Ik bestel nooit meer wat, na jaren trouwen klant te zijn geweest. Is de after service als je een probleem hebt niet op de juiste manier opgelost! Ze gaan in zee met boeven bedrijven! Die meer dan 10x de normale prijs vragen voor een item! En ze nemen een loopje met je en spugen je in je gezicht en nemem oplichting niet serieus! Bol.com is bezig en gaat samen zijn met oplichtings bedrijven, pas op! Ik raad je aan, ga hier nooit meer wat te bestellen stelletje oplichters en zakkenvullers! De klant is koning gaat bij bol niet op helaas! Ik vertel al mijn vrienden en omgeving om hier nooit meer te bestellen!
Ik heb een stofzuiger besteld. Stond dat die uiterlijk vrijdag opgeleverd zou worden. Op vrijdag kreeg ik een email bericht dat mijn adres onbekend was en de bestelling geannuleerd was.
Ik woon recent in een nieuwbouwwijk maar krijg wel regelmatig pakketjes van andere bedrijven. Het adres is nog niet in Google Maps maar wel via Waze te vinden.
De bezorgdienst van bol.com had mij kunnen bellen en ik kon ze wel wegwijs maken.
Zeer slechte webshop die charlatans aan trekt om te frauderen met items. Ik heb jongstleden een Alcatel Smartphone gekocht bij bol.com verkoper lucky sales het iem moet nieuw zijn maar ik krijg alweer voor de zoveelste keer een her verpakt en gebruikt en beschadigd item dat niet compleet is en zeer verdacht na m'n klacht gaan ze opeens dit zelvde item van deze zelvde verkoper met een deal aanbieden zonder mij te willen compenseren ik wil ook graag op zijn aller minst deze €6,00 korting krijgen. Bol.com is niet ingericht op klanten nee zij zijn puur ingericht op VERKOPERS die de boel stelselmatig bedonderen. Ik heb vaak via andere klant acounts gekocht om te testen of ze het zelvde spelletje spelen met een nieuw klanten acount en ja hoor niets heeft baad wand je komt als klant Telkens bedrogen uit. Bol.com is een zeer stare organisatie dat lak heeft aan klanten de klantenservice is ook onprofessioneel en veel onkundig personeel en als ze niet tegen de klant op kunnen dan gaan ze je ontweiken en vermeiden door je mail adres te blokkeren dat hebben ze mij al heel erg vaak aangegaan. Op de overige review websites ga ik ook deze klacht melden en dan zal ik nog veel dieper in detail treden over bol.com en haar oplichtende verkopers bende
Heb 3 keer een aflever datum gekregen voor mijn pakket en er speciaal voor thuis gebleven. Toen een klacht gestuurd hierover aan bol.com en 6x een mail gestuurd naar 6 verschillende medewerkers van hun klschtenservice. Moest steeds opnieuw uitleggen waarover de klacht ging en heb me mateloos geïrriteerd aan dit gedrag. Uiteindelijk kreeg ik aangeboden 5 euro korting op een volgende aankoop bij bol.com
Een sigaar uit eigen doos dus en schandalig dat ze mensen zo behandelen. In tegenstelling tot wat ze zelf aangeven geen empathie en geen service gerichtheid. Nooit kopen daar dus, wees gewaarschuwd.
Ik heb de laatste jaren al voor duizenden en duizenden euro’s besteld bij bol maar de laatste tijd loopt het wat teveel mis met de leveringen. Als Bpost moet leveren dan lukt het wel maar als het PostNL is… laatste pakket: een jas die ik express kocht op woensdag omdat hij de dag erna geleverd zou worden. Was cadeautje voor mijn vader op zondag. Donderdag niets geleverd. Plots verschijnt in de app dat de jas geleverd zou zijn op donderdag, wat dus duidelijk niet het geval was. Desgevraagd laat bol me weten dat ze onderzoek zullen opstarten bij PostNL en ik na zes dagen iets zal horen. Omdat tegen dan het cadeau geen nut meer heeft wil ik de aankoop annuleren. Maar dat wordt me geweigerd. Zolang het pakket spoorloos is - wat de fout is van hun aangestelde en niet de mijne - willen ze niet annuleren. Ik heb dan maar klacht ingediend bij de economische inspectie. Als ik nog iets bestel bij bol zal het via betalen achteraf zijn. Dan kunnen ze hun geld maar krijgen van zodra ik echt het pakje heb gekregen en zal ik dan wel op mijn beurt rustig de uitkomst van het onderzoek afwachten… ik blijf bol fantastisch concept vinden maar de regeling bij niet levering en de weigering de verkoop te annuleren zijn volgens mij niet koosjer. Maar dat laat ik nu even over aan de economische inspectie. En de klantendienst die me negeert en me op vreemde wijze afsluit uit de chat omdat mijn vragen en opmerkingen hen niet aanstaan vond ik ook maar matig apprecieerbaar. Maar goed. Dus concept top maar uitvoering beneden alle peil
Ik kocht bij Bol.com 2 jaar en 9 maanden geleden een Lenovo laptop ter waarde van 700 euro. De laptop is normaal gebruikt (ik ben student) en is onlangs gecrasht. Ik heb de laptop opgestuurd naar Bol.com met de vraag deze te repareren. Dat blijkt niet meer te kunnen, er zijn geen onderdelen meer voor.
Omdat ik dit erg snel vindt heb ik Bol.com inmiddels 6x gevraagd (2x per mail en 4x telefonisch) wat zij voor mij kunnen betekenen binnen de wettelijke garantie. Ze beloven terug te bellen maar dit doen ze ook niet. Niemand geeft antwoord op een simpele vraag!
De wettelijke garantie is iets anders dan de inmiddels verlopen fabrieksgarantie.
Bij Bol.com werken echter mensen die mijn vraag niet snappen, of ze doen alsof. Ze geven namelijk geen antwoord op mijn vraag, maar geven alleen maar aan dat de laptop niet meer gemaakt kan worden. Daarnaast doen ze alsof ze niet weten wat wettelijke garantie is.(staat notabene op eigen website) er werken ook geen managers bij de klantenservice volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken. Wat het service niveau behoorlijk verklaart. De combinatie met de berichten over het aan banden leggen van de uitgestelde betalingen en het feit dat ze zich nu zo ontzettend dom opstellen terwijl ze juridisch ontzettend in gebreke zijn en inmiddels de managers blijkvaar allemaal ontslaan zijn doet vermoeden dat ze richting faillisement gaan. En zo niet, dan vraag ik het wel aan via de advocaat. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat ik een ondeugelijk product hebt gekocht. De procedure is hiervoor inmiddels gestart, maar ik zou oprecht even wegblijven bij Bol.com mensen!
Uhmm ik heb het product nu nog steeds niet.
Ik bel 2x om te vragen waar het is.
Kreeg te laat te horen waar mijn pakket was.
Als reactie een mail dat ik het retour heb gestruurd.
Kan niet eens een mail erover schrijven alleen met robot Billie praten over een chat.
Dus ben erg ontevreden.
Namelijk ik heb na bijna een maand nog steeds geen product.
Ik schrijf een nette review over een artikel dat niet voldoet, maar Bol plaatst deze niet, zgn niet volgens de regels!! Yeah right, ze willen alleen de positieve verhalen, beetje laf.
En veel artikelen koop je voor minder dan de helft bij Ac tion. Dus kijk eerst goed rond voordat je bij Bol iets koopt.
En ze gaan maar door.. Nu de incassoprocedure opgestart. Achterstand veroorzaakt door hun samenwerking met malafide bedrijven. Ik zal de kantonrechter er maar over laten beslissen. Koop nooit meer bij Bol.com en zeker niet bij Lin's Lingerie uit Lede België. Wat een troep. Zit met een onterechte rekening die maar oploopt. Hebben meer mensen daar last van?
1 augustus artikel besteld, zou de volgende dag bezorgd worden.
Nu 7 augustus nog steeds niks en niemand weet waar het pakketje is.
Nu schuiven ze de schuld op de bezorgservice, maar daar heb ik niks mee te maken ik heb Bol betaald dus die zijn aansprakelijk.
Dat was eens maar nooit weer, er zijn genoeg andere websites die wel de beloofde service leveren.
In juli '22 hebben wij een tv aangeschaft.
Echter hebben wij sinds december al problemen met de TV. We hebben deze ter reparatie aangemeld bij de verkoper Quick Goods. Met hen hebben we een afspraak gemaakt om de tv zelf weg te brengen naar hun 'winkel' in Capelle aan den IJssel. Hier hebben wij de tv gecontroleerd op beschadigingen, en is er gevraagd de dekens die om de tv zaten achter te laten dat hij ook netjes kon blijven. Ook was de afspraak dat we deze zelf daar weer zouden ophalen.
Ergens in februari kreeg ik op zondag een bericht terug dat deze per koerier bij ons thuis afgeleverd zou worden?
Toen deze binnenkwam trof ik een TV aan, die los in de doos stond, en helemaal onder de beschadigingen zat van het vervoeren.
Ook bleek dat het defect nog niet verholpen was, en ze enkel de kabel hebben vervangen.
Klacht in gediend bij Bol.com, maar die trekken hun handen er in elk opzicht vanaf.
Ik moest hem nog een keer retour sturen en dan zou het netjes opgelost worden. Ook de 2e keer is de TV niet gemaakt.
Bol.com trekt in elk opzicht hun handen terug van deze zaak. Meerdere keren een mail gestuurd met de vraag ook te kijken naar de beschadigingen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en als ik vraag voor wat er is gerepareerd krijg ik telkens een nieuw verhaal. Ook willen ze geen camera beelden bekijken, wat al genoeg zegt natuurlijk. NOOIT GEEN TV MEER VIA DEZE ORGANISATIE!!!
je kan het beste een tv kopen in een winkel zo dicht mogelijk in de buurt. dan kun je gewoon bellen als er iets is.veel handiger en geen ergenis.
Op het product naar keuze stond heel duidelijk "Voor 23:59 besteld, morgen in huis". Vervolgens bij de checkout lag de vroegste dag die ik kon kiezen 2 dagen in de toekomst. Ik vind dit misleidend.
Vervolgens support gecontacteerd, die berichten vol met typfouten terugstuurde (typ gewoon engels als je geen nederlands kunt) en het op een of andere vertraging schoof, terwijl het product op voorraad was, er duidelijk "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" op de productpagina stond, etc. Er stond verder ook nergens op de productpagina of tijdens de checkout iets over vertragingen, dus denk dat Gephaney het allemaal uit haar duim gezogen heeft
De medewerker toonde totaal geen empathie, verontschuldigde zich niet voor de fout op de website. Ze deed het voorkomen alsof het mijn fout was en/of het mijn probleem was en kapte het meteen af en vroeg of ze me nog ergens anders mee kon helpen, om maar snel van mij af te zijn. Slechtere klantenservice kan ik me niet bedenken.
Heel erg zonde dat ik mijn cadeaukaart al aan de bestelling toegevoegd had, anders had ik de bestelling ergens anders gedaan. Maar helaas is het systeem ook nog eens zo dom dat je cadeaukaarten niet ongedaan kunt maken als je ze niet gebruikt.
Was in ieder geval de laatste keer dat ik hier bestel, tenzij er een hele redelijke compensatie komt. Want de klant laten opdraaien voor misleiding van bol.com zijn kant vind ik meer als belachelijk.
Update: bol.com heeft binnen no-time na plaatsen van deze review via Trustpilot om extra gegevens gevraagd, maar tot op heden niet op deze review gereageerd, mij gecontacteerd o.i.d.
Erg aparte handelwijze. Was eigenlijk altijd tevreden over bol.com, maar helaas is mijn mening nu wel overduidelijk veranderd.
Update 2: ondertussen na 2 dagen reactie ontvangen. Er wordt aangegeven dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij mijn cookies. Dit kan niet, want de browser die ik gebruik is net nieuw en heb nog nooit eerder bol.com bezocht middels deze browser. Net zoals in de chat, neemt niemand in dit bedrijf verantwoordelijkheid voor technische fouten aan het kant. Ik snap dat technische fouten kunnen gebeuren, maar geef het dan gewoon toe en los het op (of kijk er op zijn minst naar), in plaats van het op Jan en alleman af te schuiven. Hier kan ik echt niet tegen.
Ook zijn we nu 2 dagen verder en is het pakketje nog steeds niet onderweg. Er staat op de website heel duidelijk "wordt vandaag bezorgd" terwjil deze enkel bij de pakketdienst aangemeld, maar verder niets. Dit betekend dat het met groote waarschijnlijkheid ook niet meer gaat komen vandaag. Het lijkt er dus op dat ze i.p.v. "morgen in huis" een typfout is en ze eigenlijk "volgende week in huis" bedoelen.
Zowel de "morgen in huis" als ook het "wordt vandaag bezorgd" zijn misleidend en kloppen gewoon niet.
Zet er dan "voor 23:59 uur besteld, morgen verstuurd" en "is vandaag verstuurd" neer. Maar dit interesseert niemand bij bol.com, dus dan houdt het helaas op.
Heb een naaimachine besteld, er zou een beschadiging aan zijn , wat ik in principe niet zo erg vind, en het zou helemaal nagekeken zijn. De doos waar de machine in zat viel van ellende uit elkaar. de machine (zat niet in de orginele doos.) is er gewoon in gedaan, assesoires erbij bubbeltjes plastic er bovenop.
De naaimachine was in zèèr slechte staat. alles was uit zn verband en er was niet eens op te naaien. Niets paste meer in elkaar.Het leek wel of ie gevallen was. Buiten alles, hoe kan het dat deze machine in deze staat geleverd wordt aan de klanten.
Bureaustoel besteld. Kwam maar niet. Bol gevraagd maar moest maar contact opnemen met de onderleverancier? Meerwaarde Bol? Afijn, niet geaccepteerd. Ze gingen iets doen. Kreeg het bericht dat de leverancier binnen 4 - mind you - 4 dagen zou reageren. Niet naar hun maar naar mij. Meerwaarde Bol? Ik had makkelijker zelf contact op kunnen nemen. Echter, ik wachtte toch maar. Kreeg ik bericht van de onderleverancier dat ze niets in bestelling hadden staan. Bol had dit eigenstandig geannuleerd. De annulatie ongedaan maken kon niet meer. Ik moest de stoel maar opnieuw bestellen - ene wederom betalen. Waarom ik dit niet wou. Ehhh... omdat ik dan tijdelijk dubbel betaal, en dat in deze tijden. Bol kon niets doen - waarom eigenlijk niet, meerwaarde? De onderleverancier ook niet. Hoe vervelend kun je behandeld worden
Slechte klantenservice, geen oplossing, wel half uur van mijn tijd kwijt. De chat medewerker was duidelijk met meerdere chats bezig en ik moest steeds een paar minuten wachten, dat is begrijpelijk. Echter, als je dergelijke chats sluit, is het gesprek afgelopen. Daardoor ben je geforceerd om te wachten.
Bol.com is eigenlijk een soort groothandel waar ze spullen inzamelen en doorverkopen maar derden.
Maar af en toe zit er een langere levertijd op, dat snap ik dan niet goed.
Als het niet de volgende werkdag geleverd kan worden en dat kan op andere websites wel, dan kies ik er sneller voor om het dan op die andere site te bestellen.
Ik ben niet zo lovend over bol.com als alle andere mensen hier.
k wil dit product bestellen , maar als ik wil betalen word er steeds meegedeeld dat dit niet beschikbaar is in mijn land . Terwijl ik op Bol.com Belgie zit . Puur tijdverlies . Bij bol. com denken ze dat ik niet anders te doen heb precies
Bolletje is op het eerste gezicht een prima website om spulletjes te bestellen.. echter als er wat mis is met deze spulletjes en je wilt bolletje hier op aanspreken kom je bedrogen uit.. bol.com geeft alles uit aan partners, als er vervolgens wat mis is met je product zegt bol.com dat je maar contact op moet nemen met partner, maar ik doe toch zaken met bolletje?
Hier een stukje uit de voorwaarden van bol.com
Artikel 4 - Aanbod derde partijen
De Klant erkent dat de koopovereenkomst tot stand komt tussen Klant en Andere Verkoper (de derde partij die het product/ de producten via de Omgeving ter verkoop aanbiedt) en dat bol.com geen partij bij deze overeenkomst is en/of wordt.
Bij vragen en/of klachten over de door de Klant aangeschafte producten van Andere Verkopers, dient de Klant zich te allen tijde rechtstreeks te wenden tot de betreffende Andere Verkoper. De koper erkent dat hij/zij in deze gevallen geen beroep kan doen op bol.com en bol.com op geen enkele wijze aansprakelijk is, inclusief maar niet beperkt tot eventuele ondeugdelijkheid van het aangeschafte product.
Pas dus op !
Select post is nu ook bij bol.com en dan betaal je een keer in het jaar ongeveer tien euro geloof ik en dan hoef je in dat jaar geen verzendkosten re betalen. En geloof mij maar, dat kan echt wel uit. Het heeft mij L hartstikke veel geld bespaard en hier ga ik in de toekomst weer lekker mee verder.
Ik ben er dus sinds kort achter dat je ook tweedehands spullen kunt kopen op bol.com of spullen die al geopend waren en toen zijn terug gestuurd. In deze gevallen kost het je veel minder geld, ik heb dit al meerdere keren zo besteld. Vooral die tweede optie is echt goed, want dan heb je nog een supernieuw product voor minder geld.
Wat is het toch fijn dat we alles ook online kunnen bestellen en wat boffen we hier mee en dat we niet honderd jaar geleden leven toen dit nog niet kon. Wij hebben deze luxe, maar derde wereld landen bijvoorbeeld niet. Daar zie je ook dat de coronacrisis veel dramatischere gevolgen heeft dan dat wij in Nederland ervaren. Maar ik ben zo blij met bedrijven als bol.com, die er voor zorgen dat wij niets tekort komen en waar je vrijwel alles kunt kopen wat je hartje begeert.
Dat mag wel zo zijn, maar dan kunnen ze alsnog wel een goede service leveren, en zich houden aan de leveringsdata die ze zelf afgeven. "Maandag in huis" betekent niet "misschien woensdag, maar het kan ook nog wel later worden".
Bij bol.com kun je ervoor kiezen om iets met korting te kopen omdat de verpakking hier dan al een keer van open is geweest.
Wanneer je dit loopt zijn zij van het product af en hoeven ze geen verpakking weg te gooien en het in een nieuwe te doen.
Dit is beter voor het milieu en voor mijn portemonnee, ik kijk altijd eerst even of er zo’n artikel bij staat voor ik een nieuwe koop.
Meestal zijn de mensen die reviews, ervaringen en beoordelingen schrijven de klanten die hier iets op kopen.
Maar ik ben juist een ondernemer die hier zijn waar verkoopt.
Sinds ik dat op Bol.com mag gaan doen is onze omzet enorm gestegen.
Zelf een naam opbouwen als klein nieuw bedrijf is het moeilijkste dat er is.
Maar via hier is het hier ook voor mijn kleine bedrijfje makkelijk om kopers te vinden voor mijn producten.
Dus niet alleen voor klanten is bol.com een uitkomst maar ook voor de ondernemers.
Bol.com is hoogstwaarschijnlijk een van de websites die het snelst in opkomst zijn gekomen de afgelopen tijd en het zal inmiddels een van de meest bezochte websites van heel Nederland zijn.
Toch doet bol.com dit hee erg slim, want zijn linken je in principe gewoon door naar een andere website/leverancier.
Want het is niet zo dat bol.com al deze producten ergens in een opslagplaats heeft liggen.
Ik wou daarbij zo slim was geweest haha dat ik dit had bedacht, dan had ik grof geld kunnen verdienen.
Ik ben echt een vaste klant bij de website bol.com en ik denk dat het magazijn waar de bestellingen worden samengesteld me haast alweer zien aankomen haha zoveel bestel ik daar.
Op deze website hebben ze ook gewoon alles, het is werkelijk overal goed voor.
Van kleding tot sportbenodigdheden tot aan elektronica aan toe en ze hebben het daar allemaal en ook nog eens voor een hele gunstige prijs.
Je hoeft bijna nooit bezorgkosten te betalen, wat hier ook echt heel nice is en als het maar zo'n kleine moeite is om hier iets op de website online te bestellen, dan neem ik echt niet de moeite om daar speciaal voor naar de stad te gaan.
Ik weet best dat dat eigenlijk heel slecht is en dat de winkels in de stad daardoor failliet gaan, maar toch merk ik dat ik zelf veel liever thuis laat bezorgen en als het niet goed is kun je het snel genoeg retourneren natuurlijk dus dan is er nog niets aan de hand.
Kleding passen heb ik ook een ontzettende hekel aan, dus dan is het ook veel beter als dit lekker rustig thuis kan zonder dat er allemaal verkopers in je nek lopen te hijgen.
Van mij krijgt bol.com dus een hoog cijfer, of veel sterren in dit geval op deze website.
Er zijn 49 reviews geschreven over bol.com op Reviews.nl. Met een 1.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.