
Een half jaar klant geweest totdat ik moest verhuizen en Youfone niet kon leveren op mijn nieuwe adres. Nu moet ik en €30 administratiekosten betalen plus €15,70 voor een BRP aanvraag bij de gemeente. Tijdens een telefoongesprek werd gezegd dat ik deze kosten niet meer hoefde te betalen… vele mails en telefoontjes later, moet ik alsnog die kosten betalen en was het een fout van de collega om dit te zeggen. Na dagennn nog eens bellen, waar ik überhaupt de oude router naartoe moet sturen. Je moet overal achteraangaan bij Youfone. Wanneer ik een slechte review schrijf op trustpilot, doen ze mijn review aangeven als ongeldige informatie!!!! Wordt aub nooit klant bij Youfone, pak of unlimited data bij je telefoonprovider, dit scheelde mij maar €5! En voorkom al deze extra kosten.
Na 10 jaar klant én andere mensen tot klant gemaakt te hebben, kon je mij zien als ambassadeur, zelfs. Na een nieuwe aansluiting, begreep Youfone niet dat een glasvezelkabel nog wat meer nodig heeft dan het installatiepakket. KPN heeft uiteindelijk Youfone geïnstrueerd wat ze moesten doen. Dat er bij Youfone mensen werken zonder verstand van datalijnen, vind ik prima. Maar, hierdoor kon het abonnement 14 dagen later ingaan. Ik wilde het TV abonnement annuleren. Youfone houdt vast aan de start termijn (14 dagen eerder). Weinig empathie voor een tot nu toe tevreden klant.
Gelijk willen hebben om een paar dagen met een klant dat meer dan 10 jaar klant is... sorry, was.
Sinds vier weken internet only thuis,alleen maar narigheid,valt steeds uit.Hun oplossing voor de zoveelste keer een nieuwe modem opsturen en zelfde verhaaltje door callcenter mannetje oplepelen.Als ik weg wil kan ik abbo afkopen zeggen ze ha ha ha.Omgekeerde wereld ,zij leveren niet maar ik moet afkopen.Waardeloos bedrijf.
ik heb nu een half jaar youfone ben dik tevreden alleen als ik het overzicht krijg van mijn betaling is alles blank staat er niks dus dan wee tik niet wat ik moet betalen en is het weer afwachten hoeveel ik moet betalen, ik wil dit graag opgelost hebben maar is nog niet gelukt
Ik heb Youfone Thuis al een tijdje en ik kan oprecht zeggen dat er niks mis mee is. Al heel wat providers versleten, maar Youfone doet echt niet voor andere providers onder. Ik stap best vaak over als bepaalde providers deals hebben, zo ben ik overgestapt naar Youfone voor gratis ESPN compleet. Misschien dat ik volgend jaar wel weer naar een ander overstap. Het bevalt mij prima.
Ik ben blij dat Youfone de Viaplay app beschikbaar maakt. Nu kan ik via Youfone gewoon F1 op mijn tv kijken. Dat scheelt, want dan hoef ik het niet op mijn tablet te kijken. Inmiddels heb ik al een Viaplay abonnement genomen. Voor andere sporten kijk ik niet, alleen voor F1. Je krijgt helaas geen gratis Viaplay abonnement bij Youfone, dus je zal zelf een abonnement op Viaplay af moeten sluiten. Nadat ik hoorde dat F1 niet meer te zien was bij Ziggo, ben ik overgestapt naar Youfone Alles in 1 en het bevalt best goed. Niet veel minder dan Ziggo in mijn beleving. Het is wel goedkoper dan Ziggo.
Staat groot op de homepage dat ze internet hebben vanaf 25 euro per maand (50 Mbit/s) maar dit is alleen de eerste maanden zo, daarna is het 40 euro. Een beetje misleiding, zal niet moeten mogen. Vind 40 euro alsnog een prima prijs maar gaat meer om het idee dat je adverteert dat je voor 25 euro een internetverbinding van Youfone kunt hebben maar dat dit dus na een aantal maanden duurder is. Overigens is het pakket nog duurder als je er ook tv bij wilt hebben. Doe mij maar gewoon een grote naam als KPN, weet je tenminste precies waar je aan toe bent.
Ik heb internet en tv van youfone omdat het goedkoop is. Dat was voor mij ook de grootste reden om over te stappen naar youfone. Naast dat het goedkoop is hebben ze ook een goede klantenservice. Paar keer contact met youfone gehad en ze hielpen mij goed verder. Het probleem dat ik ondervond werd ook goed opgelost. Echt geen spijt van dat ik ben overgestapt. Een vriendin heb ik youfone ook aangeraden aangezien ze ook wou overstappen. Je kunt niet het beste verwachten als je niet de hoofdprijs betaalt maar ze zijn wel gewoon goed.
Ik heb gekozen voor Youfone omdat het met een gratis ESPN Compleet abonnement komt. Over ESPN ben ik helemaal tevreden, maar Youfone is middelmaat. Hiervoor heb ik KPN en Ziggo gehad, maar Youfone doet eigenlijk niks beter. Ik moet zeggen dat het wel goedkoper is, maar daarmee is ook alles gezegd. Ik wil weliswaar een lage prijs, maar ik wil ook gewoon kwaliteit. Internet was een paar keer heel traag. Na het resetten van het modem ging het wel weer, maar dat hoort niet. Ik kon ook maar kiezen voor een maximum snelheid van zo'n 50Mbit/s. Dat vind ik in deze tijd niet heel snel. Daarom vind ik Youfone middelmatig. Als je toch al van plan was ESPN te nemen, is Youfone nog wel een redelijke optie. Als je geen ESPN wilt, had ik voor een ander gekozen.
wij zochten een nieuwe aanbieder voor tv en internet voor in huis. na wat vergelijkers te hebben bezocht kwamen we uit bij youfone alles-in-1 en t-mobile thuis, deze waren het goedkoopste.
youfone had als voordeel dat ze geen aansluitkosten vragen tijdelijk, hier dus maar snel gebruik van gemaakt. ook kregen we een beste pakketkorting, verder geen idee hoe dit komt. waarschijnlijk omdat we glasvezel 100 mbit + tv afnemen gezamenlijk.
moet wel eerlijk bekennen dat t-mobile thuis zeer verleidelijk was maar helaas kregen we daar geen extra korting omdat we geen t-mobile of tele2 als mobiel abonnement hebben.
youfone heeft een monteur langs gestuurd en alles aangesloten omdat het mij niet lukt en mijn man een paar week niet thuis is. hele goede service dankjewel!
Ik heb Youfone Internet en TV afgesloten omdat ze heel goedkoop zijn. Bij Youfone krijg ik 50Mbit/s internetsnelheid. Voor mij is dit meer dan voldoende. Daarnaast heb ik TV Premium gekozen want ik kijk best vaak tv. Hiermee krijg je beschikking over 86 zenders, waarvan 35 in HD. Je kunt ook pauzeren, terugkijken en opnemen. Eigenlijk alles wat ik van TV wil. Ik heb er geen telefoon abonnement bij. Ik gebruik tegenwoordig toch alleen mijn mobiel. Misschien is het nog interessant om naar Youfone Sim Only over te stappen. Ik weet niet of je hier nog korting voor krijgt.
Ik heb sinds kort Youfone TV & Internet afgesloten. Hierbij krijg ik 52 tv-zenders en betrouwbaar KPN-internet. Met de overstapservice heb ik niet zonder tv en internet gezeten, waar ik wel een beetje bang voor was. Dit verliep gelukkig allemaal soepel en zonder problemen. Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice. Ze waren vriendelijk en hebben mijn vragen allemaal beantwoord. Het was de eerste keer voor mij dat ik ben overgestapt dus ik vond het wel spannend. Ze stelden mij gerust en achteraf gezien heb ik mij druk gemaakt om niets. Het enige wat je als minpunt kunt zien is de internetsnelheid, want die is minder dan bij mijn vorige provider, maar ik betaal ook minder. Ik merk niks van dat de internetsnelheid iets lager ligt dus voor mij maakt het niks uit. Kortom, ik ben tevreden met Youfone en ik ben blij dat ik ben overgestapt. Het bespaard me toch wat geld in de maand en ik merk eigenlijk helemaal geen verschil met mijn duurdere vorige provider.
Toen ik met mijn internet en televisie ben overgestapt naar Youfone, kwam er die dag speciaal een aardige jongeman bij mij thuis om alles voor mij aan te sluiten en te installeren.
Dit is maar goed ook, want zelf zou ik niet weten hoe dit moet en zo hoefde ik er andere mensen ook niet mee lastig te vallen dat zij dit voor mij zouden moeten doen.
En sinds ik dit eenmaal heb werkt vooral mij computer ineens een stuk beter, ik heb nooit meer dat ik hem opnieuw moet opstarten of dat het internet het niet doet.
Ik hoef de televisie en de computer slechts aan te zetten en ze doen het precies zo zoals het hoort. Wat mooi.
Als je nu voor internet, tv en bellen overstapt naar Youfone dan betaal je de eerste zes maanden maar 25 euro per maand in plaats van 45 euro. Dat scheelt je bijna de helft, dat is nogal een flinke korting als je het mij vraagt. Na die zes maanden ga je natuurlijk wel weer over op het 'normale' bedrag van 45 euro, maar zelfs dat vind ik niet heel erg hoog voor een alles in één prijs van drie dingen. Er zijn weinig andere maatschappijen waar je dezelfde diensten voor deze prijs of minder kunt krijgen. Wij zijn logischerwijs dus overgestapt naar Youfone en tot nu toe zijn we nog niet teleurgesteld.
Beste youfone,
Ik heb als sinds vrijdag geen geluid meer via jullie tv ontvanger. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs de HDMI kabel vervangen. Een andere HDMI poort geprobeerd. Stekker eruit gehaald en weer opnieuw laten starten. En de modem ook opnieuw laten starten niets werkt.
Heb nog een chromecast en daarmee ontvang ik wel geluid. Kunnen jullie mij een nieuwe ontvanger sturen. Heb klantenservice om 14:55 gebeld en het meisje zou me doorverbinden met de technische afdeling. Vervolgens hangt ze op in me oor, niet heel klantvriendelijk. Heeft me wel teruggebeld maar vervolgens niet doorverbonden. Ik wil graag zo snel mogelijk geholpen worden.
Met vriendelijke groet ,
Ian
Direct de eerste maand dat ik bij Youfone zit, krijg ik een factuur die bijna 10 keer zo veel is als wat de afgesproken prijs was. Nou bleek dat ik mijn datalimiet had overschreden, hier hadden ze echter geen melding van gemaakt en ogenschijnlijk moet je dat dan zelf in de gaten houden. Ik ben van andere aanbieders gewend dat je dan een waarschuwing krijgt. Daarbij komt ook nog eens dat ik in andere landen amper bereik heb en de helft van de tijd dus mijn oproepen mis. Klantenservice is haast niet te bereiken voor vragen, dan sta je soms een uur in de wacht.
Ook over de tv en internet ben ik niet tevreden. Ik ben al geruime tijd geleden overgestapt en ik heb nog steeds niet alles van de tv op orde zoals het zou moeten zijn. Het keuzemenu is waardeloos, in principe heb je zelfs niet eens een keuze. En tot slot valt de tv soms ineens uit bij gebrek aan internet o.i.d. Wat een feest dus.....
Het belangrijkste aan Youfone en waar zij vooral op inzetten is volgens mij dat ze goedkoop zijn en misschien zelfs wel de goedkoopste in hun branche maar dat weet ik niet.
Voor mij was de prijs iets wat het erg aantrekkelijk maakte en ik moet zeggen dat ik hier zeer zeker niet teleurgesteld in ben nu ik hier zit.
Het werkt allemaal zoals het hoort en ik betaal niet meer dan wat ik zou willen, dus voor mij alleen maar voordelen.
Het is misschien niet zo luxe als het zou kunnen zijn, maar dat hoeft voor mij ook allemaal niet.
Ik ben hier heel erg blij mee en zou het andere mensen ook aan kunnen raden.
Youfone maakt gebruik van de kabel van KPN dus dit scheelt je als klant van Youfone heel veel kosten en wie wil dat nou niet.
Ik ben zelf iemand die weinig tv kijkt, dus die extra zenders die veel dure aanbieders hebben, dat is wat mij betreft ook echt niet nodig.
Het is voor innige mensen mooi dat dit mogelijk is, maar voor mij is het ook mooi dat er een mogelijkheid is die goedkoper is en dus beter bij mij past.
Wij hebben internet en televisie van Youfone, maar ik kan niet zeggen dat we hier erg tevreden over zijn. Er is naar mijn mening te vaak een storing bij Youfone van de televisie. En dat is nog niet alles, want het is ook al meerdere keren voor gekomen dat het internet het niet deed en wij dus een groot probleem hadden als we op de computer iets moesten/wilden doen.
En met drie puberende kinderen en internet dat het niet doet, dan is het geen pretje bij ons in huis. Jongeren kunnen tegenwoordig niets meer zonder hun telefoon en het internet, dus wanneer dat het dan niet doet dan heb je de poppen aan het dansen. Niet bepaald gezellig!
Wanneer je op zoek bent naar iets voor internet en tv, maar niet al te veel wilt betalen omdat je hier net als ik niet heel veel gebruik van maakt dan is Youfone een hele goede oplossing.
Ik heb dit nu twee jaar en het heeft mij al ontzettend veel geld bespaard terwijl ik er op kwaliteit niet eens op achteruit ben gegaan.
Het kan dus best goed zijn dat ook wanneer je wel veel gebruik maakt van internet en tv, dat ook dan Youfone een goede keuze zal zijn, maar hier kan ik niet met zekerheid over oordelen.
Gezien de prijs zou ik het zeker het proberen waard vinden, want het scheelt je nogal wat centen en het lijkt me dat er niemand is die dat vervelend vindt.
Youfone is stukken goedkoper dan heel wat andere telecom aanbieders en zoiets maakt voor mij zeker verschil bij het kiezen hiervan.
Ik ben niet iemand die altijd op de centen let, maar bij dit soort rekeningen scheelt het zo veel dat het wel de moeite waard is om dit een beetje met elkaar te vergelijken voor je je ergens aanmeldt.
Ik ben zelf oom iemand die veel gebruik maakt van de telefoon, dus ik heb wel een aanbieder nodig die dan een goede deal biedt en waar alles ook gewoon naar behoren werkt.
Bij youfone kan ik niet anders zeggen dan dat dit allemaal prima in orde is.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2025.
Er zijn 46 reviews geschreven over Youfone Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.