Doublepoint

Doublepoint

4.4 reviewscore • 8 reviews
H

Super winkel voor high end speakers

Super winkel met personeel die echt weet waar ze over praten. Als je op zoek bent naar high end speakers, is er geen betere plek dan Doublepoint. Geen idee of er meerdere vestigingen in het land zijn maar wij gaan altijd naar Hillegom en personeel van deze vestiging helpt ons altijd geweldig. Heb er zelf nu ook wel wat verstand van maar telkens sta ik versteld over de informatie die ze me kunnen geven over elk afzonderlijk product. Grote aanrader om dus voor speakers naar een Doublepoint winkel te gaan of anders naar de website Doublepoint.nl.

Gr. Harmen

Harmen 23 dec 2024
Reageer
M

Snelle levering

Snelle levering en antwoorden worden snel gegeven aan de telefoon. Vriendelijk en vakkundig.
Het bestellen gaat ook vrij gemakkelijk en is vrij simpel. Bij het bestellen nog een persoonlijke code mogen krijgen!

MRCO 2 sep 2025
Reageer
E

Tevreden!!

Gebruik gemaakt van de laagste prijsgarantie mogelijkheid op de website. Hier werd vrij snel een directe opvolging op gedaan.
-5% werd toegepast. Na bestelling volgde dhl de zending snel op/na!

EJG 24 aug 2025
Reageer
A

Zoals omschreven, confirm

Geen op- of aanmerkingen!. DHL tracking vertelde mij luid en duidelijk de status. Product zoals vermeld op de website. Dank u wel. Tot de volgende keer.

A. 21 aug 2025
Reageer
N

Van ons mag je meer verwachten

Luidt de slogan. Drie jaar geleden een Klipsch subwoofer aangeschaft (SPL-150). Helaas is deze voor de tweede keer (!) in drie jaar defect gegaan. In dit geval een dikke pluim voor Doublepoint. De versterker van de subwoofer is zonder discussie weer vervangen incl. 1 jaar garantie.
Als ik ze nodig heb, staan ze er.

Nils van Laar 18 aug 2025
Reageer
K

Alles naar wens gegaan

Op het aankoopproces geen opmerkingen. De bestelling in handen van DHL was correct te volgen via de mail en de website van DHL.
Het contact vooraf met de winkel verliep vrij snel en na een reactie vanuit mijnderzijds, werd er direct gebeld.

Kelly 18 aug 2025
Reageer
D

onjuiste informatie, moeilijke communicatie

Op 28 juli en 31 juli 2025 heb ik online via de website van DoublePoint verschillende producten gekocht, waaronder twee Klipsch RF-7 III Vloerstaande Luidsprekers en een Klipsch RC-64 III Centerspeaker. De totale aankoopwaarde is € 6103,80. De eerste bestelling is in termijnen betaald (de eerste van de drie termijnen is betaald), de rest van de bestellingen is direct bij de bestelling volledig betaald.
Zoals altijd vermeld op de website doublepoint.nl sinds de aankoop, hebben de eerste twee bestelde producten een levertijd van 3-5 werkdagen en de rest een levertijd van 1-2 werkdagen (voor de eerste twee producten staat de levertijd ook op de factuur).
Tegelijkertijd heb ik telefonisch en per e-mail contact gehad met DoublePoint. Telkens werd mij verteld dat DoublePoint de producten vóór het einde van de week ontvangt en begin volgende week verder levert. Vandaag (18 augustus 2025) is het drie weken later. Er is tot nu toe nog geen product van DoublePoint geleverd. Op 11 augustus 2025 stuurde Doublepoint mij een e-mail met de melding dat mijn bestelling bij Doublepoint door DHL was verzonden. Toen ik echter (ook vandaag) de link in diezelfde e-mail controleerde, meldde DHL dat de zending nog niet eens door de koerier was ontvangen.
Op 6 augustus 2025 heb ik Doublepoint per e-mail verzocht om een aantal producten (kleinere speakers, kabels en stekkers) ter waarde van € 890,63 te annuleren. Zes dagen later werd mij gevraagd om het IBAN-nummer voor de terugbetaling te vermelden. Ik heb dezelfde dag nog geantwoord. Tot op heden is er nog geen terugbetaling gedaan.
Gezien mijn ervaring tot nu toe verstrekt Doublepoint momenteel onjuiste informatie over de beschikbaarheid en levering van producten. Dat is misleidende handelspraktijken richting hun klanten. In tegenstelling tot de levertijd van 1-5 werkdagen die bij aankoop van hun producten wordt genoemd, is de werkelijke levertijd in werkelijkheid extreem lang – in mijn geval is dat enkele weken en er is geen garantie dat de levering snel zal plaatsvinden. Als je om updates vraagt, krijg je steevast het antwoord dat ze alle producten vóór het einde van de huidige week ontvangen en dat je alle bestelde producten begin volgende week ontvangt. Laat je niet misleiden. Wees je ervan bewust dat dit elke week gebeurt. Voor een totale bestelling van € 6103,80 verwacht je een veel professionelere en serieuzere commerciële houding. Dergelijke oneerlijke handelspraktijken zijn ten strengste verboden door de Nederlandse wet op de consumentenbescherming, die valt onder het Burgerlijk Wetboek (artikel 6.3.3A, met name artikel 6:193a e.v.).
Ik heb Doublepoint zojuist een e-mail gestuurd waarin ik hen heb laten weten dat ik bereid ben om vanaf vandaag nog drie dagen te wachten voordat ik al mijn bestellingen bij Doublepoint annuleer.

DragosD 18 aug 2025
Reageer
D

Goede klantenservice Doublepoint

Heb hier 2 nieuwe Denon speakers gekocht. Was wel irritant want nadat ik het had besteld, zag ik dat ze elders nog goedkoper waren. Had dus met de klantenservice contact opgenomen en binnen een uur had ik al een mail terug dat ik het verschil terug zou krijgen! Heel goed geregeld klantenservice van Doublepoint en de speakers zijn geweldig!

Donnie V 12 jan 2025
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van september 2025.

Over Doublepoint

Er zijn 8 reviews geschreven over Doublepoint op Reviews.nl. Met een 4.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Geweldig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://doublepoint.nl
  • info@doublepoint.nl