Het begon met de Wasmachine 1, die na korte tijd niet meer open ging waardoor hij onbruikbaar was en daarnaast mijn volledige was ook nog beschimmeld was. Vergoeding? nee natuurlijk niet.
Nou goed, Wasmachine 2, we geven het nog een kans, een foutje kan gebeuren toch?! Het heeft misschien een maand geduurd voor dat deze de een na de andere foutmelding gaf. Het ging om de afvoer van het apparaat waardoor ik dus telkens handmatig het water er uit moest laten lopen via het kleine slangetje. Het apparaat was dus weer onbruikbaar.
Je kunt begrijpen dat de frustratie nu al flink oploopt en natuurlijk eiste ik mijn geld terug omdat ik geen vertrouwen meer heb ik het hele bedrijf. Hier werd natuurlijk niet naar geluisterd maar in de plaats daarvan kreeg ik na lang heen en weer mailen het volgende bericht en ik citeer: "Wij zullen daarom uw nieuwe toestel grondig laten testen op het moment dat wij deze gaan leveren. Indien er wat gebeurt met het nieuwe toestel binnen een bepaalde tijd, dan zullen wij kijken naar een andere oplossing.” Nou vooruit we geven het nog 1 kans, ik heb ze zelfs gezegd bij het uitkiezen van een "nieuwe" dat het me niet uitmaakt welke ik krijg zolang hij gewoon z'n werk doet, dus "kies zelf maar welke jullie nu opsturen".
En alsof dat nog niet genoeg was, kwam de bezorger van wasmachine 3 met een houding alsof hij er helemaal geen zin in hadden en een gezicht op onweer. Ze hadden zelfs het lef om te zeggen: "Oh, heb je hem niet even zelf losgekoppeld? Ja, dat had je wel moeten doen". Pardon? Als jullie nou eens een wasmachine leveren die functioneert hoeven jullie hier niet om de haverklap te komen en hoeft ie niet losgekoppeld te worden!!!
Nou nu voel je hem vast al aankomen: WASMACHINE 3. De 3 staat hier ff centraal want WASMACHINE 3 heeft het maar liefst 3 WEKEN volgehouden! Ja je hoort het goed! 3 weken. De wasmachine lekt volledig aan de onderkant van het apparaat (niet het filter oid) en staat volledig in een plas water te draaien. Ook lekker veilig jongens.
Toen ik dit meldde, werd er weer alleen maar aangeboden om het product te “repareren”. Serieus? Wie heeft er nog vertrouwen na drie defecte wasmachines en al het gedoe dat ik heb meegemaakt? Het is belachelijk dat er na al deze ellende nog steeds geen geld wordt teruggegeven.
Dit is echt onacceptabel. Bestel hier niet!
Slecht bedrijf is het, er werken geen normale mensen. Ze intimideren je in je eigen huis, maken er een grote baggerzooi van en bedriegen je waar je bij staat. Leveren slechte producten en nemen geen verantwoording.
Ik kan alleen maar zeggen dat bij de Witgoed Outlet sprake is van nette prijzen en een hoge kwaliteit. Ze zijn heel betrouwbaar en geven de juiste informatie, e zijn echt eerlijk over wat ze verkopen. Bij de klantenservice denken ze ook heel goed met je mee en daar heb ik dan ook een fijne ervaring mee.
De leveringen zijn ook erg snel en goed. Niks op aan te merken. Vorig jaar ook al gebruik van gemaakt en toen kwamen ze later op de avond, vriendelijk en vrolijk, alles netjes afgewerkt, heel fijne mensen.
Het enige wat ik mensen kan zeggen is niet doen want het is een louche bedrijf. Ze verkopen je gewoon rommel en dat wil zeggen dat ik meer dan 500 euro kwijt ben en waaraan. aan niks goeds in ieder geval. Mijn wasmachine doet het nog steeds niet en de machine is gewoon helemaal kapot geleverd. Er was dan ook 0 service ze waren ineens niet bereikbaar en garantie?? Dat woord kennen ze niet, nee ik kom hier niet terug. Belachelijk hoe zeje te woord staan en gewoon latenzitten
Ik zou een product willen bestellen bij de Witgoed Outlet, maar ik had eerst nog een paar vragen want ik moest wel zeker weten dat de producten ook goed zouden passen bij mij qua aansluitingen enz. altijd zoveel gedoe als het mis is. Nou eerst de klantenservice benaderd en zij hebben me snel geholpen, erg vriendelijke mensen en ik sprak Lauren wat een topper. die moeten ze daar houden! Ik heb toen een bestelling geplaatst en dat was ook snel geleverd en allemaal dik in orde.
Ik kan er eigenlijk best kort over zijn, of ik nog een keer ga bestellen geen idee. Maar de service van personeel is eigenlijk wel goed en kunnen vragen ook goed beantwoorden en zijn ook vriendelijk. Het probleem zit hem in het bezorgen. Ze kwamen aan en de wasmachine stond ineens in de woonkamer. zonder iets te zeggen en weg was de verzorger, dit kan toch niet zomaar? Toch jammer dat het zo moest lopen, want afspraken komen ze dan niet na. Het kan vele malen beter en ik had ook wel een excuus verwacht maar nee.. daar wacht ik nog steeds op.
Er zijn 6 reviews geschreven over De Witgoed Outlet op Reviews.nl. Met een 2.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.