L

slechte zaak

Nu de diensten en service van telfort ,is helaas niet het zelfde gebleven ,ik heb vanaf eind juni ,begin aug problemen gehad met internet ,tv ,en vast bellen ,alles hier in huis is vervangen ,door monteur van Guidion ,en nog niet goed ,toen een monteur van KPN ,en die ging gewoon weg ,omdat hij niet wist wat hij kwam doen ,want alles was goed BINNEN ,ja meneer ,het probleem lig buiten ,een onstabiele lijn ,dus de straat moet open ,nu daarna toch weer een monteur van de KPN ,let wel het was toen nog gewoon telfort ,nu die man is alle portieken afgegaan ,en zag idd ,dat het niet goed was ,dus hup de auto in en naar een buitenkast in de buurt ,kom hij terug en zegt ,ik heb u op een ander lijntje gezet dus nu moet het goed zijn ,en dat was dus op 4 aug ,nu heb ik alweer een week last van dezelfde problemen ,dus telfort net gebeld ,en alles weer uitgelegd ,en nu zeg deze meneer ,ik kan u een monteur sturen maar ALLEEN als er kosten bij komen moet u het betalen ,aanvaart u die kosten ,ik zeg nee natuurlijk niet ,nu mvr fijne avond dan verder ,fijn hoor ,maar ik stap nu naar de rechtsbijstand ,en ik stap over ,alles blijf het zelfde ja ,niet echt ,slechte zaak ,

Leon 29 aug 2020
Reageer
J

waanzinnig slechte service

Service welke service??? Al aantal jaren klant, de afgelopen maand nog nooit zo slécht behandeld! Wat een mensen daar op die afdelingen. Elke keer andere smoes, 10 minuten in de wacht worden gezet om vervolgens gewoon de verbinding te verbreken. Verhuizing door zetten kunnen jullie blijkbaar niet. Is erg moeilijk volgens mij. Al een maand geen dientsen van jullie. Nu blijkt na zelf onderzoek gedaan te hebben, want ja van jullie komt niks! Dat er een probleem is met de glasvezel aansluiting op ons nieuwe adres. Net weer 45 minuten aan de telefoon gehangen waarvan 3x 10 minuten in de wacht!!!! Willen ze wel monteur sturen, naar oude adres!! Daar valt toch je bek van open. Ik wil weg bij jullie maar zelfs dat werken jullie tegen. En wij zijn hier de dupe. Bedankt telfort!!!!

Janneke 26 aug 2020
Reageer
A

Telfort HELP

Telfort: ben dit niet gewend van jullie: ik heb geen of nauwelijks internet. Na alle mogelijke zelf-stappen te hebben ondernomen toch gebeld. Uiterst vriendelijk geholpen door een vd medewerkers: we zien dat uw internet slecht werkt, probeer even nwe kabels en nwe stekkers, mocht het daarmee niet zijn opgelost, komt er n monteur. Zogezegd zo gedaan, nwe kabels gekocht, nieuwe stekkers gekocht, nood is hoog, ook ik werk thuis, investering gedaan, harde reset gedaan op advies, helaas. Kan gebeuren. Bel ik toch weer hoopvol terug naar Telfort, dat hadden jullie immers aangeraden, dan lossen we t op. Krijg ik me daarnet een hork ad lijn! Jeetje, ondanks dat ik vriendelijk bleef en vroeg naar mogelijke oplossing, met respect voor deze Covid-19 situatie, wist deze pannenkoek me te vertellen dat een beetje internet ook internet is en hij niks voor me kan doen. Pas als de lijn dood is ben ik in beeld. Euhm, de lijn is dood, komt al stotterend soms een minuutje binnen! Over n paar weken ben ik hopelijk aan de beurt?!! Voor 44,- per maand?!!!Na enig aandringen zei ie ook nog dat ie t al 3x had gezegd en hij niks op te lossen had en geen verdere discussie wilde. KPN gebeld: die waren hoogst verbaasd. Tuurlijk moet er n monteur komen! Nogmaals Telfort gebeld, krijg ik dezelfde oen (zal naam en personeelsnr niet noemen) ad lijn: mevrouw nogmaals ik ga geen discussie aan (ik discussieerde niet, vroeg slechts om hulp, ik kan immers niet werken nu en nood is hoog) ik kan u niet helpen. Ik ben serieus flabbergasted. Het is voor iedereen roeien met de riemen die we hebben in deze tijd, ik kan niet werken zonder internet, maar serieus, als ik mét internet mijn eigen klanten zo te woord sta kan ik beter gelijk stoppen met werken!!🤬 Ik ga ervan uit dat jullie mijn komende rekening ook naar rato berekenen, als in, een beetje internet is ook een beetje betalen, dus 10%?? @Telfort HELP!!!

Anneloes 23 aug 2020
Reageer
m

Overstappen slecht geregeld

Overstappen bij Telfort is niet zo goed geregeld. Op 4 aug zou mijn abonement overgezet worden op de simkaart van Telfort Nu is het 9 aug en kan ik opeens niet meer bellen. Telfort heeft zonder pardon het nummer overgezet naar hun simkaart terwijl ik deze simkaart nog niet binnen heb. Mijn telefoon heb ik hard nodig i.v.m een hartritmestoornis. Ik verwachte daar vandaag ook telefoon over vanuit zorginstanties. Telfort toonde daar aan de telefoon weinig begrip voor en zeggen dat ik maar moet wachten. Ondertussen maak ik extra kosten omdat ik nu gebruik maar van een prepaid kaart. Prepaid en zeker niet van Telfort. Telfort ik vind dit hoe dan ik een kwadelijke zaak ik wil dan graag ook spoedig een keurige reactie hebben of ik maakt gebruik van mijn 15 dagen heroepingsrecht.

marco 9 aug 2020
Reageer
K

Sinds de verhuizing al 6 dagen zonder internet

Slechtste klantenservice ooit!! Verhuizing doorgegeven (RUIM van tevoren) aan Telfort met de vraag of het abonnement verlengd kon worden. Was geen probleem. Nu sinds de verhuizing al 6 dagen zonder internet om dat er vanuit hun iets fout was gegaan wat ze ook zelf toegaven, waardoor ons abonnement geannuleerd werd per 19 juli ipv alleen het adres gewijzigd werd. Nu al tig keer gebeld, een klachtenformulier ingevuld etc. Niemand die contact met ons opneemt en niemand die ons wil helpen van de klantenservice want dat kunnen ze allemaal zogenaamd niet. En dat terwijl het hun fout is. In plaats van dat ze ons zo snel mogelijk proberen te helpen doen ze geen enkele moeite. Achterlijk!!!

Karolien 26 jul 2020
Reageer
J

alleen maar het probleem verder vooruit duwen en n

Verschrikkelijke klanten service van Telfort. Al zes weken geen internet, de 1ste keer bellen kwam het erop neer dat de zaak naar de technische dienst van Telfort gaat. Binnen 12 werkdagen zouden we bericht krijgen, na 2 weken nog maar een keer gebeld want we hadden nog geen bericht van Telfort. Het zou nu weer binnen een week geregeld moeten worden. Na 4dagen kregen we een Email van Telfort met daarin een link om een afspraak te maken met de monteur, inmiddels waren er al corona maatregelen getroffen in Nederland, maar toch maar een afspraak gemaakt met telfort. Wordt de afspraak afgebeld, door de monteur vanwege corona komt hij niet meer. Dat wist Telfort aan het begin van de week toch ook al... De monteur had wel een verzoek ingediend om een nieuw internet kastje te regelen, hopelijk een oplossing. Na ander halve week weer gebeld met de klantenservice want we hebben niks meer gehoord van Telfort, nou in 1 week zou het geregeld zijn en we zijn inmiddels al weer 13 dagen verder.

Of in het kort, alleen maar het probleem verder vooruit duwen en niks uitvoeren.

Jordy 18 jul 2020
Reageer
L

Snel internet

Voor mijn werk beheer ik een webshop en niets is zo belangrijk bij een webshop als het hebben van goed en snel internet.
Ik zit nu al jaren bij Telfort en ik ben hier altijd nog tevreden over geweest.
De website heeft er nog nooit uit gelegen en ik heb hier nog nooit klachten over gehad.
Ik ken ook bedrijven namelijk waarbij de webshop er regelmatig uitligt en dat klinkt niet zo heftig, maar voor ons zou dat echt een ramp zijn.
Dan loop je zo tientallen tot honderden euro's mis.
Dus bedankt Telfort, dat jullie mij nog nooit in de steek hebben gelaten en dit hopelijk ook nooit zullen doen.

Laura 11 jul 2020
Reageer
L

onbeperkt niet echt onbeperkt

Ik heb sinds een half jaar onbeperkt internet abonnement van Telfort.

Helaas in onbeperkt niet echt onbeperkt. Volgens Telfort krijg je elke dag 5GB en als die op is kan je elke keer weer 1GB activeren.

Nu weet iedereen zijn moeder dat 5GB en al helemaal 1GB niets meer waard is in 2020.

Je kijkt een film op Netflix en weg is je data. Je mag voor de rest van de dag 1GB aanvullen.

Nu zou je denken, dan zal Telfort het aanvullen wel super goed hebben gemaakt. Maar ook dat is helaas een tegenvaller.

Je kan alleen aanvullen via de app als je op je mobiel zit. De app werkt enorm traag (vooral als je bundel op is, is dat niet ironisch?)

Oftewel, als je een keer een serie of film kijkt op je telefoon en je initiële 5GB is op, dan mag je voor de rest van de dag via een super trage app elke keer 1GB aanvullen. Je wordt als het ware gestraft dat je "veel" data gebruikt. Maar is dat niet waarom men onbeperkt data neemt?

Conclusie: Telfort onbeperkt data is een slecht product. Niet vanwege de snelheid of connectie, dat zit met Telfort wel snor. Het is vooral de hoeveelheid data die je krijgt In combinatie met een trage app.

Advies: neem het niet, totdat Telfort de data verhoogt naar 10GB initieel en 5GB opwaarderen. Dat is nog steeds weinig data in 2020, maar wel handzame

Lars 4 jul 2020
Reageer
P

Slecht internet en tv

Het schijnt allemaal een stuk voordeliger te zijn, dat internet en tv van Telfort.
En dat mag dan wel zo zijn, maar dan moet het wel goed werken.
En ik vind dat dat hier niet het geval is, onze tv stelt niet veel voor en het internet bij ons is al helemaal een groot drama.

Peter 1 jun 2020
Y

Ik ben heel erg lang lid geweest van Telfort en ik dacht altijd dat ik hier een hele goede deal had, maar dat blijkt toch behoorlijk tegen te vallen. Je review komt wel overeen met wat ik denk.
Andere maatschappijen bieden veel voordeligere opties aan dan Telfort en daarom ben ik zodra het kon ook overgestapt naar een andere maatschappij.

Yvan 14 jul 2020
J

Telfort beoordeling

Ik zat eerder altijd bij Telfort en hier was ik helemaal niet ontevreden over, het enige ‘probleem’ voor mij was dat ik het altijd aan de dure hebt vond.
Tot ik op een dag een aanbieding bij een andere maatschappij zag en toen heb ik deze kans gegrepen en ben ik overgestapt.
Misschien als Telfort gaat mee concurreren met deze prijzen dat ze (nog) meer klanten zouden werven.
Wie weet een idee voor de nabije toekomst.

Jeremy 15 nov 2019
T

Telfort is qua geld een hele goede optie en keus, hier ben ik absoluut van overtuigd. Ik zou zo geen goedkopere aanbieder kunnen bedenken.
Helaas moet je dan ook wel wat luxe inleveren, die extra zenders zitten er nu niet in, maar dat is maar net de afweging die je maakt van wat je belangrijk vindt en wat je minder belangrijk vindt.

Tristan 23 dec 2019
V

Telfort telefoon en tv

Ik had het nooit verwacht dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar ik ben heel erg blij met Telfort!
Ik was altijd een beetje sceptisch over Telfort want ik had altijd het idee dat dit niet veel soeps was, maar ik had het mis en dat wil ik dan best toegeven.
Mijn vriendin was hier lid van en zo heb ik kunnen ervaren dat Telfort gewoon hartstikke goed is en een slechte aanbieder is zoals ik eigenlijk had verwacht.

Victor 25 okt 2019
I

Telfort is een internet en tv aanbieder die niet alleen goed is maar ook nog eens lekker goedkoop. En aangezien wij als jong gezin best op onze centen moeten letten regelmatig is het altijd een fijn idee dat we op dit soort dingen dan flink kunnen besparen. Daarbij kijken wij toch niet eens zo veel tv daar hebben er helemaal geen tijd voor met dat jonge spul wat hier de hele dag door het huis rent en ons bezig houdt.

Inge 9 jan 2020
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2024.

Over Telfort

Telfort was een Nederlandse telecomaanbieder die sinds 1996 actief was en inmiddels is opgegaan in KPN. Het bedrijf richtte zich op het aanbieden van internet-, tv-, en telefoondiensten aan particuliere en zakelijke klanten. Telfort onderscheidde zich van andere providers door haar focus op eenvoud, gemak en betrouwbaarheid. Het bedrijf bood eenvoudige en transparante abonnementen aan tegen scherpe prijzen en had een uitstekende klantenservice met lokale medewerkers. Telfort investeerde in hun eigen infrastructuur om klanten een stabiele en snelle internetverbinding te bieden. Het bedrijf maakte deel uit van KPN en maakte gebruik van hetzelfde netwerk.