Afgeleverd en gemonteerd 24-10-2024 , oude boxspring mee genomen.
2 nette en vriendelijke jongens , alles tot volle tevredenheid , nu een aantal dagen prima geslapen , ook keurig een factuur gekregen.
Ik kan dit iedereen aan raden.
Beloven veel maar komen ze niet na. Zeggen terug te komen op mijn vraag wanneer nu de matrassen worden geleverd.??? Helaas na drie of vier mails verder ien ngesproken over hoe ik ervan denk. Weer geen reactie
Na wat problemen is nu alles naar behoren opgelost en hebben we een hele nieuwe boxspring gekregen van iboxspring welke gisteren vakkundig is gemonteerd door de eigen service dienst van iboxspring zeer ervaren en vriendelijke monteurs met verstand van zaken ook heeft iboxspring ons ruimschoots gecompenseerd en zijn we nu hele blije klanten geworden en kunnen we weer lekker slapen
Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Iboxspring. Bij levering werden mijn muur en trap beschadigd. Daar kan ik nog overheen komen. Maar wat ik ontdekte na het monteren van mijn bed was minder. Ik heb draadloze afstandbediening besteld, voor € 95,00 extra, maar heb draden. De schroeven van de montage van de achterkant van het bed zie je door de stof heen zitten. Deze hele zichtzijde ziet er slordig uit. De zogenaamd duurste topper waar ik € 300,00 voor heb betaald is naar mijn idee een al 100 dagen proef ingeslapen topper. Er zit een kuil in aan één kant waardoor ik meteen wegzakte in de topper. Ik heb dit bed gekocht om van mijn rugklachten af te zijn, maar kom nu iedere morgen gekreukeld uit bed. Ik voel me voor €400,00 opgelicht. En nu heb ik al meerdere mails gestuurd, telefonisch contact gezocht ( voicemail) en gechat en foto's gemaild op verzoek. Vervolgens hoor je helemaal niets. Ik had gehoopt een schitterende review te kunnen schrijven, maar helaas is mijn ervaring wat klantenservice betreft slecht. Ik zou ook voor het lange wachten op mijn bed een topper hoeslaken opgestuurd krijgen, maar door een adresfout is deze niet bij mij bezorgd. De adresfout is doorgegeven, maar tot nu toe nog geen hoeslaken ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik verdrietig was, maar deze stemming slaat nu om in boosheid. Ik hoop echt dat ik geen verdere stappen hoef te gaan ondernemen en mijn klachten nu serieus genomen gaan worden. Goedschiks is bij iboxspring blijkbaar onmogelijk. Mocht dit allemaal toch nog opgelost worden ben ik natuurlijk wel bereid alsnog een schitterende review achter te laten.
Heb in februari een boxspring besteld die is in april geleverd bij het plaatsen was de onderbox van het linkerbed beschadigd er werd gezegd transport schade er zou een nieuwe onderbox worden geleverd ben nu bijna 5 maanden verder en veel beloftes maar geen levering …. Ik vind dit triest om zo geld te verdienen over de rug van ons die er ook hard voor moeten werken
Niet normaal hoe slecht dit bedrijf met klanten omgaat. Doe jezelf een plezier en bestel hier niet. Bed stinkt naar rook (alsof hij in een brand heeft gestaan), de matrassen zijn keihard. Klantenservice reageert niet of nauwelijks. En als ze wel reageren krijg je halve antwoorden. Komen afspraken niet na. Kortom: waardeloos!
Fijne zaak! Heel tevreden met de boxspring die ik nu circa 5 maanden thuis heb. Levering ging snel en netjes en klantenservice heeft mij destijds vriendelijk te woord gestaan. Ik vroeg om een omruiling van de topper omdat ik toch op zoek ben naar een wat hardere topper en deze is inmiddels omgeruild en bevalt zeer goed. Al met al kan ik iboxspring.nl dan ook zeker aanraden.
Heel blij met mijn boxspring. Boxspring was binnen no-time in huis en slaap er echt goed op. Sinds tijden geen last meer van rugklachten. Zeer een aanrader dit bed en een betrouwbare firma. Ik heb het bed ook al aangeraden bij mijn broer, die gaat er binnenkort ook een bestellen
2 weken geleden hier een bed besteld afgelopen zaterdag in huis. Bezorging ging netjes, vriendelijke vaklui. Het bed ligt in een woord heerlijk! Mijn man had al jaren last van rugklachten bij het opstaan maar sinds we nu een aantal nachten op dit bed slapen zijn deze zo goed als verdwenen. Zelf slaap ik ook heerlijk.
De levering verliep vlot en het bed slaapt erg comfortabel. Ik had het bed begin september besteld en binnen 2 weken al in huis. Ik vond het persoonlijk ook fijn dat de monteurs het oude bed mee hebben genomen. Kortom, ik ben een tevreden klant en kan het bedrijf iboxspring zeker aanraden.
Na 4 maanden nog steeds geen oplossing van iboxspring vernomen. Kapot hoofdbord geleverd en schade aan de vloer bij levering. Transporteur geeft dit zelf ook aan. Maar helaas iboxspring wil blijkbaar liever een ontevreden klant dan een redelijke oplossing. Ondanks talloze mails om te vragen naar een nieuw hoofdbord (zoals ze 4 maanden geleden hebben toegezegd) tot nu toe niks ontvangen. Onfatsoenlijk en slechte klantenservice.
Ontzettend blij met het leveren van mijn nieuwe iBoxspring. Helaas was de verkeerde kleur geleverd, maar dit is helemaal goed gemaakt door het perfecte personeel Miranda en Stephanie.
Slaap nu wel heerlijk in dit bed en het is ook perfect elektrisch zodat ik ook geweldig tv kan kijken.
Hele goede ervaring bij iBoxspring!!!
Na 3 werkdagen staat het bed er al, wat een service, geweldig vriendelijkheid.van de bezogers en vakkunde in mekaar gezet. Dit is tegenwoordig maar zelden dat het op deze manier gaat. Toppie en bedankt voor de goede zorgen hoe het bed geleverd is. Het volgende bed zal ik weer gelijk bij jullie bestellen. Mvg f. Claassen
2 maanden geleden een boxspring besteld bij iboxspring.nl. De levering duurde iets langer dan verwacht, maar was hierover ingelicht. Nu slapen we inmiddels een maand op het bed en kan niet anders zeggen dan dat we heel erg tevreden zijn! Het matras ligt heerlijk en dat voor een niet al te dure prijs. Kortom voor ons echt een aanrader.
Eerste bed 160x200 was echt perfect! Maar op de een of andere manier voelde het bed kleiner dan m’n oude bed van 160x200.
Groter bed besteld…. Wat n ellende, veel te laat bezorgd, snoeihard bed terwijl ik expliciet om n extra zacht bed had gevraagd ivm reuma. Keihard, week op de bank geslapen, slecht te bereiken, slappe excuses etc
Eindelijk een zachte topper gekregen; na 5 maanden helemaal aan t pillen en een kuil in de topper, waardeloos en weer rugklachten. Ik ben dus absoluut niet meer positief over Iboxspring
Aanvankelijk blij met de elektrische boxspring. We wilden voor de gastkamer er ook een bestellen binnenkort. Nou hadden we er een tv lift bijbesteld en extra betaald om alles door hun in elkaar te zetten. De bovenklep hiervan was sinds kort erg wankel. De kwaliteit is niet top. Geprobeerd dit steeds vast te schroeven maar dat werkt niet meer. Op 22 juni hun hierover gecontacteerd want het valt nog onder de garantie. In de tussentijd is de klep er helemaal af gevallen. Ook dit aan hun laten weten. In totaal 2 x keer een mail terug gehad dat het werd opgelost met een verwachtte datum. Ik moet hun herhaaldelijk aanschrijven voor een reactie. De datum dat zij verwachtten dat het binnen zou zijn is al 2 x verstreken, ze laten natuurlijk niks van zich horen. Sinds juni is dit probleem erkend en niet opgelost. Ook ondertussen erachter gekomen dat de kabels van het elektrische bed niet goed zijn gemonteerd. Ook hier weer geen reactie op. Dus nu maar openbaar klagen en de rechtbijstandsverzekering inschakelen om dit opgelost te krijgen. Toch gek dat je als geduldige klant niet kan worden geholpen en het op zo een lelijke manier moet.
Ondertussen is mijn klacht weer snel en volgens afspraken volledig opgelost! Ik heb een volledig nieuw tvmeubel ontvangen en kreeg ook nog een volledig beddenset cadeau. De communicatie verliep helemaal goed.
Ik ben oprecht niet zo een klager, maar wil wel rechtzetten dat dit heel netjes met mij is opgelost. Het lukt me niet de klacht te wissen dus bij deze een goede beoordeling!
(review is gewijzigd van 1 naar 5 sterren).
Er zijn 16 reviews geschreven over iBoxspring.nl op Reviews.nl. Met een 3.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.