Internet TV

Tele2 Thuis

16 reviews
50% positief
13% neutraal
37% negatief

Tele2 Thuis biedt klanten de mogelijkheid om pakketten zelf samen te stellen. Wil je veel tv zenders of juist weinig? Snel internet of heb je genoeg aan iets minder, alles is mogelijk en zo kunnen klanten zelf de prijs bepalen. Met een betrouwbaar ADSL verbinding en voldoende internetsnelheid om eigenlijk je gehele huishouden van internet te voorzien, is Tele2 thuis een goede optie gebleken.

Tele2 Thuis is nu T-Mobile Thuis.

Canal Digitaal is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek Canal Digitaal


Reviews (16)

  • R

    Tele2 Thuis is gestopt en is nu T-Mobile Thuis

    Spijtig dat ze zijn gestopt. Was wel happy klant want heb Tele2 ook op de telefoon aangesloten. Vind dat altijd zo irritant van bedrijven die telecom hebben en dan graag willen uitbreiden. Gaat vaker fout dan goed. Doe het dan gewoon niet. Tele2 mobiel is top, Tele 2 thuis vond ik ook prima maar feit dat ze zo snel alweer gestopt zijn zegt eigenlijk wel weer genoeg. Alle klanten zijn overgegaan naar T-Mobile thuis. Wij zijn reeds klant van Ziggo geworden, kost iets meer maar krijg je ook wel veel leuks voor terug. 1 ster omdat ze zijn gestopt uit het niets.

    Rens 26 nov 2021

  • D

    Tele2 heel snel internet

    Bij Tele2 thuis staan er drie dingen centraal en dat zijn precies de drie dingen die ik heel belangrijk vind en waar ik bewust naar heb gezocht.
    Het eerste punt is dat ze hier tot 1000 Mbit per seconde internet hebben, wat echt super snel is.
    Voor iemand die in de ICT zit als werk is dit van groot belang en ik merk hier nu al de voordelen van.
    Ook moet ik veel telefoontjes plegen voor mijn werk, dus het volgende punt 'vast bellen tegen een laag tarief' kwam voor mij ook als perfecte uitkomst.
    Iedere maand had ik opnieuw een hoge rekening omdat ik weer over mijn bel bundel heen was gegaan.
    Hier zal ik van nu af aan gelukkig geen last meer van hebben.
    En als laatste heb je natuurlijk de tv aansluiting.
    Het is interactieve tv met veel verschillende functies en het heeft helemaal niets te maken mijn werk in welk opzicht dan ook, maar het is wel heel fijn dat wanneer ik vrij ben ik heerlijk voor de tv kan ontspannen en kan kijken wat ik maar wil.
    Ik zou Tele2 thuis echt aan iedereen kunnen aanraden, maar vooral aan de mensen die veel vanuit huis werken en hier snel internet bij nodig hebben en dus veel moeten bellen dan is dit perfect!

    Daan 28 dec 2020

  • W

    matige ervaring van Tele2 thuis

    Wij hebben de bundel van internet en televisie van Tele2 Thuis en hier hebben we een matige ervaring mee. Voor het internet en de televisie heb ik samen 20 mb internet, dat is best veel. Als je televisie kijkt dan gaat er vervolgens wel zo'n vijf a zes mb vanaf waardoor je nog 14 of 15 over moet houden. Dat is bij ons niet zo, wanneer ik een test doe met de televisie zelfs nog uit dan kom ik amper boven de 10 mb en dat schiet niet bepaald op. En met de televisie aan is het helemaal bedroevend wat er overblijft.

    Hier over contact gehad met Tele2 thuis en ik kreeg meteen een nieuwe modem toegestuurd, dit vind ik dan wel weer heel netjes van ze en ook een blijk van welwillendheid om mensen te helpen. Helaas was dit niet de oplossing voor ons. Voor ons was dit helaas geen goede keus, ik weet niet waar het precies aan ligt maar wij gaan wel op zoek naar iets anders.

    Wout 12 dec 2020

  • S

    Snel internet en goede tv bij Tele2

    Zowel op het gebied van het internet als van de tv bij Tele2 thuis heb ik geen enkele aanmerking.
    Ze komen goed de belofte voor de internetsnelheid na, wat ik altijd erg kan waarderen want meestal is dat niet zo.

    Laatst een keer een kleine storing gehad, maar toen hoefde ik alleen maar even snel de modem te resetten en alles deed het daarna gelijk weer goed. Easy job, doen deal dus. Dat iets niet werkt heb ik al zo vaak meegemaakt, maar dat het zo makkelijk zelf te verhelpen was heb ik nog niet eerder gehad dus dat was een fijne verademing.

    Stefan 7 dec 2020

  • T

    Televisie en internet bij Tele2

    Ik zit aangesloten bij Tele2 voor de internet en televisie bij mij in huis en dat bevalt super Nice. Het is een hele goedkope aanbieder en het werkt perfect. Ik kijk veel televisie als ik niet aan het werk ben dus dat is belangrijk bij mij en ook de spelcomputer staat veel aan bij mij thuis.

    Ik ben dan ook heel blij dat ik een middenweg heb gevonden en zo niet bij de duurste aanbieder zit, maar dat het wel goed te doen is qua prijzen. Ik heb ervoor gekozen om de goedkoopste optie te nemen en dat werkt voor mij goed genoeg, meer dan dit heb ik niet nodig.

    Tygo 1 dec 2020

  • G

    Van Ziggo naar Tele2

    Wij zijn van Ziggo overgestap naar Tele2, omdat Ziggo zo maar de prijs had verhoogd en ons hier niet eens van op de hoogte had gebracht. Hier was ik behoorlijk pissig over, de dag dat ik er achter kwam heb ik ook gelijk contact gezocht met Ziggo en mijn ontevreden hier over uitgesproken. Ze kwamen nog wel met excuses en smoesjes aan zetten, maar dat was voor mij te laat ik was er klaar mee.

    Nu zitten we bij Tele2 en dit gaat allemaal erg goed vind ik. De prijs is naar wens en alles werkt ook gewoon goed. Je hebt natuurlijk wel iets minder zenders tot je beschikking zoals fox sport etc. maar dat vind ik niet erg, zo veel keek ik daar nou ook weer niet naar. En voor mij is het juist wel goed om wat minder tv te gaan kijken, dus wat dat betreft alleen maar weer een voordeel erbij. Tele2 is duidelijk en overzichtelijk, iets wat ik erg belangrijk vind.

    Guido 1 okt 2020

  • A

    Wie kan mij verder helpen

    Beste Tele2,
    Ik heb meer dan twee weken geleden mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Een aanzienlijk bedrag is van mijn rekening geschreven. Ik heb echter geen bevestiging gekregen. Ik heb gelijk gebeld en zou uitgezocht worden. Na een week heb ik niets gehoord van jullie. Ik heb de klantenservice weer gebeld. Er zou een systeemfout zijn geweest op de website oid en er zouden meerdere bestellingen niet zijn doorgekomen. Ik zou nog een paar dagen geduld moeten hebben. Deze week heb ik wederom niets gehoord. Vandaag heb ik maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de meneer van de klantenservice is er geen afdeling die mij verder kan helpen. Ik heb gevraagd naar de afdeling finance of naar zijn teamleider. Met zowel de teamleider en de afdeling finance kan geen contact worden opgenomen. Kortom ik moet het maar uitzoeken. Graag wil ik weten wie mij verder kan helpen.??

    Annemarie 9 sep 2020

  • K

    Prijsverhogingen

    Tele2, die prijsverhogingen elk jaar lopen een beetje uit de hand, nu weer met 2.50 omhoog, ik wil dit niet meer, ik ga ook eens rondkijken naar iets anders... Misschien is Budget alles in 1 wat voor mij.., ik wil ook nog graag een boterham kunnen eten wat zo langzamerhand door alle verhogingen links en rechts steeds moeilijker wordt, schaamteloos

    Karel 29 aug 2020

    • J

      Tele2 heeft altijd van die leuke en pakkende reclames vind ik. Ik zit zelf in dat wereldje namelijk dus ik herken dat soort dingen als de beste en de reclame van Tele2 die blijft je echt bij en dat is natuurlijk wat je wilt. Dat het in mensen hun hoofd gaat zitten en dan krijg je ze zover om over te stappen. Bij ons was dat niet nodig, wij zitten al jaren bij Tele2 en zijn hier heel tevreden over. Vind ook dat ze eens moeten stoppen met de prijsstijgingen daar is iedereen wel beu van.

      Jesse 7 okt 2020

  • D

    Tele2 televisie en internet

    Wij zijn vooral een groot voorstander van het internet van Tele2, deze werkt erg goed en is altijd snel. Wij zitten nooit met het probleem dat het internet het niet doet of langzaam is of iets wat hier ook maar een beetje op lijkt. Dit is echt een heel groot pluspunt aan Tele2 vind ik. De televisie van Tele2 vind ik niet zoveel bijzonders, het is gewoon 'normale' televisie, niets meer en niets minder. Maar dat is ook helemaal prima, want zo veel kijken wij toch geen televisie. Voor ons is Tele2 dus een hele goede keus geweest en pakt dit erg goed uit. Het is een aanbieder die wij zeker zouden aanraden als je veel waarde hecht aan goed en snel internet.

    Dennis 7 aug 2020

  • W

    Een hoop gedoe

    Tele2 je zou denken dat ik superblij zou zijn dat we eindelijk een SMS bericht ontvangen dat onze internetaansluiting actief is. Heeft maar 7 weken geduurd.
    Niets is minder waar. Lieve Tele2 onze internetaansluiting is nog niet actief. Vanochtend nog een medewerker gesproken ( ik denk inmiddels medewerker nummer 20). Deze aardige heer wist te vertellen dat volgende week maandag een patch in de centrale wordt geplaatst. Heel raar, want Tele2 netwerken heeft ons vorige week bevestigd dat zij dit al gedaan hebben. Het enige wat wij nog nodig hebben is een NTU kastje in de meterkast, die kan worden aangesloten op
    Oké, ik zal niet alleen negatieve ervaringen opschrijven. Wij hebben een hele aardige heer van het escalatieteam gesproken (want als je dreigt de opdracht te annuleren, wordt je gelijk teruggebeld), hij heeft binnen een dag voor een noodoplossing gezorgd. Een digitenne kastje, zodat we toch tv kunnen kijken. En een 4g Wi-Fi module, zodat we toch kunnen internetten. Wat best handig is als je wegens Corona thuis moet werken.
    Tele2, ik had jullie altijd heel hoog zitten, de reclames vind ik geniaal en herkenbaar.. Maar ik ben op dit moment echt diep teleurgesteld. Ik zou graag deze week nog mijn aansluiting willen hebben. Ik heb nu 2 weekenden formule 1, via de iPad moeten kijken ( ja ik ben fan en heb zo uitgekeken naar de uitgestelde start van het seizoen), met happerend beeld, stilstaand beeld..ik heb gehuild...
    Vandaag weer maar weer eens gebeld. 50 minuten aan de telefoon gezeten, 4x doorverbonden. En wat denk je monteur was nog niet ingepland. 1e mogelijkheid 22 aug. Echt belachelijk dat dit zo lang moet duren. Dat dit niet geescaleerd kan worden.
    Gaan jullie zo om met nieuwe klanten of willen eigenlijk geen nieuwe klanten en alleen maar reclame maken voor Tele2. Hoe fijn het is om op afstand te werken in deze rare tijden.. Nou voorlopig gaat mijn databundel op van het creëren van we hotspot om thuis te kunnen werken.

    Wim 6 aug 2020

  • H

    excuses maar geen vergoeding

    Telecommunicatie bedrijf Tele2 heeft klaarblijkelijk van communicatie zelf nog geen brood gegeten. Tot vier maal toe schieten jullie tekort in zowel mobiele abonnementsfacturen/aansluitingen als internetaansluitingen. Wanneer ik hier contact met jullie op neem worden er excuses gemaakt maar geen directe vergoedingen geboden onder de noemer "foutje". Hier moet ik het dan mee doen.
    Internet dat 3 maanden vantevoren wordt aangegeven voor een verhuizing, wordt weken te laat geleverd (geen alternatief geboden). Aansluitkosten voor een internetset worden dubbel in rekening gebracht van 150€. Ik moet hier zelf meerdere keren achter aan gaan om de kosten te niet te doen, daarnaast werd mij bij het doorgeven vd verhuizing verteld dat deze kosten NIET in rekening gebracht zouden worden. Een eenmalig tegoed 25gb internet wordt vervolgens maandelijks daarna toch in rekening gebracht waarbij de tele2 medewerker vertelde dat het slechts voor een maand was. En daar boven op een draadloze internetset/tv-set die vervolgens niet naar behoren werkt. Ondanks het 'x' aantal uren dat ik bij jullie aan de helpdesk heb gehangen heb ik nooit een klacht ingediend of een negatieve recensie achtergelaten.
    Echter wanneer ik (de klant) in gebreke kom, worden hier direct hoge kosten voor gevraagd. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice. Mij werd verteld aan de telefoon dat er geen afsluiting zou plaatsvinden wanneer een openstaande factuur netjes overgemaakt zou worden. Een week na overmaken van de factuur krijg ik zojuist bericht dat ik tóch afgesloten word. Het bijpassende kostenplaatje is hier dan nog eens 700€++. Wanneer ik contact opneem met jullie helpdesk (chat) wordt mij verteld dat het soms een week kan duren voor de factuur in achting genomen wordt en ik het maar met de afsluiting moet doen. Jullie hebben mij geen enkele keer een extra brief of mail gestuurd als herinnering voor de openstaande factuur of dat hier een dergelijke deadline aan was verbonden.
    Samengevat;
    - het lijkt alsof jullie zelf bij verre niet de verantwoordelijk hoeven te dragen die jullie wél van jullie KLANT verwachten
    - jullie hebben verzuimd om beloofde diensten te leveren
    - de geboden gratis tijdelijke compensatie bleek niet tijdelijk, en wordt maandelijks volledig in rekening gebracht
    - factuur betaald, maar wordt nu alsnog afgesloten met als boodschap dat deze nog in behandeling is.
    Als laatste wordt mij overigens nog verteld dat ik me na afsluiting wel weer opnieuw kan aansluiten als ik bereid ben aansluitkosten te betalen.. Ik hoop toch dat we hier een meer passende oplossing voor gaan vinden Tele2 Nederland.

    Hendrik 31 jul 2020

  • R

    Tele2 thuis

    Eerder dacht ik altijd dat Tele2 alleen voor de telefoon was, maar dat had ik dus even helemaal mis. Tele2 is niet alleen voor de telefoon, maar kan ook voor internet en televisie. En aangezien wij onze telefoon hierbij hebben aangesloten leek het ons een logische keus om dat dan ook te doen met de internet en televisie. Dus dat hebben we dan ook maar gedaan. Maar om nu te zeggen dat we hier zo weg van zijn kan ik ook niet zeggen. Het werkt prima en de prijs is ook niet verkeerd, maar het is niet zo dat het veel beter is dan andere maatschappijen.

    Ronnie 9 feb 2020

  • S

    Tele2 goedkoop

    Tele2 is echt veel goedkoper dan een heleboel andere aanbieders en waar dat aan ligt weet ik niet want de kwaliteit die ze leveren is net zo goed, al dan niet beter, als de duurdere aanbieders. Schijnbaar kan het voor hun uit om een lager bedrag te vragen dan de dure aanbieders, dit is ook wel slim want op die manier werf je natuurlijk klanten. Maar aan de andere kant heb je wel veel meer klanten nodig om het zelfde bedrag te ontvangen, maar dat is ook niet mijn probleem. Wij zijn in elk geval erg blij dat ze niet zo veel geld vragen om hier lid te mogen zijn. We zijn nog nooit ergens zo goedkoop uit geweest als hier.

    Sander 31 jan 2020

  • T

    Tele2 bezuinigen

    Als je moet bezuinigen op je huishoudbudget of als je dit gewoon graag wilt en je zoekt iets waar je minder geld aan kunt spenderen, dan is internet en tv vaak iets wat hier uitkomt.
    Bij ons was het ook nodig dus ik ben gaan onderzoeken wat de verschillende aanbieders kosten per maand.
    Dit resulteerde in mijn schrikken want ik wist niet en had ook nooit verwacht, dat hier zo’n groot verschil in prijs zou zitten.
    Tele2 is vele malen goedkoper dan een aantal andere bekende aanbieders.
    Wat hebben wij hier veel geld aan weggegooid, ik wou dat we veel eerder naar Tele2 waren gegaan.

    Ted 30 jan 2020

    • T

      Wij zitten voor ons internet en onze televisie bij Tele2 thuis.
      Daarvoor bij KPN maar dat beviel ons voor geen meter, dus na iets van 2 jaar al besloten om over te stappen naar iets anders.
      Zo kwamen wij bij Tele2 thuis terecht en tot nu toe ben ik niet ontevreden.
      Ik vind de prijs aan de hoge kant, dat dan weer wel. Ik ben nu meer geld kwijt dan dat ik voorheen bij KPN kwijt was.
      Maar daar staat tegenover dat alles nu wel naar behoren werkt, dus dat maakt veel goed.

      Tyler 4 mrt 2020

  • T

    Tele2 thuis kan beter

    Tele2 thuis kan in mijn ogen beter. Veel andere maatschappijen hebben allerlei extra’s die kenkritiek of erbij kunt nemen als je daar een abonnement afsluit, maar bij Tele2 is dit eigenlijk niet zo waardoor ze zich niet bepaald onderscheiden van de rest. Dat vind ik zonde en ik denk dat ze hierdoor ook veel klanten mis lopen.

    Tobias 25 jan 2020

    • R

      Veel geld voor weinig waar, zo zou ik Tele2 thuis kort samenvatten en dat is dus niet bijster positief zoals je kunt zien.
      Ik had er veel meer van verwacht toen ik dit dure abonnement afsloot.
      Voor iets waar je zo veel geld voor moet betalen, zou je toch ook een stuk meer mogen verwachten naar mijn mening.
      Ik blijf hier niet langer aan vast zitten dan nodig is, dat weet ik wel zeker.

      Ryan 23 apr 2020

  • H

    Tele2 goed

    Tele2 heeft heel goed en snel internet en tv, dat is ook niet zo heel vreemd aangezien het een van de grootste aanbieders van heel Nederland is samen met ziggo denk ik.
    Over ziggo hoor ik best veel klachten en over Tele2 hoor ik dit veel minder vaak en veel.
    Of het ook echt beter is weet ik niet, de kans is ook wel aanzienlijk groot dat het een beetje vergelijkbaar aan elkaar is.
    Bij mij in de vriendengroep zit bijna iedereen van wie ik het weet bij Tele2 of bij ziggo en het verschil zit hem dan vooral in de sportkanalen daar heeft ziggo wat meer van.
    Maar de box die ziggo heeft is dan volgens mij weer slechter, maar dat kan ik moet uit eigen ervaring zeggen.

    Herman 3 jun 2019

    • J

      Ik zat eerder altijd bij ziggo, maar hier was ik nooit zo tevreden over. Het was langzaam of de box liep vast en dan moest ik het programma weer van voren af aan opstarten, heel onhandig en dat terwijl je erg veel geld betaalt hier voor.
      Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb ik besloten om om te switchen van ziggo naar Tele2 en dat is tot nu toe een keus geweest waar ik nog geen enkele keer spijt van heb gehad. Dit bevalt me perfect.

      Jelle 3 jun 2019