Blokker,
Mijn stofzuigerkop is kapot en deze valt nog binnen de garantie. Hiervoor heb ik de bon nodig.
30 Augustus heb ik jullie hierover chat een bericht gestuurd, hier was het blijkbaar druk en moest ik wat langer wachten op een reactie. Geen probleem
4 september nog steeds geen reactie, weer een bericht gestuurd; hetzelfde riedeltje
10 september weer hetzelfde....
Gefrustreerd bel ik de servicedesk op. Deze vertelt me me niet verder te kunnen helpen, maar dat ik de Blokker Arnhem moet bellen. Nadat ik deze bel krijg ik na 15 minuten wachten DEZELFDE MEDEWERKER aan de telefoon, die me nu ineens wel kan helpen. Ze zegt me toe de gegevens na te sturen zodat ik aanspraak kan doen op de garantie.
Na een week geen reactie ben ik ten einde raad; ik wil een simpele bon zodat ik mijn stofzuigerkop kan vervangen, dit kost me nu al uren aan werk en frustratie. Ik dien dus maar een klacht in. Het is nu ook alweer 2 weken later zonder reactie.
Normaliter ben ik geen fan van het raadplegen van het verkeerde kanaal, maar ik probeer al een maand aanspraak te doen op de garantie en als het zo doorgaat heb ik die niet op tijd.
Jullie chatbot is onbehulpzaam, de medewerkers doen beloftes die ze niet nakomen en de communicatie is simpelweg waardeloos. Hopelijk lukt het me op deze manier om een terugkoppeling te krijgen...
Beste Blokker, ben nu al vanaf 15-8 aan het wachten op een terugbetaling van € 222!! Inmiddels 2x contact gehad met aardige medewerkers vd klantenservice, maar helaas, het schijnt op uw financiële afdeling nogal een rotzooi te zijn, dus nog geen geld. Nu ga ik vanaf komende maandag contact opnemen met de Consumentenbond en/of Kassa, misschien dat zij mij sneller aan mijn geld kunnen helpen. In ieder geval bent u sowieso een klant kwijt en ook in mijn naaste omgeving zal ik iedereen adviseren om vooral niets te kopen via uw website!
Ik vind de Blokker echt een hele mooie winkel, wij halen hier altijd heel erg veel vandaan. Ons servies Inclusief glazen en bestek komt bijvoorbeeld volledig bij de Blokker vandaan. Maar ook onze theedoeken, droogrekje, prullenbak en allerlei van dat soort andere dingen. Helaas gaan er steeds meer Blokkers dicht, op dit moment hebben wij nog maar twee Blokkers die redelijk bij ons in de buurt zijn en die nog open zijn. Ik hoop ook echt dat deze niet zullen sluiten.
Bijna alle blokkers hier uit de buurt zijn dicht gegaan en dat vind ik heel erg jammer.
Ik ga/ging altijd erg vaak naar de Blokker toe voor van alles en nog wat, van pannen tot aan boeken.
Je hebt hier een grote diversiteit aan spullen te koop wat heel erg handig is, want dan kun je meerdere dingen kopen in één winkel waarvoor je normaal gesproken naar verschillende winkels zou moeten.
Mijn dochter koopt hier natuurlijk het liefst speelgoed, knuffels al allemaal van dat soort spullen dus ik kan mijn geld er in ieder geval wel kwijt.
Maar ik vind het echt een aderlating dat de winkels bij bosjes dicht gaan, want een soortgelijk concept bestaat er naar mijn weten niet.
Ik ben van mening dat je niet alleen een review moet schrijven als iets je niet bevalt, maar zeker ook wat van je moet laten horen als iets je wel bevalt, de blokker bevalt mij eigenlijk al jarenlang, krijg elke week een folder in de bus met leuke aanbiedingen, en heb nog nooit wat te klagen gehad !
afgelopen dinsdag nog een strijkplank besteld, deze zal geleverd worden op donderdag volgens de site. Maar ik had hem woensdag al in huis! Helaas was het niet de juiste strijkplank ( mijn fout ) De verkeerde strijkplank kon ik heel gemakkelijk retourneren bij de blokker
Dit zijn de beste woon en meubelwinkels van maart 2023.