Afgelopen 9 april airpods 3 besteld. Na 2 weken nogal niet binnen dus contact opgenomen via mail (want telefonisch zijn ze niet bereikbaar). Meerdere mailtjes gehad met ‘Brian’, hij vertelde mij dat de airpods momenteel niet op voorraad waren en dan het nog een week zou duren. Weer 2 weken later nog steeds niet binnen. Brian vroeg of ik de bestelling wilde annuleren, dus ik zei ja. Meerder mailtjes over factuurnummers etc, maar nog steeds mijn geld niet terug!!! Zijn nu 2 maanden verder. Bestel hier aub niets!!! 😡 - 4 juni 24
Bezoek de Facebook groep, daarin staan tips om je geld terug te krijgen. Had het mijne via die weg binnen 2 weken terug.
Wat is de naam van die Facebook groep groet Rob
Valt onder de webshop Ti 84 shop die al uit de lucht is gehaald. Als je besteld krijg je niets en ook je geld niet terug. Niets bestellen dus!
Niet bij deze site bestellen. Het is scam. Hij levert niet en stort je geld niet terug. Deze man is een charlatan. Wees gewaarschuwd. Google zijn bedrijf of zijn naam: amarsingh Balwantsingh, grote oplichter die al jaren mensen oplicht
Vorige week iPhone 15 besteld bij Gadgetfreakzz.nl. BESTEL HIER NIET! HET IS EEN OPLICHTER! Vorige week €1155 betaald sindsdien geen enkele reactie meer gekregen. Neemt geen telefoon op, beantwoord geen mails, antwoord niet via de chat! Hier laat ik het niet bij. Komende week aangifte doen bij politie en klacht indienen tegen deze persoon en zijn frauduleuze website!
Ordered a ps5, never arrived after false promises, then finally they offered a refund but money isn’t coming in. Plenty of lies, unreliable and have to chase them every single day! I am in touch with the guy every day and he always says ‘in house today’ and never happens!! Do not use , I hope they shut down their business, scam bags!!!
Your wish is being granted. All his webshops gave been shut down on court order. Bankruptcy proceedings have been started. Search for 'Ti-84shop en Gadgetfreakzz hulp' to join the bankruptcy case, without costs.
iPhone bestelt nooit gekregen , houden je aan het lijntje tot ze waarschijnlijk weer een nieuwe shop openen.
Inmiddels aangifte gedaan.
Allemaal beloftes maar niks nakomen, vragen of ik de aangifte wil intrekken als ze het geld overmaken maar vervolgens weer stil .
Zou zogenaamd in nieuwerkerk ad IJssel zitten, op dat adres zit een veevoederbedrijf.
De webshop valt onder Ti84shop. Dexe shop is door de rechter al offline gehaald. Gadgetfreakzz nog niet.
Eind vorig jaar zette hij het adres over naar Nieuwerkerk, voorheen op de Barbizonlaan in Capelle waar ook de andere nepshops zitten.
Het faillissement is inmiddels aangevraagd door de gedupeerden.
In eerste instantie kwam produkt niet. Na enige tijd toch ontvangen, maar na terugsturen werd niet binnen de wettelijke termijn geld terugbetaald. Na heel veel mailverkeer, met vaak vreemde antwoorden op mijn vraag of vragen vanuit de webshop hoe het pakje eruit zag, wat mij rekeningnummer is, hoeveel geld er teruggestort moet worden en loze beloftes, wordt na heel veel gedoe het geld teruggestort. Pas op: verschillende webshops; gadgetfreakzz, cosmeticessentials en ti84shop.nl, alles zelfde bedrijf!
Hello, I am experiencing the same, can you please tell me how you got your money back? Thank you! I have been promised a refund that never arrived and the guy even blocked me! I am fuming and lost money!
Hello, I continued to email and fill out the contact form of the company. I also advise you to file a report with the police and report it to the ACM (Consumer and Markets Authority)
It worked! The guy I was in touch with returned my money, just very disappointed about the whole experience! Thank you so much!
Amarsingh levert niets en betaalt je geld ook niet terug. Bestel uw spullen aub ergens anders! Bespaar jezelf de frustratie. Zelfde eigenaar als Ti84. Vreselijke ervaring! Wegblijven is het advies.
Een paar maanden geleden een ps5 slim besteld.Deze had ik binnen een week geannuleerd.Dus binnen de wettelijke 14 dagen. Maar tot op heden is mijn geld nog niet teruggestort op mijn bankrekening. Via de mail zijn ze onbereikbaar. Telefonisch ook niet bereikbaar.Hele slechte service.Daarna is de webshop van het net verdwenen.Maar via Facebook erachter gekomen dat vele andere mensen ook zijn opgelicht door deze meneer.Hij is via een andere website gewoon verder gegaan met zijn oplichtingspraktijken.
Het is nu meer dan drie weken geleden dat ik mijn bestelling plaatste voor een PS5 die zogenaamd op voorraad was en de volgende werkdag zou worden verzonden (of binnen een week volgens de e-mail met de orderbevestiging, wat uiteraard niet is gebeurd), twee weken sinds ik via e-mail contact opnam met TI-84 om de bestelling te annuleren en mij een volledige terugbetaling te geven, en een week sinds ik via WhatsApp contact opnam met TI-84 om de terugbetaling uit te voeren, omdat ze niet op e-mails reageren. Telefoongesprekken komen niet tot stand. Mijn WhatsApp-berichten werden vorige week beantwoord met 'het is de bedoeling om de PS5 deze week te versturen', wat uiteraard niet gebeurde. Een gerenommeerd bedrijf zou niet op deze manier te werk gaan met gebroken beloften of 'intenties' en een totaal gebrek aan klantenservice; Dit is duidelijk geen manier van zakendoen. Ik raad iedereen die op zoek is naar de producten op hun website aan om een andere verkoper te gebruiken.
Deze site is inmiddels op last van de rechter gesloten.
Er is ook een faillissement aanvraag gestart.
Leverd geen product en terug betalen zijn ze ook niet de vlotste mee!!!! 3 februari bestelling geplaatst vervolgens 22 februari geannuleerd omdat er niks werd geleverdbde zelfde wel een creditnota ontvangen. Maar tot de dag als vandaag nog geen geld terug mogen ontvangen! Dus als je verstandig vermijd je de deze webcite!!!
Deze site is inmiddels op verzoek van de ACM door de rechter gesloten.
Een faillissement aanvraag loopt via onze aktie groep. U bent welkom u aan te sluiten bij het faillissement.
Op 29 december PlayStation 5 besteld.
Op 8 februari, na veel berichten, reminders, telefoongesprekken, uiteindelijk een credit nota ontvangen.
Maar tot op heden nog steeds geen product noch mijn geld terug.
Ze houden je aan het lijntje en beloven elke keer opnieuw om dit in de komende 48h op te lossen.
Op 22 december 2023 bestelde ik een PS5 Slim Digital Edition. Ik heb betaald en ontvang direct een factuur (INV193633). Op de site van TI-84 stond vermeld dat deze binnen een week geleverd zou worden.
Ik heb meer dan een week gewacht en er is niets afgeleverd. Ik heb op 3 januari 2024 een e-mail gestuurd naar TI-84 en kreeg op 8 januari 2024 een antwoord waarin stond dat de PS5 over ongeveer nog een week geleverd zou worden. Ik heb nog een week gewacht en er is niets afgeleverd.
Op 17 januari heb ik mijn bestelling (ORD139658) via e-mail en WhatsApp geannuleerd en ik heb ze 5 werkdagen de tijd gegeven om een terugbetaling te krijgen. Ik kreeg een antwoord via WhatsApp met het verzoek om een vriendelijk annuleringsverzoek. Ik antwoord dat ik het daarmee eens ben.
Op 18 januari kreeg ik een WhatsApp-bericht waarin stond dat ze op maandag 22 januari fysiek op kantoor zouden zijn en de terugbetaling 's ochtends zouden doen, en dat ze op dezelfde dag een screenshot van de terugbetaling zouden delen om het af te ronden de situatie. Op maandag 22 januari,
Ik heb nog geen screenshot ontvangen van de terugbetaling, noch van de terugbetaling. Daarom heb ik via e-mail en WhatsApp (op 23 januari) een bericht naar TI-84 gestuurd om hen eraan te herinneren de terugbetaling af te ronden, en om hen te informeren dat ik niet langer zou wachten.
Ik zal mijn situatie openbaar melden op de reviewsites, een klacht indienen bij de Consumentenautoriteit en bij de politie. Ik neem contact op met een incassobureau om een procedure te starten om mijn geld terug te vorderen.
Mijn advies is om dit bedrijf te mijden en daar niets te bestellen.
Op de site van de Consumentenautoriteit (ACM) kunt u wat informatie vinden over de huidige situatie van deze webshop.
Zoek naar "ACM legt webwinkel Ti-84shop last onder dwangsom op".
Hierbij wat geïnformeerde communicatie via de Ti-84shop:
https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-legt-webwinkel-ti-84shop-last-onder-dwangsom-op
Beste Pedro. Als je nog geen lid bent, sluit je aan bij de groep TI-84shop en Gadgetfreakzz hulp op Facebook.
Graag zou ik samen met jou iets willen doen tegen TI84 shop.
Gezamenlijk kunnen we meer doen.
Laat maar weten of je dat wil.
5-12-2023 ps5 slim digital edition besteld voor €399,95. Duurde heel lang, was moeilijk te leveren, op 28-12-2023 geannuleerd en wacht nog steeds op mijn geld.
Heel veel contact via app gehad want bellen lukt niet en op mailen wordt ook niet gereageerd.
Elke keer loze beloften dat er terugbetaalt zal worden, nu is het klaar en heb de acm ingelicht en aangifte gedaan bij de politie.
Moet afgelopen zijn met dit bedrijf wat geen afspraken nakomt.
Koop echt NOOIT hier iets meer
Naast ik op stevige toon heb verteld dat ik politie zal in schakelen en een terugbetalingstermijn heb gegeven van 24 uur, kreeg ik binnen die 24 uur mijn geld teruggestort en de vraag of de aangifte nu is ingetrokken
Eind december IPhone besteld als kerstkado voor mijn zoon. Na enkele dagen blijkt de telefoon niet te worden verzonden. Moeilijk contact met het bedrijf. Bestelling geannuleerd. Kregen creditnota maar geen terugbetaling! Aangifte bij politie Acm en consumentenbond! Maakt totaal geen indruk! Bovendien blokkeert de eigenaar reviews van mensen!! Nu via onze rechtsbijstand laten lopen. Heel erg dat dit bedrijf zo door blijft gaan! Dus mensen die aangifte bij politie en andere instanties om dit bedrijf te stoppen!!
PlayStation 5 besteld op 1/12/23. Na paar weken geannuleerd wegens niet op voorraad, hield mij aan het lijntje met excuses. Tot op heden nog geen geld terug gekregen nadat ik creditnota ontvangen had dat het uiterlijk 14 dagen later op mijn rekening zou staan. Deze webshop is pure oplichting! Verdere stappen zijn gezet met politie en nu haal ik de Nederlandse kranten erbij!
Lang verhaal kort gemaakt .. mijn zoontje heeft gespaard voor ps 5 voor 777 euro in 2022..
Ging kapot .. terug gebracht voor reparatie.. tot op heden .. geen oude PlayStation.. geen. Nieuwe PlayStation zoals beloofd .. en klap op de vuurpijl zou ik mijn geld terug krijgen wat ik tot op heden nog niet terug heb.. bijna jaar verder vanaf reparatie.. flut bedrijf.. advocaat erop gezet .. ga ook aangifte doen
Dus wees gewaarschuwd
Ik bestelde een PS5. Was op voorraad, maar werd nooit verzonden. Steeds kwam er een week bij. Na annuleren werden de berichten nog vager. Het geld komt en komt het niet stuur dan bericht. Dat deed alarmbellen rinkelen.
Uiteindelijk via aangifte, melding bij de ACM en door het inzetten van een incassobureau mijn geld terug weten te krijgen.
Ik kwam er al snel achter dat de eigenaar zowel nep reviews post als mensen onder druk zet goede reviews te schrijven.
Inmiddels heeft de ACM een dwangsom opgelegd en is er een Facebook groep (200+ leden) die mensen helpt hun geld terug te krijgen.
U bent gewaarschuwd.
Op 13 november een PS5 besteld en vooruitbetaald en tot op heden niets ontvangen. Het antwoord is enkel, ja volgende week, of dan weten we meer. ‘We doen ook maar ons best. Nee het is een ramp en daarom heeft de ACM ook al gesommeerd om orde op zaken te stellen. De herkomst van de PS5 is dubieus. Bij een vriend werd na vele weken wel
Geleverd maar met gebroken zegel, en duidelijk een apparaat dat reeds aan is gezet. Refurbished? De producten zijn niet voor niets ‘goedkoper’ , deze zwendel stinkt en het is tijd voor verdere stappen. Ik zou vandaag uitsluitsel krijgen, ik verwacht het al niet, dus morgen op mijn verlof dag is het tijd geworden om aangifte te doen. Mocht iemand willen aansluiten dan maken we er een class Action suit van.
Er zijn 44 reviews geschreven over GadgetFreakzz op Reviews.nl. Met een 1.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Slecht.