Blue Microphones

Blue Microphones

4.1 reviewscore • 11 reviews
F

Uiterst content met blue yeti x

Een tweetal jaren geleden werd ik de eigenaar van een Blue Yeti X microfoon. Initieel kwam het apparaat weinig in actie door aanhoudende connectieproblemen. Talloze keren heb ik uitgewisseld met de klantendienst, waar ik altijd vriendelijk werd bijgestaan, maar de aangedragen oplossingen leken het probleem niet te verhelpen. Onlangs nam ik wederom de stap om hulp te vragen en tot mijn verrassing zonden ze me een vervangend exemplaar. Deze microfoon doet het voortreffelijk en mijn tevredenheid is groot. Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor Jarvon en de gehele klantenservice van Blue voor hun geweldige ondersteuning.

Fabian 24 jan 2023
Reageer
D

Onberispelijke service voor blue snowball

Recentelijk schafte ik een Blue Snowball aan via Amazon, maar tot mijn teleurstelling werkte het niet ondanks het actieve indicatielampje. Ik nam mijn toevlucht tot de klantenservice, die mij geduldig door diverse stappen heen hielp. Toen het duidelijk werd dat het probleem niet ter plekke op te lossen was, stuurden zij zonder problemen een vervangend product. Met de nieuwe microfoon ben ik uiterst gelukkig, en speciale dank gaat uit naar Ryan P van de klantenservice voor zijn doeltreffende en snelle hulp.

Debra 2 feb 2022
Reageer
B

Blue Yeti voor streamen

Nog niet heel lang geleden ben ik begonnen met het streamen van games op Twitch. Ik ben begonnen met een hele simpele setup en gebruikte de microfoon van mijn headset. Dat geluid was echt heel slecht en het eerste waar ik in wou investeren was een goede microfoon. Toen ik wat geld had verdiend met streamen, was het tijd om een microfoon aan te schaffen. Een paar kijkers van mij raadde mij de Yeti van Blue aan. Ik ging wat reviews kijken op YT en het leek een hele goede microfoon te zijn voor een zeer betaalbare prijs.

Ik heb niet lang getwijfeld en de Blue Yeti aangeschaft. Wat een verschil! De kwaliteit van mijn streams is enorm toegenomen door deze microfoon. De volgende stap is een betere camera/webcam, dus als iemand hier nog tips heeft hoor ik die graag. Mijn budget is ongeveer 100/200 euro.

Bas 17 dec 2021
S

Hoi Bas, toevallig las ik je review. Zelf heb ik de logitech c922 webcam. Deze webcam is onder de 100 euro en heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Ideaal om mee te streamen. Kijk er maar eens naar en hopelijk heb je er wat aan. Gr. Stephanie

Stephanie 17 dec 2021
B

Bedankt voor de tip Stephanie! Ik zal er eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het een waardige upgrade te zijn. De prijs valt ook mee.

Bas 17 dec 2021
J

Ambivalente ervaring met blue

Ik heb me laten verleiden door de Blue Yeti microfoon, maar de blijdschap was van korte duur toen deze na enkele weken de geest gaf. Amazon bood geen directe manier om het product te retourneren, wat het vervangingsproces nogal ingewikkeld maakte. Ondanks deze tegenslag was de klantendienst wel erg vriendelijk en zo behulpzaam als ze konden zijn. Desalniettemin ben ik er niet volledig van overtuigd of de kwaliteit van de microfoon wel strookt met de prijs ervan.

Jim 2 jun 2021
Reageer
A

Uitmuntende microfoon en service!

Voor mijn zangopnames heb ik de Blue Baby Bottle microfoon in gebruik genomen. Toen na anderhalf jaar een kleine schakelaar defect raakte, nam ik contact op met Blue. Tot mijn opluchting reageerde het bedrijf snel en ontving ik binnen een week een vervangend apparaat. Deze microfoon past perfect bij mijn stem en ik ben zeer onder de indruk van de snelle en effectieve service.

Andre 17 mrt 2021
Reageer
J

Moeiteloze garantieclaim

Twee weken terug begaf mijn Blue Yeti microfoon het onverwachts. Ondanks dat mijn computer het apparaat nog herkende, was het opnemen van geluid niet meer mogelijk. Een week lang was ik in gesprek met de klantenservice, die me met verschillende oplossingen probeerde te helpen. Toen dit geen vruchten afwierp, stelden ze voor om het product te vervangen. Alles wat ik hoefde te doen, was een paar foto's en het bestelnummer van Amazon doorsturen. De reactietijd van de klantenservice liet soms te wensen over, maar uiteindelijk ben ik uiterst tevreden met de afhandeling van mijn claim en zou ik zonder twijfel weer voor dit bedrijf kiezen.

Jacob 27 jan 2021
Reageer
L

Boven verwachting goede service

Ik werd aangenaam verrast door de klantenservice van Blue toen mijn Yeti Nano microfoon niet meer aan mijn verwachtingen voldeed. Na wat problemen met de opnamekwaliteit, nam ik contact op met het bedrijf en hun snelle en klantgerichte handelen heeft mij bijzonder verbaasd. Zonder complicaties zonden ze mij een vervangende microfoon toe die perfect functioneert. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in het merk enorm versterkt.

Lisa 21 dec 2020
Reageer
M

75 kwijt en met een defecte microfoon

In mei plaatste ik een bestelling voor een Blue Snowball microfoon die bij levering defect bleek. De zoektocht naar een oplossing met de klantendienst voelde als een uitzichtloze missie. Ik had de indruk dat mijn geld in het niets was verdwenen en dat ik met lege handen stond. Ondanks mijn voortdurende pogingen om het probleem op te lossen, was de respons van het bedrijf onder de maat, wat tot grote frustratie leidde en het probleem bleef bestaan. Het gebrek aan een passende oplossing heeft mij teleurgesteld en een defect product achtergelaten.

Martijn 6 jun 2020
Reageer
K

Fraai geluid, service laat te wensen over

De Blue Lola hoofdtelefoon leverde aanvankelijk een geluidservaring die mijn verwachtingen overtrof, echter ging dit gepaard met een teleurstellende klantenservice. Na een paar maanden begaf het oorkussen het en kwamen er geluidsproblemen aan het licht. Mijn ervaring met de klantenservice was dat zij traag reageerden en onvoldoende hulp boden. Dit contrast tussen de geluidskwaliteit en de klantensupport viel me zwaar tegen.

Karin 27 nov 2019
Reageer
J

fantastische producten, slechte klantenservice

De producten van Blue kunnen op mijn waardering rekenen, maar mijn recente ervaring met de klantenservice heeft een bittere nasmaak achtergelaten. Na een microfoonaankoop doken er snel technische mankementen op en mijn pogingen om dit opgelost te krijgen waren tevergeefs. Het was moeizaam communiceren met de klantenservice, die niet alleen traag reageerde, maar ook onvoldoende ondersteuning bood. Deze ervaring heeft me helaas doen twijfelen over een toekomstige aanschaf bij hen.

Joost 30 okt 2019
Reageer
P

Topkwaliteit blue microfoons

Mijn vertrouwen in Blue microfoons is niet ongegrond; hun uitmuntende bouw- en geluidskwaliteit hebben me altijd overtuigd. Ook mijn interacties met de klantenservice waren zeer positief, met name toen ik een garantiekwestie had. De wijze waarop het bedrijf mij te hulp schoot, snel en doeltreffend, getuigt van hun toewijding aan klanttevredenheid. Deze benadering ten aanzien van klantenzorg bevestigt waarom ik hun producten aanhoudend gebruik en aanbeveel aan anderen.

Peter 26 mrt 2019
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2024.

Over Blue Microphones

Blue Microphones is een bedrijf dat sinds 1995 kwalitatief hoogwaardige microfoons produceert voor de muziek- en entertainmentindustrie. Het bedrijf heeft een uitgebreide catalogus van microfoons die worden gebruikt door professionals over de hele wereld. De microfoons staan bekend om hun ongeëvenaarde helderheid en precisie, en worden vaak geprezen door muzikanten, zangers, podcasters en voice-over artiesten. Blue Microphones is voortdurend bezig met innovatie en heeft enkele revolutionaire producten op de markt gebracht, zoals de Yeti en Snowball USB-microfoons. Het bedrijf heeft een toegewijd team van professionals die zich richten op het ontwerpen en produceren van microfoons van de hoogste kwaliteit, en hun producten worden beschouwd als enkele van de beste op de markt.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.logitechg.com
  • eu_salessupport@eu.logitech.com