T

Goedkoopste internetabonnement van Nederland

T-Mobile heeft het goedkoopste internetabonnement van Nederland. Dit was voor mij de reden om over te stappen naar het Internet Only abonnement van T-Mobile Thuis. Goed dat ik dit gedaan heb want ik heb er absoluut geen spijt van. Ik betaal een stuk minder en mijn internet is even goed als dat ik gewend was. De installatie was super eenvoudig, totaal geen problemen mee gehad. Kwestie van aansluiten, aanzetten en klaar. Als je T-Mobile Thuis gaat bestellen, hebben ze een hele handige tool om te berekenen hoeveel Mbit/s downloadsnelheid je nodig hebt om te kunnen internetten zonder haperingen. Je kunt aanvinken wat voor activiteiten je online doet en met hoeveel personen. Hier rolt een getal uit en dat is hoeveel Mbit/s je nodig hebt. Vervolgens kun je kiezen of je het Internet Basic of Internet Fast abonnement wilt. Heel handig, want ik wist nooit hoeveel Mbit/s ik precies nodig heb. Heel goed gedaan van T-Mobile om deze tool te integreren. Nu kan ik met zekerheid kiezen, zonder maar te gokken of voor de zekerheid maar het snelste te nemen terwijl dat helemaal niet nodig is.

T. Keizer 11 okt 2021
B

Je werkt hier vast want je verkoopt graag zie ik.
Ik verwacht een eerlijke review. Graag eerlijke reviews van klanten

Bo ze 17 okt 2021
T

Nee, ik werk hier niet. Ongelofelijke reactie. Probeer alleen mijn mening te geven en mensen te helpen. Daarnaast kan je er niet onderuit dat ze het goedkoopste zijn als je het vergelijkt met de grote namen als Vodafone en KPN. Doe je huiswerk eerst voordat je zo dom reageert.

T. Keizer 17 okt 2021
L

Internet Only van T-Mobile

Internet Only van T-Mobile is perfect. TV kijken en bellen doe ik al jaren niet meer. Alles gaat via internet. Ik kijk eigenlijk alleen Netflix en bellen doe ik via Whatsapp. Aangezien ik alles online doe, bespaar ik veel op mijn vaste lasten. Dit kan ik meer mensen aanbevelen! Je krijgt een heel goed Wifi-Modem van T-Mobile. Het dit modem heb je overal in huis goede WIFI-ontvangst. Overal kan ik dus Netflix kijken. Op mijn televisiescherm, mobiel of tablet! Ik heb wat hulp gekregen bij de installatie, want ik ben niet echt technisch. Ze hadden mij zeer vriendelijk en geduldig geholpen, totdat alles perfect werkte. Kortom, als je ook wil besparen op je vaste lasten kan ik je zeker Internet Only van T-Mobile aanraden! Als je toch televisie wilt kijken, kun je dit ook gratis via verschillende apps doen.

Luuk 6 okt 2021
Reageer
r

opzeggen abonnement zorgt voor problemen

na lange tijd problemen te hebben gehad met de diensten van tmobile thuis, besloten voor een andere provider te gaan. heb aantal klachten gemeld mbt wifi en afspelen van opnames en dergelijke. nu met opzeggen abonnement ben ik verplicht nog een maand opzegtermijn te ondergaan en deze natuurlijk ook te moeten betalen. geld terug omdat de dienst de afgelopen tijd niet voldeed is geen sprake van. Begin niet aan tmobile thuis als je het niet zeker weet!

roy lucas 5 okt 2021
I

Je moet het ook niet opzeggen roy.
wij zijn als gezin erg tevreden met T-Mobile. Iedereen van ons gezin heeft hier een abonnement en we hebben hier nog nooit problemen mee gehad, dus dat zegt in mijn ogen genoeg.

In de tekst staat dat T-Mobile goedkoper is dan de bekendere aanbieders en in principe klopt dit want ze zijn echt één van de goedkoopsten, alleen ik dacht dat ze zelf ook wel bij de bekendere aanbieders van Nederland zouden horen. Maar misschien is dat gewoon bescheidenheid van hun kant. Ze zijn sowieso een stuk goedkoper dan Ziggo en KPN bijvoorbeeld, had ik gecheckt op de websites.

Irene 6 okt 2021
R

Slechte WIFI!!
wifi valt uit, vervolgens worden we door de klanten service op iets geadviseerd om het op te lossen dat niet eens werkt. volgens mij heeft ze zelf geen idee van wat ze doet. SCHANDE!!!

Rosalie 22 nov 2022
J

T-Mobile Internet & Interactieve TV

Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Hier heb ik geen spijt van, omdat er voor mijn gevoel niet veel is veranderd. Alleen het maandbedrag is in positieve zin veranderd. Hier ging het mij ook voornamelijk om.

Ik krijg er gratis EPSN bij, maar dat maakt mij verder niks uit. Dat kijk ik toch niet. Het is ook fijn dat je overal TV kunt kijken via internet, maar dit had ik ook met Ziggo. TV terugkijken en pauzeren werkt allemaal ongeveer hetzelfde als bij Ziggo en minstens even goed. Kortom, het verschil van interactieve TV tussen Ziggo en T-Mobile merk ik niet eens. Dan beter een lager maandbedrag betalen.

Internet is ook gewoon prima geregeld. WiFi is lekker snel en hier merk ik ook weinig verschil met mijn vorige provider. Ik heb nog geen problemen ondervonden met internet. Ik heb overal in huis goed WiFi ontvangst en internet is lekker snel. Hier dus ook geen klachten over. Het is gewoon wat je van internet kunt verwachten, stabiel en snel.

Ik heb zeker geen spijt dat ik overgestapt ben naar T-Mobile Thuis, maar ik heb wel spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Het scheelt mij toch weer wat tientjes in de maand die ik nu aan andere dingen kan uitgeven.

Jaap 17 sep 2021
Reageer
A

5 dagen zonder internet of oplossing

Ongelofelijk dit. Sinds vrijdag brandt het FO-lampje niet meer en zitten we zonder internet. Als je dan de klantenservice belt krijg je te horen dat ze er een ticket van maken en ze na 5 werkdagen een response verwachten. Een internet-provider die in 2021 mensen voorschotelt dat ze ermee moeten omgaan dat ze 5 dagen geen internet hebben thuis.

Hoe moet ik nu werken? Hoe moet mijn vriendin haar project afmaken?

Als dit niet vandaag of morgen opgelost is, stappen we direct over. Wees gewaarschuwd als je hier een internet abonnement wilt aansluiten!!!!

Adi 21 aug 2021
T

Ik herken me in jouw review Adi. Helaas zijn wij ook overgestapt. Slecht aangelegd (totaal niet volgens de regels kadaster, maar als spagetti een paar cm diep onder de tegels door) Twee maanden geen vaste telefoon gehad, heel vaak storing met TV en internet. En een bizar slechte helpdesk, waar je na 45 minuten wachten (altijd is "momenteel de wachttijd iets langer dan u van ons gewend bent" NOT dus) iemand te spreken krijgt die geen verstand van zaken heeft.

TMobaal 2 okt 2021
G

Extra korting met Internet en TV van T-Mobile

Als je T-Mobile hoort, denk je misschien niet direct aan internet en interactieve tv. De meeste mensen denken dan aan een mobiele telefoon abonnement. Daar was ik ook één van, tot ik erachter kwam dat ze ook internet en tv aanbieden. Ik zag het toevallig op hun website staan en aangezien ik ook een mobiel abonnement bij T-Mobile heb, was ik wel geïnteresseerd. Voornamelijk vanwege het feit dat je extra korting krijgt wanneer je al klant bent bij T-Mobile of Tele2.

Toen ik besloten had om over te stappen naar T-Mobile Internet en TV, heb ik dit eenvoudig gedaan via internet. Ik heb gekozen voor Internet Basic (50 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload), Wifi Plus (Wifi-punt voor perfecte wifi) en Interactieve TV. Vast Bellen kon volgens mij ook nog, maar hier heb ik niet voor gekozen, omdat ik al een mobiel abonnement bij T-Mobile heb. Ik kon het eenvoudig afsluiten via internet en de installatie was ook zeer eenvoudig te noemen.

Nu heb ik het een aantal maanden in gebruik en ik ben echt tevreden. Het doet niets onder ten opzichte van mijn vorige provider. Internet is snel genoeg voor mij en super stabiel. Interactieve TV spreekt voor zich en ik wil nooit meer anders. Ik ben heel blij dat ik deze twee abonnementen kan combineren voor extra korting. Dat is toch mooi meegenomen!

Gerard 17 aug 2021
Reageer
R

Top Service

Ik heb sinds 2 maanden contact met Patrick A, van afdeling sales.
Patrick heeft mij geholpen van begin tot het einde, komt netjes zijn afspraken na.
Echt een topgozer, die staat voor zijn werk.
Eerder contact gehad met andere collega's die beloven maar niets doen.
Echt zo blij met Patrick A, van sales, daar kunnen zijn andere collega's nog wat van leren.

Dus Patrick A van sales je bent een topgozer!

Regina 15 jul 2021
M

Wij hebben sinds kort internet en televisie van T-mobile en dit bevalt ons echt perfect! Het werkt goed, de internet is supersnel en ook de televisie van T-mobile bevalt mij enorm goed.

Goede keus dus geweest om over te stappen en ik kan dit echt iedereen aanraden om dat ook te doen. Het is echt niet duur wanneer je het vergelijkt met andere grote namen in deze wereld, dus je bent een stuk voordeliger uit ook nog en dat terwijl je niet aan kwaliteit inlevert.

Mike 1 okt 2021
g

Nooit zakelijk vast internet afsluiten

Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!

graham 12 jul 2021
Reageer
F

Internet Only van T-Mobile

Aangezien ik al jaren geen tv meer kijk, heb ik gekozen voor een Internet Only abonnement van T-Mobile. Ik kijk alleen Netflix en YouTube. Hiervoor heb ik dus geen tv abonnement nodig. Wat ik bespaar op een tv abonnement, gebruik ik om Netflix te kunnen kijken. Ik geloof ook dat on demand video streaming platformen de toekomst zijn. Bij T-Mobile heb ik gekozen voor Internet Fast. Hiermee krijg je 100 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload. Dit is voor mij voldoende. Hierdoor kan ik internetten en tegelijkertijd Netflix of YouTube kijken. Dat is geen enkel probleem. Omdat ik naast Netflix alleen een internet abonnement heb, ben ik lekker goedkoop uit. Dat kan ik wel meer mensen aanbevelen die niet of nauwelijks meer tv kijken. Wanneer ik echt wat wil zien, kan ik altijd programma's terugkijken via internet. T-Mobile is gewoon een prima provider. Ik krijg de internetsnelheid die ze beloven en ik heb nooit last van storingen. Ze zijn qua prijs ook vrij voordelig en als je ook een mobiel abonnement bij T-Mobile hebt is het wel mooi om ook internet bij hun te nemen. Alles onder één dak, dat is wel zo fijn. De installatie was een fluitje van een cent. Klantenservice heb ik nog geen contact mee gehad.

Fred 11 jul 2021
Reageer
S

Gratis overstappen naar T-Mobile Thuis

Een tijdje geleden zocht ik naar een goedkopere internet en tv aanbieder. Veel prijzen vergelijkt en ik kwam uiteindelijk uit bij T-Mobile thuis. Ik had ze gebeld met wat vragen over de overstap en het aansluiten. Ze zeiden dat de overstap gratis is en dat bleek ook zo te zijn. De aansluiting nam ik met behulp van mijn vader maar zelf voor mijn rekening met het installatiepakket. Dit bleek eenvoudiger te zijn dan ik dacht. Binnen een half uurtje was alles aangesloten en het werkte direct. Dit is de eerste keer dat ik interactieve tv heb en dat had ik veel eerder moeten nemen. Daar ben ik zo blij mee. Terugkijken, pauzeren en terugspoelen. Dat geeft een hele andere dimensie aan televisie kijken. Nooit meer thuis hoeven te blijven voor een programma, want ik kijk het gewoon terug als ik eenmaal thuis ben. Over T-Mobile zelf ben ik zeer tevreden. Lage kosten en alles wat ik eigenlijk wil.

Samantha 7 jul 2021
Reageer
W

Slecht van T-Mobile thuis

Op maandag 21 juni jl. hadden we een breuk in onze glasvezelkabel. Dus als gevolg hiervan geen TV, geen internet, geen WIFI, niets dus. Gebeld met T-Mobile en zij zouden een ticket doorsturen naar de KPN voor reparatie. Wij zouden bericht krijgen. Na 3 dagen hadden we nog niets gehoord dus weer bellen met T-mobile.
Blijkbaar was de ticket niet doorgestuurd naar de KPN….FOUTJE….
Op vrijdag hadden we iemand van de KPN die de glasvezel heeft gerepareerd. Maar nog steeds geen TV of normale internetverbinding. Lekker allemaal net voor het weekend met EK voetbal. Vrijdag weer gelijk gebeld met T-Mobile. Zij konden niet vinden waar het aan lag en zouden een ticket doorsturen naar de technische dienst. Inmiddels is het dinsdag 30 juni en we hebben nog steeds niets en niets gehoord. We hebben tussendoor een aantal keren gebeld met T-Mobile maar we krijgen alleen de mededeling dat het in behandeling is. Wanneer het is opgelost??? Niemand die het ons kan vertellen want ze weten het niet. We zijn al heel lang klant van T-Mobile met 2 x T-Mobile thuis en 3 mobiele abonnementen maar zoals het nu gaat denk ik dat we maar beter kunnen overstappen. Dit is niet het eerste probleem met T-Mobile maar wel het meest irritante want we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. Mijn mening??? Denk eerst goed na en vergelijk de verschillende providers voordat je met T-Mobile in zee ga. Wat wij gaan doen? Als het na het weekend nog steeds niet is opgelost OVERSTAPPEN!

WE Idoe 30 jun 2021
Reageer
S

T-Mobile thuis vergelijken

Wij zijn ook blij klant van T-Mobile thuis. Ze komen hun afspraken na, de prijzen zijn prima en bovenal leveren ze een goede tv ontvangst en goede internet verbinding. Meer kan je niet vragen van een internet en tv aanbieder. Ik zie T-Mobile als een provider die tussen alle providers in zit qua prijs en kwaliteit.
Ziggo en KPN is enorm duurder en kwalitatief misschien iets beter want Ziggo heeft haar eigen zenders en KPN bestaat al zo lang en is heel solide. Er zijn ook uiterst goedkope opties als Budget Alles in 1 en voorheen Telfort. Dan kies ik toch iets wat ertussen zit qua prijs dus dat het altijd goed werkt maar niet dat je de hoofdprijs hoeft te betalen. Daarnaast hebben wij ook T-Mobile op onze mobiele telefoons aangesloten sinds kort waardoor we extra korting krijgen.

Sander 28 jun 2021
Reageer
C

TV van T-Mobile thuis goed

Eindelijk een keer TV kunnen kijken zonder dat dit elke keer vastloopt of weg valt.
Iets wat vrij normaal is zou je denken, maar bij ons thuis helaas niet.
Wij hebben heel lang een contract bij een hele goedkope leverancier gehad, hier hadden wij ons toe laten verleiden door de prijs, maar dat heeft niet goed uitgepakt.
Er was altijd wel iets aan de hand als we televisie wilden kijken, waardoor we dat ook steeds minder deden door de irritaties.
Nu is het contract afgelopen en zijn we per direct over gestapt naar T-Mobile, mijn man had vooraf wat onderzoek gedaan en was hier op uit gekomen.
En wat zijn we blij met deze overstap, want zoals ik al zei kunnen we eindelijk tv kijken op de manier zoals het hoort.
En dat allemaal voor een prijs die niet eens duurder is dan wat we voorheen moesten betalen.
Dus hoe je het ook went of keert, het is in alle gevallen een win win situatie.

Caroline 22 jun 2021
R

TV van T-Mobile is inderdaad prima waarbij je soepel kan terugkijken en pauzeren. Moet wel eerlijk zeggen dat de hardware wel toe is aan wat nieuws. Software is prima maar je voelt gewoon dat het bakje het lastig heeft qua snelheid. Veel internet en tv aanbieders hebben al nieuwe tv bakjes uitgerold, wie weet volgt T-Mobile snel.

Rienus 4 jul 2021
f

tevreden over t-mobile thuis

zeer tevreden over het t-mobile thuis pakket. eerlijk gezegd waren wij wel toe aan vernieuwing. jarenlang hadden we tv van kpn en internet van online met een hele ouder router en zonder tv kast. dat ging nog via de gewone kabel zonder dat je terug kon kijken. verder geen klachten over deze providers hoor jaren lang blij klant geweest. mijn vrouw zei tegen me: frans, laten we een alles in 1 pakket nemen waarbij we ook programma's kunnen terug kijken, dat kunnen al mijn vriendinnen ook. via een vergelijker uitgekomen bij t-mobile thuis internet en tv pakket die geheel geïnstalleerd zou worden, dit is reeds gebeurd door een zeer vriendelijke monteur. qua kosten maakt het weinig uit terwijl de internetsnelheid flink verhoogd is en we nu programma's kunnen terug kijken. we gaan er dus flink op vooruit voor dezelfde prijs. hier wil ik t-mobile thuis en de vergelijksite voor bedanken.

frans 27 apr 2021
Reageer
Q

Overgestapt naar T-Mobile thuis betere prijs

Vorige maand overgestapt naar T-Mobile thuis. Mede omdat we T-Mobile als mobiele provider hebben kregen wat enkele kortingen. Voor ons werd Ziggo te duur en zijn we verder gaan kijken waarbij we dus al wel snel uit kwamen bij T-Mobile thuis.
Even op de website gesnuffeld, stond dat je een snelle internetverbinding kreeg tot 1 Gbit per seconde, een goed Wifi-modem, internetactieve tv, gratis ESPN sportzenders en het zou gemakkelijk zijn om je zenderpakketten uit te breiden voor een meerprijs. Dit voor 45 euro per maand! Terwijl ik bij Ziggo 60+ euro betaalde waren we hier al erg blij mee. Ook hoeven we de eerste 3 maanden maar 30 euro te betalen en krijgen we elke maand 5 euro korting omdat we, zoals eerder gesteld, een T-Mobile mobiel abonnement hebben. Oftewel we zijn 20 euro per maand vast goedkoper uit voor het internet en tv abonnement voor thuis. We krijgen 2,50 euro korting op ons T-Mobile mobiel abonnement en 2GB extra internet gratis.

Het is dat we hier zelf achter kwamen nadat een vriend van ons had verteld dat dit je best veel geld kon besparen anders wisten we het niet. Ook goed dat vergelijksites dit aangeven als je jouw adres invoert!

Ik hoop dat jullie iets aan mijn review cq ervaring hebben!

Quido 25 apr 2021
Reageer
A

Zeer en zeer slecht

Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

Annemarie 16 apr 2021
Reageer
J

T-Mobile overstap ervaring

Zeer tevreden op basis van mijn overstap ervaring en het gebruik van de T-Mobile thuis diensten. Waar ik eerst berust was op het feit dat T-Mobile eigenlijk een mobiele provider is, doet T-Mobile het uitstekend als het gaat om de service van internet en tv wat je thuis gebruikt. Wij kijken veel tv, de kids overdag en wij als ouders in de avond. Internet wordt gebruikt op tablets, telefoons, computers en alles werkt goed zonder enige hinder. Het aansluiten ging heel snel doordat er iemand langs kwam om alles aan te sluiten. Aangezien ik hier totaal geen kaas van heb gegeten vroegen we om een monteur die ons ook wat uitleg kon geven. Dit deed de monteur dan ook prima, hij ging pas weg toen hij zag dat de tv en internet verbinding werkte. En voor de mensen die opletten: T-Mobile thuis is vrij goedkoop, zeker als je ook T-Mobile op je telefoon hebt aangesloten.

JP 3 apr 2021
Reageer
V

T-Mobile goedkoopste internet en tv provider

T-Mobile thuis internet en televisie is momenteel simpelweg de goedkoopste internet en tv provider van Nederland. Voor 30 euro krijg je Glasvezel internet 50 Mbit/s en 207 televisiekanalen. Geen HD kanalen trouwens, dat kan wel maar dan betaal je meer dan die 30 euro. Wij hebben het momenteel erg zwaar als gezin door de hele pandemie. Dit is de reden dat we voor alle vaste lasten zijn gaan kijken naar goedkopere opties. Dit scheelt ons op jaarbasis een snelle 420 euro! We gaan namelijk van 65 euro naar 30 euro!
Is goedkoop duurkoop in deze kwestie? Ik vind van niet. T-Mobile thuis levert wat ze zeggen en alles werkt prima.

Vincent 5 mrt 2021
Reageer
T

Belachelijk slechte en trage service

T-mobile Thuis gekozen: krijg eerst m'n modem een week later dan gepland. Resultaat na installatie: geen verbinding. Week later een T-mobile monteur die zegt dat het aan KPN ligt. Weer een week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar de backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een nieuw telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt ongelooflijk belachelijk.

Tom de Jongh 23 feb 2021
R

Ik zou de koopovereenkomst ontbinden wegens het niet leveren van de afgesproken diensten. Dat ten eerste.

Laat je niet gek maken.

R. van Tol 9 mrt 2021
J

Schappelijke prijs voor internet en tv

Ik kreeg een e-mail van T-Mobile (waarschijnlijk omdat ik klant ben van T-Mobile telefoon) dat als ik ook een internet en tv pakket zou nemen dat ik dan leuke kortingen zou ontvangen. Even de prijzen vergelijken en zelfs zonder kortingen ben ik goedkoper uit bij T-Mobile internet en tv in vergelijking met KPN. Eergisteren het installatiepakket ontvangen en ik schrijf nu deze review op het internet van mijn nieuwe internet provider: T-Mobile thuis.

Jan Freriks 18 feb 2021
S

Wanneer je inderdaad T-Mobile bundelt met een T-Mobile thuis pakket krijg je onderstaande opties extra:

Elke maand tot € 10 korting op je mobiele Unlimited abonnement.
Elke maand € 2,50 korting en 2 GB extra data op elk ander mobiel abonnement.

Zeker het aanraden waard als je al klant bent van 1 van de 2.

Simar 18 feb 2021
Y

KLACHT Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis

Op 7 januari 2021 heb ik mij aangemeld voor T-Mobile Thuis Alles-in-1.
Het ontvangen voorstel voor de pakket prijs bedroeg €42,50 per maand en doordat wij gebruik maken van 4 TELE2 onze mobiele abonnementen krijg ik korting voor onbepaald tijd.
T-Mobile heeft de overstap geregeld met ingangsdatum dinsdag 26 januari 2021 waarbij er een monteur van Gideon gepland is tussen 12:00 en 14:00. Tot mijn verbazing is mijn KPN verbinding beëindigd op maandag 25 januari omstreeks 11:40.

In aansluiting hierop heb ik telefonisch contact gezocht met zowel Gideon, T-Mobile als KPN en allen zonder succesvolle uitkomst. Gideon gaf aan niet eerder te kunnen, T-Mobile gaf aan hier niets aan te kunnen doen en voor KPN was het een raadsel en adviseerde mij een klacht brief te sturen.

Tot mijn frustratie heb ik op maandagavond 25 januari de installatie zelfstandig uitgevoerd en heb T-Mobile op dinsdagochtend 26 januari omstreeks 9:00 hierover geïnformeerd.
Aansluitend hierop heeft T-Mobile succesvol een lijnmeting gedaan en mijn thuis telefoon geactiveerd. Op dit moment is besproken dat afspraak voor de monteur van Gideon geannuleerd wordt. Met T-mobile helpdesk is bevestigd dat, aangezien de installatie door mij zelf is uitgevoerd en geen monteur benodigd is, de installatie kosten niet in rekening worden gebracht.

Hierbij gaf ik tevens te kennen dat ik (na uitvoering van een snelheidstest) de beoogde internet snelheid van 1000 Mbit/s down & up bij lange na niet haalbaar is. Ondertussen heb ik mijn 1ste factuur ontvangen waarop de gemaakte afspraken lijken te missen. In aansluiting hierop heb ik op zaterdag 13 februari hierover contact gehad met T-mobile helpdesk en mijn beklag gedaan.
Deze gaf in eerste instantie te kennen niet over de juiste informatie te beschikken en tevens niet geautoriseerd is om de wijziging door te voeren. Ook werden mijn aangeleverde onderwerpen van tafel geveegd en adviseerde mij een klachtbrief te sturen!
Ik voelde mij volledig niet gehoord en wekte de indruk dat ik door mij door de T-mobile helpdesk onjuist ben geïnformeerd. Dit zette bij mij kwaad bloed en heb aangedrongen op het aboonmenet per direct te beëindigen en herstel naar KPN. Hoe kan het ook anders, gaf hij aan dat ik hiermee 1 dag te laat ben!

Conclusie is dat T-mobile zich niet houdt aan de gemaakte afspraken zoals bij aanmelding is overeengekomen en zolang T-mobile in gebreke blijft ben ik genoodzaakt de geplande incasso op maandag 22 februari 2021 t.w.v. € 88,63 te storneren en de toekomstige betalingen te blokkeren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie belangstellend tegemoet.

Yousef el Rabbaj 14 feb 2021
Reageer
K

T mobile psychopatic team robbing a people

Ik begin met t-mobile in 2019. Begin vanaf een periode van 3 weken zonder internetverbinding. Fout aan hun kant. Iemand vertelde me per telefoon dat ik niet voor deze periode hoef te betalen. Na 1,5 maand komt er een rekening met extra geld om te betalen als boete voor te laat komen. Op de internetpagina schreven ze dan dat incasso datum startdatum is, maar eerst herinnering wat via sms zou moeten komen zou na 14 dagen moeten komen. Het is niet . Het komt na de volgende dag dat ze niet kunnen incasseren. Dus bijvoorbeeld 22 van de maand vanaf dit moment beginnen ze je ook volgende maand en dezelfde incasso een paar keer met boete te tellen. Ik betaal ze in 6 maanden 600 euro en niemand kan het uitleggen. Ik stuur brieven die ze niet beantwoorden !!!! ze beroven normaal gesproken mensen op een witte dag en als je ze belt voor uitleg, praten ze met minachting omdat je niet betaalt. Elke week krijg ik een sms dat ik moet betalen, ook al betaal ik! Ik ga naar een advocaat voor schadevergoeding, analyseer uw rekeningen omdat ze vals spelen. Strafberekeningen zijn onjuist. Een bende psychopaten die mensen beroven !!!!

Katarzyna 11 feb 2021
Reageer
R

T-Mobile thuis winkel eindhoven scam

Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!

Rui Esteves 1 feb 2021
L

Een Wi-Fi verbinding geeft je nooit 100% van je internetsnelheid door. Ook wel logisch omdat het door de lucht gaat.

Probeer eens een internetkabel in je modem te plaatsen en aan de andere kant een computer of laptop. Als je dan meet, zal je zien dat het wel de 100 Mb/s aantikt. Heb je glasvezel?

Ps. een 4G-dekking heeft niets te maken met T-Mobile thuis. Je verbinding komt via glasvezel of de kabel in je huis. Als een T-Mobile thuis medewerker dat echt heeft gezegd... dan was het of een stageloper of hij had het over T-Mobile mobiel.

Leon 1 feb 2021
S

Spijt van T-Mobile Thuis

Wij zijn afgegaan op de mooie en goede verhalen over en vooral door T-Mobile thuis en hebben zo een wat overhaaste beslissing genomen om hier naar over te stappen.
Nu hebben we daar achteraf gezien toch behoorlijk spijt van gekregen helaas.
Hoe vaak wij wel niet met het probleem zitten dat de WIFI weer eens weg valt terwijl we ergens mee bezig zijn, is niet op twee handen meer te tellen.
En wanneer dit niet het geval is, dan hebben we wel te maken met één van de vele storingen die zij ook hebben.
Ik hoopte dat een extra router de oplossing zou zijn en daarom heb ik er voor gekozen om zelf een extra externe router aan te sluiten, maar dit bleek ook te mooi om waar te zijn en hielp helemaal niets.
Wanneer we een keer iets terug willen kijken op televisie, valt dit ook standaard uit en kun je weer opnieuw beginnen.
Zonder doorspoelfunctie wat de tv tegenwoordig heeft is dat ook niet grappig meer.
Al meerdere keren de klantenservice hier over proberen te contacten, maar wanneer ik bel zit ik toch zo een kwartier of langer in de wachtrij.
Daarna krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, die je vervolgens weer moet doorverbinden en dan sta je daarna weer een tijd in de wachtrij.
En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij,
Weinig positieve dingen dus helaas, het is even ons contract uitzitten hier en daarna stappen we echt over naar iets anders want dit is echt niet aan ons besteed.

Sven 5 jan 2021
Reageer
J

Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis

Al jaren hebben wij gebruik gemaakt van KPN internet, televisie en bellen. Helaas door de pandemie mijn baan verloren dus zijn we eens gaan kijken waar we gemakkelijk op konden besparen. Een financieel adviseur heeft ons hierbij geholpen en deze stelde dat T-Mobile voor ons gunstig was omdat we gebruik maakten van T-Mobile op onze mobiele telefoons. Onze kosten zijn van 60+ euro naar 45 euro per maand gegaan. We hebben expres gekozen voor dezelfde internetsnelheid (100 Mbit/s) omdat ik tegenwoordig veel thuis werk. Dus bespaar door deze simpele overstap ongeveer 20 euro. Ben ook overgestapt op mijn energieleverancier wat me best wat geld oplevert.

Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. 2021 is net begonnen, maak er wat moois van!

Jan Heijnen 1 jan 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van juli 2024.

Over Odido Internet + TV

Er zijn 125 reviews geschreven over Odido Internet + TV op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.