Peeq

Peeq

4.6 reviewscore • 11 reviews
P

Uitstekende after-sales service

Toen ik eindelijk besloot om de LED-lamp te installeren die ik een paar maanden geleden voor mijn tuinhuis had gekocht, ontdekte ik dat deze niet werkte. Ik was in eerste instantie bezorgd, aangezien het al maanden na mijn aankoop was. Echter, na contact met de klantenservice, was ik aangenaam verrast door de snelle reactie en hun bereidheid om de defecte lamp kosteloos te vervangen. Dankzij de hulp van Gökce Sevil bij Peeq kon ik mijn installatie het volgende weekend voltooien. Wat een geweldige service!

Pieter 19 okt 2023
Reageer
E

Fantastische klantenservice

Ik had een bestelling gedaan, maar tot mijn verbazing kreeg ik een verkeerde levering. Een fout kan gebeuren, maar wat belangrijk is, is hoe een bedrijf hiermee omgaat. Ik nam contact op en werd geholpen door Els Van Hool, die niet alleen het probleem erkende maar ook meteen actie ondernam om het recht te zetten. Het hele proces werd zorgvuldig opgevolgd. Ik ben echt onder de indruk van hoe goed Peeq met hun klanten omgaat!

Erik 19 okt 2023
Reageer
J

Snelle en efficiente oplossing

Ik had een behoorlijk grote bestelling geplaatst en was blij te zien dat de levering op tijd was, zoals beloofd. Maar toen ik mijn pakket uitpakte, merkte ik dat er een armatuur ontbrak. Hoewel ik in het begin teleurgesteld was, werd ik gerustgesteld door de responsieve klantenservice van Peeq. Binnen een paar dagen kreeg ik een reactie en werd mijn probleem vriendelijk en efficiënt opgelost.

Joost 18 okt 2023
Reageer
M

Communicatieproblemen en geen verantwoordelijkheid

Ik had een nogal frustrerende ervaring met mijn bestellingen bij Peeq. In twee verschillende bestellingen ondervond ik problemen. Het meest vervelende was dat er geen communicatie was over deelleveringen, waardoor mijn complete bestelling werd vertraagd vanwege een enkel niet beschikbaar product. Ik moest zelf proactief zijn en bellen om duidelijkheid te krijgen. En als klap op de vuurpijl was één van de dure lampen die ik bestelde defect door een productiefout. Ik voelde me in de steek gelaten omdat ze wilden dat ik het risico en de kosten nam om het terug te sturen.

Martijn 11 okt 2023
Reageer
T

Responsieve klantenservice

Een van de buitenlampen die ik een paar maanden geleden kocht, ging helaas kapot. Ik was verrast toen, slechts twee dagen na mijn melding, het bedrijf reageerde met de belofte om gratis een vervanging te sturen. Ook de andere lampen presteren goed. Ik waardeer echt hoe Peeq dit heeft aangepakt en ben blij met de snelle oplossing.

Tim 20 sep 2023
Reageer
B

Geduld wordt beloond

Ik had een wandlamp besteld en was in eerste instantie teleurgesteld over de levertijd van twee maanden. Echter, het bedrijf was erg behulpzaam en bood me de optie om te annuleren. Ik besloot toch te wachten, waarderend dat ze me keuzes gaven en open communiceerden over de situatie. Ik moet zeggen dat geduld hier dus echt beloond wordt en ik alsnog een positieve opstelling heb voor Peeq.

Bram 8 aug 2023
Reageer
L

Uitzonderlijke klantenservice en levering

Mijn ervaring met Peeq was niets minder dan geweldig. De klantenservice was buitengewoon vriendelijk en de lamp die ik bestelde, was goed verpakt en werd snel geleverd. Ik kan niets dan lof uitspreken over de efficiënte en professionele manier waarop alles werd afgehandeld. Ik zal hier zeker nog meer lampen bestellen als ik mijn inrichting af ga maken.

Luuk 29 jul 2023
Reageer
W

Kleine tegenslag, maar uiteindelijk positief

Ik was in eerste instantie teleurgesteld toen ik ontdekte dat het product dat ik had besteld en dat als 'op voorraad' werd vermeld, eigenlijk niet beschikbaar was. Ik haat het als bedrijven dit doen. Maar tot mijn verbazing werd het product slechts drie dagen later verzonden, wat de situatie zeker verzachtte. Uiteindelijk is mijn beoordeling dus 4 sterren en kijk ik wel positief tegen de situatie aan.

Willem 27 jun 2023
Reageer
G

Snelle en begripvolle klantenservice

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en was bang dat het een gedoe zou worden om het te corrigeren. Maar een simpel telefoontje naar Peeq en het probleem was snel opgelost, met een bevestigingsmail en de belofte van een terugbetaling binnen een paar dagen. Uiteindelijk dus nog geen lamp binnen, maar ook geen gedoe!

Gerard 15 jun 2023
Reageer
K

Uitstekende en innovatieve service

Mijn eerste ervaring met Peeq was buitengewoon bevredigend. Vanaf het moment dat ik hun website bezocht tot het afronden van mijn aankoop, werd ik begeleid door een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Het hele aankoopproces was helder, met duidelijke instructies en stappen, wat het winkelen een fluitje van een cent maakte. Wat mijn ervaring echter echt onderscheidde, was hun innovatieve kluisoplossing. Dit systeem biedt klanten de mogelijkheid om hun gekochte producten op te halen wanneer het hen uitkomt, dag en nacht. Dus, zelfs na reguliere openingstijden of in het weekend, kon ik mijn spullen ophalen, wat een enorme meerwaarde betekent in deze drukke tijden. De autonomie en flexibiliteit die Peeq's kluisoplossing biedt, maakt het winkelen bij hen niet alleen gemakkelijk, maar ook uiterst praktisch. Ik waardeer het echt wanneer bedrijven de extra mijl gaan om het leven van hun klanten gemakkelijker te maken, en Peeq heeft dit zeker gedaan met hun vooruitstrevende service.

Koen 3 jun 2023
Reageer
V

Expertise en snelle levering

Ik zocht specifieke onderdelen en vond Peeq's website erg gebruiksvriendelijk. Toen ik belde voor meer informatie over een schakelaar, was de klantenservice zeer deskundig en behulpzaam. Mijn bestelling was snel afgerond en werd binnen enkele dagen geleverd. Uitstekende service en nu ben ik erg blij met mijn aankoop! De lichten doen het weer in het huis.

Vincent 3 mei 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juni 2024.

Over Peeq

Er zijn 11 reviews geschreven over Peeq op Reviews.nl. Met een 4.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Geweldig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.peeq.nl
  • info@peeq.nl