R

Installatie drama in meerdere delen T-Mobile Thuis

Bij deze wil ik een klacht indienen over de gang van zaken met betrekking tot het werk van de Gideon-monteur en daarnaast een klacht over het verloop van de realisatie van mijn T-Mobile glasvezel-internet & TV-abonnement tot op heden.
Monteur Gideon
De afspraak stond voor 26 juli tussen 12:00 en 14:00. De monteur belde netjes om 12:05 aan. Ik had al een trekdraad door de loze leiding getrokken, waar de coax-kabel voorheen in zat. Dit leek mij het werk voor de monteur te versnellen en voor mij was het een kleine moeite bij het eruit trekken van de coax-kabel.
De spullen in de meterkast aansluiten ging redelijk voorspoedig, afgezien van dat de monteur 1x de wifi-modem-router uit z'n handen liet vallen en tevens een dubbele ethernet-contactdoos van mij, die ik hem liet zien. Deze was echter wat montage betreft niet anders dan de ethernet-wandcontactdoos, die is via hem zou krijgen.
Na ca. een half uur was hij klaar in de meterkast en wilde hij het kastje voor T-Mobile TV installeren. Hij had het TV-kastje al aangesloten aan het ethernet-kabel, zodat dit kastje zich kon initialiseren. Tijdens deze werkzaamheden stootte hij meermaals tegen mijn glazen salontafel, die ik bewust aan de kant gezet had, en trapte meermaals tegen een CD-opbergtoren, die naast de TV stond. Hij kwam nogal lomp/onhandig over, alsof hij niet goed zag. Hij had meer dan voldoende ruimte voor zijn werkzaamheden.
Toen hij echter alle noodzakelijke stekkertjes van de KPN TV-box omgeplugd had, verscheen er geen beeld (wel verticale gekleurde strepen als teken dat er geen beeld-signaal was), maar wel geluid. Na nog wat herstart- en reset-pogingen merkte ik dat hij enigszins in paniek raakte en eerst de kosten voor het trekken van de UTP-kabel door de loze leiding af wilde rekenen. Dit zou ondanks mijn voorwerk met de trekdraad al in de loze leiding toch neer komen op bijna Euro 75,- (!!) ondanks dat bij de boeking van de afspraak een tarief vermeld stond van Euro 17,50 per kwartier. Dit is dus kennelijk nog bovenop de vergoeding, die Gideon per aansluiting van T-Mobile krijgt!
Inclusief het aansluiten en monteren van spullen in de meterkast was hij tot dan ca. een half uur bezig geweest. Hij zat echt te pushen op het afrekenen, terwijl hij mij nog steeds geen werkende TV-configuratie had opgeleverd. Ik gaf aan hier niet blij mee te zijn en gaf aan te verwachten dat hij mij met een werkende situatie achterlaat.
Hij probeerde nog van alles maar er kwam geen stabiel beeld via het T-Mobile TV-kastje op mijn TV. Vervolgens probeerde hij de oorspronkelijke situatie met de KPN TV-box weer te herstellen, omdat hij de T-Mobile TV-box niet op mijn TV aan de praat kreeg, maar deze kreeg hij nu ook niet meer werkend. Uiteindelijk begon hij weer te pushen op het betalen van de bijna 75 Euro en dreigde anders alles er weer uit te slopen wat hij zojuist in de meterkast en loze leiding ingebouwd had en dus de kabel weer uit de loze leiding te rukken. Deze man (type lompe agressieve bouwvakker) leek mij tot alles in staat en ik vroeg hem daarom zijn naam op te schrijven en heb toen onder protest betaald. Had aangegeven dat ik een klacht in ga dienen.
Het bedrag klopte niet met het tarief, dat tijdens de boeking van de afspraak aangegeven werd, zijn gedrag en dreigementen waren onacceptabel en hij liet mij met een niet-werkende situatie achter met de opmerking dat het aan de HDMI-naar-SCART converter moest liggen, die eerder die dag nog prima had gewerkt.
Hij zei nog op geirriteerde toon, dat ie naar de volgende klant moest en gooide vervolgens bij zijn vertrek de voordeur hard dicht. Dit was om 13:05. Hij was dus precies een uur binnen geweest, inclusief een half uur prutsen om de TV-boxen aan de praat te krijgen.
Nu had ik dus geen werkende T-Mobile TV-configuratie, maar ook geen werkende KPN TV-configuratie. Wat hij gedaan heeft, weet ik niet, maar feit ligt er dat er sinds zijn komst mijn eerder wel goed werkende KPN TV-configuratie ook niet meer werkt.
Aangezien ik een overeenkomst met T-Mobile heb voor het realiseren van een werkende glasvezel internet en TV-aansluiting en deze tot op heden niet geleverd is, zal ik pas overgaan tot betalen van het maandelijkse abonnementsgeld, totdat dit in werkende toestand geleverd is. Wie dat doet en aan welke partij T-Mobile dit uitbesteedt, interesseerd mij niet, ik heb een mondelinge (telefonische) overeenkomst met T-Mobile.
Omdat ik hier al bang voor was had ik bewust mijn KPN-abonnement nog aangehouden, maar door toedoen van de Gideon-monteur heb ik nu ook geen werkende KPN TV-configuratie meer. Ook heeft de monteur de Wifi op het modem niet geactiveerd, aangezien hij nog een signaalversterker zou aansluiten, wat hij dus ook niet gedaan heeft. Ik heb dus nu wel Wifi, maar dan wel via mijn KPN-aansluiting, die ik voorlopig ook niet opzeg.
De monteur gaf trouwens aan dat T-Mobile voor de signaalversterker kosten en een maandelijkse bijdrage in rekening brengt. Dit terwijl bij het afsluiten van het abonnement mij deze signaalversterker kostenloos toegezegd is. Ik heb het telefoongesprek nog als opname op mijn telefoon, maar hoop toch dat ik niet de tijd eraan moet besteden om deze terug te zoeken.
Tot op heden is de realisatie van de T-Mobile glasvezel-internet en TV-aansluiting alles behalve soepel verlopen:
De toezegging dat het aansluiten van de UTP-kabel door een loze leiding heen zou kostenloos zijn. Dat is mij bij het afsluiten van het abonnement en later nogmaals door een persoon, die aangaf namens T-Mobile te bellen, toegezegd. Bij het boeken van de afspraak met de monteur bleek echter dat deze optie niet gratis was en voor Euro 17,50 per kwartier direct afgerekend moest worden. Dit is na lange discussies via de telefoon door T-Mobile rechtgetrokken met de toezegging dat ik de voorgeschoten kosten voor het trekken van de UTP-kabel door de loze leiding bij T-Mobile kan declareren en teruggestort krijg.
Bij het aanleggen van het glasvezel aansluitpunt in mijn meterkast hebben de werklieden van Voorinfra, die op mijn voorterras bakstenen weg hebben moeten halen om de glasvezelkabel door te voeren, de bakstenen schots en scheef teruggezet waardoor ze na een aantal heftige regenbuien al enorm verzakt waren. De bakstenen waren bij het terugplaatsen duidelijk niet aangestampt. Daar kwam ik pas later achter toen ik de schade zag. Ik had bij hun werkzaamheden ook geen aanstamp-geluiden gehoord, terwijl ik de gehele tijd in de buurt was.
Dit is uiteindelijk wel weer door Voorinfra gecorrigeerd, maar elke stap vereiste meerdere telefoontjes en emails en dus tijd en irritatie.
Mijn negatieve ervaring met de Gideon-monteur heb ik zojuist hierboven uitvoerig beschreven.
Elke stap kost dus inspanning, tijd en ergernis van mijn kant, waardoor ik er nu al spjit van heb toegezegd te hebben dit glasvezel-abonnement te nemen. Voor jullie is deze materie jullie dagelijks werk, voor mij is het een bijzaak, die wel moet werken aangezien ik vanaf dit adres aangewezen ben op internet voor mijn bedrijf, maar die mij zo min mogelijk tijd en inspanning zou moeten kosten.

Robin 22 aug 2022
Reageer
D

van Ziggo naar T-Mobile Thuis

Wij wilden graag wat op onze kosten gaan besparen anno 2022 en zijn overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Tevens hebben wij onze mobiele providers overgezet naar T-Mobile zodat we wat meer korting kregen. Dit scheelt ons toch enkele tientjes per maand en dat zijn we ook wel nodig. Wilde eerst niet weg bij Ziggo omdat ik wel fan ben van Ziggo Sport. De mindere kosten kan ik ook zeer waarderen dus de overstap gewaagd en om eerlijk te zijn nog geen moment spijt van gehad. Werkt meteen heel goed.

Donny 1 jan 2022
Reageer
A

Belachelijk

Ik heb nooit problemen gehad met T-Mobile tot begin december 2021 toen ik mijn adres veranderde en ik de verhuizing van mijn T-Mobile Thuis naar het nieuwe huis aanvroeg. Het is nu 29.12.2021 en ik heb de modem nog steeds niet ontvangen nadat ik niet weet hoeveel telefoontjes naar de klantenservice om te vragen waarom het zo lang duurt en ik krijg antwoorden zoals "elke dag nu" (twee weken geleden) en " deze periode is druk voor de post", en toch ontvang ik andere dingen zonder problemen per post. Totaal niet blij.

Antoniya Dimitrova 29 dec 2021
Reageer
I

Mijn T-Mobile Thuis ervaring

Ik kan het vrij kort houden wat betreft mijn T-Mobile Thuis ervaring, want het doet gewoon wat het moet doen. Nooit een storing of iets dergelijks gehad, maar ik vind T-Mobile nou ook weer niet veel goedkoper dan anderen. Het lijkt allemaal vrij veel op elkaar, daarom geef ik T-Mobile Thuis drie sterren. Ik denk niet dat het veel beter of slechter is dan Ziggo, KPN of Online.nl. Het lijkt allemaal op elkaar, de één is misschien een paar euro goedkoper of duurder, maar niks schokkends. Het doet gewoon wat het moet doen.

Ilse 27 dec 2021
Reageer
K

T-Mobile 50 Mbit pakket

Overgestapt op 3 december naar T-Mobile Thuis pakket waarbij we alleen hebben gekozen voor internet. Dit is 30 euro in de maand en als je mobiele provider T-Mobile of Tele2 is krijg je 5 euro korting per maand op je Thuis pakket. Dat is ook de reden dat wij voor T-Mobile Thuis hebben gekozen want het is altijd goed om meerdere producten bij 1 bedrijf in te kopen in verband met klantvoordelen. We zijn al op leeftijd dus hebben gekozen voor een 50 mbit pakket, is meer dan genoeg stond op de website want eigenlijk bezoeken we alleen wat websites, e-mail en heel soms facetimen met de kleinkinderen. Reden dat we alleen internet hebben gekozen is het feit dat mijn man graag Canal Digitaal wil. Dus we hebben geen tv abonnement meer nodig.

Karin 22 dec 2021
Reageer
A

van Ziggo naar T-Mobile Thuis overgestapt

T-Mobile is een hele goede telecom provider maar hiernaast ook heel goed in het leveren van een goede tv en internet dienst voor in huis. Al jaren genieten wij van een goede telecomverbinding op onze mobiele telefoons maar sinds kort zijn we overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis (internet en tv). Scheelt je toch enkele tientjes en je merkt eigenlijk geen verschil qua kwaliteit. Aangezien Ziggo toch wel veel sport verliest, vonden wij het de hoogste tijd om het wat goedkoper elders te proberen. We kwamen al snel uit bij T-Mobile thuis omdat we ook T-Mobile op onze mobiele telefoons hebben. Top geregeld allemaal.

Arend 16 dec 2021
M

Ik wil eigenlijk ook wel overstappen naar T-Mobile. Ziggo wordt helaas toch minder aantrekkelijk dus het wordt tijd om naar wat goedkopers te kijken. De verhalen die ik lees zijn doorgaans wel positief dus ik zal mij er eens in gaan verdiepen.

Mick 16 dec 2021
N

Internet en tv wordt snel duurder

Een tig aantal jaar geleden had je internet en tv voor ongeveer 30 euro per maand. momenteel betaal je overal meer dan 50 euro, sommige zelfs 60. Dan heb je dus alleen internet (wel snel) en interactieve tv. Dit is de reden dat wij naar T-Mobile thuis zijn gegaan voor internet en tv. Vast bellen hoeven we niet meer namelijk. Hier betaal je € 47,50 per maand voor. Zelfs relatief kleinere bedrijfjes als Online.nl zijn over de 50 euro dus dat is wel vreemd. Was altijd wel Ziggo fan, zeker met de F1 op de buis, dit gaat echter ook weg. Had hiervoor Online, was ook altijd prima. Dit is helaas ook enorm in prijs gestegen blijkbaar. Dus hierom voor T-Mobile thuis gekozen. Doet het prima overigens. Hebben het nu een maand ongeveer en alles werkt eigenlijk net zo als bij de andere bedrijven/

Norfolk 11 dec 2021
Reageer
N

Hele vriendelijke klantenservice

Een tijdje geleden wou ik graag overstappen naar Tmobile maar ik wist niet precies hoe het werkte. Van vriendinnen had ik gehoord dat ze erg tevreden waren over Tmobile en dat hun prijs ook erg laag is. Ik heb toen contact opgenomen met Tmobile of zij mij konden helpen met de overstap. Ze hebben mij alles stap voor stap uitgelegd en er is zelfs een monteur gekomen om alles te installeren. Daar ben ik ze heel dankbaar voor en daarom schrijf ik nu ook deze review. Ik ben heel tevreden met Tmobile en alles werkt als een trein. Nog helemaal geen problemen gehad en mocht ik die wel krijgen, weet ik dat ik goed geholpen wordt.

Noortje 1 dec 2021
Reageer
H

Van KPN naar T-Mobile Thuis

Wij zijn jaren klant geweest van KPN maar zijn nu toch om wat kosten te besparen overstag gegaan en naar T-Mobile Thuis verhuisd. Het scheelt je toch enkele tientjes per maand en qua internetsnelheid is het precies hetzelfde. Ze hebben beide glasvezelverbinding en je krijgt er nog gratis ESPN sportzender bij ook. Wij hebben voor Internet (1 Gbit/s) en TV gekozen. Dit kost 45 euro per maand waarvan de eerste 6 maanden 10 euro korting in verband met black friday, altijd mooi meegenomen. Gisteren hebben we het aangesloten gekregen en alles werkt prima. We hebben zelfs het idee dat het Wifi-modem van T-Mobile ook een stuk meer bereik heeft dan die van KPN.

Groetjes een tevreden nieuwe T-Mobile klant, Henk.

Henk 27 nov 2021
Reageer
R

Tele2 Thuis is gestopt en is nu T-Mobile Thuis

Spijtig dat ze zijn gestopt. Was wel happy klant want heb Tele2 ook op de telefoon aangesloten. Vind dat altijd zo irritant van bedrijven die telecom hebben en dan graag willen uitbreiden. Gaat vaker fout dan goed. Doe het dan gewoon niet. Tele2 mobiel is top, Tele 2 thuis vond ik ook prima maar feit dat ze zo snel alweer gestopt zijn zegt eigenlijk wel weer genoeg. Alle klanten zijn overgegaan naar T-Mobile thuis. Wij zijn reeds klant van Ziggo geworden, kost iets meer maar krijg je ook wel veel leuks voor terug. 1 ster omdat ze zijn gestopt uit het niets.

Rens 26 nov 2021
Reageer
J

Goedkope televisie en internet

Ik ben overgestapt naar T-Mobile Thuis omdat de prijzen bij mijn vorige provider uit de pan rijzen. Zonder hoge verwachtingen te hebben, heb ik de overstap afgelopen zomer gemaakt. Ik had zowel positieve als negatieve reviews gelezen, dus vandaar dat ik mijn verwachtingen al een beetje temperde. Veeleisend ben ik ook niet, zolang ik maar een werkende televisie en goed internet heb. Het overstappen was helemaal gratis en ging heel eenvoudig, dus dat was wel mooi. Ik heb T-Mobile wel een paar keer gebeld en ik kreeg er een goed gevoel bij. Ze waren elke keer behulpzaam en geduldig. Nu ik een half jaartje gebruik maak van T-Mobile Thuis kan ik niet anders zeggen dat ik een tevreden man ben. Alles gaat gewoon zoals het hoort. Televisie kijken werkt zoals het moet en ik heb nog geen moment gehad dat internet het niet deed. Wel zal ik graag wat meer internetsnelheid hebben. Nu heb ik 50 Mbit/s en ik zit er aan te denken om 100 Mbit/s te nemen. We zitten hier met veel mensen tegelijk op internet, dus er mag nog wel wat snelheid bij. Met een klein gezin is 50 Mbit/s wel ruim voldoende. Volgens mij kun je niet meer dan 100 Mbit/s krijgen bij T-Mobile, wat dan het enige minpunt is wat ik kan bedenken.

Johan 14 nov 2021
Reageer
R

Nooit meer T-Mobile KPN is beter

Een leuk bedrijf als je je als nieuwe klant aanmeldt. Als je echter 'binnen' bent wordt de behandeling een stuk minder. Er werd mij verteld dat ik kon verlengen als ik EUR 1000 afbetaalde voor mijn huidige toestel. Netjes betaald. Daarna werd me verteld dat dit toch niet klopte. Nadat ik uren heb verspild met de helpdesk. Fout wordt ook niet rechtgezet. Mijn bedrijf gaat naar KPN, want zo schandelijk gaan die zeker niet met hun klanten om en zijn een stuk kundiger technisch.

Erg tekenend is ook dat een klacht alleen met een papieren brief kan worden ingediend ? Als er een probleem is geeft men niet thuis bij T-Mobile. Mocht je een nieuwe provider overwegen, dan is KPN echt de betere keuze

R. scheps 13 nov 2021
Reageer
M

Tijdelijk gratis aansluiten

Wij zijn overgestapt naar T-Mobile Thuis en wij hebben gebruik gemaakt van dat ze het tijdelijk gratis aansluiten. Dit zijn dingen die we liever niet zelf doen omdat wij er zelf ook geen ervaring mee hebben. Om het echt goed te krijgen laten wij dat graag doen. Daarom kwam het ook mooi uit dat ze bij T-Mobile dat tijdelijk gratis doen. Daarnaast waren wij sowieso al van plan om over te stappen naar T-Mobile Thuis. Goede verhalen gehoord over T-Mobile en ze hanteren ook een scherpe prijs. Dat was voor ons de reden om over te stappen. Het is zeer vakkundig geïnstalleerd en alles werkt top. Heel blij dat we overgestapt zijn naar T-Mobile.

Marcel en Sophie 31 okt 2021
Reageer
f

Wij zijn heel tevreden met T-Mobile Thuis

T-Mobile Thuis voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Met drie kinderen heb je voldoende capaciteit nodig op het gebied van internet snelheid. Niemand van ons heeft last van traag internet dus daar zijn wij heel tevreden over. Ook televisie werkt erg fijn. Terugkijken enz. werkt voortreffelijk en ik heb nog niemand erover horen klagen.

Ik was wel wat sceptisch over T-Mobile Thuis. Als het aan mij lag kozen wij voor een "veilige" keuze, zoals KPN of Ziggo. Op aanraden van vrienden hebben wij toch voor het goedkopere T-Mobile gekozen en daar hebben wij absoluut geen spijt van. Voor alle twijfelaars kan ik zeggen dat T-Mobile ook een veilige optie is. Je kunt zelfs nog wat voordeel pakken als je ook een mobiel abonnement van T-Mobile hebt. Wij hebben perfecte Wifi dekking in huis, zonder Wifi Plus. Ik moet ook wel zeggen dat het modem op een vrij centrale plek in het huis staat.

T-Mobile Thuis werkt perfect voor ons. Gewoon doen!

fam. Dekker 28 okt 2021
Reageer
S

Geen tv

Wij hebben snel internet maar tv valt regelmatig uit. Na een lange wachttijd eindelijk t-mobile aan de lijn en er werd verteld dat ik de stekker eruit moest trekken en dan weer opstarten. OK dat werkt maar dat ga ik niet wekelijks doen. Ik weet niet wat er mis is maar ik wil graag overstappen want dit werkt zo niet voor ons.

Sandra 28 okt 2021
Reageer
J

Internet van T-Mobile

Overgestapt naar internet van T-Mobile. Met extra korting door klantvoordeel zijn de kosten erg laag. Met de installatie had ik wat problemen, want hier kwam ik niet helemaal uit. Ik heb ze gebeld en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben mij ook goed geholpen door stap voor stap de installatie door te nemen. Uiteindelijk is het mij gelukt om alles werkende te krijgen. Sindsdien werkt het als een trein. Internet is altijd snel en ik ben altijd online.

Je krijgt niks extra's, los van het klantvoordeel. T-Mobile Thuis is gewoon goed en je weet waar je aan toe bent. Zoals ik al eerder zei, zijn de kosten lekker laag. Het werkt verder goed, dus helemaal prima.

Jens 23 okt 2021
Reageer
M

Doe de T-mobile postcodecheck

Ik heb de postcodecheck gedaan op de website van T-mobile en ik kon vervolgens gelijk een pakket kiezen. De keuze viel al snel op het interactieve tv en internet pakket. De reden waarom ik gekozen heb voor T-mobile is dat ze inclusief het klantenvoordeel de goedkoopste zijn. Als je al klant bent van T-mobile of Tele2 krijg je 5 euro korting op je maandbedrag. Hierdoor betaal ik de eerste 6 maanden 30 euro per maand en daarna 40 euro met een looptijd van 1 jaar.

Het hele bestel- en installatieproces was zeer eenvoudig. Hun website is erg overzichtelijk en je kunt alles eenvoudig aan- of uitvinken. Een kind kan de was doen. Vervolgens kreeg ik alles netjes thuisgestuurd en mijn zoon heeft mij geholpen met de installatie. Zelf ben ik niet zo technisch maar mijn zoon is dat wel. Voor hem was het ook heel eenvoudig en hij was er zo klaar mee.

Nu gebruik ik al een paar maanden T-mobile thuis en ik ben nog steeds zeer tevreden. Internet doet het perfect. Het is snel en er is nog geen moment geweest dat het niet werkte. Met interactieve tv ben ik ook heel erg blij. Hiervoor had ik geen interactieve tv maar op aanraden van mijn kinderen heb ik er toch voor gekozen. Ik wist niet dat ik zoveel plezier beleefde aan het pauzeren, terugspoelen en terugkijken van bepaalde programma's. Echt een aanrader. Mocht je ook T-mobile of Tele2 hebben, dan had ik ook serieus gekeken naar T-mobile thuis. Het is echt goed en de korting maakt het zeer interessant.

Mathilda 19 okt 2021
Reageer
T

Goedkoopste internetabonnement van Nederland

T-Mobile heeft het goedkoopste internetabonnement van Nederland. Dit was voor mij de reden om over te stappen naar het Internet Only abonnement van T-Mobile Thuis. Goed dat ik dit gedaan heb want ik heb er absoluut geen spijt van. Ik betaal een stuk minder en mijn internet is even goed als dat ik gewend was. De installatie was super eenvoudig, totaal geen problemen mee gehad. Kwestie van aansluiten, aanzetten en klaar. Als je T-Mobile Thuis gaat bestellen, hebben ze een hele handige tool om te berekenen hoeveel Mbit/s downloadsnelheid je nodig hebt om te kunnen internetten zonder haperingen. Je kunt aanvinken wat voor activiteiten je online doet en met hoeveel personen. Hier rolt een getal uit en dat is hoeveel Mbit/s je nodig hebt. Vervolgens kun je kiezen of je het Internet Basic of Internet Fast abonnement wilt. Heel handig, want ik wist nooit hoeveel Mbit/s ik precies nodig heb. Heel goed gedaan van T-Mobile om deze tool te integreren. Nu kan ik met zekerheid kiezen, zonder maar te gokken of voor de zekerheid maar het snelste te nemen terwijl dat helemaal niet nodig is.

T. Keizer 11 okt 2021
B

Je werkt hier vast want je verkoopt graag zie ik.
Ik verwacht een eerlijke review. Graag eerlijke reviews van klanten

Bo ze 17 okt 2021
T

Nee, ik werk hier niet. Ongelofelijke reactie. Probeer alleen mijn mening te geven en mensen te helpen. Daarnaast kan je er niet onderuit dat ze het goedkoopste zijn als je het vergelijkt met de grote namen als Vodafone en KPN. Doe je huiswerk eerst voordat je zo dom reageert.

T. Keizer 17 okt 2021
L

Internet Only van T-Mobile

Internet Only van T-Mobile is perfect. TV kijken en bellen doe ik al jaren niet meer. Alles gaat via internet. Ik kijk eigenlijk alleen Netflix en bellen doe ik via Whatsapp. Aangezien ik alles online doe, bespaar ik veel op mijn vaste lasten. Dit kan ik meer mensen aanbevelen! Je krijgt een heel goed Wifi-Modem van T-Mobile. Het dit modem heb je overal in huis goede WIFI-ontvangst. Overal kan ik dus Netflix kijken. Op mijn televisiescherm, mobiel of tablet! Ik heb wat hulp gekregen bij de installatie, want ik ben niet echt technisch. Ze hadden mij zeer vriendelijk en geduldig geholpen, totdat alles perfect werkte. Kortom, als je ook wil besparen op je vaste lasten kan ik je zeker Internet Only van T-Mobile aanraden! Als je toch televisie wilt kijken, kun je dit ook gratis via verschillende apps doen.

Luuk 6 okt 2021
Reageer
r

opzeggen abonnement zorgt voor problemen

na lange tijd problemen te hebben gehad met de diensten van tmobile thuis, besloten voor een andere provider te gaan. heb aantal klachten gemeld mbt wifi en afspelen van opnames en dergelijke. nu met opzeggen abonnement ben ik verplicht nog een maand opzegtermijn te ondergaan en deze natuurlijk ook te moeten betalen. geld terug omdat de dienst de afgelopen tijd niet voldeed is geen sprake van. Begin niet aan tmobile thuis als je het niet zeker weet!

roy lucas 5 okt 2021
I

Je moet het ook niet opzeggen roy.
wij zijn als gezin erg tevreden met T-Mobile. Iedereen van ons gezin heeft hier een abonnement en we hebben hier nog nooit problemen mee gehad, dus dat zegt in mijn ogen genoeg.

In de tekst staat dat T-Mobile goedkoper is dan de bekendere aanbieders en in principe klopt dit want ze zijn echt één van de goedkoopsten, alleen ik dacht dat ze zelf ook wel bij de bekendere aanbieders van Nederland zouden horen. Maar misschien is dat gewoon bescheidenheid van hun kant. Ze zijn sowieso een stuk goedkoper dan Ziggo en KPN bijvoorbeeld, had ik gecheckt op de websites.

Irene 6 okt 2021
R

Slechte WIFI!!
wifi valt uit, vervolgens worden we door de klanten service op iets geadviseerd om het op te lossen dat niet eens werkt. volgens mij heeft ze zelf geen idee van wat ze doet. SCHANDE!!!

Rosalie 22 nov 2022
J

T-Mobile Internet & Interactieve TV

Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Hier heb ik geen spijt van, omdat er voor mijn gevoel niet veel is veranderd. Alleen het maandbedrag is in positieve zin veranderd. Hier ging het mij ook voornamelijk om.

Ik krijg er gratis EPSN bij, maar dat maakt mij verder niks uit. Dat kijk ik toch niet. Het is ook fijn dat je overal TV kunt kijken via internet, maar dit had ik ook met Ziggo. TV terugkijken en pauzeren werkt allemaal ongeveer hetzelfde als bij Ziggo en minstens even goed. Kortom, het verschil van interactieve TV tussen Ziggo en T-Mobile merk ik niet eens. Dan beter een lager maandbedrag betalen.

Internet is ook gewoon prima geregeld. WiFi is lekker snel en hier merk ik ook weinig verschil met mijn vorige provider. Ik heb nog geen problemen ondervonden met internet. Ik heb overal in huis goed WiFi ontvangst en internet is lekker snel. Hier dus ook geen klachten over. Het is gewoon wat je van internet kunt verwachten, stabiel en snel.

Ik heb zeker geen spijt dat ik overgestapt ben naar T-Mobile Thuis, maar ik heb wel spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Het scheelt mij toch weer wat tientjes in de maand die ik nu aan andere dingen kan uitgeven.

Jaap 17 sep 2021
Reageer
A

5 dagen zonder internet of oplossing

Ongelofelijk dit. Sinds vrijdag brandt het FO-lampje niet meer en zitten we zonder internet. Als je dan de klantenservice belt krijg je te horen dat ze er een ticket van maken en ze na 5 werkdagen een response verwachten. Een internet-provider die in 2021 mensen voorschotelt dat ze ermee moeten omgaan dat ze 5 dagen geen internet hebben thuis.

Hoe moet ik nu werken? Hoe moet mijn vriendin haar project afmaken?

Als dit niet vandaag of morgen opgelost is, stappen we direct over. Wees gewaarschuwd als je hier een internet abonnement wilt aansluiten!!!!

Adi 21 aug 2021
T

Ik herken me in jouw review Adi. Helaas zijn wij ook overgestapt. Slecht aangelegd (totaal niet volgens de regels kadaster, maar als spagetti een paar cm diep onder de tegels door) Twee maanden geen vaste telefoon gehad, heel vaak storing met TV en internet. En een bizar slechte helpdesk, waar je na 45 minuten wachten (altijd is "momenteel de wachttijd iets langer dan u van ons gewend bent" NOT dus) iemand te spreken krijgt die geen verstand van zaken heeft.

TMobaal 2 okt 2021
G

Extra korting met Internet en TV van T-Mobile

Als je T-Mobile hoort, denk je misschien niet direct aan internet en interactieve tv. De meeste mensen denken dan aan een mobiele telefoon abonnement. Daar was ik ook één van, tot ik erachter kwam dat ze ook internet en tv aanbieden. Ik zag het toevallig op hun website staan en aangezien ik ook een mobiel abonnement bij T-Mobile heb, was ik wel geïnteresseerd. Voornamelijk vanwege het feit dat je extra korting krijgt wanneer je al klant bent bij T-Mobile of Tele2.

Toen ik besloten had om over te stappen naar T-Mobile Internet en TV, heb ik dit eenvoudig gedaan via internet. Ik heb gekozen voor Internet Basic (50 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload), Wifi Plus (Wifi-punt voor perfecte wifi) en Interactieve TV. Vast Bellen kon volgens mij ook nog, maar hier heb ik niet voor gekozen, omdat ik al een mobiel abonnement bij T-Mobile heb. Ik kon het eenvoudig afsluiten via internet en de installatie was ook zeer eenvoudig te noemen.

Nu heb ik het een aantal maanden in gebruik en ik ben echt tevreden. Het doet niets onder ten opzichte van mijn vorige provider. Internet is snel genoeg voor mij en super stabiel. Interactieve TV spreekt voor zich en ik wil nooit meer anders. Ik ben heel blij dat ik deze twee abonnementen kan combineren voor extra korting. Dat is toch mooi meegenomen!

Gerard 17 aug 2021
Reageer
R

Top Service

Ik heb sinds 2 maanden contact met Patrick A, van afdeling sales.
Patrick heeft mij geholpen van begin tot het einde, komt netjes zijn afspraken na.
Echt een topgozer, die staat voor zijn werk.
Eerder contact gehad met andere collega's die beloven maar niets doen.
Echt zo blij met Patrick A, van sales, daar kunnen zijn andere collega's nog wat van leren.

Dus Patrick A van sales je bent een topgozer!

Regina 15 jul 2021
M

Wij hebben sinds kort internet en televisie van T-mobile en dit bevalt ons echt perfect! Het werkt goed, de internet is supersnel en ook de televisie van T-mobile bevalt mij enorm goed.

Goede keus dus geweest om over te stappen en ik kan dit echt iedereen aanraden om dat ook te doen. Het is echt niet duur wanneer je het vergelijkt met andere grote namen in deze wereld, dus je bent een stuk voordeliger uit ook nog en dat terwijl je niet aan kwaliteit inlevert.

Mike 1 okt 2021
g

Nooit zakelijk vast internet afsluiten

Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!

graham 12 jul 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van februari 2024.

Over Odido Internet + TV

Een van de grootste providers, Odido, is een verzamelnaam van de samengevoegde bedrijven T-Mobile en Tele2. Dit bedrijf zich richt op de Nederlandse markt voor breedbandinternet, televisie en telefonie. Odido Internet + TV biedt verschillende pakketten aan voor internet en televisie, waarbij klanten de keuze hebben uit verschillende internetsnelheden en televisiepakketten. Het bedrijf staat bekend om zijn goede klantenservice en stabiele netwerk. Odido heeft als doel om betaalbare en betrouwbare telecomdiensten aan te bieden aan consumenten en bedrijven in Nederland. Het bedrijf is voortdurend bezig met het verbeteren van zijn producten en diensten en het uitbreiden van zijn netwerk om de grootste te worden.