
Dan boek je een vakantie naar Curacao, worden er je even 2 dagen door de neus geboord omdat corendon geen vluchten heeft terwijl ik dit begin maart heb geboekt. Ja ik kan wel tegen een hele dikke meerprijs een dag langer verblijven. Maar ik moet in iedergeval beslissen of ik mijn boeking helemaal annuleer (Ook nog tegen kosten, Schandalig) of dat ik 2 dagen eerder terugvlieg. Dit is het meest schandaligste wat ik ook heb gezien. Ik boek hier nooit en te nimmer weer
Ze doen geen moer voor je! Hebben alleen maar mooie praatjes. Puntje bij paaltje laten ze je vallen. Geen compensatie geen niks. Ik boek hier nooit meer geef mij maar tui, iets duurder maar nooit geen gezeik mee gehad.
Zoeken op de site naar een fijne vakantie voor een mooie prijs. Gevonden! Nu de definitieve check op de prijs... duurder. Okay, akkoord we boeken. 30% overmaken, geen probleem. Nu blijkt dat we een voorlopige boeking hebben gedaan. 24 uur wachten op de bevestiging. Na 40 uur en een mail naar vakantiediscounter met de vraag waar de bevestiging blijft.eindelijk een mail. Sorry het is weer 200 euro duurder geworden. Hoe is dit mogelijk. Onacceptabel.
Ze hebben wel oprecht een geweldige site waar je goede deals op kan scoren met meerdere reisaanbieders etc. Het probleem is dat als je contact met ze wil opnemen dat het heel lang duurt of soms krijg je helemaal geen reactie. Ik snap de reviews dan ook wel, veel zijn blij maar ook heel veel voelen irritatie. zo ook wij. Ik geef wel 4/5 waardering want ik vind het reisbureau vergelijker concept wel heel fijn. Zo betaal je nooit een hoge prijs.
Slecht geregeld voor mindervaliden 
Kijken niet naar wat je vraagt. De reisgids in Turkije verkoopt alleen maar 
het hotel(sunshine in) was oud ,versleten ,schimmels en het eten was niet te pruimen 
Echt geen 5 sterren eerder 1 ster
Nog nooit z’n slechte vakantie gehad. Zonde van mijn duur verdiende geld. Had het net zo goed gewoon kunnen weggooien.
Wordt niet of te laat op mails gereageerd als je belt wordt er alleen maar sorry gezegd en verder geen klantvriendelijkheid en hulp geboden. Geboekte accommodatie ronduit smerig en slecht, door aankomst middernacht geen hulp/ondersteuning etc.. te erg voor woorden suite met zeezicht? Pisvlekken, zwarte haren overal vlekken in de kamer. Nooit naar toe gaan cook’s club Antalya
Alles wat mis kon gaan, ging ook mis. Eerst waren de namen op de tickets fout( wel goed doorgegeven). Dat was zogenaamd de schuld van All-Tours. Dat werd 1 week voor vertrek geregeld( na 50 keer bellen en mailen, waar steeds geen reactie van kwam). Vliegreis heen werd 2 vluchten ipv 1. Accomodatie was maar voor 1 persoon geboekt. Geen hotel maar een shabby appartement gekregen. Wil je een fijne vakantie zonder stress, kijk verder dan Vakantiediscounter!!
Nemen je klachten niet op , geven andere de schuld
En je bent uitgepraat.
 Zeer slechte communicatie! Ik had een vreselijk oud vies appartement. Te erg. Matras van zeer slechte kwaliteit. Dat blijkt normaal te zijn .lampen deden het niet . Keuken was vies .zo n slecht appartement
, en dat blijkt allemaal maar te kunnen . 
Ik had een vreselijke ervaring met VakantieDiscounter. Een week na mijn boeking, toen ik al een bevestiging van de vliegtickets en het hotel had ontvangen, belden ze plotseling om te zeggen dat mijn accommodatie "niet beschikbaar" was vanwege een systeemfout. Dit was slechts een week voor mijn reis, toen alles al gepland was.
 
Het enige alternatief dat ze boden, was een hotel van veel lagere kwaliteit, en toen ik weigerde, annuleerden ze mijn boeking gewoon. De klantenservicemedewerker was helemaal niet behulpzaam en bood zelfs geen excuses aan. Er werd geen compensatie aangeboden, ondanks dat ik op het laatste moment een nieuw hotel moest zoeken voor een veel hogere prijs.
 
Dit was enorm teleurstellend en stressvol. Ik zal nooit meer bij VakantieDiscounter boeken en ik raad ze ook niet aan.
Door toevallig contact via email met de accommodatie zijn we 2 weken voor de vertrekdatum erachter gekomen dat Vakantiediscounter voor onze geboekte vakantie naar Mallorca door een "technische fout" de accommodatie niet gereserveerd had. De accommodatie was volgeboekt en had dus geen plek voor ons. Achteraf gezien kunnen we nog blij zijn dat we er thuis zijn achter gekomen en niet pas in de lobby van de accommodatie. Vakantiediscounter nam geen contact met ons op en wachtte totdat ik zelf belde. Na een slap medeleven: "dat is vervelend" volgt er een zakelijk email met een alternatief: een 3* aan een boulevardweg waar een renovatie bezig is (staat op de website van het 3* complex) en met 6.4/10 uit 1257 reviews in plaats van het 4* wat wij geboekt hadden met 9,3/10 uit 1656 reviews. We hebben met een gegronde reden een 4* accommodatie geboekt. Toen wij dit alternatief afwezen kwam de vraag of wij zelf een accommodatie wisten (dat zou een reisorganisatie toch moeten doen?) Ik had al een dag gezocht maar in het seizoen, 2 weken voor vertrek was er geen acceptabele accommodatie meer vrij. Uiteindelijk hebben we de reis maar geannuleerd. Een last minute voor veel geld die niet aan onze verwachting voldoet was uiteindelijk geen optie. De terugboeking van de reissom was wel snel geregeld (behalve de 10 euro voor het SGR). Behalve een reclame-email na de annulering, met de vraag of we de koffers al uitgepakt hebben en wat we als eerst doen bij thuiskomst, hebben we niets meer vernomen van de Vakantiediscounter, geen tegemoetkoming voor de vakantie die ze ons ontnomen hebben, niet eens een bos bloemen. Maar gelukkig ook geen kortingsbon voor onze volgende reis, want wij boeken niet meer bij Vakantiediscounter.
Slechste bedrijf ooit! Jullie hebben mijn zusje en zwager en nichtje 2 weken geleden niet opgehaald bij hun hotel hebben daar 1,5 uur gestaan voor hun transfer niemand te bereiken! Uiteindelijk een taxi genomen en kom je aan op het vliegveld in Mallorca hebbrn ze hun vliegtuig gemist omdat transfer niet kwam opdagen, hebben ze moeten overboeken wat ze allemaal geld hebben gekost!! En dan ga je verhaal halen en een klacht insturen met alle rekeningen nee gaan jullie tegen ze zeggen nee hoor mevrouw en meneer jullie zijn wel opgehaald met de transfer!!! Ik weet niet welke mensen jullie hebben opgehaald lucht zeker! Ze gaan toch niet voor de lol een taxi nemen en nieuwe tickets boeken omdat ze hun vlucht hebben gemist! Om maar extra kosten te maken!! Nee jullie zijn hun gewoon vergeten op te halen! Slecht excuses ooit om te zeggen nee hoor je bent op gehaald ze hebben daar 1,5 uur staan wachten !!
Alvast geboekt voor de kerstvakantie, heerlijk de warmte opzoeken! En geen feestdagen voor ons om te vieren met de familie, winst. Via de site van de vakantiediscounter.nl een mooie deal bedongen met vliegen vanaf Duitsland (scheelde een slok). Bedankt maar weer!
Gister mijn reis geboekt en aanbetaald. Helemaal zin in de vakantie krijg ik een dag later in de loop van de middag dat de reis niet meer voor deze prijs beschikbaar is. Zonder pardon wordt alles geannuleerd en moet ik maar wachten tot mijn geld een keer wordt teruggestort. Iemand aan de telefoon krijgen is haast onmogelijk tenzij je de optie 'reis boeken' kiest. Dan krijg je natuurlijk wel iemand aan de telefoon maar bij de toetsen met problemen geven ze niet thuis. 
 
Eenmaal de andere weg uitgevonden heb ik drie maal iemand aan de telefoon gehad die drie maal de hoorn erop gooien. Niemand kan mij vertellen waarom de reis niet door kan gaan maar wel aangeboden wordt. Als je iemand van hoger hand eist kan dit niet er zou niemand zijn. Maak mij niet wijs dat er geen leidinggevende is. Daarnaast kunnen ze het geld niet direct terugstorten dat zou met de bank te maken hebben. Bull shit! Als je deze reis niet kan aanbieden doe dat dan ook niet!
 
Kortom BOEK HIER GEEN VAKANTIE! ALLES WORDT MOOIER GEMAAKT DAN HET IS! KLANTENSERVICE BESTAAT NIET!
Bij het bekijken van de site valt het mij op bij het bekijken van een reis dat alles nog beschikbaar is. Tot je op de datum klikt. al een uur aan het zoeken en steeds het zelfde!
 
niet beschikbaar moet eerder te zien zijn!!
Ik had me erg verheugd op mijn vakantie en vertrouwde op Vakantiediscounter voor een passend hotel. Helaas werd mijn situatie volledig genegeerd. Ik ben ernstig gehandicapt en heb een zware allergie. Het hotel dat door Vakantiediscounter werd aanbevolen, bleek een grote en permanente aanwezigheid van katten binnen te hebben.
 
Ondanks mijn medische attest en herhaalde verzoeken om een alternatief hotel te krijgen, werd mij geen oplossing geboden. Ik kon niet reizen omdat mijn gezondheid dit niet toeliet.
 
Verder heeft Vakantiediscounter bij de Commissie voor Reisgeschillen onterecht bijlagen vermeld die nooit aan mij zijn verstrekt, waardoor mijn zaak verkeerd werd voorgesteld. Deze handelwijze toont een duidelijke misleiding van kwetsbare klanten.
 
Vakantiediscounter blijkt helaas onbetrouwbaar voor mensen met allergieën en handicap. Ik wil andere reizigers waarschuwen: wees voorzichtig met deze reisorganisatie.
Onze vakantie plots geannuleerd en tot op heden nooit meer reactie ontvangen! Help ons! V252678453
 
Al 2 weken nergens meer reactie op! Bah, je wordt zo in een hoop stress gebracht, en helpen of mee denken ho maar. Zwaar teleurstellend!!!
Goed reisbureau met een heel handig overzicht. Let er wel op dat als je een reis aanklikt die je wilt dat je even doorklikt! Soms krijg je plots verbeterde prijzen, hadden wij ook. Scheelde per persoon 300 euro. Nou tel dat x5 personen en dat gaat hard. Wel een ander vliegveld maar is voor ons geen probleem. Zie ook veel negatieve reviews over dit bedrijf. Hier herkennen wij ons totaal niet in. Reviews.nl ook bedankt dat ik dit hier mag schrijven. Groetjes Henk
Bij de heen en terugvlieg beide misgegaan met mijn vlucht, slechte communicatie, nemen zelf totaal geen verantwoordelijkheid. Het is het niet waard, boek je vakantie via een betrouwbare partij.
Onze ervaring met Vakantie Discounter was ronduit teleurstellend. Vorig jaar boekten we een reis voor de meivakantie, inclusief onze kinderen van 2 en 4 jaar. Zoals gebruikelijk vulden we de geboortedatums in, maar enkele weken voor de reis ontdekten we dat onze zoon van 3 geen stoel toegewezen had gekregen.
 
Het contact met Vakantie Discounter was een grote frustratie. Ze waren slecht bereikbaar en je kon soms wel 45 minuten tot een uur in de wachtrij staan. Telkens werden we doorverwezen naar de luchtvaartmaatschappij, die volgens hen de aanpassing moest doen. Dit was al een vervelende start van onze vakantie.
 
De luchtvaartmaatschappij kon echter niets voor ons doen, omdat het geen directe vlucht betrof. Vakantie Discounter stelde voor dat we maar een extra stoel voor onze zoon moesten bijboeken, terwijl we al voor de reis hadden betaald. Er was geen duidelijke reden voor deze eis, behalve dat we moesten betalen.
 
Bovendien gaven ze aan dat we dit voor de vlucht op de luchthaven moesten regelen. Toen we daar aankwamen, bleek er echter niets geregistreerd te zijn. De confrontatie met Vakantie Discounter leidde tot een onprofessionele houding; ze gaven aan dat het ons probleem was en dat we zelf maar moesten oplossen. Dit leidde tot weken van frustratie en herhaaldelijk contact, zonder enige bereidheid van hun kant om te helpen.
 
De kans dat onze zoon niet mee kon vliegen, was voor hen geen probleem. Na tientallen pogingen om contact op te nemen, bereikten we uiteindelijk de overkoepelende klantenservice, die binnen twee minuten opnam en het probleem snel oploste. Ze bevestigden dat de verantwoordelijkheid bij Vakantie Discounter lag en dat ze vergeten waren een stoel te boeken.
 
Als we naar Vakantie Discounter hadden geluisterd, hadden we onze vakantie niet kunnen maken. Dit was een zeer slechte ervaring en ik kan Vakantie Discounter dan ook niet aanbevelen.
Ze willen geen kant op met en fout van hun. Wij moet maar kijken wat we doen .ze zeggen wij kunnen niks zijn maar tussen persoon. Maar dat is niet waar ze willen gewoon niet.
Afgelopen weekend mijn vlucht gemist door foutieve informatie en hun wassen de handen in onschuld terwijl ik het zwart op wit heb staan de ophaal tijd van de transfer en welke datum
Van vrienden gehoord dat je een mooie prijs kan scoren voor een reis op de Vakantiediscounter dus dit geprobeerd. We hadden een reis aangeklikt en plots kwam er groot in het scherm dat er voor dit hotel en reis een betere prijs zou zijn. Deze was PER PERSOON echt enkele honderden euro goedkoper dus gelijk maar geboekt waarbij de vluchttijden ook nog heel fijn waren. We zijn nu weer thuis van onze 15 dagen vakantie en alles was tot op de puntjes geregeld en dat voor een topprijsje. Nu is alles duur tegenwoordig (inclusief buitenlandse vakanties) dus je moet wel echt goed op de prijzen letten. Bedankt de Vakantiediscounter!
Wat begon als een ontspannen gezinsvakantie eindigde in frustratie, ziekte en diepe teleurstelling. Via VakantieDiscounter boekten wij een 5-sterren all-inclusive vakantie naar Sol Dunas op Kaapverdië. Alles leek perfect geregeld... tot we aankwamen.
 
Zonder ook maar één woord vooraf werden we ondergebracht in een ander, veel simpeler 3-sterrenresort: Suneo Dunas. Minder faciliteiten, slechtere hygiëne, en totaal niet wat we geboekt hadden. Mijn vrouw werd doodziek van het eten, viel zelfs flauw tijdens de terugvlucht. Onze zoon raakte gewond aan zijn voeten door losliggende zwembadtegels. En ik? Ik kon alleen maar toekijken hoe onze vakantie letterlijk en figuurlijk instortte.
 
En toen begon de echte strijd: maandenlang contact zoeken, klachten indienen, juridische stappen zetten... maar VakantieDiscounter blijft wegduiken en verwijst alleen maar naar TUI. Terwijl zíj de verkoper zijn. Zíj hebben ons iets verkocht wat we nooit gekregen hebben.
 
Het ergste? Een jaar later krijgen we nog steeds reclame van VakantieDiscounter met de vraag of we weer terug willen naar datzelfde foute resort. Alsof niets gebeurd is.
 
Deze ervaring heeft diepe impact gehad op ons gezin. Je koopt vertrouwen – en dat is hier compleet beschaamd. Laat dit alsjeblieft een waarschuwing zijn: wat je online ziet bij VakantieDiscounter, is niet altijd wat je krijgt. En als het misgaat, sta je er alleen voor.
Beste mensen onze ervaring met de vakantie discounter is gelukkig goed. Alleen ons geboekte appartement helaas niet. De getoonde foto,s voor de accomodatie kloppen niet. Alles is zwaar verouderd meubels de banken. Je zakt door de bank als je erop zit. Hygiëne is er niet je zag de opgedroogde dweil strepen overal in de appartement met de haren van de vorige gasten. In de badkamer losse tegels waaraan je jezelf lelijk kan openhalen en roestplekken in de badkuip. Kalk op de wandtegels van voorgaande jaren dat niet is schoongemaakt. De pannen hier kan je niks in klaarmaken alles blijft plakken op de bodem in de pan. Voor de ligbedden en strandlakens en kluis moet je betalen. Ontbijt was ok de warme gerechten wel lauw en eentonig. Voor een upgrade van de kamer moest je 40 euro per dag betalen. Laat uitchecken tot 2 uur is kosteloos en tot 5 uur 70 euro betalen om 3 uur langer op je kamer te blijven ivm late vlucht. Een oudere Dame wilde nog douchen ze kreeg te horen dit kan buiten bij de strand waar je kan afspoelen. Erg jammer allemaal.
Vies vies vies
De vakantie boeken via hun website gaat allemaal vlot en snel MAAR eenmaal als je ze daarna nodig hebt dan zijn ze er niet. Wij hebben meermaals (45min+) aan de lijn gehangen maar er neemt niemand op. Na een mail gestuurd te hebben dat er een aanpassing moet gebeuren in onze boeking krijg je 1 mailtje terug maar daarna hoor je niets meer van hun. Ondertussen zitten wij met onzekerheid terwijl de vakantie dichterbij komt. 1 woord voor vakantiediscounter: een FLOP. Wij boeken hier nooit meer onze vakantie. De klantenservice is zwaar ondermaats!
Dit zijn de beste reisbureaus van oktober 2025.
Er zijn 91 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.