Nisbets

Nisbets

4.4 reviewscore • 10 reviews
A

Voortreffelijke klantenservice tot nu toe

Tot op heden heb ik niets dan uitmuntende dienstverlening ervaren bij Nisbets:
In maart van dit jaar kregen we een catalogus van hen, waarin we een kleine, inplugbare oven vonden die precies aan onze wensen voldeed. Deze oven behoorde tot hun essentials-reeks en was daardoor aanzienlijk voordeliger dan producten van andere fabrikanten.
Opmerkelijk genoeg stond deze oven niet vermeld op hun website. Ik besloot contact op te nemen en na enige verwarring over waarom dit product niet online beschikbaar was, of de catalogus up-to-date was, enzovoort, wist een vriendelijke medewerker twee exemplaren in hun Birmingham-winkel te vinden.
Toen we echter naar de winkel gingen, bleek dat er slechts één expositiemodel was. We regelden om deze zaterdagochtend op te halen.
Bij aankomst stond het pakket klaar. Pas op zondag ontdekte ik dat de lekbak ontbrak. Ik belde Nisbets en binnen de kortste keren werd een nieuwe lekbak verzonden, die maandag arriveerde.
Onlangs vertoonde een bij hen gekochte bain-marie problemen (ik zal deze beoordeling mogelijk herzien nadat we zien hoe de retournering verloopt). Wat zorgwekkend was, is dat de stroomkabel bij de wartel versleten was, wat een potentieel veiligheidsrisico met zich meebracht.
Niettemin, aangezien we ons op dat moment op een festival bevonden en dringend een vervanging nodig hadden, reed ik naar hun filiaal in Sheffield. De medewerkers daar waren uiterst behulpzaam en herinnerden ons eraan dat het oorspronkelijke product nog steeds onder garantie viel. Ze adviseerden ons om contact op te nemen met de klantenservice.
Nu, slechts afgelopen zaterdag, brachten we een bezoek aan hun filiaal in Nottingham. We hadden slechts een paar kleine benodigdheden nodig, zoals tangen en een bonnenprikker. De medewerkers daar, met namen Tiff, Charlotte en Lewis, waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Niets leek te veel moeite.
Ze regelden zelfs de ophaling van de oorspronkelijke bain-marie voor ons, die de volgende dag werd opgehaald. Tot dusver is mijn persoonlijke ervaring met Nisbets buitengewoon positief geweest.

Anouk 20 sep 2023
Reageer
E

Onbereikbaar bij hulpbehoevendheid

Ik moest gebruikmaken van het retourproces van Nisbets en was in eerste instantie verheugd dat ze het artikel kosteloos zouden komen ophalen. Alles leek naar behoren te verlopen: ik kreeg een telefoontje, selecteerde een geschikte datum voor mij en ontving berichten van Parcelforce. De ophaling was gepland voor vandaag tussen 11.50 en 12.50 uur. Het is nu echter al 15.30 uur, en Parcelforce biedt geen menu-opties voor ophaaldiensten, alleen voor het volgen van pakketten, enzovoort. Ik heb het nummer van Nisbets in Bristol al zo'n 14 keer gebeld, maar het blijft continu bezet. De winkel in Shoreditch heeft geen telefoonnummer of chatservice op hun website, en geen van hun veelgestelde vragen biedt hulp. Zelfs hun "feedback" pagina maakt geen contact mogelijk; deze pocht alleen over hoe goed ze denken dat hun feedback is. Ik ga niet de hele dag meer wachten. Dit is zeer frustrerend en heeft mijn positieve gevoelens over deze winkel, die ik eerder had, aanzienlijk verminderd. Ordernummer UK15250337, voor John Kirwan.

Erik 12 sep 2023
Reageer
K

Zeer onder de indruk

Het was moeiteloos om de doos te vinden op de website, geweldig. De prijs: FANTASTISCH! De plastic doos werd de volgende dag verzonden, en ik kreeg een bericht over de leverdatum. Toen dit niet gebeurde, wat te wijten was aan Parcelforce (waarschijnlijk overbelast), belde ik en werd ik geholpen door een vriendelijke dame die onmiddellijk contact opnam met Parcelforce - ongelofelijk! En de leverdatum werd vastgesteld voor de volgende dag. Geen groot probleem, want de dame was uitermate charmant. De bak arriveerde, en wat me ertoe bracht deze te kopen en wat voor mij van groot belang is, is dat deze 1. in Groot-Brittannië is vervaardigd en 2. van gerecyclede kunststoffen is gemaakt - GEWELDIG. Amazon, maak plaats. Vanaf nu kijk ik eerst bij Nisbets voor een artikel; zij verdienen mijn klant.

Karin 4 sep 2023
Reageer
L

Tevreden oplossing

Ik belde geïrriteerd omdat ik een bestelling niet had ontvangen, maar de medewerker van de helpdesk had niet behulpzamer kunnen zijn. Ze luisterde, begreep mijn dilemma en zorgde ervoor dat de goederen zo snel mogelijk werden verwerkt. Echt behulpzaam en begripvol. Ik begrijp dat dit soort dingen kunnen gebeuren, en weten dat het zo efficiënt is afgehandeld, betekent dat ik een loyale klant blijf.

Lotte 30 aug 2023
Reageer
T

Uitstekende klantenservice op elk tijdstip

Ik belde om 10.00 uur op maandag de klantenservice om een storing aan onze unit te melden, bijna 12 maanden nadat we deze hadden besteld. De persoon met wie ik sprak, probeerde een oplossing te vinden, maar na een paar minuten zei ze dat het waarschijnlijk het beste was om een nieuwe unit te sturen en dat we de defecte eenheid zouden moeten retourneren. Dinsdag om 10.00 uur bezorgde Parcelforce de nieuwe unit en nam de oude eenheid mee. Uitstekende service. Ik zou ze 6 sterren geven als dat mogelijk was. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan. Als alleen alle bedrijven zoals Nisbets zouden handelen.

Theo 15 aug 2023
Reageer
M

Zeer vriendelijk en beleefde klantenservice

De hulp die ik van Maria heb ontvangen bij het bestellen van een nieuwe vaatwasser voor ons verzorgingstehuis verdient alle lof. Ze was buitengewoon behulpzaam en niets leek te veel moeite voor haar. Ondanks dat het bijna het einde van de werkdag was, bleef ze vriendelijk en beleefd. Maria, hartelijk dank voor de eersteklas service die je hebt verleend.

Marie 7 jul 2023
Reageer
S

Uitstekende hulp bij NCEC Avonmouth

Ik bezocht NCEC in Avonmouth vandaag om antislipschoenen voor de keuken te vinden. Onder de indruk van de belangrijkste showroomvloer. Ook de opruimingsafdeling was een bezoek waard. Het uiterst behulpzame personeel ging nog een stapje verder om te helpen. Ik ging weg met een prachtig paar Sketchers voor gebruik tijdens mijn inwerkperiode. Als beginnend kok ben ik uit mijn element, en ik waardeer de hulp enorm. Ik ben een beetje bang dat mijn volgende bezoek gevaarlijk kan zijn voor mijn portemonnee! Hartelijk dank voor de assistentie, beste wensen!

Sander 2 jun 2023
Reageer
S

Nooit meer...

Ik heb een waterkoker en een ijsmachine bij hen gekocht voor zakelijk gebruik. De ijsmachine ging na een paar dagen kapot en er werd me verteld dat er binnen een paar dagen een ingenieur langs zou komen! Ik moest ze zelf bellen om ze eraan te herinneren! De ingenieur zei dat er onderdelen nodig waren en dat het wel drie dagen kon duren! Prima.... Ik kreeg een week later een e-mail waarin stond dat de onderdelen uit China moesten worden besteld en dat dit wel tot 10 dagen kon duren, geweldig.... Ik belde om te zien of we gewoon een vervanging konden krijgen omdat de club drukker werd vanwege het warme weer.

Sandra 23 mei 2023
Reageer
L

Nisbets kokskleding

Bij ons bedrijf, waar ik kok ben, halen we alle kokskleding in ieder geval bij Nisbets. De kleding hiervan is van goede kwaliteit, het gaat altijd lang mee en kan gewoon heet gewassen worden. Met alle vlekken die er regelmatig in komen is dit wel nodig. Ook de schoenen met bescherming hiervan bevallen altijd erg goed. Goede schoenen is voor mij erg belangrijk, omdat je als kok met veel extreem hete dingen werkt, wat je niet op je voet wilt krijgen. Dat soort brandwonden daar zit niemand op te wachten.

Gezien de goede kwaliteit van deze artikelen hebben we laatst voor het eerst ook wat kookgerei bij Nisbets besteld en tot nu toe bevalt ons dat ook erg goed. Of dit op lange termijn ook nog steeds zo is, durf ik hiervan echter niet te zeggen omdat we het daar nog niet lang genoeg voor in gebruik hebben. Verwacht ik natuurlijk wel gewoon dat ook de kwaliteit van deze artikelen gewoon goed blijft bevallen. Zo niet, dan zal ik dit zeker vermelden.

Linda 1 nov 2020
Reageer
C

Goede service

Ze hebben veel keuze en een goede klantenservice.
Ik heb veel dingen gekocht voor mijn nieuwe café en de prijzen waren redelijk.

Christina 6 okt 2020
L

Klopt, dat vind ik dus ook. Ze hebben zowel voor mannen als vrouwen hier veel keuze (nu heb ik het even over de werkkleding/schoenen). Vaak zijn koksbuizen etc. of voor mannen of ze zijn uniseks, maar dat zit nergens naar. Zo ook de schoenen. Hier heb je voor alles en iedereen wat wils.

Ook de producten voor in de keuken en het glas en servieswerk is hier zeker niet slecht. Dus goed dat je hier wat hebt ingeslagen, ik denk dat je daar een goede keus mee hebt gemaakt.

Linda 1 nov 2020
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2024.

Over Nisbets

Nisbets is al bijna 40 jaar dé leverancier voor de horeca. Het assortiment van hen is indrukwekkend, met meer dan 13.000 scherp geprijsde horecabenodigdheden en professioneel keukenapparatuur voor zowel professioneel- als thuisgebruik. Of je nu een professionele horecaondernemer bent of een hobbykok, je vindt alles wat je nodig hebt. Wat echt opvalt, is de snelle levering. Het merendeel van het assortiment is uit voorraad leverbaar en wordt de volgende werkdag al bij je afgeleverd. Daarnaast biedt Nisbets de laagste prijsgarantie, een 30-dagen-niet-goed-geld-terug garantie en gratis retourneren. Met een ervaren en vriendelijk klantenserviceteam dat deskundig advies biedt, loop je bij Nisbets geen enkel risico.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • http://www.nisbets.nl
  • info@nisbets.nl