Ik ben sinds kort overgestapt naar Budget Alles in 1 vanwege de lage kosten. Ik ben wat prijzen gaan vergelijken en Budget kwam er als voordeligste uit.
De installatie durfde ik niet zelf te doen. Dit heb ik eerder geprobeerd bij een andere provider en dat lukte ook voor geen meter. Om alles goed te hebben, heb ik besloten om er een installateur bij te laten komen. Ook dat ik goede wifi dekking in huis heb, wat vroeger nog wel eens een probleem was. Ik heb glasvezel dus er kwam gratis een installateur langs. Ik weet niet of dit gratis is als je geen glasvezel hebt. De man was vriendelijk en binnen een uurtje was alles geregeld. Alles werkt perfect en voor m'n eigen gevoel is dit ook beter. Ik ben blij dat ik een installateur langs heb laten komen. Natuurlijk moet je er tijd voor maken en dat is nooit fijn, maar het resultaat is ook beter.
Ik ben heel tevreden met Budget Alles in 1. TV kijken werkt perfect en internet/wifi idem dito. Dit allemaal tegen een zeer scherpe prijs.
Heb nu 2 weken een aansluiting van Budget en zou dezelfde kwaliteit en mogelijkheden als bij mijn vorige provider hebben. Dit blijkt helaas niet het geval, van de 118 Mbps down en 37 up, komt er nu tussen de 0,33 Mbps tot 43 Mbps down en 0,00 tot 7 Mbps up door. Daarbij valt de verbinding om de paar minuten weg. Bij de tv bevriest het beeld regelmatig en Netflix staat het grootste deel van de tijd te bufferen. Telefoon werkt helemaal niet. De modem resetten haalt niets uit en zodra je inlogt op de modem blijkt het een oude van telfort te zijn. Als je dan uiteindelijk de klantenservice belt, sta je de hele tijd in de wacht moet je elke keer je verhaal opnieuw vertellen omdat het lijkt of de medewerker geen idee heeft waar je het over hebt en heeft niet geleerd naar de klant te luisteren maar alleen de vooraf ingestudeerde zinnetjes af te draaien. Van de nu 14 dagen aansluiting 8 dagen merkbaar internet. Als je nog moet kiezen ga dan deze provider voorbij, betaal liever iets meer voor een professionelere provider en minder frustratie. Op dit moment kan ik deze review al niet versturen omdat het internet te langzaam is
Ik wou graag overstappen naar een goedkopere alles in 1 provider en Budget Alles in 1 leek mij een goede kandidaat. Paar keer gebeld naar Budget met de vraag hoe het werkt met de overstap, installatie en dergelijke. Ik werd vriendelijk te woord gestaan ze stelden mij gerust dat het allemaal goed zou komen. Toch maar de overstap gemaakt naar Budget Alles in 1 en ik heb er geen spijt van. Ik bespaar nu veel meer geld in de maand en ik merk eigenlijk geen verschil met mijn vorige en tevens duurdere provider. TV is vrijwel hetzelfde en internet is top. Ik snap niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan. Ik heb wel een afspraak gemaakt met een installateur want ik ben totaal niet technisch en het was zo geregeld. Budget Alles in 1 is gewoon top.
Onze telefoonverbinding was altijd prut en ook onze internetsnelheid was nou niet bepaald iets om over op te scheppen.
Tijd voor verandering dus en tijd om over te stappen.
Mijn broer is een half jaar geleden hier naartoe overgestapt en is hier nog steeds laaiend enthousiast over, waardoor de keus voor mij vrij eenvoudig was en ik dus ook hier naartoe ben over gestapt.
Dat ging allemaal heel snel en ook gemakkelijk, dus zeker een aanrader.
Daarbij betaal ik nu ook nog eens minder en ik heb het bellen geprobeerd, we vallen nooit meer weg.
Ook het internet is vele malen sneller dan dat het ooit geweest is, voor zover dus alleen nog maar vooruitgang waar we heel blij mee zijn.
Wij hadden hier hetzelfde, maar dan vooral slecht en langzaam internet en een televisie die steeds vastliep.
Bloed irritant allemaal en ik ben lang op zoek geweest naar een betere keuze. Toen kwam ik deze combi deal tegen en leek het bijna ongeloofwaardig.
Ik stond er toen in van eerst zien, dan geloven.
Maar tot nu toe ben ik nog niet teleurgesteld en ben ik erg blij met de keus om over te stappen naar Budget.
Mijn internet is nu altijd snel en mijn televisie is nog geen enkele keer meer vastgelopen.
Pas geleden overgestapt naar budget alles in 1 en ik heb er tot nu toe weinig op aan te merken. Lang getwijfeld om alles in 1 van budget af te sluiten omdat ik her en der wat negatieve ervaringen las en het is geen naam van formaat zoals ziggo en kpn.
De overstap was snel geregeld en verliep zonder problemen. Ook nog even contact gehad met de klantenservice en ik werd snel en goed geholpen. Internet van budget werk goed en snel. Televisie is ook gewoon goed zoals ik het gewend ben. Niks te klagen dus.
Ik las dat je nog extra voordeel kunt krijgen als je ook budget mobiel hebt maar dit heb ik niet. Nog wel iets wat ik overweeg omdat ik ook gewoon tevreden ben over budget alles in 1. Alleen zit ik helaas nog aan een contract vast bij een andere provider. Wanneer ik mag verlengen ga ik budget mobiel nemen denk ik.
Vanaf 1 Januari zat ik te wachten tot die idioten van ziggo eens wat kwamen aansluiten maar ho maar, dus die heb ik eind de rotzooi van hun retour gezonden.
Ik dacht aan buget een betere provider te hebben maar dat is een nog veel zieleger bende daar zeg, ik wachte vanaf 1 maart tot er eens een idioot wat komt prutsen maar nee hoor 1 Juni heb ik geschreven dat die idioten wat mij betreft kunnen opzouten, nu sturen hersensloze fossielen toch weer een aansluitingspakketje op terwijl het nog niet eens kerst is en daar ik daar niet op heb gevraagd heb ik het maar direct retour gezonden naar die slaapzakken.
Zou het kunnen zijn dat jezelf een hersenloze fossiel bent die alleen maar maar scheldwoorden kan gebruiken om zijn ontevredenheid uit te drukken?
Hallo Anoniempje,
Ik denk dat jij net als die figuren bij Budget alles in 1 last hebben van schizofrenie, simpele ziel.
Zo zo zo slecht behandeld,
Wij zitten nu al 11 dagen zonder wifI thuis door hun, ze geven je niet gelijk. Ze komen ook niet met oplossingen bij je voor die 11 dagen zonder internet. Ze laten je niet uit praten ze leggen totaal niet goed uit wat je moet doen. Ik kan zowel door blijven gaan. K heb nog nooit zo een slechte provider gehad bah.
De hoofdreden voor mij om over te stappen was de het snelle internet met behulp van glasvezel. Doordat we nu allemaal thuis werken en de kinderen gedeeltelijk thuis onderwijs volgen, zitten we regelmatig met zijn allen tegelijk op het internet. Hierdoor werd dit ontzettend traag! Nu met glasvezel internet hebben we super snel internet en maakt het niet uit met hoeveel personen we er op zitten, het blijft even snel. Wat ik heel belangrijk vind, want zonder goed internet is het lastig om mijn werk goed te kunnen doen.
En verder is het een verademing om alles in één bundel te hebben en niet meer al die verschillende rekeningen en ook als er nu iets is, hoef ik maar naar een klantenservice te bellen en ik kan er met al mijn vragen terecht. Dit soort innovaties zijn absoluut aan mij besteed. Wat ik wel vervelend vind zijn al die zoektermen op de website vindt als je iets wilt vragen aan de klantenservice. Ik zit er niet op te wachten om over een x aantal dagen een mail terug te krijgen over mijn vraag, ik wil gewoon een telefoonnummer vinden die ik kan bellen en dat ik dan gelijk een persoon aan de telefoon krijg die mij kan helpen en het het liefst ook gelijk kan oplossen.
Ik woon sinds kort op mijzelf en om zoveel mogelijk kosten te besparen heb ik Budget Alles in 1 afgesloten. Deze kwam namelijk als goedkoopste naar voren. Ik kon kiezen voor de eerste 6 maanden korting of een gratis Google Nest WiFi. Dit kwam voor mij goed uit, want ik was al op zoek naar iets soortgelijks. De installatie heb ik door mijn zwager laten doen. Hij heeft hier veel ervaring mee en binnen mum van tijd werkte alles. Ik moet zeggen dat het mij goed bevalt, tot nu toe geen problemen ondervonden. Internet en TV werken gewoon zoals het zou moeten. De internetsnelheid is goed en ik heb voldoende tv-zenders. Meer kan ik er niet van maken. Ik ben gewoon blij met Budget Alles in 1 en ik heb achteraf nergens spijt van.
bedrijf is slecht bereikbaar en verwacht dat je ze belt. Maar die 088 nummer is té duur en tikt lekker aan hoge kosten voor beller, is klantonvriendelijk. mijn tip aan deze bedrijf, gebruik een 0800 gratis nummer of een gewone netnummer met goedkopere belkosten. klanten hebben uw hulp nodig wanneer de internet niet werkt.
Het is inderdaad apart dat budget alles-in-1 geen chat heeft en dat je alleen kunt bellen of een e-mail sturen. Staat bij e-mail sturen dat het 5 dagen kan duren, hier heeft dus niemand iets aan als je internet o.i.d. is uitgevallen.
Bij budget mobiel heb je echter wel de optie om te chatten via de budget thuis website. Wellicht kunnen deze je doorverbinden? De chat werkt vrij goed namelijk en je krijgt vrijwel altijd meteen iemand te spreken.
Vind wel dat budget klantenservice voor alle afdelingen een chat moet hebben. Zeker voor een relatief nieuwe energie, internet tv en telecomprovider!
De installatie van Budget Alles-in-1 kon ik eenvoudig zelf doen en alles werkte ook gelijk in eerste instantie. Er hoefde gelukkig geen monteur bij te komen. Ik heb het nu zo'n 3 maanden in gebruik en alles werkt nog perfect. Ik snap niet van mijzelf dat ik jaren teveel heb betaald bij een andere provider. Budget Alles-in-1 werkt net zo goed! Ik merk totaal geen verschil. Ik zit er nu aan te denken om Budget Energie of Budget Mobiel te nemen voor de extra combikorting. Ik lees soms negatieve reviews over Budget Alles-in-1, maar dit zijn meestal hele specifieke problemen. Ik denk dat het voor het gros van de mensen gewoon goed werkt. Al kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf spreken. Voor mij werkt het in ieder geval perfect en ik zie mij niet meer zo snel overstappen naar een andere provider. Helemaal fijn dat je alles kan combineren voor extra korting.
Budget Alles-in-1 26-4 internet aangevraagd hier. Netjes de rotzooi thuisgestuurd gekregen. Ze hebben mijn lijn overgenomen van vorige provider en op de dag zelf, 26-05 nadat ik uren bezig ben geweest om het aan te sluiten wat niet lukt. Gebeld en te horen te krijgen dat er in de kast buiten iets niet goed zit. Er moet een monteur komen voor een kastje buiten mijn huis en deze kan pas 3 juni. Dus deze provider is zo schofterig om je van 26-5 tot minstens 3 juni zonder TV/ INTERNET EN TELEFOON TE LATEN ZITTEN. En zeggen ijskoud dat ze niet eerder een monteur beschikbaar hebben. Dit alles is buiten mijn schuld om. Het niet werken van de lijn ligt bij Budget alles in 1 maar ze laten je gewoon zitten!! Schoften dat zijn het.
Ik ben nu ruim 3 maanden om die reetkevers van Budgetverderie iets bij geinstallerd te krijgen, maar zoals ik al schreef het zijn reetkevers die geen ene fuck weten uit te voeren en volgens mij zijn de meeste daar ook authisties gezien de nul reacties die ik heb ontvangen, het is een grote baggertent.
Ik heb al 6 maanden Budget Alles in 1. Destijds heb ik voor Budget Alles in 1 gekozen vanwege de prijs. Voorheen had ik Ziggo maar dat vond ik een beetje duur worden. Budget Alles in 1 is gewoon goed. Niks spectaculairs maar het doet wat het moet doen. Snel en stabiel internet en voldoende tv zenders.
Een monteur heeft alles voor mij geïnstalleerd, dan weet ik zeker dat alles goed is. Ik had het bij Ziggo zelf geprobeerd maar ik kwam er toen niet uit. De monteur was vriendelijk en snel klaar. Later heb ik er wel een extra tv ontvanger bij genomen voor de tv op de slaapkamer, die ik wel zelf geïnstalleerd heb. Dit was verassend eenvoudig.
Als je ook op zoek bent naar een goedkope internet, tv en telefoon aanbieder, kan ik Budget Alles in 1 zeker aanraden. Je krijgt er zoals bij Ziggo geen extra zenders bij om bijvoorbeeld de Formule 1 te volgen, maar als je daar niet om geeft, is Budget Alles in 1 zeker goed.
Sinds 12 januari 2021 heb ik interactieve tv van budget alles in 1 besteld. Vanaf de eerste dag heb ik problemen met de ontvangst. Voornamelijk vast lopend beeld. Enkele keren per avond gebeurt dit. Vele malen gebeld met uw service desk. Alleen in februari al 66 minuten. Alles geprobeerd. Kabels verwisseld, HDMI kabel verwisseld, nieuwe netwerk adapters geplaatst, tv ontvanger gewisseld etc. etc. . Sinds kort een nieuwe tv aangeschaft. Is er geen probleem met de Tv in de woonkamer dan wel op de slaapkamer. Uw helpdesk heeft er totaal geen verstand van. Waarschijnlijk studenten die telken male de handleiding moeten raadplegen en de klant maar wachten. De TV ontvanger die ik van u ontvangen heb zijn dezelfde waarmee ik begonnen ben in 2011 van de KPN. Een monteur zat bij de deal inbegrepen maar kon niet komen door Corona. Geprobeerd na een paar weken de overeenkomst te verbreken maar ik was te laat ondanks eerdere telefoontjes met klachten. Bellen met uw helpdesk doe ik niet meer. Heeft geen zin. IK BEN DIT GEDOE NU ECHT ZAT. Ik verwacht van u dat u binnen 10 dagen met een oplossing komt , mocht dat niet het geval zijn dan zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen en de overeenkomst zonder consequentie uwerzijds te beëindigen.
Vriendelijke groet,
WJP. Morel
Wij zijn erg goed geholpen door een monteur van budget alles thuis. We hadden hiervoor kpn maar zijn naar budget overgestapt voor de betere prijs. Ik zal eerlijk zijn, Budget kwam simpelweg als goedkoopste van een vergelijkingssite dus die hebben we maar gekozen. Nu zijn we een paar maanden verder en kan ik wel zeggen dat het een verbetering is ten aanzien van wat we eerder hadden. Wij zijn de jongste niet meer, dit is ook de reden dat we graag wilden dat alles door een monteur aangesloten zou worden en dat hij pas weg zou gaan als alles zou werken. Dit was ook precies hoe het ging en verder geen enkele klacht gehad dat iets het niet deed. Ik weet niet of een monteur altijd zo goed zijn werk doet zoals bij ons maar dit is zeker een pluim waard. Volgens mij heet de monteur Erik! Ik vroeg nog aan mijn man of hij hem wat fooi had gegeven, was hij helaas vergeten maar dat verdiend die zeker. We hadden dit namelijk niet verwacht omdat budget als goedkoopste uit de vergelijkingssite kwam.
Na wat reviews te hebben gelezen, heb ik besloten om over te stappen op Budget Alles-in-1. Zoals de naam al doet vermoeden zijn de kosten zeer aantrekkelijk te noemen en na het lezen van diverse reviews, had ik er wel een goed gevoel bij. Gelukkig heb ik mijn gevoel gevolgd want ik ben nog niks tegengekomen waar ik ontevreden over ben. Alles werkt naar behoren en dat voor een goede prijs. De installatie heb ik laten doen door een monteur, zodat ik zeker wist dat alles goed was. Ik heb het ooit eerder geprobeerd zelf te doen met Ziggo, maar dit was geen succes, haha. Wat ik ook zeer aantrekkelijk vindt, is de combikorting. Ik zit zeker te overwegen om ook Budget Energie te nemen, ook vind ik het fijn dat alles bij hetzelfde bedrijf zit. Wat ik heb begrepen is dat ze op het KPN-netwerk zitten, dus eigenlijk heb je de kwaliteit van KPN voor een betere prijs. Althans, zo zie ik het, maar ik heb er ook niet heel veel verstand van. M'n wifi is lekker snel en ik heb alle zenders op de tv, wat wil je nog meer? Kortom, ik zal iedereen aanraden om Budget Alles-in-1 te nemen.
Ik ben er totaal niet tevreden over. Internet valt ongeveer 5 keer per dag wel even weg. Ontzettend irritant met thuiswerken. TV Terug kijken werkt vaak niet omdat er dan geen verbinding met de server kan worden gemaakt, Ik krijg meerdere keren per week foutmeldingen. Absoluut geen aanrader! Ik heb al meerdere keren een nieuw modem ontvangen en de helpdesk opgebeld, maar niets helpt. Dus ik ga overstappen naar een andere provider binnenkort.
Als ik je een tip mag geven: ga dan naar een provider die niet met een KPN verbinding werkt. Het ligt 99% aan de bekabeling naar je huis toe of anders zit er een kink in de kabel in je huis. Budget alles in 1 maakt namelijk gebruik van de KPN kabel of glasvezel, maar net welk pakket je hebt gekozen. Een betrouwbare keuze trouwens dus als je internet soms weg valt ligt het daar aan. Je kan voor Ziggo kiezen of anders T-Mobile thuis, die gebruiken namelijk volgens mij andere bekabeling om het signaal bij jou thuis te krijgen. Of je moet toch nog eens contact opnemen met Budget om de gehele bekabeling langs te lopen. In het systeem kunnen ze inzien je internet soms weg valt.
Waarschijnlijk is er iets mis met je bekabeling als alles telkens weg valt. Je kan vast wel een monteur langs laten komen die dat even voor je nakijkt. Die kunnen dat zo voor je meten. Het is namelijk niet normaal dat je internet signaal en tv soms weg valt.
Helaas kon budget-alles-in-een het niet voor elkaar krijgen tv en voldoende sterk internet te leveren in mijn regio. Na 6 maanden proberen kreeg ik de toezegging dat ik het contract mocht opzeggen. Opgelucht en blij dat ik nu over kon stappen en eindelijk weer tv had. Helaas krijg ik tot de dag van vandaag nog aanmaningen. onmogelijk om in contact te komen met budget-alles-in-een om dit op te lossen... ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar niemand die het oppakt en in actie komt. Erg jammer dit!
In februari aangemeld voor hun diensten
Week later wordt ik gebeld dat hun een storing hebben gehad en mijn aanmelding niet doorgevoerd is. Overstap voor 19 maart kan vervolgens niet geregeld worden. Oude provider wordt niet opgezegd door hun. Er wordt wel een factuur gestuurd voor niet geleverde diensten.
12 april aansluiting bij hun, bel dat ik geen netwerk aansluiting heb en er wordt telefonisch niet geluisterd. Dinsdag 13 april weer gebeld, monteur komt pas op donderdag 15 april. Monteur op donderdag 15 april mag probleem niet oplossen, dit moet via KPN opgelost worden. Monteur KPN is vrijdag 16 april 10 min bij mij, om vervolgens te zeggen dat hij een aansluiting gemaakt heeft, wat niet zo is. Vrijdag neem ik weer contact met hun op, omdat er door 2 personen wordt aangegeven dat ik nog steeds geen aansluiting heb, ik spreek Farid en hij laat me niet uitpraten en als ik vraag of hij even in mijn dossier wil kijken, hangt Farid de telefoon neer. SCHANDALIG!!!! Ik bel nogmaals terug, leg het probleem uit en de jongen aan de telefoon helpt netjes en geeft aan dat de aansluiting veranderd is en wat ik moet doen. Vrijdagavond precies gedaan wat er volgens de KPN monteur moest gebeuren, maar nee niks. Er komt nog steeds geen internet mijn woning binnen. WEER gebeld met hun en de mevrouw aan de lijn heeft vervolgens een meting uitgevoerd en aangegeven dat ze inderdaad geen internet ziet binnenkomen.
Zaterdag WEER met hun gebeld, met Louan en vanaf toen was ik helemaal 100% klaar met hun. Wat een onbeschoft persoon is dit. Gelukkig stond ze op luidspreker en heb ik hier bewijs van, maar wat zij allemaal gezegd heeft en vervolgens heeft gelogen toen mijn hulptroepen een uur later terugbelden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet akkoord ga met een monteur op 30 april, dat ik niet tot die tijd zonder internet &tv ga zitten. Om haar vervolgens tegen mijn hulptroepen te horen zeggen dat ik niet direct een monteur wenste. KORT SAMENGEVAT: AANMELDING GEANNULEERD EN WEER TERUG NAAR ZIGGO
Overgestapt van online.nl
Dit ging heel soepel. Binnen 30 minuten was ik weer online.
Zeer scherpe aanbieding 22 euro p/m en na 6 maanden 50 euro
Internet haalt de maximale snelheid en eindelijk een modem die 2,4 en 5 GHz wifi heeft bij online.nl moet je daar extra voor betalen. De klantenservice is minder goed bereikbaar maar dat is tegenwoordig bij meer providers. Tv zappen gaat ook sneller en geen gekke haperingen in het beeld. Tot nu toe heel tevreden.
Bij overstappen fout gegaan, omdat Budget energie een storing had. Gebeld door Budget en zouden dit oplossen, wat uiteindelijk helaas WEER niet goed gegaan is. Uiteindelijk zelf mijn oude provider op moeten zeggen en weer contact met Budget op moeten nemen omdat ze ook nog eens te vroeg factureren. Eindelijk is de overstap daar, blijkt er geen netwerkaansluiting in de woning te zijn. Pas na 4 dagen een monteur gekomen van Budget Energie, die dit niet op kon lossen. Vervolgens vandaag een monteur geweest van KPN die dus niks geinstalleerd heeft, zoals afgesproken. Bel ik vervolgens met de klantenservice, met FARID en die laat me nog niet eens uitpraten. Meerdere malen en zegt FARID letterlijk dat ik niet mag uitpraten, want hij kan/wil vandaag niks meer voor me doen! Ik vraag of hij even in mijn dossiers wil kijken, omdat ik denk dat hij me niet goed begrijpt en hij hangt op!!!!!! WTF is dit voor een service?! Ongelooflijk en ongehoord. Gelukkig erna wel geholpen door een prettige medewerker, maar wel weer 15 minuten geduurd
Laten we hopen dat Farid op zijn donder heeft gekregen. Wij hadden de hulp van Erik die kwam bij ons alles installeren. Hele leuke man die ons zeer goed heeft geholpen.
Sinds een paar maanden bij budget. Dag 1 ging het al mis bij de installatie. Een halve dag geen internet en tv. Laatst weer 2 weken geen internet en tv gehad. Er volgt geen enkele terugkoppeling van budget. Bij het klantcontactcentrum wordt je onfatsoenlijk behandeld aan de telefoon. Regelmatig wordt de telefoon erop gegooid en medewerkers beschuldigen elkaar onderling van het maken van fouten. Zodra mijn contracttermijn verloopt stap ik meteen over!
Midden in film os iets anders stopt ie er mee nooit geen last van gehad en nu te regelmatig wel echt waardeloos.nu moet ik abonnementnummer invullen ja tuurlijk dat ligt op tafel en dan ook serienummer wat een k.. zooi bedrijf is dit.ik wou dat ik niet was overgestapt!!!! Echt om te janken dit.
In het halve jaar dat ik nu alles in een heb, is er, vooral met televisie en internet gedoe geweest. Het werkte niet of viel steeds weg. De Klantenservice is vriendelijk maar ze weten en kunnen en doen inhoudelijk bar weinig. Bij n termijnbetaling die even niet uitkomt wirdt er direct gedreigd met 15 euro boete en afsluiting.
Kortom waardeloos in t algemeen.
Ik stap dit 1 jaar 100% zeker over naar n ander.
Slechte klantenservice, mensen die totaal geen weet hebben van wat er speelt. Uren aan de telefoon, resetten, downloaden, nieuw tv kastje word er opgestuurd maar dat bleek t probleem weer niet te zijn. Foutcode 27. Inloglink op mijn budget werkt ook van geen kanten. Even doorbijten tot het abonnement voorbij is en snel naar een andere provider.
Ben wel positief gestemd omtrent de internet en tv aansluiting van budget thuis. Hiervoor zaten wij altijd bij telfort wat ook prima was totdat ze ermee stopten. Toen ging het over naar kpn wat prima was in het begin maar de prijzen werden elk jaar duurder totdat we gewoon dezelfde prijzen hadden als echte kpn klanten die er al jaren gebruik van maakten. Doordat budget thuis gebruik maakt van het kpn netwerk en we nooit klachten hebben ervaren dacht we dat dit voor ons de juiste keuze was en terecht. Nu het een paar weken in gebruik te hebben kan ik vertellen dat alles werkt zoals je verwacht, tv met veel HD zenders en overal in het huis snel internet. Helaas kon er geen monteur langskomen maar alles is met een telefonische hulp goed aangesloten.
Ik belde over een factuur die niet betaald is. Dat deze maand niet was betaald was mij niet duidelijk, de betalingen lopen automatisch en dat gaat altijd goed.
Dat de maand niet betaald is komt mij aan het licht doordat ik in het weekend een email krijg met de aanmaningskosten die de provider in rekening brengt.
Zij schrijven dat er eerdere mails zijn verzonden. Ik heb dit terug gezocht en ik heb niet eerder bericht ontvangen met herinnering. Ook niet in de junk of spam folders.
Dat de rekening betaald moet worden is mij volkomen duidelijk, maar ik vind dit geen service. Ik had het chique gevonden als de aanmaningskosten werden weggehaald.
Hoe het kan dat ik de mails met herinnering niet krijg blijft de hamvraag. Het is het probleem van de klant wordt mij verteld. Heel duidelijk is voor deze klant hoe een samenwerking met budget als provider gaat. Het zit in de naam.
Ik wilde gebruik maken van de wettelijke bedenktijd. Maar kreeg te horen dat deze al voorbij was. Buget hanteerd een bedenktijd van af de dag dat de apparatuur is geleverd en niet van de tijd dat internet is geactiveerd.
De kosten die zij in rekening zouden brengen is 500 euro.
Jammer dat budget zich niet houd aan de wettelijke bedenktijd.
Deze gaat in op het moment de verbinding in werking en gebruik is e niet vanaf het moment de apparatuur is geleverd.
De apparaten zoals modems zijn een hulpmiddel om iets te leveren en de verbinding als doel om te leveren.
Dus om te beoordelen of de levering van internet en televisie goed functioneerde kan pas beoordeeld worden op het moment dat de verbinding actief is.
Jammer dat Budget alles in 1 zich niet aan de wet houd.
Na 7 dagen en een aantal uur aan de telefoon is er nog geen werkende vaste telefoon en is men niet in staat om opnemen te activeren.
Na 7 dagen contract opgezegd kosten 500 euro.
Het systeem is actief geworden op 24 feb, nu 2 maart opgezegd en kreeg te horen dat de bedenktermijn voorbij was.
Budget hanteerd een bedenktermijn vanaf het moment van inschrijving.
Omdat het bedenktermijn voorbij is moet men het jaarcontract in zijn geheel betalen.
Ik vraag mij of dit juridisch klopt dat een bedenktermijn ingaat op het moment van inschrijving. Gaan we uitzoeken.
In ieder geval bij aangemeld bij KPN.
Het is wel juist. De wettelijke bedenktijd gaat in op moment dat je ja zegt. Dit is bedoeld om de mensen die in een opwelling iets beslissen nog de gelegenheid erop terug te komen. Niet om de verbinding te testen. De retentietijd van 2 weken zoals het genoemd wordt door de providers gebruikt om de bestelling pas definitief te maken na de 2 weken. De meeste (budget) providers moeten ook 1 jaar vooruit betalen voor de af te nemen diensten. Dit verklaart ook de reden van definitief maken van het contract na 2 weken. Soms kun je afzien van de retentietijd en heb je 2 weken eerder je verbinding opgeleverd.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 127 reviews geschreven over Budget Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.