Wilde t-shirt bestellen, was er helaas niet, toen aangeklikt hou me op de hoogte wanneer het er wel weer is. Twee dagen later: Hoera, je artikel is er weer.
Toen besteld en betaald met Ideal. 2-3 dagen later: "helaas uitverkocht" !!!
Dag later weer op site gekeken, er stond dat artikel er weer was. Toen opnieuw besteld en betaald met Ideal. T shirt gekregen, maar het geld van de 1e bestelling daar wacht ik nu nog op. Hetzelfde gebeurde me met een zwarte broek:
besteld + betaald, dan bericht hebben we niet meer. Een dag later hebben ze de broek weer wel. Maar ik wil eerst mijn geld van de zwarte broek terug voor dat ik weer iets bestel. Inmiddels ben ik al dagen aan het proberen te bellen met de klantenservice, maar dat lukt niet. Eerste geluid wat je hoort is een "in gesprek toon" of stem " helaas niet bereikbaar". Wat is dit voor ballentent. Helaas heb ik gedacht Marc-o-Polo heeft goede naam en heb dus niet naar reviews gekeken. Advies: bestel er niets on-line.
Bestelling gedaan en betaald (afgeschreven van mijn bankrekening) Geen orderbevestiging per mail ontvangen. Na een week toch maar bellen. Het geld zou binnen een week worden teruggestort en ik zou een nieuwe bestelling moeten plaatsen. We zijn inmiddels een paar wekem verder. Meerdere keren gebeld en gemaild maar nog steeds geen geld retour. Iedere keer de belofte dat het terug wordt gestort. Oplichters! Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Graag geld terugstorten volgens afspraak.
De afgelopen weken 3 maal getracht te bellen met de klantenservice van MarcoPolo. Of ze: zijn langer dan 20 minuten niet bereikbaar of verbreken meteen de verbinding na minuten lang gewacht te hebben of je krijgt iemand aan de lijn die je je vraag niet laat stellen en die zelf invult (en dus niet het juist antwoord geeft) en je meteen daarna wegdrukt. Enorm stressvolle ervaring. Wat me heeft overtuigd om nooit wat bij de webshop van Marcopolo te kopen!!! Wat een intens slechte service!
Goedemorgen
Ik heb een bestelling geplaatst van een dames blouse en betaald .
Maar ik zag geen bevestiging mail komen.
Ik gemaild hierover,maar kreeg een bericht in het Engels terug.Ik spreek helaas geen Engels maar begreep eruit dat ik wegens drukte nog wel 4 weken geduld moest hebben voor dat ze contact met mij konden opnemen. Nou toen dacht ik dan maar bellen zeker 2 uur mee bezig geweest.Kreeg weer iemand aan de tel.die Engels sprak die vroeg heeft U met Ideal betaald.
Ik antwoordde ja dat klopt ,die man vertelde er waren problemen met ideal. En ik moest maar opnieuw bestellen met een andere betaalwijze
Maar wanneer krijg ik mijn geld terug gestort.Dit vertrouw je toch echt niet meer.
Ik had me zo verheugd op mijn blouse want ik ga op vakantie en dacht die daar te kunnen dragen.
Dus mooi niet,en mijn geld kwijt.
Ik geloof bijna niet dat ze dit nog zullen terugstorten.
Ik zal het iedereen afraden om bij Marco polo nog iets te bestellen.
Ik lees heel veel reviews met een soortgelijk verhaal.
Mensen jullie zijn gewaarschuwd voor dit bedrijf.
Gr
Heb een week geleden bestelling via mijn account gedaan en via iDEAL betaald. Bestelling werd ondanks afgeschreven betaling niet geregistreerd. Daarom bestelling nogmaals die avond maar dan op factuur gedaan. Hierover 3 berichten verstuurd naar Marco Polo, niets vernomen. Nu een week later artikelen ontvangen met, helaas, alsnog een factuur. Gebeld en, na lang wachten iemand gesproken. Problemen met iDEAL zijn bekend en mijn mails waren ontvangen maar niets mee gedaan. Ik moet de factuur betalen ongeacht of de iDEAL betaling op tijd terug wordt gestort. Anders volgt een aanmaning. Omdat er 2 bestellingen zijn (niet dus, 1e was immers niet geregistreerd)kan men zaken niet onderling verrekenen. Voor mij toch een smetje, dat je interne problemen door je klant laat oplossen. Ondertussen ruim 3uur besteed aan (Engelstalige)mails en bellen na lang in de wachtstand zitten wachten. Hele gedoe wekt irritatie op. Niet de service die ik van de winkels kreeg. Bestelling duurde overigens geen 1-2 dagen maar 5 dagen, dat je het even weet als er wel haast bij is.
Op 19 juli is mijn retour in Hengelo ontvangen. Nu 4 weken later nog steeds geen bericht ontvangen of mijn geld retour gezien. Ik heb al 10 mailtjes gestuurd en gebeld.... Heel fijn een klantenservice... Van zo'n duur merk verwacht je topservice, maar dit is echt bagger.
Ik ben tevreden met de kleding, maar wat een schijtbedrijf!!
Wat reageren ze dan precies op de mailtjes en wat zeggen ze aan de telefoon? Bij mij zijn ze wel gewoon redelijk bereikbaar en heb al meermaals goed contact met ze gehad. Moet wel eerlijk zeggen dat, na het lezen van de overige reviews, veel mensen nare dingen ondervinden met Marc O'Polo.
Bestelling gedaan.
Bij betaling kreeg ik fout melding.
Bedrag wel afgeschreven.
In account niets terug te vinden van de bestelling.
Klantenservice niet te bereiken.
Hoofdkantoor Amsterdam ook onbereikbaar.
Mail word niet op gereageerd.
Grote kans dat we net als velen ons geld kwijt zijn.
Dit ruikt naar oplichting.
Op 6 augustus een jurk besteld bij marco polo, 89 euro betaald en afgeschreven. Geen bevestiging gekregen. Na een mail naar de klantenservice hierover, kreeg ik als antwoord: wij hebben het druk en behandelen geen individuele gevallen. U moet geduld hebben, het kan wel 4 weken duren. Zo ga je niet met klanten om.
Ik lees alleen maar reviews over dat ze niet hun afspraken nakomen, lees titels met opgelicht. Je bent helaas niet de enige. Druk hebben is geen reden om de klant niet goed te helpen. Spijtige zaak, waarschijnlijk lezen ze de reviews en recensies over hun eigen bedrijf ook niet. Dit gaat ze klanten en geld kosten. Overigens mag een klantenservice je nooit 4 weken laten wachten, dit mede omdat je maar 2 week hebt om je geld terug te vragen überhaupt.
Bestelling geplaatst op 5 juli. Ik kreeg een foutmelding bij de betaling. Bedrag was wel afgeschreven maar een bevestiging ontving ik niet. Ook in mijn account overzicht staat dat ik geen bestelling heb staan. Tot 2 maal toe de klanten services een mail gestuurd, 1x in het NL geschreven en 1x in het Duits. Voor NL klanten is momenteel geen optie om telefonisch contact op te nemen. Ik krijg geen enkele reactie.
Op 1 juni heb ik twee shorts besteld en online betaald voor €134,85.
Ik heb wel een klantennummer gekregen
, dat ik vermeld bij mijn communicatie naar hen. Ik heb geen enkele info gehad over levering. Ook vijf e-mails zijn nooit beantwoord.
Ik wil nu graag mijn geld terug en heb een betaalverzoek verstuurd. Ik koop al jaren hun kleding in winkels tot volle tevredenheid, maar online is mijn mening over hen gekelderd. Iemand advies wat te doen?
Bij marc-o-polo.com 2 blouses besteld voor zo'n 160 euro. Ik heb betaald echter nooit een orderbevestiging ontvangen. De klantenservice is niet bereikbaar. Ik heb t dagen geprobeerd. Op mijn mail met betalingsdetails wordt niet gereageerd. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.
Wees gewaarschuwd als je hier iets besteld.
Besteld en betaald; geen bevestiging en geen reactie van de klantenservice; 164,90 weggegooid??Ik wacht nog steeds op antwoord; ik heb een screenshot van de betaling via IDeal gestuurd. Dit heeft niet geholpen. Hopelijk wil iemand er naar kijken; De klacht wordt geblokkeerd door steeds een langere review tekst te eisen?
Duur dames donsjas online gekocht. De volgende dag retour gezonden omdat de jas te groot was. Ben nu twee weken verder en nog mijn geld niet terug gekregen. Mail gestuurd, maar deze wordt niet beantwoord. Dan maar even bellen met de klantenservice. Kunnen je niets vertellen, dan enkel en alleen dat de jas vanaf het depot in Hengelo (tussen station ) naar Duitsland wordt verzonden en dat ze het druk hebben. Verder geen enkel concreet antwoord. Kan beter volgende keer via Zalando of een andere website iets kopen dan rechtstreeks via Marc O'polo. Niet eens een bevestiging krijg je dat de jas retour is ontvangen. Zeer slechte service
Iets dergelijks overkomt mij nu. Ik wacht al 5 weken op terugbetaling van een artikel dat ik heb geretourneerd . De Servicedesk reageert niet eens meer. Telefoneren heeft ook geen zin. Hoe kom ik aan mijn geld????
Skara jeans in maat 27/32 besteld. Snelle levering, maar verkeerde maat geleverd. Onmiddelijk teruggestuurd en klantenservice gemaild dat ik niet mijn geld terug wil, maar de broek in de juiste maat. Klantenservice antwoordt dat ze helaas geen omruilservice hebben. Nogmaals gemaild dat ik niet wil omruilen, maar het bestelde product wil. Klantenservice antwoord dat dat niet kan. Nogmaals gemaild dat ik een klacht over de klantenservice wil indienden. Klantenservice antwoordt dat dat alleen bij de klantenservice kan. Dit is mijn laatste bestelling bij Marc O'Polo.
De website is erg langzaam, zeker met ons internet duurt het soms een minuut voordat een pagina volledig is geladen. Best jammer want www.marc-o-polo.com is wel een mooi en overzichtelijke website. Wat ik net ook las in een andere review, redelijk wat jongeren dragen dit merk, ouderen nog niet, wie weet in de toekomst. Vind het persoonlijk wel een casual merk qua look maar ook niet meer dan dat. Prijs valt me reuze mee overigens maar het feit dat de website zo traag is houdt mij tegen hier iets te kopen, wat ik eerst wel van plan was.
Ik vind het kleding merk Marc O'Polo erg mooi, duur maar mooi. Mijn zoon van 18 is er ook gek van en koopt er vijwel alle kleding van (uiteraard van zijn eigen zakgeld, want voor mama is het te duur). Je ziet ook steeds meer jongeren die dit merk dragen, logo valt immers ook wel op zo groot op het shirt.
Er zijn 16 reviews geschreven over Marc O'Polo op Reviews.nl. Met een 1.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.