bel ik hen voor een update van de levering, waarbij ze zeggen dat ze 5 februari hebben geleverd, ik heb niets ontvangen dus ik vraag hen wie hiervoor heeft afgetekend en zeggen doodleuk dat ze 30 dagen na levering niets meer kunnen doen voor mij. Dit dus 3 dagen na de afgesproken leverdatum. PURE OPLICHTERIJ
Hopeloze klantenservice service, tapijt na 1.5.maand kapot en vinden ze dat je verkeerd hebt stof gezogen. Dit soort idiote uitspraken heb ik nog nooit gehoord. DWW1074367
Wij hebben hier al 2 keer ons nieuwe vloedkleed/shaggy besteld en beide keren waren we zeer tevreden! Kleden gaan echt jaren mee, assortiment is groot en de site is overzichtelijk qua keuze opties. Met name het rode perzische vloedkleed heeft bij ons echt jaren gelegen en ziet er nog steeds zo uit als wanneer we hem kochten! Top webshop voor vloerkleden.
Ik kocht een wollenvloerkleed van Volero en ben tevreden over de looks en feel.
Maar het kleed geeft enorm veel pluizen af. Volgens de klantendienst van Volero is dit normaal. Maar als ik met een zwarte broek op de mat ga zitten, hangt mijn broek vol met pluizen en ook mijn zetel en living hangen vol... Dit lijkt me toch niet helemaal normaal. Ik moet dagelijks mijn living stofzuigen...
Verschrikkelijk! Mijn moeder van 81 heeft een erg slecht tapijt ontvangen die vrijwel gelijk uit elkaar viel. De klantenservice maakt foute aannames en geeft mijn moeder de schuld dat dit gebruikers schade is. Ik heb ze gewezen op hun foute beoordeling en daar gaan ze niet eens op in. Ze reageren ook niet op het bericht dat ik contact wil met een leidinggevende! Het gaat ons niet om het geld van de kleed, maar om het principe dat ze zo'n slecht kleed leveren en het niet eens bij een bejaarde vrouw op komen halen. Koop niet bij Volero!
Er zijn 17 reviews geschreven over Volero op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.