Internet Tv

Caiway

10 reviews
30% positief
20% neutraal
50% negatief

Caiway biedt klanten een razendsnel glasvezel internetverbinding aan. Dit is het internet van de toekomst doordat het netwerk vrij nieuw is en veel data aan de klant kan doorgeven. Zo kan je series en films streamen zonder haperingen en kunnen online gamers genieten van een snelle verbinding. Naast deze goede internetaansluiting kan je bij Caiway ook terecht voor interactieve tv met een hoge kwaliteit aan kwaliteit zenders.

Caiway klanten kunnen ook een mobiel abonnement afnemen.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (10)

  • Michel

    Prima aanbieder maar je word er genept

    Deze aanbieder levert stabiel internet en TV.

    Na afsluiten contract gelijk al dreiging incasso bureau dat de rekening niet was betaald! dit terwijl ik nog niet eens de spullen binnen had.

    Na aflopen contract nooit meer op de website gekeken of er andere abonnements vormen zijn! Je gaat niet automatisch omlaag waardoor ik al jaren te veel betaal voor ESPN, Extra kanalen en ALL in Internet. Als je dit teveel betaalde geld terug wil kan je doodvallen.

    Kortom meedenken tot aan de voordeur en je binnen bent, daarna mag je doodvallen!

    Michel 26 jun 2022

  • JvdP

    Zeer slechte service

    Inmiddels 12 dagen zonder internet.
    Caiway heeft monteur gestuurd en die heeft kabelbreuk ergens onder de stoep geconstateerd. Dan begint het...
    Delta is als netwerkbeheerder verantwoordelijk voor reparatie. Dat is het eerste dat Caiway zegt. Ik ben klant bij Caiway en niet Delta dus Caiway is voor mij aanspreekpunt. Inmiddels behoorlijk wat keren met Caiway gebeld en gevraagd wanneer men eindelijk eens geconstateerde breuk in kabel gaat repareren. Iedere keer hetzelfde antwoord. Ze hebben melding gemaakt bij Delta en die moet repareren. Caiway kan wel in het systeem zien dat melding is gedaan. Nou dat is heel fijn.. Ik wil weten wanneer die kabel wordt hersteld. Vriendelijk verzocht aan Caiway of zij contact met Delta kunnen opnemen en vervolgens aan mij kunnen terugkoppelen wanneer situatie wordt opgelost omdat Delta al helemaal nagenoeg onbereikbaar is. Medewerker van Caiway zegt steevast dat ze zelf geen contact op kunnen nemen met Delta omdat ze niet over nummers beschikken en dat er door Delta contact met mij opgenomen gaat worden. Dat wist ik al. Dat gebeurt alleen al 12 dagen niet. Ik wil graag weten wanneer dit dan eindelijk gaat gebeuren. Dat kan Caiway niet zeggen en ze kunnen ook niet bellen met Delta want daar heeft de servicemedewerker van Caiway geen nummer van. Op de vraag om dan een andere medewerker te laten bellen naar Delta en die dan weer contact met mij op te laten nemen komt dan het antwoord dat ook die medewerker dan te horen zal krijgen dat Delta met de klant, ik dus, contact op zal nemen.
    Zo houden ze je dagen aan het lijntje maar doen ze uiteindelijk helemaal niets voor je.
    Caiway is overgenomen door Delta. Het kan dan gewoon echt niet zo zijn dat Caiway intern niet aan de bel kan trekken bij Delta dat dit zo echt niet kan of op z'n minst bij Delta zou kunnen informeren wanneer er reparatie plaats gaat vinden.
    Ze houden je als klant gewoon voor de gek en komen met deze enorme slechte service weg door een callcenter er tussen te zetten die alles afvangt.
    Ik heb drie schoolgaande tieners die voor het onderwijs simpelweg internet nodig hebben.
    Nu oorzaak van de internetstoring niet bij mij ligt is Caiway verantwoordelijk. Die laten het gruwelijk afweten.

    Bedankt Caiway!

    JvdP 6 apr 2022

  • Merwe

    SLecht voorgelicht

    Zojuist kom ik er achter dat het ïnvulformulier: "Ja, ik ga voor glasvezel"niet voldoet, hier kan je bij stap 2 kiezen voor : Telefonie, ja, vaste telefonie behouden a € 2,50 zonder enig voorbehoud, nu blijkt modem geplaatst en vaste telefonie niet mogelijk bij keuze: alleen internet, dat kan zo zijn: dan ben ik bereid om over te stappen naar 1 pakket meer, maar dan zou de 6 maanden introductieprijs vervallen, vindt ik onacceptabel en verkeerde voorlichting!!!

    Merwe 2 apr 2022

  • J.M. Kobus

    ervaringen met Caiway

    Mijn ervaringen als nieuwe klant van Caiway hebben veel te maken met het spreekwoord : door schade en schande wordt men wijs.! De schade ( van de klant ) bestaat uit niet voorziene extra kosten, zoals niet voorziene extra naberekening van telefoonkosten, e.mail beperkingen, onregelmatige TV-beelduitval , een gebrekkige informatie vooraf en geconfronteerd worden met een niet wel vooraf aangegeven keuze van communicatieleverancier.( i.p.v. Delta, Caiway geworden ). De schande ( van de leverancier ) bestaat uit het tot op heden ( 8 december 2021 ) NIET reageren op een 6 weken geleden aangetekende brief, gericht aan de Caiway Directeur Klantenservice. ( letterlijk service met kleine letters ). Het hele proces van aanleg en uitvoering heeft niet bijgedragen om vertrouwen te hebben in een langdurige klantrelatie. Zodra de mogelijkheid zich voordoet voor omschakeling naar KPN, zullen wij dat doen, dit gezien de goede ervaringen. Tot slot : door de Firma van Sommeren Elektro uit Afferden (Geld.) heeft ons uitstekende service verleend.

    J.M. Kobus 8 dec 2021

  • Carolien

    Slechte beoordeling Caiway

    Ik ben niet iemand die veel geeft om internet en televisie, maar ik vind Caiway toch echt wel heel erg slecht. Het is niet af en toe dat iets niet goed werkt, maar eerder continu. Maar wanneer je dit aangeeft bij de klachten dienst van Caiway dan wordt hier haast niets mee gedaan en iets van een vergoeding of compensatie bieden voor deze slechte service zit er ook niet in. Iedere maand mogen we gewoon de volle prijs betalen. Ik vind dat echt een service van niets, heel erg slecht!

    Carolien 14 dec 2020

  • Jesse

    Goedkope aanbieder Caiway

    Het mooie aan Caiway is dat het een hele goedkope aanbieder is, het nadeel hiervan is dat je dus ook niets extra’s krijgt. De standaard zender kun je zien, maar alle extra zenders, dus de bijzondere dingen die op tv zijn, kun je niet zien. Tenzij je er extra voor betaalt en dan is je voordeel weer weg. Dus het heeft twee kanten. Voor mij maakt het over het algemeen niet veel uit, omdat ik haast nooit tv kijk. Maar ik moet bekennen dat ik het af en toe best een keer jammer vind als er iets op is wat ik graag zou willen zien en dat ik juist dat dan weer net niet kan zien.

    Jesse 24 okt 2020

  • Marco

    Snelle glasvezel bij Caiway

    Wat ik heel fijn vindt bij Caiway is dat de snelheid van de glasvezel hier heel snel is. Dat was voor mij een belangrijk punt waar de nieuwe aanbieder aan moest voldoen en Caiway was één van de weinigen die hier aan voldeed volgens mijn normen. De prijs is hier ook prima, dus ik ben een tevreden klant. Ben nu twee maanden terug overgestapt denk ik en nog geen slechte dingen te melden gehad over Caiway

    Marco 17 sep 2020

  • Jelle

    Caiway internet plus tv

    Caiway heeft nu een hele mooie deal waarbij je de eerste zes maanden van je nieuwe lidmaatschap hier een extra voordelige prijs betaalt voor je internet plus televisie. En dit scheelt erg veel geld, geloof mij hier maar in. Ook daarna is het de prijs die ze hier vragen erg voordelig.

    Ons internet is super snel en dat is voor mij wel belangrijk gezien mijn werk, onze beide kinderen studeren dus ook zij hebben goed internet nodig. En de tv doet het ook goed, maar zo veel tv kijken wij eigenlijk helemaal niet. Onze kinderen zijn er in ieder geval maar wat blij mee.

    Jelle 1 sep 2020

  • Kevin Veen

    Sinds verhuizing overgestapt vanaf Caiway

    Wij zijn verhuisd vanuit het westen naar het noord oosten van Nederland en kunnen nu geen Caiway meer ontvangen. Moet wel zeggen nu we bij Ziggo zitten dat het een verademing is. We waren blijkbaar gewend geraakt aan Caiway maar Ziggo is 3 stappen verder in alles. Tv is veel sneller en dan doel ik op opnemen en terugkijken. Internet router is een stuk sterker en ga zo maar door.

    Kevin Veen 12 aug 2020

  • Jim

    Caiway review

    Wij wonen al jaren in Rotterdam, hadden eerst altijd KPN en daarna vrij snel overgestapt op Caiway omdat het toch een stukje goedkoper is. Nu zijn we verhuisd naar het hoge noorden en kunnen we plots geen Caiway meer nemen. Nog gevraagd aan de klantenservice waarom dat is. Schijnt dus dat Caiway in Overijssel en Zuid-Holland veel aansluitingen heeft maar in de rest van het land dus niet. Wel jammer want we waren altijd tevreden. Internet was erg snel (250 Mbit) en tv deed het altijd zoals je verwacht. Hier betaalden wij 49,50 euro voor per maand. Welke provider kunnen jullie aanbevelen in Groningen en omstreken?

    Groetjes Jim

    Jim 7 aug 2020