S

Connector van Dyson V15 Detect Absolute stuk

Mijn Dyson borstels van de Dyson V15 Detect Absolute stoppen ineens met draaien dus ik denk dat het een connectie probleem is. Via de Dyson website zelf was het lastig om te vinden waar je moest zijn. Ingelogd bij Coolblue en had nog garantie dus via de website gelijk reparatie aangevraagd. Dat werkt super! Kreeg gelijk onderstaande mail dat Dyson me gaat bellen binnen enkele dagen.

"
Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen over je Dyson V15 Detect Absolute. Dit gebeurt uiterlijk binnen 3 werkdagen. Dan wordt bepaald wat de beste oplossing is voor ’t probleem. Denk bijvoorbeeld aan een reparatie bij jou thuis, het product ophalen voor reparatie, het toesturen van vervangende onderdelen of het omruilen voor een nieuw product.
"

Dus heel goed geregeld! Ook fijn dat Coolblue al je bestellingen onthoudt zodat je dus snel een product kan selecteren om bijvoorbeeld om te ruilen of zoals nu kan inplannen voor reparatie.

Sybren 9 okt 2022
Reageer
S

Xbox series X verkoop Coolblue

Had een paar dagen geleden een mail gehad van Coolblue dat ze in de middag van 9 November de Xbox series X zouden verkopen. Ze deden niet aan een pre-order omdat er zoveel vraag naar is. Oke prima. Ik zat om 12:00 achter mijn computertje om de pagina van Coolblue te refreshen totdat ik er 1 kon bemachtigen. Website offline! Ook niet zo gek als je een massa e-mail verstuurd dat rond de middag de verkoop start. Kan gebeuren... Ik bleef dus de website herladen in de hoop dat het weer online zou komen en ik dus een van de eerste zou zijn die 1 Xbox kon kopen. Heel soms deed de website het eventjes maar dan zag ik gewoon de pagina die ik ook zag voordat de verkoop van start ging. Na 30 minuten dit te hebben gedaan dacht ik, oke ik probeer het om 13:00 nog wel een keer. Toen zag ik ineens dat ene Koen te Winkel om 12:52 een artikel had geschreven dat de Xbox series X en S waren uitverkocht. Ongelofelijk. Tja het zou kunnen of zal het gewoon een marketingsstunt zijn geweest om wat mensen naar de website te lokken. Ik heb in ieder geval geen idee maar heb er wel een zeer nare smaak van in de mond gekregen! Blijkbaar hadden ze maar een handjevol Xboxen te koop, waarom je er dan een enorme mail massa uit zou doen is me een raadsel. Kennissen e.d. hadden de mail namelijk ook gehad. Zeer triest en als je zo aan wat mensen op je website moet komen dan weet ik eigenlijk wel genoeg.

Coolblue 1 ster! Eigenlijk verdien je 0, dit is helaas geen optie. Ik hoop oprecht dat jullie leren van deze fout, zo ga je namelijk niet om met potentiele klanten.

Seedorf 9 nov 2020
Reageer
H

Ik heb er 1 weten te bemachtigen via de Mediamarkt. Precies op het juiste moment keek ik blijkbaar op de website want toen hadden ze een paar op voorraad. Toen ik hem had besteld was de voorraad ook alweer weg. Ben een gelukkig man.

:D

Heer Vissers 1 dec 2020
H

nooit zoveel ellende meegemaakt

Ik ben nu echt woest!!! Ik heb een wasmachine besteld en die zou vrijdag 11september binnenkomen! Vervolgens heeft CoolBlue diezelfde dag gecanceld vanwege foutje in planning. Toen heb ik zelf een afspraak ingepland voor maandag 14 september. Bij CoolBlue met als resultaat: de hele dag wachten en vervolgens doet de wasmachine het niet!! Ik weer erachteraan en er zou vandaag een omruiling komen. Ik heb verschillende collega’s van jullie gesproken.Komt CoolBlue net langs, blijkt dat ze alleen de wasmachine alleen ophalen!!!🤬🤬🤬🤬 ik heb aan jullie klantenservice gevraagd een 1 op 1 omruiling!!! Dit zou vandaag geregeld worden en dan lees ik dat er a.s. vrijdag een wasmachine geleverd wordt?! Dat was niet de afspraak!!!
Waar gaat dit mis!? Ik heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt door iets online te bestellen bij jullie! Ik EIS een compensatie en gepaste oplossing! Anders ga ik juridische stappen ondernemen!

Helena 17 sep 2020
Reageer
M

Printer gekocht inkt zat overal

Online een PIXMA G3501 printer besteld. Vrijwel alle printers waren niet beschikbaar, wellicht door Corona dat iedereen thuis werkt tegenwoordig maar goed. Deze printer was een tweede kansje dus je kreeg 30 euro korting op 200 euro. Prima zal je denken. Er stond bij: is geretourneerd maar niets is open geweest etc. Ik kan jullie vertellen dat de vorige eigenaar het leuk vond om het inkt al in de printer te plaatsen (geen cartridges maar daadwerkelijk INKT).

Bestelling kwam vandaag aan, doos zat onder de inkt en het is er zelfs doorheen gelekt. De printer zat er ook onder en het kwam ook nog eens in mijn tapijt, heerlijk!

Ik kan het nu niet retourneren want de doos is verminkt. De inkt is op dus printen kan ook niet. Heb 3 uur zitten boenen om al het inkt overal af te krijgen, redelijk gelukt trouwens! Maar zonder inkt kan ik niet printen en had het wel graag willen retourneren.

Hoe het mogelijk is dat het personeel, die de printer weer hebben ingenomen, hebben gemist dat het inkt al in de printer zat en het toen gingen opsturen via POSTNL, grote imbecielen. Heb nu contact proberen te maken via Facebook, nog niks gehoord, ben erg benieuwd. Hopelijk zijn ze bij de klantenservice iets slimmer. Ik geef voor nu 2 sterren, als de klantenservice ook faalt ga ik het aanpassen naar 1!

*** UPDATE 3 September 2020 ***
Contact gehad met Coolbue, eerst stelden ze dat ik de printer terug kon sturen en het geld terug kon krijgen. Heb gezegd dat de doos vol zit met inkt en dit dus geen optie is. Ik vroeg Coolblue om wat inkt op te sturen omdat deze op is. Vonden ze een goede oplossing. Vandaag heb ik mijn nieuwe zwarte inkt ook al in huis!
Ik ben wel van mening dat ieder bedrijf een fout kan maken (zoals inkt in de printer doen en dan opsturen via PostNL die met pakketjes smijt), maar zoals Coolblue het oplost door voor 15 euro inkt op te sturen, geweldig. Duurde wel even voordat ik contact kreeg via Facebook maar toen het contact eenmaal liep was het allemaal zo opgelost. Toch 5 sterren van mij!

Melv 2 sep 2020
Reageer
A

afschuiven naar de verkopende partij

Online een bestelling gedaan bij Coolblue van een gigaset A415 .
Op de website staat dat het toestel nummerherkenning heeft. Dit blijkt niet zo te zijn.(mijn vorige gigaset wel)Tevens blijkt er een Duits toestel geleverd te zijn er zit namelijk een Duitse aansluitkabel bij die niet voor Nederlandse netwerken geschikt is.Staat ook op de doos "voor Duitsnetwerk geschikt".Waarschijnlijk werkt de nummerherkenning niet doordat het toestel voor een Duits netwerk geschikt is,dus een FSK netwerk. Nederland heeft DTMF netwerk.De gebruiksaanwijzing is ook in het Duits.Heb hierover een live chat gevoerd met Coolblue deze verteld me dat ik bij de verkopende partij moet zijn dit terwijl ik het toestel bij Coolblue besteld en betaald heb.
Kijk dus uit als je hier besteld dat het artikel niet door een ander bedrijf geleverd word. Kortom Coolblue geeft dus aan niets te doen.Wat een service heeft men hier. Mn laatste bestelling dus.Terug sturen naar de verkopende partij heeft ook geen zin gezien de vele slechte recencies van dat bedrijf. Mijn standpunt is ik heb gekocht en betaald bij Coolblue en deze dient deze misleiding op te lossen,deze staat tenslotte ook op de website van Coolblue en dan moeten ze hun fout niet afschuiven naar de verkopende partij.

Arnoldus 11 jul 2020
Reageer
j

Garantieverplichting

In april 2017 een iPhone gekocht. In mei 2018 ging deze op zwart op de eerste dag van de vakantie in Frankrijk. Naar officiële Apple reparateur gereden (totaal 120 km om). Deze stelde binnen een minuut vast dat het moederboard volgens hem gecrasht was en kon daar verder niets mee. Contact opgenomen met Coolblue na thuiskomst en het verhaal verteld. Moest uiteraard de telefoon opsturen en kreeg vervolgens te horen dat de garantie verviel omdat ik had aangegeven dat een (officiële Apple) reparateur er naar had gekeken.
Kon kiezen of het defecte apparaat retour en de kosten van onderzoek (??) naar ik meen 45,00 euro, vooraf voldoen, of afstand doen van het apparaat. In het laatste geval zou dit geen kosten met zich meebrengen.
Na verschillende keren van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, heel duidelijk aangegeven dat de consument recht heeft op 2 jaar garantie in Nederland. Ook als Apple maar 1 jaar garantie geeft dient Coolblue 2 jaar garantie te geven. Aangegeven dat ik de Franse vestgiging van Apple om een verklaring zou vragen, dat zij in het geheel geen reparatie hadden uitgevoerd. Uiteindelijk na een paar maanden gaf men maar toe de zaak verkeerd beoordeeld te hebben en kreeg ik een ander toestel opgestuurd. Was als nieuw verpakt maar zonder toebehoren en/of bescheiden en ik ging
er aanvankelijk van uit dat het een nieuw apparaat betrof. Echter bleek al gauw dat de Bluetooth van dit apparaat niet werkte en nog geen 3 maanden later gaf het “nieuwe” apparaat helemaal de geest. De strijd met Coolblue maar opgegeven.
Kwam het toestel zojuist tegen bij het opruimen van de kast en vindt dat Coolblue deze recensie zonder meer verdient.
Beste consument: Op Apple producten dient de leverancier ( dus ook Coolblue) 2 jaar garantie te geven.

john 1 jul 2020
Reageer
J

geen aanbieding

(Geen) aanbieding Via de website reserveerde ik in mijn winkelmandje een Samsung QE65Q90R televisie, deze was toen in de aanbieding. Op het moment dat mijn salaris werd gestort ging ik bestellen maar er was geen aanbieding meer. Omdat ik de TV wel wilde hebben heb ik wel besteld. De dag van levering keek ik toevallig weer op de de website en zag dat de aanbieding er weer was. Bestelling en levering inclusief communicatie was prima maar dat van de aanbieding is wel teleurstellend.

Jan 30 jun 2020
Reageer
Beste elektronica en witgoedwinkels

Dit zijn de beste elektronica en witgoedwinkels van december 2022.

Over Coolblue
  • Nog niet geverifieerd