iBoxspring.nl

iBoxspring.nl

2.5 reviewscore • 31 reviews
n

niet bereikbaar

ben al weken bezig om ze te bereiken reageren nergens op zijn per telefoon niet te bereiken krijg nu al paar weken een bandje dat ze momenteel gesloten zijn heb een aanbetaling gedaan van €250,00 heb binnen 14 dagen het bed geanuleerd omdat ze niet bereikbaar zijn en nergens op reageren nu al weken bezig om me aanbetaling terug te krijgen ik heb ze nu nog tot 30 sept 2025 de kans gegeven om te reageren anders ga ik verdere stappen ondernemen

nico noordende 24 sep 2025
L

Waardeloze behandeling klacht

Bed bevalt totaal niet matrassen zijn veel te zacht en van zeer slechte kwaliteit.
Bedrijf vele malen gemaild en gebeld maar een oplossing komt er niet.
Een keer hebben we foto's moeten sturen voor de leverancier van de matrassen maar weer geen terugkoppeling gekregen.
We hebben hard moeten werken en sparen om een electrische boxspring te kunnen kopen maar we hebben een waardeloos product gekocht waar geen passende oplossing voor gaat komen.
IIboxspring jullie moeten je diep schamen om hoe jullie met klanten omgaan.

L.de Man 12 sep 2025
I

Zeer goed

Zeer tevreden met mijn iPremium elektrische boxspring. Paar dagen te laat met leveren (16 dagen ipv 14 dagen), maar kreeg hier wel op tijd bericht van dus was geen probleem. Fijn dat levering inclusief montagewas.

I. van Maanen 31 aug 2025
M

Onbereikbaar en slechte kwaliteit

Wat een teleurstellend bedrijf. Vorig jaar een boxspring gekocht en binnen enkele maanden zaten er al kuilen in de topper, ondanks wekelijks omdraaien. Als je ze moet betalen dan zijn ze er als de kippen bij, maar zodra je ontevreden bent zijn ze onbereikbaar. Ik ben al meer dan 2 maanden bezig om contact te krijgen, maar tevergeefs ondanks 6 mailtjes. Ook heb ik ze al meerdere keren gebeld, maar dan krijg je een bandje te horen dat ze vanwege drukte niet bereikbaar zijn. Dit begint helaas erg op oplichting te lijken..

Monique van den ouden 21 aug 2025
s

Slechte Service

Levering van het bed ging voorspoedig. Maar nu er een beugel is gebroken wordt er NIET gereageerd. Meerdere malen gebeld en gemaild zelfs iemand kunnen spreken (Lucas) maar helaas daarna niets meer vernomen. Zou echt nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen bij Iboxspring

shelley 19 aug 2025
O

Geen contact, zowel email als telefonisch

Na 3 maal nieuwe matrassen te hebben gekregen ivm slechte producten hebben we zelf maar nieuwe matrassen gekocht maw we zijn wel klaar met dit bedrijf
Er is totaal geen communicatie mogelijk

Ourens Vogelzang 15 jul 2025
K

Geen klantenservice

Ik ontving het bed op tijd, maar na een paar dagen opende ik de doos om wat spullen in te bewaren, maar ik kon hem niet meer sluiten. Ik verwijderde de sloten, maar de hoes ging nog steeds niet naar beneden, dus uiteindelijk heb ik alle vier de assen verwijderd om de hoes te kunnen sluiten. Ik heb talloze e-mails naar de klantenservice gestuurd om een ​​monteur te laten kijken, maar ze reageerden gewoon niet. Ze nemen zelfs de telefoon niet op. De klantenservice bestaat niet en het lijkt erop dat je er alleen voor staat met eventuele problemen na levering. Ik raad je aan om bij dit bedrijf weg te blijven.

Kayhan 6 mei 2025
M

Totaal niet te vetrouwen of bereikbaar voor klacht

Na meerdere mailen over een klacht, zelfs foto's aangeleverd, krijg ik alleen maar te horen dat ze contact gaan opnemen met het Montagebedrijf.
Dit speelt nu allemaal al een jaar zonder dat je ooit wat hoort. Ook telefonisch word er niet gereageerd omdat ze het zogezegd alle keren druk hebben.

NIET BIJ KOPEN. Ondeugdelijk materiaal met totaal geen garantie. Zelfs niet de 15 jaar waarmee zij zelf pronken.

Martin Doest 14 apr 2025
M

Geweldig bed en service

Ondanks onze sceptisch idee over bestelling via FB en na contact met het KCC Stephanie die ons heel goed te woord hebben wij gekozen voor een Iboxspring. Sinds eind januari 25 is onze E boxspring geleverd. Oude bed gedemonteerd en meegenomen ook alle verpakkingsmateriaal van nieuwe bed is meegenomen. Hele beleefde vriendelijke jongeman die alles in elkaar heeft gezet. Bed slaapt heerlijk eindelijk s’ochtends uitgerust en geen stijve ledematen mee. Dik tevreden

Merkus 8 apr 2025
A

Niet betrouwbaar! Niet bij bestellen!!!

Iboxspring is niet betrouwbaar. Mijn bed was al bij levering kapot. Dit was op 30 januari. Ze nemen gewoon geen contact op en je kan ze niet bereiken. Heel veel keer gemaild. Op fb halen ze slechte beoordelingen weg. Zal met deze review ook wel gebeuren of deze wordt niet eens geplaatst. Ik ga er een advocaat opzetten. Ik heb geluk dat ik die in mn vriendenkring heb.

Anniek Filius 2 apr 2025
R

Iboxspring.nl geeft niet thuis

Ook alle positieve reacties op facebook gelezen.
Geen enkele negatieve recensie te vinden daar, deze worden door iboxspring.nl verwijdert.
Wij hebben onze bestelling 30-01 geleverd gekregen (8253) en dezelfde dag al slachtoffer geworden van een defect onderdeel waardoor 1 elektrische bodem niet naar behoren te bedienen is.
Direct proberen te bellen.... helaas, niet bereikbaar.
Gemaild toen maar.....helaas, geen reactie.
Via facebook contact gezocht.......helaas, mijn bericht werd verwijderd.
Nogmaals via facebook.....helaas, wederom verwijdert en dit keer gelijk geblokkeerd.
Rechtsbijstand ingeschakeld en een ingebrekestelling aangetekend verzonden....... helaas ook geen reactie.
Uiteindelijk zijn wij door de Rechtsbijstand gecompenseerd.
Dus wilt u zo een mooi bed van dit bedrijf zonder1 enkele negatieve recensie op facebook zou ik nog eens flink achter uw oor krabben 😉
Ik heb in ieder geval geen goed woord over voor iboxspring.nl.

Roland 31 mrt 2025
R

Niet bereikbaar, reageert nergens op

Ook alle positieve reacties op facebook gelezen.
Geen enkele negatieve recensie te vinden daar, deze worden door iboxspring.nl verwijdert.
Wij hebben onze bestelling 30-01 geleverd gekregen (8253) en dezelfde dag al slachtoffer geworden van een defect onderdeel waardoor 1 elektrische bodem niet naar behoren te bedienen is.
Direct proberen te bellen.... helaas, niet bereikbaar.
Gemaild toen maar.....helaas, geen reactie.
Via facebook contact gezocht.......helaas, mijn bericht werd verwijderd.
Nogmaals via facebook.....helaas, wederom verwijdert en dit keer gelijk geblokkeerd.
Rechtsbijstand ingeschakeld en een ingebrekestelling aangetekend verzonden....... helaas ook geen reactie.
Uiteindelijk zijn wij door de Rechtsbijstand gecompenseerd.
Dus wilt u zo een mooi bed van dit bedrijf zonder1 enkele negatieve recensie op facebook zou ik nog eens flink achter uw oor krabben 😉
Ik heb in ieder geval geen goed woord over voor iboxspring.nl.

Roland 3 mrt 2025
E

Waardeloos

betreft het meer de aflevering en plaatsen van de boxspring, echter niet de kwaliteit van de bedden/toppers..
Over de aflevering ben ik tevreden, over de bedden niet.
Na enkele weken begonnen wij beide last te krijgen van de rug, doordat alles al snel doorzakte(wij zijn geen zwaargewichten overigens) heb mails gestuurd meerdere malen telefonisch contact gezocht krijg je te horen om het op een later tijdstip nog eens te proberen ivm drukte.
Wij zijn vanaf eind december/januari hier al mee bezig, 1 keer een mailtje teruggekregen of we foto's op wilde sturen wat we hebben gedaan, inmiddels zijn we eind februari en nog steeds niks meer vernomen.
Vandaag weer gebeld en gemailed, hopeloos...
#consumentenrecht

E Verbeek 25 feb 2025
M

Voorbeeld van een onbetrouwbaar bedrijf

Eigenlijk komt onze ervaring redelijk overeen met alle negatieve reviews hier, en twijfel ik aan de (opr)echtheid van de daarop volgende super positieve reviews. (ook weer van geleerd)

Onze ervaring is de volgende.
Wij hebben begin november 2024 een bed hier besteld met 4 weken levertijd en 250,- aanbetaling.
Aangezien we niets hoorde na 4 weken, hebben we hier over gebeld en waarna het aan het lijntje houden begon.

Iedere keer werd er een ander reden bedacht voor het niet leveren, tot het moment dat er helemaal geen contact meer mogelijk was. Er werd niet meer opgenomen (waarschijnlijk nummer geblokkeerd), en op emails werd ook niet meer gereageerd.

Op 10 januari 2025 hebben we een aangetekende ingebreke stelling gestuurd, met de eis om binnen 14 dagen de aanbetaalde 250,- terug te storten.
Maar geheel volgens verwachting is dit niet gebeurd, en is het gevoel van oplichting toch wel nog meer versterkt. Want hoe moeilijk kan het zijn om 250,- terug te betalen indien een klant ontevreden is..

We zullen dus juridisch moeten gaan proberen om die 250,- terug te krijgen, waarbij ook aangifte van oplichting zal worden gedaan.
Dit zijn dingen waar ik helemaal niet op zit te wachten als ik denk een aankoop te doen, maar wat een dergelijk onbetrouwbaar "bedrijf"wel veroorzaakt!

Mocht er nog een toekomstige verandering in mijn ervaring zijn, dan zal ik dat hier vermelden.
Maar voor nu vind ik die 1 ster al teveel aangezien ik geld en tijd kwijt ben, zonder er ook maar iets voor terug gekregen te hebben.

Tenslotte..
We hebben door deze negatieve winkel ervaring een nieuw bed gekocht bij een echte en gerenommeerde bedden winkel, welke binnen een week en zonder problemen werd geleverd.
We zijn hierdoor wel een ervaring rijker en zullen in de toekomst zeker niet meer een dergelijk aankoop via (mogelijke) onbetrouwbare internet aanbieders doen..
Dat hebben ze in ieder geval wel voor elkaar gekregen..

Marc 26 jan 2025
B

Slechte communicatie en waardeloze service

Heb in mei 2024 een boxspring besteld. Deze had een te verwachte leverdatum van 20 juni, na drie weken en regelmatig bellen van onze kant was er geen zicht op levering. iBoxspring stelde voor een andere boxspring te leveren welke op korte termijn leverbaar was. 12 juli werd er een boxspring geleverd met een kapot hoofdbord en verkeerde matrassen. direct gebeld en ze beloofde een nieuw hoofdbord en de juiste matrassen. Tot op de dag van vandaag zitten we nog steeds te wachten. Diverse keren contact gezocht en iedere keer beloofde ze dat het de volgende week binnen zou komen. het is een hele slechte klantenservice en komen hun belofte niet na. Na in gebreke stelling is klacht bij een andere afdeling terechtgekomen en ook deze laten niets van zich horen. kortom zeer slechte communicatie en service.

Ben 7 jan 2025
T

iBoxspring iExclusive 140x200

Afgeleverd en gemonteerd 24-10-2024 , oude boxspring mee genomen.
2 nette en vriendelijke jongens , alles tot volle tevredenheid , nu een aantal dagen prima geslapen , ook keurig een factuur gekregen.
Ik kan dit iedereen aan raden.

T van Giesen 29 okt 2024
I

Beloftes niet na komen.!!!

Beloven veel maar komen ze niet na. Zeggen terug te komen op mijn vraag wanneer nu de matrassen worden geleverd.??? Helaas na drie of vier mails verder ien ngesproken over hoe ik ervan denk. Weer geen reactie

Ilse 5 okt 2024
M

Goede service van iboxspring

Na wat problemen is nu alles naar behoren opgelost en hebben we een hele nieuwe boxspring gekregen van iboxspring welke gisteren vakkundig is gemonteerd door de eigen service dienst van iboxspring zeer ervaren en vriendelijke monteurs met verstand van zaken ook heeft iboxspring ons ruimschoots gecompenseerd en zijn we nu hele blije klanten geworden en kunnen we weer lekker slapen

M Smits 3 okt 2024
N

Slechtste aankoop ooit!

Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Iboxspring. Bij levering werden mijn muur en trap beschadigd. Daar kan ik nog overheen komen. Maar wat ik ontdekte na het monteren van mijn bed was minder. Ik heb draadloze afstandbediening besteld, voor € 95,00 extra, maar heb draden. De schroeven van de montage van de achterkant van het bed zie je door de stof heen zitten. Deze hele zichtzijde ziet er slordig uit. De zogenaamd duurste topper waar ik € 300,00 voor heb betaald is naar mijn idee een al 100 dagen proef ingeslapen topper. Er zit een kuil in aan één kant waardoor ik meteen wegzakte in de topper. Ik heb dit bed gekocht om van mijn rugklachten af te zijn, maar kom nu iedere morgen gekreukeld uit bed. Ik voel me voor €400,00 opgelicht. En nu heb ik al meerdere mails gestuurd, telefonisch contact gezocht ( voicemail) en gechat en foto's gemaild op verzoek. Vervolgens hoor je helemaal niets. Ik had gehoopt een schitterende review te kunnen schrijven, maar helaas is mijn ervaring wat klantenservice betreft slecht. Ik zou ook voor het lange wachten op mijn bed een topper hoeslaken opgestuurd krijgen, maar door een adresfout is deze niet bij mij bezorgd. De adresfout is doorgegeven, maar tot nu toe nog geen hoeslaken ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik verdrietig was, maar deze stemming slaat nu om in boosheid. Ik hoop echt dat ik geen verdere stappen hoef te gaan ondernemen en mijn klachten nu serieus genomen gaan worden. Goedschiks is bij iboxspring blijkbaar onmogelijk. Mocht dit allemaal toch nog opgelost worden ben ik natuurlijk wel bereid alsnog een schitterende review achter te laten. Update 19-10-2025. Ik heb het opgegeven dit stressvolle gevecht. Wel draadloze bediening gekregen maar de rest is niet opgelost. Als er iemand een rechtzaak gaat beginnen... ik ben dan ook van de partij!

Nancy de Valk 27 sep 2024 19 okt 2025
J

Nieuwe onderbox

Heb in februari een boxspring besteld die is in april geleverd bij het plaatsen was de onderbox van het linkerbed beschadigd er werd gezegd transport schade er zou een nieuwe onderbox worden geleverd ben nu bijna 5 maanden verder en veel beloftes maar geen levering …. Ik vind dit triest om zo geld te verdienen over de rug van ons die er ook hard voor moeten werken

Jeanne 23 aug 2024
P

Waardeloze klantenservice

Niet normaal hoe slecht dit bedrijf met klanten omgaat. Doe jezelf een plezier en bestel hier niet. Bed stinkt naar rook (alsof hij in een brand heeft gestaan), de matrassen zijn keihard. Klantenservice reageert niet of nauwelijks. En als ze wel reageren krijg je halve antwoorden. Komen afspraken niet na. Kortom: waardeloos!

Paul 5 jul 2024
F

Fijne zaak!

Fijne zaak! Heel tevreden met de boxspring die ik nu circa 5 maanden thuis heb. Levering ging snel en netjes en klantenservice heeft mij destijds vriendelijk te woord gestaan. Ik vroeg om een omruiling van de topper omdat ik toch op zoek ben naar een wat hardere topper en deze is inmiddels omgeruild en bevalt zeer goed. Al met al kan ik iboxspring.nl dan ook zeker aanraden.

Frits Vermeulen 28 nov 2023
T

Heel blij met mijn boxspring

Heel blij met mijn boxspring. Boxspring was binnen no-time in huis en slaap er echt goed op. Sinds tijden geen last meer van rugklachten. Zeer een aanrader dit bed en een betrouwbare firma. Ik heb het bed ook al aangeraden bij mijn broer, die gaat er binnenkort ook een bestellen

Tim F. 22 nov 2023
H

Heerlijk bed en snelle levering

2 weken geleden hier een bed besteld afgelopen zaterdag in huis. Bezorging ging netjes, vriendelijke vaklui. Het bed ligt in een woord heerlijk! Mijn man had al jaren last van rugklachten bij het opstaan maar sinds we nu een aantal nachten op dit bed slapen zijn deze zo goed als verdwenen. Zelf slaap ik ook heerlijk.

Hennie 17 nov 2023
M

Zeer tevreden

De levering verliep vlot en het bed slaapt erg comfortabel. Ik had het bed begin september besteld en binnen 2 weken al in huis. Ik vond het persoonlijk ook fijn dat de monteurs het oude bed mee hebben genomen. Kortom, ik ben een tevreden klant en kan het bedrijf iboxspring zeker aanraden.

M. 15 nov 2023
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van oktober 2025.

Over iBoxspring.nl

Er zijn 31 reviews geschreven over iBoxspring.nl op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://iboxspring.nl
  • klantenservice@iboxspring.nl