Eerlijk is eerlijk, vanaf de eerste aansluiting tot ik over moest op glasvezel, was er niets aan de hand.
Maar vanaf het moeten maken van een afspraak voor het overzetten naar glasvezel, is alles mis gegaan wat maar mis kan gaan. En dat alles is gebaseerd op de vreselijk slechte communicatie binnen het bedrijf en van het bedrijf naar de klant toe. Telefonisch amper bereikbaar, meestal maar één deel van je vraag oppakken en gewoon niet doen wat beloofd is. Ik ben overgestapt naar een andere provider. Maar zelfs toen was het moeilijk om van budget af te komen. Kreeg ik gewoon weer een factuur voor de volgende periode terwijl in de app al de naam van de nieuwe provider stond. En een aanmaning toen ik het bedrag had gestorneerd.
De communicatie van mij met Budget liep het beste via Messenger van Facebook. Maar ook daar kreeg ik halve antwoorden.
Ik raad echt niemand meer aan om klant te worden bij Budget alles-in-1!
Hallo,
Ik heb een aantal keer geprobeerd het budget allesineen contract van mijn overleden vader stop te zetten. Nadat ik eindelijk een bevestiging van beeindiging inclusief het stopzetten van de komende betalingen had gekregen komt er nu opeens een aanmaning. Je hebt al zoveel te regelen dus hier heb je geen zin in. Hoe onbeschofd kun je zijn.
Afspraken worden aan de lopende band niet nagekomen. Wanneer je besluit dat het genoeg is kunnen de medewerkers van deze organisatie niets anders doen dan middels de chantage methode gebruiken (d.m.v. het benoemen van zeer hoge kosten). Er zou immers van de zijde van de klant niet gehouden zijn aan de spelregels die deze organisatie ergens op sluwe wijze probeert tussen te moffelen. De medewerkers aan de telefoon zijn zelfs nog een stap slechter en durven de druk steeds verder op te voeren en gaan nimmer in op de argumenten die je als klant aandraagd. Voor mij is er slechts 1 kwalificatie voor dit bedrijf, de bedrijfsmethodieken en het personeel, een criminele organisatie die schuil gaat achter een zogenaamde legaal bedrijf. Een dikke No-Go voor dit bedrijf en alle aanverwanten.
Wat een onzin van alle mensen om dit bedrijf zo slecht op internet te boek te schrijven. Monteur is bij ons geweest in Leiden en heeft alles goed aangesloten. Ging pas weg zodra alles werkte en heeft ons tevens veel uitgelegd over hoe we nu tv kunnen kijken (met een tv kastje). Internet werkt ook goed en we hebben veel signaal, inclusief op onze bovenverdieping. Dus waarom anderen negatief zijn over dit bedrijf kan ik me echt niet indenken.
Beste Paul ik denk dat je wel anders piep als je 13 dagen geen tv en internet heb en een belgeschiedenis heb die wil jij echt niet zien radeloos wordt je er van de ene zegt ligt bij kpn en de andere zegt bij budget even een kastje plaatsen voor glasvezel van af die tyd heb ik niks meer om gek van te worden en mijn gevoel zeg hier komt geen einde aan budget heeft dat maar netjes te regelen voor zijn klanten dat die weer gewoon tv en internet hebben en daarom als mijn contract afgelopen is nooit meer budget mvg.
Hey Paul,
Aan de tekst (met een tv kastje) kan ik zien dat jij nog niet erg van deze tijd bent. Alles is namelijk met een tv kastje.
Hier moet ik om de dag alle wifi instellingen resetten en alle apparaten opnieuw aansluiten en geen enkele motivatie vanuit budget om naar een oplossing te zoeken
Dat is niet helemaal waar hoor want hiervoor had ik televisie van Canal digitaal, dit ging allemaal via de app op onze televisie. Kon je dus gewoon met je afstandsbediening van de televisie bedienen. Nu heb ik meerdere producten van Budget dus vond het wel gepast om dan ook tv hiervan te doen, werkt bij mij erg goed.
Per oktober 2022 heb ik mijn internet bij Budget Alles in 1 met 2 jaar verlengd op basis van internet via DSL. Het contract zou dan lopen tot oktober 2024. Op 19-01-2023 heb ik een e-mail gekregen waarin staat dat ik vanaf april geen internet meer kan ontvangen als ik niet upgrade naar glasvezel. Ik betaal nu 30 euro per maand, wat dan naar 40 euro per maand gaat voor dezelfde snelheid. 100 MB/s. Ik heb klantenservice vaak proberen te bereiken, maar wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil mijn contract ontbinden, zodra ik geen internet via DSL meer kan krijgen. Iedere keer word ik doorverwezen naar een andere afdeling, word ik 30 minuten of langer in de wacht gezet en soms wordt de verbinding ook zo maar verbroken. Ik weet niet welke mogelijkheden ik heb. Zelfs upgraden naar glasvezel lukt niet via de link die ze mij gestuurd hebben.
Mijn advies is: ga niet met Budget Alles in 1 in zee. Hun klantenservice mag die naam niet eens dragen!
Fijn je aanvullende informatie te vinden mbt het stoppen van DSL. Dit is namelijk in mijn geval nooit gezegd. Wel proberen ze continue een monteur aan te smeren waarvan ik nu vermoed dat dit te maken heeft met de glasvezel. Dit is namelijk niet aangelegd in mijn woning.
Deze manier van het leveren van niet complete informatie is een methode om je langer vast te kunnen houden en allerhande kosten in rekening proberen te brengen.
Heel apart en hopelijk nu duidelijk voor iedereen die over deze firma nadenkt. Ze leveren dus enkel glasvezel! Wees alert hierop. DSL gaat blijkbaar uit het pakket. Dit wordt niet geventileerd op de website. Heb maar gelijk een reeks screendumps gemaakt. Overigens een tip bij alle communicatie met dit bedrijf. Screemdumps, opnames van telefoongesprekken.
Het aanmaken van een nieuw vast telefoonnummer is naar zeggen van Budget-Alles-in-1 een problematisch proces bij de afdeling ICT. Ik wacht al maanden. Steeds wordt beloofd dat het bijv. de volgende dag afgerond is. U krijgt een bevestigingsmail van ons. Nou niks van dat alles. Ik heb al meerder keren contact opgenomen met de helpdesk en tot op heden gebeurt en niets.
wat een waardeloos bedrijf! hieronder een opsomming:
- klantenservice beveelt internetsnelheid wijziging aan welke ik afsluit. Uit eigen onderzoek blijkt later dat dit helemaal niet leverbaar bleek in mijn woning. herzien van het contract kost ongeveer 3 uur de tijd (8 medewerkers verder) en uiteindelijk voert ze de herziening incorrect door. Weer moeten bellen met de klantenservice, weer teveel mensen aan de lijn en een week verder.
- al sinds 28/12 geen tv ivm storing waar medio januari/eind januari een oplossing voor is. oplossing? GEEN
- voorstel voor nieuw contract. medewerker belt niet terug en komt afspraak niet na.
- contract opzeggen per einde contractdatum (28 dagen vanaf nu), ze houden vast aan 1 maand opzegtermijn, terwijl ik 2 dagen korter vraag ivm aflopen contractdatum.
GEEN KLANT WORDEN HIER!!!!
heel herkenbaar. Ik ben vanaf 29 november aan het bellen omdat ik geen internet had. Geen tv, geen wifi, geen telefoon. Ik heb in die maand idd wel 50 keer gebeld en ik denk dat ik alle medewerkers gesproken heb. Er wordt opgegooid door hun of ze verbreken gewoon de verbinding. Ben nu zo ver dat ik mijn abonnement op wil zeggen, maar dat kan natuurlijk niet zomaar. Tijdens het typen van dit bericht heb ik al 3 x naar de klantenservice gebeld en zit ik weer in de wacht. Doodziek word ik ervan. Als u zich een hoop ergernis wilt besparen wordt dan NOOIT klant van dit waardeloze bedrijf
Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Gister alles geinstalleerd, de wifi deed het een uur en daarna niks meer. Het tv kastje deed ook niks, was ook helemaal beschadigd. Tig keer de router gereset. Gebeld met een medewerker, die keek mee en alles was juist aangesloten dus daar lag het niet aan. Weer de router gereset en daarna weer een uur internet. We konden tv kijken via de KPN app maar ook deze liep na een half uur vast. Volgende dag weer geen wifi. Hoewel het lampje op de router gewoon groen was. Weer gebeld. Alles was goed aangesloten, wisten we al, en weer moest het gereset worden. Weer ca een uur internet gehad en toen stopte alles weer. Gebeld en gezegd dat ik er vanaf wil. Maar dat kon niet want de 14 dagen waren al voorbij. Ze tellen vanaf de aanvraag, terwijl ze zelf dan met een datum komen wanneer het pakket ingaat, en dat was al langer dan 14 dagen. Dus dan kun je het nooit testen en zit je er gelijk voor een jaar aan vast. Vandaag een andere provider aangevraagd en ik heb het rekeningnummer geblokkeerd, ik ga geen cent betalen aan deze oplichters. Ik neem een dienst af die zij niet leveren dus dan ga ik daar ook niet voor betalen! En al zeker niet nog een heel jaar! Wat een ontzettend slechte provider is dit ongelooflijk!
Dit klopt niet. Ik had dit ook. Klacht ingediend en onderbouwd met juridische tekst en ja, ik had gelijk. 14 dagen gaan in na ontvangst spullen. Hier werd het dan ook ontbonden.
Eind vorig jaar tussen kerst en nieuwjaar volgens goed nederlands gebruik mijn vaste lasten eens onder de loep genomen en besloten over te stappen van KPN naar Budget alles in1 voor internet en televisie.
In het bestelproces heb ik voor de overstapservice gekozen ervan uitgaande dat Budget ook mijn KPN abonnement zou opzeggen. Dit wordt immer gesuggereerd met overstapservice.
Dit is echter niet het geval. Na de bestelling kreeg ik van KPN bericht dat Budget de aansluiting ging overnemen per 16/12.
LET OP. Het abonnement moet je alsnog zelf opzeggen.
Met zowel KNP als Budget hierover contact gezocht en zij wijzen naar elkaar.
Als je overstapt naar een andere aanbieder van wat voor dienst dan ook dan wil je ook van het abonnement af mijns inziens temeer omdat KPN de overstapdatum wist.
Nu zit ik vast aan een maand extra abonnementskosten van KPN.
Let dus goed op bij de overstap van KPN naar budget dat de service niet inhoudt dat je lopende abonnement wordt stopgezet door Budget.
Beste,
Ik ben sinds Oktober een vreselijk teleurgestelde klant van Budget alles in een. Op de site van Butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van KPN (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende WIFI zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs.
Nu val bij mij continu de WiFi uit dus heb ik op budgets advies een WiFi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de WiFi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Ik heb alles netjes gedaan en terug gemeld, wat betekende dat ik iedere keer weer die belachelijk lange wachttijd had want op de mail van budget kan je niet antwoorden.
Nu is bij mij het limiet bereikt en wil ik budget in gebreke stellen want het is echt dagelijks zeker 6x de router resetten en maar hopen dat het die dag meezit en we mogen genieten van dat geweldige netwerk van KPN.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd die 20 december is ontvangen. Ik zal een kort verslag hierbij schrijven van het laatste telefoongesprek met budget callcenter.
Budget: wij hebben geen brief ontvangen. Ik: dat moet want ik heb hem aangetekend verstuurd.
Budget: heeft U een momentje? Ik: ja hoor, (50 min wachttijd kan dat ook nog wel). Na 15 min wachten.
Budget: ik zie het, de brief. Maar we kunnen Uw contract niet zomaar beëindigen. Ik: zomaar? Ik ben 3 maanden hulp aan het vragen aan Budget en jullie blijven in gebreken.
Ineens is Budget niet verantwoordelijk voor de WIFI. En heb ik daar nog nooit over geklaagd tot op heden. Maar ik heb wel binnen 1 maand een WIFI versterker aangeschaft via Budget. En van de langzame internet verbinding had ik de foto's van de speed test moeten opsturen want daar had Budget in een email om gevraagd. GEEN EMAIL GEKREGEN!!
NU IS MIJN VRAAG WAT GAAT BUDGET DOEN OM AL DIE MOOIE BELOFTES OP HAAR SITE NA TE KOMEN??
Constant verlies van verbinding, tv ontvanger die regelmatig stil staat/ vastloopt.
ADSL/vdsl verbinding die om de haverklap uitvalt.
Advies:betaal iets meer, en dan krijg je wel een knappe ADSL/VDSL verbinding.
Constant verlies van verbinding, tv ontvanger die regelmatig stil staat/ vastloopt.
ADSL/vdsl verbinding die om de haverklap uitvalt.
Advies:betaal iets meer, en dan krijg je wel een knappe ADSL/VDSL verbinding.
Omdat ik een dure provider heb en mijn energie ook al van Budget had wilde ik naar Budget alles in 1. Daar heb ij enorm spijt van. Het bleek dat ze geen glasvezel maar alleen koper leverden omdat dat volgens hen bij KPN niet kon. KPN zei overigens dat dit onzin was. Dus ging het niet door. Toch werd er een installatiepakket gestuurd maar na een telefoontje hierover kreeg ik een antwoordnummer om dat pakket gratis te retourneren. Daarmee was voor mij de kous af. Maar niets is minder waar. Na een paar weken werd er € 42,50 van mijn rekening afgeschreven. Weer contact opgenomen en toe werd mij meegedeeld dat ik het contract nogmaals had moeten opzeggen en dat mijn bedenktijd inmiddels verstreken was en ik dus voor 2 jaar aan het contract vast zat. Opzeggen was onmogelijk. Klacht indienen is zinloos, er wordt niet op gereageerd. Dus nu heb ik een contract bij mijn huidige provider en een waardeloos contract bij Budget waar ik niet eens een aansluitpakket voor heb. M.i. pure zwendel.
Mijn advies: GA NOOIT MET BUDGET ALLES IN 1 IN ZEE WANT JE WORDT GENAAID!
Ik zit ook met budget en was ze graag kwijt het is en opdringerig bedrijf en lastig om er vanaf te komen
Ik heb zojuist mijn contract voor internet en tv van Budget verlengd. Ook zit ik serieus te overwegen om er Budget Energie en/of Budget Mobiel bij te nemen. Destijds kwam ik via Pricewise bij Budget alles in 1 uit en ik ben er nog uitermate tevreden mee. Helemaal geen problemen ondervonden en dat voor een goede prijs. Budget alles in 1 is zeker aan te raden aan mensen die nog twijfelen.
wat zijn ze Alles in 1 van budget langzaam van begrip ik heb mijncontract opgezegd daar werd al moeilijk overgedaan naar veel bellen en mailen lukte het om mijn contract te eindigen service is zeer slecht. en maar zeggen werkt gewoon niet dus ik ben blij dat ik van alles in een af ben zal er nooit meer klant van wordeh
Mijn ervaring is hetzelfde of eigenlijk nog negatiever. Ik blijk mijn contract niet op te kunnen zeggen en zit voor 2 jaar vast aan een contract waar ik niks aan heb.
Op 15 september verlengsaanbod tv/internet gekregen voor contract 2 jaar. Eerste 6 maanden 35 euro en volgende 18 maanden 50 euro.
Kreeg direct nieuw contract per mail echter 6 maaanden 43,99 en daarna 18 maanden 58,99.
Weer contact opgenomen met de klantenservice en deze zou mij doorverbinden met Daan ten Bruggencate leidinggevende afdeling verkoop ,die mij zou terugbellen. Niet gebeurd.
16 september eindelijk Daan gesproken maar deze moest toestemming van zijn baas hebben om gemaakte afspraken ook na te komen. Deze vond klacht terecht en Daan zou het gelijk in orde maken dat ik daadwerkelijk het juiste contract kreeg. Nog geen 5 minuten later weer het foute contract in de mail.
Hij had aangegeven er dinsdag weer te zijn maar ik zou maandag 19/9 nog even teruggebeld worden door een collega wat niet gebeurde.
Weer gebeld maar Daan bleek er nu pas donderdag 22/9 weer te zijn maar geen angst ik leg dit probleem bij hem voor en dan belt hij U zeker donderdag even terug,echt waar …… dus niet.
Het enige wat ik vraag is een contract zoals afgesproken 6 maanden 35 euro en 18 maanden 50 euro. Heb nu al uren aan de telefoon gehangen en telkens weer mijn verhaal moeten doen
Contract maanden geleden opgezegd. Ook bevestiging gekregen. Modem en alles al maand geleden teruggestuurd. Toch blijven ze bedragen afschrijven en aanmaningen sturen. Ze mailen deze maar zelf een mail naar hun sturen kan dan weer niet. Van een fatsoenlijke administratie hebben ze nog nooit gehoord. Na klachtenformulier ingevuld te hebben gaven ze een onzinnige reden dat ik het contract niet kan opzeggen (moet door nieuwe leverancier gebeuren. Wat een onzin). In plaats van een verontschuldiging en het probleem op proberen te lossen leggen ze hun fout bij de klant neer. Ze regelen het maar. Ik storneer alles. Flutbedrijf.
Helemaal mee eens, nog nooit zo'n aso waardeloos klantonvriendelijk rot bedrijf tegengekomen. Helaas heb ik me dat tuig te maken🤷♂️😢.
Ik ben overgestapt naar internet van Budget vanwege de scherpe prijs. Zelf ben ik niet iemand die het beste van het beste moet hebben, zolang alles maar goed werkt ben ik tevreden. Daarom kijk ik ook altijd waar ik nog geld kan besparen en Budget kwam als goedkoopste naar voren. Ik had ook al Budget Mobiel dus kon ik nog wat extra besparen.
Budget Internet werkt voor mijn gebruik gewoon prima. Ik kan mij voorstellen dat het misschien minder is voor de veeleisende gebruiker, maar voor mij is het goed. De prijs/kwaliteit verhouding van Budget is echt heel goed. Het leunt misschien iets meer naar de prijs kant, maar zoals ik al zei, hoef ik niet het beste van het beste en vind ik een lage prijs wel belangrijk. Voor gewoon normaal internet gebruik is Budget goed. Mij hoor je echt niet klagen.
Malafide praktijken wat betreft monteurskosten die je 2 maanden later alsnog ontvangt. Waar een Isra aansluiting gratis is brengen ze toch arebeidskosten van 40 euro in rekening! Tegenstrijdig en een slinkse manier om mensen geld afhandig te maken. Het aansluiten van het israpunt met een draad van een metertje aan het modum is waar ze achteraf opeens 40 euro voor vragen. Dit zouden de we Waanzinnig en in tegenstelling met wat monteur en klantenservice vermeldde van geen kosten na specifiek meermaals vragen.
Een rekening opsturen van 40 euro wordt tegenwoordig bestempeld als een malafide praktijk (oplichting, fraude)? Gaat wel erg ver he haha.
Ik zal de rekening gewoon niet betalen en een mailtje sturen dat het anders is afgesproken, dan is het wel klaar lijkt me. De meeste providers rekenen trouwens geen kosten om een nieuw ISRA punt (dit is een contactdoos waar het signaal op binnen komt vanaf de straat) aan te sluiten, zonder of met een foutief ISRA punt kan je immers geen signaal ontvangen.
ma·la·fi·de (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
te kwader trouw; = onbetrouwbaar
Misschien kan jij Marion intussen wat zelfrespect opbouwen. Laat jij je lekker zo behandelen ik niet. Wat een achterlijke reactie zeg. Geen kosten rekenen vooraf en achteraf wel onterecht is onbetrouwbaar en malafide. Goedeavond.
Ik vind het interessant om te zien, de ene klant is negatief en gooit er 1 ster tegenaan, de volgende klant is positief en geeft 5 sterren. Veel middenweg is er niet te vinden blijkbaar, al geeft dat ook geen reden om een review te plaatsen. Ik ben wel van mening dat je nooit zo snel 1 ster kan geven als 1 onderdeel je niet aan staat, maar ja, dat is mijn mening. Ik heb net een review geschreven over budget mobiel ingaande extra informatie, bij budget alles-in-1 is dit niet nodig. Het is duidelijk wat je krijgt en het is een van de goedkopere internet en tv diensten van dit moment, zegt ook de Consumentenbond. Op Pricewise staan ze genoteerd als beste provider en hier op Reviews staan ze ook in de top 4. Terecht als je het mij vraagt, waar vind je elders 100 mbit internet voor 45 euro per maand? I rest my case. Ben trots klant van budget mobiel en budget alles-in-1.
Groetjes Harm Veen
werkt niet mee en verziekt totaal de overstap na andere provider na klacht ingediend te hebben over werkelijke snelheid internet welke niet 100mbit is als vermeld in aanvraag maar 50mbit. zo word je nou opgelicht door deze provider. Het is echt 1 van de slechtste internet leveranciers van Nederland en dan hebben het nog niet over de geregelde storingen bij het tv signaal.
Ik heb mijn eigen alles-in-1 pakket samengesteld van Budget omdat ze de goedkoopste zijn van Nederland. Voor internet en tv wil ik niet teveel betalen dus de prijs is echt de doorslaggevende factor. Ik ben altijd wel aan het vergelijken waar ik kan snijden in mijn vaste lasten. Internet en tv was zeker nog te besparen, daarom ben ik gelijk overgestapt. Ik ga ook overstappen naar Budget Energie en Budget Mobiel. Dan bespaar je nog extra. Ik was eerst bang dat Budget niet zou bevallen, maar Budget Alles-in-1 bevalt heel goed, dus Budget Energie en Budget Mobiel zullen ongetwijfeld ook goed zijn. Overstappen is erg eenvoudig en zal geen drempel moeten zijn. Het stelt echt niks voor en je hoeft er zelf bijna niks voor te doen. Stap ook over als je geld wilt besparen. Het is het zeker waard en ik wou dat ik het eerder had gedaan.
Ik wacht al 2 maanden op de eindnota en op advies van de klantenservice de laatste betaling terug geboekt. Kreeg een dreigmail over een aanmaning, maar toen ik belde met de klantenservice verteldden ze me dat dit bevroren zou worden tot ik die eindnota binnen had. Vanavond kreeg ik dus toch een aanmaning binnen, terwijl ze me meerdere malen ervan verzekerd hadden dat dit niet zou gebeuren. Òf het zijn leugenaars, òf ze zijn zo ongelooflijk incompetent dat ik twijfel of ze tot 10 kunnen tellen. Echt, bespaar jezelf een hoop stress en blijf bij ze uit de buurt.
Zeer schimmig bedrijf dat na een faillissement alleen denkt aan haar cash flow. Gegarandeerd dat je ontevreden bent na het afsluiten van een abonnement.
Zo moet je honderden euro's vooruitbetalen voor diensten die je nog niet afneemt. Binnenkort weer failliet? Vorig keer was dat namelijk ook het geval.
Mijn advies aan klanten en leveranciers, ga niet in zee met dit bedrijf.
Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar
ik heb een al een tijdje een internet verbinding via budget tv
de wifi wordt steeds slechter hij valt soms geheel weg en hapert ook
tevens heb ik op de slaapkamer geen ontvangst (5 mtr van de modem)
ik heb hierover meerdere keren gebeld en gemaild maar er wordt niets aan gedaan hun oplossing is zelf maar wat regelen of een monteur laten komen voor mijn eigen kosten
heeeeeeel erg slecht
Vorige maand abbonement afgesloten bij Budget, hierbij telefonisch contact gehad omdat via de website het niet mogelijk was om Overstapservice in te schakelen. Dit hebben we toen telefonisch geregeld en zou alles na betaling in gang worden gezet. Nadat wij betaald hebben, hebben wij paar weken gewacht. Geen nieuws, geen modum helemaal niks ontvangen. Tot dat ons abbonement werd afgesloten bij de vorige provider, opnieuw weer telefonisch contact gehad. Hierbij werd ons verteld dat de betaling niet was voldaan. Terwijl het daadwerkelijk bijna een maand daarvoor dus wel was afgeschreven. Schijnbaar kon dat niet met een Apple apparaat wat daarvoor nooit verteld was.
Dus daar zaten we zonder tv en internet. Weer bellen kregen we te horen dat we zeker 3 weken moesten wachten op modum en installateur.
Hierbij hebben we direct de bestelling geannulleert en verwachten we onze aanbetaling terug.
Wij hebben een andere provider gevonden en daar het verhaal uitgelegd en na de aanbetaling word uiterlijk binnen 2 weken internet en tv bij ons geinstalleert met spoed.
We voelde ons eindelijk weer serieus genomen door de klantenservice van de nieuwe provider.
De mensen bij de klantenservice van Budget geven zeer slechte service en behandelen de klant daarbij ook slecht. Zo spijt van dat we hier een abbonement wilde afsluiten.
Absoluut dus geen aanrader!
gisteren het installatiepakket ontvangen en helaas zat er een fout in het modem waardoor hij het niet deed. vandaag een nieuw modem ontvangen en deze doet het prima.
een week voor aanvraag al aangesloten terwijl ik pas betaal vanaf volgende week.
erg blij met het pakket. van de 100 Mbit ontvang ik 93 Mbit.
installatie is echt een fluitje van een cent.
met het werkende modem was ik in 10 min al online ^_^
budget online ga zo door!
Zeker een fijn bedrijf. Dit is zoveel voordeliger dan wanneer je allemaal aparte lidmaatschappen afsluit.
Eerst wilden we enkel voor internet hier een lidmaatschap afsluiten en toen zijn we door een medewerker op deze alles in één deal gewezen.
Hier was ik erg dankbaar voor en we hebben er ook meteen gebruik van gemaakt.
Tot nu toe heeft het ons al veel geld bespaard en in de komende maanden en of jaren hopen we nog meer geld te besparen. Misschien ook nog overstappen met onze mobiele telefoons naar budget mobiel.
Dit zijn de beste internet en tv providers van januari 2025.
Er zijn 132 reviews geschreven over Budget Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.