Budget Alles-in-1

Budget Alles-in-1

2.8 reviewscore • 123 reviews
F

Snel internet

Wij hebben thuis zo'n 7 maanden Budget alles in 1. Wel lang getwijfeld omdat je toch kiest voor een prijsvechter. Dit staat vaak niet gelijk aan kwaliteit. Voor de verduidelijking, wij kwamen van KPN dus waren wel kwaliteit gewend. Voor het afsluiten heb ik contact gehad met de klantenservice en dit voelde gelijk goed en vertrouwd aan. Geen gepush wat je toch vaak hebt. Wat mij vooral opviel is dat het internet een stuk sneller is. Toegegeven, wij zijn wel overgestapt naar glasvezel. TV is gewoon prima, hier hoor ik ook geen klachten over. Het doet gewoon wat het moet doen. Wij zijn allemaal erg tevreden en ik zie geen reden voor ons om over te stappen. Tegen de tijd dat wij mogen overstappen, blijven wij gewoon bij Budget. Dat weet ik nu al wel vrij zeker.

Fam. Groen 18 jan 2024
Reageer
J

Nu al 2 maanden geen wifi, wordt niet geholpen

Geen wifi maar wel betalen en zelfs extra kosten voor monteur. Achterlijk... nog nooit met zoveel wanhoop proberen de klantenservice te bellen die gemiddeld een wachttijd heeft van 45 minuten

Jan 17 mei 2024
Reageer
E

Betaal link

Vreemd dat je alleen met een betaal link kunt betalen en niet een creditcard. Dan zorg ik ervoor dat er handmatig betaald wordt, krijg ik te horen dat de verwerking hiervan 3 dagen duurt en ik dus ook nog een verhoging krijg want de betaling is niet op tijd. Nee, Budget, de betaling was op tijd. Jullie betaalsystemen kloppen niet. Doe er wat aan, zou ik zeggen. . Wanneer ik internet heb, valt het steeds weg. Nee, ik ben niet zo blij met Budget!!

Estella Whisnant 13 mei 2024
Reageer
E

Vreselijk onbeschoft! Wordt geen klant.

Vreselijk onbeschofte bejegening, van de klantenservice tot aan de klachtafhandeling.
Budget weigert de toegezegde retourdoos op te sturen voor de (al na enkele maanden defecte modem) en vind dat ik als klant maar naar een supermarkt moet gaan om een geschikte doos op te snorren. Notabene 2x over gebeld " de retourdoos wordt echt zsm uw kant opgestuurd hoor!" En plots moet ik het zelf maar regelen.
"Zo moelijk is het echt niet hoor" . Nee de toegezegde retourdoos opsturen is dat mijn inziens ook niet.

Ik verleng zowel mijn alles in 1 als mijn budget energie niet, ze verliezen een betalende klant en dat enkel om een doosje. Wat een schoften. Ik raad iedereen aan een andere aanbieder te zoeken

Elsa 29 apr 2024
Reageer
R

Slechtste bedrijf ever

Wilde overstappen, maar afspraak na afspraak werd niet nagekomen, dus contract geprobeerd te ontbinden. Echter, er werd niet geluisterd en een monteur (dit maal wel met de benodigde apparatuur) gestuurd. Daarna ontving ik een factuur van 600 euro om eea af te kopen. Heb geen dag van dit bedrijf gebruik gemaakt en vraag hier zelf niet om!!!!!!!

R van Eck 22 feb 2024
Reageer
I

Komen beloftes niet na

Al anderhalve maand geen werkende vaste telefonie. Ook tv is dramatisch, na de tips van de monteur te hebben opgevolgd en onnodig kosten te hebben gemaakt.

Aantal keer contact gehad en kastje-muur verhaal. Beloftes om terug te mailen en of te bellen worden niet nagekomen.

Budget thuis heeft slechte/geen klantenservice en biedt slechte kwaliteit van hun producten en gedraagt zich asociaal richting hun afnemers.

Ivo Mooibroek 9 feb 2024
Reageer
D

Afrekening credit-nota nog niet uitbetaald

Afrekening creditnota wordt niet uitbetaald
Inmiddels 4x chat gehad met Budget Alles-in-1 betreffende credit-afrekening van 03-09-2023. Zijn tot op heden niet in staat bedrag over te maken naar ons. reacties chat 1 bedrag is onderweg, chat 2 terugstorting pas na 8 weken na beeindigen contract. chat 3 sorry excuus is foutje geweest, betaling wordt klaargemaakt. chat 4 afdeling gaat het uitzoeken en beeindigd met prettig weekend. Nu na 4 maanden nog niets ontvangen.

Diny 10 jan 2024
Reageer
M

Afstandsbediening kwijt maar onmogelijk nieuwe

Ik heb hele huis doorzocht maar toch helaas, afstandsbediening kwijt. Nu al 2 weken. Helaas kan je enkel met de afstandsbediening tv kijken. Klantenservice denken dat je Chinees spreekt als je om een nieuwe vraagt. Ze kennen het blijkbaar niet. Gewoon zoeken. Is hun antwoord. Heb ik gedaan. Via de bot wordt ik helemaal niet wijzer. De mensen van klantenservice spreken amper Nederlands en zeker niet te verstaan. Ze komen hun afspraken niet na. Ik had ook Budget Energie. Zelfde drama. Gauw wegwezen daar. Ik raad iedereen af om met Budget Thuis, Energie of Mobiel in zee te gaan. Echt niet doen!

Mel 23 dec 2023
Reageer
B

Wat een vreselijk bedrijf

Ik heb een alles in 1 abonnement gehad. Wat een drama, nog nooit in mijn leven zulke slechte service gehad qua internetverbinding en qua klantenservice. Er is in mijn gezicht opgehangen, een maand zit ik zonder internet omdat hun een belachelijke werkwijze hanteren: eerst een modem opsturen, dan een kastje en dan op eigen kosten een monteur. Ik heb een maand zonder tv/internet gezeten. Ik werd teruggebeld na een klacht te hebben ingediend en wat geven ze aan: wij kunnen een compensatie bieden voor 3 dagen ( wachten op de modem) nooooit meer

Bara 13 dec 2023
Reageer
M

budget alles in een

altijd tevreden geweest, nu is het internet zeer langzaam maar er wordt geen oplossing geboden.
Volgens hen moet het nu in een keer bekabeld zijn om dezelfde snelheid te halen die ik al jaren gewoon haalde.
Uiterst teleurstellend. tijdens het gesprek in een keer juiste snelheid daarna weer drama. het Het wordt tijd om een andere provider te gaan zoeken ook de tv valt steeds uit.

Maura Schnitger 14 nov 2023
Reageer
L

Puinhoop

Vreselijk als ik alles lees. Ik had nooit geen klachten... al ruim drie jaar alles okee! Maar afgelopen maandag ochtend geen tv geen internet geen vaste telefoon. Okee dan ga je bellen... hoop gezoek naar een nummer! Eindelijk wat gevonden en kreeg aardige mevr. En dan krijg je van alles te doen stekker erin en eruit! Reset! Paperclip erin .. lampje brand van modem... rood blauw groen en weer rood.. uur aan de telefoon! Ze kwam tot de conclusie modem stuk! Okee nieuwe modem de andere dag! Toen begon het feest opnieuw! Anderhalf uur met een of andere Truus aan de telefoon! Zelf heb ik er weinig verstand van dus een moeilijk gedoe voor mij allemaal! Conclusie mevr westuren een ander soort modem naar u toe! Die kwam vandaag .. het is weer dezelfde.. buurman erbij gehaald die er veel meer verstand van heeft. Hij is drie uur aan het klooie geweest. Helaas. Vandaag weer gebeld.. jongeman aan de telefoon weer zelfde verhaal.. maar inmiddels ontplof ik!!! En wachten en wachten. Ik zeg begin niet met je verhaaltjes resetten enz enz.. die ding met technische dienst overleggen.. Storing in wijkcentrale! Dat konden de andere dames waarschijnlijk niet zien. Eind van de dag zou ik terug gebeld worden. Maar nee tuurlijk niet! Ik zelf weer gebeld! Word de verbinding verbroken.. nou ik was er zo scheitziek van dat ik niet meer terug gebeld heb! Stuur verdomme een monteur.. service mensen gewoon service... en niet je klanten in de shit laten zitten. Morgen dag 4 en gaan we weer opnieuw beginnen!!! Wat een shit zooi!! Tegenwoordig kan je barsten het interesseert ze geen moer meer... als je maar betaald !

Liesbeth Mendez 30 aug 2023
Reageer
J

Houden zich niet aan de Herroepingsrecht

Budget alles in 1 houd zich niet aan de herroepingsrecht. Ze beweren dat de bedenktijd ingaat vanaf de bevestiging maar de apparatuur word een maand later geleverd en je dan pas gebruik kan maken van internet en tv. Daarnaast sturen ze nieuwe klanten ook nog bekraste en beschadigde tv kastjes. Al eerder daarvoor gebeld krijg je excuses te horen dat het zo moet beginnen en er word nog een opgestuurd. Blijkt dat nog beschadigder tv kastje te zijn. Nog een keer gebeld weer excuses en er word z.s.m een nieuwe verzonden paar werkdagen later niks ontvangen dus weer bellen kom ik erachter dat ze niks hadden verstuurd moest eerst mijn 2 kastjes terugsturen oftewel zonder tv komen te zitten door hun fouten. Toen ik merkte dat ik aan een lijntje gehouden word direct aan de telefoon gezegd gebruik te willen maken van de herroepingsrecht aangezien de apparatuur 7 dagen geleden is gekomen en ik 5 dagen gebruik heb gemaakt van internet en tv krijg ik te horen dat ik over mijn bedenktijd zit en ik het contract alleen nog maar kan afkopen.

Verder heb ik op alle mogelijke manieren proberen op te zeggen bij hun maar doen er niks mee of blijven Zeggen dat de bedenktijd ingaat vanaf de emailbevestiging.

Budget alles in 1 informeert de klant verkeerd over de bedenktijd want in hun bevestiging staat ook dat de bedenktijd vanaf nu ingaat maar dat is wettelijk gezien helemaal niet zo en ik heb ergens gelezen en gehoord dat als de klant verkeerd word geïnformeerd over de herroepingsrecht de bedenkt automatisch word verlengt naar 12 maanden.

Jan 6 jul 2023
Reageer
M

nooit mee in zee gaan

Ik nam een 2 jarig abonnement omdat de verkoper stelde dat ik dan in ieder geval geen tussentijdse prijsverhogingen zou krijgen. Dus kreeg ik na een half jaar toch een fikse tussentijdse prijsverhoging! Deze mensen zijn absoluut niet te vertrouwen! Gebeld maar er was niets aan te doen. Dat was normaal met abonnementen zeiden ze. Ik heb het nooit eerder meegemaakt en heb al 25 jaar diverse abonnementen gehad

Meryl 3 jun 2023
Reageer
R

DOE HET NIET !!!

Mijn wifi valt constant weg. Gebeurd nu al sinds ik ben aangesloten (anderhalve maand). Al 2 keer nieuw modem ontvangen (en ze zouden er gerust nog 4 opsturen want dit lost klaarblijkelijk alles op) al velen uren aan de telefoon gehangen en alle resets gedaan die er te doen zijn een keer of 5 maar niks werkt. aan de telefoon werd beloofd dat alles precies zo zou zijn als bij kpn, zelfs de spullen hetzelfde. Dit is een leugen. Het telefoongesprek kunnen ze mysterieus genoeg niet terug vinden. Nu komt er monteur (uiteraard op mijn kosten) en als dat niet werkt is er beloofd dat het contract, godzijdank, ontbonden kan worden.
Doe het niet!!! Goedkoop is duurkoop. Geef 5 euro meer uit en kies kpn. Goede klantenservice goede spullen goede wifi.
Spijt als de haren op m'n hoofd

Rutger Heemskerk 6 apr 2023
Reageer
R

Niet aan beginnen, al 13 dagen zonder tv internet

Zit al 13 dagen zonder tv en internet het zit me heel hoog je wordt van budget naar kpn en andersom gestuurt ze hebben bij mijn kastje geplaast voor glasvezel van af die tyd zit ik zonder tv en internet radeloos wordt ik er van ben al tweeweken aan het bellen naar budget dan naar kpn ze wijzen alle twee naar mekaar toe heb een bel geschiedenis de hele tyd wordt je in de wacht gezet ik heb zelf 75 euro mb bij moeten kopen om een beetje op fb en insta te kunnen dit ga ik niet volhouden en ik zit nog tot november anders was ik al lang weggegaan en nooit meer budget alles in 1aub budget lost het op

Ria 1 apr 2023
R

Boos op budget zorg dat je klanten tv en internet hebben dag 14 geen tv en geen internet ik heb er niet voor gekozen voor glasvezel kpn helaas stappen ze over op glasvezel kpn dus we hadden geen keus
ben radeloos vanaf die dag krijg ik niks binnen maar wel betalen 😬😬😪 aub bel mijn een keer doe iets wil tv kunnen kijken ook dat doen jullie niet .😬

Ria 3 apr 2023
R

Dag 15 nog steeds geen tv en internet als ik het goed begrepen heb gaat het over een ticket schieten dat naar de kpn moet zolang kpn dat niet krijg kunnen ze niks doe budget waar blijven jullie nu stuur die ticket die ze nodig hebben week 3 ga ik al in duur dat zo lang ticket sturen schandelijk dit jullie verdienen echt geen klanten zo boos ben ik ben er gewoon ziek van .😬😬😪

Ria 3 apr 2023
R

Dag 16 nog steeds geen internet en tv weer gebeld ge chat dan hebben ze over een ticket die budget moet sturen naar kpn aders kan kpn niks doe budget waneer sturen jullie die ticket ik heb er niet om gevraag om glasvezel maar dat wordt in je strot geduwd kastje gemonteerd de 20 ste maart nog steeds geen internet en tv aub doe er iets aan mevr spijkers mvg

Ria 6 apr 2023
R

Dag 17 nog steeds geen internet en tv een drama aub stuur een monteur er is storing is al vast gesteld hoe lang moet ik hier weer op wachten stress krijg je er van kan me niet meer ontspannen tv is me alles aub doe iets voor mijn .mvg mevr spijkers

Ria 6 apr 2023
R

Dag 18 daar gaan we weer nog steeds geen internet en tv het is gewoon niet te geloven hoe budget met mensen om gaat heel lang in de wacht sta je heb je ze aan de lijn kunnen ze nog niet eens iets zinnigs zeggen wat het probleem is echt heel slecht of ze mogen niks zeggen als dat het laaste is dan zal dat nooit mijn baan kunnen zijn ik ben echt mens mens die ik graag wil helpen met hun probleem. maar budget als baas daar wil ik nog niet eens voor werken never nooit niet .zeer slecht bedrijf zodra ik op kan stappen ben ik weg .mvg ria

Ria 6 apr 2023
S

Dag 19 is alles opgelost of? Ben erg benieuwd of je uiteindelijk naar wens geholpen bent. Ben erg benieuwd naar dag 19.

Sir Jannes 2 sep 2023
R

Het was een hel om niks meer te hebben
om geen tv en internet te hebben 4 weken zonder gezeten ik wil daar eigenlijk niet meer aan denken mvg ria

Ria 3 sep 2023
S

Niet aan beginnen

Eerlijk is eerlijk, vanaf de eerste aansluiting tot ik over moest op glasvezel, was er niets aan de hand.
Maar vanaf het moeten maken van een afspraak voor het overzetten naar glasvezel, is alles mis gegaan wat maar mis kan gaan. En dat alles is gebaseerd op de vreselijk slechte communicatie binnen het bedrijf en van het bedrijf naar de klant toe. Telefonisch amper bereikbaar, meestal maar één deel van je vraag oppakken en gewoon niet doen wat beloofd is. Ik ben overgestapt naar een andere provider. Maar zelfs toen was het moeilijk om van budget af te komen. Kreeg ik gewoon weer een factuur voor de volgende periode terwijl in de app al de naam van de nieuwe provider stond. En een aanmaning toen ik het bedrag had gestorneerd.
De communicatie van mij met Budget liep het beste via Messenger van Facebook. Maar ook daar kreeg ik halve antwoorden.
Ik raad echt niemand meer aan om klant te worden bij Budget alles-in-1!

Sacha 15 mrt 2023
Reageer
P

Onbeschofd bedrijf

Hallo,

Ik heb een aantal keer geprobeerd het budget allesineen contract van mijn overleden vader stop te zetten. Nadat ik eindelijk een bevestiging van beeindiging inclusief het stopzetten van de komende betalingen had gekregen komt er nu opeens een aanmaning. Je hebt al zoveel te regelen dus hier heb je geen zin in. Hoe onbeschofd kun je zijn.

Pelzer 21 feb 2023
Reageer
M

Een uitermate dubieuze organisatie

Afspraken worden aan de lopende band niet nagekomen. Wanneer je besluit dat het genoeg is kunnen de medewerkers van deze organisatie niets anders doen dan middels de chantage methode gebruiken (d.m.v. het benoemen van zeer hoge kosten). Er zou immers van de zijde van de klant niet gehouden zijn aan de spelregels die deze organisatie ergens op sluwe wijze probeert tussen te moffelen. De medewerkers aan de telefoon zijn zelfs nog een stap slechter en durven de druk steeds verder op te voeren en gaan nimmer in op de argumenten die je als klant aandraagd. Voor mij is er slechts 1 kwalificatie voor dit bedrijf, de bedrijfsmethodieken en het personeel, een criminele organisatie die schuil gaat achter een zogenaamde legaal bedrijf. Een dikke No-Go voor dit bedrijf en alle aanverwanten.

Marcus Jansen 14 feb 2023
Reageer
P

Heel goed bedrijf

Wat een onzin van alle mensen om dit bedrijf zo slecht op internet te boek te schrijven. Monteur is bij ons geweest in Leiden en heeft alles goed aangesloten. Ging pas weg zodra alles werkte en heeft ons tevens veel uitgelegd over hoe we nu tv kunnen kijken (met een tv kastje). Internet werkt ook goed en we hebben veel signaal, inclusief op onze bovenverdieping. Dus waarom anderen negatief zijn over dit bedrijf kan ik me echt niet indenken.

Paul 30 jan 2023
R

Beste Paul ik denk dat je wel anders piep als je 13 dagen geen tv en internet heb en een belgeschiedenis heb die wil jij echt niet zien radeloos wordt je er van de ene zegt ligt bij kpn en de andere zegt bij budget even een kastje plaatsen voor glasvezel van af die tyd heb ik niks meer om gek van te worden en mijn gevoel zeg hier komt geen einde aan budget heeft dat maar netjes te regelen voor zijn klanten dat die weer gewoon tv en internet hebben en daarom als mijn contract afgelopen is nooit meer budget mvg.

Ria 1 apr 2023
M

Hey Paul,
Aan de tekst (met een tv kastje) kan ik zien dat jij nog niet erg van deze tijd bent. Alles is namelijk met een tv kastje.
Hier moet ik om de dag alle wifi instellingen resetten en alle apparaten opnieuw aansluiten en geen enkele motivatie vanuit budget om naar een oplossing te zoeken

Maaike van os 6 apr 2023
P

Dat is niet helemaal waar hoor want hiervoor had ik televisie van Canal digitaal, dit ging allemaal via de app op onze televisie. Kon je dus gewoon met je afstandsbediening van de televisie bedienen. Nu heb ik meerdere producten van Budget dus vond het wel gepast om dan ook tv hiervan te doen, werkt bij mij erg goed.

Paul 6 apr 2023
M

Tot je een probleem hebt. Dan kom je wel op terug. Hopelijk duurt het een tijdje maar je gaat het meemaken. Sterkte alvast.

Mel 23 dec 2023
P

Internet via DSL stopt vanaf april 2023

Per oktober 2022 heb ik mijn internet bij Budget Alles in 1 met 2 jaar verlengd op basis van internet via DSL. Het contract zou dan lopen tot oktober 2024. Op 19-01-2023 heb ik een e-mail gekregen waarin staat dat ik vanaf april geen internet meer kan ontvangen als ik niet upgrade naar glasvezel. Ik betaal nu 30 euro per maand, wat dan naar 40 euro per maand gaat voor dezelfde snelheid. 100 MB/s. Ik heb klantenservice vaak proberen te bereiken, maar wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil mijn contract ontbinden, zodra ik geen internet via DSL meer kan krijgen. Iedere keer word ik doorverwezen naar een andere afdeling, word ik 30 minuten of langer in de wacht gezet en soms wordt de verbinding ook zo maar verbroken. Ik weet niet welke mogelijkheden ik heb. Zelfs upgraden naar glasvezel lukt niet via de link die ze mij gestuurd hebben.

Mijn advies is: ga niet met Budget Alles in 1 in zee. Hun klantenservice mag die naam niet eens dragen!

Peter Wijsman 26 jan 2023
M

Fijn je aanvullende informatie te vinden mbt het stoppen van DSL. Dit is namelijk in mijn geval nooit gezegd. Wel proberen ze continue een monteur aan te smeren waarvan ik nu vermoed dat dit te maken heeft met de glasvezel. Dit is namelijk niet aangelegd in mijn woning.

Deze manier van het leveren van niet complete informatie is een methode om je langer vast te kunnen houden en allerhande kosten in rekening proberen te brengen.

Heel apart en hopelijk nu duidelijk voor iedereen die over deze firma nadenkt. Ze leveren dus enkel glasvezel! Wees alert hierop. DSL gaat blijkbaar uit het pakket. Dit wordt niet geventileerd op de website. Heb maar gelijk een reeks screendumps gemaakt. Overigens een tip bij alle communicatie met dit bedrijf. Screemdumps, opnames van telefoongesprekken.

Marcus Jansen 14 feb 2023
E

Nieuw vast telefoonnummer blijk ingewikkeld proces

Het aanmaken van een nieuw vast telefoonnummer is naar zeggen van Budget-Alles-in-1 een problematisch proces bij de afdeling ICT. Ik wacht al maanden. Steeds wordt beloofd dat het bijv. de volgende dag afgerond is. U krijgt een bevestigingsmail van ons. Nou niks van dat alles. Ik heb al meerder keren contact opgenomen met de helpdesk en tot op heden gebeurt en niets.

Erna 23 jan 2023
Reageer
S

meest waardeloze bedrijf - GEEN KLANT WORDEN

wat een waardeloos bedrijf! hieronder een opsomming:
- klantenservice beveelt internetsnelheid wijziging aan welke ik afsluit. Uit eigen onderzoek blijkt later dat dit helemaal niet leverbaar bleek in mijn woning. herzien van het contract kost ongeveer 3 uur de tijd (8 medewerkers verder) en uiteindelijk voert ze de herziening incorrect door. Weer moeten bellen met de klantenservice, weer teveel mensen aan de lijn en een week verder.
- al sinds 28/12 geen tv ivm storing waar medio januari/eind januari een oplossing voor is. oplossing? GEEN
- voorstel voor nieuw contract. medewerker belt niet terug en komt afspraak niet na.
- contract opzeggen per einde contractdatum (28 dagen vanaf nu), ze houden vast aan 1 maand opzegtermijn, terwijl ik 2 dagen korter vraag ivm aflopen contractdatum.

GEEN KLANT WORDEN HIER!!!!

Sanne 5 jan 2023
A

heel herkenbaar. Ik ben vanaf 29 november aan het bellen omdat ik geen internet had. Geen tv, geen wifi, geen telefoon. Ik heb in die maand idd wel 50 keer gebeld en ik denk dat ik alle medewerkers gesproken heb. Er wordt opgegooid door hun of ze verbreken gewoon de verbinding. Ben nu zo ver dat ik mijn abonnement op wil zeggen, maar dat kan natuurlijk niet zomaar. Tijdens het typen van dit bericht heb ik al 3 x naar de klantenservice gebeld en zit ik weer in de wacht. Doodziek word ik ervan. Als u zich een hoop ergernis wilt besparen wordt dan NOOIT klant van dit waardeloze bedrijf

Anita Verheijen 12 jan 2023
A

Klote bedrijf

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Gister alles geinstalleerd, de wifi deed het een uur en daarna niks meer. Het tv kastje deed ook niks, was ook helemaal beschadigd. Tig keer de router gereset. Gebeld met een medewerker, die keek mee en alles was juist aangesloten dus daar lag het niet aan. Weer de router gereset en daarna weer een uur internet. We konden tv kijken via de KPN app maar ook deze liep na een half uur vast. Volgende dag weer geen wifi. Hoewel het lampje op de router gewoon groen was. Weer gebeld. Alles was goed aangesloten, wisten we al, en weer moest het gereset worden. Weer ca een uur internet gehad en toen stopte alles weer. Gebeld en gezegd dat ik er vanaf wil. Maar dat kon niet want de 14 dagen waren al voorbij. Ze tellen vanaf de aanvraag, terwijl ze zelf dan met een datum komen wanneer het pakket ingaat, en dat was al langer dan 14 dagen. Dus dan kun je het nooit testen en zit je er gelijk voor een jaar aan vast. Vandaag een andere provider aangevraagd en ik heb het rekeningnummer geblokkeerd, ik ga geen cent betalen aan deze oplichters. Ik neem een dienst af die zij niet leveren dus dan ga ik daar ook niet voor betalen! En al zeker niet nog een heel jaar! Wat een ontzettend slechte provider is dit ongelooflijk!

Annet van de Graaf 4 jan 2023
A

Dit klopt niet. Ik had dit ook. Klacht ingediend en onderbouwd met juridische tekst en ja, ik had gelijk. 14 dagen gaan in na ontvangst spullen. Hier werd het dan ook ontbonden.

Anne 12 mei 2023
C

Kijk uit met de Overstapservice

Eind vorig jaar tussen kerst en nieuwjaar volgens goed nederlands gebruik mijn vaste lasten eens onder de loep genomen en besloten over te stappen van KPN naar Budget alles in1 voor internet en televisie.
In het bestelproces heb ik voor de overstapservice gekozen ervan uitgaande dat Budget ook mijn KPN abonnement zou opzeggen. Dit wordt immer gesuggereerd met overstapservice.
Dit is echter niet het geval. Na de bestelling kreeg ik van KPN bericht dat Budget de aansluiting ging overnemen per 16/12.
LET OP. Het abonnement moet je alsnog zelf opzeggen.
Met zowel KNP als Budget hierover contact gezocht en zij wijzen naar elkaar.
Als je overstapt naar een andere aanbieder van wat voor dienst dan ook dan wil je ook van het abonnement af mijns inziens temeer omdat KPN de overstapdatum wist.
Nu zit ik vast aan een maand extra abonnementskosten van KPN.

Let dus goed op bij de overstap van KPN naar budget dat de service niet inhoudt dat je lopende abonnement wordt stopgezet door Budget.

Cieslewicz 4 jan 2023
Reageer
S

Verschrikkelijk

Beste,

Ik ben sinds Oktober een vreselijk teleurgestelde klant van Budget alles in een. Op de site van Butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van KPN (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende WIFI zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs. 


Nu val bij mij continu de WiFi uit dus heb ik op budgets advies een WiFi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de WiFi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Ik heb alles netjes gedaan en terug gemeld, wat betekende dat ik iedere keer weer die belachelijk lange wachttijd had want op de mail van budget kan je niet antwoorden.


Nu is bij mij het limiet bereikt en wil ik budget in gebreke stellen want het is echt dagelijks zeker 6x de router resetten en maar hopen dat het die dag meezit en we mogen genieten van dat geweldige netwerk van KPN. 


Ik heb een aangetekende brief gestuurd die 20 december is ontvangen. Ik zal een kort verslag hierbij schrijven van het laatste telefoongesprek met budget callcenter.


Budget: wij hebben geen brief ontvangen. Ik: dat moet want ik heb hem aangetekend verstuurd.

Budget: heeft U een momentje? Ik: ja hoor, (50 min wachttijd kan dat ook nog wel). Na 15 min wachten.

Budget: ik zie het, de brief. Maar we kunnen Uw contract niet zomaar beëindigen. Ik: zomaar? Ik ben 3 maanden hulp aan het vragen aan Budget en jullie blijven in gebreken.


Ineens is Budget niet verantwoordelijk voor de WIFI. En heb ik daar nog nooit over geklaagd tot op heden. Maar ik heb wel binnen 1 maand een WIFI versterker aangeschaft via Budget. En van de langzame internet verbinding had ik de foto's van de speed test moeten opsturen want daar had Budget in een email om gevraagd. GEEN EMAIL GEKREGEN!!


NU IS MIJN VRAAG WAT GAAT BUDGET DOEN OM AL DIE MOOIE BELOFTES OP HAAR SITE NA TE KOMEN??

Saskia reinieren 4 jan 2023
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van mei 2024.

Over Budget Alles-in-1

Deze prijsvechter is een Nederlandse telecomprovider die breedbandinternet, televisie en telefonie aanbiedt tegen lage tarieven. Het bedrijf richt zich voornamelijk op de prijsbewuste consument en biedt daarom eenvoudige pakketten aan zonder onnodige extra's. Budget Alles-in-1 maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN en biedt verschillende snelheden aan voor internet. Klanten kunnen kiezen uit verschillende televisiepakketten, variërend van een basispakket tot uitgebreide pakketten met extra zenders. Het bedrijf heeft als doel om betaalbare telecomdiensten aan te bieden zonder in te leveren op kwaliteit. De klantenservice van Budget Alles-in-1 staat bekend om zijn snelle en vriendelijke afhandeling van vragen en problemen.