11-04-2021 een binnendeur op maat besteld bij Gamma online, we konden kiezen vanaf welke datum we die geleverd wilde hebben wij kozen 26-04-2021. Maar helaas op de gekozen datum geen levering (wel speciaal vrij voor genomen), Dus gebeld met de klantenservice naar vele minuten wachten kregen we te horen dat de deur pas geleverd wordt als we een bericht van de vervoeder krijgen, maar dat ze gingen uitzoeken wanneer dat de deur geleverd zou worden . Naar 4 dagen geen reactie dus maar weer bellen, ja sorry maar we zaten te wachten op een reactie van de leverancier die zegt dat het glas vertraging had maar 6 mei wordt de deur aangeboden bij de vervoeder. 7 mei een mail de deur wordt tussen 11.00 en 13.00 geleverd maar helaas weer geen deur dus maar weer de gamma gebeld tja heel spijtig mevr. maar we weten even niet waar de deur nu is??? 10 mei een mail van gamma als u 11 mei nog geen verandering in de leveringsdatum ziet wilt u ons dan weer bellen. Dus 11 mei maar weer gebeld met het besluit de koop te ontbinden aangezien wij er geen vertrouwen in hebben dat er nog een deur geleverd gaat worden, maar dat moest de dame even navragen of dat zo maar kon ze ging mij er 12 mei over terugbellen. Tot onze verbazing 11 mei om 21.00 een mail de deur wordt de volgende dag dus 12 mei tussen 13.30 en 15.30 geleverd maar het is nu 19.20 en we hebben nog steeds geen deur . Contact gezocht met de vervoeder die zegt dat ze even niet weten waar de deur op dit moment is. Wij zijn zeer teleurgesteld in de Gamma wat een slechte communicatie naar hun klanten toe. Wij gaan de koop ontbinden en zoeken wel een ander bedrijf om een binnendeur te kopen.
Ze mogen best wat doen aan hun klanten service in Enschede, die jonge mensen zijn zo onbeschoft en grof. Ze geven absoluut geen aandacht aan een korte vraag die ik had. Meisje (blond haar) was blijkbaar te druk met vakken vullen in plaats van klanten te helpen. “Ik heb t druk” zei ze ipv deze woorden uit te spreken, kan je dit op een ander vriendelijker manier zeggen? Na een paar seconden hielp ze een ander klant?? Was ze niet druk? terwijl ik nog in de buurt was. Ongelooflijk! Gamma team: train je mensen wat beter hoe om te gaan met klanten. Hoe je mensen behandeld is belangrijk: je klant journey is niet optimaal. Vriendelijk zijn, een glimlach, zelfvertrouwen hebben; het is basis gedrag voor werken met klanten vindt je niet?
Zelf je kleur verf laten mengen, dat kan bij de Gamma. Een tip van mij, laat hem dan wel even testen in de winkel en ook droog laten föhnen want anders is de kleur thuis ineens heel anders...
Maar dat je zelf je kleur kunt laten mengen is natuurlijk wel helemaal top, want waar kan dat verder nou.
Heel vaak vind ik een kleur net te donker of net te rood oid... hier kun je het precies zo laten doen als je zelf mooi vindt
Er zijn 3 reviews geschreven over Gamma op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.