Recent heb ik bij Update.nl een TCL TV aangeschaft, deze bleek bij aankomst een defect te hebben. Ik heb mijn soundbar aangesloten echter leek dit niet te werken.
Ik heb vervolgens contact gezocht met de technische service van TCL zelf. Zij adviseerde me een aantal stappen te doorlopen, en dit heb ik zorgvuldig gedaan. Echter bleek dit het probleem niet op te lossen. TCL gaf daarbij aan dat de TV defect is.
Na contact op te nemen met Update.nl werd gezegd dat dit niet onder de bedenktijd van 30 dagen viel. Zij zeggen dat dit met TCL moet worden opgelost. Na het aankaarten van de wettelijke retourtermijn van 14 dagen mocht ik de TV dan eindelijk terugsturen. Update.nl gaf aan een retour opdracht aan te maken bij verzendpartij TransMission, zij hebben de tv de volgende dag netjes afgehaald.
Ik heb toen een nieuwe TV besteld en deze is netjes geleverd. Echter, tot mijn verbazing wordt er voor de TV € 30 minder terugbetaald. Nu blijkt dat in de voorwaarde staat dat dit de kosten zijn voor het retourneren van televisies. Al met al dus een schande dat je de retourkosten van € 30 zelf moet vergoeden bij het terugsturen van een defecte TV.
Ik heb er nu al enorm veel spijt van dat ik mijn nieuwe TV ook bij Update.nl heb aangeschaft!!
LET OP VOORDAT U WAT BESTELD BIJ UPDATE.NL
Heb hier mijn printer inclusief cartridges gekocht, deze was echt een stuk goedkoper dan op andere sites dus de keuze was voor mij snel gemaakt. De Canon printer werkt inmiddels goed en gelukkig was het installeren eenvoudig dus heel blij met mijn aankoop via Update.nl.
Er zijn 2 reviews geschreven over Update.nl op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.