Kabelnoord

Kabelnoord

2.5 reviewscore ÔÇó 8 reviews
B

Goed internet

Het verbeteren van de wifi in huis was altijd een terugkerend probleem, waarbij we met verschillende apparatuur verschillende pogingen hebben ondernomen. Na een overleg met de klantenservice van Kabelnoord is er een monteur op locatie gekomen, die goed heeft geluisterd naar onze situatie. De monteur heeft alle bestaande apparatuur vervangen en de nieuwe wifi-optie van Kabelnoord geïnstalleerd, keurig op de bestaande wachtwoorden en naam. Na installatie behalen we nu bijna de volledige snelheid die via de kabel te behalen is. We zijn erg tevreden over de service van Kabelnoord.

B. Korthuis 27 jan 2023
Reageer
s

waardeloos die kabelnoord

de tuin lijkt wel een bouw plaats bij het aan leggen van de kabel .maarrr dat hebben wij niet gedaan wie dan wellll wij niet meneer. ik zij ik zie er verder geen dan mensen van kabelnoord. nee dat zijn de aan leggers voor de kabel oke dat zie ik ook wel . wie heeft die opdracht gegeven kabelnoord ?geen andtwoord weer gekregen

sjoerd 10 dec 2022
Reageer
J

Super

Ik ben zeer tevreden over Kabelnoord. Het internet is snel en betrouwbaar dankzij de glasvezelverbinding, en ik ervaar zelden storingen. Ook hun klantenservice is goed. Het enige minpuntje is dat ze nog geen Duitse zenders in HD-kwaliteit aanbieden. Maar over het geheel genomen zou ik Kabelnoord een 9,5 geven als ik een cijfer mocht geven. Ga zo door en ik blijf een blije klant haha!

John Pijnakker 9 dec 2022
Reageer
D

Glasvezel is een achteruitgang voor ons

Sinds een week is de glasvezelaansluiting in de lucht. Het is helaas geen verbetering maar een achteruitgang. Dat zijn we niet gewend van Kabel Noord want onze ervaringen waren altijd heel goed. De WIFI is slecht en de verbinding verbreekt steeds. We wachten nu op 2 versterkers van Kabel Noord en hopen dat dit dan opgelost is. De verbinding via het vaste netwerk is ook instabiel en de verbinding is soms zo slecht dat deze verbreekt of vastloopt. We hebben het modem als eens moeten resetten. Hopen dat het beter wordt en anders maar weer gauw terug naar de kabel.

Denise Marijnse 23 okt 2022
Reageer
L

Ik wil terug naar KPN

Na de verhuizing ben ik overgestapt van KPN naar Kabelnoord, maar ik ben niet tevreden over hun diensten. Het is een erg dure aanbieder met weinig toegevoegde waarde. Ik vind het belachelijk dat je opnames niet kunt doorspoelen en verplicht bent om reclames te bekijken tijdens het opnemen. Ook kan je geen buitenlandse zenders opnemen. Dit zijn allemaal verouderde beperkingen die niet meer van deze tijd zijn. Ik mis KPN enorm omdat ik daar wel waar voor mijn geld kreeg.

Levi 22 jul 2022
Reageer
S

Moet nog stukken beter

Een jaar geleden ben ik klant geworden bij Kabelnoord. De start was erg moeizaam en ik heb zelfs een negatieve recensie op dit platform geplaatst. Naar aanleiding daarvan werd ik gebeld en hebben ze zich ingespannen om ons een beter product te leveren. Het personeel is erg vriendelijk en dat maakt het lastig om boos te blijven. Na een jaar is er wel wat verbeterd, maar er is nog steeds veel wifi-uitval en we moeten vaak resetten. De televisie is nog steeds ondermaats en de gebruiksvriendelijkheid laat te wensen over, vooral als we iets terug willen kijken is het hopeloos en irritant.

Stijn Opperman 10 mei 2022
Reageer
H

kabelnoord heeft monopoly hier

Wekelijks bijna dagelijks problemen met het internet.
Digitale televisie ligt er vaak een hele nacht af erg fijn als je een film kijkt.
zeer slechte telefoon verbinding zelf al als je naar het einde van de straat belt 50m

overstappen naar andere Kabel provider is niet mogelijk dus je zit vast aan kabelnoord

en waar blijft die glasvezel die ons beloofd is?

Harrie 11 mei 2021
K

Kabelnoord is echt geen goede provider als je het mij vraagt, ik zou het zelfs ronduit slecht noemen. Klinkt bot, maar ik kan hier niet over liegen. Het is niet heel duur, dus dat is nog een kleine pluspunt hier aan, maar daar heb je dan ook wel gelijk alles mee gezegd en dat is dus niet heel veel goeds. Op alle vlakken heb ik verder wel klachten en zelfs de klantenservice van deze provider daar ben ik niet over te spreken, dus helaas een dikke onvoldoende.

Koen 1 okt 2021
J

Kabelnoord doet niet aan compensatie

Waardeloos.
Wederom problemen met de tv. Terugkijken is onmogelijk. Het beeld gaat op zwart, en dat gebeurt niet incidenteel, maar nu al dagen op rij.
Erger nog: vanaf het moment van aansluiting, november 2020, is tv kijken een avontuur met onzekere afloop­čą┤
Gebeld met Kabelnoord. Er is sprake van een probleem en er wordt nog gezocht naar een oplossing.
Ik heb een klacht ingediend en gevraagd hoe ik gecompenseerd wordt. Het 'product' waar ik voor getekend heb en een niet gering maandbedrag voor betaal wordt niet geleverd. Kabelnoord compenseert niet, kan niks voor me doen. Hun argument: programma's terugkijken is een gratis service, waarom zouden ze moeten compenseren.
Lekkere reclame, Kabelnoord!!!!
Zo hou je je klanten tevreden!!!!

Joop 18 feb 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van september 2023.

Over Kabelnoord

De regionale internet- en televisieaanbieder in Noord-Oost-Nederland: Kabelnoord. Het bedrijf biedt sinds de oprichting diverse telecomdiensten aan particuliere en zakelijke klanten in de regio’s Friesland en Groningen. Kabelnoord onderscheidt zich van andere providers door haar focus op lokale dienstverlening, betrouwbaarheid en klantenservice. Het bedrijf investeert in hoogwaardige technologie en infrastructuur om haar klanten een stabiele en snelle internetverbinding te bieden. Kabelnoord biedt haar klanten een breed scala aan abonnementen. Daarnaast is het bedrijf actief betrokken bij de lokale gemeenschap en ondersteunt het lokale projecten en evenementen. Ook kabelnoord beschikt over een glasvezel aanbod, waardoor het kan concurreren met de grote spelers in de markt.