Zeeman

Zeeman

4.0 reviewscore • 2 reviews
M

Mag niet ruilen zonder bon

Normaal had ik nooit problemen met het ruilen van artikelen bij zeeman. Mijn laatste ervaring was helaas niet zo positief. Het gekochte artikel bleek te klein te zijn, maar het kaartje zat er nog aan. De bon had ik niet meer, maar via mijn bankrekening kon ik wel aantonen dat ik het artikel gekocht had. Tot mijn verbazing werd dit niet geaccepteerd. Mijn bon staat zeker toch nog wel bij ze in het systeem? Dit lijkt mij niet zo moeilijk om te achterhalen.

Uiteindelijk maar contact opgenomen met het hoofdkantoor en ze gaven aan dat ik nog maar een keer terug moest gaan, omdat ik het wel zou mogen ruilen. We gaan het zien...

Manon 27 sep 2023
Reageer
M

Budbee is super handig

Heel fijn dat je bij Zeeman de mogelijkheid hebt om je artikelen te laten bezorgen door Budbee. Ik had nog nooit van Budbee gehoord, maar besloot de app maar te downloaden. Je kunt een boorlocatie bij je in de buurt selecteren en als je pakketje klaarligt, krijg je een melding met een pincode. Echt super handig! Dit is veel beter dan je artikelen thuis te laten bezorgen. Dat was altijd super onhandig i.v.m. mijn werk. Dat is nu gelukkig verleden tijd.

Maria 1 mei 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juli 2024.

Over Zeeman

Er zijn 2 reviews geschreven over Zeeman op Reviews.nl. Met een 4.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.zeeman.com
  • service@zeeman.com