Blokker

Blokker

3.1 reviewscore • 7 reviews
M

Rot ervaring

Heel erg rotte ervaring. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze sturen mij een verkeerde pakketje, en nog beschadigd ook. Zelfs moet ik er een overdoos om doen, anders vertrouwen ze me niet. Normaal staat er 3 dagen voor, voordat je geld retour krijg. Nu wacht ik al drie weken op mijn geld van strex. Mailen, bellen daar wordt niet op geantwoord, erg asociaal vind ik dat. En nog liegen dat het pakketje niet is aan gekomen , terwijl wij een screenshot naar jullie hun hebben op gestuurd van aankomst pakketje. Strex, ik vindt dat diefstal. Ik denk dat ik nooit meer iets koop bij Blokker.

ManalRHman 22 nov 2023
Reageer
A

Senseo lekt, veroorzaakt kortsluiting

Senseo was 2 maanden oud, en lekte water.
In eerste instantie dacht ik dat ik wellicht geknoeid had met bijvullen.
Gisteravond knalde de aardlek eruit na inschakelen van het apparaat. Er lag water onder. De senseo bleek de oorzaak.
Bij blokker Beverwijk vanochtend uitstekend geholpen.
Ik kon een nieuwe meekrijgen of mijn geld terug.
Geniet inmiddels van een lekker kopje koffie

Angela Jansen 23 sep 2023
Reageer
R

Beloftes niet nakomen erg onbereikbaar

Blokker,
Mijn stofzuigerkop is kapot en deze valt nog binnen de garantie. Hiervoor heb ik de bon nodig.
30 Augustus heb ik jullie hierover chat een bericht gestuurd, hier was het blijkbaar druk en moest ik wat langer wachten op een reactie. Geen probleem
4 september nog steeds geen reactie, weer een bericht gestuurd; hetzelfde riedeltje
10 september weer hetzelfde....
Gefrustreerd bel ik de servicedesk op. Deze vertelt me me niet verder te kunnen helpen, maar dat ik de Blokker Arnhem moet bellen. Nadat ik deze bel krijg ik na 15 minuten wachten DEZELFDE MEDEWERKER aan de telefoon, die me nu ineens wel kan helpen. Ze zegt me toe de gegevens na te sturen zodat ik aanspraak kan doen op de garantie.
Na een week geen reactie ben ik ten einde raad; ik wil een simpele bon zodat ik mijn stofzuigerkop kan vervangen, dit kost me nu al uren aan werk en frustratie. Ik dien dus maar een klacht in. Het is nu ook alweer 2 weken later zonder reactie.
Normaliter ben ik geen fan van het raadplegen van het verkeerde kanaal, maar ik probeer al een maand aanspraak te doen op de garantie en als het zo doorgaat heb ik die niet op tijd.
Jullie chatbot is onbehulpzaam, de medewerkers doen beloftes die ze niet nakomen en de communicatie is simpelweg waardeloos. Hopelijk lukt het me op deze manier om een terugkoppeling te krijgen...

Riet 28 sep 2020
Reageer
a

nog altijd geen terugbetaling

Beste Blokker, ben nu al vanaf 15-8 aan het wachten op een terugbetaling van € 222!! Inmiddels 2x contact gehad met aardige medewerkers vd klantenservice, maar helaas, het schijnt op uw financiële afdeling nogal een rotzooi te zijn, dus nog geen geld. Nu ga ik vanaf komende maandag contact opnemen met de Consumentenbond en/of Kassa, misschien dat zij mij sneller aan mijn geld kunnen helpen. In ieder geval bent u sowieso een klant kwijt en ook in mijn naaste omgeving zal ik iedereen adviseren om vooral niets te kopen via uw website!

astrid 13 sep 2020
Reageer
V

Blokker mooie winkel

Ik vind de Blokker echt een hele mooie winkel, wij halen hier altijd heel erg veel vandaan. Ons servies Inclusief glazen en bestek komt bijvoorbeeld volledig bij de Blokker vandaan. Maar ook onze theedoeken, droogrekje, prullenbak en allerlei van dat soort andere dingen. Helaas gaan er steeds meer Blokkers dicht, op dit moment hebben wij nog maar twee Blokkers die redelijk bij ons in de buurt zijn en die nog open zijn. Ik hoop ook echt dat deze niet zullen sluiten.

Valerie 23 jul 2020
Reageer
N

Blokker verdwijnt

Bijna alle blokkers hier uit de buurt zijn dicht gegaan en dat vind ik heel erg jammer.
Ik ga/ging altijd erg vaak naar de Blokker toe voor van alles en nog wat, van pannen tot aan boeken.
Je hebt hier een grote diversiteit aan spullen te koop wat heel erg handig is, want dan kun je meerdere dingen kopen in één winkel waarvoor je normaal gesproken naar verschillende winkels zou moeten.
Mijn dochter koopt hier natuurlijk het liefst speelgoed, knuffels al allemaal van dat soort spullen dus ik kan mijn geld er in ieder geval wel kwijt.
Maar ik vind het echt een aderlating dat de winkels bij bosjes dicht gaan, want een soortgelijk concept bestaat er naar mijn weten niet.

Nicole 9 jul 2020
Reageer
R

Zeer te spreken

Ik ben van mening dat je niet alleen een review moet schrijven als iets je niet bevalt, maar zeker ook wat van je moet laten horen als iets je wel bevalt, de blokker bevalt mij eigenlijk al jarenlang, krijg elke week een folder in de bus met leuke aanbiedingen, en heb nog nooit wat te klagen gehad !

afgelopen dinsdag nog een strijkplank besteld, deze zal geleverd worden op donderdag volgens de site. Maar ik had hem woensdag al in huis! Helaas was het niet de juiste strijkplank ( mijn fout ) De verkeerde strijkplank kon ik heel gemakkelijk retourneren bij de blokker

Rianne 27 jun 2020
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2024.

Over Blokker

De ruim 400 winkels van Blokker, die al sinds 1896 het straatbeeld oranje kleuren, worden dagelijks druk bezocht en zijn levendig als nooit tevoren. Blokker helpt mensen met steeds meer nieuwe mogelijkheden om hun huis schoon, opgeruimd en gezellig te maken. Naast de fysieke winkels heeft Blokker ook een uitgebreid online platform. In de webshop van Blokker vind je een zeer breed assortiment, met zowel de artikelen die ook in de winkels verkrijgbaar zijn als een breder aanbod van ruim 300 externe verkopers. Je kunt dus gemakkelijk online winkelen en profiteren van een ruime keuze. Blokker biedt klanten zowel in de winkels als online een geweldige winkelervaring en zorgt ervoor dat iedereen kan genieten van een schoon, opgeruimd en leuk thuis.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.blokker.nl
  • info@blokker.nl