Lidl-Shop.nl

Lidl-Shop.nl

2.6 reviewscore • 13 reviews
A

Goede producten, snelle levering

Onlangs heb ik 4 lattenbodems besteld bij Lidl, die keurig waren verpakt en eenvoudig in elkaar te zetten waren met de bijgeleverde handleiding. De levering was zelfs sneller dan verwacht, wat me verraste. Lidl brengt altijd verzendkosten in rekening, zelfs bij grote bestellingen, wat het enige minpuntje is. Ik heb al vaker goederen bij Lidl online besteld en tot nu toe heb ik altijd ontvangen wat ik heb besteld, zonder enige klachten over de producten, leveringen of verpakkingen. Je kunt naar mijn mening prima online bestellen bij Lidl. Ik kan echter geen uitspraak doen over de service, omdat ik daar nog geen ervaring mee heb.

Anneke 20 aug 2023
Reageer
H

waar zijn onze matrassen?

2.2.24 2 matrassen besteld online die 23.2.24 zouden worden afgeleverd. sindsdien niets ontvangen, geen communicatie en geen mogelijkheid iemand te bellen en dat terwijl de betaling 2.2 al heeft plaats gevonden. problemen kunnen gebeuren maar LIDL neem contact met ons op!! Bel ons of mail ons of beter nog stuur ons de matrassen.

Henk Buitelaar 8 mrt 2024
Reageer
A

Teleurstellende aankoop

Onlangs kocht ik de Parkside Cordless Combi-shear PGSA 12 A1 bij de Lidl-winkel in Zutphen, die momenteel in hun folder wordt geadverteerd. Helaas was dit een van de grootste teleurstellingen van het jaar. Na slechts 2 minuten gebruik liep het grasmes al vast. De snijbladen raakten elkaar enigszins, maar na een paar minuten liep het opnieuw vast. Proberen de bladen te buigen had geen zin, want dan zou het apparaat het gras niet meer kunnen knippen. Bovendien werd er geen accu meegeleverd, wat duidelijk was aangegeven. De accu voor dit apparaat verschilt echter van die van mijn Parkside boormachine. Dus moest ik ook een nieuwe accu kopen, en daarbij nog een passende oplader. Al met al bleek het een kostbare en teleurstellende aankoop.

Arie 5 sep 2023
Reageer
K

Slechte klantenservice

Ik heb mijn eerste melding van een defecte Parkside sabelzaag bij de Lidl-webshop gedaan op 18/7. Op de zaag staat nog een garantie van anderhalf jaar. Lidl heeft de klacht doorgestuurd naar de leverancier Kompernass (nog nooit van gehoord). Die reageerde binnen een week met de mededeling om een factuur en de klacht te mailen. Dat heb ik direct gedaan. Maar reageren doen ze niet. Op 28/7 een herinnering gestuurd naar Kompernass gestuurd maar geen reactie. 15/8 opnieuw melding bij Lidl gedaan, zij hebben de klacht opnieuw doorgestuurd naar Kompernass. Na anderhalve week kwam een mail met de mededeling dat de nieuwe zaag pas vanaf week 39 geleverd kan en het verzoek om de zaag op te sturen naar Kompernass, dat heb ik direct gedaan . Omdat het te lang duurt en ik hem nodig hebt, heb ik aan Kompernass gevraagd om een sabelzaag met accu te krijgen met bij betaling maar dat kon niet. De vraag om geld terug te krijgen wordt niet op gereageerd. De zaag heb ik bij Lidl gekocht dus moeten zij het maar oplossen. Van Kompernass verwacht ik niets. Ik wil geld terug.

Kees 2 sep 2023
Reageer
C

Verkeerd matras geleverd

Ik had een matras gekocht: 1 x Hn8 Schlafsysteme 7-zones pocketveringmatras GELSTAR XXL (140 x 200 cm, Medium). Deze is na 2 weken netjes geleverd, maar het was een totaal ander matras dan op de Lidl webshop. Het gewicht klopte niet, de dikte was anders en de stof leek totaal niet op de foto's. Dit matras leek in de verkeerde doos te zitten. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben ervoor gezorgd dat het matras werd opgehaald en een nieuw matras werd besteld. Nu moet ik echter weer 2 weken wachten. Ik hoop dat het nieuwe matras wel overeenkomt met de beschrijving op de Lidl-website.

Christien 30 aug 2023
Reageer
A

Problemen met Lidl webshop

Ondanks eerdere problemen met Lidl, besloot ik opnieuw iets te bestellen via hun webshop. Na enkele dagen ontving ik echter een pakket met stofzuigerzakken in plaats van mijn bestelling. Net als de vorige keer kreeg ik geen reactie van de klantenservice via WhatsApp en Twitter. Gelukkig werd ik later op de avond via een ander kanaal geholpen door Jerome, wat de situatie aanzienlijk verbeterde. Nu wacht ik af op de inhoud van het volgende pakketje.

Andre 29 aug 2023
Reageer
H

Defecte tv binnen garantieperiode

Ik heb 1,5 jaar geleden een Grundig tv gekocht via de webshop van Lidl. Nu vertoont de tv diverse storingen. Ik heb dit gemeld via e-mail en app, maar het bedrijf dat de reparatie zou moeten uitvoeren, vermeldt dit model niet in hun productlijst. Na twee weken heb ik alleen maar beloftes ontvangen en dezelfde e-mail, maar nog steeds geen adequate oplossing. Dit is ronduit teleurstellend, vooral omdat het binnen de garantieperiode valt. Ik verwachtte betere service van een groot bedrijf als Lidl. Ze verkopen het product wel, maar bieden geen service (reparatie of vervanging) binnen de garantie.

Heleen 15 aug 2023
Reageer
M

Slechte service

De klantenservice van Lidl is verschrikkelijk! Ik ben nu al 2 uur in gesprek met een medewerkster om het volgende probleem op te lossen: ik heb een matras besteld via de Lidl+ app en wilde de hardheid van het matras wijzigen. Er werd mij verteld dat ik de bestelling moest annuleren en opnieuw moest plaatsen. De bestelling werd geannuleerd door de medewerkster. Nu worden er opeens bezorgkosten en toeslag van €15,- in rekening gebracht, terwijl dit in eerste instantie niet het geval was. Ik heb bewijs (foto's) gestuurd waaruit blijkt dat deze kosten niet werden berekend toen ik via de Lidl+ app bestelde. Helaas begrijpt de medewerkster mijn uitleg niet. Ik heb geen vertrouwen in de service.

Martin 14 aug 2023
Reageer
M

Niet goed geinformeerd

Ik had een product besteld dat maar niet werd geleverd. Vervolgens nam ik contact op met de klantenservice, die beloofde het product opnieuw te sturen. Er werd gezegd dat ik niet hoefde te betalen voor dit product, omdat ik dit al voor het eerste product had gedaan. De tweede bestelling kwam echter wel aan, maar later ontving ik nog een e-mail van Lidl waarin stond dat er nog een openstaand bedrag was. Blijkbaar moest ik toch betalen voor het tweede product of het retourneren. Dit was echter nooit duidelijk aan mij gecommuniceerd. In de toekomst zou het fijn zijn als dit van tevoren aan de klant wordt meegedeeld.

Melissa 4 aug 2023
Reageer
H

Teleurstellende levering

Ik bestelde een accu slijptol met accu en lader bij Lidl. Deze zou worden geleverd door DHL, en de levering was netjes van tevoren aangekondigd met een tijdslot. Maar tot mijn verbazing werd het pakketje bezorgd door PostNL in plaats van DHL. Ik belde PostNL en zij beweerden dat dit het enige pakket was en dat ik het ermee moest doen. Een half uur later kwam er echter een DHL-bestelwagen en ontving ik eindelijk de slijptol zonder accu, zoals verwacht. Lidl had nooit aangekondigd dat mijn bestelling in twee delen zou worden geleverd, wat voor verwarring zorgde.

Harrie 3 aug 2023
Reageer
R

Tevreden met uitzondering van e-bike

Ik ben meestal erg tevreden over de producten van Lidl, maar ik heb spijt van de aankoop van de E-Bike. Dit is echter niet helemaal terecht. Ik had het instructieboekje niet goed gelezen en maakte een verkeerde opmerking over de E-Bike. Nadat een kennis me erop wees, las ik het boekje opnieuw en begreep ik mijn fout. Afgezien van het accu-slot ben ik over het algemeen tevreden over de E-Bike. Mijn excuses voor mijn eerdere negatieve opmerking.

Rob 2 aug 2023
Reageer
R

Goede producten, langere levertijden

Ik bestel regelmatig bij de Lidl webshop, wat over het algemeen goed verloopt. Helaas zijn de levertijden vaak langer dan aangegeven op de website, maar mijn bestellingen komen uiteindelijk wel altijd aan. Het is jammer dat Lidl nog steeds verzendkosten in rekening brengt, zelfs bij bestellingen boven de honderden euro's. Mijn ervaring met een incompleet product was eigenlijk redelijk. De klantenservice heeft me geholpen en het product is vervangen.

Remco 26 jul 2023
Reageer
J

Smarthome verlichting van de Lidl

Ik doe altijd boodschappen bij de Lidl en sinds kort weet ik van het bestaan van de Lidl webshop af. Ze verkopen echt bijna alles in de webshop van Lidl, van elektronica tot kleding. Je kunt het zo gek niet bedenken en ze hebben het.
Vorige week heb ik Smarthome verlichting besteld in de Lidl shop en ik had het de volgende dag al in huis. Philips Hue vond ik altijd aan de dure kant en ik wist dat Ikea ook iets soortgelijks heeft, maar aangezien ik toch altijd boodschappen doe bij de Lidl heb ik besloten om het in de Lidl shop te bestellen.
Over de webshop, betaling en verzending heb ik niks te klagen. Ook niet over de producten, want ik ben zeer tevreden met mijn Smarthome verlichting. Het werkt perfect en het ziet er echt schitterend uit. Daarom geef ik de Lidl shop de maximale beoordeling en ik weet zeker dat ik er in de toekomst nog vaker producten ga bestellen.

Johanna 22 jun 2021
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juni 2024.

Over Lidl-Shop.nl

Er zijn 13 reviews geschreven over Lidl-Shop.nl op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.lidl.nl
  • contact@lidl.nl