Beste Tele2,
Ik heb meer dan twee weken geleden mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Een aanzienlijk bedrag is van mijn rekening geschreven. Ik heb echter geen bevestiging gekregen. Ik heb gelijk gebeld en zou uitgezocht worden. Na een week heb ik niets gehoord van jullie. Ik heb de klantenservice weer gebeld. Er zou een systeemfout zijn geweest op de website oid en er zouden meerdere bestellingen niet zijn doorgekomen. Ik zou nog een paar dagen geduld moeten hebben. Deze week heb ik wederom niets gehoord. Vandaag heb ik maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de meneer van de klantenservice is er geen afdeling die mij verder kan helpen. Ik heb gevraagd naar de afdeling finance of naar zijn teamleider. Met zowel de teamleider en de afdeling finance kan geen contact worden opgenomen. Kortom ik moet het maar uitzoeken. Graag wil ik weten wie mij verder kan helpen.??
Tele2, die prijsverhogingen elk jaar lopen een beetje uit de hand, nu weer met 2.50 omhoog, ik wil dit niet meer, ik ga ook eens rondkijken naar iets anders... Misschien is Budget alles in 1 wat voor mij.., ik wil ook nog graag een boterham kunnen eten wat zo langzamerhand door alle verhogingen links en rechts steeds moeilijker wordt, schaamteloos
Tele2 heeft altijd van die leuke en pakkende reclames vind ik. Ik zit zelf in dat wereldje namelijk dus ik herken dat soort dingen als de beste en de reclame van Tele2 die blijft je echt bij en dat is natuurlijk wat je wilt. Dat het in mensen hun hoofd gaat zitten en dan krijg je ze zover om over te stappen. Bij ons was dat niet nodig, wij zitten al jaren bij Tele2 en zijn hier heel tevreden over. Vind ook dat ze eens moeten stoppen met de prijsstijgingen daar is iedereen wel beu van.
Prima partij, alles werkt uitstekend. Alleen handig om een tplink router of netgear router aan je modem te koppelen voor de wifi. Prettige klantenservice. Monteurs snel ter plekke voor de installatie. Was wat sceptisch i.v.m. de negatieve recensies, maar was dus nergens voor nodig. Bestel gerust zou ik zeggen.
100% mee eens. Wij hebben nu 2 weken T-Mobile internet en tv aangesloten. Was heel gemakkelijk om deze installatie zelf uit te voeren, duurde me ongeveer 15 minuutjes. Heel erg blij met de overstap omdat het gewoon veel goedkoper is als bijvoorbeeld KPN en geloof me, het is precies hetzelfde wat je ervoor terug krijgt. Heb net een eigen review geschreven over T-Mobile thuis en gaf ze 5 sterren. Well deserved!
Wij zijn vooral een groot voorstander van het internet van Tele2, deze werkt erg goed en is altijd snel. Wij zitten nooit met het probleem dat het internet het niet doet of langzaam is of iets wat hier ook maar een beetje op lijkt. Dit is echt een heel groot pluspunt aan Tele2 vind ik. De televisie van Tele2 vind ik niet zoveel bijzonders, het is gewoon 'normale' televisie, niets meer en niets minder. Maar dat is ook helemaal prima, want zo veel kijken wij toch geen televisie. Voor ons is Tele2 dus een hele goede keus geweest en pakt dit erg goed uit. Het is een aanbieder die wij zeker zouden aanraden als je veel waarde hecht aan goed en snel internet.
Telecommunicatie bedrijf Tele2 heeft klaarblijkelijk van communicatie zelf nog geen brood gegeten. Tot vier maal toe schieten jullie tekort in zowel mobiele abonnementsfacturen/aansluitingen als internetaansluitingen. Wanneer ik hier contact met jullie op neem worden er excuses gemaakt maar geen directe vergoedingen geboden onder de noemer "foutje". Hier moet ik het dan mee doen.
Internet dat 3 maanden vantevoren wordt aangegeven voor een verhuizing, wordt weken te laat geleverd (geen alternatief geboden). Aansluitkosten voor een internetset worden dubbel in rekening gebracht van 150€. Ik moet hier zelf meerdere keren achter aan gaan om de kosten te niet te doen, daarnaast werd mij bij het doorgeven vd verhuizing verteld dat deze kosten NIET in rekening gebracht zouden worden. Een eenmalig tegoed 25gb internet wordt vervolgens maandelijks daarna toch in rekening gebracht waarbij de tele2 medewerker vertelde dat het slechts voor een maand was. En daar boven op een draadloze internetset/tv-set die vervolgens niet naar behoren werkt. Ondanks het 'x' aantal uren dat ik bij jullie aan de helpdesk heb gehangen heb ik nooit een klacht ingediend of een negatieve recensie achtergelaten.
Echter wanneer ik (de klant) in gebreke kom, worden hier direct hoge kosten voor gevraagd. Ik heb contact gehad met jullie klantenservice. Mij werd verteld aan de telefoon dat er geen afsluiting zou plaatsvinden wanneer een openstaande factuur netjes overgemaakt zou worden. Een week na overmaken van de factuur krijg ik zojuist bericht dat ik tóch afgesloten word. Het bijpassende kostenplaatje is hier dan nog eens 700€++. Wanneer ik contact opneem met jullie helpdesk (chat) wordt mij verteld dat het soms een week kan duren voor de factuur in achting genomen wordt en ik het maar met de afsluiting moet doen. Jullie hebben mij geen enkele keer een extra brief of mail gestuurd als herinnering voor de openstaande factuur of dat hier een dergelijke deadline aan was verbonden.
Samengevat;
- het lijkt alsof jullie zelf bij verre niet de verantwoordelijk hoeven te dragen die jullie wél van jullie KLANT verwachten
- jullie hebben verzuimd om beloofde diensten te leveren
- de geboden gratis tijdelijke compensatie bleek niet tijdelijk, en wordt maandelijks volledig in rekening gebracht
- factuur betaald, maar wordt nu alsnog afgesloten met als boodschap dat deze nog in behandeling is.
Als laatste wordt mij overigens nog verteld dat ik me na afsluiting wel weer opnieuw kan aansluiten als ik bereid ben aansluitkosten te betalen.. Ik hoop toch dat we hier een meer passende oplossing voor gaan vinden Tele2 Nederland.
Ik wist nooit dat je ook televisie en internet via T-mobile kon krijgen, dit is nieuw voor mij. Dus mijn vraag is ook eigenlijk een beetje of dit echt nieuw is, of dat het gewoon niet bij mij bekend was.
Ik heb hier een deal afgesloten om te proberen, want het zag er allemaal erg aantrekkelijk uit. En tot zover ben ik nog niet teleurgesteld, de prijs die ik nu betaal is in ieder geval veel lager dan wat ik voorheen altijd moest betalen en alleen daarom al ben ik er erg blij mee.
ik wist nooit dat je ook t-mobile voor tv en internet had, ik dacht altijd dat dit alleen voor de mobiele telefoon als provider was. Maar per toeval kwamen we er dus achter dat dit voor meerdere dingen goed was en zo hebben we hier een abonnement voor tv en internet afgesloten. Het was een gok, maar deze gok heeft tot op heden goed uitgepakt. Wij zijn blij met de keus en zullen dit abonnement hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een tijdje houden.
Eerder dacht ik altijd dat Tele2 alleen voor de telefoon was, maar dat had ik dus even helemaal mis. Tele2 is niet alleen voor de telefoon, maar kan ook voor internet en televisie. En aangezien wij onze telefoon hierbij hebben aangesloten leek het ons een logische keus om dat dan ook te doen met de internet en televisie. Dus dat hebben we dan ook maar gedaan. Maar om nu te zeggen dat we hier zo weg van zijn kan ik ook niet zeggen. Het werkt prima en de prijs is ook niet verkeerd, maar het is niet zo dat het veel beter is dan andere maatschappijen.
Tele2 is echt veel goedkoper dan een heleboel andere aanbieders en waar dat aan ligt weet ik niet want de kwaliteit die ze leveren is net zo goed, al dan niet beter, als de duurdere aanbieders. Schijnbaar kan het voor hun uit om een lager bedrag te vragen dan de dure aanbieders, dit is ook wel slim want op die manier werf je natuurlijk klanten. Maar aan de andere kant heb je wel veel meer klanten nodig om het zelfde bedrag te ontvangen, maar dat is ook niet mijn probleem. Wij zijn in elk geval erg blij dat ze niet zo veel geld vragen om hier lid te mogen zijn. We zijn nog nooit ergens zo goedkoop uit geweest als hier.
Als je moet bezuinigen op je huishoudbudget of als je dit gewoon graag wilt en je zoekt iets waar je minder geld aan kunt spenderen, dan is internet en tv vaak iets wat hier uitkomt.
Bij ons was het ook nodig dus ik ben gaan onderzoeken wat de verschillende aanbieders kosten per maand.
Dit resulteerde in mijn schrikken want ik wist niet en had ook nooit verwacht, dat hier zo’n groot verschil in prijs zou zitten.
Tele2 is vele malen goedkoper dan een aantal andere bekende aanbieders.
Wat hebben wij hier veel geld aan weggegooid, ik wou dat we veel eerder naar Tele2 waren gegaan.
Wij zitten voor ons internet en onze televisie bij Tele2 thuis.
Daarvoor bij KPN maar dat beviel ons voor geen meter, dus na iets van 2 jaar al besloten om over te stappen naar iets anders.
Zo kwamen wij bij Tele2 thuis terecht en tot nu toe ben ik niet ontevreden.
Ik vind de prijs aan de hoge kant, dat dan weer wel. Ik ben nu meer geld kwijt dan dat ik voorheen bij KPN kwijt was.
Maar daar staat tegenover dat alles nu wel naar behoren werkt, dus dat maakt veel goed.
Tele2 thuis kan in mijn ogen beter. Veel andere maatschappijen hebben allerlei extra’s die kenkritiek of erbij kunt nemen als je daar een abonnement afsluit, maar bij Tele2 is dit eigenlijk niet zo waardoor ze zich niet bepaald onderscheiden van de rest. Dat vind ik zonde en ik denk dat ze hierdoor ook veel klanten mis lopen.
Veel geld voor weinig waar, zo zou ik Tele2 thuis kort samenvatten en dat is dus niet bijster positief zoals je kunt zien.
Ik had er veel meer van verwacht toen ik dit dure abonnement afsloot.
Voor iets waar je zo veel geld voor moet betalen, zou je toch ook een stuk meer mogen verwachten naar mijn mening.
Ik blijf hier niet langer aan vast zitten dan nodig is, dat weet ik wel zeker.
Even mijn frustratie over T-mobile thuis van mij afschrijven... Want als het werkt, dan is de deal hiervan heel goed, maar dan moet het dus wel werken. Wij hebben thuis heel vaak problemen met de wifi hiervan en niet alleen ik, maar iedereen bij ons. Via powerline heb ik meerdere wifi punten aangelegd in ons huis en dan staat ook altijd op een voldoende signaal wanneer ik dit meet. Dus wat ik er van vind? Je raad het waarschijnlijk al, niet heel veel goeds. Het internet doet het even, om daarna weer volledig stil te vallen tot mijn grote frustratie, echt om gek van te worden.
Wij hebben thuis een abonnement van T-Mobile en het bereik wat we hier mee hebben laat echt te wensen over!
Mijn kinderen zitten hier dagelijks over te mopperen en eerlijk gezegd kan ik ze geen ongelijk geven want ook ik zelf vind dit ontzettend irritant.
We wonen dan wel in een klein dorpje, maar dat vind ik geen geldig excuus waarom het bereik hier slechter zou mogen zijn dan in een grote stad of iets dergelijks.
Het is dat we een abonnement voor een jaar hebben afgesloten en dat we hier aan vast zitten, anders was ik al lang gewisseld naar een andere service hier voor.
Dit is heel herkenbaar! Wij wonen ook in een klein dorp en zodra wij het dorp in rijden bij wijze van spreken valt ons bereik weg of wordt het in elk geval een heel stuk minder.
Dit zou niet mogen want je betaalt per maand een vreselijk hoog bedrag hier voor en dan lijkt me toch dat je hier wel een beetje kwaliteit voor terug mag verwachten.
Mijn vrouw zegt altijd dat ik me hier niet zo druk om moet maken en dat het geen ramp is maar ik vind het gewoon slecht dat het bereik zo waardeloos is terwijl wij hier wel flink voor moeten dokken.
Dan moeten ze het gratis maken, dan zou ik me er minder druk om maken.
Tele2 heeft heel goed en snel internet en tv, dat is ook niet zo heel vreemd aangezien het een van de grootste aanbieders van heel Nederland is samen met ziggo denk ik.
Over ziggo hoor ik best veel klachten en over Tele2 hoor ik dit veel minder vaak en veel.
Of het ook echt beter is weet ik niet, de kans is ook wel aanzienlijk groot dat het een beetje vergelijkbaar aan elkaar is.
Bij mij in de vriendengroep zit bijna iedereen van wie ik het weet bij Tele2 of bij ziggo en het verschil zit hem dan vooral in de sportkanalen daar heeft ziggo wat meer van.
Maar de box die ziggo heeft is dan volgens mij weer slechter, maar dat kan ik moet uit eigen ervaring zeggen.
Ik zat eerder altijd bij ziggo, maar hier was ik nooit zo tevreden over. Het was langzaam of de box liep vast en dan moest ik het programma weer van voren af aan opstarten, heel onhandig en dat terwijl je erg veel geld betaalt hier voor.
Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb ik besloten om om te switchen van ziggo naar Tele2 en dat is tot nu toe een keus geweest waar ik nog geen enkele keer spijt van heb gehad. Dit bevalt me perfect.
Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2023.
Een van de grootste providers, Odido, is een verzamelnaam van de samengevoegde bedrijven T-Mobile en Tele2. Dit bedrijf zich richt op de Nederlandse markt voor breedbandinternet, televisie en telefonie. Odido Internet + TV biedt verschillende pakketten aan voor internet en televisie, waarbij klanten de keuze hebben uit verschillende internetsnelheden en televisiepakketten. Het bedrijf staat bekend om zijn goede klantenservice en stabiele netwerk. Odido heeft als doel om betaalbare en betrouwbare telecomdiensten aan te bieden aan consumenten en bedrijven in Nederland. Het bedrijf is voortdurend bezig met het verbeteren van zijn producten en diensten en het uitbreiden van zijn netwerk om de grootste te worden.