Eigenlijk al mijn verzekeringen heb ik bij Unive. HIer ben ik al jaren klant en nooit problemen gehad. Een nieuwe verzekering aanvragen of schade melden gaat allemaal erg eenvoudig. Dat vind ik wel belangrijk. Dat moeten ze je ook zo makkelijk mogelijk maken. Ik blijf nog wel bij Unive, zie geen reden om over te stappen naar een andere verzekeringsmaatschappij.
Het melden van een schade bij deze verzekeraar was een hele opgave. Vooral het annuleren van een reis vanwege ziekte kostte veel tijd en moeite om de klantenservice te bereiken.
Advies aan de verzekeraar: wees duidelijk op de website of elders te vermelden wat te doen bij ziekte en annulering van een reis zodat klanten niet afhankelijk zijn van de klantenservice.
Meer contactmogelijkheden, zoals via WhatsApp, zouden ook welkom zijn.
Ben echt ANTI verzekeraar maar nu kwam het een keer goed uit en dat zal ik dan ook toonbaar maken. Ik werd ziek in het buitenland en werd opgenomen in het ziekenhuis. Mijn vrouw had gelijk contact opgenomen met Unive en binnen 12 uur hadden we bevestiging dat de uitkering geregeld zal worden. We kregen zelfs een extra vergoeding omdat we 2 dagen vakantie hadden gemist. Had dit nooit verwacht want normaal willen verzekeraars altijd alleen maar innen, dus als ze dan eens goed uitbetalen wil ik dat ook graag mede delen!
Dit zijn de beste verzekeringen van juni 2025.
Er zijn 3 reviews geschreven over Unive op Reviews.nl. Met een 4.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Geweldig.