Fijn đĄ Uber Eats
Wel betaald geen bestelling gekregen. Bezorger gebeld. Meisje spreekt geen Nederlands. Weet niet waar ze moet zijn. Adres nog extra doorgegeven. Woon niet afgelegen, woon in het centrum!!!! En maar wachten en wachten Dan maar de chat in, want bellen gaat niet meer. Krijg door de telefoon een vaag bericht over een id van mijn account. Niet te snappen. Chat zegt:' Het is geleverd." Echt niet! Doorgestuurd naar ander "help" team. Binnen 6 - 12 uur gaan ze pas reageren. Zit nu bij de afhaalChinees. Maar die 30 euro krijg ik terug. Ga niet voor iets betalen wat ik gekregen heb. Nooit meer Uber!!!!!!!!!!
Zeer teleurstellende ervaring met Uber Eats. Mijn bestelling is nooit aangekomen, ondanks ruim een uur wachten. De bezorger zei âeven naar het toiletâ te zijn en verdween vervolgens. Uiteindelijk werd er een foto geĂŒpload van pizzaâs die op een picknicktafel waren achtergelaten, op een totaal andere locatie dan mijn adres. Ook beweerde men dat ik niet op zou hebben genomen, terwijl ik geen oproep heb gemist. Klantenservice beloofde een terugbetaling als de bestelling niet op tijd zou komen, maar die werd toch geweigerd. Absoluut onacceptabel. Ik heb bewijs van het hele voorval, maar krijg geen passende oplossing. Dit was mijn laatste bestelling via Uber Eats.
18:15 via UberEats 2 pizzaâs besteld bij lokale pizzeria, zou rond 18:40 komen (⏠35,37)
Ik woon op begane grond met vanuit huiskamer zicht op de straat, dus ben gaan zitten wachten, maar er kwam geen UberEats pizzabezorger.
19:08 Pizzeria gebeld en antwoord apparaat ingesproken, 19:29 nog steeds geen pizzaâs⊠dus ben ik naar de pizzeria gegaan. Die lieten mij zien dat mijn bestelling inderdaad was aangekomen, en vertelden dat zij de pizza's tegen 18:30 aan UberEats hadden meegeven. Zij meenden niets voor mij te kunnen doen.
Daarop heb ik contact gezocht met Uber Eats. Die stelt dat
1. Er bij mij is aangebeld
2. Dat de bezorger 14 minuten voor mijn deur heeft staan wachten
3. En dat de bezorger mij heeft proberen te bellen op mijn mobiel (waarvan idd het laatste cijfer een 0 is).
Echter:
- Mijn deurbel is tot op zolder te horen, en werkt prima. Zowel mijn zoon als ik zijn getuige dat er niet bij ons is aangebeld. (Leugen 1)
- Een 14 minuten lang wachtende UberEats bezorgder had mij zondermeer door het raam op de bank zien zitten (en ik hem ook) . (Leugen 2)
- Niemand blijkt mijn telefoon gebeld te hebben. (Leugen 3).
- Uber Eats gebruikt deze 3 leugens om mij mijn geld niet terug te hoeven geven en verschuilt zich achter een AI-communicatiesysteem dat eeuwig hetzelfde antwoord blijft herhalen zonder op de door mij aangedragen feiten in te gaan.
Kortom: Bestel niet via Uber Eats, de kans dat je word opgelicht is groot!
Ik bestelde rond half zes âs avonds kip en friet bij de KFC via Uber Eats. Na een uur wachten was er nog niets bezorgd. Toen ik op de bezorgradar keek, zag ik dat de bezorger al die tijd op dezelfde plek stilstond. Na contact met de klantenservice werd er een nieuwe bezorger toegewezen, die de bestelling pas rond 19:15 uur oppikte.
Wat ik uiteindelijk ontving, was ronduit smerig. De kip was uitgedroogd en de friet was zompig en klef â net appelmoes. Alles was duidelijk al anderhalf uur onder een warmhoudlamp blijven staan. Dat is niet alleen onsmakelijk, maar ook potentieel gevaarlijk als het om kip gaat. Ik heb het meteen weggegooid en uit voorzorg niets gegeten.
Ik heb een refund aangevraagd, maar kreeg slechts een derde van het bedrag terug. Dat is absoluut niet in verhouding tot wat er is geleverd. De klantenservice gaf vage en standaardantwoorden alsof ik genoegdoening heb gekregen, maar dat is niet het geval.
Als iemand die jaarlijks meer dan duizend euro aan bestellingen doet via Uber Eats, verwacht ik op zân minst een volledige terugbetaling, excuses en een tegoed voor de volgende keer. In plaats daarvan word ik afgescheept. Ik overweeg zelfs een melding te doen bij de Voedsel- en Warenautoriteit, want dit is een risico voor de volksgezondheid.
Wat een waardeloos bedrijf
Wat een waardeloos bedrijf! Betaal je geld, ontvang je niets en maar blijven volhouden dat ze de bestelling bezorgd hebben! Mijn geld krijg ik niet terug. Mensen bestel hier niets!
Datum van ervaring: 17 april 2025
Slechte ervaring met Uber Eats â Geen eten, geen geld terug!
Mijn bestelling werd per ongeluk door mijn kind geannuleerd. Uber Eats gaf geen waarschuwing dat ik mijn geld kwijt zou zijn en bood geen direct contact. Het restaurant kreeg geen betaling en was niet eens begonnen met bereiden. Toch hield Uber Eats het volledige bedrag. Klantenservice weigert te helpen. Pure oplichting â bestel hier niet!
App is op zich best handig en duidelijk. Nu echter al paar keer problemen gehad met bezorging. Laatste keer kreeg ik een melding dat de bestelling was bezorgd, inclusief foto van de tas op de balie (op werk). Toen ik echter ging kijken waar de bestelling bezorgd zou zijn, was er niks aanwezig. Collega gaf aan dat de bezorger weg was gegaan mét bestelling. Toen ik contact opnam met de klantenservice, gaven ze aan dat ik geen geld terug kreeg, omdat de bezorger contact met me heeft proberen op te nemen, wat niet waar is. Slechte service dus! Doen er alles aan om geld te verdienen en zijn niet empathisch en meedenkend. Liever bij de concurrent bestellen.
Hi there, ik heb zojuist precies hetzelfde meegemaakt. Exact hetzelfde. Zal me niks verbazen dat het om dezelfde persoon gaat. Triest als ie zelf geen geld heeft om eten te kopen, hoop dat het gesmaakt heeft.
Er zijn 7 reviews geschreven over Uber Eats op Reviews.nl. Met een 1.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.