bol.com

bol.com

1.8 reviewscore • 39 reviews
S

SLECHTE SERVICE

In juli '22 hebben wij een tv aangeschaft.
Echter hebben wij sinds december al problemen met de TV. We hebben deze ter reparatie aangemeld bij de verkoper Quick Goods. Met hen hebben we een afspraak gemaakt om de tv zelf weg te brengen naar hun 'winkel' in Capelle aan den IJssel. Hier hebben wij de tv gecontroleerd op beschadigingen, en is er gevraagd de dekens die om de tv zaten achter te laten dat hij ook netjes kon blijven. Ook was de afspraak dat we deze zelf daar weer zouden ophalen.
Ergens in februari kreeg ik op zondag een bericht terug dat deze per koerier bij ons thuis afgeleverd zou worden?
Toen deze binnenkwam trof ik een TV aan, die los in de doos stond, en helemaal onder de beschadigingen zat van het vervoeren.
Ook bleek dat het defect nog niet verholpen was, en ze enkel de kabel hebben vervangen.
Klacht in gediend bij Bol.com, maar die trekken hun handen er in elk opzicht vanaf.
Ik moest hem nog een keer retour sturen en dan zou het netjes opgelost worden. Ook de 2e keer is de TV niet gemaakt.
Bol.com trekt in elk opzicht hun handen terug van deze zaak. Meerdere keren een mail gestuurd met de vraag ook te kijken naar de beschadigingen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en als ik vraag voor wat er is gerepareerd krijg ik telkens een nieuw verhaal. Ook willen ze geen camera beelden bekijken, wat al genoeg zegt natuurlijk. NOOIT GEEN TV MEER VIA DEZE ORGANISATIE!!!

Stan Koolen 7 aug 2023
N

je kan het beste een tv kopen in een winkel zo dicht mogelijk in de buurt. dan kun je gewoon bellen als er iets is.veel handiger en geen ergenis.

Nel 28 okt 2023
F

Misleidend

Op het product naar keuze stond heel duidelijk "Voor 23:59 besteld, morgen in huis". Vervolgens bij de checkout lag de vroegste dag die ik kon kiezen 2 dagen in de toekomst. Ik vind dit misleidend.

Vervolgens support gecontacteerd, die berichten vol met typfouten terugstuurde (typ gewoon engels als je geen nederlands kunt) en het op een of andere vertraging schoof, terwijl het product op voorraad was, er duidelijk "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" op de productpagina stond, etc. Er stond verder ook nergens op de productpagina of tijdens de checkout iets over vertragingen, dus denk dat Gephaney het allemaal uit haar duim gezogen heeft
De medewerker toonde totaal geen empathie, verontschuldigde zich niet voor de fout op de website. Ze deed het voorkomen alsof het mijn fout was en/of het mijn probleem was en kapte het meteen af en vroeg of ze me nog ergens anders mee kon helpen, om maar snel van mij af te zijn. Slechtere klantenservice kan ik me niet bedenken.

Heel erg zonde dat ik mijn cadeaukaart al aan de bestelling toegevoegd had, anders had ik de bestelling ergens anders gedaan. Maar helaas is het systeem ook nog eens zo dom dat je cadeaukaarten niet ongedaan kunt maken als je ze niet gebruikt.

Was in ieder geval de laatste keer dat ik hier bestel, tenzij er een hele redelijke compensatie komt. Want de klant laten opdraaien voor misleiding van bol.com zijn kant vind ik meer als belachelijk.

Update: bol.com heeft binnen no-time na plaatsen van deze review via Trustpilot om extra gegevens gevraagd, maar tot op heden niet op deze review gereageerd, mij gecontacteerd o.i.d.
Erg aparte handelwijze. Was eigenlijk altijd tevreden over bol.com, maar helaas is mijn mening nu wel overduidelijk veranderd.

Update 2: ondertussen na 2 dagen reactie ontvangen. Er wordt aangegeven dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij mijn cookies. Dit kan niet, want de browser die ik gebruik is net nieuw en heb nog nooit eerder bol.com bezocht middels deze browser. Net zoals in de chat, neemt niemand in dit bedrijf verantwoordelijkheid voor technische fouten aan het kant. Ik snap dat technische fouten kunnen gebeuren, maar geef het dan gewoon toe en los het op (of kijk er op zijn minst naar), in plaats van het op Jan en alleman af te schuiven. Hier kan ik echt niet tegen.
Ook zijn we nu 2 dagen verder en is het pakketje nog steeds niet onderweg. Er staat op de website heel duidelijk "wordt vandaag bezorgd" terwjil deze enkel bij de pakketdienst aangemeld, maar verder niets. Dit betekend dat het met groote waarschijnlijkheid ook niet meer gaat komen vandaag. Het lijkt er dus op dat ze i.p.v. "morgen in huis" een typfout is en ze eigenlijk "volgende week in huis" bedoelen.
Zowel de "morgen in huis" als ook het "wordt vandaag bezorgd" zijn misleidend en kloppen gewoon niet.
Zet er dan "voor 23:59 uur besteld, morgen verstuurd" en "is vandaag verstuurd" neer. Maar dit interesseert niemand bij bol.com, dus dan houdt het helaas op.

Florian 4 nov 2022
Reageer
P

schofterige streek

Heb een naaimachine besteld, er zou een beschadiging aan zijn , wat ik in principe niet zo erg vind, en het zou helemaal nagekeken zijn. De doos waar de machine in zat viel van ellende uit elkaar. de machine (zat niet in de orginele doos.) is er gewoon in gedaan, assesoires erbij bubbeltjes plastic er bovenop.
De naaimachine was in zèèr slechte staat. alles was uit zn verband en er was niet eens op te naaien. Niets paste meer in elkaar.Het leek wel of ie gevallen was. Buiten alles, hoe kan het dat deze machine in deze staat geleverd wordt aan de klanten.

P. Mors 22 sep 2022
Reageer
N

Wat is de meerwaarde van bol nog

Bureaustoel besteld. Kwam maar niet. Bol gevraagd maar moest maar contact opnemen met de onderleverancier? Meerwaarde Bol? Afijn, niet geaccepteerd. Ze gingen iets doen. Kreeg het bericht dat de leverancier binnen 4 - mind you - 4 dagen zou reageren. Niet naar hun maar naar mij. Meerwaarde Bol? Ik had makkelijker zelf contact op kunnen nemen. Echter, ik wachtte toch maar. Kreeg ik bericht van de onderleverancier dat ze niets in bestelling hadden staan. Bol had dit eigenstandig geannuleerd. De annulatie ongedaan maken kon niet meer. Ik moest de stoel maar opnieuw bestellen - ene wederom betalen. Waarom ik dit niet wou. Ehhh... omdat ik dan tijdelijk dubbel betaal, en dat in deze tijden. Bol kon niets doen - waarom eigenlijk niet, meerwaarde? De onderleverancier ook niet. Hoe vervelend kun je behandeld worden

N 12 sep 2022
Reageer
n

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, geen oplossing, wel half uur van mijn tijd kwijt. De chat medewerker was duidelijk met meerdere chats bezig en ik moest steeds een paar minuten wachten, dat is begrijpelijk. Echter, als je dergelijke chats sluit, is het gesprek afgelopen. Daardoor ben je geforceerd om te wachten.

neal 10 feb 2021
Reageer
H

Bol.com langere levertijd

Bol.com is eigenlijk een soort groothandel waar ze spullen inzamelen en doorverkopen maar derden.
Maar af en toe zit er een langere levertijd op, dat snap ik dan niet goed.
Als het niet de volgende werkdag geleverd kan worden en dat kan op andere websites wel, dan kies ik er sneller voor om het dan op die andere site te bestellen.
Ik ben niet zo lovend over bol.com als alle andere mensen hier.

Harriette 17 jul 2020
M

k wil dit product bestellen , maar als ik wil betalen word er steeds meegedeeld dat dit niet beschikbaar is in mijn land . Terwijl ik op Bol.com Belgie zit . Puur tijdverlies . Bij bol. com denken ze dat ik niet anders te doen heb precies

Marcel Ooms 11 dec 2021
N

Partners

Bolletje is op het eerste gezicht een prima website om spulletjes te bestellen.. echter als er wat mis is met deze spulletjes en je wilt bolletje hier op aanspreken kom je bedrogen uit.. bol.com geeft alles uit aan partners, als er vervolgens wat mis is met je product zegt bol.com dat je maar contact op moet nemen met partner, maar ik doe toch zaken met bolletje?

Hier een stukje uit de voorwaarden van bol.com
Artikel 4 - Aanbod derde partijen
De Klant erkent dat de koopovereenkomst tot stand komt tussen Klant en Andere Verkoper (de derde partij die het product/ de producten via de Omgeving ter verkoop aanbiedt) en dat bol.com geen partij bij deze overeenkomst is en/of wordt.
Bij vragen en/of klachten over de door de Klant aangeschafte producten van Andere Verkopers, dient de Klant zich te allen tijde rechtstreeks te wenden tot de betreffende Andere Verkoper. De koper erkent dat hij/zij in deze gevallen geen beroep kan doen op bol.com en bol.com op geen enkele wijze aansprakelijk is, inclusief maar niet beperkt tot eventuele ondeugdelijkheid van het aangeschafte product.

Pas dus op !

Nick 27 jun 2020
Reageer
D

Select post bij bol.com

Select post is nu ook bij bol.com en dan betaal je een keer in het jaar ongeveer tien euro geloof ik en dan hoef je in dat jaar geen verzendkosten re betalen. En geloof mij maar, dat kan echt wel uit. Het heeft mij L hartstikke veel geld bespaard en hier ga ik in de toekomst weer lekker mee verder.

Dorien 30 mei 2020
Reageer
X

Bol.com tweedehands

Ik ben er dus sinds kort achter dat je ook tweedehands spullen kunt kopen op bol.com of spullen die al geopend waren en toen zijn terug gestuurd. In deze gevallen kost het je veel minder geld, ik heb dit al meerdere keren zo besteld. Vooral die tweede optie is echt goed, want dan heb je nog een supernieuw product voor minder geld.

Xavi 3 mei 2020
Reageer
J

online bestellen

Wat is het toch fijn dat we alles ook online kunnen bestellen en wat boffen we hier mee en dat we niet honderd jaar geleden leven toen dit nog niet kon. Wij hebben deze luxe, maar derde wereld landen bijvoorbeeld niet. Daar zie je ook dat de coronacrisis veel dramatischere gevolgen heeft dan dat wij in Nederland ervaren. Maar ik ben zo blij met bedrijven als bol.com, die er voor zorgen dat wij niets tekort komen en waar je vrijwel alles kunt kopen wat je hartje begeert.

Jet 10 apr 2020
J

Dat mag wel zo zijn, maar dan kunnen ze alsnog wel een goede service leveren, en zich houden aan de leveringsdata die ze zelf afgeven. "Maandag in huis" betekent niet "misschien woensdag, maar het kan ook nog wel later worden".

Johan 16 jan 2023
F

Bol.com met korting

Bij bol.com kun je ervoor kiezen om iets met korting te kopen omdat de verpakking hier dan al een keer van open is geweest.
Wanneer je dit loopt zijn zij van het product af en hoeven ze geen verpakking weg te gooien en het in een nieuwe te doen.
Dit is beter voor het milieu en voor mijn portemonnee, ik kijk altijd eerst even of er zo’n artikel bij staat voor ik een nieuwe koop.

Fred 23 dec 2019
Reageer
O

Bol.com goed netwerk

Meestal zijn de mensen die reviews, ervaringen en beoordelingen schrijven de klanten die hier iets op kopen.
Maar ik ben juist een ondernemer die hier zijn waar verkoopt.
Sinds ik dat op Bol.com mag gaan doen is onze omzet enorm gestegen.
Zelf een naam opbouwen als klein nieuw bedrijf is het moeilijkste dat er is.
Maar via hier is het hier ook voor mijn kleine bedrijfje makkelijk om kopers te vinden voor mijn producten.
Dus niet alleen voor klanten is bol.com een uitkomst maar ook voor de ondernemers.

Ondernemer 18 dec 2019
Reageer
M

Bol punt com review

Bol.com is hoogstwaarschijnlijk een van de websites die het snelst in opkomst zijn gekomen de afgelopen tijd en het zal inmiddels een van de meest bezochte websites van heel Nederland zijn.
Toch doet bol.com dit hee erg slim, want zijn linken je in principe gewoon door naar een andere website/leverancier.
Want het is niet zo dat bol.com al deze producten ergens in een opslagplaats heeft liggen.
Ik wou daarbij zo slim was geweest haha dat ik dit had bedacht, dan had ik grof geld kunnen verdienen.

Michael 25 okt 2019
Reageer
L

beoordeling over bol

Ik ben echt een vaste klant bij de website bol.com en ik denk dat het magazijn waar de bestellingen worden samengesteld me haast alweer zien aankomen haha zoveel bestel ik daar.
Op deze website hebben ze ook gewoon alles, het is werkelijk overal goed voor.
Van kleding tot sportbenodigdheden tot aan elektronica aan toe en ze hebben het daar allemaal en ook nog eens voor een hele gunstige prijs.
Je hoeft bijna nooit bezorgkosten te betalen, wat hier ook echt heel nice is en als het maar zo'n kleine moeite is om hier iets op de website online te bestellen, dan neem ik echt niet de moeite om daar speciaal voor naar de stad te gaan.
Ik weet best dat dat eigenlijk heel slecht is en dat de winkels in de stad daardoor failliet gaan, maar toch merk ik dat ik zelf veel liever thuis laat bezorgen en als het niet goed is kun je het snel genoeg retourneren natuurlijk dus dan is er nog niets aan de hand.
Kleding passen heb ik ook een ontzettende hekel aan, dus dan is het ook veel beter als dit lekker rustig thuis kan zonder dat er allemaal verkopers in je nek lopen te hijgen.
Van mij krijgt bol.com dus een hoog cijfer, of veel sterren in dit geval op deze website.

Leroy 18 aug 2019
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van april 2025.

Over bol.com

Er zijn 39 reviews geschreven over bol.com op Reviews.nl. Met een 1.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.bol.com/nl
  • klantenservice@bol.com