Van der Valk Kasteel Bloemendal

Van der Valk Kasteel Bloemendal

2.6 reviewscore • 5 reviews
J

Jammer voor de goede naam Van der Valk

Gisteren waren we geboekt voor 2 nachten in kasteel Bloemendal. Mijn partner bestelde een wijn met een glas leidingwater (heeft haar voorkeur en is bij geen enkele ander Van der Valk vestiging een probleem). Dat mocht de bartender niet geven (zei hij). De general manager Jan van Boom bevestigde dit. Na aandringen was een klein glas mogelijk. De bartender deed het kennelijk te vol waarna de general manager het alsnog half leeg goot voor hij het mijn partner aanbood. Na dit schandelijke gedrag zijn we onmiddellijk uitgecheckt en komen hier nooit meer terug.
Jammer van deze klantonvriendelijke behandeling van de general manager voor Van der Valk. Wij komen al vele jaren bij veel van de vestigingen en zijn altijd zeer positief over hotel, restaurant en personeel.
Ook jammer dat Van der Valk geen centrale klachtenregistratie heeft waar het gedrag van een general manager gemeld kan worden.

Joop 6 feb 2024
Reageer
J

deze Van der Valk doet zijn naam geen eer aan!

Logeren al jaren in diverse Van der Valk hotels, maar dit was de slechtste! 1e avond bijna ander half uur op het eten moeten wachten,en bij nader na vragen bleek dat er een grote groep eters (Lions) belangrijker waren dan wij als hotel gast! Dit gebeurde de volgende middag weer maar nu in de tuin,daar moesten wij plaats maken voor weer een groep en wij mochten plaats nemen in een ongezellig bij tuintje met ook alleen maar schaduw,was dus ook koud om te zitten! hadden met een zakeljike relatie in de zon willen zitten! Helaas pindakaas zal voor dit hotel als vaste Van der Valk bezoekers geen reclame meer maken! Alles bij elkaar een dikke onvoldoende en ook het personeel blonk niet uit in service en gastvrijheid!

John Sijes 21 jul 2023
Reageer
T

Betreurenswaardige vorm van oneerlijk gedrag

Het is verontrustend om te zien dat er sprake is van misleiding. De General Manager heeft op mijn Facebook-review gereageerd door zich voor te doen als een klant en te beweren: "Prachtig hotel, geen enkele tegenslag ervaren..." Dit is een betreurenswaardige vorm van oneerlijk gedrag. Zelfs op dit platform ontwijkt hij zijn verantwoordelijkheid voor de tekortkomingen van zijn eigen hotel. ---- 25-05-2022. Het lijkt erop dat de situatie nog verder verslechterd is dan eerder gedacht. Een groep mensen verzamelde geleidelijk in de loungebar, uiteindelijk waren we met 14 personen voor een aperitief. We hadden ongeveer 10 kamers geboekt en genoten van gezamenlijke ontbijt- en dinerbijeenkomsten.

Theo 15 jun 2023
Reageer
I

Voldeed niet aan de verwachtingen

We reizen en verblijven in verschillende Van der Valk hotels, maar deze keer was onze ervaring ronduit teleurstellend. Het voldeed niet aan de verwachtingen die we doorgaans hebben van Van der Valk. Het ontbijt was matig, verre van indrukwekkend voor de prijs van 262 euro per kamer per nacht. We hadden voor drie nachten geboekt, maar na de eerste nacht wilden we eigenlijk al vertrekken. Helaas kon annuleren niet meer. Voor het totale bedrag van 786 euro hadden we veel meer verwacht. De geboden oplossing was teleurstellend: slechts één gratis ontbijt. 😥

Ivanka 30 apr 2023
Reageer
J

Hartelijk verwelkomd

We werden hartelijk verwelkomd en op onze kamer stond zelfs een Bellobox-snackpakket klaar voor onze hond. Huisdieren zijn niet toegestaan in het ontbijtgedeelte, maar op verzoek kunnen ze in de aangrenzende ruimte worden ondergebracht. Het ontbijt was uitstekend, en het bestelde lunchpakket was ook zeer goed verzorgd. Heel blij dat ik hier mocht zijn!

Jennifer 23 apr 2023
Reageer
Hotels in de buurt

Dit zijn de beste hotels van juli 2024 in de omgeving van Vaals.

Over Van der Valk Kasteel Bloemendal

Er zijn 5 reviews geschreven over Van der Valk Kasteel Bloemendal op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Hotels
  • Vaals, Limburg
  • https://www.hotelbloemendal.nl
  • bloemendal@valk.nl