De Vakantiediscounter

De Vakantiediscounter

2.3 reviewscore • 91 reviews
Y

Nooit meer Vakantiediscounter

Ik vermoed dat de Vakantiediscounter goede kwaliteit levert zolang je hen niet nodig hebt voor extra hulp. Maar van zodra je een vraag of opmerking hebt, begint het circus. Wij ondervonden nu het probleem dat er 'inclusief directe vlucht' beloofd werd, terwijl er niet eens directe vluchten bestaan naar de desbetreffende bestemming! Aangezien het een bestemming was die we nooit eerder bezochten, wisten wij dit niet en waren we heel blij een directe vlucht te kunnen boeken. Helaas bleek dit niet waar, hier kwamen we plots zelf achter tijdens het mailverkeer. Ik kan er helemaal in komen dat een vlucht wijzigt, zolang wij ervan op de hoogte gebracht worden. Echter iets beloven dat niet bestaat, dat is puur bedrog. Zoals hieronder reeds een aantal keer vermeld werd, zijn zij nagenoeg onbereikbaar wanneer je hen nodig hebt: 2x 1 uur in de wacht gehangen, maar na een uur word je eruit gesmeten. Mails worden extreem traag of met AI beantwoord, je krijgt 5 verschillende contactpersonen en moet telkens opnieuw je verhaal doen. Maar er is iets wat alle medewerkers perfect onder de knie hebben: rond de pot draaien en vooral geen antwoord verstrekken. Legio mails verder heb ik nog steeds geen concrete uitleg over hoe het komt dat zij iets aanprijzen wat niet eens bestaat... 1 keer, nooit meer via Vakantiediscounter.

Y. Ghesquiere 1 jun 2025
K

Wat een grap

Wat een grap! Stel je voor, je boekt na een hectische periode eindelijk even een paar dagen naar het mooie Sicilië. Reviews waren goed, prima hotel, mooi zwembad eigenlijk alles om even een paar fijne dagen te hebben. Eenmaal aangekomen op het mooie Sicilië, onze los geboekte huurauto opgehaald en op naar het hotel. Eenmaal aangekomen bij het hotel zoals genoemd op de voucher begon onze hel vakantie. Er was geen reservering voor ons bekend in het hotel. De mannen achter de balie waren overigens erg aardig voor ons en wilde ons meteen mee helpen in tegenstelling tot vakantie discounter zelf. We hebben vakantie discounter proberen te bellen, ook het noodnummer maar bleven 45 minuten in de wacht hangen. Eenmaal een medewerker aan de telefoon gehad, gaf ze aan dat ze het uit ging zoeken en ons terug zou bellen. Onthoud even dat wij al 2 uur rond aan het rijden waren en er geen enkel hotel was wat onze boeking had binnen gekregen. Meerdere hotels binnen gelopen maar geen resultaat. Terug bij het eerste hotel (wat op onze boeking stond) gaven de medewerkers aan dat ze rond gingen bellen naar alles wat eventueel mogelijk kon zijn. Uit eindelijk een halve dag verder hebben ze gevonden dat wij 20 minuten verderop verwacht werden in het geboekte hotel. Eenmaal aangekomen stond de medewerker ons op te wachten om ons vervolgens naar een hotel 100 meter verderop!!! Te sturen. 4 x aangegeven dat dat niet klopt en het enige antwoord dat meneer gaf was ‘het is de zelfde keten’. Sorry maar dat is belachelijk. Het hotel waar we moesten verblijven had ons op de aankomst lijst met de hand geschreven onderaan dus waarschijnlijk ook nog een overboeking. Het hotel kwam absoluut niet overeen met het geboekte hotel. De foto’s van het zwembad waren ook niet foto’s van het hotel zelf maar een heel ander hotel. We zijn dus gewoon ergens neer gezet en het enige wat we kregen was ‘sorry’. Er was geen Zwembad in dit hotel, geen wifi en geen werkende airco. Vakantie discounter wil nergens aan mee werken. We zijn bijna een hele dag kwijt, we zijn in een niet vergelijkbaar hotel gedumpt en word je ook nog zo behandeld. Voor ons nooit meer vakantie discounter!!

Kim 28 mei 2025
C

Slecht 5 sterren hotel

Al vele jaren boeken we bij en vertrouwen wij op de vakantiediscounter maar dit door hen aangeprezen 5 sterren hotel was toch wel een misser: Tanger in Marokko, het Andalucia golf hotel was echt aan renovatie toe: grote vlekken in het tapijt-vuil onder de verrijdbare bedden-schimmel in de gehele badkamer- riool lucht in de wc- niet afsluitbare balkondeur en een slecht tot niet erkende airco. De afstandsbediening was te vies om aan te pakken en de klep viel er steeds af en er waren verbouwingdgeluiden boven onze kamer. Uiteindelijk zijn we 3 dagen en dus 2 nachten naar het prachtige blauwe dorp Chefchouene gegaan en daar onze welverdiende rust gekregen. Volgende keer toch maar eens ergens anders boeken denk ik want dit was een misser, Groeten Chris&Jenny.

Chris Breuseker en Jenny buld 26 mei 2025
T

Klantenservice reageer niet

Zolang er geen contact nodig is, verloopt alles prima. Maar zodra je iets van hen nodig hebt, wordt het lastig. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op e-mails wordt nauwelijks of veel te traag gereageerd. Hierdoor is het onmogelijk om lastminute zaken te regelen. Erg jammer… Voor mij is dit reden genoeg om geen klant meer te blijven.

Tanja Demirel 23 mei 2025
F

Komt beloftes niet na en lange wachtrijen

Enorme wachtrijen aan de telefoon. In totaal vijf keer gebeld, waarvan ik 4 keer 45 minuten in de wacht heb gestaan voordat ik überhaupt iemand aan de telefoon had.
Een indeplaatsstelling van de hoofdboeker schijnt lastig te zijn. De eerste medewerker gaf aan dat dit niet mogelijk was, en kwam aan met annuleringskosten van 520 euro bovenop de reissom + het boeken van een nieuwe reis.. Na duidelijk te maken dat ik hier niet mee akkoord ging en dit geen stijl vond, wilde hij wel verder kijken naar andere mogelijkheden. Deze man was zeer slecht te verstaan, met veel omgevingsgeluiden. In opvolgende gesprekken nog 3 andere medewerkers aan de telefoon gehad, bij hun was dit niet het geval. Zij waren goed te verstaan, vriendelijk en gaven de indruk wel te willen helpen. Alle medewerkers hebben de belofte gedaan mij terug te bellen, geen van allen heeft dit gedaan. Ik vraag me af of het wel gelukt was, als ik hier niet zo bovenop had gezeten. De indeplaatsstelling is namelijk uiteindelijk gelukt na 3 dagen (Dit moest ook met spoed want 4 dagen hierna zou de reis starten). De wijzigingskosten waren 150 euro bovenop de reissom.

Waarschijnlijk een prima website om te boeken, zolang je niks hoeft te wijzigen. Het kost veel tijd, energie en stress als dit wel het geval is.

Fiona 21 mei 2025
A

Geen ster waard !!

Wij hebben onze reis moeten annuleren ,ivm een gebroken knie. 4 dagen voor vertrek moeten annuleren, lukte telefonisch absoluut niet ,paar keer een uur aan de lijn gehangen. Via mail geprobeerd uiteindelijk iemand te pakken gekregen dag later, ik had ,gelukkig dacht ik, een annuleringsverzekering bij t boeken via hun afgesloten. De mevrouw van vakantie discounter zei mij dat ze een mail zou sturen met de annuleringskosten , en ik daarmee akkoord moest gaan pas dan kon het geannuleerd worden. De kosten ruim 800 euro !!! Deze krijg je niet terug via je annuleringsverzekering!! SCHANDALIG !! Beantwoord je de mail niet binnen 4 uur worden de kosten nog hoger . Waar slaat dit op. Allianz zegt het ook niet te snappen , maar betalen alleen de reissom terug. Vakantiediscounter zegt dat het kosten zijn om de luchthaven en hotel in te lichten ??? Nog nooit zoiets meegemaakt. Mag dit zomaar ???

Angelique 9 mei 2025
A

Waardeloos

De vakantie was omgeboekt en we komen er per ongeluk achter dat de luchthaven niet klopt. Na 2 dagen aan de telefoon hangen en van hun kant proberen het probleem af te schuiven is het, 1 dag vóór vertek, gelukt dachten we. Niet dus. Proberen
online in te checken en er popt wederom een verkeerde luchthaven op. Om moedeloos van te worden. Wat een mooi gezinsuitje had moeten worden is veranderd in een stressbende.

Alie Kerkdijk 25 apr 2025 18 okt 2025
E

wat een ellendige club is vakantiediscounter....

Nooit meer vakantiediscounter!

2 weken Turkije geboekt via Brussel en overnachting en parkeergelegenheid geboekt aldaar. krijgen we een mail dat zowel tijden als luchthaven veranderd zijn.. of we akkoord gaan met Keulen.. Nee maar wat wij vinden maakt niets uit want ze zetten je met de rug tegen de muur. Weken lang probeer je in contact te komen maar dat lukt maar niet. Bellen is ook geen optie want je staat zo een uur in de wacht. Je kan je laten terugbellen maar dat doen ze ook niet. Casemanagers die alles snel voor je oplossen? nee daar snappen ze niets van. We moeten dus extra parkeerkosten gaan maken maar ze geven in alles de organiserende partij de schuld. U kunt achteraf kijken of er iets mogelijk is.... Zelf zeggen ze niets te kunnen doen. Daarnaast was bij het boeken vliegen vanuit Keulen veel goedkoper.. Spelen ze hier een smerig spelletje? Deze centen krijgen we niet terug van ze. vakantie voorpret is ver te zoeken... nooit meer een pakketreis via deze verschrikkelijke club.

Eric 9 apr 2025
D

Waardeloos

Vluchttijden veranderen waardoor we 2 dagen minder kunnen besteden op de vakantiebestemming.
Vakantiediscounter wil hier niks in compenseren. Waardeloze service. Natuurlijk zijn de vluchttijden onder voorbehoud maar het gaat hier niet alleen om de vlucht, ook om de all-inclusive hotel.
Klantenservice medewerkster hangt gewoon op. Waardeloos.

Dino 1 apr 2025
H

Ideaal om prijzen te vergelijken

Reis geboekt via de vakantiediscounter. Super website die duidelijk en overzichtelijk is. Je kan zelf aanvinken vanaf welk vliegveld je wilt of je kan het gewoon niet invullen zodat je de beste prijs krijgt van alle vliegvelden. Prijzen wijzigen wel telkens dus even goed in de gaten houden voor een tijdje en dan snel de beste prijs kiezen! Zo doen wij het al jaren, de vakantiediscounter regelt alles goed en die laat het daarna over aan de reisaanbieder waarbij je het daadwerkelijk koopt. Dus een ideaal middel om de beste prijs te vergelijken. Ps. wel opletten op de reistijden, soms heb je pech en kost het je één hele dag dus beter in de ochtend vliegen bijvoorbeeld en in de avond pas weer weg!

Groetjes Harm Velden

Harm Velden 24 mrt 2025
R

Ziek en word niet geholpen

Boek je reis en word je ervoor ernstig ziek. 20.45 bel je want klanten service is tot 21.00 open zeggen ze. Nou dan maar nood nr bellen.... die kunnen dan niet voor je omboeken ook kunnen ze geen account voor je aanmaken zodat je dit zelf kan regelen en alleen een melding maken. Je vliegt 10 uur en klanten service pas om 9 open. Waarvoor is er een noodnummer als die niks kunnen doen.

Roy 12 mrt 2025
M

Hun website loopt vast...kost mij 500 euro !!!!

Tijdens boeking loop hun website vast waardoor onder mij naam 2x geboekt staat hierdoor staat het zo ook op de vliegtickets. Raar want ik pas in augustus.

Nu moet ik voor hun fout in het systeem 500 euro betalen zodat ze dit weer recht kunnen zetten met de Turkse airline. Dieven.... oplichters!!
Nooit meer vakantiesiscounter !!!

Bedankt voor het verpesten van de vakantie voor mij mn partner en dochter !!!!

Monica en John 7 mrt 2025
v

Vakantiediscounter? Niet bij boeken! V242315491

Vakantiediscounter koopt reizen in bij andere reisorganisaties. Dus eigenlijk zijn ze niets meer dan een makelaar/bemiddelaar die geld verdiend aan de transactie tussen de consument en reisorganisaties als bijvoorbeeld het inmiddels failliete FTI reizen. Op zich hoeft dat niet zo´n probleem te zijn als je meer geld wil uitgeven. Maar als dan vervolgens een reisorganisatie failliet gaat, dan geeft Vakantiediscounter niet thuis en laat de afhandeling aan de consument. Erg klantonvriendelijk, ze zijn zelfs niet een ster waardig. Dus beste consument, wees gewaarschuwd en boek je reis NIETbij Vakantiediscounter!

v.Gemert 20 feb 2025
R

Blij zomer Turkije 2025 here we come

Vakantie geboekt voor de zomer van 2025 naar Turkije via Alltours. Handig dat je via vakantieDiscounter alle vluchten en vakanties kan inzien en vanuit daar de beste keuze/prijs kan kiezen. Heb nu al zin in de ALL IN vakantie met veel zon en veel eten en drinken! Mooie vluchttijden voor een goede prijs kunnen krijgen dus we zijn erg blij!

Rene T 22 jan 2025
J

Misleidend/Slechte afhandeling klacht

In september 2024 vakantie geboekt via Vakantiediscounter. We boekten de accommodatie Miraflor suites op Gran Canaria vanwege eerdere positieve ervaring. Vlak voor vertrek kregen we een mailtje, waarin vermeld stond dat er sprake zou zijn van renovatiewerkzaamheden. Dit was NIET vermeld in de advertentie tijdens het boeken, dus het was ons NIET bekend. Er zouden nog slechts lichte werkzaamheden plaatsvinden. Nader onderzoek leerde ons dat: 1. het restaurant gesloten was, 2. het zwembad gesloten was, 3. de poolbar gesloten was en 4. er sprake was van ernstige geluidshinder (dit alles ter plaatste ook geconstateerd en we hebben hier foto's van gemaakt en diverse gasten aldaar gesproken). We zijn vooraf onjuist geïnformeerd door de Vakantiediscounter. Bij navraag werd medegedeeld dat we dit hadden kunnen lezen op de site ten tijde van de boeking, echter er werd niet bij vermeld dat de Vakantiediscounter tussentijds de tekst had aangepast! Later is dit wel toegegeven, doch vooreerst doorgegeven dat alles toch echt leesbaar was in de advertentie en dat wij dan niet goed hadden gelezen! Dit is pure misleiding: tussentijds zelf de tekst aanpassen en dit niet doorgeven aan je klanten! Als we niet zelf hadden geanticipeerd dan hadden we (net als de andere gasten die we op Miraflor hebben gesproken) een uiterst vervelende vakantie gehad.

We wilden dus omboeken, maar kregen geen reacties op onze mailtjes. Pas na diverse mailtjes kregen we een standaard mail terug, dat we konden omboeken en dat de omboekingskosten voor onze eigen rekening zouden zijn. Bizar! Daarnaast was de keuze voor alternatieve accommodaties nagenoeg nihil, want we konden slechts kiezen uit TUI accommodaties. Uiteindelijk een alternatief gekozen en een klacht ingediend, die door een externe afdeling in behandeling zou worden genomen.

Ook hier weer misleiding, want de klacht is niet door een externe (onafhankelijke) afdeling in behandeling genomen. Het voorstel dat we € 100 korting krijgen op een volgende vakantie is een sigaar uit eigen doos, staat niet in verhouding tot alles wat er fout is gegaan en is door ons niet geaccepteerd. Op de vraag om met een beter voorstel te komen, werd en wordt geheel niet gereageerd. We gaan dus een officiële klacht indienen bij de ANVR.

2 dagen voor vertrek nog steeds geen reisbescheiden ontvangen en daarop wederom contact opgenomen. Volgens medewerker waren ze wel verstuurd en we zouden dan in de spam moeten kijken, want ze waren wel verstuurd. Na diverse mailtjes bleek echter dat de Vakantiediscounter de reisbescheiden NIET had verstuurd, waarna we ze uiteindelijk 1 dag voor vertrek de oude reisbescheiden (van de vorige accommodatie) hebben ontvangen. Nogmaals aangegeven dat we hadden omgeboekt en dat dit niet de juiste bescheiden zijn. Uiteindelijk (met excuses!) de juiste reisbescheiden ontvangen.

Onze vakantie kon eindelijk beginnen, maar de voorpret was volledig verdwenen en we hebben onze vakantie doorgebracht in een accommodatie die niet onze keuze was. Verder een prima verblijf, maar hier wilden we NIET onze vakantie doorbrengen. We zijn teleurgesteld in de Vakantiediscounter en hebben niet de vakantie gehad die we ons hadden voorgesteld.

Voor ons dus niet meer een vakantie bij de Vakantiediscounter!

Jeroen Elgersma 9 jan 2025
E

Super site om je vakantie te boeken

Vakantiediscounter super site waar je gemakkelijk vakanties kan vergelijken. Als je een beetje oplet en je hebt geluk dat je de laatste plekjes in een vliegtuig kan bemachtigen, kan dit een flinke slok aan geld schelen! Super dat je per dag ziet hoe duur dat je hele vakantie is dus kan je de goedkoopste simpelweg selecteren.

Erik D. 18 nov 2024
W

Goede vergelijkingssite voor reizen

Wij bezoeken al jaren de vakantiediscounter.nl om onze reis te boeken. Het feit dat je hier meerdere reizen en vakanties kan vergelijken met elkaar kan enorm uit! Je kan zelfs de vliegvelden selecteren waarvan je vandaan wilt vliegen en ook vanuit daar bepaald het systeem de beste prijs. Nogmaals: wij boeken al jaren via vakantiediscounter.nl en kunnen het iedereen aanraden. Wel even goed om te vernoemen is dat de reis zelf wordt verzorgd door het reisbureau die de reis aanbiedt -> dus niet door deze vergelijkingssite. Snap daarom sommige recensies niet op trustpilot en andere reviewsites maar het zal wel. Gewoon een goede vergelijkingssite voor reizen.

Wilkins Ben 13 nov 2024
S

noodnummer niet bereikbaar

De Vakantie Discounter is een zeer slecht bedrijf en werk als tussenpersoon en dat kost meestal meer geld. Het is een soort Booking.com.
Ik probeerde na een half uur de boeking te annuleren, maar dat kon niet meer of tegen hogen kosten.
Ik had de kleine lettertje beter moeten lezen werd verteld en men is ook niet duidelijk over de transitiekosten, dan moet erop doorklikken.
Het telefoonnummer voor noodgevallen werd na 50 minuten niet opgenomen, dit heb ik een dag later weer geprobeerd en weer wordt de telefoon niet opgenomen.
Het bedrijf heeft voor de definitieve betaaldatum tot twee keer aan toe om hun geld gevraagd of je een wanbetaler bent!

Stephan Brusche 8 jul 2024
T

zeer slechte organisatie, niet boeken

We hebben in Januari geboekt en in Mei een mail dat de terugvlucht geannuleerd is. Hieronder hangt een mail van de Jong Intra welke al in februari gemaild is naar de Vakantiediscounter. Er is een andere vlucht aangeboden op een ander vliegveld en een dag later. Omdat deze mail zo laat is gestuurd is deze dus ook al volgeboekt. We hebben diverse keren gebeld, gemaild etc, uren in de wacht. Er wordt eindelijk een keer opgenomen en dan beloven ze er mee aan de slag te gaan. Echt niet. We hebben dus geannuleerd. Maar hier volgt ook geen reactie. Intussen zijn we al 2 maanden door ons bel tegoed en hebben nog niks gehoord. Gisteren gebeld met Jong Intra, zij hebben alles al geannuleerd 2 weken geleden. Daar wordt je overigens keurig te woord gestaan maar zij kunnen verder niks doen. Nou beste VAKANTIE DISCOUNTER krijgen we ons geld nog terug???

Tineke 27 jun 2024
P

Moeilijk om te boeken

Wij zijn een heel lange tijd niet met het vliegtuig op vakantie geweest en gingen naar duitsland op vakantie met vakantie discounter prima niks mis mee.
Maar als je gaat vliegen in dit geval mallorca en dan ook nog met easy yet is het een regel rechte ramp het incheck alles wat je per computer moet regelen alles wat je moet uitprinten het is een doolhof wij doen dit nooit meer zo dan maar iets meer betalen.
Zelfs mijn kinderen die toch op het gebied van reizen wel wat gewent zijn zeggen mam wat is dit allemaal voor een drama, En nu moeten we nog op vakantie gaan ik hoop maar dat alles goed gaat.

P.Vuyst 12 jun 2024
R

Slechte organisatie

We hebben een vakantie geboekt naar Kusadasi een 5* Resort voor 8dagen en 7nachten! Het eten was slecht alleen pasta en dat ook nog koud! We dronken uit papieren bekertjes en slechte zure wijn en als je iets beter wilde moest je bijbetalen!
De kamers waren vies en stoel kapot en versleten handdoeken/ beddengoed veel dood geslagen muggen op de muren/plafond. Het staat als een resort maar is een hotel met een koud water zwembad waar dus geen mens gebruik van maakt! Ze waren er naast aan het bouwen dus veel lawaai en stof. Uiteindelijk voor de 7e nacht ineens telefoon je word al opgehaald???? Dus geen 7 nachten…..en dan op de vlieghaven nog bijbetalen omdat je niet online hebt ingecheckt!! Ronduit schandalig en noooittt weer met Vakantiediscounter !!!!

Rob 21 mei 2024
J

Service

Jammer dat we niet min 5 sterren kunnen geven
Is de eerste keer en de laatste keer
Nog nooit meegemaakt ,als alles betaalt is ben je aan je lot overgelaten.
Niets van bijstand/dienstverlening
Is jammer hoe die mannen te werk gaan,wij stonden bijna vast in Egypte in de luchthaven met 2 kleine kinderen.
Geef wat meer uit bij een vakantieburea dat je al deze miserie ooit moet meemaken!
Een teleurgesteld reiziger via vakantiediscounter !

Jeroen Lievens 15 feb 2024
H

Nooit meer met deze boevenbende!

Via Vakantiediscounter een reis naar Egypte geboekt, die vervolgens wordt uitbesteed aan het (Duitse) FTI. Die maken er een puinhoop van: hotel is overboekt en pas aan de balie in Egypte krijgen we te horen dat onze kamer geannuleerd is. Niet omgeboekt, maar geannuleerd! We moeten (om half 6 in de ochtend) maar contact op zien te nemen met FTI...na heel veel stennis te schoppen wordt uiteindelijk duidelijk dat er is omgeboekt (zonder ons te informeren) naar een ander 'hotel', ik durf het bijna niet zo te noemen: we krijgen een kamer met een lekkende wasbak (het MODDERwater loopt letterlijk de slaapkamer in), geen werkende douche, geen airco, een koelkast met schimmel, en dat zijn echt nog maar een paar voorbeelden. Pas na drie dagen is er een oplossing in de vorm van een andere kamer. 28(!) berichten zijn er heen en weer gegaan met Vakantiediscounter waarvan uiteindelijk een aantal zijn doorgestuurd naar FTI. Die willen alleen maar een voucher aanbieden, alsof ik hierna óóit nog zaken zou willen doen met Vakantiediscounter óf FTI! Vakantiediscounter verschuilt zicht achter 'wij zijn niet de uitvoerder, FTI is verantwoordelijk', en je raad het al, FTI is niet ANVR aangesloten, waardoor naar de geschillencommissie stappen geen zin heeft. Ze maken het bij Vakantiediscounter zelfs zó bond dat ze mijn laatste berichten niet eens meer doorsturen naar FTI!!! Nooit, maar dan ook echt nóóit meer Vakantiediscounter!!! En als ze nu op deze website durven te reageren met 'je moet eigenlijk FTI beoordelen' dan mag iemand bij Vakantiediscounter zich in een hoekje extra gaan zitten schamen...

Update 2025: Vakantiediscounter probeert structureel de lei schoon te vegen door de review verwijderd te krijgen onder het voorwendsel dat ze het ordernummer niet kunnen vinden. Nu dus, nadat ik het reserveringsnummer al had opgegeven, nu ook nog een extra afbeelding van de e-mail (inclusief reserveringsnummer). Kan je hem nu wel vinden? Deze partij probeert onder valse voorwendselen negatieve reviews verwijdert te krijgen!!!

Harmen 10 dec 2023
R

SMERIG hotel, ONBESCHOFT personeel, SLECHT bedrijf

Bij aankomst op onze bestemming begon mijn vakantie meteen chaotisch. De wachttijd voor de transfer was onaanvaardbaar lang, en de communicatie over de locatie van ons hotel was verwarrend en onnauwkeurig. Je kreeg gewoon geen informatie.

Eenmaal in het hotel kwamen we aan in een enorm vieze hotelkamer, haren over de wc, het doucheputje was smerig, haren in het bed, zand over de vloer en de airco kapot. Onze klachten direct aangegeven, maar werden niet serieus genomen. Het personeel op de receptie reageerde onprofessioneel op onze meldingen, en hun reacties waren respectloos. Er werden in het Spaans (terwijl ik Spaans sprekend ben) grapjes gemaakt.

Het eten afschuwelijk. Ik had uitslag op mijn gezicht en mijn partner en ik zaten vast op de wc van de diarree We werden gedwongen om dagelijks buiten het hotel te eten, wat aanzienlijke extra kosten met zich meebracht.

Het hotel en Vakantiediscounter hebben zich defensief opgesteld en onze bezorgdheden niet serieus hebben genomen. De reactie van het hotel was emotioneel geladen en bevatte valse beschuldigingen, wat ik als schandalig beschouw en niet professioneel.

Na deze teleurstellende ervaring en het gebrek aan adequate respons, heb ik geen vertrouwen meer in de diensten van Vakantiediscounter. Ik wil toekomstige reizigers waarschuwen dat het geld besparen op een dergelijke boeking mogelijk niet de moeite waard is, gezien het ontbreken van garanties en de teleurstellende klantenservice.

Reserveringsnummer V231873083.

Rosa 4 dec 2023
J

Grandioze vakantie in Playa Del Ingles

Wij gaan al circa 5 a 6 jaar met dit reis agentschap naar Gran Canaria ..Het is altijd keurig geregeld .we huren een bungalow bij LAS BRISAS. Top service mooi park kindervriendelijk schoon en netjes wij gaan met 4 familie.s. boeken altijd een paar maanden van te voren .moeten wachten wanneer de prijzen bekent zijn . we boeken betalen krijgen gelijk bevestiging van de boeking.Top service wij lopen weg met De Vakantiediscounter ..Fam J B IPEMA fam DE GROOT fam van CAPELLE.fam De KOK.Bedankt Vakantiediscounter....JULLIE ZIJN TOPPIE.

J.B. IPEMA. H DE GROOT 23 okt 2023
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van november 2025.

Over De Vakantiediscounter

Er zijn 91 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Reisbureaus
  • https://www.vakantiediscounter.nl
  • klantenservice@vakantiediscounter.nl