Zeeman

Zeeman

4.0 reviewscore • 4 reviews
R

Toegewijd team in Oost-Souburg

Ik wil mijn waardering uiten aan het toegewijde team van Zeeman Oost-Souburg. Na het voltooien van mijn aankoop, realiseerde ik me dat ik mijn portemonnee vergeten was. De medewerkers hebben mijn portemonnee voor me bewaard, en daar ben ik bijzonder dankbaar voor. Deze vriendelijke en behulpzame service verdient zeker erkenning. Mijn hartelijke groeten gaan uit naar het team, met dankbaarheid van Laura.

Ronda 17 nov 2023
Reageer
D

Laatste ervaring was slechter dan normaal

Ik ben een regelmatige klant van Zeeman en waardeer de producten die ze aanbieden. Echter, mijn recente ervaring in de fysieke winkel liet te wensen over. Ik kocht een artikel dat helaas te klein bleek te zijn. Hoewel ik het aankoopbewijs nog had en de transactiegegevens kon tonen, werd mijn retourverzoek geweigerd vanwege het ontbreken van een fysieke bon. Ik heb contact opgenomen met het hoofdkantoor, waar werd aangegeven dat ik het artikel mocht ruilen. Dit werd echter niet aangeboden in de winkel. Dit ongemak wijst op een gebrek aan klantvriendelijkheid of informatieverstrekking aan het personeel. Helaas zit ik nu vast met een onbruikbaar artikel.

Diana 21 okt 2023
Reageer
M

NIet genoeg informatieverschaffing

Ik ben te spreken over de zeeman artikelen maar over de klantvriendelijkheid in de winkel een heel stuk minder. Ik begrijp dat er regels zijn betreft retouren. Artikel te klein gekocht, kaartje zit er nog aan. Helaas de bon verloren gegaan maar wel een screenshot van de pin. Dat werd niet geaccepteerd. Alle systemen zijn geautomatiseerd dus mijn bon staat daar zeker nog in en is door de pin (datum en tijd) zo te achterhalen. Contact opgenomen met Hoofdkantoor waarin aangegeven wordt dat ik nog maar een terug moet gaan omdat ik het wel zou mogen ruilen.

Manon 27 sep 2023
Reageer
M

Budbee is super handig

Als frequente online shopper bij Zeeman, vooral voor ondergoed, ben ik doorgaans tevreden over hun dienstverlening. Recentelijk heb ik echter een nieuwe en handige bezorgoptie ontdekt: Budbee. Na het downloaden van hun app en het selecteren van een bezorglocatie, ontving ik een melding met een pincode zodra mijn bestelling was afgeleverd. Bij de Budbee-locatie kon ik de code invoeren en mijn artikelen uit een kluisje halen. Dit bleek buitengewoon handig en efficiënt te zijn. Ik ben enthousiast over deze innovatieve bezorgmogelijkheid en blijf een trouwe klant van Zeeman.

Maria 1 mei 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van mei 2024.

Over Zeeman

Zeeman staat bekend om het bieden van goede kwaliteit tegen de laagst mogelijke prijs. Ze hanteren een eenvoudige aanpak: slim ontwerp, productie met goede materialen in grote aantallen bij bekende fabrieken, om ervoor te zorgen dat alles verantwoord wordt gemaakt. Bij Zeeman streven ze naar eenvoud in alles wat ze doen. Ze maken kwalitatieve kleding en textiel voor de laagst mogelijke prijs, met respect voor mens, milieu en maatschappij. Daarnaast bieden ze basistextiel van goede kwaliteit tegen de laagst mogelijke prijs. Ze hechten waarde aan een verantwoorde productie met respect voor mens en milieu. Door een eenvoudige aanpak kunnen ze deze belofte waarmaken. Lees hieronder meer over hun ontwerp- en productieprocessen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.zeeman.com
  • service@zeeman.com