De Vakantiediscounter

De Vakantiediscounter

2.4 reviewscore • 75 reviews
P

Moeilijk om te boeken

Wij zijn een heel lange tijd niet met het vliegtuig op vakantie geweest en gingen naar duitsland op vakantie met vakantie discounter prima niks mis mee.
Maar als je gaat vliegen in dit geval mallorca en dan ook nog met easy yet is het een regel rechte ramp het incheck alles wat je per computer moet regelen alles wat je moet uitprinten het is een doolhof wij doen dit nooit meer zo dan maar iets meer betalen.
Zelfs mijn kinderen die toch op het gebied van reizen wel wat gewent zijn zeggen mam wat is dit allemaal voor een drama, En nu moeten we nog op vakantie gaan ik hoop maar dat alles goed gaat.

P.Vuyst 12 jun 2024
Reageer
R

Slechte organisatie

We hebben een vakantie geboekt naar Kusadasi een 5* Resort voor 8dagen en 7nachten! Het eten was slecht alleen pasta en dat ook nog koud! We dronken uit papieren bekertjes en slechte zure wijn en als je iets beter wilde moest je bijbetalen!
De kamers waren vies en stoel kapot en versleten handdoeken/ beddengoed veel dood geslagen muggen op de muren/plafont. Het staat als een resort maar is een hotel met een koud water zwembad waar dus geen mens gebruik van maakt! Ze waren er naast aan het bouwen dus veel lawaai en stof. Uiteindelijk voor de 7e nacht ineens telefoon je word al opgehaald???? Dus geen 7 nachten…..en dan op de vlieghaven nog bijbetalen omdat je niet online hebt ingecheckt!! Ronduit schandalig en noooittt weer met Vakantiediscounter !!!!

Rob 21 mei 2024
Reageer
J

Service

Jammer dat we niet min 5 sterren kunnen geven
Is de eerste keer en de laatste keer
Nog nooit meegemaakt ,als alles betaalt is ben je aan je lot overgelaten.
Niets van bijstand/dienstverlening
Is jammer hoe die mannen te werk gaan,wij stonden bijna vast in Egypte in de luchthaven met 2 kleine kinderen.
Geef wat meer uit bij een vakantieburea dat je al deze miserie ooit moet meemaken!
Een teleurgesteld reiziger via vakantiediscounter !

Jeroen 15 feb 2024
Reageer
H

Nooit meer met deze boevenbende!

Via Vakantiediscounter een reis naar Egypte geboekt, die vervolgens wordt uitbesteed aan het (Duitse) FTI. Die maken er een puinhoop van: hotel is overboekt en pas aan de balie in Egypte krijgen we te horen dat onze kamer geannuleerd is. Niet omgeboekt, maar geannuleerd! We moeten (om half 6 in de ochtend) maar contact op zien te nemen met FTI...na heel veel stennis te schoppen wordt uiteindelijk duidelijk dat er is omgeboekt (zonder ons te informeren) naar een ander 'hotel', ik durf het bijna niet zo te noemen: we krijgen een kamer met een lekkende wasbak (het MODDERwater loopt letterlijk de slaapkamer in), geen werkende douche, geen airco, een koelkast met schimmel, en dat zijn echt nog maar een paar voorbeelden. Pas na drie dagen is er een oplossing in de vorm van een andere kamer. 28(!) berichten zijn er heen en weer gegaan met Vakantiediscounter waarvan uiteindelijk een aantal zijn doorgestuurd naar FTI. Die willen alleen maar een voucher aanbieden, alsof ik hierna óóit nog zaken zou willen doen met Vakantiediscounter óf FTI! Vakantiediscounter verschuilt zicht achter 'wij zijn niet de uitvoerder, FTI is verantwoordelijk', en je raad het al, FTI is niet ANVR aangesloten, waardoor naar de geschillencommissie stappen geen zin heeft. Ze maken het bij Vakantiediscounter zelfs zó bond dat ze mijn laatste berichten niet eens meer doorsturen naar FTI!!! Nooit, maar dan ook echt nóóit meer Vakantiediscounter!!! En als ze nu op deze website durven te reageren met 'je moet eigenlijk FTI beoordelen' dan mag iemand bij Vakantiediscounter zich in een hoekje extra gaan zitten schamen...

Harmen 10 dec 2023
Reageer
R

SMERIG hotel, ONBESCHOFT personeel, SLECHT bedrijf

Bij aankomst op onze bestemming begon mijn vakantie meteen chaotisch. De wachttijd voor de transfer was onaanvaardbaar lang, en de communicatie over de locatie van ons hotel was verwarrend en onnauwkeurig. Je kreeg gewoon geen informatie.

Eenmaal in het hotel kwamen we aan in een enorm vieze hotelkamer, haren over de wc, het doucheputje was smerig, haren in het bed, zand over de vloer en de airco kapot. Onze klachten direct aangegeven, maar werden niet serieus genomen. Het personeel op de receptie reageerde onprofessioneel op onze meldingen, en hun reacties waren respectloos. Er werden in het Spaans (terwijl ik Spaans sprekend ben) grapjes gemaakt.

Het eten afschuwelijk. Ik had uitslag op mijn gezicht en mijn partner en ik zaten vast op de wc van de diarree We werden gedwongen om dagelijks buiten het hotel te eten, wat aanzienlijke extra kosten met zich meebracht.

Het hotel en Vakantiediscounter hebben zich defensief opgesteld en onze bezorgdheden niet serieus hebben genomen. De reactie van het hotel was emotioneel geladen en bevatte valse beschuldigingen, wat ik als schandalig beschouw en niet professioneel.

Na deze teleurstellende ervaring en het gebrek aan adequate respons, heb ik geen vertrouwen meer in de diensten van Vakantiediscounter. Ik wil toekomstige reizigers waarschuwen dat het geld besparen op een dergelijke boeking mogelijk niet de moeite waard is, gezien het ontbreken van garanties en de teleurstellende klantenservice.

Rosa 4 dec 2023
Reageer
J

Grandioze vakantie in Playa Del Ingles

Wij gaan al circa 5 a 6 jaar met dit reis agentschap naar Gran Canaria ..Het is altijd keurig geregeld .we huren een bungalow bij LAS BRISAS. Top service mooi park kindervriendelijk schoon en netjes wij gaan met 4 familie.s. boeken altijd een paar maanden van te voren .moeten wachten wanneer de prijzen bekent zijn . we boeken betalen krijgen gelijk bevestiging van de boeking.Top service wij lopen weg met De Vakantiediscounter ..Fam J B IPEMA fam DE GROOT fam van CAPELLE.fam De KOK.Bedankt Vakantiediscounter....JULLIE ZIJN TOPPIE.

J.B. IPEMA. H DE GROOT 23 okt 2023
Reageer
M

Deel annulering

Zijn al 2 maanden bezig met deel annulering, worden van kastje naar muur gestuurd.
proberen om te boeken, zouden kijken maar ze doen helemaal NIKS.
Waardeloos bedrijf ,geen reactie op telefoon of mail.
Zeggen steeds werken op volg orde van vertrek.
Schakel ombudsman in en rechtsbijstand, betalen niks meer.

Eerste zeggen alles komt goed, en dan niet meer reageren, ik zeg bij deze nooit meer boeken bij hun.
Alles gaat via andere reisburo's

M B 27 sep 2023
K

Herkenbaar. Bij ons ging het ook fout doordat zij niet bereikbaar zijn. Ze geven iedereen de schuld behalve zichzelf. Als blijkt dat de fout toch echt bij henzelf ligt laten ze opeens niets meer horen.

Karin D 28 okt 2023
C

nooit meer

Vakantie geboekt via vakantie discounter. vliegduur 1 uur 45 minuten. Transfer 25 km vliegveld - Hotel
Wij hebben 3,5 uur over de transfer gedaan. Klacht ingediend, ze antwoorden niet, geen mail. Telefonisch niet bereikbaar. Terugreis moesten we 5 uur voor vertrek van het vliegtuig de bus in. Weer voor 25 km. We hebben de transfer geannuleerd en een taxi genomen. 20 minuutjes en we stonden op het vliegveld. We hebben 3 uur langer van de vakantie kunnen genieten.

Helaas heb ik nog niet voor elkaar om schadevergoeding te krijgen.
Mailen niet terug, telefonisch niet bereikbaar.

Coby Hoogstad 26 sep 2023
Reageer
J

Waardeloos bedrijf, wees gewaarschuwd!!!

Wij hadden een vakantie van 8 dagen Spanje , de eerste dag zouden we vroeg vliegen ,maar werd gewijzigd in savonds, we kwamen om 24.00 aan in Spanje , we hebben uren staan wachten en bellen ,maar werden niet opgehaald, laatste contact werd er gezegd dat we een taxi mochten pakken want de gene die ons op moest halen sliep al ,en kregen te horen dat de taxi vergoed werd (140 euro voor de taxi), we kwamen tegen half 4 snachts aan in het hotel, dus dag 1 was weg omdat we heel laat vlogen en dag 2 waren er allemaal brak ,dus eigenlijk 2 dagen weg al , volgende dag gelijk het geval gemeld bij de vakantie discounter ,bij vertrek werden we half 6 in de ochtend opgehaald, dus dag 3 ook weg. Vakantie was 4400 euro voor 8 dagen waarvan we er maar 6 geweest zijn en 1 dag was iedereen helemaal kapot.
Ook hebben we een verkeerde ophaal plaats door gekregen , dankzij personeel van het hotel is dit goed gekomen . Toen we eenmaal terug kwamen in Nederland weer meerdere malen contact gezocht met de vakantie discounter, maar zeer onbeschoft, geen bericht terug , telefoon word niet opgenomen,
Vakantie discounter geeft nergens gehoor aan ,dus taxi ook niet vergoed, aangetekende brief geschreven, die hebben ze opengemaakt en zo weer terug gestuurd.
Wat een onbeschoft, waardeloos bedrijf is dit !!!! Wees gewaarschuwd!!!

Jeroen 16 sep 2023
Reageer
F

Hele slechte service maar mooie site.

Ik ben het zo eens met wat al deze mensen zeggen hier. De site is prima maar de service is heel slecht. Wil iemand toevoegen aan de reis maar dit lijkt onmogelijk. Je staat meer dan een uur in de wacht en als je iemand spreekt zeggen ze dat het naar een andere afdeling gaat maar je krijgt vervolgens geen antwoord meer. Als drie keer gebeld en wacht al 2 weken. Ik boek hier nooit meer.

Franklin 9 sep 2023
Reageer
W

waardeloze organisatie

We wilden onze vakantie overzetten naar vrienden maar na ruim 2 maanden van mailen, appen, (geen reactie), bellen ( uren wachten aan de telefoon) kregen we eindelijk het verlossende mailtje; voor 921 euro kon dit wel geregeld worden. De reis zelf koste 1000 euro dus werd bijna het dubbele. Wij zullen dus nooit weer boeken bij deze organisatie.

Wout Geul 31 aug 2023
Reageer
G

Tot nu toe waardeloos

Probeer al twee weken mijn vakantie om te boeken.
Om de dag stuur ik een e-mail om te vragen of er al vorderingen zijn.
Zojuist gebeld, en het enige wat mijn verteld wordt is dat het doorgestuurd is naar de juiste afdeling.
Niemand kan mijn vertellen wat de status van mijn dossier is.
Ik moet maar wachten op een reactie van hen!!!!!
Echt waardeloos...

Geraldin Jansen 18 aug 2023
Reageer
M

Waardeloze organisatie

Leuke reis naar Ibiza gezien bij vakantiediscounter.
Op mn telefoon alles ingevuld, bijna geboekt..toen nog betalen, komt er n melding: problemen omtrend betalen, neem contact op.
20 min.aan de telefoon geen contact, met ook de schrik dat na 30 min.de verbinding automatisch verbroken zou worden...
Ik dacht: probeer even op n pc, misschien dan geen probleem..is de reis alweer duurder geworden...
Voel me gewoon belazerd!!!
Net n messingerbericht ontvangen of alles gelukt is..nou, te laat!! Ik boek nooit meer bij vakantiediscounter!

M keeris 16 aug 2023
Reageer
S

Totaal onbereikbaar

Ik heb 25 x gebeld naar de vakantie discounter om een reis om te boeken en er werd NIET 1 x de telefoon opgenomen. 8 contactformulieren ingevuld en 2 mails gestuurd. Het enige antwoord was dat wij 11 weken van te viren NIET konden omboeken omdat de tickets al uitgeprint waren. 11 weken van te voren. Hoe verzin he het.Dus moesten we de boete voor het annuleten zelf betalen. 705 euro in de prullebak. Ook nog 25 euro voor de annuleringskosten inclusief. Ze hadden even mee kunnen denken voor het omboeken dus nu Nóóit meer iets boeken bij de vakantie discounter

Sylvia Rietveld 13 aug 2023
Reageer
K

Vakantie boeken na de zomervakantie kan wel uit!

We boeken hier al jaren onze vakantie.

Dit jaar willen we graag aan het eind van de zomervakantie nog even een weekje naar het buitenland. Je ziet ook gelijk aan de prijzen wanneer de zomervakantie over is, we gaan zonder kinderen weg dus dat scheelt flink in de prijs. Nu nog even wachten totdat de juiste vlucht voorbij komt en dan gaan we boeken! Kan ik trouwens iedereen aanraden om goed te kijken naar de vluchttijden, met wat geluk heb je zo een hele dag erbij omdat je gelijk in de nacht heen vliegt en aan het eind van de dag weer terug. Kan ook wel eens uit om via een vliegveld in Duitsland te reizen vlak over de grens.

Karin 10 aug 2023
Reageer
R

De vakantiediscounter regelt super reizen

First things first: ik snap er niks van dat er zoveel negatieve reviews zijn omtrent de vakantiediscounter. Reden zal ik dan ook gelijk geven: er is naar mijn weten geen enkele reisbureau die je op zo'n fijne manier alle mogelijke reizen van meerdere reisbureaus laat zien. Als je goed oplet dan zie je dat je zelfs meerdere keuzes hebt in vluchttijden en wanneer je even wacht krijg je zelfs weer nieuwe kansen. Prijzen variëren ook iedere keer dus ik kan aanraden, als je al een reis/hotel in je hoofd hebt, om een paar dagen de betreffende pagina in de gaten te houden. Prijzen bijhouden en soms moet je snel toeslaan als je bijvoorbeeld net de laatste stoelen van een vliegtuig boekt! Kan je zo veel geld besparen. Ik heb meerdere keren een reis bij de vakantiediscounter geboekt, hierna krijg je mails van een reisbureau zoals Tui of Alltours, maar net welke je hebt gekozen. Wij hadden een aantal keer Alltours omdat die veel naar Turkije vliegen. Altijd heel goed geregeld inclusief vervoer! We werden keurig op het vliegveld opgewacht door een man met een busje, die bracht ons dan naar het hotel. Was trouwens Lonicera Resort & Spa Hotel, geweldig hotel waarbij je eigenlijk op een heel park bent want het zijn 3 hotels bij elkaar met daartussen allerlei vertier, zwembaden, veel animatie, zelfs een waterpark (!!) en het ligt gelijk aan zee. In het hotel konden we in een mapje zien wanneer we weer werden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Dus.. alles geweldig geregeld!

Roelof 9 aug 2023
Reageer
B

Goede hulp

Heel snel een mooi reis kunnen boeken via vakantiediscounter. Helaas kan niet alles goed gaan en zal je net zien dat het bij ons ook weer niet ging zoals het hoort te gaan. We hadden al wat onduidelijkheid over hoe we de bagage moesten betalen. Stond bij dat we dit op het vliegveld konden bijboeken maar daar deden ze erg moeilijk en gaven ze aan dat alleen handbagage inbegrepen zou zijn, hoe ga je dan met vakantie? Nou ja, gebeld met vakantiediscounter op het vliegveld en kwam er iemand aan die ons gelijk heeft geholpen. Was wel onze fout bleek later want je moet blijkbaar ergens invullen hoeveel bagage je mee wilt. Al goed, zolang het maar goed geregeld wordt achteraf is het prima. Zie je bij andere reisbureaus niet zo snel dat ze zo snel helpen.

Bianca 5 aug 2023
Reageer
M

Schandalige klantenservice

Het is ronduit schandalig hoe we worden behandeld door de vakantiediscounter. Ik snap dat ze druk kunnen zijn, maar het is absoluut klantonvriendelijk hoe ze met onze reservering omgaan. we hebben op 21 juni een reis geboekt. op 27 juni hebben we een verzoek ingediend om een extra familie lid toe te voegen aan onze reservering. sindsdien hebben we geregeld gebeld, waarbij we altijd meer dan 40 minuten in de wacht staan, vaak langer. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn, die het verzoek doorzet naar back office, maar nooit zelf het verzoek kan afhandelen. Vervolgens horen we niks meer van de back office. Ze geven aan dat het druk, is, dat ze contact moeten opnemen met een ander reisbureau in Duitsland, maar dit is toch van de zotte. We bellen, mailen en wachten op antwoord, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. We hebben 1 keer een mail terug ontvangen van ene Ramon, met de mededeling dat een extra passagier kan worden bijgeboekt onder het dringende verzoek om meteen te reageren omdat de kosten en prijzen van de reis snel stegen. We hebben dezelfde avond nog terug geschreven, echter hebben we tot heden geen reactie ontvangen. Daarna nog diverse malen gebeld en geen reactie. MENSEN pas op met dit reisbureau. Zodra je geboekt heb kan je fluiten naar enige klantenservice. Schandalig dat dit nog kan hedendaags. De voorpret is nu inmiddels helemaal verdwenen, gezien de stress die we ondervinden om een persoon bij te boeken. Het is vandaag al 4 augustus en we wachten sinds 27 juni op een concreet antwoord. Schandalig!

M. 4 aug 2023
Reageer
E

Heerlijke vakantie

We konden bij aankomst in het hotel gelijk aanschuiven aan het all-inclusive eten dus dat was top. Ook goed geregeld was het feit dat toen we weg gingen midden in de nacht, dat de koks voor ons een pakketje hadden samengesteld met lekkere broodjes om mee te nemen!! Vakantie via VakantieDiscounter is ons in ieder geval erg goed bevallen. Ook de prijzen waren een stuk gunstiger dan elders.

Eline 2 aug 2023
Reageer
R

Slechte service

We hebben een reis geboekt. Maar per ongeluk een foutje gemaakt. De vakantiediscounter daarna binnen 1 uur gebeld (geen contact te krijgen) en direct gemaild. Na een paar dagen eindelijk een reactie. Geen enkele vorm van medewerking. We hebben al veel reizen geboekt via de Vakantiediscounter en hadden wel enige medewerking verwacht. Ook de dagen er na niet bereikbaar. Waarschijnlijk maar 1 persoon om de service afdeling. Nou ja, service. Een enorme domper. Denk in de toekomst maar bij een andere instantie de vakantie te boeken. Beter iets meer betalen en dan een goede service....

Riannette 1 aug 2023
Reageer
K

Fijne vakantie gehad via de vakantiediscounter

In tegenstelling tot veel andere reviews, heeft de vakantiediscounter ons wel een heerlijke vakantie bezorgd naar Spanje voor 15 dagen. Tijden van vliegen was ook fijn waardoor we vrijwel een extra dag hadden. Hebben niks te klagen en alles was duidelijk. Snap dan ook niet waarom iedereen zo negatief is over deze reisaanbieder...

Kev 21 jul 2023
Reageer
H

Onbereikbaar - slechte dienstverlening

Op 14/7/23 gearriveerd op het vliegveld, na twee uur (na meerdere belpogingen) is de transfer gearriveerd. 5 uur na aankomsttijd op het vliegveld zijn we bij het hotel aangekomen!. De reservering was niet te vinden in het systeem. We bleven met meerdere telefoons vakantiediscounter bellen, ze zijn telefonisch en via de chat niet bereikbaar. Het noodnummer wordt na 30 minuten wachttijd afgebroken. Op de chats hebben ze niet gereageerd. Het hotel heeft voorgesteld een kamer ter beschikking te stellen. Via een lokale agent kwamen we met iemand van jumbo tours in contact. Arrogante dame. Er werd in eerste instantie voorgesteld om nieuwe kamers te betalen. Het hotel heeft alsnog twee kamers beschikbaar gesteld met een voorwaarde dat als de reservering een dag later niet binnenkomt dat we het alsnog moesten betalen. Drie dagen later wordt Per mail aangegeven dat het hotel een error heeft gehad, dat het alsnog opgelost is en wensen ze ons fijne vakantie. Tot op heden geen reactie op de chats mails.
We zullen nooit meer via Vakantiediscounter boeken. Het is Een partij die absoluut onbereikbaar is en de beloofde service niet verleent!!

Hakopyan 20 jul 2023
Reageer
J

Tips voor benadeelde klanten

Wat naar om te lezen dat er nog steeds zoveel misgaat bij de service van de Vakantiediscounter. Vorig jaar zo’n zelfde (zeer stressvolle) ervaring gehad door de onbereikbaarheid van de klantenservice. Zat een fout in onze boekingsgegevens en serieus vijf weken mee bezig geweest om te corrigeren. Tot op het vliegveld wisten we niet of het goed zou gaan. Tip: spam ze op sociale media. Tag ze in berichten, vertel over de slechte service én vraag je netwerk om te delen. Dáár zijn ze wél gevoelig voor ;-)
Tip 2: gelijk de klantenservice om strak negen uur te bellen, grootste kans om er door te komen.

Tip voor de Vakantiediscounter: denk niet alleen aan verkopen, maar stem je aanbod af aan de service die je kunt verlenen. Zoals jullie nu met klanten omgaan, gaat op de langere termijn niet goed. Stop met je kul verhaal over personeelstekort maar ga eens efficiënte bedrijfsvoering toepassen.

J Joling 14 jul 2023
Reageer
R

Astron Hotel in Kos

Geweldige vakantie gehad, mede door De Vakantiediscounter. We zijn twee weken naar Kos gegaan bij het Astron Hotel. Heel luxe hotel waarbij de schoonmaaksters je van de sokken lopen zo goed zijn ze aan het boenen. Heel lief personeel die je overal mee willen helpen. Vonden de bedden wat hard dus hadden om een nieuw topmatras gevraagd, deze werd gelijk voor ons opgehaald. Heerlijk weer gehad ook dus veel aan het zwembad gelegen waar ook een poolbar bij zat. In de avond wat terrasjes bezocht, zeker de moeite waard mensen om eens heen te gaan.

Rudie 5 jul 2023
Reageer
P

Een ster is nog teveel

Een ster is nog teveel, gezien hun gebrek aan communicatie..

Op 24 mei jl. heb ik een rist geboekt onder voor twee personen naar New York. In de bevestiging stond geen correcte datum en na contact met jullie te hebben gehad, kreeg ik het advies om de reis nogmaals te boeken (en te betalen). Nu stond de juiste datum wel in de bevestiging.

Aan de telefoon heb ik bevestigd gekregen dat ik de reis onder de eerste boeking teruggestort zou worden; want administratieve fout, het geld groeit niemand op de rug.

Het punt echter is, daarna kwam er radiostilte vanuit jullie, VakantieDiscounter. En toen ik eindelijk contact met jullie kreeg, werd me doodleuk verteld dat ik de ene reis wel kan annuleren (die van november onder boekingsnummer) maar dan moest ik wel 1390,- betalen.

Dat is:
1. niet wat er met mij is afgesproken
2. Een bedrag wat niet in verhouding staat met de prijs van de reis die inmiddels al twee keer betaald is

Ik begrijp heus dat er kosten zitten aan het annuleren van een reis, en daar wil ik graag in meedenken. Maar eerder genoemd bedrag staat niet in verhouding, zeker niet gezien het nog een halfjaar duurt voordat deze reis begint en deze reis dus door een ander evengoed geboekt kan worden.

En dan gewoon niets horen op mijn vraag/mail.. Alleen een ontvangstbevestiging, we zijn inmiddels al 2 weken verder.. Waardeloos!

PR 29 jun 2023
Reageer
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van juni 2025.

Over De Vakantiediscounter

Er zijn 75 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Reisbureaus
  • https://www.vakantiediscounter.nl
  • klantenservice@vakantiediscounter.nl