
Ik was best tevreden over wat je kon kijken op Netflix. Tot ik erachter kwam dat ik 2x pm 18,99 Euro betaalde, sinds februari 2024. Netflix was hier waarschijnlijk ook achter gekomen en heeft in oktober 2x 18,99 Euro terug gestort. Zonder mij dit te laten weten overigens. Ik kwam er pas achter toen ik zag dat Netflix mij geld had terug gestort en ik me af vroeg waarom dit gebeurde.
Daarop contact opgenomen met Netflix (via de Chatbox), uiteraard in het Engels. Die kon mij niet verder helpen en verwees mij naar mijn bank. Wat ik al vreemd vond maar ik moest toch echt bij mijn bank zijn werd mij medegedeeld.
De bank gebeld en die gaf aan, zoals ik al dacht, dat dit een probleem van Netflix is en niet van de bank. Zou konden mij niet verder helpen.
Daarom gebeld met Netflix, ja dat kan nog, en probleem uitgelegd. Kreeg ik te horen dat als ik eerder had gebeld dat ze mij konden helpen. Dat is nou net het probleem geweest, ik wist het niet!
Gevolg, mijn abonnement opgezegd en gefrustreerd opgehangen.
Ik zou dus regelmatig je afschriften op de bank in de gaten houden en tijdig ingrijpen.
Het grootste evenement van de eeuw en het dan niet kunnen uitzenden. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Gaat Netflix telkens mijn internetverbinding testen, komt eruit dat er 165 mbps is, aanbevolen is 15 mbps. Ligt dus niet aan mij maar aan jullie eigen servers!!!
Een jaar adverteren voor Jake Paul tegen Mike Tyson en niemand kan het zien. 1 grote grap.
Groots aankondigen live boxing event
Men kan nog geen 30sec uitzenden ivm slechte stream.. De stream word steeds gebufferd slechte kwaliteit valt steeds weg.. men zegt dat het thuis ligt maar in heel de wereld is het slecht..
Grootste scam direct einde contract Netflix
Super dat Netflix een Live sport uitzending uitzend (Jake Paul VS Mike Tyson) maar de servers van Netflix kunnen het totaal niet aan?! Dat kan toch niet als je er zoveel voor adverteert.. Lees het overal op social media dat het bijna niet te kijken is. Bufferen, bufferen en nog meer bufferen. Daarnaast zeer slecht beeld en geluid valt weg. Moest zelfs Netflix helemaal opnieuw opstarten meerdere keren. Zonde! Gemiste kans.
Al jaren kijken we Netflix thuis en op ons overwinteradres in Spanje. Met de nieuwe regels is het slechts een maand mogelijk om Netflix te kijken op ons overwinteradres daarna worden we eruit gegooid. De slecht bereikbare helpdesk heeft hiervoor geen oplossing, niet voor ons maar ook niet voor de vele duizenden overwinteraars elders in Europa
Het wordt steeds slechter ! Series die al maanden draaien en dan in 1 keer weer op 1 staat (Manifest) gewoon armoe troef omdat er schijnbaar niets beters is.
Series die plotseling eruit worden gehaald terwijl en andere zijn die al meer dan een jaar draaien. Veel ouwe koek en weinig nieuws. Shame one You Netflix Ik ga elders shoppen !!
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2025.
Er zijn 9 reviews geschreven over Netflix op Reviews.nl. Met een 1.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.