Zeeman

Zeeman

4.1 reviewscore • 10 reviews
M

Budbee is super handig

Als frequente online shopper bij Zeeman, vooral voor ondergoed, ben ik doorgaans tevreden over hun dienstverlening. Recentelijk heb ik echter een nieuwe en handige bezorgoptie ontdekt: Budbee. Na het downloaden van hun app en het selecteren van een bezorglocatie, ontving ik een melding met een pincode zodra mijn bestelling was afgeleverd. Bij de Budbee-locatie kon ik de code invoeren en mijn artikelen uit een kluisje halen. Dit bleek buitengewoon handig en efficiënt te zijn. Ik ben enthousiast over deze innovatieve bezorgmogelijkheid en blijf een trouwe klant van Zeeman.

Maria 1 mei 2023
Reageer
R

Toegewijd team in Oost-Souburg

Ik wil mijn waardering uiten aan het toegewijde team van Zeeman Oost-Souburg. Na het voltooien van mijn aankoop, realiseerde ik me dat ik mijn portemonnee vergeten was. De medewerkers hebben mijn portemonnee voor me bewaard, en daar ben ik bijzonder dankbaar voor. Deze vriendelijke en behulpzame service verdient zeker erkenning. Mijn hartelijke groeten gaan uit naar het team, met dankbaarheid van Laura.

Ronda 17 nov 2023
Reageer
D

Laatste ervaring was slechter dan normaal

Ik ben een regelmatige klant van Zeeman en waardeer de producten die ze aanbieden. Echter, mijn recente ervaring in de fysieke winkel liet te wensen over. Ik kocht een artikel dat helaas te klein bleek te zijn. Hoewel ik het aankoopbewijs nog had en de transactiegegevens kon tonen, werd mijn retourverzoek geweigerd vanwege het ontbreken van een fysieke bon. Ik heb contact opgenomen met het hoofdkantoor, waar werd aangegeven dat ik het artikel mocht ruilen. Dit werd echter niet aangeboden in de winkel. Dit ongemak wijst op een gebrek aan klantvriendelijkheid of informatieverstrekking aan het personeel. Helaas zit ik nu vast met een onbruikbaar artikel.

Diana 21 okt 2023
Reageer
M

NIet genoeg informatieverschaffing

Ik ben te spreken over de zeeman artikelen maar over de klantvriendelijkheid in de winkel een heel stuk minder. Ik begrijp dat er regels zijn betreft retouren. Artikel te klein gekocht, kaartje zit er nog aan. Helaas de bon verloren gegaan maar wel een screenshot van de pin. Dat werd niet geaccepteerd. Alle systemen zijn geautomatiseerd dus mijn bon staat daar zeker nog in en is door de pin (datum en tijd) zo te achterhalen. Contact opgenomen met Hoofdkantoor waarin aangegeven wordt dat ik nog maar een terug moet gaan omdat ik het wel zou mogen ruilen.

Manon 27 sep 2023
Reageer
H

Jammer van prijsverhogingen

Op zich redelijk tevreden maar de laatste tijd zijn nagenoeg alle herenartikelen met 1 euro in prijs verhoogd. Dat is een forse verhoging en daar baal ik van. Daarnaast wil ik ook nog even melden dat het erg fijn zou zijn, als er een grotere voorraad is van de grijze shirtjes van 3,99. Nu zijn deze al weken niet leverbaar en zo af en toe vind ik wat, in andere filialen maar waarom is daar niet gewoon een partij grijpvooraad van zodat ik in 1 keer mijn shirts kan kopen in plaats van iedere keer met maximaal 3 stuks naar huis!

Hans 1 nov 2022
Reageer
G

Bunschoten is de beste

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor het behulpzame personeel van Zeeman in Bunschoten. Onlangs was ik op zoek naar een specifieke set wol, die ik tekortkwam voor mijn handwerkproject. Een medewerker heeft de moeite genomen om andere winkels te bellen en te achterhalen welke filialen deze wol nog op voorraad hadden. Vervolgens heeft ze de wol voor mij meegenomen uit een andere winkel. Dit gebaar van vriendelijkheid en dienstbaarheid heeft mijn dag gemaakt. Ik waardeer de inspanningen van het Zeeman-team in Bunschoten enorm.

Gerard 28 sep 2022
Reageer
O

Weinig slijten van Zoso broeken

Ik koop daar soms kleding. Meestal koop ik broeken van het merk Zoso. Maar vorig jaar en dit voorjaar heb ik ook een broek gekocht bij de Zeeman. Deze broeken zien er nog steeds als nieuw uit, ondanks dat ik ze veel aan heb, bijna wekelijks heb gewassen en ik ook veel op bed lig (daardoor slijt kleding veel sneller). Ik ben er blij mee.

Olivia 6 jul 2022
Reageer
N

Rolstoelgebruikers ook goede kleding

Als rolstoelgebruiker doe ik af en toe aankopen bij Zeeman. Ik heb vorig jaar en dit voorjaar ook een broek bij Zeeman gekocht. Normaal gesproken slijt kleding snel in omstandigheden van een rolstoelgebruiker, maar deze broeken hebben de tand des tijds doorstaan en bieden comfort, zelfs tijdens het zitten in mijn rolstoel. Ik ben uitermate tevreden met mijn aankopen.

Niels 25 jun 2022
Reageer
S

Trage site van Zeeman, oke producten

Voor t eerst bij zeeman.nl besteld. Site is erg traag en wekt behoorlijke irritatie op. Maar wilde per se bepaalde producten bestellen. In de winkel zijn deze vaak niet voorradig. Besteld en t minpunt is dat je bij t afrekenen pas te horen krijgt dat bepaalde producten in je mandje helemaal niet leverbaar zijn. Tis even doorbijten dus. Iets langere levertijd door drukke dagen volgens zeeman zelf in de bevestigingsmail. Had bestelling na 4 werkdagen binnen in een gammele grote doos waar alles in was gegooid. Maar goed. Mijn producten waren in prima staat. Dus al met al oke. Jammer wel, zeeman wil al jaren een iets vlotter imago. Dan mogen ze ook even naar de online site en verpakking/versturing kijken. Ik bestel iig niet meer online. Teveel gedoe, te slordig en dat hoeft gewoon niet in deze tijd. Al is online bestellen wel de manier om niet mis te grijpen. Dat dan weer wel.

Saskia 10 jun 2021
Reageer
P

Kleuren geven af

Onlangs kocht ik een donkerblauwe korte herenbroek bij Zeeman (Type stretch, 12,99 euro). Deze broek zit comfortabel en ik ben er redelijk tevreden over. Er is echter één belangrijk aandachtspunt: het wasvoorschrift raadt aan om de broek eerst apart te spoelen vanwege de kleurstofafgifte. Deze aanbeveling is cruciaal, want tijdens het eerste wassen kwam er aanzienlijk veel kleurstof vrij, zelfs zoveel dat ik de blauwe kleur niet meteen van mijn handen kreeg. Wees dus voorbereid om de broek grondig te spoelen voordat je deze draagt, om vlekken en kleurafgifte te voorkomen. Houd hier rekening mee als je overweegt deze broek aan te schaffen.

Paul 5 jun 2021
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2024.

Over Zeeman

Zeeman staat bekend om het bieden van goede kwaliteit tegen de laagst mogelijke prijs. Ze hanteren een eenvoudige aanpak: slim ontwerp, productie met goede materialen in grote aantallen bij bekende fabrieken, om ervoor te zorgen dat alles verantwoord wordt gemaakt. Bij Zeeman streven ze naar eenvoud in alles wat ze doen. Ze maken kwalitatieve kleding en textiel voor de laagst mogelijke prijs, met respect voor mens, milieu en maatschappij. Daarnaast bieden ze basistextiel van goede kwaliteit tegen de laagst mogelijke prijs. Ze hechten waarde aan een verantwoorde productie met respect voor mens en milieu. Door een eenvoudige aanpak kunnen ze deze belofte waarmaken. Lees hieronder meer over hun ontwerp- en productieprocessen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.zeeman.com
  • service@zeeman.com