Heenweg een vlucht gecanceld zonder dat wij hier van op de hoogte zijn gebracht wat volgens de airliner wel is door gegeven aan Lastminute.com. Antwoord van Lastminute was contact opnemen met de vluchtmaatschappij.
Terugweg precies het zelfde en weer niets gedaan en dus alles zelf regelen met de airliner.
Koste ons uiteindelijk 2 dagen en 2 x een overnachting waar we geen gebruik van konden maken. Plus 2 x een hotel boeking die we zelf moesten betalen.
Heeft dus geen enkele zin om bij Lastminute te boeken. Ze doen helemaal niets voor je en laten je gewoon in de steek.
Boek gewoon bij de airliner zelf.
BOEK NIET VIA LAST MINUTE! Last Minute heeft onze vlucht eenzijdig geannuleerd, slechts enkele dagen voor vertrek. Dit gebeurde nadat ze ons op een latere en goedkopere vlucht wilden zetten zonder enige compensatie. We moesten binnen 24 uur contact met hen opnemen, anders zouden ze onze vlucht annuleren. We hebben meteen contact met hen opgenomen en toen we vroegen wat onze rechten waren, zeiden ze dat we onze boeking wilden behouden. Ze mailden ons alleen dat onze boeking door hen zou worden geannuleerd. We hebben geen bericht meer ontvangen van Last Minute. Een regelrechte schande! Doe jezelf een plezier en boek niet via Last Minute!
Lastminute.com gaf aan een hotel met spa aan te bieden zonder verder kosten te noemen. De tekst suggereert alsof het all inn is. Aangekomen bij het hotel blijkt dat er voor elk bezoek 20 euro p.p. in rekening wordt gebracht. Voor een gebruikersduur van 50 minuten! Bovendien was het zwembad wegens onderhoud gesloten. Als ik dit had geweten had ik een ander hotel geboekt. Ik heb geprobeerd een telefoonnummer of mailadres te zoeken maar ze zijn onbereikbaar. Dus ik post op elk platform mijn ervaring tot Lastminute contact met ons opneemt.
Wij hebben in januari een vlucht geboekt naar Mascat voor 2051euro. Een week later werd onze vlucht geannuleerd en we kregen de optie tussen een voucher 1920euro of terugbetaling 1815euro. Zelfs als het niet je eigenschuld is, rekenen ze administratiekosten.
Binnen een week was ik dus 236 euro kwijt en geen vlucht.
Ik vind het puur oplichterij en bedrog.
Onze ervaring met Lastminute was ronduit teleurstellend. Wat begon als een eenvoudig boekingsprobleem veranderde in dagenlange stress en frustratie, grotendeels door hun gebrek aan communicatie en verantwoordelijkheid.
Elke keer kregen we loze beloften dat het "binnen 24 uur" zou worden opgelost. Elke keer moesten wij zelf opnieuw contact opnemen, omdat er geen updates kwamen. Elke keer moesten we opnieuw het probleem uitleggen.
Hun klantenservice lijkt enkel getraind in het aanbieden van excuses zonder daadwerkelijk iets op te lossen. De standaardzinnen over hoe ze onze frustratie begrijpen, voelen ingestudeerd en niet oprecht. Uiteindelijk kregen we een zeer kleine compensatie, maar dat staat niet in verhouding tot de dagen die we hebben verloren op vakantie.
Wij zullen nooit meer gebruik maken van Lastminute en raden anderen aan om twee keer na te denken voordat ze met deze organisatie boeken.
lastminute.com maakte de boeking niet bij het hotel. eens aangekomen bleek dat alle kamers volzet waren. na heel wat discussie hebben we zelf elders (en minder comfortabel geboekt). 1 maand na datum is er nog steeds geen oplossing aangeboden.
Het lijkt en voelt goed om via Booking. com doorgelinkt te worden naar lastminute.com maar dat is het niet. Niet bereikbaar, wijzigen een drama en gratis annuleren zoals bij boooking.com bestaat niet. Pas op! Dit louche bedrijf kan je veel geld kosten!
Had het totaalbedrag geaccepteerd om te betalen. Schoot opeens zomaar eventjes een paar honderd euro omhoog uit het niets. DAT IS NIET WAT IK HEB GEACCEPTEERD ALS TOTAALBEDRAG?! Heb dit nog nooit eerder meegemaakt in mijn hele leven! Wist zeker niet dat zoiets kan en mag. Denk dat lastminute illegaal gegevens verkoopt. Dit doen ze expres
Pakketreis geboekt bij Last.minute. Hotel was niet op de hoogte van onze komst. Gelukkig hadden zij een kamer vrij. (Wel een kamer voor mindervalide). Kregen daarna een mail dat onze terugvlucht qua tijd verplaatst was. Deze was erg vroeg in de morgen en qua mobiliteit voor ons niet te halen. We konden eventueel een alternatieve vlucht krijgen. Hier zijn we mee akkoord gegaan, helaas de volgende dag kregen we te horen dat deze alternatieve vlucht vol zat en dat ze onze terugvlucht geannuleerd hadden, dit zonder enige vorm van overleg. Tijdens de chat gaven ze aan dat er geen enkele vlucht terug ging en dat ze niets voor ons konden doen. Uiteindelijk dus een dure terugvlucht zelf geboekt (was geen moeite en op het vliegveld zagen we ook nog dat de oorspronkelijke vlucht gewoon vertrok.)
Na heel veel chats, beloofde terugbelacties, kregen we alleen een klein bedrag terug en eventueel een voucher maar reizen met deze maatschappij is voor mij geen optie meer.
Onwijs slecht!!!! Boek a.u.b. niet uw reis via lastminute.com. Wij hebben er 27 uur over gedaan om van Londen naar Amsterdam te vliegen. Het reisbureau zou ons online inchecken, bleek dat ze ons naar de verkeerde luchthaven hadden gestuurd. Eenmaal op de luchthaven kregen we te horen dat deze vlucht een maand geleden al gecanceld was, en dat het reisbureau ons daar niet over heeft geïnformeerd. Helaas is onze klacht nog steeds niet afgehandeld.
Onlangs besloot ik een reis naar Istanbul te boeken via Lastminutes.com. Het leek een gemakkelijke en betaalbare optie, maar mijn ervaring liep helaas heel anders dan verwacht.
Ik had mijn vlucht gereserveerd en ook een verzekering toegevoegd, wat in eerste instantie als een verstandige keuze leek. Echter, toen ik mijn reis wilde wijzigen, begon de frustratie. De website gaf aan dat het proces twee dagen zou duren, maar na drie dagen kreeg ik eindelijk via het chatkanaal een bevestiging dat mijn verzoek was ingediend. Vervolgens moest ik nog eens twee dagen wachten op een prijsaanbod voor de wijziging. Dit was al behoorlijk frustrerend, maar de extra kosten voor de wijziging bleken ook nog eens buitensporig hoog.
Toen ik uiteindelijk besloot de reis te annuleren, kreeg ik 90% van mijn geld terug. Dat was in lijn met de afspraken, maar toch voelde het niet helemaal eerlijk aan, gezien de eerdere ervaringen met hoge prijzen. Daarnaast merkte ik dat elke keer dat ik inlogde, de prijzen leken te stijgen. Dit voelt als een manipulatieve strategie van de website en wekt geen vertrouwen.
Wat nog meer teleurstellend was, is het systeem van de website met betrekking tot vouchers en cadeaukaarten. Deze worden strikt gekoppeld aan je eigen e-mailadres. Als je een ander e-mailadres gebruikt, kun je lagere prijzen krijgen, maar dan kun je je voucher niet gebruiken. Zodra je je eigen e-mailadres toevoegt, zie je direct de prijzen stijgen. Dit voelt niet alleen oneerlijk, maar ook als een opzettelijke poging om klanten te misleiden.
Ik heb mijn vrienden en familie ingelicht over deze ervaring, en ik schrijf deze recensie in de hoop dat anderen geen slachtoffer worden van deze praktijken. De algehele ervaring met Lastminutes.com was teleurstellend, verwarrend en kostte me uiteindelijk veel meer geld dan ik had verwacht. Daarom zou ik aanraden om voorzichtig te zijn bij het gebruik van deze website, en waar mogelijk alternatieve opties te overwegen.
Ondanks dat we toch wel her en der wat negatieve recensies lazen over Lastminute.com zijn wij juist heel blij met wat ze ons hebben voorgeschoteld. Vanaf het boeken tot onze terugkomst, alles was letterlijk tot op de puntjes geregeld. Stond al een gehuurde auto voor ons klaar toen we aan kwamen en ja alles was gewoon goed geregeld. Wij gaan zeker nog eens reizen via Lastminute.com als ze weer een leuke last minute voor ons hebben.
Er zijn 12 reviews geschreven over Lastminute.com op Reviews.nl. Met een 1.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.