Internet Tv

Budget Alles-in-1

94 reviews
49% positief
15% neutraal
36% negatief

Budget Alles-in-1 is sinds 2019 aanbieder van internet, tv en bellen via het betrouwbare KPN-netwerk. Tegen een zo laag mogelijke prijs, zorgt Budget Alles-in-1 er voor dat je geen omkijken hebt en dat je gerust thuis gebruik kunt maken van een goedwerkende internet en tv. Klanten van Budget Mobiel en Budget Energie krijgen een bundelkorting als ze ook Budget Alles-in-1 thuis ontvangen.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (94)

  • Harm en Vera

    Goed geholpen door monteur

    Ik lees veel bij andere reviews en recensies dat het qua communicatie en hulp wel beter kan. Wij zijn juist wel goed geholpen door een monteur die alles heeft aangesloten bij ons in huis (internet en tv). We hebben een nieuwe modem/router gekregen en een nieuw tv kastje omdat we van KPN over zijn gegaan naar Budget internet en tv. Scheelt ons toch een paar tientjes in de maand die we goed kunnen gebruiken omdat alle vaste lasten in 2022 weer duurder zijn geworden. Overstap ging dus vrij soepel en chapeau aan de monteur die alles voor ons werkend heeft gekregen.

    Harm en Vera 19 jan 2022

  • rOB

    Doolhof

    Ik heb de aanvraaglijst ingevuld voor tv/internet op 16-1-'22. Budget zou de overstap regelen van Youfone naar Budget. Budget heeft de overstap bepaald op 7-2-'22, echter heb ik een opzegtermijn van 1 maand, kennelijk is Budget niet goed op de hoogte van bepaalde regels?
    Dus ga ik maar even op hun site de aanvraag annuleren!? Van hot naar her, van het kastje naar de muur, draaien in cirkels! Budget heeft op z'n site een waar doolhof gecreëerd als het gaat om annuleren! Het schuim staat je op de bek na dat draaien in rondjes! Waar je simpel kunt abonneren op hun site is annuleren op de site onmogelijk!

    rOB 18 jan 2022

  • eric

    probleem maar geen oplossing

    zolang het goed gaat, is er geen probleem. niveau van klantenservice wordt pas duidelijk als er iets mis gaat. heb een nieuw mobiel abonnement afgesloten. kreeg netjes een mailtje dat simkaart was opgestuurd. maar na drie dagen nog niets ontvangen. dit is budget mobiel niet duidelijk te maken: ze zijn gewoon niet bereikbaar. nu 10 dagen en vele uren later heb ik alleen contact met een chatbot...die meldt dat er geen collega's beschikbaar zijn.
    dus al die vijf sterren die ze krijgen is waardeloos als alles loopt zoals het moet lopen, maar is niets waard als er iets simpels misgaat...

    eric 7 dec 2021

  • Agnes

    Voordelig internet

    Ik ben overgestapt naar internet van Budget vanwege de scherpe prijs. Zelf ben ik niet iemand die het beste van het beste moet hebben, zolang alles maar goed werkt ben ik tevreden. Daarom kijk ik ook altijd waar ik nog geld kan besparen en Budget kwam als goedkoopste naar voren. Ik had ook al Budget Mobiel dus kon ik nog wat extra besparen.

    Budget Internet werkt voor mijn gebruik gewoon prima. Ik kan mij voorstellen dat het misschien minder is voor de veeleisende gebruiker, maar voor mij is het goed. De prijs/kwaliteit verhouding van Budget is echt heel goed. Het leunt misschien iets meer naar de prijs kant, maar zoals ik al zei, hoef ik niet het beste van het beste en vind ik een lage prijs wel belangrijk. Voor gewoon normaal internet gebruik is Budget goed. Mij hoor je echt niet klagen.

    Agnes 9 nov 2021

  • Lars Eshuis

    Malafide praktijken

    Malafide praktijken wat betreft monteurskosten die je 2 maanden later alsnog ontvangt. Waar een Isra aansluiting gratis is brengen ze toch arebeidskosten van 40 euro in rekening! Tegenstrijdig en een slinkse manier om mensen geld afhandig te maken. Het aansluiten van het israpunt met een draad van een metertje aan het modum is waar ze achteraf opeens 40 euro voor vragen. Dit zouden de we Waanzinnig en in tegenstelling met wat monteur en klantenservice vermeldde van geen kosten na specifiek meermaals vragen.

    Lars Eshuis 8 nov 2021

  • Harm Veen

    Provider goedkoopste volgens consumentenbond

    Ik vind het interessant om te zien, de ene klant is negatief en gooit er 1 ster tegenaan, de volgende klant is positief en geeft 5 sterren. Veel middenweg is er niet te vinden blijkbaar, al geeft dat ook geen reden om een review te plaatsen. Ik ben wel van mening dat je nooit zo snel 1 ster kan geven als 1 onderdeel je niet aan staat, maar ja, dat is mijn mening. Ik heb net een review geschreven over budget mobiel ingaande extra informatie, bij budget alles-in-1 is dit niet nodig. Het is duidelijk wat je krijgt en het is een van de goedkopere internet en tv diensten van dit moment, zegt ook de Consumentenbond. Op Pricewise staan ze genoteerd als beste provider en hier op Reviews staan ze ook in de top 4. Terecht als je het mij vraagt, waar vind je elders 100 mbit internet voor 45 euro per maand? I rest my case. Ben trots klant van budget mobiel en budget alles-in-1.

    Groetjes Harm Veen

    Harm Veen 5 nov 2021

  • dennis dekker

    100mbit is werkelijkheid maar 50

    werkt niet mee en verziekt totaal de overstap na andere provider na klacht ingediend te hebben over werkelijke snelheid internet welke niet 100mbit is als vermeld in aanvraag maar 50mbit. zo word je nou opgelicht door deze provider. Het is echt 1 van de slechtste internet leveranciers van Nederland en dan hebben het nog niet over de geregelde storingen bij het tv signaal.

    dennis dekker 4 nov 2021

  • Melissa

    Budget Alles-in-1 is de goedkoopste van Nederland

    Ik heb mijn eigen alles-in-1 pakket samengesteld van Budget omdat ze de goedkoopste zijn van Nederland. Voor internet en tv wil ik niet teveel betalen dus de prijs is echt de doorslaggevende factor. Ik ben altijd wel aan het vergelijken waar ik kan snijden in mijn vaste lasten. Internet en tv was zeker nog te besparen, daarom ben ik gelijk overgestapt. Ik ga ook overstappen naar Budget Energie en Budget Mobiel. Dan bespaar je nog extra. Ik was eerst bang dat Budget niet zou bevallen, maar Budget Alles-in-1 bevalt heel goed, dus Budget Energie en Budget Mobiel zullen ongetwijfeld ook goed zijn. Overstappen is erg eenvoudig en zal geen drempel moeten zijn. Het stelt echt niks voor en je hoeft er zelf bijna niks voor te doen. Stap ook over als je geld wilt besparen. Het is het zeker waard en ik wou dat ik het eerder had gedaan.

    Melissa 12 okt 2021

  • Caitlin

    Blijf weg bij dit bedrijf

    Ik wacht al 2 maanden op de eindnota en op advies van de klantenservice de laatste betaling terug geboekt. Kreeg een dreigmail over een aanmaning, maar toen ik belde met de klantenservice verteldden ze me dat dit bevroren zou worden tot ik die eindnota binnen had. Vanavond kreeg ik dus toch een aanmaning binnen, terwijl ze me meerdere malen ervan verzekerd hadden dat dit niet zou gebeuren. Òf het zijn leugenaars, òf ze zijn zo ongelooflijk incompetent dat ik twijfel of ze tot 10 kunnen tellen. Echt, bespaar jezelf een hoop stress en blijf bij ze uit de buurt.

    Caitlin 8 okt 2021

  • Jamal jager

    Slechte service en geen ideal meer

    Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar

    Jamal jager 18 sep 2021

  • Bram van der plank

    Zeer ontevreden

    Vorige maand abbonement afgesloten bij Budget, hierbij telefonisch contact gehad omdat via de website het niet mogelijk was om Overstapservice in te schakelen. Dit hebben we toen telefonisch geregeld en zou alles na betaling in gang worden gezet. Nadat wij betaald hebben, hebben wij paar weken gewacht. Geen nieuws, geen modum helemaal niks ontvangen. Tot dat ons abbonement werd afgesloten bij de vorige provider, opnieuw weer telefonisch contact gehad. Hierbij werd ons verteld dat de betaling niet was voldaan. Terwijl het daadwerkelijk bijna een maand daarvoor dus wel was afgeschreven. Schijnbaar kon dat niet met een Apple apparaat wat daarvoor nooit verteld was.

    Dus daar zaten we zonder tv en internet. Weer bellen kregen we te horen dat we zeker 3 weken moesten wachten op modum en installateur.

    Hierbij hebben we direct de bestelling geannulleert en verwachten we onze aanbetaling terug.
    Wij hebben een andere provider gevonden en daar het verhaal uitgelegd en na de aanbetaling word uiterlijk binnen 2 weken internet en tv bij ons geinstalleert met spoed.
    We voelde ons eindelijk weer serieus genomen door de klantenservice van de nieuwe provider.
    De mensen bij de klantenservice van Budget geven zeer slechte service en behandelen de klant daarbij ook slecht. Zo spijt van dat we hier een abbonement wilde afsluiten.

    Absoluut dus geen aanrader!

    Bram van der plank 7 sep 2021

  • jeroen

    fijn bedrijf dat Budget Online

    gisteren het installatiepakket ontvangen en helaas zat er een fout in het modem waardoor hij het niet deed. vandaag een nieuw modem ontvangen en deze doet het prima.
    een week voor aanvraag al aangesloten terwijl ik pas betaal vanaf volgende week.
    erg blij met het pakket. van de 100 Mbit ontvang ik 93 Mbit.
    installatie is echt een fluitje van een cent.
    met het werkende modem was ik in 10 min al online ^_^

    budget online ga zo door!

    jeroen 26 aug 2021

  • Fred

    Budget alles in 1 geen klachten

    Paar weken terug overgestapt naar Budget alles in 1 dus dacht ik plaats even een review over hoe het is gegaan. De overstap bleek gemakkelijk te zijn omdat we al jarenlang bij KPN hebben gezeten, die werken met dezelfde aansluiting. Kwam ik pas achter toen een monteur dit voor ons in de meterkast had aangesloten. De reden dat we weg zijn gegaan bij KPN waren de hoge kosten. Maandelijks kan je zo even een paar tientjes besparen als je naar een dochterbedrijf van KPN (Budget) gaat. Hier kwam ik ook pas later achter trouwens, ik ging simpelweg af op de laagste prijzen en wij kwamen hier op uit. De eerste factuur is reeds betaald en zoals gezegd, het is een stuk goedkoper dan wat we hadden en dat was het doel. De tv werkt goed en het internet WiFi bereik is ook goed in huis dus geen klachten.

    Nog wel leuk om te vertellen want mijn vrouw Lidia zei tegen me: moeten we dit wel doen Fred? Scheelt wel wat geld maar het werkt nu toch goed allemaal? Ik zei tegen haar dat alle bekabeling sowieso verouderd was omdat we al jarenlang bij KPN zaten. Er moest sowieso een monteur komen want we hadden soms haperingen bij de tv enzovoort. Dan kan je net zo goed een andere provider nemen die dan een gratis monteur stuurt en het is nog goedkoper ook op maandbasis.

    In het kort:
    Budget heeft er een tevreden klant bij.
    Overstappen van Energieleverancier en mobiel komt misschien in de toekomst nog wel. Moet eerst mijn vrouw weer zo ver krijgen.

    Fred 6 aug 2021

  • Harold

    Goedkoop internet van Budget

    Ik heb Budget alles in 1 genomen vanwege de prijs. Ik zocht goedkoop maar wel snel internet. Na wat vergelijken kwam ik bij Budget uit. Toevallig had ik al Budget Energie en hierdoor kreeg ik extra korting op mijn alles in 1 abonnement. Internet heb ik gewoon zelf aangesloten, dat was best simpel en geen enkel probleem. Alles werkte wel gelijk en het internet is lekker snel. Nu merk ik wel dat ik echt teveel heb betaald bij mijn vorige provider. Het kan dus ook een stuk goedkoper !! TV is ook prima, alleen maak ik daar nauwelijks gebruik van. Ik kijk toch meer YT en Netflix. Ik kan je wel aanbevelen om ook voor Budget te kiezen. Ze zijn de goedkoopste en je krijgt echt goed internet. Nooit problemen mee. Ik had het wel alleen gedaan als je ook Budget Energie hebt, maar daar ben ik ook tevreden mee. Dus als je geld wil besparen gewoon voor Budget kiezen.

    Harold 2 aug 2021

  • Nick

    Wat een super slechte service

    Ik was opzoek naar goedkoop internet en kwam bij deze bende van ellende uit. 07-06 internet aangevraagd met opleverdatum 01-07. Op 08-06 kreeg ik al een mail dat ze het abonnementsgeld voor de maand juli op al 10 juni zouden afschrijven. Hier waren die bloedhonden dus erg snel mee maar internet leveren en afspraken nakomen ho maar. Op 24-06 kreeg ik de spullen binnen en een brief dat het internet af beschikbaar is. Fijn een week eerder dacht ik. Alles aangesloten en geen internet. Di 29-06 gebeld en de fout lag bij hun er zou een monteur langskomen. Er werd een proef afspraak op 13-07 gemaakt maar ik zou nog teruggebeld worden voor een definitieve vroegere afspraak want ja 13 juli is veel te lang wachten voor een verbinding die op 01-07 zou moeten werken. Wo 30-06 niks gehoord. Do 01-07 zelf paar keer gebeld maar bedrijf niet bereikbaar. Vrij 02-07 niks gehoord. Za 03-07 zelf weer gebeld en iemand te pakken gekregen. Een corkie die amper Nederlands sprak en eigenlijk niks kon dus ik moest na weekend weer terugbellen. Wtf ben je dan open in het weekend?? Ma 05-07 gebeld en na een half uur eindelijk een stomme trut aan de lijn, verhaal weer uitgelegd en ze zet me in de wacht om iets na te vragen BAM verbinding verbroken en ik word ook niet terug gebeld. Ik bel weer terug, weer 30 minuten wachten en toen weer iemand aan de lijn en wa denkte. Zelfde verhaal, verbinding verbreekt terwijl ik in de wacht sta. Ondertussen zijn we al 1,5 uur verder en ik weet nog niks en mijn hartslag schiet door het dak heen. Weer gebeld, heel het verhaal weer uitgelegd inclusief de bullshit van die dag. Ze snapte het helemaal en ik zou 100% de volgende dag terug gebeld worden voor een afspraak met een monteur te maken. Di 06-07 werd ik inderdaad teruggebeld maar nu was het te laat om de afspraak van di 13-07 naar voren te halen. 13-07 kan ik zelf niet dus de vroegste afspraak voor een monteur was 22-07. Nog ff zitten twijfelen of ik heel de teringzooi terug zou sturen en ergens anders internet aan zou vragen maar dan zou ik toch pas ook weer rond die tijd internet hebben dus ik heb het maar laten gaan. 22-07 monteur gekomen en internet werkte (had ik zelf ook wel kunnen doen als ze me die instructie hadden gegeven). Nu zijn we een week verder 30-07 en krijg ik een mail dat er bij de eerst volgende incasso 79 euro extra afgeschreven word voor de monteur. WTF Ik hoor niks over de 3 weken die ik voor niks heb betaald, al die uren die ik er voor aan de telefoon heb gehangen en de niet nagekomen afspraken maar nu krijg ik ineens bericht dat ik 79 euro af moet gaan rekenen voor een monteur die niks zou kosten. Ik net gelijk gebeld en gevraagd naar de mail. Ja meneer sorry ik kan die mail nog niet in ons systeem terug zien of ik later terug wil bellen. IK HEB DIE MAIL HIER VOOR MN NEUS STAAN HOEZO KAN JIJ DIE NIET IN JOU SYSTEEM ZIEN????? Ja sorry meneer ik kan hem echt niet zien kunt u morgen terugbellen. Ik zeg op zaterdag bel ik niet naar jullie daar heb ik eerder al van geleerd. Nog ff verteld van die 3 weken die ik voor niks heb betaald en daar zou zogenaamd werk van gemaakt worden maar dat moet ik ook nog maar eens zien. En nu ken ik komende maandag weer terug bellen om te zorgen dat die idioten niet 79 euro te veel van mijn rekening af gaan schrijven. Iedere keer maar moeten bellen en ik 15/20/30 minuten in de wacht staan voor hun fouten. Uren aan de lijn gehangen afgelopen maand en het houd gewoon niet op.

    Nick 30 jul 2021

  • Arie

    Budget Alles-in-1 was een goede keuze

    Lang getwijfeld welke internet en tv aanbieder ik zou nemen, maar uiteindelijk gekozen voor Budget Alles-in-1. Ze prijs heeft mij over de streep getrokken. Ik heb veel reviews en ervaringen gelezen, deze waren een nogal verdeeld. Nu snap ik ook dat je over het algemeen geen goede review schrijft als je een tevreden klant bent, dus om wat tegenwicht te bieden, doe ik dat nu wel.

    Ik bestempel Budget Alles-in-1 gewoon als goed. Niets meer, maar ook niets minder. De installatie ging zonder problemen en was vrij eenvoudig en zodra alles werkt, werkt het ook gewoon naar behoren. Internet is snel genoeg en tv is ook prima. Ik kon voor een dure internet en tv aanbieder kiezen, maar dit is gewoon goed genoeg voor mij. Liever een paar tientjes besparen, dan een dure internet en tv aanbieder. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice, dus daar heb ik ook geen oordeel over. Als internet en tv ook niet het belangrijkste in je leven is, maar wel gewoon goed internet en tv wilt voor een zeer scherpte prijs, kan ik Budget Alles-in-1 zeker aanraden.

    Arie 9 jul 2021

  • Jan

    Slechtste service ooit van Budget alles in 1

    Ik ben sinds 28 juni overgestapt naar Budget alles in 1. Op de overstapdag (met de overstapservice van Budget) zat ik meteen 's ochtends zonder internet en TV. De service bij overstappen is dus niet geruisloos maar je bent zomaar een dagdeel (of 2) zonder internet. Na de installatie door de monteur (die alleen het strik noodzakelijk doet, niet bijv. de extra bestelde TV-modem aansluiten) leek de TCV het te doen en moest alleen zelf de update nog downloaden. Toen de monteur was vertrokken bleek de WIFI niet aan te sluiten. Er was wel contact met het modem maar niet met internet. Ik kon de monteur onderweg nog bereiken en die gaf als diagnose, na een paar testen die ik moest doen, dat de glasvezelmodule defect was. Hij had al het vermoeden dat de verkeerde voeding er bij zat. Ik had dus geen internet en de TV bleek het ook niet meer te doen. De monteur was niet van plan terug te komen. Ik moest de klantenservice maar bellen en vragen de module z.s.m. op te sturen.
    Met dit advies belde ik de klantenservice. Die wilden echter niet zo maar sturen, ook niet op mijn verzoek met de monteur overleggen. Ik moest maar foto's maken van het geïnstalleerde modem en module en dat mailen naar hen. Aan het feit dat ik zonder internet toch moeilijk kon mailen had de klantenservice even niet gedacht. Toch moesten en zouden ze die foto's hebben want dat was essentieel voor het beoordelen wat er moest worden gedaan om het op te lossen. Ik moest maar bij de buren gaan mailen of op de telefoon van mijn werkgever een account aanmaken zodat ik daarmee kon mailen. Daarna zouden ze de foto's zo spoedig mogelijk beoordelen en mij bellen om de zaak op te lossen. Begin van diezelfde middag stuurde ik de foto's en je raad het waarschijnlijk; de dag erna was er nog niet gebeld. Ik heb ten einde raad (ik kon niet werken thuis en de sportuitzendingen wilde ik toch graag zien) mijn zoon gevraagd om me te komen helpen. Die is technisch geschoold. Gelukkig wilde hij de ongeveer 100 km rijden om te proberen een oplossing te vinden. Het bleek een defecte voeding van de galvezelmodule. In mijn schuur bleek een oplader van een zaklamp het juiste voltage en ampère te hebben alleen paste het stekkertje niet goed. Met wat opspannen bleef hij toch zitten en kon ik dus vooruit. Ik heb toen ook een klachtformulier ingevuld. Ze beloven daarop uiterlijk na 5 dagen te reageren. Ook dat gebeurde niet.
    Na 10 dagen kreeg ik telefoon van dezelfde medewerker die ik die 28e aan de lijn kreeg.
    Hij meende dat alles naar behoren werkte want men kon zien dat de aansluiting actief was. Ik vertelde dat dit niet niet dankzij hem kwam maar ondanks hem en dat mijn zoon een noodoplossing had gemaakt. de echte reparatie moest van Budget komen. Hij ging nu de foto's pas bekijken die dus al 10 dagen gelden per se gestuurd moesten worden. De medewerker ging navragen of hij een voeding kon opsturen. Hij kwam terug met het verhaal dat ze die voeding niet los hadden. De complete glasvezelunit met voeding dan maar vervangen was hen te gortig. Ik moest maar zelf een voeding opzoeken en aanschaffen via internet en dan mocht ik de kosten declareren. Ik vroeg waarom ze dat zelf niet regelen? Daarop kwam een vaag antwoord dat zij dat niet kunnen???? Ik liet weten dat ik met Budget alles in 1 een contract heb getekend voor oversluitservice, installatie van een door hen geleverde glasvezelmodem door een monteur en dat ik dus ook wil dat zij dit vlekkeloos werkend leveren. Op dit moment is er een inferieure voeding geleverd dus verwacht ik de reparatie en oplossing van Budget alles in 1, daar betaal ik voor (vooraf!!!). De medewerker meende echter dat als ik zelf geen voeding wilde kopen het dan voor hem ophoud. Ook een monteur sturen om het op te lossen wilde hij niet. De klant wordt dus verantwoordelijk gemaakt voor de reparatie c.q. vervangen van een defect onderdeel van hun hardware.
    Budget alles in 1 is dus een goedkopere aanbieder maar maalt niet om de klant. De klantendienst (kan het helaas geen klantenservice noemen) poeiert je af met een voor hen goedkoopste oplossing, ook al lost het niets op.
    Een klacht indienen heeft geen zin want daar wordt door dezelfde dienst op geacteerd. Dus geen enkele interne toetsing of de klantenservice wel naar behoren werkt. Ik raadt iedereen af om dezelfde fout te maken door voor Budget alles in 1 te kiezen. betaal maar iets meer, het scheelt enorm veel frustratie en je krijgt iets wat wel werkt zoals het behoort.
    Ik ga nog overleggen met de rechtsbijstand wat ik kan doen tegen deze praktijken.

    Jan 7 jul 2021

  • Hans

    Goede installatieservice

    Ik ben sinds kort overgestapt naar Budget Alles in 1 vanwege de lage kosten. Ik ben wat prijzen gaan vergelijken en Budget kwam er als voordeligste uit.

    De installatie durfde ik niet zelf te doen. Dit heb ik eerder geprobeerd bij een andere provider en dat lukte ook voor geen meter. Om alles goed te hebben, heb ik besloten om er een installateur bij te laten komen. Ook dat ik goede wifi dekking in huis heb, wat vroeger nog wel eens een probleem was. Ik heb glasvezel dus er kwam gratis een installateur langs. Ik weet niet of dit gratis is als je geen glasvezel hebt. De man was vriendelijk en binnen een uurtje was alles geregeld. Alles werkt perfect en voor m'n eigen gevoel is dit ook beter. Ik ben blij dat ik een installateur langs heb laten komen. Natuurlijk moet je er tijd voor maken en dat is nooit fijn, maar het resultaat is ook beter.

    Ik ben heel tevreden met Budget Alles in 1. TV kijken werkt perfect en internet/wifi idem dito. Dit allemaal tegen een zeer scherpe prijs.

    Hans 2 jul 2021

  • sjors

    Budget alles in 1 maakt belofte niet waar

    Heb nu 2 weken een aansluiting van Budget en zou dezelfde kwaliteit en mogelijkheden als bij mijn vorige provider hebben. Dit blijkt helaas niet het geval, van de 118 Mbps down en 37 up, komt er nu tussen de 0,33 Mbps tot 43 Mbps down en 0,00 tot 7 Mbps up door. Daarbij valt de verbinding om de paar minuten weg. Bij de tv bevriest het beeld regelmatig en Netflix staat het grootste deel van de tijd te bufferen. Telefoon werkt helemaal niet. De modem resetten haalt niets uit en zodra je inlogt op de modem blijkt het een oude van telfort te zijn. Als je dan uiteindelijk de klantenservice belt, sta je de hele tijd in de wacht moet je elke keer je verhaal opnieuw vertellen omdat het lijkt of de medewerker geen idee heeft waar je het over hebt en heeft niet geleerd naar de klant te luisteren maar alleen de vooraf ingestudeerde zinnetjes af te draaien. Van de nu 14 dagen aansluiting 8 dagen merkbaar internet. Als je nog moet kiezen ga dan deze provider voorbij, betaal liever iets meer voor een professionelere provider en minder frustratie. Op dit moment kan ik deze review al niet versturen omdat het internet te langzaam is

    sjors 1 jul 2021

  • Jorg

    Goede klantenservice van Budget

    Ik wou graag overstappen naar een goedkopere alles in 1 provider en Budget Alles in 1 leek mij een goede kandidaat. Paar keer gebeld naar Budget met de vraag hoe het werkt met de overstap, installatie en dergelijke. Ik werd vriendelijk te woord gestaan ze stelden mij gerust dat het allemaal goed zou komen. Toch maar de overstap gemaakt naar Budget Alles in 1 en ik heb er geen spijt van. Ik bespaar nu veel meer geld in de maand en ik merk eigenlijk geen verschil met mijn vorige en tevens duurdere provider. TV is vrijwel hetzelfde en internet is top. Ik snap niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan. Ik heb wel een afspraak gemaakt met een installateur want ik ben totaal niet technisch en het was zo geregeld. Budget Alles in 1 is gewoon top.

    Jorg 26 jun 2021