Reisorganisatie

De Vakantiediscounter

26 reviews
12% positief
12% neutraal
76% negatief

Op zoek naar een fijne vakantie maar je weet nog niet waar naar toe? De vakantieDiscounter kan je hier goed bij helpen. De VakantieDiscounter werkt met veel reisorganisaties samen om zo een enorm aanbod tentoon te kunnen stellen.

Ben je toe aan een verre reis naar bijvoorbeeld Curacao, of een autovakantie net over de grens? Zonvakantie, wintervakantie, misschien een stedentrip? Werkelijk alles is mogelijk. Op het laatst even een last minute pakken voor een super prijs? Ja, zelfs dit kan.

Corendon is van alle reisorganisaties de beste keuze.

Bezoek Corendon


Reviews (26)

  • Sophia

    Onmenselijk schandalig

    Schandalig onmenselijk
    Vakantie discounter en tui
    Wat zijn ze onmenselijk...
    De schoonvader van m'n dochter en goede vriend plotseling overleden. 5 dgn voor dat we op vakantie zouden gaan. De annulering verzekering dekt dit niet,
    Na heel vaak bellen na Vakantie discounter werd na 30 min de verbinding verbroken. Via messenger contact gekregen.. En stelde de vraag als we een paar dgn later zouden gaan en zelf de ticket betaalde nog wel de accommodatie konden gebruiken .Het antwoord was Nee.
    Ik zei we hebben dat toch betaald voor 8 dgn
    Dus als we met de overgebleven dagen genoegen nemen moet dat toch geen probleem zijn..nou het antwoord was..
    Je kan gaan of je annuleert.. Ik vind d het onterecht en zeker onmenselijk..
    Schandalig dat ze je niet WILLEN helpen
    Zelfs de vakantie aan anderen geven tegen betaling voor administratie kosten kon niet

    Sophia 2 mei 2022

  • Sanne

    7 uur in de wacht geen contact mogelijk

    Wij hebben een vakantie geboekt vanaf 22 juni bij de Vakantie Discounter. Omdat mijn vriend 9 mei bij de Koninklijke Marechaussee begint, kunnen wij die datum niet gaan. Wij willen de vakantie verplaatsen naar 4 weken later(week 30/31). Nu probeer ik hun te bereiken. Telefonisch, via contact formulier en Messenger. Ik stond gister meer dan 5 uur in de wacht. Eergister meer dan 7 uur in de wacht. Via de mail krijg ik pas na 5 werkdagen antwoord, maar omdat ze het weekend dicht zijn duurt het minimaal 7/8 dagen.
    Omdat de kosten elke week worden verhoogd en ik geen contact met hun kan opnemen. Ben ik 'verplicht' meer te betalen.

    Sanne 20 apr 2022

  • Yanick

    Boek hier niet als je jezelf een rusteloze vakanti

    In 1 woord: DRA-MA-TISCH.

    (18-08-2021 )Samen met mijn vriendin ruim van te voren een reis naar Lanzarote (Canarisch eiland) geboekt (destijds op geel). Dit veranderde toen het gebied opeens een oranje kleurcode kreeg en reizen dus werd afgeraden. We mochten niet omboeken en kregen ook GEEN restitutie in de vorm van een Coronavoucher. Uiteindelijk besloten we wel te gaan omdat we anders ons geld kwijt zijn.

    3 weken van te voren kregen we een bericht; ‘Jullie hotel is vanwege Corona niet meer beschikbaar’. Door Corona begrijp ik dat het kan gebeuren, maar we kregen een waardeloos alternatief aangeboden. We hadden al extra betaald voor een mooi hotel met uitzicht op zee en lekker dichtbij het strand. Kregen we als alternatief een ‘truckershotel’ aangeboden langs een drukke snelweg! Het hotel wat we kregen aangeboden was normaal gesproken ook beduidend goedkoper dan het hotel wat we hadden geboekt. We kregen als compensatie gratis ontbijt. We gingen er niet mee akkoord en stuurden direct een mail terug dat we een beter alternatief eisen. Normaliter krijg je binnen 3 werkdagen antwoord. Maar de Vakantiediscounter ging ruim 2,5 week niet op onze mailtjes in. Pas in de laatste week trokken we aan de bel dat we over 5 dagen op vakantie zouden gaan. We hebben 6x gemaild, 4x gebeld en telkens kregen we hetzelfde te horen; ‘uw aanvraag wordt op urgent gezet’. En nu komt het mooie: door de extreem lange wachttijden zijn we door al onze belminuten heengegaan waardoor we nu ruim €60 aan belkosten hebben betaald omdat Vakantiediscounter een onprofessionele, vreemde klantenservice heeft. Ze konden namelijk niet direct op ons ingaan. We moesten ruim 3 weken wachten op een mail terug. Het nieuwe alternatief kregen we pas 20 uur voor onze reis aangeboden. Dit alternatief was beter, maar nog steeds minder dan ons vorige hotel. En op compensatie hoefden we dus niet re rekenenen. We hebben 4 jaar op rij onze vakanties hier geboekt, maar nu zijn ze ons als vaste klanten kwijt. Voor iedereen die nog wilt boeken, doe het niet!

    (Update 11-03-2022) Ik verwacht dat jullie onze klachten serieus gaan nemen. Dit onprofessionele gedrag van de klantenservice door onze mailtjes, berichten en belletjes te negeren is te schandelijk voor woorden. Neem jullie verantwoordelijkheid en schuil niet achter het smoesje 'Door lange wachttijden aan de telefoon, zijn we u in staat niet te helpen'. Wel geld aannemen maar als er iets van problemen zijn, zijn jullie nergens meer te bekennen.

    Een tip voor mensen die gaan bellen, let op je belminuten! In de wachtrij staan kost blijkbaar ook geld. En als je telkens 2 uur+ in de wachtrij moet staan voor een incompetente medewerker telt het aantal verspeelde minuten snel op.

    Yanick 12 mrt 2022

  • Joke van gils

    Waarschuwing

    Mensen begin er niet aan is echt hoofdpijn met deze organisatie grootste fout van m'n leven ,lees al die reviews .aar eens wou dat ik dat had gedaan ,dan had ik hier nooit geboekt.
    Zijn zeer onprofessioneel en reageren bijna niet en als ze reageren doen ze er niets mee,gelukkig met creditcard betaald zodat we het geld van hun terug geboekt krijgen en hun het van vakantie discounter terug moeten krijgen.

    Joke van gils 15 feb 2022

  • Hans

    Vakantiediscounter is waardeloos

    Helaas een waardeloze ervaring met de Vakantiediscounter. Begon ruim 3 weken voor vertrek al, de geboekte all-inclusive naar Kroatië was niet beschikbaar. Het voorgestelde alternatief was niet passend, want half pension en andere streek (4 uur verderop) op een slecht bereikbaar eiland. Daarna volgde een lange stilte, zijn per telefoon onbereikbaar en reageren slechts sporadisch op mail. Uiteindelijk 10 uur voor vertrek uit armoede zelf de nooddienst gebeld die met een alternatief kwam. Ook dit was half pension, maar er werd beloofd een passende vergoeding te geven. Na terugkomst volgens afspraak een klacht ingediend, met bonnen erbij zou genoeg zijn. U raad het al, ze zijn onbereikbaar, en reageren niet. Inmiddels ruim 3 maanden verder, en nimmer een reactie/ laat staan vergoeding voor lunches en dergelijke ontvangen. Je staat machteloos, want de volledige reis heb je vooraf al betaald. Je krijgt niet waar je voor betaald, en afspraken worden niet nagekomen. Ik raad iedereen af om bij de Vakantiediscounter een vakantie te boeken. Je krijgt niet wat je besteld, ze zijn onbereikbaar en onbeschoft genoeg om nergens op te reageren. Voor ons eens maar nooit meer!

    Hans 9 feb 2022

  • M. van Heijningen

    Waardeloze service

    BOEK HIER GEEN VAKANTIE!
    Waardeloze service!
    Bij de concurent Sunweb een vakantie gevonden die ons erg aantrok.
    Als echte Hollander ga je toch vergelijken of je de zelfde reis goedkoper kunt krijgen en via Google uitgekomen bij de VakantieDiscounter.
    Alles vergeleken, zelfde Hotel, zelfde aantal vakantiedagen, zelfde vertrek dag, zelfde verzorgingstype; Hier bij Vakantie Discounter 400 euro goedkoper! Nou snel boeken dan maar. Alles ingevuld, reis geboekt en aanbetaald, helemaal blij! Toen kregen we de bevestigingsmail! Yes, het is allemaal geregeld! Toch nog even snel inloggen op de 'mijn' omgeving om even te kijken en wat blijkt. we hebben 3100 euro betaald voor 10 dagen vakantie in plaats van de 16 dagen die we aan het vergelijken waren! Snel de klantenservice bellen. Helaas zijn die dicht op zondag. Beetje gestrest maar wachten tot maandag. Maandag ochtend 9 uur in de telefoon geklommen, een uur in de wachtrij gehangen en na 59 minuten en 30 seconden wordt mij vrolijk verteld dat de wachttijd verstreken is en het gesprek opgehangen wordt. WAT??. Oke, nog een keer proberen. weer het zelfde verhaal! Om misselijk van te worden. Dan maar via Facebook messenger contacten, hier zouden we snel reactie op krijgen. Hier een bericht gestuurd, na een uur, nog geen antwoord. Dan maar mailen. Het is nu woensdag, 3 dagen verder en nog geen antwoord. WAARDELOOS!
    Terug naar de maandag, om 1600 uur na 45 min in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon! SUPER dan gaan we het nu oplossen! Maar niets is minder waar. Er wordt glashard gezegd: U heeft zelf de keuze gemaakt voor 10 dagen, Helaas wij kunnen niets meer voor jullie doen. Echt de slechtste service die ik ooit gehoord heb! Binnen 24 uur na de boeking iets op willen lossen en totaal niets mogelijk.. Ja we kunnen annuleren tegen de prijs van de aanbetaling, namelijk 1125 euro.. WAT???
    Eens Googlen op recenties van VakantieDiscounter.. en ja hoor, er zijn meer mensen die met dit probleem zitten,.. Ineens andere boeking dan wat ze opgegeven hadden en een niet te bereiken slechte klantenservice.
    Voor mij nooit meer een vakantie via Vakantie Discounter. Ik zal dit ook overal posten om mensen te behoeden voor dit waardeloze bedrijf met de meest selechte klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

    M. van Heijningen 9 feb 2022

  • Jennifer

    Ongelooflijk teleurstellende klantenservice

    Vanaf eind augustus probeer ik de reis naar Portugal (5 deelnemers) voor twee personen i.v.m. een echtscheiding te annuleren.
    Na talloze keren bellen (waarvan de wachttijd tussen de 1,5 tot 3uur), mailen en berichten achterlaten. Elke keer komen de medewerkers van de klantenservice met excuses dat het zo druk is en dat ze het gaan regelen. Inmiddels vind de reis over 2 dagen plaats en nog steeds is de deelannulering niet rond.
    Vanmorgen weer telefonisch contact opgenomen, deze keer met een andere toon en daarna werd de hoorn erop gegooid door medewerker Isis. Na opnieuw proberen te bellen, is mijn nummer geblokt en krijg ik bericht dat het netwerk bezet is. Ik kom niet meer in het menu en de verbinding wordt gelijk al verbroken.

    Ik weet niet wat voor spel jullie denken te spelen, maar dit is een teleurstellende manier van klantenservice en ik zal het hier zeker niet bij laten zitten. Ik blijf jullie lastigvallen en slechte reviews overal achterlaten tot de vakantie eindelijk deels is geannuleerd.

    Voor iedereen die dit leest: NOOIT boeken bij de vakantiediscounter, want de klantenservice is moeilijk bereikbaar, zwaar teleurstellend en onfatsoenlijk!!!

    Wil je iets wijzigen of annuleren in je boeking, moet je minimaal 2 maanden van te voren al beginnen met contact opnemen!!!!!!!

    Jennifer 12 okt 2021

  • Monique

    TOTAAL GEEN service reageren niet

    Het maakt niet uit hoe vaak je contact opneemt met een vraag. JE KRIJGT GEWOON GEEN ANTWOORD. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Ik ben meer dan een maand voor vertrek begonnen met contact opnemen omdat we het reisgezelschap moesten aanpassen. Het lukt niet om een reactie te krijgen. Het enige dat ik krijg is bevestigingen van ontvangst van de vraag. Ik hoop niet dat de vakantie net zo slecht zal zijn als de service.

    Monique 11 okt 2021

  • Peter

    vakanties niet te boeken

    Veel vakanties zijn niet te boeken, of er gaat tijden de boeking wat mis. Het is echt waardeloos.
    Het lijkt goedkoop, maar is het niet. Jammer !!
    Nu al meerde keren een vakantie naar Frankrijk proberen te boeken en steeds geeft het systeem aan dat deze aanbieding niet voor mijn gezelschap geld.

    Peter 28 sep 2021

  • Abbas

    Waardeloos van Vakantiediscounter

    k raad iedereen die op een leuke en prettig vakantie willen hebben om van VakantieDiscounter AF TE BLIJVEN . Dé VakantieDiscounter is waardeloos. Ze komen hun afspraken en belofte absoluut niet na. Naar het betaling van het vakantie wordt je aan de lot gelaten.
    Fatsoenlijk en goed communiceren kunnen ze absoluut niet. Als je naar hun klantenservice probeerde te bereiken, moet je langer dan één uur wachten. Als je uiteindelijk een medewerken kan sprken, krijg je iemand die vaak niets van weet en de vragen niet kunnen beantwoorden!
    Wij hebben het vakantie inclusief het transfer naar het hotel geboekt. Helaas naar het betaling hebben we het vakantie exclusief het transfer gekregen . Het is ons niet gelukt om hen te overtuigen dat inclusief het transfer geweest, ook als we naar hun eigen website verwezen waar nog steeds staat dat het vakantie inclusief het transfer is.

    Wij hebben een 4 starren hotel geboekt de eerste 4 foto’s zijn de foto’s dat op het website van VakantieDiscounter staat. De rest zijn helaas de foto’s wat we bij ons bestemming hebben aangetroffen. het was een ramp . Insecten, vocht aan de muren moffen lucht hangt in het kamer, smerige kamer en kapotte stopcontacten. Wij zijn daar geen één minuut gebleven en moeten in het midden van de nacht wegrennen en naar andere hotel zoeken. Om 04:30 uur in de ochtend hebben we een hotel gevonden en onze vakantie daar geboekt en betaald.

    Als we het zogenaamde het contactpersoon dat we VakantieDiscounter hebben gekregen proberen te bellen , wordt daar niet opgenomen, uiterlijk wordt het telefoon naar Nederland doorgeschakeld. Wij hebben een Japanse medewerker aan het telefoon gekregen die geen één woord Nederlands spreekt. in het engels moesten we haar de situatie uitleggen. Zij zou het reservering bij het smerige ( 4 starren ) hotel gaat annuleren naar het ontvang van de foto’s dat we voor het kamer hebben gemaakt. dat heeft ze ontvangen en een bevestigen verstuurd. Toch hebben we van VakantieDiscounter tot heden en naar 4 weken geen rectie gekregen. Wij hebben een klacht bij geschillencommissie om onze gelijk te hebben en het geld terug te krijgen. wat een gedoe. Nogmaals kijk goed uit en af blijven van VakantieDiscounter als je een fijne vakantie willen hebben.

    Abbas 13 sep 2021

  • Dave

    Onbereikbaar en complete waanzin daar

    Dit is echt de grootste misstap die je kunt zetten. Ze annuleren een vakantie, daarna krijg je alsnog de reisbescheiden opnieuw toegestuurd waardoor je contact zoekt erover en is niemand bereikbaar. Na paar dagen krijg je dan een onvriendelijk en onbegripvol antwoord en achteraf blijkt dat ze zelfs nog kosten inhouden voor een reis die door hun is geannuleerd ! Dit is ronduit schandalig ! Ik zal nooit meer het risico nemen hier iets te boeken, ze zijn onbereikbaar en oneerlijk.

    Dave 3 sep 2021

  • Philip

    Onbetrouwbaar en onbereikbaar

    Een dag voor vertrek verandert Vakantiediscounter het hotel in een heel ander en minder hotel. Ook geen 18+ waarop het hotel was geselecteerd. Dit via een kort mailtje. Vervolgens nagenoeg onbereikbaar. Na uren in de wacht eindelijk contact - antwoord kwam neer op “bekijk het maar.” Wel hebben ze tijd om reviews bij dit soort sites in de gaten te houden en proberen ze eraf te krijgen. Ontzettend slecht.

    Philip 26 aug 2021

  • S.H.

    onbeschofte waardeloze service Vakantiediscounter

    Verschrikkelijke service bij de vakantiediscounter.
    Diverse mails gestuurd waarop niet of onvolledig wordt gereageerd, betaald voor niet bestaande ruimbagage mogelijkheid, dochter zit ineens op andere terugvlucht met minder bagage dan bij boeking opgegeven. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en als je eindelijk iemand aan de lijn hebt, weigeren ze je te helpen en wordt je onbeschoft behandeld. Moet maar op mail wachten. Die kwam dus juist niet! BOEK NOOIT BIJ VAKANTIEDISCOUNTER!

    S.H. 12 aug 2021

  • pippi

    super afhandeling van Vakantiediscounter

    December 2019 vakantie geboekt naar Spanje, door Vakantiediscounter zelf geannuleerd door Covid19.
    Voucher geldig tot 29 Mei 2021, geen vakantie geboekt maar geld terug gevraagd.
    30 Mei stond het geld op onze rekening echt SUPER!!

    onze volgende vakantie weer bij Vakantiediscounter!
    een dikke 10.

    pippi 12 jun 2021

  • nick

    vakantiediscounter geeft foute informatie&bedriegt

    Een jaar geleden een vakantie naar egypte geboekt bij vakantiediscounter. Toen we daar waren en hoorde dat er een kans was dat we door Covid niet terug konden vliegen meteen meerdere malen contact opgenomen met vakantiediscounter waar ons verteld werd dat er geen problemen waren en onze vlucht gewoon door ging. Toen we op het vliegveld aankwamen hoorde we dat we toch niet aan boord van onze vlucht mochten. Samen met de contact persoon van alltours (bedrijf waar vakantiediscounter mee samenwerkt) uiteindelijk een vlucht terug weten te boeken via turkish airlines omdat vakantiediscounter op geen enkele manier bereikbaar was. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en hebben we nogsteeds geen van de extra kosten vergoed gekregen terwijl het probleem volledig ontstaan is doordat vakantiediscounter verkeerde informatie gaf en vervolgens niet bereikbaar was om dit probleem op te lossen.

    nick 8 mrt 2021

  • EV

    Vakantiediscounter omboeken wegens corona moeilijk

    Op de site staat dat je mag omboeken als je ivm corona toch niet naar de door jou gekozen bestemming wilt. Op 21 juni jl. omboekingsverzoek van onze zomervakantie Tenerife naar wintersport gemaild naar de Vakantiediscounter. Reminders gestuurd. Volgende week begint onze bouwvakvakantie. Nog geen enkele reactie gehad! We kunnen nu ook niets anders boeken of weg. De reis uiteraard wel al moeten betalen. Schandalig dat Vakantiediscounter telefonisch niet bereikbaar is! Het moet toch mogelijk zijn extra medewerkers in te zetten. Onze reis is via TUI. TUI is wel bereikbaar, maar kan ons niet helpen. Dat wordt NOOIT MEER boeken bij Vakantiediscounter. Volgens mij wachten ze gewoon tot het te laat is en dan moeten we tegen onze wens het vliegtuig in terwijl we recht hebben op omboeking. Als we onverhoopt Corona oplopen, houden we Vakantiediscounter bij deze vast verantwoordelijk.

    EV 8 jul 2020

  • franky

    iedereen waarschuwen voor VakantieDiscounter

    hallo ,
    ik wil iedereen verwittigen om nooit met reisorganisatie vakantiediscounter in zee te gaan . alles lijkt normaal zolang je ze niet nodig hebt , maar als je ze nodig hebt sta je er helemaal alleen voor.
    dit is onze story dat we meemaakten en we nog steeds kriebels van krijgen.
    Dit was mijn eerste mail naar vakantiediscounter.
    hoi vakantiediscounter medewerker,

    Wij hebben jammerlijk nog niks gehoord van jullie omwille voor een
    terug gave of een tegemoetkoming van onze reis dat we vroegtijdig moesten
    beeindigen vanuit egypte : we hadden geboekt voor het hotel jaz aquaviva
    van 14 maart tot 28 maart onder het
    Boekingsnummer: K15N566 ,
    Reserverings/boekingsnummer:7017028
    maar op maandag 23 maart moesten we al naar huis vanwege coronavirus en vanaf zaterdag 21 maart
    was het hotel al in lockdown , alleen nog wat eten en enkele dranken waren
    nog beschikbaar , geen animatie of sfeer was er nog in het hotel.bijna alle werknemers hebben het hotel moeten verlaten.Het was zo stil of iets.
    We hebben zekers 20 keer naar vakantiediscounter gebeld (dat ook een pak geld koste) maar kregen steeds een voicemail.Plots kregen we toch iemand aan de lijn en de vrouw zei lakoniek , dat een duitse maatschappij onze operator was ben-tour.Ik zei dat kan niet we hebben bij jullie geboekt.Ja en toen stonden we daar.Wij hebben de belgische ambassade gebeld om ons te helpen om ons thuis te brengen.Daags nadien kwam er uit het niets een ben-tour man en die zei dat we morgen moesten vertrekken , maar niet naar het voorbestemde luchthaven amsterdam waar onze wagen stond maar dat we gingen landen in dusseldorf.Ja we waren al blij dat we egypte konden verlaten maar dan kwam het volgende probleem hoe geraken we van dusseldorf naar amsterdam omdat daar onze wagen stond.Voila weeral kosten 180 euro voor 2 tickets.Uiteindelijk zijn we toch thuis geraakt maar voelen ons compleet bedrogen.We hebben de maatschappij al vele keren aangeschreven om toch een tegemoetkoming te krijgen voor de week die we vroeger naar huis moeten gaan zijn en onze treintickets en smart.Maar daar reageren ze zelfs niet op.Gewoon schandalig en mensen we waren niet alleen zo waren nog vele mensen die in de kou stonden
    Dus mensen wij hopen dat jullie er toch goed gaat over nadenken om vakantiediscounter als reisorganisatie te nemen.Want tijdens uw reis kan er van alles thuis gebeuren en dan begint pas de misere.

    Met de vriendelijke groeten

    van franky mercy en ines de vos

    franky 12 jun 2020

  • Lars

    Altijd via vakantie discounter

    Wij boeken al jaren elk jaar onze vakantie via vakantie discounter.
    Vergeleken met andere reis organisaties is dit echt vele malen goedkoper en in de loop der jaren heeft ons dit al ontzettend veel geld bespaard en is dit echt een aanrader voor iedereen die van zon zee en strand (vlieg) vakanties houdt.

    Lars 29 apr 2020

  • Annelore

    Slechtste maatschappij ooit

    Na onze tussenvlucht gemist te hebben, niet onze schuld, lieten ze ons achter op de luchthaven. 60 euro taxikosten en 48 euro telefoonkosten. Daarna werd beweerd dat we hen niet verwittigd hadden totdat ik letterlijk een screenshot stuurde van de historiek van de telefoon. Geen enkele compensatie, eindeloos van kastje naar de muur gestuurd. Klantenservice een dikke 0/10, nooit meer, waardeloos !!!!

    Annelore 19 feb 2020

  • Angelique

    Vakantie Discounter heel slecht

    Heel slecht personeel die je werkelijk nergens mee willen helpen. Je ziet overal op Schiphol logo's van De Vakantie Discounter maar wij hebben hier 1 keer een vakantie mee gedaan en dat gaan we nooit weer doen. De klantenservice die geen idee heeft wat ze moeten doen en werkelijk niemand helpt je. Ik raadt iedereen af om met dit bedrijf in zee te gaan.

    Angelique 24 jan 2020

  • Suzan

    Minder keus

    De vakantiediscounter biedt van alles aan, maar het is vooral gericht op hotels en dergelijke en daar is niet iedereen naar op zoek.
    Dus als dit is wat je altijd doet op vakantie dan zit je hier zeker goed en dan is er voor ieder land ook wel wat moois te vinden.
    Maar als je echt iemand bent die van kamperen en dergelijke geniet, dan denk ik niet dat iets boeken via de vakantiediscounter handig is.
    Ik had hier zelf nooit zo over na gedacht omdat wij echt hotelgangers zijn en toen raadde ik dit dus aan aan een vriendin van mij en zij gaf mij terug dat dit niet hun manier van vakantie vieren is.

    Suzan 5 aug 2019

  • Cornelis

    Beste aanbieder

    Vakantiediscounter is en blijft voor mij de beste vakantie aanbieder die er is, ik vind het werkelijk een ideale website! Het enige wat ik hoef te doen is wat informatie invullen over waar ik naartoe wil op vakantie en met hoeveel personen en dergelijke en de website doet dan voor mij de rest.
    Ik filter hem dan vaak ook nog even op det onderdeel prijs van laag naar hoog, zodat ik niet al die absurde bedragen boven aan mijn lijst heb staan.
    En zo vind ik altijd een mooie vakantie jaar de plaats van bestemming die ik in gedachten had voor de beste prijs die er te vinden is. Ik doe dit al jaren zo en ik zie hier ook niet snel verandering in komen.

    Cornelis 9 jul 2019

  • Sebastiaan Oosting

    Spam mails de vakantie discounter

    Bestel geen vakantie bij de Vakantie Discounter, je wordt dood gegooid met mails. Vooraf aan de vakantie is het wel leuk, je krijgt mails van wat je moet doen, handige tips en ga zo maar door. Net voor je vakantie krijg je nogmaals allerlei tips en links in de mail waar de Vakantie Discounter nog meer door casht bijvoorbeeld parkeeropties bij het vliegveld waarvan je vliegt. Eenmaal in het hotel aangekomen en vrijwel iedere dag vanaf dan krijg je mails over wat je allemaal kunt doen, terwijl je reisaanbieder ook in de ochtend bij je hotel langskomt en alles uitlegt wat er mogelijk is qua activiteiten en dergelijke. De mails zijn dus zinloos en daarbij ongewenst. Dan ben je weer thuis, fijne vakantie achter de rug, je denkt overal van af te zijn maar nee hoor, weer mails. Hoe was je vakantie? Kan je ons een beoordeling geven? Het houdt niet op!
    Het is een grote spam bende kan ik u verzekeren, geen zaken mee doen!

    Sebastiaan Oosting 16 jun 2019

  • Rene Vogels

    meer keuze op vakantiediscounter

    Ik vind juist dat deze vergelijkingssite, zoals ze het hieronder noemen, een uitkomst. Als je bij een normale reisaanbieder gaat dan geeft die je alleen de opties die hun aanbieden en daarmee klaar. Op de VakantieDiscounter krijg je alle opties dus kan je uit alle reisaanbieders kiezen en gemakkelijk vergelijken. Persoonlijk ga ik altijd naar deze site omdat je meer keuze hebt en qua prijs maakt het niets uit.

    Rene Vogels 30 mei 2019

  • Cornelis

    VakantieDiscounter is een vergelijkingssite

    Ik heb hetzelfde meegemaakt als de review die hieronder is geplaatst door Bastiaan. Dit komt omdat de Vakantiediscounter niet zelf de reis regelt maar je doorverbind naar een echte reisorganisatie. Je moet de Vakantiediscounter zien als een affiliate netwerk van alle reisopties van alle reisaanbieders. Hierdoor krijg je soms niet alle informatie en ga zo maar door. Moet wel zeggen dat er enorm veel bedrijven zijn zoals deze die andere reizen van reisbureaus aanbieden maar ga gewoon naar de D-reizen of Corendon site, dan krijg je de beste service. Wat je ook kan doen is via de VakantieDiscounter, of een soortgelijke website, want in principe is het een veredelde vergelijkingssite, vergelijken waar je de beste prijs hebt, dan naar de betreffende aanbieder haar website gaan (zoals dus Corendon, D-Reizen, Alltours, etc) en daar de reis boeken.

    Wat de VakantieDiscounter doet is prima, vergelijken van reizen. Hierom 3 sterren. Hier boeken is echter niet handig zoals uitgelegd.

    Cornelis 30 mei 2019