l

dure 088 nummer klantenservice

bedrijf is slecht bereikbaar en verwacht dat je ze belt. Maar die 088 nummer is té duur en tikt lekker aan hoge kosten voor beller, is klantonvriendelijk. mijn tip aan deze bedrijf, gebruik een 0800 gratis nummer of een gewone netnummer met goedkopere belkosten. klanten hebben uw hulp nodig wanneer de internet niet werkt.

lerax 11 jun 2021
Reageer
H

Het is inderdaad apart dat budget alles-in-1 geen chat heeft en dat je alleen kunt bellen of een e-mail sturen. Staat bij e-mail sturen dat het 5 dagen kan duren, hier heeft dus niemand iets aan als je internet o.i.d. is uitgevallen.
Bij budget mobiel heb je echter wel de optie om te chatten via de budget thuis website. Wellicht kunnen deze je doorverbinden? De chat werkt vrij goed namelijk en je krijgt vrijwel altijd meteen iemand te spreken.

Vind wel dat budget klantenservice voor alle afdelingen een chat moet hebben. Zeker voor een relatief nieuwe energie, internet tv en telecomprovider!

Harm Bensen 12 jun 2021
T

Installatie van Budget Alles-in-1 was eenvoudig

De installatie van Budget Alles-in-1 kon ik eenvoudig zelf doen en alles werkte ook gelijk in eerste instantie. Er hoefde gelukkig geen monteur bij te komen. Ik heb het nu zo'n 3 maanden in gebruik en alles werkt nog perfect. Ik snap niet van mijzelf dat ik jaren teveel heb betaald bij een andere provider. Budget Alles-in-1 werkt net zo goed! Ik merk totaal geen verschil. Ik zit er nu aan te denken om Budget Energie of Budget Mobiel te nemen voor de extra combikorting. Ik lees soms negatieve reviews over Budget Alles-in-1, maar dit zijn meestal hele specifieke problemen. Ik denk dat het voor het gros van de mensen gewoon goed werkt. Al kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf spreken. Voor mij werkt het in ieder geval perfect en ik zie mij niet meer zo snel overstappen naar een andere provider. Helemaal fijn dat je alles kan combineren voor extra korting.

Tobias 28 mei 2021
Reageer
S

Aansluiting werkt niet 9 dagen wachten op monteur

Budget Alles-in-1 26-4 internet aangevraagd hier. Netjes de rotzooi thuisgestuurd gekregen. Ze hebben mijn lijn overgenomen van vorige provider en op de dag zelf, 26-05 nadat ik uren bezig ben geweest om het aan te sluiten wat niet lukt. Gebeld en te horen te krijgen dat er in de kast buiten iets niet goed zit. Er moet een monteur komen voor een kastje buiten mijn huis en deze kan pas 3 juni. Dus deze provider is zo schofterig om je van 26-5 tot minstens 3 juni zonder TV/ INTERNET EN TELEFOON TE LATEN ZITTEN. En zeggen ijskoud dat ze niet eerder een monteur beschikbaar hebben. Dit alles is buiten mijn schuld om. Het niet werken van de lijn ligt bij Budget alles in 1 maar ze laten je gewoon zitten!! Schoften dat zijn het.

S. 27 mei 2021
Reageer
G

Ik ben nu ruim 3 maanden om die reetkevers van Budgetverderie iets bij geinstallerd te krijgen, maar zoals ik al schreef het zijn reetkevers die geen ene fuck weten uit te voeren en volgens mij zijn de meeste daar ook authisties gezien de nul reacties die ik heb ontvangen, het is een grote baggertent.

Gerardus Johannes De Leeuw 5 jun 2021
R

Budget Alles in 1 is goed en stabiel

Ik heb al 6 maanden Budget Alles in 1. Destijds heb ik voor Budget Alles in 1 gekozen vanwege de prijs. Voorheen had ik Ziggo maar dat vond ik een beetje duur worden. Budget Alles in 1 is gewoon goed. Niks spectaculairs maar het doet wat het moet doen. Snel en stabiel internet en voldoende tv zenders.

Een monteur heeft alles voor mij geïnstalleerd, dan weet ik zeker dat alles goed is. Ik had het bij Ziggo zelf geprobeerd maar ik kwam er toen niet uit. De monteur was vriendelijk en snel klaar. Later heb ik er wel een extra tv ontvanger bij genomen voor de tv op de slaapkamer, die ik wel zelf geïnstalleerd heb. Dit was verassend eenvoudig.

Als je ook op zoek bent naar een goedkope internet, tv en telefoon aanbieder, kan ik Budget Alles in 1 zeker aanraden. Je krijgt er zoals bij Ziggo geen extra zenders bij om bijvoorbeeld de Formule 1 te volgen, maar als je daar niet om geeft, is Budget Alles in 1 zeker goed.

Rianne 25 mei 2021
Reageer
M

Budget alles in 1 zeer slechte service

Sinds 12 januari 2021 heb ik interactieve tv van budget alles in 1 besteld. Vanaf de eerste dag heb ik problemen met de ontvangst. Voornamelijk vast lopend beeld. Enkele keren per avond gebeurt dit. Vele malen gebeld met uw service desk. Alleen in februari al 66 minuten. Alles geprobeerd. Kabels verwisseld, HDMI kabel verwisseld, nieuwe netwerk adapters geplaatst, tv ontvanger gewisseld etc. etc. . Sinds kort een nieuwe tv aangeschaft. Is er geen probleem met de Tv in de woonkamer dan wel op de slaapkamer. Uw helpdesk heeft er totaal geen verstand van. Waarschijnlijk studenten die telken male de handleiding moeten raadplegen en de klant maar wachten. De TV ontvanger die ik van u ontvangen heb zijn dezelfde waarmee ik begonnen ben in 2011 van de KPN. Een monteur zat bij de deal inbegrepen maar kon niet komen door Corona. Geprobeerd na een paar weken de overeenkomst te verbreken maar ik was te laat ondanks eerdere telefoontjes met klachten. Bellen met uw helpdesk doe ik niet meer. Heeft geen zin. IK BEN DIT GEDOE NU ECHT ZAT. Ik verwacht van u dat u binnen 10 dagen met een oplossing komt , mocht dat niet het geval zijn dan zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen en de overeenkomst zonder consequentie uwerzijds te beëindigen.

Vriendelijke groet,
WJP. Morel

Morel 24 mei 2021
Reageer
M

Budget alles thuis hele goede monteur hulp

Wij zijn erg goed geholpen door een monteur van budget alles thuis. We hadden hiervoor kpn maar zijn naar budget overgestapt voor de betere prijs. Ik zal eerlijk zijn, Budget kwam simpelweg als goedkoopste van een vergelijkingssite dus die hebben we maar gekozen. Nu zijn we een paar maanden verder en kan ik wel zeggen dat het een verbetering is ten aanzien van wat we eerder hadden. Wij zijn de jongste niet meer, dit is ook de reden dat we graag wilden dat alles door een monteur aangesloten zou worden en dat hij pas weg zou gaan als alles zou werken. Dit was ook precies hoe het ging en verder geen enkele klacht gehad dat iets het niet deed. Ik weet niet of een monteur altijd zo goed zijn werk doet zoals bij ons maar dit is zeker een pluim waard. Volgens mij heet de monteur Erik! Ik vroeg nog aan mijn man of hij hem wat fooi had gegeven, was hij helaas vergeten maar dat verdiend die zeker. We hadden dit namelijk niet verwacht omdat budget als goedkoopste uit de vergelijkingssite kwam.

Marion en Henk 12 mei 2021
Reageer
M

Budget Alles-in-1 via het betrouwbare KPN-netwerk

Na wat reviews te hebben gelezen, heb ik besloten om over te stappen op Budget Alles-in-1. Zoals de naam al doet vermoeden zijn de kosten zeer aantrekkelijk te noemen en na het lezen van diverse reviews, had ik er wel een goed gevoel bij. Gelukkig heb ik mijn gevoel gevolgd want ik ben nog niks tegengekomen waar ik ontevreden over ben. Alles werkt naar behoren en dat voor een goede prijs. De installatie heb ik laten doen door een monteur, zodat ik zeker wist dat alles goed was. Ik heb het ooit eerder geprobeerd zelf te doen met Ziggo, maar dit was geen succes, haha. Wat ik ook zeer aantrekkelijk vindt, is de combikorting. Ik zit zeker te overwegen om ook Budget Energie te nemen, ook vind ik het fijn dat alles bij hetzelfde bedrijf zit. Wat ik heb begrepen is dat ze op het KPN-netwerk zitten, dus eigenlijk heb je de kwaliteit van KPN voor een betere prijs. Althans, zo zie ik het, maar ik heb er ook niet heel veel verstand van. M'n wifi is lekker snel en ik heb alle zenders op de tv, wat wil je nog meer? Kortom, ik zal iedereen aanraden om Budget Alles-in-1 te nemen.

Marielle 12 mei 2021
Reageer
N

Slechte verbinding en service

Ik ben er totaal niet tevreden over. Internet valt ongeveer 5 keer per dag wel even weg. Ontzettend irritant met thuiswerken. TV Terug kijken werkt vaak niet omdat er dan geen verbinding met de server kan worden gemaakt, Ik krijg meerdere keren per week foutmeldingen. Absoluut geen aanrader! Ik heb al meerdere keren een nieuw modem ontvangen en de helpdesk opgebeld, maar niets helpt. Dus ik ga overstappen naar een andere provider binnenkort.

Nicole 8 mei 2021
Reageer
S

Als ik je een tip mag geven: ga dan naar een provider die niet met een KPN verbinding werkt. Het ligt 99% aan de bekabeling naar je huis toe of anders zit er een kink in de kabel in je huis. Budget alles in 1 maakt namelijk gebruik van de KPN kabel of glasvezel, maar net welk pakket je hebt gekozen. Een betrouwbare keuze trouwens dus als je internet soms weg valt ligt het daar aan. Je kan voor Ziggo kiezen of anders T-Mobile thuis, die gebruiken namelijk volgens mij andere bekabeling om het signaal bij jou thuis te krijgen. Of je moet toch nog eens contact opnemen met Budget om de gehele bekabeling langs te lopen. In het systeem kunnen ze inzien je internet soms weg valt.

Simar 8 mei 2021
B

Waarschijnlijk is er iets mis met je bekabeling als alles telkens weg valt. Je kan vast wel een monteur langs laten komen die dat even voor je nakijkt. Die kunnen dat zo voor je meten. Het is namelijk niet normaal dat je internet signaal en tv soms weg valt.

Benny Veening 12 mei 2021
J

Helaas kon budget-alles-in-een het niet voor elkaar krijgen tv en voldoende sterk internet te leveren in mijn regio. Na 6 maanden proberen kreeg ik de toezegging dat ik het contract mocht opzeggen. Opgelucht en blij dat ik nu over kon stappen en eindelijk weer tv had. Helaas krijg ik tot de dag van vandaag nog aanmaningen. onmogelijk om in contact te komen met budget-alles-in-een om dit op te lossen... ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar niemand die het oppakt en in actie komt. Erg jammer dit!

Joyce 6 jun 2021
M

Slechte service

In februari aangemeld voor hun diensten
Week later wordt ik gebeld dat hun een storing hebben gehad en mijn aanmelding niet doorgevoerd is. Overstap voor 19 maart kan vervolgens niet geregeld worden. Oude provider wordt niet opgezegd door hun. Er wordt wel een factuur gestuurd voor niet geleverde diensten.
12 april aansluiting bij hun, bel dat ik geen netwerk aansluiting heb en er wordt telefonisch niet geluisterd. Dinsdag 13 april weer gebeld, monteur komt pas op donderdag 15 april. Monteur op donderdag 15 april mag probleem niet oplossen, dit moet via KPN opgelost worden. Monteur KPN is vrijdag 16 april 10 min bij mij, om vervolgens te zeggen dat hij een aansluiting gemaakt heeft, wat niet zo is. Vrijdag neem ik weer contact met hun op, omdat er door 2 personen wordt aangegeven dat ik nog steeds geen aansluiting heb, ik spreek Farid en hij laat me niet uitpraten en als ik vraag of hij even in mijn dossier wil kijken, hangt Farid de telefoon neer. SCHANDALIG!!!! Ik bel nogmaals terug, leg het probleem uit en de jongen aan de telefoon helpt netjes en geeft aan dat de aansluiting veranderd is en wat ik moet doen. Vrijdagavond precies gedaan wat er volgens de KPN monteur moest gebeuren, maar nee niks. Er komt nog steeds geen internet mijn woning binnen. WEER gebeld met hun en de mevrouw aan de lijn heeft vervolgens een meting uitgevoerd en aangegeven dat ze inderdaad geen internet ziet binnenkomen.
Zaterdag WEER met hun gebeld, met Louan en vanaf toen was ik helemaal 100% klaar met hun. Wat een onbeschoft persoon is dit. Gelukkig stond ze op luidspreker en heb ik hier bewijs van, maar wat zij allemaal gezegd heeft en vervolgens heeft gelogen toen mijn hulptroepen een uur later terugbelden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet akkoord ga met een monteur op 30 april, dat ik niet tot die tijd zonder internet &tv ga zitten. Om haar vervolgens tegen mijn hulptroepen te horen zeggen dat ik niet direct een monteur wenste. KORT SAMENGEVAT: AANMELDING GEANNULEERD EN WEER TERUG NAAR ZIGGO

Mireille 20 apr 2021
Reageer
R

Prima Provider

Overgestapt van online.nl
Dit ging heel soepel. Binnen 30 minuten was ik weer online.
Zeer scherpe aanbieding 22 euro p/m en na 6 maanden 50 euro
Internet haalt de maximale snelheid en eindelijk een modem die 2,4 en 5 GHz wifi heeft bij online.nl moet je daar extra voor betalen. De klantenservice is minder goed bereikbaar maar dat is tegenwoordig bij meer providers. Tv zappen gaat ook sneller en geen gekke haperingen in het beeld. Tot nu toe heel tevreden.

Ricardo 17 apr 2021
Reageer
M

Slechte service FARID

Bij overstappen fout gegaan, omdat Budget energie een storing had. Gebeld door Budget en zouden dit oplossen, wat uiteindelijk helaas WEER niet goed gegaan is. Uiteindelijk zelf mijn oude provider op moeten zeggen en weer contact met Budget op moeten nemen omdat ze ook nog eens te vroeg factureren. Eindelijk is de overstap daar, blijkt er geen netwerkaansluiting in de woning te zijn. Pas na 4 dagen een monteur gekomen van Budget Energie, die dit niet op kon lossen. Vervolgens vandaag een monteur geweest van KPN die dus niks geinstalleerd heeft, zoals afgesproken. Bel ik vervolgens met de klantenservice, met FARID en die laat me nog niet eens uitpraten. Meerdere malen en zegt FARID letterlijk dat ik niet mag uitpraten, want hij kan/wil vandaag niks meer voor me doen! Ik vraag of hij even in mijn dossiers wil kijken, omdat ik denk dat hij me niet goed begrijpt en hij hangt op!!!!!! WTF is dit voor een service?! Ongelooflijk en ongehoord. Gelukkig erna wel geholpen door een prettige medewerker, maar wel weer 15 minuten geduurd

Mireille 16 apr 2021
Reageer
M

Laten we hopen dat Farid op zijn donder heeft gekregen. Wij hadden de hulp van Erik die kwam bij ons alles installeren. Hele leuke man die ons zeer goed heeft geholpen.

Marion en Henk 12 mei 2021
B

slechte service en slechte internetverbinding

Sinds een paar maanden bij budget. Dag 1 ging het al mis bij de installatie. Een halve dag geen internet en tv. Laatst weer 2 weken geen internet en tv gehad. Er volgt geen enkele terugkoppeling van budget. Bij het klantcontactcentrum wordt je onfatsoenlijk behandeld aan de telefoon. Regelmatig wordt de telefoon erop gegooid en medewerkers beschuldigen elkaar onderling van het maken van fouten. Zodra mijn contracttermijn verloopt stap ik meteen over!

Buren 9 apr 2021
Reageer
R

Midden in film os iets anders stopt ie er mee nooit geen last van gehad en nu te regelmatig wel echt waardeloos.nu moet ik abonnementnummer invullen ja tuurlijk dat ligt op tafel en dan ook serienummer wat een k.. zooi bedrijf is dit.ik wou dat ik niet was overgestapt!!!! Echt om te janken dit.

Ria 21 mei 2021
I

Niet oke

In het halve jaar dat ik nu alles in een heb, is er, vooral met televisie en internet gedoe geweest. Het werkte niet of viel steeds weg. De Klantenservice is vriendelijk maar ze weten en kunnen en doen inhoudelijk bar weinig. Bij n termijnbetaling die even niet uitkomt wirdt er direct gedreigd met 15 euro boete en afsluiting.
Kortom waardeloos in t algemeen.
Ik stap dit 1 jaar 100% zeker over naar n ander.

I.v.w. 7 apr 2021
Reageer
T

Foutcode 27 Budget alles in 1

Slechte klantenservice, mensen die totaal geen weet hebben van wat er speelt. Uren aan de telefoon, resetten, downloaden, nieuw tv kastje word er opgestuurd maar dat bleek t probleem weer niet te zijn. Foutcode 27. Inloglink op mijn budget werkt ook van geen kanten. Even doorbijten tot het abonnement voorbij is en snel naar een andere provider.

Ton de Koning 30 mrt 2021
Reageer
T

Positief over internet en tv van budget thuis

Ben wel positief gestemd omtrent de internet en tv aansluiting van budget thuis. Hiervoor zaten wij altijd bij telfort wat ook prima was totdat ze ermee stopten. Toen ging het over naar kpn wat prima was in het begin maar de prijzen werden elk jaar duurder totdat we gewoon dezelfde prijzen hadden als echte kpn klanten die er al jaren gebruik van maakten. Doordat budget thuis gebruik maakt van het kpn netwerk en we nooit klachten hebben ervaren dacht we dat dit voor ons de juiste keuze was en terecht. Nu het een paar weken in gebruik te hebben kan ik vertellen dat alles werkt zoals je verwacht, tv met veel HD zenders en overal in het huis snel internet. Helaas kon er geen monteur langskomen maar alles is met een telefonische hulp goed aangesloten.

Timothy W. 8 mrt 2021
Reageer
K

Aanmaning is je herinnering

Ik belde over een factuur die niet betaald is. Dat deze maand niet was betaald was mij niet duidelijk, de betalingen lopen automatisch en dat gaat altijd goed.
Dat de maand niet betaald is komt mij aan het licht doordat ik in het weekend een email krijg met de aanmaningskosten die de provider in rekening brengt.
Zij schrijven dat er eerdere mails zijn verzonden. Ik heb dit terug gezocht en ik heb niet eerder bericht ontvangen met herinnering. Ook niet in de junk of spam folders.
Dat de rekening betaald moet worden is mij volkomen duidelijk, maar ik vind dit geen service. Ik had het chique gevonden als de aanmaningskosten werden weggehaald.

Hoe het kan dat ik de mails met herinnering niet krijg blijft de hamvraag. Het is het probleem van de klant wordt mij verteld. Heel duidelijk is voor deze klant hoe een samenwerking met budget als provider gaat. Het zit in de naam.

K 8 mrt 2021
Reageer
S

Budget alles in 1 houd zich niet wettelijke beden

Ik wilde gebruik maken van de wettelijke bedenktijd. Maar kreeg te horen dat deze al voorbij was. Buget hanteerd een bedenktijd van af de dag dat de apparatuur is geleverd en niet van de tijd dat internet is geactiveerd.
De kosten die zij in rekening zouden brengen is 500 euro.
Jammer dat budget zich niet houd aan de wettelijke bedenktijd.
Deze gaat in op het moment de verbinding in werking en gebruik is e niet vanaf het moment de apparatuur is geleverd.
De apparaten zoals modems zijn een hulpmiddel om iets te leveren en de verbinding als doel om te leveren.
Dus om te beoordelen of de levering van internet en televisie goed functioneerde kan pas beoordeeld worden op het moment dat de verbinding actief is.

Jammer dat Budget alles in 1 zich niet aan de wet houd.

S. van Kampen 2 mrt 2021
Reageer
S

Na 7 dagen en een aantal uur aan de telefoon is er nog geen werkende vaste telefoon en is men niet in staat om opnemen te activeren.
Na 7 dagen contract opgezegd kosten 500 euro.
Het systeem is actief geworden op 24 feb, nu 2 maart opgezegd en kreeg te horen dat de bedenktermijn voorbij was.
Budget hanteerd een bedenktermijn vanaf het moment van inschrijving.
Omdat het bedenktermijn voorbij is moet men het jaarcontract in zijn geheel betalen.
Ik vraag mij of dit juridisch klopt dat een bedenktermijn ingaat op het moment van inschrijving. Gaan we uitzoeken.
In ieder geval bij aangemeld bij KPN.

S. van Kampen 2 mrt 2021
H

Het is wel juist. De wettelijke bedenktijd gaat in op moment dat je ja zegt. Dit is bedoeld om de mensen die in een opwelling iets beslissen nog de gelegenheid erop terug te komen. Niet om de verbinding te testen. De retentietijd van 2 weken zoals het genoemd wordt door de providers gebruikt om de bestelling pas definitief te maken na de 2 weken. De meeste (budget) providers moeten ook 1 jaar vooruit betalen voor de af te nemen diensten. Dit verklaart ook de reden van definitief maken van het contract na 2 weken. Soms kun je afzien van de retentietijd en heb je 2 weken eerder je verbinding opgeleverd.

Henk van Hoek 21 mrt 2021
F

Budget thuis alles-in-1 voordelig

Oprecht meen ik dat ik blij ben met mijn overstap van KPN naar Budget alles-in-1, die overigens gebruik maakt van de kabels van KPN.. Dus je bent goedkoper uit voor vrijwel hetzelfde product. Binnenkort gaan mijn vrouw en ik ook kijken of we naar Budget Mobiel kunnen voor nog eens 2x 5 euro per maand korting. Ik zeg eerlijk, als je wat voordeliger uit wilt zijn in deze barre tijden, is overstappen naar Budget thuis een goed plan. Het duurde voor ons ongeveer twee weken voordat alles geregeld was want je moet wachten op het pakket, er komt geen monteur door corona, dus je moet alles zelf in elkaar flansen. Dit is wel makkelijker dan je denkt, koste me een klein uurtje. Een monteur belde ons tijdens dit proces maar ik zei al na 5 minuten dat het wel goed kwam. Dus ook een goede service van Budget haar kant.

F. van Leer 25 feb 2021
Reageer
M

Geen mail met betalingslink

In het begin elke maand een mail met betalings link, nu al paar maanden geen mail met betalingslink. Dus denk je misschien komt die nog niet dus, dan krijg je een aanmanings email dat er extra kosten worden gerekend Januari 2021. Niet mijn fout dat ik niet kan betalen voor internet en tv, hadden ze maar de email met betalingslink moeten sturen. In Februari 2021 weer geen mail met betalingslink van ze gehad dus betalen wordt onmogelijk gemaakt wat ze zelf veroorzaken. Ga echt weer geen extra kosten betalen E.15,- voor wat ze zelf veroorzaken. Flut bedrijf, NIET MEE IN ZEE GAAN.

Marceline 25 feb 2021
Reageer
W

Betalingen en service

Bij overgang van XS4ALL naar budgetalles in een vervelende probl. De oversluitdatum werd ruimschoots overschreden met extra betalingen. Door xs4all en budget. 2 organisaties. En bij beeindigen van het contract afrekenen extra kosten.nog 2 jaren later problemen daardoor met de incasso.doordat ze gelijk een boete betaling extra doen. Veel geld. Slechte service. U bent gewaarschuwd.

Wennink 21 feb 2021
Reageer
M

Waardeloze internet tv provider

Oplichters, geen goede klant service, slecht chinees aparaturen, internet uit 1990, een jaar ervaring alleen maar problemen, ik zal al weken zonder internet, kijk andere ervaring van de mensen, alles facturen betalen voor nul internet, ik ben overgestapt naar T-Mobile, als geld heb regel ik een advocaat en laat ik hun goed spelen tegen de rechtbank, 100mb abonnement maar 16mb gemeten, ik zal niemand aanraden, ik ben niet tevreden, waardeloze provider.

Monaf 17 feb 2021
Reageer
F

Budget thuis maakt gebruik van oude apparatuur van KPN. Tevens gebruiken ze dezelfde verbinding als KPN. Dit is de oude kabel (of glasvezel als je dit hebt aangesloten). Deze kabel verliest kracht (MB's), hoe verder je van een KPN verbinding af woont, des te lager je internetsnelheid is. Als je niet de hoeveelheid MB's krijgt moet je ze even contacten zodat ze je wat meer snelheid geven om dit te verhelpen. Heb ik ook gedaan.

Fred 17 feb 2021
A

Kreeg iedere maand altijd netjes een betaal link nu niet ook geen mogelijkheid het te betalen maar wel een aanmaningsmail kunnen sturen van 15€ extra en worden afgesloten.. vervolgens betaal je omdat je niet zonder tv wil zitten het weekend maar krijg je alleen maar foutmelding dus geen tv. Wanneer abonnement verloopt verleng ik ook niet meer.

Angela Spronk 6 mrt 2021
P

Verlenging zonder akkoord

Contract is zonder akkoord met 2 jaar verlengt. Opzeggen kan niet, dan moet je de resterende maanden betalen. Klantenservice moeilijk bereikbaar, na 3 verschillende medewerkers na half uur eindelijk geholpen. Medewerkers geven allemaal aan dat er door hun goed is gehandeld en ik zogenaamd heb toegezegd. Hun woord dus tegen de mijne.... Ik heb nooit wat ontvangen en moet dus nu nog voor een jaar betalen terwijl ik er geen gebruik van maak. Opzegtermijn na een jaar kennen ze hier dus niet...

Paula 9 feb 2021
Reageer
S

Gek genoeg werkt bijna geen enkel bedrijf met een opzeggings-reminder. Ze verlengen het vaak automatisch nadat je contract termijn is verlopen.

Ik kwam bijvoorbeeld 4 jaar later erachter dat ik mijn Energie provider al 3 jaar eerder kon overstappen om zo kosten te besparen. Heb nooit een mailtje of iets gehad. Hetzelfde verhaal... Mogen bedrijven wel iets aan doen.

Moet wel zeggen dat ik blij klant ben van Budget Alles in 1. :)

Simar 9 feb 2021
J

Je sluit in eerste instantie een contract af van een duur van 1 of 2 jaar. Hierna kun je het contract maandelijks volgens artikel 6 van de algemene voorwaarden opzeggen. Bij een nieuw contract dien je namelijk zelf expliciet akkoord geven volgens artikel 4 van de algemene voorwaarden. Als budget alles in 1 dit niet kan aantonen dan is het initiële contract (NLE) niet met 2 jaar verlengt en dus maandelijks gewoon maandelijks opzegbaar.

Johan 12 feb 2021
B

@Simar Uw verhaal klopt niet. Iedere provider dus Budget ook, verlengt niet automatisch het contract. Na het uitdienen van uw contract loopt uw overeenkomst inderdaad door voor onbepaalde tijd, maar dan met 1 maand opzegtermijn, omdat u uw contract heeft uitgediend.
Dit is wettelijk zo geregeld en ook bij budget zie ik in de online portal dat ik nu ieder moment kan overstappen, gezien ik mijn 12 maandelijkse contract heb uitgediend.
Dit geldt ook voor Energie/telecom etc.
Waarom zouden de providers u op de hoogte stellen? Dan zouden ze zichzelf tegenwerken. U bent verantwoordelijk om uw eigen administratie bij te houden, niet een ander.

Budgetthuisgebruiker 17 feb 2021
S

Dat klopt wat je zegt dat je het in een dashboard vast wel terug kunt vinden. Hier kijk ik, net als menig mens echter nooit op. Ik vind gewoon dat ze best een e-mail of sms kunnen sturen wanneer je contract bijna afloopt. Dit doet geen enkele provider, vanzelfsprekend.

Simar 17 feb 2021
R

Mijn contract loopt na 2 jaar af in juli eigenlijk wil ik helemaal geen vaste periode maar gewoon blijven , ik betaal nu 39,95 en vind het allemaal wel prima zo . Wat gebeurt er vanaf juli wat ga ik betalen na mijn contract ?

Ronny Platschorre 6 jun 2021
A

Ik ben in JUNI overgestapt van Ziggo naar Budgetthuisallesin1. Monteur kwam in july en heeft binnen 10 minuten(!) alles aangesloten, alleen budget was vergeten tv kastje te leveren! De tv heb ik weken lang niet kunnen gebruiken, alleen zenders 1 2 en 3. Tv kastje na eindeloos bellen opgestuurd en nu werkt het wel. Met abonnement was ook huistelefoon inbegrepen, dus weer bellen en bellen, wordt van alles beloofd maar tot op de dag van vandaag geen huistelefoon. Van het woordje service heeft budgetallesin1 blijkbaar nog NOOIT gehoord, maar bedrag afschrijven gaat ze goed af. Als ik deze ellende van te voren geweten had was ik nooit overgestapt. Wat ik niet begrijp ik heb al jaren gas en elektra van budgetenergie, gewoon goed. Maar budgetallesin1 is gewoon waardeloos.

An baas 24 aug 2021
R

Heel erg slecht

Gewoonweg oplichterij en waardeloos. 11 januari een aanmelding gedaan met overstapservice.

Je zou verwachten dat je 1 mnd later, dus 11 februari kan starten. Dit werd 24 febr. helaas. 2 weken extra kosten dus.
Eind januari gebeld over de overstapservice gelukt is. Ik hoefde me geen zorgen te maken vertelde ze mij.
Vervolgens op 5 febr een email gekregen dat de overstapservice niet gelukt is en dat ik het zelf moet doen! (Bij KPN). Verder enorme wachttijden aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd.

Betekent dus per 10 maart stopzetting bij KPN.
En er is nooit een opzegging van Budget Alles in 1 binnengekomen bij KPN.

De 14 dagen bedenktijd zijn allang voorbij, dus nu zit ik vast bij Budget.

1 maand extra kosten voor het KPN abonnement dus.

Nu maar afwachten hoe de rest zal verlopen mbt internet snelheid, storingen etc

Ga niet in zee met dit bedrijf. Ik heb deze ervaring op meerdere forums geplaatst, eigen schuld.

R 8 feb 2021
Reageer
S

Als je ze mailt gaan ze het heus wel met KPN regelen. Alle providers waar je kunt overstappen regelen dat tegenwoordig onderling zonder probleem. Zeker aangezien Budget het netwerk van KPN gebruikt zullen de lijntjes nog korter zijn.

Simar 8 feb 2021
A

Gaat van alles mis bij Budget alles in 1

Wij zijn verhuisd naar een nieuw adres. Doorgeven aan Budget alles in 1. Echter dit is niet goed doorgekomen. Contact op Maandag gehad met daar werd beloofd dat aankomende Vrijdag alles aangesloten was. Echter eind van de dag niks. Weer contact gezocht en er was iets fout gegaan, Maandag gaan ze er achteraan. Op Maandag weer gebeld en kreeg de melding dat het bij KPN ligt en dat zij z.s.m. de aansluiting zouden realiseren. Op de dag een mail gekregen van budget met een bevestiging van een installatiemonteur op 11-02-2021, 10 dagen later dus. Weer gebeld, nee dit was ook een foutje van budget, is namelijk niet nodig want ik heb alles van het oude adres meegenomen. Volgende dag weer een mail, u installatie pakket is onderweg, installatiepakket???. Weer bellen alles uitgelegd en nu krijg ik de bevestiging dat ik pas 08-02-2021 wordt aangesloten, uhhhh het was toch deze week? Nee meneer deze afspraak kan ik niet terug vinden. Anders moet u maar naar een ander gaan. Naar een ander gaan? oke kunt u dan mijn contract opzeggen? Nee meneer wij hebben wel fouten gemaakt maar we kunnen dit nog steeds oplossen. Okë kunt u dan de tijd dat ik geen internet heb dat verrekken? Nee sorry want u heeft nog internet op het oude adres. Kort om ze beloven alles maar elke dag/keer is het weer anders.

Gevraagd om met mij contact op te nemen via de telefoon door de klachtenservice. Doen ze niet alles gaat via de mail.

Budget in 1 is voor mij afgedaan wat een amateuristische organisatie.

Andre Corbee 2 feb 2021
Reageer
E

Mensen trap hier niet in. Wij wilden overstappen en kregen netjes de apparatuur toegezonden. Er zou een monteur bellen ivm Covid en op afstand ons door het aansluiten heen loodsen. Dit duurde te lang en toen moesten wij maar een installatiefilmpje volgen. Conclusie was dat het bij ons niet aangesloten kon worden omdat er dan allerlei kabels getrokken moesten worden naar de 3 punten waar wij tv hebben. Dit is een leuk kostenplaatje. Wij hebben dus voor de bedenktijd om was laten weten dat wij geen gebruik van hun diensten wilden maken. Dit moest via mail want dat kon niet telefonisch. Vervolgens een mail gestuurd en toen kwam het bericht dat wij met succes waren aangesloten??? Hoe kan dit als ik heb opgezegd? Gebeld en we kregen te horen dat er geen mail was ontvangen. Vervolgens de gestuurde mail doorgestuurd als bewijs. Na verschillende nota en afschrijvingen (die ik allen gestorneerd heb) vandaag als klap op de vuurpijl een gerechtsdeurwaarder aankondigen. Ik gebeld en na 30 minuten naar een vervelend geluidje hebben zitten de luisteren werd de verbinding verbroken. Weer gebeld en kreeg toen contact. Weer alles uitgelegd maar ze blijven bij hun standpunt dat ik niet op tijd heb opgezegd wat niet waar is. Vreemd is ook van de 5 mails die ik heb gestuurd zijn er maar twee ontvangen???? Schiet mij maar lek. Nu wederom het hele verhaal weer in een reactie aan hun gestuurd en moet een contact cq klachtenformulier invullen. Ga ook mijn rechtsbijstand inschakelen en desnoods de media. NIET DOEN MENSEN !!!!!!

Ed Smit 15 mrt 2021
R

Budget Alles in 1 installatie met monteur

Monteur van Budget Alles in 1 heeft ons goed geholpen. Bekabeling was flink verouderd, dus moest een nieuwe kabel worden getrokken vanaf de straat naar ons huis en ook in ons huis was het een grote bende. Hiervoor jarenlang blij klant geweest van KPN, nu voor een goedkopere optie gekozen. Dit doet bij ons niets af van hoe goed de monteur te werk ging. Hij dacht goed mee, hield keurig 1.5 meter afstand en alles werkt nu prima. Internet is zelfs een stukje sneller en betere ontvangst dan dat het voorheen was. Via de website had ik aangegeven dat ik alleen wilde overstappen naar Budget Alles in 1 als ik zeker wist dat er een monteur kon komen om het aan te sluiten, heb er zelf namelijk 0% verstand van. Dit kon eigenlijk niet i.v.m. corona, ze wilden het telefonisch met me doornemen, ik zei meteen dat het geen optie was dus hadden ze alsnog iemand langs gestuurd. Goede service!

Ron the Don 29 jan 2021
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van september 2022.

Over Budget Alles-in-1

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van een goedwerkende internet en tv. Klanten van Budget Mobiel en Budget Energie krijgen een bundelkorting als ze ook Budget Alles-in-1 thuis ontvangen.

  • Nog niet geverifieerd