
Wat een slechte park als je heb geboek krijg je geen geld terug en dan betaal je anulering verzekering ik zou iedereen afraden deze park te bezoeken of anulering verzekering te nemen zijn ze zijn niet vriendelijk gwn kut mensen wat dit zijn vies kut park
Onze familie beleefde een fantastische tijd op vakantiepark Vlinderloo! Het ruime en schone huisje bood alle gemakken voor ons gezin. Het zwembad met glijbanen zorgde voor uren plezier voor de kinderen en de animatie was geweldig. Het vriendelijke personeel droeg bij aan een positieve sfeer. We raden het park aan andere gezinnen aan. Ook wel een anderen hoor maar we vinden dit echt zon camping/park voor een gezin.
Er zijn 2 reviews geschreven over Camping Vlinderloo op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.