A

Klote bedrijf

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Gister alles geinstalleerd, de wifi deed het een uur en daarna niks meer. Het tv kastje deed ook niks, was ook helemaal beschadigd. Tig keer de router gereset. Gebeld met een medewerker, die keek mee en alles was juist aangesloten dus daar lag het niet aan. Weer de router gereset en daarna weer een uur internet. We konden tv kijken via de KPN app maar ook deze liep na een half uur vast. Volgende dag weer geen wifi. Hoewel het lampje op de router gewoon groen was. Weer gebeld. Alles was goed aangesloten, wisten we al, en weer moest het gereset worden. Weer ca een uur internet gehad en toen stopte alles weer. Gebeld en gezegd dat ik er vanaf wil. Maar dat kon niet want de 14 dagen waren al voorbij. Ze tellen vanaf de aanvraag, terwijl ze zelf dan met een datum komen wanneer het pakket ingaat, en dat was al langer dan 14 dagen. Dus dan kun je het nooit testen en zit je er gelijk voor een jaar aan vast. Vandaag een andere provider aangevraagd en ik heb het rekeningnummer geblokkeerd, ik ga geen cent betalen aan deze oplichters. Ik neem een dienst af die zij niet leveren dus dan ga ik daar ook niet voor betalen! En al zeker niet nog een heel jaar! Wat een ontzettend slechte provider is dit ongelooflijk!

Annet van de Graaf 4 jan 2023
A

Dit klopt niet. Ik had dit ook. Klacht ingediend en onderbouwd met juridische tekst en ja, ik had gelijk. 14 dagen gaan in na ontvangst spullen. Hier werd het dan ook ontbonden.

Anne 12 mei 2023
C

Kijk uit met de Overstapservice

Eind vorig jaar tussen kerst en nieuwjaar volgens goed nederlands gebruik mijn vaste lasten eens onder de loep genomen en besloten over te stappen van KPN naar Budget alles in1 voor internet en televisie.
In het bestelproces heb ik voor de overstapservice gekozen ervan uitgaande dat Budget ook mijn KPN abonnement zou opzeggen. Dit wordt immer gesuggereerd met overstapservice.
Dit is echter niet het geval. Na de bestelling kreeg ik van KPN bericht dat Budget de aansluiting ging overnemen per 16/12.
LET OP. Het abonnement moet je alsnog zelf opzeggen.
Met zowel KNP als Budget hierover contact gezocht en zij wijzen naar elkaar.
Als je overstapt naar een andere aanbieder van wat voor dienst dan ook dan wil je ook van het abonnement af mijns inziens temeer omdat KPN de overstapdatum wist.
Nu zit ik vast aan een maand extra abonnementskosten van KPN.

Let dus goed op bij de overstap van KPN naar budget dat de service niet inhoudt dat je lopende abonnement wordt stopgezet door Budget.

Cieslewicz 4 jan 2023
Reageer
S

Verschrikkelijk

Beste,

Ik ben sinds Oktober een vreselijk teleurgestelde klant van Budget alles in een. Op de site van Butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van KPN (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende WIFI zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs. 


Nu val bij mij continu de WiFi uit dus heb ik op budgets advies een WiFi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de WiFi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Ik heb alles netjes gedaan en terug gemeld, wat betekende dat ik iedere keer weer die belachelijk lange wachttijd had want op de mail van budget kan je niet antwoorden.


Nu is bij mij het limiet bereikt en wil ik budget in gebreke stellen want het is echt dagelijks zeker 6x de router resetten en maar hopen dat het die dag meezit en we mogen genieten van dat geweldige netwerk van KPN. 


Ik heb een aangetekende brief gestuurd die 20 december is ontvangen. Ik zal een kort verslag hierbij schrijven van het laatste telefoongesprek met budget callcenter.


Budget: wij hebben geen brief ontvangen. Ik: dat moet want ik heb hem aangetekend verstuurd.

Budget: heeft U een momentje? Ik: ja hoor, (50 min wachttijd kan dat ook nog wel). Na 15 min wachten.

Budget: ik zie het, de brief. Maar we kunnen Uw contract niet zomaar beëindigen. Ik: zomaar? Ik ben 3 maanden hulp aan het vragen aan Budget en jullie blijven in gebreken.


Ineens is Budget niet verantwoordelijk voor de WIFI. En heb ik daar nog nooit over geklaagd tot op heden. Maar ik heb wel binnen 1 maand een WIFI versterker aangeschaft via Budget. En van de langzame internet verbinding had ik de foto's van de speed test moeten opsturen want daar had Budget in een email om gevraagd. GEEN EMAIL GEKREGEN!!


NU IS MIJN VRAAG WAT GAAT BUDGET DOEN OM AL DIE MOOIE BELOFTES OP HAAR SITE NA TE KOMEN??

Saskia reinieren 4 jan 2023
Reageer
M

verbinding internet plus tv kijken

Constant verlies van verbinding, tv ontvanger die regelmatig stil staat/ vastloopt.
ADSL/vdsl verbinding die om de haverklap uitvalt.
Advies:betaal iets meer, en dan krijg je wel een knappe ADSL/VDSL verbinding.

Constant verlies van verbinding, tv ontvanger die regelmatig stil staat/ vastloopt.
ADSL/vdsl verbinding die om de haverklap uitvalt.
Advies:betaal iets meer, en dan krijg je wel een knappe ADSL/VDSL verbinding.

Marco 10 nov 2022
Reageer
H

Oplichterij

Omdat ik een dure provider heb en mijn energie ook al van Budget had wilde ik naar Budget alles in 1. Daar heb ij enorm spijt van. Het bleek dat ze geen glasvezel maar alleen koper leverden omdat dat volgens hen bij KPN niet kon. KPN zei overigens dat dit onzin was. Dus ging het niet door. Toch werd er een installatiepakket gestuurd maar na een telefoontje hierover kreeg ik een antwoordnummer om dat pakket gratis te retourneren. Daarmee was voor mij de kous af. Maar niets is minder waar. Na een paar weken werd er € 42,50 van mijn rekening afgeschreven. Weer contact opgenomen en toe werd mij meegedeeld dat ik het contract nogmaals had moeten opzeggen en dat mijn bedenktijd inmiddels verstreken was en ik dus voor 2 jaar aan het contract vast zat. Opzeggen was onmogelijk. Klacht indienen is zinloos, er wordt niet op gereageerd. Dus nu heb ik een contract bij mijn huidige provider en een waardeloos contract bij Budget waar ik niet eens een aansluitpakket voor heb. M.i. pure zwendel.
Mijn advies: GA NOOIT MET BUDGET ALLES IN 1 IN ZEE WANT JE WORDT GENAAID!

H.Koning 3 nov 2022
H

Ik zit ook met budget en was ze graag kwijt het is en opdringerig bedrijf en lastig om er vanaf te komen

Hermann 2 jan 2023
L

Contract verlengd

Ik heb zojuist mijn contract voor internet en tv van Budget verlengd. Ook zit ik serieus te overwegen om er Budget Energie en/of Budget Mobiel bij te nemen. Destijds kwam ik via Pricewise bij Budget alles in 1 uit en ik ben er nog uitermate tevreden mee. Helemaal geen problemen ondervonden en dat voor een goede prijs. Budget alles in 1 is zeker aan te raden aan mensen die nog twijfelen.

Lennard 17 okt 2022
Reageer
F

opzegging contract

wat zijn ze Alles in 1 van budget langzaam van begrip ik heb mijncontract opgezegd daar werd al moeilijk overgedaan naar veel bellen en mailen lukte het om mijn contract te eindigen service is zeer slecht. en maar zeggen werkt gewoon niet dus ik ben blij dat ik van alles in een af ben zal er nooit meer klant van wordeh

F. Janssen 30 sep 2022
H

Mijn ervaring is hetzelfde of eigenlijk nog negatiever. Ik blijk mijn contract niet op te kunnen zeggen en zit voor 2 jaar vast aan een contract waar ik niks aan heb.

H.Koning 3 nov 2022
R

Niet nakomen afspraak verlengingsaanbod.

Op 15 september verlengsaanbod tv/internet gekregen voor contract 2 jaar. Eerste 6 maanden 35 euro en volgende 18 maanden 50 euro.
Kreeg direct nieuw contract per mail echter 6 maaanden 43,99 en daarna 18 maanden 58,99.
Weer contact opgenomen met de klantenservice en deze zou mij doorverbinden met Daan ten Bruggencate leidinggevende afdeling verkoop ,die mij zou terugbellen. Niet gebeurd.
16 september eindelijk Daan gesproken maar deze moest toestemming van zijn baas hebben om gemaakte afspraken ook na te komen. Deze vond klacht terecht en Daan zou het gelijk in orde maken dat ik daadwerkelijk het juiste contract kreeg. Nog geen 5 minuten later weer het foute contract in de mail.
Hij had aangegeven er dinsdag weer te zijn maar ik zou maandag 19/9 nog even teruggebeld worden door een collega wat niet gebeurde.
Weer gebeld maar Daan bleek er nu pas donderdag 22/9 weer te zijn maar geen angst ik leg dit probleem bij hem voor en dan belt hij U zeker donderdag even terug,echt waar …… dus niet.
Het enige wat ik vraag is een contract zoals afgesproken 6 maanden 35 euro en 18 maanden 50 euro. Heb nu al uren aan de telefoon gehangen en telkens weer mijn verhaal moeten doen

Rob Vrooman 24 sep 2022
Reageer
R

Zeer slecht

Contract maanden geleden opgezegd. Ook bevestiging gekregen. Modem en alles al maand geleden teruggestuurd. Toch blijven ze bedragen afschrijven en aanmaningen sturen. Ze mailen deze maar zelf een mail naar hun sturen kan dan weer niet. Van een fatsoenlijke administratie hebben ze nog nooit gehoord. Na klachtenformulier ingevuld te hebben gaven ze een onzinnige reden dat ik het contract niet kan opzeggen (moet door nieuwe leverancier gebeuren. Wat een onzin). In plaats van een verontschuldiging en het probleem op proberen te lossen leggen ze hun fout bij de klant neer. Ze regelen het maar. Ik storneer alles. Flutbedrijf.

Roel 26 aug 2022
H

Helemaal mee eens, nog nooit zo'n aso waardeloos klantonvriendelijk rot bedrijf tegengekomen. Helaas heb ik me dat tuig te maken🤷‍♂️😢.

H.Koning 7 nov 2022
e

probleem maar geen oplossing

zolang het goed gaat, is er geen probleem. niveau van klantenservice wordt pas duidelijk als er iets mis gaat. heb een nieuw mobiel abonnement afgesloten. kreeg netjes een mailtje dat simkaart was opgestuurd. maar na drie dagen nog niets ontvangen. dit is budget mobiel niet duidelijk te maken: ze zijn gewoon niet bereikbaar. nu 10 dagen en vele uren later heb ik alleen contact met een chatbot...die meldt dat er geen collega's beschikbaar zijn.
dus al die vijf sterren die ze krijgen is waardeloos als alles loopt zoals het moet lopen, maar is niets waard als er iets simpels misgaat...

eric 7 dec 2021
Reageer
A

Voordelig internet

Ik ben overgestapt naar internet van Budget vanwege de scherpe prijs. Zelf ben ik niet iemand die het beste van het beste moet hebben, zolang alles maar goed werkt ben ik tevreden. Daarom kijk ik ook altijd waar ik nog geld kan besparen en Budget kwam als goedkoopste naar voren. Ik had ook al Budget Mobiel dus kon ik nog wat extra besparen.

Budget Internet werkt voor mijn gebruik gewoon prima. Ik kan mij voorstellen dat het misschien minder is voor de veeleisende gebruiker, maar voor mij is het goed. De prijs/kwaliteit verhouding van Budget is echt heel goed. Het leunt misschien iets meer naar de prijs kant, maar zoals ik al zei, hoef ik niet het beste van het beste en vind ik een lage prijs wel belangrijk. Voor gewoon normaal internet gebruik is Budget goed. Mij hoor je echt niet klagen.

Agnes 9 nov 2021
Reageer
L

Malafide praktijken

Malafide praktijken wat betreft monteurskosten die je 2 maanden later alsnog ontvangt. Waar een Isra aansluiting gratis is brengen ze toch arebeidskosten van 40 euro in rekening! Tegenstrijdig en een slinkse manier om mensen geld afhandig te maken. Het aansluiten van het israpunt met een draad van een metertje aan het modum is waar ze achteraf opeens 40 euro voor vragen. Dit zouden de we Waanzinnig en in tegenstelling met wat monteur en klantenservice vermeldde van geen kosten na specifiek meermaals vragen.

Lars Eshuis 8 nov 2021
M

Een rekening opsturen van 40 euro wordt tegenwoordig bestempeld als een malafide praktijk (oplichting, fraude)? Gaat wel erg ver he haha.
Ik zal de rekening gewoon niet betalen en een mailtje sturen dat het anders is afgesproken, dan is het wel klaar lijkt me. De meeste providers rekenen trouwens geen kosten om een nieuw ISRA punt (dit is een contactdoos waar het signaal op binnen komt vanaf de straat) aan te sluiten, zonder of met een foutief ISRA punt kan je immers geen signaal ontvangen.

Marion 8 nov 2021
L

ma·la·fi·de (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
te kwader trouw; = onbetrouwbaar

Misschien kan jij Marion intussen wat zelfrespect opbouwen. Laat jij je lekker zo behandelen ik niet. Wat een achterlijke reactie zeg. Geen kosten rekenen vooraf en achteraf wel onterecht is onbetrouwbaar en malafide. Goedeavond.

Lars Eshuis 11 nov 2021
H

Provider goedkoopste volgens consumentenbond

Ik vind het interessant om te zien, de ene klant is negatief en gooit er 1 ster tegenaan, de volgende klant is positief en geeft 5 sterren. Veel middenweg is er niet te vinden blijkbaar, al geeft dat ook geen reden om een review te plaatsen. Ik ben wel van mening dat je nooit zo snel 1 ster kan geven als 1 onderdeel je niet aan staat, maar ja, dat is mijn mening. Ik heb net een review geschreven over budget mobiel ingaande extra informatie, bij budget alles-in-1 is dit niet nodig. Het is duidelijk wat je krijgt en het is een van de goedkopere internet en tv diensten van dit moment, zegt ook de Consumentenbond. Op Pricewise staan ze genoteerd als beste provider en hier op Reviews staan ze ook in de top 4. Terecht als je het mij vraagt, waar vind je elders 100 mbit internet voor 45 euro per maand? I rest my case. Ben trots klant van budget mobiel en budget alles-in-1.

Groetjes Harm Veen

Harm Veen 5 nov 2021
Reageer
d

100mbit is werkelijkheid maar 50

werkt niet mee en verziekt totaal de overstap na andere provider na klacht ingediend te hebben over werkelijke snelheid internet welke niet 100mbit is als vermeld in aanvraag maar 50mbit. zo word je nou opgelicht door deze provider. Het is echt 1 van de slechtste internet leveranciers van Nederland en dan hebben het nog niet over de geregelde storingen bij het tv signaal.

dennis dekker 4 nov 2021
Reageer
M

Budget Alles-in-1 is de goedkoopste van Nederland

Ik heb mijn eigen alles-in-1 pakket samengesteld van Budget omdat ze de goedkoopste zijn van Nederland. Voor internet en tv wil ik niet teveel betalen dus de prijs is echt de doorslaggevende factor. Ik ben altijd wel aan het vergelijken waar ik kan snijden in mijn vaste lasten. Internet en tv was zeker nog te besparen, daarom ben ik gelijk overgestapt. Ik ga ook overstappen naar Budget Energie en Budget Mobiel. Dan bespaar je nog extra. Ik was eerst bang dat Budget niet zou bevallen, maar Budget Alles-in-1 bevalt heel goed, dus Budget Energie en Budget Mobiel zullen ongetwijfeld ook goed zijn. Overstappen is erg eenvoudig en zal geen drempel moeten zijn. Het stelt echt niks voor en je hoeft er zelf bijna niks voor te doen. Stap ook over als je geld wilt besparen. Het is het zeker waard en ik wou dat ik het eerder had gedaan.

Melissa 12 okt 2021
Reageer
C

Blijf weg bij dit bedrijf

Ik wacht al 2 maanden op de eindnota en op advies van de klantenservice de laatste betaling terug geboekt. Kreeg een dreigmail over een aanmaning, maar toen ik belde met de klantenservice verteldden ze me dat dit bevroren zou worden tot ik die eindnota binnen had. Vanavond kreeg ik dus toch een aanmaning binnen, terwijl ze me meerdere malen ervan verzekerd hadden dat dit niet zou gebeuren. Òf het zijn leugenaars, òf ze zijn zo ongelooflijk incompetent dat ik twijfel of ze tot 10 kunnen tellen. Echt, bespaar jezelf een hoop stress en blijf bij ze uit de buurt.

Caitlin 8 okt 2021
N

Zeer schimmig bedrijf dat na een faillissement alleen denkt aan haar cash flow. Gegarandeerd dat je ontevreden bent na het afsluiten van een abonnement.

Zo moet je honderden euro's vooruitbetalen voor diensten die je nog niet afneemt. Binnenkort weer failliet? Vorig keer was dat namelijk ook het geval.

Mijn advies aan klanten en leveranciers, ga niet in zee met dit bedrijf.

Najib 17 okt 2021
J

Slechte service en geen ideal meer

Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar

Jamal jager 18 sep 2021
m

ik heb een al een tijdje een internet verbinding via budget tv
de wifi wordt steeds slechter hij valt soms geheel weg en hapert ook
tevens heb ik op de slaapkamer geen ontvangst (5 mtr van de modem)
ik heb hierover meerdere keren gebeld en gemaild maar er wordt niets aan gedaan hun oplossing is zelf maar wat regelen of een monteur laten komen voor mijn eigen kosten
heeeeeeel erg slecht

marc smit 18 sep 2021
B

Zeer ontevreden

Vorige maand abbonement afgesloten bij Budget, hierbij telefonisch contact gehad omdat via de website het niet mogelijk was om Overstapservice in te schakelen. Dit hebben we toen telefonisch geregeld en zou alles na betaling in gang worden gezet. Nadat wij betaald hebben, hebben wij paar weken gewacht. Geen nieuws, geen modum helemaal niks ontvangen. Tot dat ons abbonement werd afgesloten bij de vorige provider, opnieuw weer telefonisch contact gehad. Hierbij werd ons verteld dat de betaling niet was voldaan. Terwijl het daadwerkelijk bijna een maand daarvoor dus wel was afgeschreven. Schijnbaar kon dat niet met een Apple apparaat wat daarvoor nooit verteld was.

Dus daar zaten we zonder tv en internet. Weer bellen kregen we te horen dat we zeker 3 weken moesten wachten op modum en installateur.

Hierbij hebben we direct de bestelling geannulleert en verwachten we onze aanbetaling terug.
Wij hebben een andere provider gevonden en daar het verhaal uitgelegd en na de aanbetaling word uiterlijk binnen 2 weken internet en tv bij ons geinstalleert met spoed.
We voelde ons eindelijk weer serieus genomen door de klantenservice van de nieuwe provider.
De mensen bij de klantenservice van Budget geven zeer slechte service en behandelen de klant daarbij ook slecht. Zo spijt van dat we hier een abbonement wilde afsluiten.

Absoluut dus geen aanrader!

Bram van der plank 7 sep 2021
Reageer
j

fijn bedrijf dat Budget Online

gisteren het installatiepakket ontvangen en helaas zat er een fout in het modem waardoor hij het niet deed. vandaag een nieuw modem ontvangen en deze doet het prima.
een week voor aanvraag al aangesloten terwijl ik pas betaal vanaf volgende week.
erg blij met het pakket. van de 100 Mbit ontvang ik 93 Mbit.
installatie is echt een fluitje van een cent.
met het werkende modem was ik in 10 min al online ^_^

budget online ga zo door!

jeroen 26 aug 2021
J

Zeker een fijn bedrijf. Dit is zoveel voordeliger dan wanneer je allemaal aparte lidmaatschappen afsluit.
Eerst wilden we enkel voor internet hier een lidmaatschap afsluiten en toen zijn we door een medewerker op deze alles in één deal gewezen.
Hier was ik erg dankbaar voor en we hebben er ook meteen gebruik van gemaakt.
Tot nu toe heeft het ons al veel geld bespaard en in de komende maanden en of jaren hopen we nog meer geld te besparen. Misschien ook nog overstappen met onze mobiele telefoons naar budget mobiel.

Jack 1 okt 2021
F

Budget alles in 1 geen klachten

Paar weken terug overgestapt naar Budget alles in 1 dus dacht ik plaats even een review over hoe het is gegaan. De overstap bleek gemakkelijk te zijn omdat we al jarenlang bij KPN hebben gezeten, die werken met dezelfde aansluiting. Kwam ik pas achter toen een monteur dit voor ons in de meterkast had aangesloten. De reden dat we weg zijn gegaan bij KPN waren de hoge kosten. Maandelijks kan je zo even een paar tientjes besparen als je naar een dochterbedrijf van KPN (Budget) gaat. Hier kwam ik ook pas later achter trouwens, ik ging simpelweg af op de laagste prijzen en wij kwamen hier op uit. De eerste factuur is reeds betaald en zoals gezegd, het is een stuk goedkoper dan wat we hadden en dat was het doel. De tv werkt goed en het internet WiFi bereik is ook goed in huis dus geen klachten.

Nog wel leuk om te vertellen want mijn vrouw Lidia zei tegen me: moeten we dit wel doen Fred? Scheelt wel wat geld maar het werkt nu toch goed allemaal? Ik zei tegen haar dat alle bekabeling sowieso verouderd was omdat we al jarenlang bij KPN zaten. Er moest sowieso een monteur komen want we hadden soms haperingen bij de tv enzovoort. Dan kan je net zo goed een andere provider nemen die dan een gratis monteur stuurt en het is nog goedkoper ook op maandbasis.

In het kort:
Budget heeft er een tevreden klant bij.
Overstappen van Energieleverancier en mobiel komt misschien in de toekomst nog wel. Moet eerst mijn vrouw weer zo ver krijgen.

Fred 6 aug 2021
Reageer
H

Goedkoop internet van Budget

Ik heb Budget alles in 1 genomen vanwege de prijs. Ik zocht goedkoop maar wel snel internet. Na wat vergelijken kwam ik bij Budget uit. Toevallig had ik al Budget Energie en hierdoor kreeg ik extra korting op mijn alles in 1 abonnement. Internet heb ik gewoon zelf aangesloten, dat was best simpel en geen enkel probleem. Alles werkte wel gelijk en het internet is lekker snel. Nu merk ik wel dat ik echt teveel heb betaald bij mijn vorige provider. Het kan dus ook een stuk goedkoper !! TV is ook prima, alleen maak ik daar nauwelijks gebruik van. Ik kijk toch meer YT en Netflix. Ik kan je wel aanbevelen om ook voor Budget te kiezen. Ze zijn de goedkoopste en je krijgt echt goed internet. Nooit problemen mee. Ik had het wel alleen gedaan als je ook Budget Energie hebt, maar daar ben ik ook tevreden mee. Dus als je geld wil besparen gewoon voor Budget kiezen.

Harold 2 aug 2021
Reageer
N

Wat een super slechte service

Ik was opzoek naar goedkoop internet en kwam bij deze bende van ellende uit. 07-06 internet aangevraagd met opleverdatum 01-07. Op 08-06 kreeg ik al een mail dat ze het abonnementsgeld voor de maand juli op al 10 juni zouden afschrijven. Hier waren die bloedhonden dus erg snel mee maar internet leveren en afspraken nakomen ho maar. Op 24-06 kreeg ik de spullen binnen en een brief dat het internet af beschikbaar is. Fijn een week eerder dacht ik. Alles aangesloten en geen internet. Di 29-06 gebeld en de fout lag bij hun er zou een monteur langskomen. Er werd een proef afspraak op 13-07 gemaakt maar ik zou nog teruggebeld worden voor een definitieve vroegere afspraak want ja 13 juli is veel te lang wachten voor een verbinding die op 01-07 zou moeten werken. Wo 30-06 niks gehoord. Do 01-07 zelf paar keer gebeld maar bedrijf niet bereikbaar. Vrij 02-07 niks gehoord. Za 03-07 zelf weer gebeld en iemand te pakken gekregen. Een corkie die amper Nederlands sprak en eigenlijk niks kon dus ik moest na weekend weer terugbellen. Wtf ben je dan open in het weekend?? Ma 05-07 gebeld en na een half uur eindelijk een stomme trut aan de lijn, verhaal weer uitgelegd en ze zet me in de wacht om iets na te vragen BAM verbinding verbroken en ik word ook niet terug gebeld. Ik bel weer terug, weer 30 minuten wachten en toen weer iemand aan de lijn en wa denkte. Zelfde verhaal, verbinding verbreekt terwijl ik in de wacht sta. Ondertussen zijn we al 1,5 uur verder en ik weet nog niks en mijn hartslag schiet door het dak heen. Weer gebeld, heel het verhaal weer uitgelegd inclusief de bullshit van die dag. Ze snapte het helemaal en ik zou 100% de volgende dag terug gebeld worden voor een afspraak met een monteur te maken. Di 06-07 werd ik inderdaad teruggebeld maar nu was het te laat om de afspraak van di 13-07 naar voren te halen. 13-07 kan ik zelf niet dus de vroegste afspraak voor een monteur was 22-07. Nog ff zitten twijfelen of ik heel de teringzooi terug zou sturen en ergens anders internet aan zou vragen maar dan zou ik toch pas ook weer rond die tijd internet hebben dus ik heb het maar laten gaan. 22-07 monteur gekomen en internet werkte (had ik zelf ook wel kunnen doen als ze me die instructie hadden gegeven). Nu zijn we een week verder 30-07 en krijg ik een mail dat er bij de eerst volgende incasso 79 euro extra afgeschreven word voor de monteur. WTF Ik hoor niks over de 3 weken die ik voor niks heb betaald, al die uren die ik er voor aan de telefoon heb gehangen en de niet nagekomen afspraken maar nu krijg ik ineens bericht dat ik 79 euro af moet gaan rekenen voor een monteur die niks zou kosten. Ik net gelijk gebeld en gevraagd naar de mail. Ja meneer sorry ik kan die mail nog niet in ons systeem terug zien of ik later terug wil bellen. IK HEB DIE MAIL HIER VOOR MN NEUS STAAN HOEZO KAN JIJ DIE NIET IN JOU SYSTEEM ZIEN????? Ja sorry meneer ik kan hem echt niet zien kunt u morgen terugbellen. Ik zeg op zaterdag bel ik niet naar jullie daar heb ik eerder al van geleerd. Nog ff verteld van die 3 weken die ik voor niks heb betaald en daar zou zogenaamd werk van gemaakt worden maar dat moet ik ook nog maar eens zien. En nu ken ik komende maandag weer terug bellen om te zorgen dat die idioten niet 79 euro te veel van mijn rekening af gaan schrijven. Iedere keer maar moeten bellen en ik 15/20/30 minuten in de wacht staan voor hun fouten. Uren aan de lijn gehangen afgelopen maand en het houd gewoon niet op.

Nick 30 jul 2021
N

Vervolg op mijn review van 30 juli 2021. Ik heb vandaag alsnog een factuur gehad waarop de onterechte 79 euro voor de monteur staat. Deze willen ze over 2 dagen afschrijven. Ik net weer gebeld met de klantenservice en het verhaal uitgelegd. Ze zouden het intern oppakken, de factuur word wel zo afgeschreven en dan zouden ze het in de komende maanden gaan verrekenen met het te veel betaalde bedrag omdat ze een factuur die de deur uitgegaan is niet kunnen terugnemen. WTF is dit nou weer voor bullshit. Ik heb ze verteld dat ik niet 4,5 maand vooruit ga betalen omdat het een grote teringzooi is bij budget en dat ik de automatische incasso ga storneren. Word 100% nog vervolgd.
Mocht je twijfelen om klant te worden bij budget, een gewaarschuwd mens telt voor 2! Na het jaar contract ben ik sowieso weg. Als dit geëtter zo doorgaat ken het zo maar zijn dat ik het gevecht aan ga en er al eerder mee stop.

Nick 9 aug 2021
A

Budget Alles-in-1 was een goede keuze

Lang getwijfeld welke internet en tv aanbieder ik zou nemen, maar uiteindelijk gekozen voor Budget Alles-in-1. Ze prijs heeft mij over de streep getrokken. Ik heb veel reviews en ervaringen gelezen, deze waren een nogal verdeeld. Nu snap ik ook dat je over het algemeen geen goede review schrijft als je een tevreden klant bent, dus om wat tegenwicht te bieden, doe ik dat nu wel.

Ik bestempel Budget Alles-in-1 gewoon als goed. Niets meer, maar ook niets minder. De installatie ging zonder problemen en was vrij eenvoudig en zodra alles werkt, werkt het ook gewoon naar behoren. Internet is snel genoeg en tv is ook prima. Ik kon voor een dure internet en tv aanbieder kiezen, maar dit is gewoon goed genoeg voor mij. Liever een paar tientjes besparen, dan een dure internet en tv aanbieder. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice, dus daar heb ik ook geen oordeel over. Als internet en tv ook niet het belangrijkste in je leven is, maar wel gewoon goed internet en tv wilt voor een zeer scherpte prijs, kan ik Budget Alles-in-1 zeker aanraden.

Arie 9 jul 2021
Reageer
J

Slechtste service ooit van Budget alles in 1

Ik ben sinds 28 juni overgestapt naar Budget alles in 1. Op de overstapdag (met de overstapservice van Budget) zat ik meteen 's ochtends zonder internet en TV. De service bij overstappen is dus niet geruisloos maar je bent zomaar een dagdeel (of 2) zonder internet. Na de installatie door de monteur (die alleen het strik noodzakelijk doet, niet bijv. de extra bestelde TV-modem aansluiten) leek de TCV het te doen en moest alleen zelf de update nog downloaden. Toen de monteur was vertrokken bleek de WIFI niet aan te sluiten. Er was wel contact met het modem maar niet met internet. Ik kon de monteur onderweg nog bereiken en die gaf als diagnose, na een paar testen die ik moest doen, dat de glasvezelmodule defect was. Hij had al het vermoeden dat de verkeerde voeding er bij zat. Ik had dus geen internet en de TV bleek het ook niet meer te doen. De monteur was niet van plan terug te komen. Ik moest de klantenservice maar bellen en vragen de module z.s.m. op te sturen.
Met dit advies belde ik de klantenservice. Die wilden echter niet zo maar sturen, ook niet op mijn verzoek met de monteur overleggen. Ik moest maar foto's maken van het geïnstalleerde modem en module en dat mailen naar hen. Aan het feit dat ik zonder internet toch moeilijk kon mailen had de klantenservice even niet gedacht. Toch moesten en zouden ze die foto's hebben want dat was essentieel voor het beoordelen wat er moest worden gedaan om het op te lossen. Ik moest maar bij de buren gaan mailen of op de telefoon van mijn werkgever een account aanmaken zodat ik daarmee kon mailen. Daarna zouden ze de foto's zo spoedig mogelijk beoordelen en mij bellen om de zaak op te lossen. Begin van diezelfde middag stuurde ik de foto's en je raad het waarschijnlijk; de dag erna was er nog niet gebeld. Ik heb ten einde raad (ik kon niet werken thuis en de sportuitzendingen wilde ik toch graag zien) mijn zoon gevraagd om me te komen helpen. Die is technisch geschoold. Gelukkig wilde hij de ongeveer 100 km rijden om te proberen een oplossing te vinden. Het bleek een defecte voeding van de galvezelmodule. In mijn schuur bleek een oplader van een zaklamp het juiste voltage en ampère te hebben alleen paste het stekkertje niet goed. Met wat opspannen bleef hij toch zitten en kon ik dus vooruit. Ik heb toen ook een klachtformulier ingevuld. Ze beloven daarop uiterlijk na 5 dagen te reageren. Ook dat gebeurde niet.
Na 10 dagen kreeg ik telefoon van dezelfde medewerker die ik die 28e aan de lijn kreeg.
Hij meende dat alles naar behoren werkte want men kon zien dat de aansluiting actief was. Ik vertelde dat dit niet niet dankzij hem kwam maar ondanks hem en dat mijn zoon een noodoplossing had gemaakt. de echte reparatie moest van Budget komen. Hij ging nu de foto's pas bekijken die dus al 10 dagen gelden per se gestuurd moesten worden. De medewerker ging navragen of hij een voeding kon opsturen. Hij kwam terug met het verhaal dat ze die voeding niet los hadden. De complete glasvezelunit met voeding dan maar vervangen was hen te gortig. Ik moest maar zelf een voeding opzoeken en aanschaffen via internet en dan mocht ik de kosten declareren. Ik vroeg waarom ze dat zelf niet regelen? Daarop kwam een vaag antwoord dat zij dat niet kunnen???? Ik liet weten dat ik met Budget alles in 1 een contract heb getekend voor oversluitservice, installatie van een door hen geleverde glasvezelmodem door een monteur en dat ik dus ook wil dat zij dit vlekkeloos werkend leveren. Op dit moment is er een inferieure voeding geleverd dus verwacht ik de reparatie en oplossing van Budget alles in 1, daar betaal ik voor (vooraf!!!). De medewerker meende echter dat als ik zelf geen voeding wilde kopen het dan voor hem ophoud. Ook een monteur sturen om het op te lossen wilde hij niet. De klant wordt dus verantwoordelijk gemaakt voor de reparatie c.q. vervangen van een defect onderdeel van hun hardware.
Budget alles in 1 is dus een goedkopere aanbieder maar maalt niet om de klant. De klantendienst (kan het helaas geen klantenservice noemen) poeiert je af met een voor hen goedkoopste oplossing, ook al lost het niets op.
Een klacht indienen heeft geen zin want daar wordt door dezelfde dienst op geacteerd. Dus geen enkele interne toetsing of de klantenservice wel naar behoren werkt. Ik raadt iedereen af om dezelfde fout te maken door voor Budget alles in 1 te kiezen. betaal maar iets meer, het scheelt enorm veel frustratie en je krijgt iets wat wel werkt zoals het behoort.
Ik ga nog overleggen met de rechtsbijstand wat ik kan doen tegen deze praktijken.

Jan 7 jul 2021
Reageer
H

Goede installatieservice

Ik ben sinds kort overgestapt naar Budget Alles in 1 vanwege de lage kosten. Ik ben wat prijzen gaan vergelijken en Budget kwam er als voordeligste uit.

De installatie durfde ik niet zelf te doen. Dit heb ik eerder geprobeerd bij een andere provider en dat lukte ook voor geen meter. Om alles goed te hebben, heb ik besloten om er een installateur bij te laten komen. Ook dat ik goede wifi dekking in huis heb, wat vroeger nog wel eens een probleem was. Ik heb glasvezel dus er kwam gratis een installateur langs. Ik weet niet of dit gratis is als je geen glasvezel hebt. De man was vriendelijk en binnen een uurtje was alles geregeld. Alles werkt perfect en voor m'n eigen gevoel is dit ook beter. Ik ben blij dat ik een installateur langs heb laten komen. Natuurlijk moet je er tijd voor maken en dat is nooit fijn, maar het resultaat is ook beter.

Ik ben heel tevreden met Budget Alles in 1. TV kijken werkt perfect en internet/wifi idem dito. Dit allemaal tegen een zeer scherpe prijs.

Hans 2 jul 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van juli 2024.

Over Budget Alles-in-1

Er zijn 126 reviews geschreven over Budget Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.