Flink

Flink

1.9 reviewscore • 20 reviews
P

Flink zelf heel goed. Maar bestel in hun eigen app

Laatsteaanden 4x via Flink besteld. Groot assortiment. Ja idd is duur maar verl keuze en altijd wel in half uurtje bezorgd doir echt zeer zeer vriendelijke bezorgers en moet blijkbaar nog op fiets ook las ik ergens.

Ben toch al volledig afhankelijk vsn thuisbezorging maar nu echt acute nood vanwege een vader in ziekenhuis met wie echt drama was maar morgen toch thuis moeten zien te krijgen. Ik had geen eten. Drinken en geen alcohol (wel even. Odig zo onder hoogspanning).

Echter per ongeluk via Thuisbezorgd besteld. Gevolg: bestelling afgrond en betaald maar werd uit app gegooid 21.15 terwijl bezorging stond op open tot middernacht. Bestelling zoek. Hoog bestelbedrag. En dan kan je gaan klagen via AI van Thuisbezorgd. Weet niet of chat Flink misschien wel te bereiken was. Maar na half uur ruzie net Thuisbezort AI chat waar bestelling niet meer was terug te vinden maar 21.48 de bel en heb voorzover ik had onthouden alles (zoals ook andere keren aan mijn deur.
En zooals altijd supervriendelijk bezorger.
Geen ervaring net klantenservice Flinck maar vermoed toch wat beter dan via Thuisbezorgd. Omdat het gewoon niet slechter kan.
Dus na veel stress was ink wederom mijn redding al had ik ze niet meer verwacht en zeker niet na half uur.
Las ook ergens werknemersbeoordeling en het scoort slecht. Is klotebaan even grof gezegd.
En voor klanten: ik weet niet maar kan geen Google reviews zien. Heb hekel aan dat gebrek aan transparantie.
Maar op 1 of andere manier is het toch goedgekomen mer zeer prijzige bestelling.
En alle voorgaande keren dat ik via hun eigen app bestelde ging alles ook goed.
Echt respect dat bezorgers zo op tijd zijn, bestelling klopte altijd ook dit maal denk ik. Vers is echt lang genoeg houdbaar (mijn ervaring). Schrik wat van de andere slechtete reviews. Zelf gekkigheid nooit meegemaakt. En altijd duur ook niet zo ze voeten ook low-bugerprojecten en assortiment vind ik groot (Picnic gewend maar next day delivery is voor sommigen in bepaalde situaties niet voldoende/onmogelijk). En dat is waar Fink gat in markt mee opvult en tot nu echt zeer tevreden. Laat uit ziekenhuis komen nog tot middernacht levering ws 't je hebt niks in huus en volgende dag ook niet thuis in geval van nood. Ja dus ik ben blij. Sorry dat anderen slechte ervaring hebben en volgende keer probeer ik weer via hun eigen app want blijkbaar daar chat mogelijk. Ik zat nu totaal in ongewisse en veel geld armer daarom extra blij natuurlijk dat alles goedkwam. Ik lees klachten over verswswarenaar datat is bij iedere reguliere supermarkt soms probleem zelfs in winkel zelf en zeker bij bezorging. Probleem nog niet gehad.bij Flink maar misschien ook vanwege bestelling kate tijd dus geen spitstijd voor henn waarschijnlijk . Mocht er ooit Probleem zijn ik hoop dat met hen kan chatten.

P.M. van Vliet 16 okt 2025
J

Boodschappen veel te duur

Flink hun producten zijn te duur en ze hebben te weinig producten en de producten zijn meestal al oud of de volgende dag niet meer goed jammer erg jammer voor iemand met rug klachten ga ik toch liever naar buiten naar winkel

J.M.Kartono 12 okt 2025
J

Grote bestelling

Grote bestelling. 2 uur gewacht en in eens stond hij op een uur geleden bezorgd. Niet de eerste keer. Mijn fout weer in getrapt.

Jos valk 14 sep 2025
D

Bedorven en beschadigde producten

Verstreken tht datum, bedorven fruit, geopende yoghurt en gesmolten ijsblokjes. Geen terugbetaling met beroep op algemene voorwaarden?! Kost alleen maar tijd en geeft frustratie. Ik zal geen Flink meer gebruiken.

Daniel 15 aug 2025
C

Over datum producten

Vandaag bij flink een reddingstasje besteld in de beschrijving staat duidelijk dat alle producten tegen datum aanzitten (niet eroverheen zijn dus) of dat de verpakking beschadigd is.

Echter zit er een maaltijdsalade in, het duurste product uit het hele tasje die gewoon al over de datum is.

Charlie Teeuwen 8 aug 2025
D

Ontbrekend artikel

Flink vergat weer eens iets uit mijn bestelling. Het frustreert me enorm, want ik moest daarna nog naar de supermarkt, wat het nut van de service tenietdoet.

Dimitris 24 jul 2025
M

Nooit meer

Ik heb het nog een keer geprobeerd, denkelijk te warm vandaag voor deze lui om service te bieden, communicatie uit het jaar 0 en veel te duur, want uiteraard is het niet te warm om ons geld uit onze pocket te pingelen. Zonder mij!

Af en toe is het goed om te kappen, bij deze !

Micky 30 jun 2025
C

Blij met flinck

Ik ben 10 weken geleden geopereerd aan mijn knie, dankzij jullie vriendelijke bezorgers heb ik mijn boodschappen op tijd. Een bezorger wil ik extra bedanken hij heet Sef en komt altijd met een big smile, superbedankt

Cecilia Bergwijn 17 jun 2025
R

Rotbedrijf

Dit bedrijf pleegt fraude! Er is een reden dat ze telefonisch niet te bereiken zijn.

Je kunt bestellingen NIET ANNULEREN ookal wordt de bezorgtijd met 6 uur verlengd. Er zijn maar 2 manieren van communicatie.

De chat waar men gewoon niet reageert en de email waar ze pas na een aantal werkdagen reageren. Wat ervoor zorgt dat je bij problemen( en die zijn er vaak) NIEMAND kunt bereiken en geen poot hebt om op te staan. Terwijl je al veel meer betaald dan bij een winkel.

Ik raad flink ten zeerste af

Romano holtuin 19 apr 2025
m

super slecht veel te laat komen ze

heel lang wachten en dat is nog niet het ergste maar steeds een andere tijd geven. Ik zal hier nooit meer bestellen. Schandalig gewoon. Hele slechte service

michael 26 mrt 2025
M

Verkeerd geleverd, slechte communicatie

Vandaag voor flink bedrag besteld , krijg meer dan de helft niet geleverd, daarna moeizame communicatie, uiteindelijk niet geleverd . In chat telkens verkeerde informatie gekregen (bezorging komt zo) , hetgeen frustratie alleen maar erger maakte

Marcel 21 feb 2025
J

Gewoon slecht

Duur en duurt veel te lang. Het was leuk toen ze net begonnen, maar nu ze de wedstrijd gewonnen hebben laten ze overal steken vallen.

Jorrit 30 jan 2025
R

Fantastische service!

Ik vind dit echt een top leveranciers bedrijf! Vooraf weet je precies wat je krijgt en de bezorger is er altijd zo snel al! Heel fijn! Heb 1 keer gehad dat iets niet geleverd was, en zonder dat ik t had aangegeven kreeg ik een mail vanuit hun dat ze het geld bedrag zouden terug sturen en excuses, ik vind dit kan keertje gebeuren maar toch zeker fijn zo’n bericht terug te krijgen alles vanuit hun! Super echt klant vriendelijk dus! Wij vinden Flink een echte aanrader!

Romy Van den Berg 13 dec 2024
H

Heel blij met dezelfde dag bezorging

Het is superfijn dat ik in mijn drukke schema boodschappen kan laten doen op dezelfde dag.
Er is ruim keus in glutenvrij en goede producten. Soms is er iets niet op voorraad, hopelijk verbetert dat, want ik wil er wel op kunnen vertrouwen dat alles er is. Ik zou het fijn vinden als ik 's avonds kan bestellen voor de volgende ochtend.

Helena 17 nov 2024
Z

Lange levertijd. Altijd beschadigd. Schokkend!

Wat je ook bestelt, sommige producten komen altijd beschadigd aan en het is onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Doe geen moeite met dit bedrijf. Ga gewoon zelf naar de winkel. Hun normen zijn schokkend en ik viel voor mensen die niet naar de winkel kunnen gaan en erop kunnen vertrouwen.

Zach 11 okt 2024
L

Verkeerde bestelling

Ik had paar artikelen besteld en ze een verkeerde artikel gestuurd. Dus ik melding van gemaakt en tot op heden niks te horen gekregen.

Aub nooit hier bestellen! Wanneer ze verkeerde artikel leveren of pas na 2 uur leveren dan gaan ze de probleem niet oplossen. Integendeel ze gaan je hard negeren!!

Lina 9 sep 2024
K

Onvoorstelbaar slecht

Besteld twee weken geleden. Niks gekregen. Blijkt dat bestelling niet is doorgegeven, betaling wel afgeschreven via iDeal. Bijzonder, maar toe maar. Geen contact met klantenservice kunnen krijgen. Bij vestiging Apeldoorn langsgeweest, waar ze redelijk vriendelijk helpen. Maar na een paar dagen nog steeds geen reactie. En geen geld.

Klantenservice (+31 6 57725523) zegt via app want telefoon wordt niet opgenomen: “we weten dat onze nummer online staat, maar dat is een fout. Daarom nemen we ook nooit meer op, want we hebben beter dingen te doen, ipv praten met kl die wij niet kunnen helpen.“

Wat is dit voor ballentent? Zo proberen ze blijkbaar geld te verdienen? Wel innen, niet leveren? Mooie bedrijfsvoering! Nooit hier bestellen, wees gewaarschuwd!!!

Klaas 16 apr 2024
F

2 uur wachten en dan gesmolten ijs

De wachttijd bleef maar omhoog gaan na bestellen. Met geen mogelijkheid krijg je iemand te pakken om te annuleren, je bestelt voor de snelheid niet om 2 uur te wachten. Toen het aankwam, bleek de bestelling al die tijd al klaar te staan ook de ijsblokjes, alles was doorweekt. De reactie van de bezorger en de medewerker aan de telefoon: “maar is er iets kapot?”… uh ja, alles is doorweekt… Dit werd niet begrepen. Ja we konden geld terug vragen via de klantenservice. De zelfde mensen waar ik geen contact mee kreeg. Leuk concept flitsbezorgers maar bij Flink begrijpen ze het concept niet helemaal.

Fenne 15 feb 2024
J

Bezorgtijd klopt vaak voor geen meter

Oké, ik ben verwend met de website van Flink.
Wat ik lastig vind, is dat ze de belofte doen, binnen een kwartier te leveren.
Meestal komen ze die verplichting niet na.
Heel storend.
De houdbaarheid van verse producten is vaak super kort. Max 2 dagen.

Maar verder: zeer attente bezorgers.
Vriendelijk! Petje af voor ze!
Ik ben erg blij met jullie☺️

Jonker 2 dec 2023
F

Oplichters en Dieven, BESTEL HIER NOOIT !!!

Ik heb voor 47 euro besteld en binnen 2 minuten zie ik al op de website dat het is afgeleverd terwijl ik 10 minuten verder op woon.
Er is geen enkele mogelijkheid dat het binnen die tijd is afgeleverd.
Ik neem contact op en ze zeggen dat het is afgeleverd en dat ze niets kunnen doen terwijl ze in het systeem zien dat het inderdaad binnen 2 minuten is afgeleverd en dat dat inderdaad niet mogelijk is.
Alsnog weigeren ze geld terug te betalen of de bestelling te leveren.
Bestel nooit bij deze oplichters en dieven.

Frank 15 jan 2023
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van oktober 2025.

Over Flink

Er zijn 20 reviews geschreven over Flink op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.goflink.com
  • support@goflink.com