Retour netjes op tijd retour gestuurd. Stond als retour gemeld, zou na controle verwerkt worden.
Krijg nu herinneringen, meerdere keren contact opgenomen. Een zegt toe; wordt verwerkt. Ander zegt het is er niet.
Zeggen nu dat ik factuur “gewoon” moet betalen terwijl ik netjes mijn ding heb gedaan. Ik ben niet verantwoordelijk voor hun puinhoop. Ga daar niet mee akkoord en gevolg is dat ik nooit meer bij Bol bestel!
Je krijgt geen 30 euro cashback
Wat een misleiding actie met dolce gusto koffiemachine staat duidelijk op de site 30 euro cashback en 3 dozen koffie kado maar schijn bedriegt je krijgt 3 dozen koffie inderdaad maar de 30 euro niet omdat de machines niet in de prijs categorie vallen en dat staat stond nergens toen ik hem kocht en wordt enorm afgebekt via klanten service en verbreken de chat als het hun te moeilijk wordt terwel het de fout van bol is om dit zeer onduidelijk op de site te zetten waardeloos beleid en acties mensen trap hier niet in geld voor alle dolce gusto apparaten je krijgt de 30 euro niet
Heb Koffiemachine van Bol.com, nu is hij meer dan 3 weken terug kapot gegaan en kreeg hem na 3 weken, afgelopen zaterdag terug, wij blij? nee dus kregen hem kapot terug en nu levens gevaarlijk want er komt stoom aan alle kanten uit. Heb hem direct weer terug gestuurd, maar dat ik weer 3 weken moet wachten, vind ik te gek voor woorden, dus wil geld terug, of een ander eventueel met een kleine bijbetaling.
Met de chat werd dit aangeboden, maar onder het chatten, werd opeens de chat afgebroken en kreeg geen contact meer. later wel met iemand anders maar die reageerde met standaard antwoorden en kan niets voor u betekenen, alleen dat ik mijn koffiemachiene weer moest opsturen (had ik al gedaan)
Datum van ervaring: 18 november 2024
Op 10 september heb ik deze elektrische tandenborstel aangeschaft via Bol.
Deze week het viel me op dat het metalen stangetje wat uit de houder komt roest plekken vertoont.
Het stangetje drijft de los te nemen opzet borsteltjes aan.
Misschien niet onbelangrijk te vermelden dat ik de originele opzet borsteltjes gebruik.
Ik heb foto’s van het roestende stangetje gemaakt en de reactie van de service desk is onthutsend:
"Ik heb de foto's in goede orde mogen ontvangen en verder meteen doorgestuurd naar de hoofdafdeling om te vragen welke oplossing wij kunnen aanbieden. Mijn collega heeft de foto's verder nagekeken en geeft al terugkoppeling aan dat het is metaal en in aanraking met water ontstaat er roest, je kan het proberen schoon te maken en het droog houden"....
Dus metaal roest. Alle auto’s die op straat staan roesten. Net als fietsen.
Dat het stangetje verchroomd is en daardoor niet kan roesten komt bij de service afdeling niet in hun gedachten. Als het wel roest betreft het een fabricage fout = garantie.
Dat een apparaat wat in een vochtige/natte omgeving door de fabrikant absoluut corrosie vrij vervaardigd zal moeten zijn, daar wordt ook niet aan gedacht. Een soort paraplu die oplost door regendruppels.
En je moet met droog water je tanden poetsen.
Wat een onzinnige reactie van een organisatie zoals Bol.
Bol had een nieuw apparaat moeten aanbieden en zelf garantie claimen bij Oral.
Nu laten ze me in de kou staan en mij het gevoel geven dat ik het fout doe: ik houd de tandenborstel niet droog….
Bol is echt een trieste zaak.
laten we beginnen bij het eerste probleem, toen wij naar dit adres zijn verhuisd bleek dat de vorige huurder ( bekend bij de politie) iemand is die dingen koopt maar nooit betaalt. Dus amper 2 weken na dat wij hier kwamen wonen begon de onzin. ineens werd ons account bij bol geblokkeerd, dus bol gecontroleerd en toen kwamen ze aanzetten met het verhaal dat op dit adres steeds werd besteld en nooit betaalt werd, wij gave aan dat deze persoon hier niet meer woonde en dat wij toch al jaren klant waren zonder problemen. toch beschuldigde bol ons dat wij leugenaars waren want aldus hun woonde die persoon hier nog en werd dus ons account niet vrij geven tot we bewijzen hadden. ik heb dit dan met de politie besproken en die vonden gelijk dat dit onzin was dat bol vertelde, ook gaf de politie ons twee mogelijkheden om dit proberen op te lossen, 1 klacht neerleggen en de politie achter bol aansturen of via het gemeentehuis een document met de samenstelling van het gezin opvragen. al vertelde de politie oik dat bol eigenlijk geen rechten heeft dit document te verkrijgen. nu wij hebben dit toen toch gaan halen en op het gemeentehuis vonden ze dit ook schandalig van bol. na het versturen van een copy van dit document werd uiteindelijk zonder iets van excuses ons account vrijgeven na 4 dagen.
en dan nu, steeds hebben wij problemen via bol als bpost hun pakjes leverd. of de pakjes komen niet toe of ze zijn beschadigd. verschillende keren bol foto's gegevens van scheuren in pakjes en paar keer aangegeven is niet geleverd, want bpost vind het normaal dat ze aangeven in brievenbus afgeleverd terwijl ze nog aan hun ronden moeten beginnen. nu na een paar klachten viel ons op dat steeds onze naam en adres werden omcirkeld op de adres sticker. dus ik contacteer bol met de vraag waarom dit is, zegt de klantenservice ja dat wotd gedaan op bepaalde personen hun naam en adres te verifiëren! Toen ik aangaf dat dit er op leek dat ze ons de schuld willen geven van de problemen bij bpost, kwam het antwoord daar kunnen wij van de klantenservice niet op reageren, ik zet dit door naar het hoofdkantoor en deze zullen u contacteren. Nu hebben wij het dus dik gehad met bol.com want jarenlange vaste klanten op zulke manier behandelen doe je niet. of de verifiëren die namen opdat ze ons niet vertrouwen terwijl bpost de prutsers zijn, of ze gaan weer met hun onze van voorheen aangezet komen. nu ik kan jullie bijdeze zeggen bol, als jullie weer onze account blokkeren op aangeven dat die persoon die jullie destijds bestal hier woont dan laat ik het niet zo en stap ik naar de politie. verder zullen jullie als er deze keer geen deftige verontschuldigen volgen een jarenlange vaste klant verliezen want dan ga ik volledig over op Amazon nog nooit zulke onzin mee gehad. dit verhaal blijft ook staan dat iedereen hun werkwijze is kan lezen zeg de waarheid dus i dont care dat het slechte reclame is voor hun. volgende maand zegt mijn vrouw ook haar select op wij vullen jullie zakken niet langer, jullie zullen deze keer zelf alkes rechtzetten en niet met een domme bon van 5euro wees dat maar zeker. of zet het recht bol of verlies een goede klant en deze review komt op nog plaatsen wees maar zeker
klantnummers: 3081694712
9004760658
Bestel al jaren bij bol.com .nooit geen problemen gehad...alles gaat prima!
Dus plaats een positief bericht over bol.com.Ben een tevreden klant al jaren!
Of het nu een groot pakket is of een klein pakketje...zie geen problemen.Alles komt snel in huis!
Dus een tevreden klant!
Was ook altijd tevreden, maar is nu niet normaal meer
Weet niet wat er mis gaat, alleen dat er een heleboel misgaat en daarvoor wil ik potentiele kopers waarschuwen. Let goed op je winkelmand bij dit bedrijf, ze veranderen ongevraagd de prijzen, natuurlijk altijd in het voordeel van de verkoper.
Graag breng ik een verkocht product onder de aandacht. Deze zaak staat binnen het bemiddelingsteam van Bol.Com bekend.
Sinds 12 dec 2023 product Luna 3 Violet gekocht. Ideal betaald. Op 14 dec 2023 product ontvangen.
Direct retour wegens bedenkingen authenticiteit product.
18 dec 2023 retour aangekomen bij verkoper.
Verkoper beweert dat de verzegeling van het product is verbroken en wijst op 29 dec 2023 retour af. Met voorafgaande gemaakte foto's van mijn retour = bewezen dat barcode stickers volledig intact om de hardcase van de Luna 3 Violet zaten.
Nu is mijn retour afgewezen door de verkoper + ik heb mijn retour (mijn betaalde product) niet terug ontvangen.
Inmiddels is het 11 januari 2024 en ik heb helemaal niets. Nu heb ik èn mijn geld niet terug maar zeker ook geen product!
Hoe kan het dat Bol.Com zo te werk gaat en producten verkoopt via verkopende partners die zo met de consument omgaat.
Om te schamen!!! Inmiddels ben ik in contact met Stichting Thuiswinkel en in staat deze case voor de geschillencommissie te brengen omdat ik vastloop met deze case en geen enkele support ontvang van Bol.Com.
Bellen, mailen, chatten, ik heb me suf geschreven! Het enige wat ik te horen krijg= nog even wachten... Eerst waren de feestdagen het excuus en nu is drukte het excuus. Man man man, sinds 18 dec 2023! Als consument sta je echt tussen verkoper en Bol.Com in. De zogenoemde bemiddeling van hen stelt alleen maar teleur! Zij kijken totaal niet naar het geleverde bewijs. En gaan mee met hun verkoper. Ik bestel voor in het vervolg alleen nog maar rechtstreeks bij de officiële verkopers en websites! Dit is ook veel prettiger zaken doen met beroep op retouren en garantie etc. Zo sta je niet tussen 2 partijen waarvan 1 slechts dient ter bemiddeling en zij een hoop centen verdienen op jouw aankoop maar in feite niets te vertellen hebben. Dit maakt VEILIG & BETROUWBAAR online winkelen wel heel triest. Alhoewel ik moet zeggen dat ik al jaren online winkel en dit nog nooit heb meegemaakt. Maar hierdoor wel een smerige nasmaak van heb gekregen.
Datum van ervaring: 18 december 2023
Ik ben 3 maanden aan het mailen en chatten geweest om de vershouddoos die ik besteld en betaald had ook echt geleverd te krijgen. Het lijkt bol niet te boeien, ze hebben me telkens terug verwezen naar hun leverancier, en uiteindelijk de order maar geannuleerd en dat was het dan. Het kostte mij veel tijd en moeite maar bol doet niets. De koopovereenkomst wordt met bol gesloten, maar het enige dat bol doet is geld innen en terugverwijzen.
ALS IK 0 STERREN KON GEVEN ZOU DIT DE BESTE OPLOSSING ZIJN! Na een gesprek met de klanten service over een niet geleverd pakket van post nl kreeg ik de zinnen zoals "Wij dragen toch altijd de schuld van de bezorgdienst" en nog veel meer ongepaste opmerkingen en beschuldegingen!
Er werd niet eens geluisterd naar mijn probleem! het geeft aan "procedures" te volgen echter maakt postnl hier vaker hun foutjes zegmaar met bijna ieder pakket en tot op vandaag werdt het altijd opgelost netjes aan de hand van hun "procedures"!!!
Kortom zeer slecht gedrag van deze persoon en heb maar gelijk amazon prime aangeschaft!
Beste M,
ik ben het met de volle 100% met je eens.
had ook iets besteld zou via PostNL de volgende dag worden geleverd,
niet dus. Kreeg een bericht dat het de volgende dag geleverd gaat worden.
heb dit gemeld via die Billy!!! en werd lachend afgedaan.
ik bestel dus ook geen BOL.COM meer.
ik moet eerlijk toegeven dat bol.com echt snel achteruit gaat
veel kosten per product (commissie, verzendingen, en retouren ) voor kleding online is dit een boos doener omdat bol.com alles bepaald wat bedrijven moeten doen en dragen zij allen schulden, terwijl bol.com de boos doener is, en niet de partners! systemen die vast lopen bestellingen niet verwerkbaar, click bait op je advertenties het kan allemaal bij bol.com maar owee als je als bedrijf iets fout doet dan kost je dat punten maar wie zorgt voor de server van bol.com niet de bedrijven / partners die verwerken alleen maar de orders en dragen geld af aan hen, jammer want dit wordt net als aliexpress of temu dus lieve mensen kijk aub naar kleine webshopjes die wel kunnen leveren via hun eigen systemen hoe kan het dat een rituals wel binnen 24 uur levert via bol en andere kunnen dat niet? contracten ? het begint echt op te vallen dat bedrijven bepalen hoe wij lieve mensen moeten leven. triest dus bol.com verander ASAP!
Bij bol com hondenstofzuiger gekocht, marcheerde langs geen kanten kon niet retour sturen,was via partner el coca die zegde is open gedaan zodus geen garantie,59€voor iets dat bij amazon 15€kost en waar ze het zelf aankopen en doorverkopen aan een duurdere prijs 7 keer terug gestuurd en kwam steeds terug en dreigen met incasso bureau
Ik bestel nooit meer wat, na jaren trouwen klant te zijn geweest. Is de after service als je een probleem hebt niet op de juiste manier opgelost! Ze gaan in zee met boeven bedrijven! Die meer dan 10x de normale prijs vragen voor een item! En ze nemen een loopje met je en spugen je in je gezicht en nemem oplichting niet serieus! Bol.com is bezig en gaat samen zijn met oplichtings bedrijven, pas op! Ik raad je aan, ga hier nooit meer wat te bestellen stelletje oplichters en zakkenvullers! De klant is koning gaat bij bol niet op helaas! Ik vertel al mijn vrienden en omgeving om hier nooit meer te bestellen!
Ik heb een stofzuiger besteld. Stond dat die uiterlijk vrijdag opgeleverd zou worden. Op vrijdag kreeg ik een email bericht dat mijn adres onbekend was en de bestelling geannuleerd was.
Ik woon recent in een nieuwbouwwijk maar krijg wel regelmatig pakketjes van andere bedrijven. Het adres is nog niet in Google Maps maar wel via Waze te vinden.
De bezorgdienst van bol.com had mij kunnen bellen en ik kon ze wel wegwijs maken.
Zeer slechte webshop die charlatans aan trekt om te frauderen met items. Ik heb jongstleden een Alcatel Smartphone gekocht bij bol.com verkoper lucky sales het iem moet nieuw zijn maar ik krijg alweer voor de zoveelste keer een her verpakt en gebruikt en beschadigd item dat niet compleet is en zeer verdacht na m'n klacht gaan ze opeens dit zelvde item van deze zelvde verkoper met een deal aanbieden zonder mij te willen compenseren ik wil ook graag op zijn aller minst deze €6,00 korting krijgen. Bol.com is niet ingericht op klanten nee zij zijn puur ingericht op VERKOPERS die de boel stelselmatig bedonderen. Ik heb vaak via andere klant acounts gekocht om te testen of ze het zelvde spelletje spelen met een nieuw klanten acount en ja hoor niets heeft baad wand je komt als klant Telkens bedrogen uit. Bol.com is een zeer stare organisatie dat lak heeft aan klanten de klantenservice is ook onprofessioneel en veel onkundig personeel en als ze niet tegen de klant op kunnen dan gaan ze je ontweiken en vermeiden door je mail adres te blokkeren dat hebben ze mij al heel erg vaak aangegaan. Op de overige review websites ga ik ook deze klacht melden en dan zal ik nog veel dieper in detail treden over bol.com en haar oplichtende verkopers bende
Heb 3 keer een aflever datum gekregen voor mijn pakket en er speciaal voor thuis gebleven. Toen een klacht gestuurd hierover aan bol.com en 6x een mail gestuurd naar 6 verschillende medewerkers van hun klschtenservice. Moest steeds opnieuw uitleggen waarover de klacht ging en heb me mateloos geïrriteerd aan dit gedrag. Uiteindelijk kreeg ik aangeboden 5 euro korting op een volgende aankoop bij bol.com
Een sigaar uit eigen doos dus en schandalig dat ze mensen zo behandelen. In tegenstelling tot wat ze zelf aangeven geen empathie en geen service gerichtheid. Nooit kopen daar dus, wees gewaarschuwd.
Ik heb de laatste jaren al voor duizenden en duizenden euro’s besteld bij bol maar de laatste tijd loopt het wat teveel mis met de leveringen. Als Bpost moet leveren dan lukt het wel maar als het PostNL is… laatste pakket: een jas die ik express kocht op woensdag omdat hij de dag erna geleverd zou worden. Was cadeautje voor mijn vader op zondag. Donderdag niets geleverd. Plots verschijnt in de app dat de jas geleverd zou zijn op donderdag, wat dus duidelijk niet het geval was. Desgevraagd laat bol me weten dat ze onderzoek zullen opstarten bij PostNL en ik na zes dagen iets zal horen. Omdat tegen dan het cadeau geen nut meer heeft wil ik de aankoop annuleren. Maar dat wordt me geweigerd. Zolang het pakket spoorloos is - wat de fout is van hun aangestelde en niet de mijne - willen ze niet annuleren. Ik heb dan maar klacht ingediend bij de economische inspectie. Als ik nog iets bestel bij bol zal het via betalen achteraf zijn. Dan kunnen ze hun geld maar krijgen van zodra ik echt het pakje heb gekregen en zal ik dan wel op mijn beurt rustig de uitkomst van het onderzoek afwachten… ik blijf bol fantastisch concept vinden maar de regeling bij niet levering en de weigering de verkoop te annuleren zijn volgens mij niet koosjer. Maar dat laat ik nu even over aan de economische inspectie. En de klantendienst die me negeert en me op vreemde wijze afsluit uit de chat omdat mijn vragen en opmerkingen hen niet aanstaan vond ik ook maar matig apprecieerbaar. Maar goed. Dus concept top maar uitvoering beneden alle peil
Ik kocht bij Bol.com 2 jaar en 9 maanden geleden een Lenovo laptop ter waarde van 700 euro. De laptop is normaal gebruikt (ik ben student) en is onlangs gecrasht. Ik heb de laptop opgestuurd naar Bol.com met de vraag deze te repareren. Dat blijkt niet meer te kunnen, er zijn geen onderdelen meer voor.
Omdat ik dit erg snel vindt heb ik Bol.com inmiddels 6x gevraagd (2x per mail en 4x telefonisch) wat zij voor mij kunnen betekenen binnen de wettelijke garantie. Ze beloven terug te bellen maar dit doen ze ook niet. Niemand geeft antwoord op een simpele vraag!
De wettelijke garantie is iets anders dan de inmiddels verlopen fabrieksgarantie.
Bij Bol.com werken echter mensen die mijn vraag niet snappen, of ze doen alsof. Ze geven namelijk geen antwoord op mijn vraag, maar geven alleen maar aan dat de laptop niet meer gemaakt kan worden. Daarnaast doen ze alsof ze niet weten wat wettelijke garantie is.(staat notabene op eigen website) er werken ook geen managers bij de klantenservice volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken. Wat het service niveau behoorlijk verklaart. De combinatie met de berichten over het aan banden leggen van de uitgestelde betalingen en het feit dat ze zich nu zo ontzettend dom opstellen terwijl ze juridisch ontzettend in gebreke zijn en inmiddels de managers blijkvaar allemaal ontslaan zijn doet vermoeden dat ze richting faillisement gaan. En zo niet, dan vraag ik het wel aan via de advocaat. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat ik een ondeugelijk product hebt gekocht. De procedure is hiervoor inmiddels gestart, maar ik zou oprecht even wegblijven bij Bol.com mensen!
Uhmm ik heb het product nu nog steeds niet.
Ik bel 2x om te vragen waar het is.
Kreeg te laat te horen waar mijn pakket was.
Als reactie een mail dat ik het retour heb gestruurd.
Kan niet eens een mail erover schrijven alleen met robot Billie praten over een chat.
Dus ben erg ontevreden.
Namelijk ik heb na bijna een maand nog steeds geen product.
Ik schrijf een nette review over een artikel dat niet voldoet, maar Bol plaatst deze niet, zgn niet volgens de regels!! Yeah right, ze willen alleen de positieve verhalen, beetje laf.
En veel artikelen koop je voor minder dan de helft bij Ac tion. Dus kijk eerst goed rond voordat je bij Bol iets koopt.
En ze gaan maar door.. Nu de incassoprocedure opgestart. Achterstand veroorzaakt door hun samenwerking met malafide bedrijven. Ik zal de kantonrechter er maar over laten beslissen. Koop nooit meer bij Bol.com en zeker niet bij Lin's Lingerie uit Lede België. Wat een troep. Zit met een onterechte rekening die maar oploopt. Hebben meer mensen daar last van?
1 augustus artikel besteld, zou de volgende dag bezorgd worden.
Nu 7 augustus nog steeds niks en niemand weet waar het pakketje is.
Nu schuiven ze de schuld op de bezorgservice, maar daar heb ik niks mee te maken ik heb Bol betaald dus die zijn aansprakelijk.
Dat was eens maar nooit weer, er zijn genoeg andere websites die wel de beloofde service leveren.
In juli '22 hebben wij een tv aangeschaft.
Echter hebben wij sinds december al problemen met de TV. We hebben deze ter reparatie aangemeld bij de verkoper Quick Goods. Met hen hebben we een afspraak gemaakt om de tv zelf weg te brengen naar hun 'winkel' in Capelle aan den IJssel. Hier hebben wij de tv gecontroleerd op beschadigingen, en is er gevraagd de dekens die om de tv zaten achter te laten dat hij ook netjes kon blijven. Ook was de afspraak dat we deze zelf daar weer zouden ophalen.
Ergens in februari kreeg ik op zondag een bericht terug dat deze per koerier bij ons thuis afgeleverd zou worden?
Toen deze binnenkwam trof ik een TV aan, die los in de doos stond, en helemaal onder de beschadigingen zat van het vervoeren.
Ook bleek dat het defect nog niet verholpen was, en ze enkel de kabel hebben vervangen.
Klacht in gediend bij Bol.com, maar die trekken hun handen er in elk opzicht vanaf.
Ik moest hem nog een keer retour sturen en dan zou het netjes opgelost worden. Ook de 2e keer is de TV niet gemaakt.
Bol.com trekt in elk opzicht hun handen terug van deze zaak. Meerdere keren een mail gestuurd met de vraag ook te kijken naar de beschadigingen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en als ik vraag voor wat er is gerepareerd krijg ik telkens een nieuw verhaal. Ook willen ze geen camera beelden bekijken, wat al genoeg zegt natuurlijk. NOOIT GEEN TV MEER VIA DEZE ORGANISATIE!!!
je kan het beste een tv kopen in een winkel zo dicht mogelijk in de buurt. dan kun je gewoon bellen als er iets is.veel handiger en geen ergenis.
Op het product naar keuze stond heel duidelijk "Voor 23:59 besteld, morgen in huis". Vervolgens bij de checkout lag de vroegste dag die ik kon kiezen 2 dagen in de toekomst. Ik vind dit misleidend.
Vervolgens support gecontacteerd, die berichten vol met typfouten terugstuurde (typ gewoon engels als je geen nederlands kunt) en het op een of andere vertraging schoof, terwijl het product op voorraad was, er duidelijk "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" op de productpagina stond, etc. Er stond verder ook nergens op de productpagina of tijdens de checkout iets over vertragingen, dus denk dat Gephaney het allemaal uit haar duim gezogen heeft
De medewerker toonde totaal geen empathie, verontschuldigde zich niet voor de fout op de website. Ze deed het voorkomen alsof het mijn fout was en/of het mijn probleem was en kapte het meteen af en vroeg of ze me nog ergens anders mee kon helpen, om maar snel van mij af te zijn. Slechtere klantenservice kan ik me niet bedenken.
Heel erg zonde dat ik mijn cadeaukaart al aan de bestelling toegevoegd had, anders had ik de bestelling ergens anders gedaan. Maar helaas is het systeem ook nog eens zo dom dat je cadeaukaarten niet ongedaan kunt maken als je ze niet gebruikt.
Was in ieder geval de laatste keer dat ik hier bestel, tenzij er een hele redelijke compensatie komt. Want de klant laten opdraaien voor misleiding van bol.com zijn kant vind ik meer als belachelijk.
Update: bol.com heeft binnen no-time na plaatsen van deze review via Trustpilot om extra gegevens gevraagd, maar tot op heden niet op deze review gereageerd, mij gecontacteerd o.i.d.
Erg aparte handelwijze. Was eigenlijk altijd tevreden over bol.com, maar helaas is mijn mening nu wel overduidelijk veranderd.
Update 2: ondertussen na 2 dagen reactie ontvangen. Er wordt aangegeven dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij mijn cookies. Dit kan niet, want de browser die ik gebruik is net nieuw en heb nog nooit eerder bol.com bezocht middels deze browser. Net zoals in de chat, neemt niemand in dit bedrijf verantwoordelijkheid voor technische fouten aan het kant. Ik snap dat technische fouten kunnen gebeuren, maar geef het dan gewoon toe en los het op (of kijk er op zijn minst naar), in plaats van het op Jan en alleman af te schuiven. Hier kan ik echt niet tegen.
Ook zijn we nu 2 dagen verder en is het pakketje nog steeds niet onderweg. Er staat op de website heel duidelijk "wordt vandaag bezorgd" terwjil deze enkel bij de pakketdienst aangemeld, maar verder niets. Dit betekend dat het met groote waarschijnlijkheid ook niet meer gaat komen vandaag. Het lijkt er dus op dat ze i.p.v. "morgen in huis" een typfout is en ze eigenlijk "volgende week in huis" bedoelen.
Zowel de "morgen in huis" als ook het "wordt vandaag bezorgd" zijn misleidend en kloppen gewoon niet.
Zet er dan "voor 23:59 uur besteld, morgen verstuurd" en "is vandaag verstuurd" neer. Maar dit interesseert niemand bij bol.com, dus dan houdt het helaas op.
Heb een naaimachine besteld, er zou een beschadiging aan zijn , wat ik in principe niet zo erg vind, en het zou helemaal nagekeken zijn. De doos waar de machine in zat viel van ellende uit elkaar. de machine (zat niet in de orginele doos.) is er gewoon in gedaan, assesoires erbij bubbeltjes plastic er bovenop.
De naaimachine was in zèèr slechte staat. alles was uit zn verband en er was niet eens op te naaien. Niets paste meer in elkaar.Het leek wel of ie gevallen was. Buiten alles, hoe kan het dat deze machine in deze staat geleverd wordt aan de klanten.
Bureaustoel besteld. Kwam maar niet. Bol gevraagd maar moest maar contact opnemen met de onderleverancier? Meerwaarde Bol? Afijn, niet geaccepteerd. Ze gingen iets doen. Kreeg het bericht dat de leverancier binnen 4 - mind you - 4 dagen zou reageren. Niet naar hun maar naar mij. Meerwaarde Bol? Ik had makkelijker zelf contact op kunnen nemen. Echter, ik wachtte toch maar. Kreeg ik bericht van de onderleverancier dat ze niets in bestelling hadden staan. Bol had dit eigenstandig geannuleerd. De annulatie ongedaan maken kon niet meer. Ik moest de stoel maar opnieuw bestellen - ene wederom betalen. Waarom ik dit niet wou. Ehhh... omdat ik dan tijdelijk dubbel betaal, en dat in deze tijden. Bol kon niets doen - waarom eigenlijk niet, meerwaarde? De onderleverancier ook niet. Hoe vervelend kun je behandeld worden
Er zijn 60 reviews geschreven over bol.com op Reviews.nl. Met een 1.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.