We hebben een reis geboekt. Maar per ongeluk een foutje gemaakt. De vakantiediscounter daarna binnen 1 uur gebeld (geen contact te krijgen) en direct gemaild. Na een paar dagen eindelijk een reactie. Geen enkele vorm van medewerking. We hebben al veel reizen geboekt via de Vakantiediscounter en hadden wel enige medewerking verwacht. Ook de dagen er na niet bereikbaar. Waarschijnlijk maar 1 persoon om de service afdeling. Nou ja, service. Een enorme domper. Denk in de toekomst maar bij een andere instantie de vakantie te boeken. Beter iets meer betalen en dan een goede service....
In tegenstelling tot veel andere reviews, heeft de vakantiediscounter ons wel een heerlijke vakantie bezorgd naar Spanje voor 15 dagen. Tijden van vliegen was ook fijn waardoor we vrijwel een extra dag hadden. Hebben niks te klagen en alles was duidelijk. Snap dan ook niet waarom iedereen zo negatief is over deze reisaanbieder...
Op 14/7/23 gearriveerd op het vliegveld, na twee uur (na meerdere belpogingen) is de transfer gearriveerd. 5 uur na aankomsttijd op het vliegveld zijn we bij het hotel aangekomen!. De reservering was niet te vinden in het systeem. We bleven met meerdere telefoons vakantiediscounter bellen, ze zijn telefonisch en via de chat niet bereikbaar. Het noodnummer wordt na 30 minuten wachttijd afgebroken. Op de chats hebben ze niet gereageerd. Het hotel heeft voorgesteld een kamer ter beschikking te stellen. Via een lokale agent kwamen we met iemand van jumbo tours in contact. Arrogante dame. Er werd in eerste instantie voorgesteld om nieuwe kamers te betalen. Het hotel heeft alsnog twee kamers beschikbaar gesteld met een voorwaarde dat als de reservering een dag later niet binnenkomt dat we het alsnog moesten betalen. Drie dagen later wordt Per mail aangegeven dat het hotel een error heeft gehad, dat het alsnog opgelost is en wensen ze ons fijne vakantie. Tot op heden geen reactie op de chats mails.
We zullen nooit meer via Vakantiediscounter boeken. Het is Een partij die absoluut onbereikbaar is en de beloofde service niet verleent!!
Wat naar om te lezen dat er nog steeds zoveel misgaat bij de service van de Vakantiediscounter. Vorig jaar zo’n zelfde (zeer stressvolle) ervaring gehad door de onbereikbaarheid van de klantenservice. Zat een fout in onze boekingsgegevens en serieus vijf weken mee bezig geweest om te corrigeren. Tot op het vliegveld wisten we niet of het goed zou gaan. Tip: spam ze op sociale media. Tag ze in berichten, vertel over de slechte service én vraag je netwerk om te delen. Dáár zijn ze wél gevoelig voor ;-)
Tip 2: gelijk de klantenservice om strak negen uur te bellen, grootste kans om er door te komen.
Tip voor de Vakantiediscounter: denk niet alleen aan verkopen, maar stem je aanbod af aan de service die je kunt verlenen. Zoals jullie nu met klanten omgaan, gaat op de langere termijn niet goed. Stop met je kul verhaal over personeelstekort maar ga eens efficiënte bedrijfsvoering toepassen.
Wij zijn vanaf dusseldorf na herakilon geen problemen
Terug weg met zelfde handbagage moesten we zonder dat ze de handbagage gezien hebben 50 euro betalen plus voor het inchecken ook 50 euro
Vind me gewoon opgelicht,
Laat staan dat we 1000 euro betaald hebben voor 4 overnachtingen dat apartament stoppen ze hier nog geen varkens in ,een douche waar 4 stralen water uit komt lekkage s wc die niet door spoel of slecht bloed in matras matrassen waar de ijzeren veren uitkomen en zo kan ik nog wel door gaan .
Maar om dan alleen op de terug weg ook nog 100 euro te pakken ja als we vip hadden gepakt a 200 euro hoefden we geen handbagage te betalen dit is toch een lachertje
Dankje wel voor super apartament en nog eens extra te laten betalen wand volgens de inchecken balie hebben jullie er niet voor betaald
Maar ook niemand te bekijken op de vliegveld geen hostes of wat dan ook voor ons nooit meer met vakantie discounter kom al 25 jaar in Griekenland maar dit nog nooit mee gemaakt NOOIT.
Zal iedereen ook afraden om in zee te gaan voor ze in de boot zitten .bedankt voor jullie slechte berijkheid maar dat zal een reden hebben
Geweldige vakantie gehad, mede door De Vakantiediscounter. We zijn twee weken naar Kos gegaan bij het Astron Hotel. Heel luxe hotel waarbij de schoonmaaksters je van de sokken lopen zo goed zijn ze aan het boenen. Heel lief personeel die je overal mee willen helpen. Vonden de bedden wat hard dus hadden om een nieuw topmatras gevraagd, deze werd gelijk voor ons opgehaald. Heerlijk weer gehad ook dus veel aan het zwembad gelegen waar ook een poolbar bij zat. In de avond wat terrasjes bezocht, zeker de moeite waard mensen om eens heen te gaan.
Een ster is nog teveel, gezien hun gebrek aan communicatie..
Op 24 mei jl. heb ik een rist geboekt onder voor twee personen naar New York. In de bevestiging stond geen correcte datum en na contact met jullie te hebben gehad, kreeg ik het advies om de reis nogmaals te boeken (en te betalen). Nu stond de juiste datum wel in de bevestiging.
Aan de telefoon heb ik bevestigd gekregen dat ik de reis onder de eerste boeking teruggestort zou worden; want administratieve fout, het geld groeit niemand op de rug.
Het punt echter is, daarna kwam er radiostilte vanuit jullie, VakantieDiscounter. En toen ik eindelijk contact met jullie kreeg, werd me doodleuk verteld dat ik de ene reis wel kan annuleren (die van november onder boekingsnummer) maar dan moest ik wel 1390,- betalen.
Dat is:
1. niet wat er met mij is afgesproken
2. Een bedrag wat niet in verhouding staat met de prijs van de reis die inmiddels al twee keer betaald is
Ik begrijp heus dat er kosten zitten aan het annuleren van een reis, en daar wil ik graag in meedenken. Maar eerder genoemd bedrag staat niet in verhouding, zeker niet gezien het nog een halfjaar duurt voordat deze reis begint en deze reis dus door een ander evengoed geboekt kan worden.
En dan gewoon niets horen op mijn vraag/mail.. Alleen een ontvangstbevestiging, we zijn inmiddels al 2 weken verder.. Waardeloos!
Devakantiediscounter.nl is een zeer overzichtelijke website, hierdoor hebben we onze droomvakantie kunnen boeken met top vliegtijden en kregen er zelfs een flinke korting bij als je de prijzen vergelijkt met andere websites waar je reizen kunt boeken. Hebben er zin in! We gaan over 4 weekjes naar het mooie resort!
Boek hier nooit! Niet hier en niet bij TUI waar deze site van is. Ze hebben geen kamer voor ons geboekt! We hebben drie nachten geboekt in een hotel in Duitsland, komen we daar aan om half 7 s 'avonds en bestaat onze boeking niet plus het hotel (en veel eromheen door een evenement) is volgeboekt! Ze hebben ons een bevestiging gestuurd van boeking terwijl het hotel volgeboekt was. Na 3 uur proberen hun te bereiken/van kastje naar muur gestuurd worden/wachten eindelijk een oplossing en we mochten verblijven in Waldhotel Heiligenhaus in de buurt wat een enorme downgrade was. Geen geld terug en ook nog een groot feest in hotel & tuin de volgende nacht op een donderdag die tot 3 uur s' ochtends door ging, niemand van hotel aanwezig na 11 uur s 'avonds blijkbaar. TUI wil ons na flink wat e-mails en belcontact maar 120 euro teruggeven (in eerste instantie niks ook al hebben wij meer dan hun betaald), ook al zijn we een nacht minder gebleven na die rampavond. 470 euro incl. verbonden verzekeringskosten en boekingskosten (terwijl er geen boeking is gemaakt) voor nu 2 ipv 3 nachten in een verschrikkelijk hotel! Na klachtenformulier, blijft de 'compensatie' 120 euro. Dit bekostigd niet eens de verloren nacht. Telefonisch bijna onbereikbaar zijn ze. Eerste en laatste keer hier geboekt en nooit meer bij een boekingsorganisatie, want ze zijn allemaal hetzelfde nu wat blijkt. Onze vakantie is verpest!!
Blijf hier zover mogelijk weg . Reis geboekt . Echter door overlijden familielid 9 dagen voor de reis persoon willen veranderen . 2 dagen nodig om binnen te geraken . Uiteindelijk antwoord dat geen probleem was . Dan 2 dagen later ah nee sorry. Dan zelf contact genomen met air malta aangezien er op hun site staat dat voor 50 euro mogelijk is naam te veranderen. Zeer vriendelijke dame bij air malta. Echter 1 probleem alle gegevens die wij geven zijn correct behalve het emailadres vermoedelijk van boekingsagent is verkeerd/ hebben wij niet daarom mag de dame ons niet helpen . Lang verhaal kort omboeken persoon gaat . Vakantiediscounter steekt hier liever geen tijd in . En heeft dus liever dat u annuleert. Zo lang alles goed gaat cashen we maar extra moeite nee danku dat kost geld. Nu alweer 3 u om telefonisch te proberen binnen geraken met 2 telefoons. Morgen om 09u verder proberen.
Klantenservice via de telefoon onbereikbaar. Auto gehuurd voor een week, helaas rijbewijs en creditcard kwijt geraakt en moeten omboeken naar de tweede bestuurder. Dit was niet mogelijk, het was enkel mogelijk om te annuleren en je geld terug te krijgen. Nou, niet dus. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik begrijp dat je wellicht kosten hebt voor de hele dag, maar om de hele week te moeten betalen omdat je een paar uur te laat bent met annuleren is werkelijk waar triest. Er wordt ook niet echt behulpzaam gereageerd via de mail. Het begon leuk, maar dit slaat echt nergens op. Bedankt voor deze negatieve ervaring.
hadden vorig jaar hier onze vakantie geboekt, prijs viel heel goed mee, vergeleken op alle mogelijke sites, wat ik zo ontdekte dat vakantiediscounter in sommige hotels de mindere kamers verhuren, moet je van alles bij betalen om toch comfort te hebben en ook geen juiste informatie, daar we een auto huurde moest er parkeermogelijkheden zijn, wat wel in de beschrijving stond maar via luchtfoto's merkte ik dat dit niet klopte, dan maar omgeboekt, hele dag de telefoon laten over gaan, uiteindelijk dan toch kunnen omboeken tegen een meerprijs, wat ik niet zo erg vond omdat we dan uiteindelijk wel een hotel hadden waar we de auto kwijt geraakten.
Zolang alles goed verloopt zal dit reisbureau goed zijn , maar bij problemen ter plaatse is het volledig 'trek je plan'
hebben een reis geboekt.
De zelfde dag een mail gestuurt en de andere dag gebeld. Hebben mij getrouwde naam ipv mij meisjes naam ingevuld. Geen porbleen we zijn er mee bezig maar het is druk. 2 maanden later. Mailtje terug uw ben te laat en wij kunnen niets doen. Koop een andere ticket a €300
Of anuleren a€1240.
Wat een klant onvriendelijk bedrijf.
Dan maar een advocaat er op zetten.
Heeft dat geholpen? Het grote probleem is dat VD zelf geen reizen organiseert, maar reizen van andere touroperators doorverkoopt. Meestal slechte reizen. VD geeft onvoldoende info over deze reizen en zijn er als de kippen bij om in geval van annulering meteen een annuleringsnota te sturen.
Interessant dat iedereen negatief is over de vakantiediscounter. Wij bestellen hier jaarlijks onze zomervakantie en we vinden juist dat de site zeer overzichtelijk is en je duidelijke foto's ziet van ieder hotel. De prijzen worden van meerdere vliegmaatschappijen etc gepakt dus je hebt ook altijd de beste prijs, deze wisselen wel telkens dus het is goed om soms even wat dagen te wachten totdat je de prijs hebt die je wilt, de vliegtijden wijzigen dan ook dus dat is ook belangrijk om op te letten. Nogmaals; wij bestellen onze vliegvakantie al jarenlang bij de vakantiediscounter en alles is altijd goed geregeld.
Beste reiziger , collega.
Denk 2 keer na vooraleer met hen samen te werken. Een week voor vertrek komen we te weten dat ons hotel in Side, Turkije sluit. We hebben (met 4 mensen) nogsteeds geen alternatief. Noch FTI (waarmee ze samenwerken) noch VD geven een goed alternatief. Wel veel moeten opleggen!! Indien er een goede oplossing komt, zal ik dit ook zeker vermelden! Mvgrt. Rudy
Vakantie geboekt via vakantiediscounter naar Portugal. Tot zo ver goed.
Transavia annuleert de retourvlucht en mij wordt aangeboden daarm de reis volledig te annuleren met teruggave van geld Zo gedaan. Daarna gaat het geld terugstorten niet automatisch. Ik ben ondertussen 10 dagen verder en 5 mails. Elke keer zegt men dat er iets nog in werking moest worden gezet, en dat het enkele dagen duur. Ondertussen wacht ik op mijn geld om een vervangende vakantie te boeken en heb nog slechts 2 weken
Wij zijn genoodzaakt onze reis te wijzigen ivm het kopen van een huis. We waren al vanaf 07.06.2022 bezig met het wijzigen van onze reis. Op aanraden van Vakantiediscounter hadden we in juni zelf de vlucht terug gewijzigd, voor een bijbetaling van 310 euro. Het hotel en transfer zijn nog niet gewijzigd. Vakantiediscounter is telefonisch moeilijk of niet bereikbaar en per mail reageren ze niet. Als ik dan eindelijk iemand te pakken krijg, krijg ik alleen maar te horen dat ik geduld moet hebben, tot dat ik een reactie krijg.
Vorige week kwam doodleuk de mail binnen vanuit Vakantiediscounter dat ze vanwege de drukte onze reis niet meer kunnen wijzigen, ook al hebben we het ruimschoots op tijd aangegeven. Eerder gemaakte afspraken over het wijzigen van de vlucht, en dat zij vervolgens de rest regelen, was dus 1 grote leugen.
Kortom, we gaan nu 8 dagen op vakantie ipv 15 dagen tegen een meerprijs van 310 euro! Ook hebben we nu geen transfer terug naar het vliegveld en informeren ze ons hotel niet. Die hebben we dus zelf maar gemaild dat we korter verblijven.
Nu maar de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld want hier laten wij het niet bij zitten.
We zouden toch wel graag voorpret aan onze vakantie willen hebben, maar het brengt alleen maar ellende met zich mee.
Wij gunnen Vakantiediscounter in de toekomst geen enkele euro meer uit onze portemonnee. Bij volgende vakanties maar mooi wat meer betalen voor een betrouwbare reisorganisatie.
Ik kan iedereen aanraden om een reis te boeken bij dit bedrijf. Hele mooie website waar je gelijk van meerdere reisinstanties kan boeken, inclusief verschillende opties qua vluchten en ga zo maar door. Wij boeken hier vrijwel jaarlijks en het is daarnaast ook nog eens een stuk goedkoper ook.
Hele fijne reis gehad waarbij we dagen lang op de website van de vakantiediscounter hebben gezeten op jacht naar de beste prijs. Dit varieert flink, zelfs als je op dezelfde dag aast voor een week lang kan het je enkele honderden euro's schelen. Dit komt omdat elke vlucht weer andere tijden heeft, of je vroeg boekt of de laatste zitjes inneemt, etc. Ik ben heel erg voorstander van de vakantiediscounter omdat je via hen bij meerdere reisbureaus een reis kan boeken.
Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Meerdere dagen al aan het proberen, meer dan 1 uur in de wacht en op verschillende tijdstippen geprobeerd. Kwam er niet door dus geen contact gehad. Ook geen reactie op bericht via de contactpagina of FB.
Voor ons nooit meer boeken bij VakantieDiscounter!
Dit hebben wij zeker niet zo ervaren Niek. We zijn ook met de reis heel goed geholpen (wel door het reisbureau, i.p.v. de vakantiediscounter) maar we kunnen alleen maar positief zijn. Ook hebben we vooraf prima contact gehad met de vakantiediscounter.
Veel vakanties zijn niet te boeken, of er gaat tijden de boeking wat mis. Het is echt waardeloos.
Het lijkt goedkoop, maar is het niet. Jammer !!
Nu al meerde keren een vakantie naar Frankrijk proberen te boeken en steeds geeft het systeem aan dat deze aanbieding niet voor mijn gezelschap geld.
k raad iedereen die op een leuke en prettig vakantie willen hebben om van VakantieDiscounter AF TE BLIJVEN . Dé VakantieDiscounter is waardeloos. Ze komen hun afspraken en belofte absoluut niet na. Naar het betaling van het vakantie wordt je aan de lot gelaten.
Fatsoenlijk en goed communiceren kunnen ze absoluut niet. Als je naar hun klantenservice probeerde te bereiken, moet je langer dan één uur wachten. Als je uiteindelijk een medewerken kan sprken, krijg je iemand die vaak niets van weet en de vragen niet kunnen beantwoorden!
Wij hebben het vakantie inclusief het transfer naar het hotel geboekt. Helaas naar het betaling hebben we het vakantie exclusief het transfer gekregen . Het is ons niet gelukt om hen te overtuigen dat inclusief het transfer geweest, ook als we naar hun eigen website verwezen waar nog steeds staat dat het vakantie inclusief het transfer is.
Wij hebben een 4 starren hotel geboekt de eerste 4 foto’s zijn de foto’s dat op het website van VakantieDiscounter staat. De rest zijn helaas de foto’s wat we bij ons bestemming hebben aangetroffen. het was een ramp . Insecten, vocht aan de muren moffen lucht hangt in het kamer, smerige kamer en kapotte stopcontacten. Wij zijn daar geen één minuut gebleven en moeten in het midden van de nacht wegrennen en naar andere hotel zoeken. Om 04:30 uur in de ochtend hebben we een hotel gevonden en onze vakantie daar geboekt en betaald.
Als we het zogenaamde het contactpersoon dat we VakantieDiscounter hebben gekregen proberen te bellen , wordt daar niet opgenomen, uiterlijk wordt het telefoon naar Nederland doorgeschakeld. Wij hebben een Japanse medewerker aan het telefoon gekregen die geen één woord Nederlands spreekt. in het engels moesten we haar de situatie uitleggen. Zij zou het reservering bij het smerige ( 4 starren ) hotel gaat annuleren naar het ontvang van de foto’s dat we voor het kamer hebben gemaakt. dat heeft ze ontvangen en een bevestigen verstuurd. Toch hebben we van VakantieDiscounter tot heden en naar 4 weken geen rectie gekregen. Wij hebben een klacht bij geschillencommissie om onze gelijk te hebben en het geld terug te krijgen. wat een gedoe. Nogmaals kijk goed uit en af blijven van VakantieDiscounter als je een fijne vakantie willen hebben.
Dit is echt de grootste misstap die je kunt zetten. Ze annuleren een vakantie, daarna krijg je alsnog de reisbescheiden opnieuw toegestuurd waardoor je contact zoekt erover en is niemand bereikbaar. Na paar dagen krijg je dan een onvriendelijk en onbegripvol antwoord en achteraf blijkt dat ze zelfs nog kosten inhouden voor een reis die door hun is geannuleerd ! Dit is ronduit schandalig ! Ik zal nooit meer het risico nemen hier iets te boeken, ze zijn onbereikbaar en oneerlijk.
We hadden hetzelfde.. een dag voor vertrek verandert Vakantiediscounter het hotel in een heel ander en minder hotel. Ook geen 18+ waarop het hotel was geselecteerd. Dit via een kort mailtje. Vervolgens nagenoeg onbereikbaar. Na uren in de wacht eindelijk contact - antwoord kwam neer op “bekijk het maar.” Wel hebben ze tijd om reviews bij dit soort sites in de gaten te houden en proberen ze eraf te krijgen. Ontzettend slecht.
December 2019 vakantie geboekt naar Spanje, door Vakantiediscounter zelf geannuleerd door Covid19.
Voucher geldig tot 29 Mei 2021, geen vakantie geboekt maar geld terug gevraagd.
30 Mei stond het geld op onze rekening echt SUPER!!
onze volgende vakantie weer bij Vakantiediscounter!
een dikke 10.
ik hoor van andere dat ze helemaal geen geld terug krijgen hoe zit dat dan?
Dat is heel apart, wij zijn heel correct geholpen en zoals ik al zei geld keurig overgemaakt door de vakantie discounter.
Ik heb hetzelfde meegemaakt als de review die hieronder is geplaatst door Bastiaan. Dit komt omdat de Vakantiediscounter niet zelf de reis regelt maar je doorverbind naar een echte reisorganisatie. Je moet de Vakantiediscounter zien als een affiliate netwerk van alle reisopties van alle reisaanbieders. Hierdoor krijg je soms niet alle informatie en ga zo maar door. Moet wel zeggen dat er enorm veel bedrijven zijn zoals deze die andere reizen van reisbureaus aanbieden maar ga gewoon naar de D-reizen of Corendon site, dan krijg je de beste service. Wat je ook kan doen is via de VakantieDiscounter, of een soortgelijke website, want in principe is het een veredelde vergelijkingssite, vergelijken waar je de beste prijs hebt, dan naar de betreffende aanbieder haar website gaan (zoals dus Corendon, D-Reizen, Alltours, etc) en daar de reis boeken.
Wat de VakantieDiscounter doet is prima, vergelijken van reizen. Hierom 3 sterren. Hier boeken is echter niet handig zoals uitgelegd.
Hele goede site met een nog betere dienst. Ik heb hier een reis geboekt bij VakantieDiscounter, alles prima, redelijke prijs en we gaan zaterdag weg. Heb reeds alle gegevens ingevuld dus we zijn er klaar voor. Moesten alleen nog wel een visum aanvragen voor Turkije. Dit was wel slecht aangegeven maar blijkbaar als je een formulier invult op een bepaalde website, komt dat allemaal goed. Eerlijk is eerlijk, als je VakantieDiscounter opbelt, pakken ze gelijk je dossier erbij en helpen ze je prima. Zo kwam ik ook aan de website waar ik mijn gegevens moest invullen voor het visum.
Dit zijn de beste reisbureaus van oktober 2024.
Er zijn 58 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.