iBoxspring.nl

iBoxspring.nl

3.0 reviewscore • 20 reviews
R

Niet bereikbaar, reageert nergens op

Ook alle positieve reacties op facebook gelezen.
Geen enkele negatieve recensie te vinden daar, deze worden door iboxspring.nl verwijdert.
Wij hebben onze bestelling 30-01 geleverd gekregen (8253) en dezelfde dag al slachtoffer geworden van een defect onderdeel waardoor 1 elektrische bodem niet naar behoren te bedienen is.
Direct proberen te bellen.... helaas, niet bereikbaar.
Gemaild toen maar.....helaas, geen reactie.
Via facebook contact gezocht.......helaas, mijn bericht werd verwijderd.
Nogmaals via facebook.....helaas, wederom verwijdert en dit keer gelijk geblokkeerd.
Rechtsbijstand ingeschakeld en een ingebrekestelling aangetekend verzonden....... helaas ook geen reactie.
Uiteindelijk zijn wij door de Rechtsbijstand gecompenseerd.
Dus wilt u zo een mooi bed van dit bedrijf zonder1 enkele negatieve recensie op facebook zou ik nog eens flink achter uw oor krabben 😉
Ik heb in ieder geval geen goed woord over voor iboxspring.nl.

Roland 3 mrt 2025
Reageer
E

Waardeloos

betreft het meer de aflevering en plaatsen van de boxspring, echter niet de kwaliteit van de bedden/toppers..
Over de aflevering ben ik tevreden, over de bedden niet.
Na enkele weken begonnen wij beide last te krijgen van de rug, doordat alles al snel doorzakte(wij zijn geen zwaargewichten overigens) heb mails gestuurd meerdere malen telefonisch contact gezocht krijg je te horen om het op een later tijdstip nog eens te proberen ivm drukte.
Wij zijn vanaf eind december/januari hier al mee bezig, 1 keer een mailtje teruggekregen of we foto's op wilde sturen wat we hebben gedaan, inmiddels zijn we eind februari en nog steeds niks meer vernomen.
Vandaag weer gebeld en gemailed, hopeloos...
#consumentenrecht

E Verbeek 25 feb 2025
Reageer
M

Voorbeeld van een onbetrouwbaar bedrijf

Eigenlijk komt onze ervaring redelijk overeen met alle negatieve reviews hier, en twijfel ik aan de (opr)echtheid van de daarop volgende super positieve reviews. (ook weer van geleerd)

Onze ervaring is de volgende.
Wij hebben begin november 2024 een bed hier besteld met 4 weken levertijd en 250,- aanbetaling.
Aangezien we niets hoorde na 4 weken, hebben we hier over gebeld en waarna het aan het lijntje houden begon.

Iedere keer werd er een ander reden bedacht voor het niet leveren, tot het moment dat er helemaal geen contact meer mogelijk was. Er werd niet meer opgenomen (waarschijnlijk nummer geblokkeerd), en op emails werd ook niet meer gereageerd.

Op 10 januari 2025 hebben we een aangetekende ingebreke stelling gestuurd, met de eis om binnen 14 dagen de aanbetaalde 250,- terug te storten.
Maar geheel volgens verwachting is dit niet gebeurd, en is het gevoel van oplichting toch wel nog meer versterkt. Want hoe moeilijk kan het zijn om 250,- terug te betalen indien een klant ontevreden is..

We zullen dus juridisch moeten gaan proberen om die 250,- terug te krijgen, waarbij ook aangifte van oplichting zal worden gedaan.
Dit zijn dingen waar ik helemaal niet op zit te wachten als ik denk een aankoop te doen, maar wat een dergelijk onbetrouwbaar "bedrijf"wel veroorzaakt!

Mocht er nog een toekomstige verandering in mijn ervaring zijn, dan zal ik dat hier vermelden.
Maar voor nu vind ik die 1 ster al teveel aangezien ik geld en tijd kwijt ben, zonder er ook maar iets voor terug gekregen te hebben.

Tenslotte..
We hebben door deze negatieve winkel ervaring een nieuw bed gekocht bij een echte en gerenommeerde bedden winkel, welke binnen een week en zonder problemen werd geleverd.
We zijn hierdoor wel een ervaring rijker en zullen in de toekomst zeker niet meer een dergelijk aankoop via (mogelijke) onbetrouwbare internet aanbieders doen..
Dat hebben ze in ieder geval wel voor elkaar gekregen..

Marc 26 jan 2025
Reageer
B

Slechte communicatie en waardeloze service

Heb in mei 2024 een boxspring besteld. Deze had een te verwachte leverdatum van 20 juni, na drie weken en regelmatig bellen van onze kant was er geen zicht op levering. iBoxspring stelde voor een andere boxspring te leveren welke op korte termijn leverbaar was. 12 juli werd er een boxspring geleverd met een kapot hoofdbord en verkeerde matrassen. direct gebeld en ze beloofde een nieuw hoofdbord en de juiste matrassen. Tot op de dag van vandaag zitten we nog steeds te wachten. Diverse keren contact gezocht en iedere keer beloofde ze dat het de volgende week binnen zou komen. het is een hele slechte klantenservice en komen hun belofte niet na. Na in gebreke stelling is klacht bij een andere afdeling terechtgekomen en ook deze laten niets van zich horen. kortom zeer slechte communicatie en service.

Ben 7 jan 2025
Reageer
T

iBoxspring iExclusive 140x200

Afgeleverd en gemonteerd 24-10-2024 , oude boxspring mee genomen.
2 nette en vriendelijke jongens , alles tot volle tevredenheid , nu een aantal dagen prima geslapen , ook keurig een factuur gekregen.
Ik kan dit iedereen aan raden.

T van Giesen 29 okt 2024
Reageer
I

Beloftes niet na komen.!!!

Beloven veel maar komen ze niet na. Zeggen terug te komen op mijn vraag wanneer nu de matrassen worden geleverd.??? Helaas na drie of vier mails verder ien ngesproken over hoe ik ervan denk. Weer geen reactie

Ilse 5 okt 2024
Reageer
M

Goede service van iboxspring

Na wat problemen is nu alles naar behoren opgelost en hebben we een hele nieuwe boxspring gekregen van iboxspring welke gisteren vakkundig is gemonteerd door de eigen service dienst van iboxspring zeer ervaren en vriendelijke monteurs met verstand van zaken ook heeft iboxspring ons ruimschoots gecompenseerd en zijn we nu hele blije klanten geworden en kunnen we weer lekker slapen

M Smits 3 okt 2024
Reageer
N

Slecht

Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Iboxspring. Bij levering werden mijn muur en trap beschadigd. Daar kan ik nog overheen komen. Maar wat ik ontdekte na het monteren van mijn bed was minder. Ik heb draadloze afstandbediening besteld, voor € 95,00 extra, maar heb draden. De schroeven van de montage van de achterkant van het bed zie je door de stof heen zitten. Deze hele zichtzijde ziet er slordig uit. De zogenaamd duurste topper waar ik € 300,00 voor heb betaald is naar mijn idee een al 100 dagen proef ingeslapen topper. Er zit een kuil in aan één kant waardoor ik meteen wegzakte in de topper. Ik heb dit bed gekocht om van mijn rugklachten af te zijn, maar kom nu iedere morgen gekreukeld uit bed. Ik voel me voor €400,00 opgelicht. En nu heb ik al meerdere mails gestuurd, telefonisch contact gezocht ( voicemail) en gechat en foto's gemaild op verzoek. Vervolgens hoor je helemaal niets. Ik had gehoopt een schitterende review te kunnen schrijven, maar helaas is mijn ervaring wat klantenservice betreft slecht. Ik zou ook voor het lange wachten op mijn bed een topper hoeslaken opgestuurd krijgen, maar door een adresfout is deze niet bij mij bezorgd. De adresfout is doorgegeven, maar tot nu toe nog geen hoeslaken ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik verdrietig was, maar deze stemming slaat nu om in boosheid. Ik hoop echt dat ik geen verdere stappen hoef te gaan ondernemen en mijn klachten nu serieus genomen gaan worden. Goedschiks is bij iboxspring blijkbaar onmogelijk. Mocht dit allemaal toch nog opgelost worden ben ik natuurlijk wel bereid alsnog een schitterende review achter te laten.

Nancy de Valk 27 sep 2024
Reageer
J

Nieuwe onderbox

Heb in februari een boxspring besteld die is in april geleverd bij het plaatsen was de onderbox van het linkerbed beschadigd er werd gezegd transport schade er zou een nieuwe onderbox worden geleverd ben nu bijna 5 maanden verder en veel beloftes maar geen levering …. Ik vind dit triest om zo geld te verdienen over de rug van ons die er ook hard voor moeten werken

Jeanne 23 aug 2024
Reageer
P

Waardeloze klantenservice

Niet normaal hoe slecht dit bedrijf met klanten omgaat. Doe jezelf een plezier en bestel hier niet. Bed stinkt naar rook (alsof hij in een brand heeft gestaan), de matrassen zijn keihard. Klantenservice reageert niet of nauwelijks. En als ze wel reageren krijg je halve antwoorden. Komen afspraken niet na. Kortom: waardeloos!

Paul 5 jul 2024
Reageer
F

Fijne zaak!

Fijne zaak! Heel tevreden met de boxspring die ik nu circa 5 maanden thuis heb. Levering ging snel en netjes en klantenservice heeft mij destijds vriendelijk te woord gestaan. Ik vroeg om een omruiling van de topper omdat ik toch op zoek ben naar een wat hardere topper en deze is inmiddels omgeruild en bevalt zeer goed. Al met al kan ik iboxspring.nl dan ook zeker aanraden.

Frits Vermeulen 28 nov 2023
Reageer
T

Heel blij met mijn boxspring

Heel blij met mijn boxspring. Boxspring was binnen no-time in huis en slaap er echt goed op. Sinds tijden geen last meer van rugklachten. Zeer een aanrader dit bed en een betrouwbare firma. Ik heb het bed ook al aangeraden bij mijn broer, die gaat er binnenkort ook een bestellen

Tim F. 22 nov 2023
Reageer
H

Heerlijk bed en snelle levering

2 weken geleden hier een bed besteld afgelopen zaterdag in huis. Bezorging ging netjes, vriendelijke vaklui. Het bed ligt in een woord heerlijk! Mijn man had al jaren last van rugklachten bij het opstaan maar sinds we nu een aantal nachten op dit bed slapen zijn deze zo goed als verdwenen. Zelf slaap ik ook heerlijk.

Hennie 17 nov 2023
Reageer
M

Zeer tevreden

De levering verliep vlot en het bed slaapt erg comfortabel. Ik had het bed begin september besteld en binnen 2 weken al in huis. Ik vond het persoonlijk ook fijn dat de monteurs het oude bed mee hebben genomen. Kortom, ik ben een tevreden klant en kan het bedrijf iboxspring zeker aanraden.

M. 15 nov 2023
Reageer
D

Kapot bed en beschadigde vloer.

Na 4 maanden nog steeds geen oplossing van iboxspring vernomen. Kapot hoofdbord geleverd en schade aan de vloer bij levering. Transporteur geeft dit zelf ook aan. Maar helaas iboxspring wil blijkbaar liever een ontevreden klant dan een redelijke oplossing. Ondanks talloze mails om te vragen naar een nieuw hoofdbord (zoals ze 4 maanden geleden hebben toegezegd) tot nu toe niks ontvangen. Onfatsoenlijk en slechte klantenservice.

D. 7 nov 2023
Reageer
R

Prima bedrijf

Ontzettend blij met het leveren van mijn nieuwe iBoxspring. Helaas was de verkeerde kleur geleverd, maar dit is helemaal goed gemaakt door het perfecte personeel Miranda en Stephanie.
Slaap nu wel heerlijk in dit bed en het is ook perfect elektrisch zodat ik ook geweldig tv kan kijken.
Hele goede ervaring bij iBoxspring!!!

Roy F 22 sep 2023
Reageer
F

Geweldig

Na 3 werkdagen staat het bed er al, wat een service, geweldig vriendelijkheid.van de bezogers en vakkunde in mekaar gezet. Dit is tegenwoordig maar zelden dat het op deze manier gaat. Toppie en bedankt voor de goede zorgen hoe het bed geleverd is. Het volgende bed zal ik weer gelijk bij jullie bestellen. Mvg f. Claassen

F. Claassen 28 aug 2023
Reageer
H

Ben erg tevreden

2 maanden geleden een boxspring besteld bij iboxspring.nl. De levering duurde iets langer dan verwacht, maar was hierover ingelicht. Nu slapen we inmiddels een maand op het bed en kan niet anders zeggen dan dat we heel erg tevreden zijn! Het matras ligt heerlijk en dat voor een niet al te dure prijs. Kortom voor ons echt een aanrader.

Hanneke A 21 feb 2023
Reageer
M

Nee sorry ben niet positief meer

Eerste bed 160x200 was echt perfect! Maar op de een of andere manier voelde het bed kleiner dan m’n oude bed van 160x200.
Groter bed besteld…. Wat n ellende, veel te laat bezorgd, snoeihard bed terwijl ik expliciet om n extra zacht bed had gevraagd ivm reuma. Keihard, week op de bank geslapen, slecht te bereiken, slappe excuses etc
Eindelijk een zachte topper gekregen; na 5 maanden helemaal aan t pillen en een kuil in de topper, waardeloos en weer rugklachten. Ik ben dus absoluut niet meer positief over Iboxspring

M 1 dec 2022
Reageer
L

Na aankoop is klantenservice ver te zoeken

Aanvankelijk blij met de elektrische boxspring. We wilden voor de gastkamer er ook een bestellen binnenkort. Nou hadden we er een tv lift bijbesteld en extra betaald om alles door hun in elkaar te zetten. De bovenklep hiervan was sinds kort erg wankel. De kwaliteit is niet top. Geprobeerd dit steeds vast te schroeven maar dat werkt niet meer. Op 22 juni hun hierover gecontacteerd want het valt nog onder de garantie. In de tussentijd is de klep er helemaal af gevallen. Ook dit aan hun laten weten. In totaal 2 x keer een mail terug gehad dat het werd opgelost met een verwachtte datum. Ik moet hun herhaaldelijk aanschrijven voor een reactie. De datum dat zij verwachtten dat het binnen zou zijn is al 2 x verstreken, ze laten natuurlijk niks van zich horen. Sinds juni is dit probleem erkend en niet opgelost. Ook ondertussen erachter gekomen dat de kabels van het elektrische bed niet goed zijn gemonteerd. Ook hier weer geen reactie op. Dus nu maar openbaar klagen en de rechtbijstandsverzekering inschakelen om dit opgelost te krijgen. Toch gek dat je als geduldige klant niet kan worden geholpen en het op zo een lelijke manier moet.

Leila 5 sep 2022
L

Ondertussen is mijn klacht weer snel en volgens afspraken volledig opgelost! Ik heb een volledig nieuw tvmeubel ontvangen en kreeg ook nog een volledig beddenset cadeau. De communicatie verliep helemaal goed.

Ik ben oprecht niet zo een klager, maar wil wel rechtzetten dat dit heel netjes met mij is opgelost. Het lukt me niet de klacht te wissen dus bij deze een goede beoordeling!

(review is gewijzigd van 1 naar 5 sterren).

Leila 23 sep 2022
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2025.

Over iBoxspring.nl

Er zijn 20 reviews geschreven over iBoxspring.nl op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://iboxspring.nl
  • klantenservice@iboxspring.nl