De Vakantiediscounter

De Vakantiediscounter

2.4 reviewscore • 81 reviews
K

Slechtse bedrijf ooit!

Slechste bedrijf ooit! Jullie hebben mijn zusje en zwager en nichtje 2 weken geleden niet opgehaald bij hun hotel hebben daar 1,5 uur gestaan voor hun transfer niemand te bereiken! Uiteindelijk een taxi genomen en kom je aan op het vliegveld in Mallorca hebbrn ze hun vliegtuig gemist omdat transfer niet kwam opdagen, hebben ze moeten overboeken wat ze allemaal geld hebben gekost!! En dan ga je verhaal halen en een klacht insturen met alle rekeningen nee gaan jullie tegen ze zeggen nee hoor mevrouw en meneer jullie zijn wel opgehaald met de transfer!!! Ik weet niet welke mensen jullie hebben opgehaald lucht zeker! Ze gaan toch niet voor de lol een taxi nemen en nieuwe tickets boeken omdat ze hun vlucht hebben gemist! Om maar extra kosten te maken!! Nee jullie zijn hun gewoon vergeten op te halen! Slecht excuses ooit om te zeggen nee hoor je bent op gehaald ze hebben daar 1,5 uur staan wachten !!

Kimberley Knoester 18 sep 2025
Reageer
K

Kerstvakantie zijn wij gevlogen!

Alvast geboekt voor de kerstvakantie, heerlijk de warmte opzoeken! En geen feestdagen voor ons om te vieren met de familie, winst. Via de site van de vakantiediscounter.nl een mooie deal bedongen met vliegen vanaf Duitsland (scheelde een slok). Bedankt maar weer!

KevinS 17 sep 2025
Reageer
D

Wat een slechte reisorganisatie

Gister mijn reis geboekt en aanbetaald. Helemaal zin in de vakantie krijg ik een dag later in de loop van de middag dat de reis niet meer voor deze prijs beschikbaar is. Zonder pardon wordt alles geannuleerd en moet ik maar wachten tot mijn geld een keer wordt teruggestort. Iemand aan de telefoon krijgen is haast onmogelijk tenzij je de optie 'reis boeken' kiest. Dan krijg je natuurlijk wel iemand aan de telefoon maar bij de toetsen met problemen geven ze niet thuis.

Eenmaal de andere weg uitgevonden heb ik drie maal iemand aan de telefoon gehad die drie maal de hoorn erop gooien. Niemand kan mij vertellen waarom de reis niet door kan gaan maar wel aangeboden wordt. Als je iemand van hoger hand eist kan dit niet er zou niemand zijn. Maak mij niet wijs dat er geen leidinggevende is. Daarnaast kunnen ze het geld niet direct terugstorten dat zou met de bank te maken hebben. Bull shit! Als je deze reis niet kan aanbieden doe dat dan ook niet!

Kortom BOEK HIER GEEN VAKANTIE! ALLES WORDT MOOIER GEMAAKT DAN HET IS! KLANTENSERVICE BESTAAT NIET!

Daan 16 sep 2025
Reageer
r

Aangeboden reizen bij bekijken niet beschikbaar!

Bij het bekijken van de site valt het mij op bij het bekijken van een reis dat alles nog beschikbaar is. Tot je op de datum klikt. al een uur aan het zoeken en steeds het zelfde!

niet beschikbaar moet eerder te zien zijn!!

raymond 31 aug 2025
Reageer
B

Geen hulp voor gehandicapten. Volledig afwezigheid

Ik had me erg verheugd op mijn vakantie en vertrouwde op Vakantiediscounter voor een passend hotel. Helaas werd mijn situatie volledig genegeerd. Ik ben ernstig gehandicapt en heb een zware allergie. Het hotel dat door Vakantiediscounter werd aanbevolen, bleek een grote en permanente aanwezigheid van katten binnen te hebben.

Ondanks mijn medische attest en herhaalde verzoeken om een alternatief hotel te krijgen, werd mij geen oplossing geboden. Ik kon niet reizen omdat mijn gezondheid dit niet toeliet.

Verder heeft Vakantiediscounter bij de Commissie voor Reisgeschillen onterecht bijlagen vermeld die nooit aan mij zijn verstrekt, waardoor mijn zaak verkeerd werd voorgesteld. Deze handelwijze toont een duidelijke misleiding van kwetsbare klanten.

Vakantiediscounter blijkt helaas onbetrouwbaar voor mensen met allergieën en handicap. Ik wil andere reizigers waarschuwen: wees voorzichtig met deze reisorganisatie.

Bernadette Brumol 19 aug 2025
Reageer
Y

Nooit meer!

Onze vakantie plots geannuleerd en tot op heden nooit meer reactie ontvangen! Help ons! V252678453

Al 2 weken nergens meer reactie op! Bah, je wordt zo in een hoop stress gebracht, en helpen of mee denken ho maar. Zwaar teleurstellend!!!

Yoni 18 aug 2025
b

wij ook nooit meer sterren cyprus naar bunker2 sterren geen gehoor en hulp 6 sept 2025 zijn er nog op eigen kosten ander hotel geboekt

betty de visser 7 sep 2025
H

Goed reisbureau

Goed reisbureau met een heel handig overzicht. Let er wel op dat als je een reis aanklikt die je wilt dat je even doorklikt! Soms krijg je plots verbeterde prijzen, hadden wij ook. Scheelde per persoon 300 euro. Nou tel dat x5 personen en dat gaat hard. Wel een ander vliegveld maar is voor ons geen probleem. Zie ook veel negatieve reviews over dit bedrijf. Hier herkennen wij ons totaal niet in. Reviews.nl ook bedankt dat ik dit hier mag schrijven. Groetjes Henk

Henk 17 aug 2025
Reageer
M

Zodra het mis gaat sta je in je hemd

Bij de heen en terugvlieg beide misgegaan met mijn vlucht, slechte communicatie, nemen zelf totaal geen verantwoordelijkheid. Het is het niet waard, boek je vakantie via een betrouwbare partij.

Maurits de Graaff 28 jul 2025
Reageer
L

Ervaring zeer teleurstellend

Onze ervaring met Vakantie Discounter was ronduit teleurstellend. Vorig jaar boekten we een reis voor de meivakantie, inclusief onze kinderen van 2 en 4 jaar. Zoals gebruikelijk vulden we de geboortedatums in, maar enkele weken voor de reis ontdekten we dat onze zoon van 3 geen stoel toegewezen had gekregen.

Het contact met Vakantie Discounter was een grote frustratie. Ze waren slecht bereikbaar en je kon soms wel 45 minuten tot een uur in de wachtrij staan. Telkens werden we doorverwezen naar de luchtvaartmaatschappij, die volgens hen de aanpassing moest doen. Dit was al een vervelende start van onze vakantie.

De luchtvaartmaatschappij kon echter niets voor ons doen, omdat het geen directe vlucht betrof. Vakantie Discounter stelde voor dat we maar een extra stoel voor onze zoon moesten bijboeken, terwijl we al voor de reis hadden betaald. Er was geen duidelijke reden voor deze eis, behalve dat we moesten betalen.

Bovendien gaven ze aan dat we dit voor de vlucht op de luchthaven moesten regelen. Toen we daar aankwamen, bleek er echter niets geregistreerd te zijn. De confrontatie met Vakantie Discounter leidde tot een onprofessionele houding; ze gaven aan dat het ons probleem was en dat we zelf maar moesten oplossen. Dit leidde tot weken van frustratie en herhaaldelijk contact, zonder enige bereidheid van hun kant om te helpen.

De kans dat onze zoon niet mee kon vliegen, was voor hen geen probleem. Na tientallen pogingen om contact op te nemen, bereikten we uiteindelijk de overkoepelende klantenservice, die binnen twee minuten opnam en het probleem snel oploste. Ze bevestigden dat de verantwoordelijkheid bij Vakantie Discounter lag en dat ze vergeten waren een stoel te boeken.

Als we naar Vakantie Discounter hadden geluisterd, hadden we onze vakantie niet kunnen maken. Dit was een zeer slechte ervaring en ik kan Vakantie Discounter dan ook niet aanbevelen.

Lucas 13 jul 2025
M

Wat is het telefoonnummer waar meteen werd opgenomen? Wij proberen onze stoelen om te zetten naar extra been ruimte. We krijgen nergens contact. Wordt vakantie beginnen met rug pijn. We zijn beide 192 cm.

M. Wedzinga 11 aug 2025
e

Zeer slecht ben 3 dagen mee geen hulp

Ze willen geen kant op met en fout van hun. Wij moet maar kijken wat we doen .ze zeggen wij kunnen niks zijn maar tussen persoon. Maar dat is niet waar ze willen gewoon niet.

emma 9 jul 2025
Reageer
j

Vlucht gemist door foutieve informatie

Afgelopen weekend mijn vlucht gemist door foutieve informatie en hun wassen de handen in onschuld terwijl ik het zwart op wit heb staan de ophaal tijd van de transfer en welke datum

joyce van rijsselt 30 jun 2025
Reageer
R

Super prijs gekregen voor een 15-daagse vakantie

Van vrienden gehoord dat je een mooie prijs kan scoren voor een reis op de Vakantiediscounter dus dit geprobeerd. We hadden een reis aangeklikt en plots kwam er groot in het scherm dat er voor dit hotel en reis een betere prijs zou zijn. Deze was PER PERSOON echt enkele honderden euro goedkoper dus gelijk maar geboekt waarbij de vluchttijden ook nog heel fijn waren. We zijn nu weer thuis van onze 15 dagen vakantie en alles was tot op de puntjes geregeld en dat voor een topprijsje. Nu is alles duur tegenwoordig (inclusief buitenlandse vakanties) dus je moet wel echt goed op de prijzen letten. Bedankt de Vakantiediscounter!

Rudie 12 jun 2025
Reageer
j

Onze droomvakantie werd een nachtmerrie

Wat begon als een ontspannen gezinsvakantie eindigde in frustratie, ziekte en diepe teleurstelling. Via VakantieDiscounter boekten wij een 5-sterren all-inclusive vakantie naar Sol Dunas op Kaapverdië. Alles leek perfect geregeld... tot we aankwamen.

Zonder ook maar één woord vooraf werden we ondergebracht in een ander, veel simpeler 3-sterrenresort: Suneo Dunas. Minder faciliteiten, slechtere hygiëne, en totaal niet wat we geboekt hadden. Mijn vrouw werd doodziek van het eten, viel zelfs flauw tijdens de terugvlucht. Onze zoon raakte gewond aan zijn voeten door losliggende zwembadtegels. En ik? Ik kon alleen maar toekijken hoe onze vakantie letterlijk en figuurlijk instortte.

En toen begon de echte strijd: maandenlang contact zoeken, klachten indienen, juridische stappen zetten... maar VakantieDiscounter blijft wegduiken en verwijst alleen maar naar TUI. Terwijl zíj de verkoper zijn. Zíj hebben ons iets verkocht wat we nooit gekregen hebben.

Het ergste? Een jaar later krijgen we nog steeds reclame van VakantieDiscounter met de vraag of we weer terug willen naar datzelfde foute resort. Alsof niets gebeurd is.

Deze ervaring heeft diepe impact gehad op ons gezin. Je koopt vertrouwen – en dat is hier compleet beschaamd. Laat dit alsjeblieft een waarschuwing zijn: wat je online ziet bij VakantieDiscounter, is niet altijd wat je krijgt. En als het misgaat, sta je er alleen voor.

jetse de vries 11 jun 2025
Reageer
R

Corallia Beach Appartementen Cyprus

Beste mensen onze ervaring met de vakantie discounter is gelukkig goed. Alleen ons geboekte appartement helaas niet. De getoonde foto,s voor de accomodatie kloppen niet. Alles is zwaar verouderd meubels de banken. Je zakt door de bank als je erop zit. Hygiëne is er niet je zag de opgedroogde dweil strepen overal in de appartement met de haren van de vorige gasten. In de badkamer losse tegels waaraan je jezelf lelijk kan openhalen en roestplekken in de badkuip. Kalk op de wandtegels van voorgaande jaren dat niet is schoongemaakt. De pannen hier kan je niks in klaarmaken alles blijft plakken op de bodem in de pan. Voor de ligbedden en strandlakens en kluis moet je betalen. Ontbijt was ok de warme gerechten wel lauw en eentonig. Voor een upgrade van de kamer moest je 40 euro per dag betalen. Laat uitchecken tot 2 uur is kosteloos en tot 5 uur 70 euro betalen om 3 uur langer op je kamer te blijven ivm late vlucht. Een oudere Dame wilde nog douchen ze kreeg te horen dit kan buiten bij de strand waar je kan afspoelen. Erg jammer allemaal.
Vies vies vies

Rishma 11 jun 2025
Reageer
J

Vakantiediscounter, 1 grote grap

De vakantie boeken via hun website gaat allemaal vlot en snel MAAR eenmaal als je ze daarna nodig hebt dan zijn ze er niet. Wij hebben meermaals (45min+) aan de lijn gehangen maar er neemt niemand op. Na een mail gestuurd te hebben dat er een aanpassing moet gebeuren in onze boeking krijg je 1 mailtje terug maar daarna hoor je niets meer van hun. Ondertussen zitten wij met onzekerheid terwijl de vakantie dichterbij komt. 1 woord voor vakantiediscounter: een FLOP. Wij boeken hier nooit meer onze vakantie. De klantenservice is zwaar ondermaats!

Jaimie Sterckx 2 jun 2025
A

Precies hetzelfde hier! Drie dagen lang een uur lang in de wachtrij en er wordt niet opgenomen. Never nooit boeken bij vakantiediscounter!!!!

Anoniem 7 jun 2025
G

hier ook hetzelfde helaas.
herhaaldelijk moeten bellen en mailen met dezelfde vragen over assistentie op de luchthaven, rolstoel meenemen, essentie aanvraag betalen voor het aanvragen van een douchestoel maar dan geen garantie kunnen geven. en met alles verwijzen naar Tui maar zij kunnen er niets mee want verwijzen terug naar de VakantieDiscounter. ik kan geen stoelreservering maken want heb geen boekingsnummer op de bevestigingsmail ontvangen, er staat gewoon een punt bij 'uw boekingsnummer is, .) bij opbellen naar Klantenservice heb ik minstens 32 minuten in de wacht gehangen en dan begint het bandje gewoon weer van voren af aan dezelfde muzieknummers af te spelen, er wordt gewoon niet opgenomen. VakantieDiscounter is bijna niet telefonisch en per mail (tijdig) te bereiken, lossen niet op en zijn niet te vertrouwen. Ik boek nooit meer bij VakantieDiscounter.

G 13 jul 2025
Y

Nooit meer Vakantiediscounter

Ik vermoed dat de Vakantiediscounter goede kwaliteit levert zolang je hen niet nodig hebt voor extra hulp. Maar van zodra je een vraag of opmerking hebt, begint het circus. Wij ondervonden nu het probleem dat er 'inclusief directe vlucht' beloofd werd, terwijl er niet eens directe vluchten bestaan naar de desbetreffende bestemming! Aangezien het een bestemming was die we nooit eerder bezochten, wisten wij dit niet en waren we heel blij een directe vlucht te kunnen boeken. Helaas bleek dit niet waar, hier kwamen we plots zelf achter tijdens het mailverkeer. Ik kan er helemaal in komen dat een vlucht wijzigt, zolang wij ervan op de hoogte gebracht worden. Echter iets beloven dat niet bestaat, dat is puur bedrog. Zoals hieronder reeds een aantal keer vermeld werd, zijn zij nagenoeg onbereikbaar wanneer je hen nodig hebt: 2x 1 uur in de wacht gehangen, maar na een uur word je eruit gesmeten. Mails worden extreem traag of met AI beantwoord, je krijgt 5 verschillende contactpersonen en moet telkens opnieuw je verhaal doen. Maar er is iets wat alle medewerkers perfect onder de knie hebben: rond de pot draaien en vooral geen antwoord verstrekken. Legio mails verder heb ik nog steeds geen concrete uitleg over hoe het komt dat zij iets aanprijzen wat niet eens bestaat... 1 keer, nooit meer via Vakantiediscounter.

Y. Ghesquiere 1 jun 2025
Reageer
K

Wat een grap

Wat een grap! Stel je voor, je boekt na een hectische periode eindelijk even een paar dagen naar het mooie Sicilië. Reviews waren goed, prima hotel, mooi zwembad eigenlijk alles om even een paar fijne dagen te hebben. Eenmaal aangekomen op het mooie Sicilië, onze los geboekte huurauto opgehaald en op naar het hotel. Eenmaal aangekomen bij het hotel zoals genoemd op de voucher begon onze hel vakantie. Er was geen reservering voor ons bekend in het hotel. De mannen achter de balie waren overigens erg aardig voor ons en wilde ons meteen mee helpen in tegenstelling tot vakantie discounter zelf. We hebben vakantie discounter proberen te bellen, ook het noodnummer maar bleven 45 minuten in de wacht hangen. Eenmaal een medewerker aan de telefoon gehad, gaf ze aan dat ze het uit ging zoeken en ons terug zou bellen. Onthoud even dat wij al 2 uur rond aan het rijden waren en er geen enkel hotel was wat onze boeking had binnen gekregen. Meerdere hotels binnen gelopen maar geen resultaat. Terug bij het eerste hotel (wat op onze boeking stond) gaven de medewerkers aan dat ze rond gingen bellen naar alles wat eventueel mogelijk kon zijn. Uit eindelijk een halve dag verder hebben ze gevonden dat wij 20 minuten verderop verwacht werden in het geboekte hotel. Eenmaal aangekomen stond de medewerker ons op te wachten om ons vervolgens naar een hotel 100 meter verderop!!! Te sturen. 4 x aangegeven dat dat niet klopt en het enige antwoord dat meneer gaf was ‘het is de zelfde keten’. Sorry maar dat is belachelijk. Het hotel waar we moesten verblijven had ons op de aankomst lijst met de hand geschreven onderaan dus waarschijnlijk ook nog een overboeking. Het hotel kwam absoluut niet overeen met het geboekte hotel. De foto’s van het zwembad waren ook niet foto’s van het hotel zelf maar een heel ander hotel. We zijn dus gewoon ergens neer gezet en het enige wat we kregen was ‘sorry’. Er was geen Zwembad in dit hotel, geen wifi en geen werkende airco. Vakantie discounter wil nergens aan mee werken. We zijn bijna een hele dag kwijt, we zijn in een niet vergelijkbaar hotel gedumpt en word je ook nog zo behandeld. Voor ons nooit meer vakantie discounter!!

Kim 28 mei 2025
Reageer
C

Slecht 5 sterren hotel

Al vele jaren boeken we bij en vertrouwen wij op de vakantiediscounter maar dit door hen aangeprezen 5 sterren hotel was toch wel een misser: Tanger in Marokko, het Andalucia golf hotel was echt aan renovatie toe: grote vlekken in het tapijt-vuil onder de verrijdbare bedden-schimmel in de gehele badkamer- riool lucht in de wc- niet afsluitbare balkondeur en een slecht tot niet erkende airco. De afstandsbediening was te vies om aan te pakken en de klep viel er steeds af en er waren verbouwingdgeluiden boven onze kamer. Uiteindelijk zijn we 3 dagen en dus 2 nachten naar het prachtige blauwe dorp Chefchouene gegaan en daar onze welverdiende rust gekregen. Volgende keer toch maar eens ergens anders boeken denk ik want dit was een misser, Groeten Chris&Jenny.

Chris Breuseker en Jenny buld 26 mei 2025
Reageer
T

Klantenservice reageer niet

Zolang er geen contact nodig is, verloopt alles prima. Maar zodra je iets van hen nodig hebt, wordt het lastig. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op e-mails wordt nauwelijks of veel te traag gereageerd. Hierdoor is het onmogelijk om lastminute zaken te regelen. Erg jammer… Voor mij is dit reden genoeg om geen klant meer te blijven.

Tanja Demirel 23 mei 2025
Reageer
F

Komt beloftes niet na en lange wachtrijen

Enorme wachtrijen aan de telefoon. In totaal vijf keer gebeld, waarvan ik 4 keer 45 minuten in de wacht heb gestaan voordat ik überhaupt iemand aan de telefoon had.
Een indeplaatsstelling van de hoofdboeker schijnt lastig te zijn. De eerste medewerker gaf aan dat dit niet mogelijk was, en kwam aan met annuleringskosten van 520 euro bovenop de reissom + het boeken van een nieuwe reis.. Na duidelijk te maken dat ik hier niet mee akkoord ging en dit geen stijl vond, wilde hij wel verder kijken naar andere mogelijkheden. Deze man was zeer slecht te verstaan, met veel omgevingsgeluiden. In opvolgende gesprekken nog 3 andere medewerkers aan de telefoon gehad, bij hun was dit niet het geval. Zij waren goed te verstaan, vriendelijk en gaven de indruk wel te willen helpen. Alle medewerkers hebben de belofte gedaan mij terug te bellen, geen van allen heeft dit gedaan. Ik vraag me af of het wel gelukt was, als ik hier niet zo bovenop had gezeten. De indeplaatsstelling is namelijk uiteindelijk gelukt na 3 dagen (Dit moest ook met spoed want 4 dagen hierna zou de reis starten). De wijzigingskosten waren 150 euro bovenop de reissom.

Waarschijnlijk een prima website om te boeken, zolang je niks hoeft te wijzigen. Het kost veel tijd, energie en stress als dit wel het geval is.

Fiona 21 mei 2025
Reageer
A

Geen ster waard !!

Wij hebben onze reis moeten annuleren ,ivm een gebroken knie. 4 dagen voor vertrek moeten annuleren, lukte telefonisch absoluut niet ,paar keer een uur aan de lijn gehangen. Via mail geprobeerd uiteindelijk iemand te pakken gekregen dag later, ik had ,gelukkig dacht ik, een annuleringsverzekering bij t boeken via hun afgesloten. De mevrouw van vakantie discounter zei mij dat ze een mail zou sturen met de annuleringskosten , en ik daarmee akkoord moest gaan pas dan kon het geannuleerd worden. De kosten ruim 800 euro !!! Deze krijg je niet terug via je annuleringsverzekering!! SCHANDALIG !! Beantwoord je de mail niet binnen 4 uur worden de kosten nog hoger . Waar slaat dit op. Allianz zegt het ook niet te snappen , maar betalen alleen de reissom terug. Vakantiediscounter zegt dat het kosten zijn om de luchthaven en hotel in te lichten ??? Nog nooit zoiets meegemaakt. Mag dit zomaar ???

Angelique 9 mei 2025
Reageer
A

Waardeloos

Vakantie omgeboekt en we komen er perongeluk achter dat de luchthaven niet klopt. Na 2 dagen aan de telefoon hangen en van hun kant proberen het probleem af te schuiven is het, 1 dag vóór vertek, gelukt. Niet dus. Proberen online in te checken en er popt wederom een verkeerde luchthaven op. Om moedeloos van te worden. Wat een mooi gezinsuitje had moeten worden is veranderd in een stressbende.

Alie Kerkdijk 25 apr 2025
Reageer
E

wat een ellendige club is vakantiediscounter....

Nooit meer vakantiediscounter!

2 weken Turkije geboekt via Brussel en overnachting en parkeergelegenheid geboekt aldaar. krijgen we een mail dat zowel tijden als luchthaven veranderd zijn.. of we akkoord gaan met Keulen.. Nee maar wat wij vinden maakt niets uit want ze zetten je met de rug tegen de muur. Weken lang probeer je in contact te komen maar dat lukt maar niet. Bellen is ook geen optie want je staat zo een uur in de wacht. Je kan je laten terugbellen maar dat doen ze ook niet. Casemanagers die alles snel voor je oplossen? nee daar snappen ze niets van. We moeten dus extra parkeerkosten gaan maken maar ze geven in alles de organiserende partij de schuld. U kunt achteraf kijken of er iets mogelijk is.... Zelf zeggen ze niets te kunnen doen. Daarnaast was bij het boeken vliegen vanuit Keulen veel goedkoper.. Spelen ze hier een smerig spelletje? Deze centen krijgen we niet terug van ze. vakantie voorpret is ver te zoeken... nooit meer een pakketreis via deze verschrikkelijke club.

Eric 9 apr 2025
Reageer
D

Waardeloos

Vluchttijden veranderen waardoor we 2 dagen minder kunnen besteden op de vakantiebestemming.
Vakantiediscounter wil hier niks in compenseren. Waardeloze service. Natuurlijk zijn de vluchttijden onder voorbehoud maar het gaat hier niet alleen om de vlucht, ook om de all-inclusive hotel.
Klantenservice medewerkster hangt gewoon op. Waardeloos.

Dino 1 apr 2025
Reageer
H

Ideaal om prijzen te vergelijken

Reis geboekt via de vakantiediscounter. Super website die duidelijk en overzichtelijk is. Je kan zelf aanvinken vanaf welk vliegveld je wilt of je kan het gewoon niet invullen zodat je de beste prijs krijgt van alle vliegvelden. Prijzen wijzigen wel telkens dus even goed in de gaten houden voor een tijdje en dan snel de beste prijs kiezen! Zo doen wij het al jaren, de vakantiediscounter regelt alles goed en die laat het daarna over aan de reisaanbieder waarbij je het daadwerkelijk koopt. Dus een ideaal middel om de beste prijs te vergelijken. Ps. wel opletten op de reistijden, soms heb je pech en kost het je één hele dag dus beter in de ochtend vliegen bijvoorbeeld en in de avond pas weer weg!

Groetjes Harm Velden

Harm Velden 24 mrt 2025
Reageer
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van september 2025.

Over De Vakantiediscounter

Er zijn 81 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Reisbureaus
  • https://www.vakantiediscounter.nl
  • klantenservice@vakantiediscounter.nl