Wij hadden een vakantie van 8 dagen Spanje , de eerste dag zouden we vroeg vliegen ,maar werd gewijzigd in savonds, we kwamen om 24.00 aan in Spanje , we hebben uren staan wachten en bellen ,maar werden niet opgehaald, laatste contact werd er gezegd dat we een taxi mochten pakken want de gene die ons op moest halen sliep al ,en kregen te horen dat de taxi vergoed werd (140 euro voor de taxi), we kwamen tegen half 4 snachts aan in het hotel, dus dag 1 was weg omdat we heel laat vlogen en dag 2 waren er allemaal brak ,dus eigenlijk 2 dagen weg al , volgende dag gelijk het geval gemeld bij de vakantie discounter ,bij vertrek werden we half 6 in de ochtend opgehaald, dus dag 3 ook weg. Vakantie was 4400 euro voor 8 dagen waarvan we er maar 6 geweest zijn en 1 dag was iedereen helemaal kapot.
Ook hebben we een verkeerde ophaal plaats door gekregen , dankzij personeel van het hotel is dit goed gekomen . Toen we eenmaal terug kwamen in Nederland weer meerdere malen contact gezocht met de vakantie discounter, maar zeer onbeschoft, geen bericht terug , telefoon word niet opgenomen,
Vakantie discounter geeft nergens gehoor aan ,dus taxi ook niet vergoed, aangetekende brief geschreven, die hebben ze opengemaakt en zo weer terug gestuurd.
Wat een onbeschoft, waardeloos bedrijf is dit !!!! Wees gewaarschuwd!!!
Ik ben het zo eens met wat al deze mensen zeggen hier. De site is prima maar de service is heel slecht. Wil iemand toevoegen aan de reis maar dit lijkt onmogelijk. Je staat meer dan een uur in de wacht en als je iemand spreekt zeggen ze dat het naar een andere afdeling gaat maar je krijgt vervolgens geen antwoord meer. Als drie keer gebeld en wacht al 2 weken. Ik boek hier nooit meer.
We wilden onze vakantie overzetten naar vrienden maar na ruim 2 maanden van mailen, appen, (geen reactie), bellen ( uren wachten aan de telefoon) kregen we eindelijk het verlossende mailtje; voor 921 euro kon dit wel geregeld worden. De reis zelf koste 1000 euro dus werd bijna het dubbele. Wij zullen dus nooit weer boeken bij deze organisatie.
Probeer al twee weken mijn vakantie om te boeken.
Om de dag stuur ik een e-mail om te vragen of er al vorderingen zijn.
Zojuist gebeld, en het enige wat mijn verteld wordt is dat het doorgestuurd is naar de juiste afdeling.
Niemand kan mijn vertellen wat de status van mijn dossier is.
Ik moet maar wachten op een reactie van hen!!!!!
Echt waardeloos...
Leuke reis naar Ibiza gezien bij vakantiediscounter.
Op mn telefoon alles ingevuld, bijna geboekt..toen nog betalen, komt er n melding: problemen omtrend betalen, neem contact op.
20 min.aan de telefoon geen contact, met ook de schrik dat na 30 min.de verbinding automatisch verbroken zou worden...
Ik dacht: probeer even op n pc, misschien dan geen probleem..is de reis alweer duurder geworden...
Voel me gewoon belazerd!!!
Net n messingerbericht ontvangen of alles gelukt is..nou, te laat!! Ik boek nooit meer bij vakantiediscounter!
Ik heb 25 x gebeld naar de vakantie discounter om een reis om te boeken en er werd NIET 1 x de telefoon opgenomen. 8 contactformulieren ingevuld en 2 mails gestuurd. Het enige antwoord was dat wij 11 weken van te viren NIET konden omboeken omdat de tickets al uitgeprint waren. 11 weken van te voren. Hoe verzin he het.Dus moesten we de boete voor het annuleten zelf betalen. 705 euro in de prullebak. Ook nog 25 euro voor de annuleringskosten inclusief. Ze hadden even mee kunnen denken voor het omboeken dus nu Nóóit meer iets boeken bij de vakantie discounter
We boeken hier al jaren onze vakantie.
Dit jaar willen we graag aan het eind van de zomervakantie nog even een weekje naar het buitenland. Je ziet ook gelijk aan de prijzen wanneer de zomervakantie over is, we gaan zonder kinderen weg dus dat scheelt flink in de prijs. Nu nog even wachten totdat de juiste vlucht voorbij komt en dan gaan we boeken! Kan ik trouwens iedereen aanraden om goed te kijken naar de vluchttijden, met wat geluk heb je zo een hele dag erbij omdat je gelijk in de nacht heen vliegt en aan het eind van de dag weer terug. Kan ook wel eens uit om via een vliegveld in Duitsland te reizen vlak over de grens.
First things first: ik snap er niks van dat er zoveel negatieve reviews zijn omtrent de vakantiediscounter. Reden zal ik dan ook gelijk geven: er is naar mijn weten geen enkele reisbureau die je op zo'n fijne manier alle mogelijke reizen van meerdere reisbureaus laat zien. Als je goed oplet dan zie je dat je zelfs meerdere keuzes hebt in vluchttijden en wanneer je even wacht krijg je zelfs weer nieuwe kansen. Prijzen variëren ook iedere keer dus ik kan aanraden, als je al een reis/hotel in je hoofd hebt, om een paar dagen de betreffende pagina in de gaten te houden. Prijzen bijhouden en soms moet je snel toeslaan als je bijvoorbeeld net de laatste stoelen van een vliegtuig boekt! Kan je zo veel geld besparen. Ik heb meerdere keren een reis bij de vakantiediscounter geboekt, hierna krijg je mails van een reisbureau zoals Tui of Alltours, maar net welke je hebt gekozen. Wij hadden een aantal keer Alltours omdat die veel naar Turkije vliegen. Altijd heel goed geregeld inclusief vervoer! We werden keurig op het vliegveld opgewacht door een man met een busje, die bracht ons dan naar het hotel. Was trouwens Lonicera Resort & Spa Hotel, geweldig hotel waarbij je eigenlijk op een heel park bent want het zijn 3 hotels bij elkaar met daartussen allerlei vertier, zwembaden, veel animatie, zelfs een waterpark (!!) en het ligt gelijk aan zee. In het hotel konden we in een mapje zien wanneer we weer werden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Dus.. alles geweldig geregeld!
Heel snel een mooi reis kunnen boeken via vakantiediscounter. Helaas kan niet alles goed gaan en zal je net zien dat het bij ons ook weer niet ging zoals het hoort te gaan. We hadden al wat onduidelijkheid over hoe we de bagage moesten betalen. Stond bij dat we dit op het vliegveld konden bijboeken maar daar deden ze erg moeilijk en gaven ze aan dat alleen handbagage inbegrepen zou zijn, hoe ga je dan met vakantie? Nou ja, gebeld met vakantiediscounter op het vliegveld en kwam er iemand aan die ons gelijk heeft geholpen. Was wel onze fout bleek later want je moet blijkbaar ergens invullen hoeveel bagage je mee wilt. Al goed, zolang het maar goed geregeld wordt achteraf is het prima. Zie je bij andere reisbureaus niet zo snel dat ze zo snel helpen.
Het is ronduit schandalig hoe we worden behandeld door de vakantiediscounter. Ik snap dat ze druk kunnen zijn, maar het is absoluut klantonvriendelijk hoe ze met onze reservering omgaan. we hebben op 21 juni een reis geboekt. op 27 juni hebben we een verzoek ingediend om een extra familie lid toe te voegen aan onze reservering. sindsdien hebben we geregeld gebeld, waarbij we altijd meer dan 40 minuten in de wacht staan, vaak langer. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn, die het verzoek doorzet naar back office, maar nooit zelf het verzoek kan afhandelen. Vervolgens horen we niks meer van de back office. Ze geven aan dat het druk, is, dat ze contact moeten opnemen met een ander reisbureau in Duitsland, maar dit is toch van de zotte. We bellen, mailen en wachten op antwoord, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. We hebben 1 keer een mail terug ontvangen van ene Ramon, met de mededeling dat een extra passagier kan worden bijgeboekt onder het dringende verzoek om meteen te reageren omdat de kosten en prijzen van de reis snel stegen. We hebben dezelfde avond nog terug geschreven, echter hebben we tot heden geen reactie ontvangen. Daarna nog diverse malen gebeld en geen reactie. MENSEN pas op met dit reisbureau. Zodra je geboekt heb kan je fluiten naar enige klantenservice. Schandalig dat dit nog kan hedendaags. De voorpret is nu inmiddels helemaal verdwenen, gezien de stress die we ondervinden om een persoon bij te boeken. Het is vandaag al 4 augustus en we wachten sinds 27 juni op een concreet antwoord. Schandalig!
We konden bij aankomst in het hotel gelijk aanschuiven aan het all-inclusive eten dus dat was top. Ook goed geregeld was het feit dat toen we weg gingen midden in de nacht, dat de koks voor ons een pakketje hadden samengesteld met lekkere broodjes om mee te nemen!! Vakantie via VakantieDiscounter is ons in ieder geval erg goed bevallen. Ook de prijzen waren een stuk gunstiger dan elders.
We hebben een reis geboekt. Maar per ongeluk een foutje gemaakt. De vakantiediscounter daarna binnen 1 uur gebeld (geen contact te krijgen) en direct gemaild. Na een paar dagen eindelijk een reactie. Geen enkele vorm van medewerking. We hebben al veel reizen geboekt via de Vakantiediscounter en hadden wel enige medewerking verwacht. Ook de dagen er na niet bereikbaar. Waarschijnlijk maar 1 persoon om de service afdeling. Nou ja, service. Een enorme domper. Denk in de toekomst maar bij een andere instantie de vakantie te boeken. Beter iets meer betalen en dan een goede service....
Wij hebben in Servilla het Zenite hotel geboekt lekker met zwembad op het dak !!!!! Bij aankomst bleek het zwembad niet beschikbaar, hebben ze niet aan het werk gezien de 5 dagen dat wij er waren .De eerste dag meteen een mail gestuurd dat wij het zwembad niet konden gebruiken en daar niet blij mee waren wel voor die luxe betaald!!!! Weken later mail terug dat ze achteraf niks meer konden doen ook geen vergoeding voor het niet te kunnen gebruiken van het zwembad. Slechte of geen service!!!!!!!
In tegenstelling tot veel andere reviews, heeft de vakantiediscounter ons wel een heerlijke vakantie bezorgd naar Spanje voor 15 dagen. Tijden van vliegen was ook fijn waardoor we vrijwel een extra dag hadden. Hebben niks te klagen en alles was duidelijk. Snap dan ook niet waarom iedereen zo negatief is over deze reisaanbieder...
Op 14/7/23 gearriveerd op het vliegveld, na twee uur (na meerdere belpogingen) is de transfer gearriveerd. 5 uur na aankomsttijd op het vliegveld zijn we bij het hotel aangekomen!. De reservering was niet te vinden in het systeem. We bleven met meerdere telefoons vakantiediscounter bellen, ze zijn telefonisch en via de chat niet bereikbaar. Het noodnummer wordt na 30 minuten wachttijd afgebroken. Op de chats hebben ze niet gereageerd. Het hotel heeft voorgesteld een kamer ter beschikking te stellen. Via een lokale agent kwamen we met iemand van jumbo tours in contact. Arrogante dame. Er werd in eerste instantie voorgesteld om nieuwe kamers te betalen. Het hotel heeft alsnog twee kamers beschikbaar gesteld met een voorwaarde dat als de reservering een dag later niet binnenkomt dat we het alsnog moesten betalen. Drie dagen later wordt Per mail aangegeven dat het hotel een error heeft gehad, dat het alsnog opgelost is en wensen ze ons fijne vakantie. Tot op heden geen reactie op de chats mails.
We zullen nooit meer via Vakantiediscounter boeken. Het is Een partij die absoluut onbereikbaar is en de beloofde service niet verleent!!
Wat naar om te lezen dat er nog steeds zoveel misgaat bij de service van de Vakantiediscounter. Vorig jaar zo’n zelfde (zeer stressvolle) ervaring gehad door de onbereikbaarheid van de klantenservice. Zat een fout in onze boekingsgegevens en serieus vijf weken mee bezig geweest om te corrigeren. Tot op het vliegveld wisten we niet of het goed zou gaan. Tip: spam ze op sociale media. Tag ze in berichten, vertel over de slechte service én vraag je netwerk om te delen. Dáár zijn ze wél gevoelig voor ;-)
Tip 2: gelijk de klantenservice om strak negen uur te bellen, grootste kans om er door te komen.
Tip voor de Vakantiediscounter: denk niet alleen aan verkopen, maar stem je aanbod af aan de service die je kunt verlenen. Zoals jullie nu met klanten omgaan, gaat op de langere termijn niet goed. Stop met je kul verhaal over personeelstekort maar ga eens efficiënte bedrijfsvoering toepassen.
Wij zijn vanaf dusseldorf na herakilon geen problemen
Terug weg met zelfde handbagage moesten we zonder dat ze de handbagage gezien hebben 50 euro betalen plus voor het inchecken ook 50 euro
Vind me gewoon opgelicht,
Laat staan dat we 1000 euro betaald hebben voor 4 overnachtingen dat apartament stoppen ze hier nog geen varkens in ,een douche waar 4 stralen water uit komt lekkage s wc die niet door spoel of slecht bloed in matras matrassen waar de ijzeren veren uitkomen en zo kan ik nog wel door gaan .
Maar om dan alleen op de terug weg ook nog 100 euro te pakken ja als we vip hadden gepakt a 200 euro hoefden we geen handbagage te betalen dit is toch een lachertje
Dankje wel voor super apartament en nog eens extra te laten betalen wand volgens de inchecken balie hebben jullie er niet voor betaald
Maar ook niemand te bekijken op de vliegveld geen hostes of wat dan ook voor ons nooit meer met vakantie discounter kom al 25 jaar in Griekenland maar dit nog nooit mee gemaakt NOOIT.
Zal iedereen ook afraden om in zee te gaan voor ze in de boot zitten .bedankt voor jullie slechte berijkheid maar dat zal een reden hebben
Geweldige vakantie gehad, mede door De Vakantiediscounter. We zijn twee weken naar Kos gegaan bij het Astron Hotel. Heel luxe hotel waarbij de schoonmaaksters je van de sokken lopen zo goed zijn ze aan het boenen. Heel lief personeel die je overal mee willen helpen. Vonden de bedden wat hard dus hadden om een nieuw topmatras gevraagd, deze werd gelijk voor ons opgehaald. Heerlijk weer gehad ook dus veel aan het zwembad gelegen waar ook een poolbar bij zat. In de avond wat terrasjes bezocht, zeker de moeite waard mensen om eens heen te gaan.
Een ster is nog teveel, gezien hun gebrek aan communicatie..
Op 24 mei jl. heb ik een rist geboekt onder voor twee personen naar New York. In de bevestiging stond geen correcte datum en na contact met jullie te hebben gehad, kreeg ik het advies om de reis nogmaals te boeken (en te betalen). Nu stond de juiste datum wel in de bevestiging.
Aan de telefoon heb ik bevestigd gekregen dat ik de reis onder de eerste boeking teruggestort zou worden; want administratieve fout, het geld groeit niemand op de rug.
Het punt echter is, daarna kwam er radiostilte vanuit jullie, VakantieDiscounter. En toen ik eindelijk contact met jullie kreeg, werd me doodleuk verteld dat ik de ene reis wel kan annuleren (die van november onder boekingsnummer) maar dan moest ik wel 1390,- betalen.
Dat is:
1. niet wat er met mij is afgesproken
2. Een bedrag wat niet in verhouding staat met de prijs van de reis die inmiddels al twee keer betaald is
Ik begrijp heus dat er kosten zitten aan het annuleren van een reis, en daar wil ik graag in meedenken. Maar eerder genoemd bedrag staat niet in verhouding, zeker niet gezien het nog een halfjaar duurt voordat deze reis begint en deze reis dus door een ander evengoed geboekt kan worden.
En dan gewoon niets horen op mijn vraag/mail.. Alleen een ontvangstbevestiging, we zijn inmiddels al 2 weken verder.. Waardeloos!
Devakantiediscounter.nl is een zeer overzichtelijke website, hierdoor hebben we onze droomvakantie kunnen boeken met top vliegtijden en kregen er zelfs een flinke korting bij als je de prijzen vergelijkt met andere websites waar je reizen kunt boeken. Hebben er zin in! We gaan over 4 weekjes naar het mooie resort!
Boek hier nooit! Niet hier en niet bij TUI waar deze site van is. Ze hebben geen kamer voor ons geboekt! We hebben drie nachten geboekt in een hotel in Duitsland, komen we daar aan om half 7 s 'avonds en bestaat onze boeking niet plus het hotel (en veel eromheen door een evenement) is volgeboekt! Ze hebben ons een bevestiging gestuurd van boeking terwijl het hotel volgeboekt was. Na 3 uur proberen hun te bereiken/van kastje naar muur gestuurd worden/wachten eindelijk een oplossing en we mochten verblijven in Waldhotel Heiligenhaus in de buurt wat een enorme downgrade was. Geen geld terug en ook nog een groot feest in hotel & tuin de volgende nacht op een donderdag die tot 3 uur s' ochtends door ging, niemand van hotel aanwezig na 11 uur s 'avonds blijkbaar. TUI wil ons na flink wat e-mails en belcontact maar 120 euro teruggeven (in eerste instantie niks ook al hebben wij meer dan hun betaald), ook al zijn we een nacht minder gebleven na die rampavond. 470 euro incl. verbonden verzekeringskosten en boekingskosten (terwijl er geen boeking is gemaakt) voor nu 2 ipv 3 nachten in een verschrikkelijk hotel! Na klachtenformulier, blijft de 'compensatie' 120 euro. Dit bekostigd niet eens de verloren nacht. Telefonisch bijna onbereikbaar zijn ze. Eerste en laatste keer hier geboekt en nooit meer bij een boekingsorganisatie, want ze zijn allemaal hetzelfde nu wat blijkt. Onze vakantie is verpest!!
Blijf hier zover mogelijk weg . Reis geboekt . Echter door overlijden familielid 9 dagen voor de reis persoon willen veranderen . 2 dagen nodig om binnen te geraken . Uiteindelijk antwoord dat geen probleem was . Dan 2 dagen later ah nee sorry. Dan zelf contact genomen met air malta aangezien er op hun site staat dat voor 50 euro mogelijk is naam te veranderen. Zeer vriendelijke dame bij air malta. Echter 1 probleem alle gegevens die wij geven zijn correct behalve het emailadres vermoedelijk van boekingsagent is verkeerd/ hebben wij niet daarom mag de dame ons niet helpen . Lang verhaal kort omboeken persoon gaat . Vakantiediscounter steekt hier liever geen tijd in . En heeft dus liever dat u annuleert. Zo lang alles goed gaat cashen we maar extra moeite nee danku dat kost geld. Nu alweer 3 u om telefonisch te proberen binnen geraken met 2 telefoons. Morgen om 09u verder proberen.
Klantenservice via de telefoon onbereikbaar. Auto gehuurd voor een week, helaas rijbewijs en creditcard kwijt geraakt en moeten omboeken naar de tweede bestuurder. Dit was niet mogelijk, het was enkel mogelijk om te annuleren en je geld terug te krijgen. Nou, niet dus. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik begrijp dat je wellicht kosten hebt voor de hele dag, maar om de hele week te moeten betalen omdat je een paar uur te laat bent met annuleren is werkelijk waar triest. Er wordt ook niet echt behulpzaam gereageerd via de mail. Het begon leuk, maar dit slaat echt nergens op. Bedankt voor deze negatieve ervaring.
hadden vorig jaar hier onze vakantie geboekt, prijs viel heel goed mee, vergeleken op alle mogelijke sites, wat ik zo ontdekte dat vakantiediscounter in sommige hotels de mindere kamers verhuren, moet je van alles bij betalen om toch comfort te hebben en ook geen juiste informatie, daar we een auto huurde moest er parkeermogelijkheden zijn, wat wel in de beschrijving stond maar via luchtfoto's merkte ik dat dit niet klopte, dan maar omgeboekt, hele dag de telefoon laten over gaan, uiteindelijk dan toch kunnen omboeken tegen een meerprijs, wat ik niet zo erg vond omdat we dan uiteindelijk wel een hotel hadden waar we de auto kwijt geraakten.
Zolang alles goed verloopt zal dit reisbureau goed zijn , maar bij problemen ter plaatse is het volledig 'trek je plan'
Zesdaagse reis naar Rome geboekt en beleefd. Fijn hotel (Trevi) goed ontbijt en ligging is geweldig. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Ook transfer geboekt via vacantiediscounter, erg goed geregeld. Prima chauffeurs en taxi’s. (Holiday taxis).
Kortom top geregeld allemaal, we boekten al vaker bij dit reisburo en zijn zeer tevreden.
Dit zijn de beste reisbureaus van september 2023.
De VakantieDiscounter (onderdeel van Elmar Travel Group) begon in 2000 in Arnhem en is uitgegroeid door zich volledig te richten op goedkope vakanties. In de beginperiode belde een team van medewerkers elke dag met de reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen waarmee ze samenwerkten om de beste vakantiedeals te vinden. En eigenlijk doen ze dat nog steeds, maar nu is er veel meer geautomatiseerd en werken ze vanuit Amsterdam. Het team streeft er nog steeds naar om de meest voordelige vakantieaanbiedingen te verzamelen. Met hun geautomatiseerde systemen en ervaring in de branche kunnen ze een breed scala aan goedkope vakanties aanbieden aan hun klanten. Bij de VakantieDiscounter staat betaalbaarheid centraal, zodat iedereen kan genieten van een geweldige vakantie.