Internet Tv

Budget Alles-in-1

104 reviews
49% positief
16% neutraal
35% negatief

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van een goedwerkende internet en tv. Klanten van Budget Mobiel en Budget Energie krijgen een bundelkorting als ze ook Budget Alles-in-1 thuis ontvangen.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (104)

  • Charlie

    Budget alles in 1 met Nokia T20

    Wij zijn overgestapt naar Budget alles in 1 om wat geld te besparen op de vaste lasten. Dit is zeker gelukt want voor 54 euro hebben we nu 50 Mb glasvezel internet en krijgen we interactieve tv van KPN. Vast bellen hoeven we niet want we hebben ook Budget mobiel. Zeker de moeite waard geweest voor ons om over te stappen, zeker omdat de overstap heel soepel is verlopen.

    Charlie 19 mei 2022

  • Hugo

    Nooit mee in zee gaan

    Ze leveren diensten van KPN, daar kan niet zoveel mis mee gaan, maar de service eromheen is enkel als hufterig te omschrijven.

    Na een verhuizing had ik na enkele dagen nog geen internet. Dus gebeld en ze hadden beloofd het binnen enkele dagen op te lossen. Na een aantal dagen later nog steeds geen internet te hebben weer gebeld en weer een loze belofte. Na 2 weken zonder internet heb ik het contract per direct ontbonden. Ze wilden me eerst nog doodleuk een maand laten doorbetalen, maar uiteindelijk is het contract met terugwerkende kracht ontbonden tot het mislukte verhuismoment. Dit alles heeft uren aan telefoontijd gekost en ik ben tientallen keren doorverbonden. Ook is het gesprek eens afgebroken, zodat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen.

    Er kwam nog een eindafrekening, die ik netjes betaald had. Enkele weken later verscheen er ineens een dreigmail over een openstaande factuur over de maand dat ik al geen contract meer had. Na wéér bellen (de wachtmuziek heb ik inmiddels nachtmerries over) is deze teruggedraaid. Nu krijg in ineens enkele weken later wéér een nieuwe spookfactuur met nóg een eindafrekening.
    Je kunt ook enkel bellen. De chat doet het niet en een andere manier om contact te zoeken is er niet.

    Ik kan enkel concluderen dat je zo ver mogelijk weg moet blijven van deze club.

    Hugo 19 mei 2022

  • Lindsay

    Ga naar Ziggo

    Onbeschofte klantenservice, ze verspreiden leugens dat ik glasvezel in mijn huis had terwijl dat niet zo was. Monteurs komen random binnen wandelen wanneer ze willen. Al een maand zonder internet en opzeggen kost super veel moeite en geld. Mensen niet doen ga naar ziggo ik waarschuw jullie ga niet met ze in zee ze denken alleen maar aan geld verdienen en het zijn oplichters!

    Lindsay 14 mei 2022

  • Alfred

    Van Ziggo naar Budget alles-in-1 overgestapt

    Waar wij eerder al waren overgestapt naar budget mobiel hebben we dit nu ook gedaan naar budget alles-in-1 om zo een combi voordeel te krijgen. Ik wilde eerst niet van Ziggo televisie af maar sinds ze F1 niet meer hebben en ook veel voetbalcompetities niet meer, kan het voor ons meer dan uit om over te stappen naar budget alles-in-1. Kwam een monteur langs die alles keurig heeft aangelegd. Internet is heel snel en de tv werkt eigenlijk hetzelfde als hoe het ging met Ziggo. Het kost nog een stukje minder ook. We hebben namelijk het laagste pakket genomen van 50 Mb per seconde internet wat voor ons meer dan genoeg is.

    Alfred 15 apr 2022

  • Bouke

    Mooie actie Budget Internet en TV

    Ik heb bij Budget een Internet en TV abonnement afgesloten. Het zijn de bespaarweken dus daar heb ik mooi van kunnen profiteren. Je mag kiezen tussen korting of een cadeau. Ik heb voor de korting gekozen en dat scheelt toch aanzienlijk. Over Budget ben ik zelf ook erg tevreden. Wanneer je Budget hoort, denk je aan goedkoop en misschien een beetje slecht, maar dat is niet het geval. Budget Internet en TV is gewoon erg goed. Geen problemen mee en het werkt net zo goed als mijn vorige provider. Helemaal niks te klagen dus.

    Bouke 7 mrt 2022

  • Tess

    Nooit grote problemen gehad

    Een tijd geleden ben ik overgestapt naar budget alles in 1 en ik heb nog geen grote problemen gehad. Ze zijn heel goedkoop en daarom ben ik overgestapt. Het enige wat ik wel eens heb gehad is dat mijn internet een klein beetje traag was. Dit duurde niet lang en is slechts een paar keer voorgekomen. Alle extreem slechte reviews vind ik dan ook niet terecht. Als je kiest voor goedkoop moet je ook geen topkwaliteit verwachten, daarom neem ik die kleine internetdipjes op de koop toe. Los van dat werkt alles gewoon perfect.

    Tess 20 feb 2022

  • Samantha

    Budget alles in 1

    Vreselijk! De service is slecht. Betaal al 3 x teveel omdat ze een extra tv ontvanger berekenen, die ik allang heb teruggestuurd! Ik heb de ontvanger nooit in gebruik gehad, maar wel het geld blijven innen en dan vertellen ze je dat ze het niet terug mogen storten pff. Zelf aanpassen werkt niet en telefonisch slecht te bereiken. Heel veel spijt van het overstappen!!!! Ze zijn goedkoper, maar daarin ook slechter!

    Samantha 20 feb 2022

  • Stefanie

    Doe het niet

    PAS OP: ZOEK VERDER. NIET MEE IN ZEE GAAN.
    Eerst kregen wij ontzettend smerig materiaal toegestuurd. De vliegenpoep zat er nog op. Ook bleek het materiaal niet te werken.
    Tweede installatiebox werkte wel en was schoon (NIET NIEUW) tot wij een stroomstoring kregen en het modum met geen mogelijkheid aan de praat kregen: vlak voor het weekend. Budget gebeld en ze konden niks voor ons doen en wij moesten maat accepteren dat er niks anders op zit dan een weekend zonder tv en internet. Geen enkele oplossing of tegenmoedkoming vanuit Budget.
    Uiteindelijk hadden wij eindelijk internet en tv. Bleek dat wij een internet snelheid hadden van 2 down 4 up. Meerdere keren gebeld met de klantenservice. Er kon wel wat aan gedaan worden maar dat kost uiteraard waarschijnlijk geld. Gemeld dat ons aansluitpunt nog geen 2 jaar geleden is vernieuwd en deze altijd goed heeft gewerkt.

    Uiteindelijk zat er niks anders op dan een monteur laten komen. Wel met de afspraak dat wij op de hoogte wouden worden gesteld als wij daadwerkelijk kosten gingen maken.

    Monteur kwam, ontzettend aardig en eindelijk goed internet. Monteur gevraagd wat de kosten zullen zijn en tot mijn grote vreugde meldde hij dat de kosten voor Budget zullen zijn.

    2 weken later viel een factuur op de mat. 55 euro waarvan 15 euro voorrijkosten!?!?

    Klacht ingedient bij Budget waarna ik een vrij aggresieve response kreeg. Op hun respons geregeerd en mijn bewijs zoals gevraagd bijgevoegd. 4 WEKEN geen reactie gekregen. Uiteindelijk nog een klacht ingediend om te vragen of ze mijn vorige klacht verder wouden behandelen...

    Een paar dagen later ben ik gebeld door Budget, iemand van de klachten afdeling. Hun vinden dat ze jn hun recht staan, geen enkel medeleven of tegemoedkoming.

    Later teruggebeld met de vraag of ik een betalingsregeling kon treffen voor het bedrag. Ik ben het er namelijk nog steeds niet mee eens en wil voor ik mijn geld overmaak weten wat mijn rechten zijn. Een beralingsregeling kan pas als het bedrag onzettend ver is opgelopen. Ik had tot de 23ste om te betalen.

    In de avond willen wij tv kijken..blijkt onze tv op de 16de te zijn afgesloten... volgende dag gebeld. ik had ze immers de dag ervoor nog aan de lijn gehad. Natuurlijk vind budget de afsluiting ook terrecht en mocht ik niet willen betalen word mijn internet ook afgesloten. Waar de dag ervoor nog de 23ste werd genoemd was het nu de 20ste maar dat valt in het weekend werd er gezegd..... het moest voor het weekend op hun rekening staan.

    Ik heb de factuur uiteindelijk betaald en wacht nu nog steeds op TV........

    NIET MEE IN ZEE GAAN. Ik wou dat ik 0 sterren kon geven.

    Stefanie 16 feb 2022

  • Paladin

    57.50 euro voor 100 Mb internet met tv aansluiting

    Begin 2022 overgestapt naar Budget internet en tv waarbij ik heb gekozen voor een nieuwe Nokia T20 tablet die in de winkel meer dan 200 euro is. Mooi meegenomen maar natuurlijk niet waarom ik ben overgestapt, dit is omdat wij als familie op onze vaste lasten willen besparen. Budget is een stuk goedkoper dan KPN waar we voorheen bij zaten. We hebben totaal geen klachten over KPN maar het feit dat Budget ook glasvezel heeft, betekent dat de aansluiting in huis gewoon goed is en dat blijkt nu ook wel. Monteur was maar 30 minuten bezig en alles werkte gelijk. Hebben een glasvezel verbinding van 100 Mb per seconde voor 42,50 euro. Hadden nog even overwogen om geen televisieverbinding erbij te doen, toch wel gedaan want we zijn altijd tevreden geweest over de tv diensten van KPN en moet je raden wat Budget aanbiedt: Interactieve TV van KPN. Kost wel 14 euro per maand extra, krijg je ook 1 tv ontvanger bij.

    Dus voor 57,50 euro per maand hebben we een goede glasvezel internetaansluiting en interactieve TV verbinding van KPN.

    Groetjes Paladin

    Paladin 1 feb 2022

  • Saaddin Chadli

    Monteurkosten

    Onterecht monteurkosten in rekening gebracht. Als er iets aan de ISRA punt is dan dien je alsnog de monteurkosten te betalen. Wat kant en klare onzin is. Nooit rekent een aanbieder kosten in rekening als er iets aan de ISRA punt is. Blijkbaar budget wel. Dieven zijn het. Niet in zee gaan met dit bedrijf. Internet is ook waardeloos. Nog nooit zo'n slecht bedrijf gezien. BLIJF WEG !!!!!! beter meer betalen en goede internet dan weinig en met een malafide bedijf is zee gaan.

    Saaddin Chadli 24 jan 2022

  • Harm en Vera

    Goed geholpen door monteur

    Ik lees veel bij andere reviews en recensies dat het qua communicatie en hulp wel beter kan. Wij zijn juist wel goed geholpen door een monteur die alles heeft aangesloten bij ons in huis (internet en tv). We hebben een nieuwe modem/router gekregen en een nieuw tv kastje omdat we van KPN over zijn gegaan naar Budget internet en tv. Scheelt ons toch een paar tientjes in de maand die we goed kunnen gebruiken omdat alle vaste lasten in 2022 weer duurder zijn geworden. Overstap ging dus vrij soepel en chapeau aan de monteur die alles voor ons werkend heeft gekregen.

    Harm en Vera 19 jan 2022

  • rOB

    Doolhof

    Ik heb de aanvraaglijst ingevuld voor tv/internet op 16-1-'22. Budget zou de overstap regelen van Youfone naar Budget. Budget heeft de overstap bepaald op 7-2-'22, echter heb ik een opzegtermijn van 1 maand, kennelijk is Budget niet goed op de hoogte van bepaalde regels?
    Dus ga ik maar even op hun site de aanvraag annuleren!? Van hot naar her, van het kastje naar de muur, draaien in cirkels! Budget heeft op z'n site een waar doolhof gecreëerd als het gaat om annuleren! Het schuim staat je op de bek na dat draaien in rondjes! Waar je simpel kunt abonneren op hun site is annuleren op de site onmogelijk!

    rOB 18 jan 2022

  • eric

    probleem maar geen oplossing

    zolang het goed gaat, is er geen probleem. niveau van klantenservice wordt pas duidelijk als er iets mis gaat. heb een nieuw mobiel abonnement afgesloten. kreeg netjes een mailtje dat simkaart was opgestuurd. maar na drie dagen nog niets ontvangen. dit is budget mobiel niet duidelijk te maken: ze zijn gewoon niet bereikbaar. nu 10 dagen en vele uren later heb ik alleen contact met een chatbot...die meldt dat er geen collega's beschikbaar zijn.
    dus al die vijf sterren die ze krijgen is waardeloos als alles loopt zoals het moet lopen, maar is niets waard als er iets simpels misgaat...

    eric 7 dec 2021

  • Agnes

    Voordelig internet

    Ik ben overgestapt naar internet van Budget vanwege de scherpe prijs. Zelf ben ik niet iemand die het beste van het beste moet hebben, zolang alles maar goed werkt ben ik tevreden. Daarom kijk ik ook altijd waar ik nog geld kan besparen en Budget kwam als goedkoopste naar voren. Ik had ook al Budget Mobiel dus kon ik nog wat extra besparen.

    Budget Internet werkt voor mijn gebruik gewoon prima. Ik kan mij voorstellen dat het misschien minder is voor de veeleisende gebruiker, maar voor mij is het goed. De prijs/kwaliteit verhouding van Budget is echt heel goed. Het leunt misschien iets meer naar de prijs kant, maar zoals ik al zei, hoef ik niet het beste van het beste en vind ik een lage prijs wel belangrijk. Voor gewoon normaal internet gebruik is Budget goed. Mij hoor je echt niet klagen.

    Agnes 9 nov 2021

  • Lars Eshuis

    Malafide praktijken

    Malafide praktijken wat betreft monteurskosten die je 2 maanden later alsnog ontvangt. Waar een Isra aansluiting gratis is brengen ze toch arebeidskosten van 40 euro in rekening! Tegenstrijdig en een slinkse manier om mensen geld afhandig te maken. Het aansluiten van het israpunt met een draad van een metertje aan het modum is waar ze achteraf opeens 40 euro voor vragen. Dit zouden de we Waanzinnig en in tegenstelling met wat monteur en klantenservice vermeldde van geen kosten na specifiek meermaals vragen.

    Lars Eshuis 8 nov 2021

  • Harm Veen

    Provider goedkoopste volgens consumentenbond

    Ik vind het interessant om te zien, de ene klant is negatief en gooit er 1 ster tegenaan, de volgende klant is positief en geeft 5 sterren. Veel middenweg is er niet te vinden blijkbaar, al geeft dat ook geen reden om een review te plaatsen. Ik ben wel van mening dat je nooit zo snel 1 ster kan geven als 1 onderdeel je niet aan staat, maar ja, dat is mijn mening. Ik heb net een review geschreven over budget mobiel ingaande extra informatie, bij budget alles-in-1 is dit niet nodig. Het is duidelijk wat je krijgt en het is een van de goedkopere internet en tv diensten van dit moment, zegt ook de Consumentenbond. Op Pricewise staan ze genoteerd als beste provider en hier op Reviews staan ze ook in de top 4. Terecht als je het mij vraagt, waar vind je elders 100 mbit internet voor 45 euro per maand? I rest my case. Ben trots klant van budget mobiel en budget alles-in-1.

    Groetjes Harm Veen

    Harm Veen 5 nov 2021

  • dennis dekker

    100mbit is werkelijkheid maar 50

    werkt niet mee en verziekt totaal de overstap na andere provider na klacht ingediend te hebben over werkelijke snelheid internet welke niet 100mbit is als vermeld in aanvraag maar 50mbit. zo word je nou opgelicht door deze provider. Het is echt 1 van de slechtste internet leveranciers van Nederland en dan hebben het nog niet over de geregelde storingen bij het tv signaal.

    dennis dekker 4 nov 2021

  • Melissa

    Budget Alles-in-1 is de goedkoopste van Nederland

    Ik heb mijn eigen alles-in-1 pakket samengesteld van Budget omdat ze de goedkoopste zijn van Nederland. Voor internet en tv wil ik niet teveel betalen dus de prijs is echt de doorslaggevende factor. Ik ben altijd wel aan het vergelijken waar ik kan snijden in mijn vaste lasten. Internet en tv was zeker nog te besparen, daarom ben ik gelijk overgestapt. Ik ga ook overstappen naar Budget Energie en Budget Mobiel. Dan bespaar je nog extra. Ik was eerst bang dat Budget niet zou bevallen, maar Budget Alles-in-1 bevalt heel goed, dus Budget Energie en Budget Mobiel zullen ongetwijfeld ook goed zijn. Overstappen is erg eenvoudig en zal geen drempel moeten zijn. Het stelt echt niks voor en je hoeft er zelf bijna niks voor te doen. Stap ook over als je geld wilt besparen. Het is het zeker waard en ik wou dat ik het eerder had gedaan.

    Melissa 12 okt 2021

  • Caitlin

    Blijf weg bij dit bedrijf

    Ik wacht al 2 maanden op de eindnota en op advies van de klantenservice de laatste betaling terug geboekt. Kreeg een dreigmail over een aanmaning, maar toen ik belde met de klantenservice verteldden ze me dat dit bevroren zou worden tot ik die eindnota binnen had. Vanavond kreeg ik dus toch een aanmaning binnen, terwijl ze me meerdere malen ervan verzekerd hadden dat dit niet zou gebeuren. Òf het zijn leugenaars, òf ze zijn zo ongelooflijk incompetent dat ik twijfel of ze tot 10 kunnen tellen. Echt, bespaar jezelf een hoop stress en blijf bij ze uit de buurt.

    Caitlin 8 okt 2021

  • Jamal jager

    Slechte service en geen ideal meer

    Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar

    Jamal jager 18 sep 2021

  • Bram van der plank

    Zeer ontevreden

    Vorige maand abbonement afgesloten bij Budget, hierbij telefonisch contact gehad omdat via de website het niet mogelijk was om Overstapservice in te schakelen. Dit hebben we toen telefonisch geregeld en zou alles na betaling in gang worden gezet. Nadat wij betaald hebben, hebben wij paar weken gewacht. Geen nieuws, geen modum helemaal niks ontvangen. Tot dat ons abbonement werd afgesloten bij de vorige provider, opnieuw weer telefonisch contact gehad. Hierbij werd ons verteld dat de betaling niet was voldaan. Terwijl het daadwerkelijk bijna een maand daarvoor dus wel was afgeschreven. Schijnbaar kon dat niet met een Apple apparaat wat daarvoor nooit verteld was.

    Dus daar zaten we zonder tv en internet. Weer bellen kregen we te horen dat we zeker 3 weken moesten wachten op modum en installateur.

    Hierbij hebben we direct de bestelling geannulleert en verwachten we onze aanbetaling terug.
    Wij hebben een andere provider gevonden en daar het verhaal uitgelegd en na de aanbetaling word uiterlijk binnen 2 weken internet en tv bij ons geinstalleert met spoed.
    We voelde ons eindelijk weer serieus genomen door de klantenservice van de nieuwe provider.
    De mensen bij de klantenservice van Budget geven zeer slechte service en behandelen de klant daarbij ook slecht. Zo spijt van dat we hier een abbonement wilde afsluiten.

    Absoluut dus geen aanrader!

    Bram van der plank 7 sep 2021

  • jeroen

    fijn bedrijf dat Budget Online

    gisteren het installatiepakket ontvangen en helaas zat er een fout in het modem waardoor hij het niet deed. vandaag een nieuw modem ontvangen en deze doet het prima.
    een week voor aanvraag al aangesloten terwijl ik pas betaal vanaf volgende week.
    erg blij met het pakket. van de 100 Mbit ontvang ik 93 Mbit.
    installatie is echt een fluitje van een cent.
    met het werkende modem was ik in 10 min al online ^_^

    budget online ga zo door!

    jeroen 26 aug 2021

  • Fred

    Budget alles in 1 geen klachten

    Paar weken terug overgestapt naar Budget alles in 1 dus dacht ik plaats even een review over hoe het is gegaan. De overstap bleek gemakkelijk te zijn omdat we al jarenlang bij KPN hebben gezeten, die werken met dezelfde aansluiting. Kwam ik pas achter toen een monteur dit voor ons in de meterkast had aangesloten. De reden dat we weg zijn gegaan bij KPN waren de hoge kosten. Maandelijks kan je zo even een paar tientjes besparen als je naar een dochterbedrijf van KPN (Budget) gaat. Hier kwam ik ook pas later achter trouwens, ik ging simpelweg af op de laagste prijzen en wij kwamen hier op uit. De eerste factuur is reeds betaald en zoals gezegd, het is een stuk goedkoper dan wat we hadden en dat was het doel. De tv werkt goed en het internet WiFi bereik is ook goed in huis dus geen klachten.

    Nog wel leuk om te vertellen want mijn vrouw Lidia zei tegen me: moeten we dit wel doen Fred? Scheelt wel wat geld maar het werkt nu toch goed allemaal? Ik zei tegen haar dat alle bekabeling sowieso verouderd was omdat we al jarenlang bij KPN zaten. Er moest sowieso een monteur komen want we hadden soms haperingen bij de tv enzovoort. Dan kan je net zo goed een andere provider nemen die dan een gratis monteur stuurt en het is nog goedkoper ook op maandbasis.

    In het kort:
    Budget heeft er een tevreden klant bij.
    Overstappen van Energieleverancier en mobiel komt misschien in de toekomst nog wel. Moet eerst mijn vrouw weer zo ver krijgen.

    Fred 6 aug 2021

  • Harold

    Goedkoop internet van Budget

    Ik heb Budget alles in 1 genomen vanwege de prijs. Ik zocht goedkoop maar wel snel internet. Na wat vergelijken kwam ik bij Budget uit. Toevallig had ik al Budget Energie en hierdoor kreeg ik extra korting op mijn alles in 1 abonnement. Internet heb ik gewoon zelf aangesloten, dat was best simpel en geen enkel probleem. Alles werkte wel gelijk en het internet is lekker snel. Nu merk ik wel dat ik echt teveel heb betaald bij mijn vorige provider. Het kan dus ook een stuk goedkoper !! TV is ook prima, alleen maak ik daar nauwelijks gebruik van. Ik kijk toch meer YT en Netflix. Ik kan je wel aanbevelen om ook voor Budget te kiezen. Ze zijn de goedkoopste en je krijgt echt goed internet. Nooit problemen mee. Ik had het wel alleen gedaan als je ook Budget Energie hebt, maar daar ben ik ook tevreden mee. Dus als je geld wil besparen gewoon voor Budget kiezen.

    Harold 2 aug 2021

  • Nick

    Wat een super slechte service

    Ik was opzoek naar goedkoop internet en kwam bij deze bende van ellende uit. 07-06 internet aangevraagd met opleverdatum 01-07. Op 08-06 kreeg ik al een mail dat ze het abonnementsgeld voor de maand juli op al 10 juni zouden afschrijven. Hier waren die bloedhonden dus erg snel mee maar internet leveren en afspraken nakomen ho maar. Op 24-06 kreeg ik de spullen binnen en een brief dat het internet af beschikbaar is. Fijn een week eerder dacht ik. Alles aangesloten en geen internet. Di 29-06 gebeld en de fout lag bij hun er zou een monteur langskomen. Er werd een proef afspraak op 13-07 gemaakt maar ik zou nog teruggebeld worden voor een definitieve vroegere afspraak want ja 13 juli is veel te lang wachten voor een verbinding die op 01-07 zou moeten werken. Wo 30-06 niks gehoord. Do 01-07 zelf paar keer gebeld maar bedrijf niet bereikbaar. Vrij 02-07 niks gehoord. Za 03-07 zelf weer gebeld en iemand te pakken gekregen. Een corkie die amper Nederlands sprak en eigenlijk niks kon dus ik moest na weekend weer terugbellen. Wtf ben je dan open in het weekend?? Ma 05-07 gebeld en na een half uur eindelijk een stomme trut aan de lijn, verhaal weer uitgelegd en ze zet me in de wacht om iets na te vragen BAM verbinding verbroken en ik word ook niet terug gebeld. Ik bel weer terug, weer 30 minuten wachten en toen weer iemand aan de lijn en wa denkte. Zelfde verhaal, verbinding verbreekt terwijl ik in de wacht sta. Ondertussen zijn we al 1,5 uur verder en ik weet nog niks en mijn hartslag schiet door het dak heen. Weer gebeld, heel het verhaal weer uitgelegd inclusief de bullshit van die dag. Ze snapte het helemaal en ik zou 100% de volgende dag terug gebeld worden voor een afspraak met een monteur te maken. Di 06-07 werd ik inderdaad teruggebeld maar nu was het te laat om de afspraak van di 13-07 naar voren te halen. 13-07 kan ik zelf niet dus de vroegste afspraak voor een monteur was 22-07. Nog ff zitten twijfelen of ik heel de teringzooi terug zou sturen en ergens anders internet aan zou vragen maar dan zou ik toch pas ook weer rond die tijd internet hebben dus ik heb het maar laten gaan. 22-07 monteur gekomen en internet werkte (had ik zelf ook wel kunnen doen als ze me die instructie hadden gegeven). Nu zijn we een week verder 30-07 en krijg ik een mail dat er bij de eerst volgende incasso 79 euro extra afgeschreven word voor de monteur. WTF Ik hoor niks over de 3 weken die ik voor niks heb betaald, al die uren die ik er voor aan de telefoon heb gehangen en de niet nagekomen afspraken maar nu krijg ik ineens bericht dat ik 79 euro af moet gaan rekenen voor een monteur die niks zou kosten. Ik net gelijk gebeld en gevraagd naar de mail. Ja meneer sorry ik kan die mail nog niet in ons systeem terug zien of ik later terug wil bellen. IK HEB DIE MAIL HIER VOOR MN NEUS STAAN HOEZO KAN JIJ DIE NIET IN JOU SYSTEEM ZIEN????? Ja sorry meneer ik kan hem echt niet zien kunt u morgen terugbellen. Ik zeg op zaterdag bel ik niet naar jullie daar heb ik eerder al van geleerd. Nog ff verteld van die 3 weken die ik voor niks heb betaald en daar zou zogenaamd werk van gemaakt worden maar dat moet ik ook nog maar eens zien. En nu ken ik komende maandag weer terug bellen om te zorgen dat die idioten niet 79 euro te veel van mijn rekening af gaan schrijven. Iedere keer maar moeten bellen en ik 15/20/30 minuten in de wacht staan voor hun fouten. Uren aan de lijn gehangen afgelopen maand en het houd gewoon niet op.

    Nick 30 jul 2021