Bazaaronline

Bazaaronline

2.5 reviewscore • 39 reviews
T

Zeer teleurstellende ervaring!

Ik kocht een tafel voor €885 bij Bazaaronline. Binnen twee weken verschenen er al krassen en gebruikssporen, ondanks dat het om normaal gebruik ging. Gedurende drie weken heb ik dit respectvol en geduldig via e-mail geprobeerd op te lossen. In plaats van een passende oplossing te bieden, weigert Bazaaronline hun productiefout te erkennen en wordt er impliciet beweerd dat ik loog over de schade. Nadat ik mijn consumentenrechten benadrukte en twee oplossingsvoorstellen deed, kreeg ik binnen vijf werkdagen geen enkele reactie. Deze onklantvriendelijke en onprofessionele afhandeling is absoluut onacceptabel. Ik raad Bazaaronline dan ook niet aan.

T. 25 feb 2025
Reageer
T

Lamp

Koop hier nou nooit iets ,lamp besteld kwam met schade binnen en deed het niet .
Na 3 weken bellen en mailen deden ze nog niets .
Uiteindelijk mochten we hem terug sturen in de originele verpakking., kregen we te horen dat hij niet mooi terug was ingepakt ging nergens over en hielden 25% van de aankoopprijs in .
Dit echt belachelijk echt nog nooit meegemaakt.
Dus bedenk je als je hier iets besteld!!!!!!!!

Theo Bemmel 19 feb 2025
Reageer
M

Oplichters!!

Koop hier niet!! Onze lamp geretourneerd en hierop na 3 dagen gebeld dat het beschadigd was en dat we een case moeten aanmaken bij PostNL. Dus geen geld terug en geen lamp. Dit zijn oplichters.

Mario Lingbeek 13 feb 2025
Reageer
M

Oplichters!!

Dit zijn oplichters!! Een lamp van 450 euro gekocht en deze onbeschadigd binnen de termijn teruggestuurd, hierop de reactie gekregen dat deze beschadigd aangekomen zou zijn en we maar een case aan moeten maken via PostNL. Natuurlijk kon bazaaronline niks voor je doen! KOOP HIER NIETS!!!

Mario Lingbeek 12 feb 2025
Reageer
I

Kapotte sullen krijg je hier

Heb wat spullen van hier gekocht heel duur en je wordt niet geholpen als je schade hebt heb een kast van 700 euro gekocht met een duidelijk deuk werd mij draai de deuk naar de muur eettafel van 575 euro kreeg ik zonder gaten voor de poten heb zelf gaten moeten boren en een spiegel van 100 euro dat onder de lijm zat ik zou hier nooit wat kopen jongen kijk eerst naar hun revies 90 procent klaagd en ze vallen me ook lastig door naar mijn froefiel te zoeken over de klachten die ik heb over ze ze zijn heel kinderachtig als je belt niemand neemt op stuur je een whattap tegareze ze na een paar dag over wat je vraag is kan je weer uitleggenrare mensen werken hier als je lief gaat doen worst je niet geholpen schelp je ze uit helpen zenje ook niet niks kopen hier als jullie geen stress willen

Ibrahim 7 feb 2025
Reageer
H

Bazaar online verkoopt troep +zeer slechte service

Ik heb hier 4setjes glazen gekocht 31,80€ set van 2x12 en 1x van 2x6 dus 4 dozen glazen waarvan 4 glazen die in gebreke zijn dus barstje erin of stukje glas uit.
Meteen gecontroleerd en hiervan netjes foto’s gemaakt en ze hiervan op de hoogte gebracht.
Krijg ik dit als oplossing we kunnen u 2,65 terug storten!!!!
Ik dacht wat menen ze dit nu serieus ik heb gevraagd kunt u mij anders 4 nieuwe glazen sturen wat moet ik met 2,65€ doen??? SCHANDALIG Had ik maar eerst deze reviews gelezen spreken voor zich!!
Wist ik dit maar eerder verkopen in gebreken goederen en over de service dan maar niet te spreken.
Wat een schandalig bedrijfje zeg!!
Wijze les voor de volgende keer eerst googlen en reviews lezen voor je ergens besteld.

Hanan glazen 30 jan 2025
H

De zaak is inmiddels na contact opgelost ik heb een vergoeding gekregen.
Jammer dat het zo moest maar ze hebben hún verantwoordelijkheid nu wel genomen.

*** Review is hierdoor gewijzigd naar 3 sterren ***

Hanan glazen 20 feb 2025
T

Lamp gekocht nooit meer

Lamp gekocht kwam met schade, maar je kan hem niet terug sturen ze doen gewoon helemaal niets.
Reageren niet op mails verzinnen de meest rare verhalen.
Koop hier nou nooit iets ,is het meest loesje bedrijf wat er bestaat!!!!!!!!

Theo Bemmel 29 jan 2025
Reageer
S

Slechte oplossing

Ik heb een tijd geleden een lamp besteld via de winkelmedewerkerster online. Wilde hem toch niet en de klantenservice gebeld die gaven aan om de lamp terug te sturen en niet naar de winkel in Woerden terug te brengen. Dat netjes gedaan na 3 weken niks gehoord te hebben heb ik ze vandaag aan de lijn gehad en wilde het geld terug omdat ik ondertussen al een lamp heb besteld ergens anders nou meneer zegt tegen mij aangezien de medewerkerkster heeft heeft besteld voor mij kan ik alleen één tegoed krijgen waar ik niks aan heb. Zo slechte service en nooit meer en zal dat ook aan iedereen in mijn omgeving doorgeven

SB 28 nov 2024
Reageer
F

Niks kopen

Niks kopen hier!!!

Ik heb hier o.a een bankstel gekocht. Ons werd verteld in de winkel dat er een levertijd zou zijn van 8-12 weken. Dat was prima. Na de bank en spullen gekocht te hebben, zijn wij niet op de hoogte gehouden. Na 12 weken heb ik meerdere keren gebeld en berichten gestuurd. Iedere keer kreeg ik dezelfde ‘klantenservice’ aan de lijn. Steeds kreeg ik te horen dat hij niet wist wanneer de bank etc. geleverd zou worden.

Vervolgens word ik op zondag eind van de ochtend gebeld dat ze in de middag de bank kwamen leveren. Terwijl ik die dag weg was en niet meer terug kon komen voor de bank omdat zij pas laat belden.
Er word vervolgens aan de telefoon gezegd dat dit hun manier van leveren is, terwijl er in de mails en info staat dat je 1-2 dagen van tevoren op de hoogte word gesteld van levering. Niet dus!!!

4 dagen later, ondertussen 13 weken verder, werd ik aan het begin van de middag gebeld dat ze de bank etc. eind van de middag kwamen leveren. Ze konden mij geen tijd vertellen. Toen heb ik mijn afspraken allemaal afgezegd om vervolgens om 17.00 nog niemand gezien te hebben. Na meerdere berichten over en weer en op aandringen kreeg ik te horen dat het ook in de avond kon zijn. Afspraken dus voor niks afgezegd!

De bank word in dozen en plastic in de woonkamer gezet. Deze moet je vervolgens zelf open maken en in elkaar zetten. Ik heb een lounge bank van 3 meter in mijn eentje neer moeten zetten, en dat voor de duizenden euro’s die hier zijn besteed.

Ik raad deze winkel niemand aan! Hele asociale gang van zaken. Niet normaal!!!

Fabienne 14 jun 2024
Reageer
M

Nooit meer!

Begin maart kwamen wij voor het eerst bij Bazaaronline om ons te oriënteren voor o.a. een bank. We werden vriendelijk te woord gestaan voorzien van een lekkere cappuccino. Toen wij de keuze hadden gemaakt na het bezoek aan een aantal andere winkels om bij deze zaak een aantal spullen te kopen, werden wij weer heel fijn geholpen. Het zou 8 tot 12 weken kunnen duren voordat de bank geleverd zou worden. Dat is niet raar. Na 12 weken hoorden we niets en hebben we zelf een aantal keer contact opgenomen met de klantenservice. Steeds kregen zowel mijn dochter als ik te horen dat het elk moment geleverd kon worden. Op mijn vraag of er bij de leverancier een vertraging was opgelopen werd dat ontkend. Afgelopen zondag kreeg mijn dochter opeens een telefoontje dat de bank diezelfde dag geleverd zou worden. Dat was een teleurstelling omdat zij niet thuis was. Als zij in de ochtend gebeld was, had zij haar afspraken nog kunnen afzeggen om de bank in ontvangst te kunnen nemen. De bezorger was niet blij en kon niet vertellen of het de week erop zou lukken om de bank af te leveren. Daarop heb ik weer de klantenservice en de afdeling verkoop (in de hoop iemand anders te spreken te krijgen) gebeld en weer kon er niets over de planning gezegd worden. Die wordt pas op dezelfde dag bekend werd mij gezegd. Ik vind dit een heel rare gang van zaken. Normaliter krijg je minimaal een dag van tevoren toch een bericht of meestal wordt er een aantal dagen van tevoren gebeld om de planning af te stemmen.
Gisteren kreeg mijn dochter een telefoontje dat de bank geleverd zou worden. Weer heeft zij al haar afspraken moeten zeggen om vervolgens pas om 18.45 uur de bank en de andere spullen geleverd te krijgen. De bank werd niet eens even netjes in elkaar gezet en neergezet maar gewoon in de verpakking in huis gezet. En dat voor zo veel geld! Vervolgens werd er nog een fout met de factuur gemaakt en werd er gezegd dat er nog een bepaald bedrag betaald moest worden terwijl dat € 500,00 minder was.

Dat je moet wachten op een bank is begrijpelijk. Dat die bank vervolgens een week later pas geleverd wordt kunnen we ook nog begrijpen. Maar het is heel erg jammer dat je zo fijn als klant behandeld wordt bij bezoek aan de winkel maar zodra ze de order binnen hebben, houdt de klantvriendelijkheid meteen op.
Het had wel zo netjes geweest als er vanuit Bazaaronline zelf contact met ons was opgenomen om ons op de hoogte te houden van de stand van zaken. En ik vind het ronduit belachelijk dat mij verteld was dat het ‘gewoon hun manier van werken is’ om pas op de dag zelf te laten weten dat (en niet eens hoe laat!) de bestelling geleverd wordt.

En gisteravond om 23.40 uur kreeg ik nog een mail waarin stond dat de bestelling zo snel mogelijk verzonden wordt en dat ik 1 – 2 werkdagen van tevoren een bericht zal ontvangen!!!

We zijn heel blij met de spullen maar we willen nooit meer zaken doen met dit bedrijf!

Miriam 14 jun 2024
Reageer
D

Bankstel

Ik had een bank besteld de levertijd was 6-8 weken. Uit eindelijk de bank binnen gekregen na 16 weken. Geen telefoontje niks heb 16 weken achter hun aan moeten lopen bestel hier niet want ze compenseren je bijna niks tot nauwelijks. En je aanbetaling terug geven en de bestelling annuleren nee daar doen ze niet aan

Dominick 25 jan 2024
Reageer
M

Oplichters

Oplichters! Mensen koop hier niks, ze zeggen dat je je meubels met 1 a 3 werkdagen krijgt. Trap hier niet in dit is niet zo!! Wij zijn naar de winkel zelf gegaan hebben meubels besteld en zouden het met 1 a 3 werkdagen krijgen. Daarom hebben wij snel onze oude meubels maar weggegeven ( waar we eigenlijk nog wel geld voor hadden kunnen krijgen) maar omdat er snel ruimte moest zijn toch maar weggegeven. We hebben begin oktober meubels besteld kregen al een telefoontje dat de salontafel ineenkeer niet meer leverbaar was dat we maar een andere moesten uitkiezen. Naar veel gezeur konden ze de salontafel toch weer krijgen maar dan zou die eind oktober begin november komen, nou je raad het al we zitte n midden december nog steeds niks. Dressoir kwam flink beschadigd binnen ook na veel gezeur en gesmeek en hun op hun eigen voorwaarden gewezen zou die omgeruild worden tegelijk met de salontafel, ook die nog steeds niet binnen gekomen. Op hun site staat de salontafel gewoon nog erop met een levering van 1 a 3 werkdagen.
Er kan nog geen excuses af en je krijgt elke keer een standaard mailtje terug.
UPDATE: toen ik overal slechte recensies plaatste konden ze de salontafel en dressoir ineenkeer het zelfde weekend leveren. En weer was het niet goed ze waren de onderkant van de salontafel vergeten. Ze stuurde die later op en toen stuurde ze het weer verkeerd verkeerde poten onder de salontafel. Daarheen gebeld en kreeg alleen een grote mond van de medewerker. Ik heb het hier maar bij gelaten en deze poten gehouden wil niks meer met hun te maken hebben.

Margot 12 jan 2024
Reageer
P

wachtende op mijn geld

Mooie webshop mooie spullen super slecht retour beleid!
Ik ben al een maand druk op mijn geld terug te krijgen.
Ik heb al minstens 3x gebeld met Ryan die tot nu toe wel altijd vriendelijk blijft mij wel alleen smoesjes verteld dat het bij de financiele afdeling in behandeling is?? Ik weet niet hoe hoog de retour berg is maar wij zijn naar een maand nog steeds niet terug betaald.
Ik denk dat er een incasso opzetten de enige manier is om je geld terug te krijgen

Petra 22 nov 2023
M

Hier ook hele slechte ervaringen gehad met die winkel. Ook meerdere keren met die Ryan gebeld die het ook continue bij de financiële afdeling legt. Besef he we hebben daar voor duizenden euro's aan meubels besteld en je wilt niet weten wat er allemaal mis is gegaan. In september meubels besteld en het is nog steeds niet helemaal goed afgerond.

Margot 12 jan 2024
p

Hoi Margo, ja ik snap het ook echt niet.
ze raken zo veel klanten kwijt denk ik.
want mooie spullen hebben ze wel, Maar klanten tevreden houden dat doen ze niet.

petra 12 jan 2024
T

Meest kasloos retour beleid

Ik had een koffiemolen besteld wat beschadigd en reeds geopend geweest was toegestuurd gekregen en waar de standen niet van werkte maar alleen volle kracht ik had via mijn account een retour aangemeld met de klachten van het apparaat maar als er gebreken aan het apparaat zijn moet je bellen ik netjes opgebeld super onbeleefde jongen aan de telefoon (Ryan)gezegd wat er mis was met het apparaat en dat ik een retour aangemeld heb maar moest het verhaal ook nog is per mail versturen dat was dus de 3 e keer dat ik mijn verhaal moest doen was al aardig op m’n kookpunt maar krijg ik dus op mijn mail een antwoord terug dat ik de gebreken moest filmen en naar hun de video op moet sturen eff serieus ??? Wtf is dit voor kansloze webshop heb het uiteindelijk maar gedaan en vandaag terug gestuurd wacht het even een weekje af maar bestellen doe ik daar nooit meer en raad het iedereen ten zeerste af om wat te bestellen

Terence 18 okt 2023
Reageer
S

Sfeerhaard

Heb onlangs een sfeerhaard besteld, wat beschadigd geleverd is heb netjes gemeld dat er beschadigingen zijn, en hierop een onbeschoft mail voor teruggekregen alsof wij het beschadigd hebben. Ik moest veel moeite doen en veel bewijzen moeten sturen zodat ze kunnen beoordelen. Geen waarde aan klanttevredenheid. Ik keek er eerst nog positief naar om het nog te willen omruilen.
Na zoveel onbeschofte mail uitwisselingen heb ik besloten niks meer te willen meemaken met ze. Liever retour sturen dan onzekerheid. Mijn vertrouwen is zwaar beschadigd.

Salih 18 jul 2023
Reageer
A

Vertrouw ze niet

Vertrouw ze niet
Het ontvangen product is niet hetzelfde als op de foto. Ik besloot het terug te sturen, en betaalde de verzendkosten zelf. Ik wacht op de terugbetaling sinds 3 weken. Ik heb 2 keer gebeld en het antwoord is hetzelfde "de terugbetaling is aan de gang met de financiële dienst".
Hopelijk ontvang ik op een dag mijn geld terug.

Amy 15 jun 2023
C

Bestelling geplaatst stond dat het binnen 3 dagen geleverd zou worden . 3 weken later komen ze met smoesjes .Ze houden je aan een lijntje als ze weten dat ze een product niet op voorraad hebben . Communicatie is slecht .ze komen niet met een oplossing. Sorry maar ik zal hier nooit meer bestellen .

Cairo 16 okt 2023
R

Zeer tevreden met deze winkel

De winkelmedewerker is super sociaal en is zeer behulpzaam. Dikke 10. De klantenservice geef ik een 8. Kan soms iets beter mbt de regeling in nieuwe producten aanbieden bij defecte voorraad wat geleverd is. Maar zeker overal een oplossing voor. Daarom zou ik deze winkel dik aanraden! Tevens hebben ze mooie unieke spullen. Daarbij zijn ze goed bereikbaar bij vragen en of opmerkingen.

Rizlan 19 feb 2023
H

Hebben ze je er wel goed voor betaald of ben je niet toch stiekem een nichtje of zusje of dochter van
Want hiermee maken ze hun naam echt niet goed hoor met een neppe review!!!
Staan er te veel slechte op en dat zegt genoeg ze moeten hun service aan passen en hun klanten tegemoet komen met goede oplossingen en ook echt nakomen.

Hanan 30 jan 2025
M

Niks mag bij mankement retour

Leveren op tijd, maar als er iets aan mankeert mag het na de retour termijn niet terug ook als het een artikel is dat bij een set hoort! Wordt door onzin smoesjes afgepoeierd! Zeer slechte service!! Zelf 4 egg windlichten gekocht wordt per stuk verkocht bij 1 past geen kaars erin maar mag niet terug! Dus kijk uit!!

Mar 7 okt 2022
Reageer
S

Zeer goed

Goed bedrijf met mooie meubels.
Zondag meubels besteld, dinsdag in huis. Hellaas was er een blus van de glasplaat af maar deze werd dezelfde dag nog gebracht en de andere glasplaat werd meegenomen. Ten zeerste aan te raden ik ben super tevreden. Vriendelijke, eerlijke en behulpzame verkoper. Bij aankomst word er een drankje aangeboden. Mijn zoontje was mee die kon heerlijk spelen in de speelhoek.

Stephanie 1 jul 2022
Reageer
V

Zielige manier van verkopen

Tapijt besteld volgens omschrijvingen dik met een poolhoogte van 37mm en €199.Deze kwam OPGEROLD maar alles behalve dik en poolhoogte maar 24 mm. Dus direct email gestuurd dat ze moeten deze komen ophalen. Krijg ik een email met een post.nl label dat ik moet het in een DOOS doen en retourneren. Omdat ik heel raar vond heb ik gebeld en opnieuw geemaild hierover. Krijg ik als aantwoord dat deze mag GEVOUWEN worden en opgestuurd worden in een doos. Zo gezegd zo gedaan. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de retour wordt niet geaccepteerd in eerste instantie dat het niet in originele verpakking zou zijn! Omdat ik een email heb met hun aanzegging voor het opsturen van de tapijt kwam een ander reden : het zou vies zijn. Echter dat zijn karton deeltjes (doos was te groot dus randen afgesneden). En behalve dat ook beschadigd. Dat kan... Welk tapijt van 200x300 cm doe je in een doos??? Helaas is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb gedaan wat mij werd gezegd. Als de tapijt zou netjes opgehaald worden zoals ook bezorgd werd en niet in een doos was dit niet gebeurt... Tapijt heeft geet 5 min. Gelegen. Nu willen ze alsnog €199 voor. Dus koste wat het kost... Ik heb aangegeven dat geen van bovenste is reden van weigering van retour. Toen dreigen met incasso kosten. Ze kunne lang wachten de dreiging maakt me niet bang. Ik sta sterk in mijn schoenen. Ik wil met deze review laten zien hoe zielige manier hebben van verkopen zodat alsnog aan de geld van de product komen. Zielig..

Vatafu 5 feb 2022
Reageer
E

Reageert niet op e-mails en niet op fb chat

Wel heel matig hoor.. Qua producten uniek en mooi, als je van de stijl houdt.. Maar als je ook maar contact moet leggen met de klantenservice is dat niet te doen! Ik wacht al weken op een reactie per e-mail en heb voor het gemak ook maar via de Facebook chat de vraag gesteld. Vandaag zag ik ineens dat ze het hebben gelezen maar niet hebben gereageerd. Waarom zou je opzettelijk een klant negeren vraag ik me dan af, voor weken lang? Triest bedrijf die zich moet schamen. Kijk als je het nou druk hebt is dat prima maar mijn berichten wel lezen maar niet reageren kan je echt niet maken. Feit dat ik al weken wacht op überhaupt een e-mail reactie slaat sowieso nergens op natuurlijk.

Esmiralda 26 jan 2022
Reageer
S

Al maanden aan het lijntje gehouden

Zondag 7november 2021 bij bazaaronline een salontafel besteld van €595,- euro maandag 8november werd ik gebeld dat de tafel geleverd zou worden in de avond. Hoe de bezorgers me tafel kwamen afleveren was niet zo netjes ze gooide het zo hun bus uit ze moesten het met 2 man tillen omdat de doos helemaal beschadigd was en stuk dinsdag 9 november 2021 netjes foto’s gestuurd hoe de doos eruit zag de doos was al open gescheurd omdat ze het na moesten kijken of alles in de doos aanwezig was zij de bezorger wand dat deden ze wel vaker netjes gebeld dinsdag 9 november 2021 ik zou een nieuwe tafel geleverd krijgen de week erna prima dacht ik wacht het wel af na een week weer gebeld toen was de salontafel ineens niet op voorraad en het zou de 2de week van december 2021 geleverd worden 2de week van december maar weer is gebeld de tafel had een wat langere levertijd dan verwacht het zou in januari februari weer op voorraad zijn Woensdag 19januari 2022 weer gebeld nu kreeg ik te horen dat ze de tafel mogelijk niet meer geleverd gaan krijgen werd donderdag 20januari netjes terug gebeld dat ik het in een andere doos terug mag leveren en dat ik netjes het volledige bedrag van €595 terug zou krijgen vandaag 24 januari weer contact gehad en nu kreeg ik te horen dat ze de tafel gaan controleren op meerde beschadigen welke beschadigen?? Wand de tafel zit vol met krassen en deuken zo hebben wij de tafel van jullie binnen gekregen!!! En als hun meerdere beschadigen zien die ik niet gemeld had dan krijg ik waarschijnlijk niet het volledige bedrag terug ik verwacht van een tafel van €595,- euro dat die netjes verpakt zit en dat het zonder krassen en duiken geleverd wordt het enige wat jullie netjes ingepakt hadden was het blad van de kleine salontafel Voorde rest lag alles zonder enige bescherming in de doos ik ga morgen weer contact opnemen met me rechtsbijstand verzekering en mijn man brengt aanstaande woensdag 26 januari de tafel terug in Veenendaal en eis het volledige bedrag van €595,- euro terug jullie praten allemaal een ander verhaaltje die verkopers ze zijn allemaal anders komen niet overheen wand vandaag 24 januari hadden ze de tafel wel op voorraad ik eis me geld terug en koop hier nooit meer iets!!!! En wil geen spullen in me huis van oplichters wand dat zijn ze normaal gesproken plaatst ik geen negatieve revieuw’s bij bedrijven maar dit bedrijf verdient niet eens 1 ster mocht ik me geld woensdag niet terug krijgen Neem ik verdere vervolg stappen word vervolgd hoe dit verder gaat aflopen

S.zut 24 jan 2022
Reageer
L

Mooie producten die je in winkels niet ziet

Verkopen hele mooie producten die je in de winkels niet ziet. Bestelling liet iets langer op zich wachten (misschien met kerst) maar we hebben reeds alles binnen gekregen. We hadden ook best wel wat ingekocht moet ik je zeggen. Enkele lampen, wat woondecoratie als kussens, vazen en zelfs een sfeerhaard. Deze moet nog wel ingebouwd worden, dit wordt begin 2022 gedaan door een bouwvakker die we goed kennen. Is natuurlijk het mooiste als die mooi in de muur is weggewerkt. Alle producten zorgen voor een hele fijne sfeer in huis, nadeel is dat als je er aan begint, je heel veel moet kopen om het tot een eenheid te maken. Dit hebben wij wel gedaan. Jammer dat je geen foto mee kan sturen aan deze reviewtekst.
Wil Bazaaronline graag bedanken via deze weg.

Lianne Heerens 18 dec 2021
V

Die kussens, wij hebben de kussen Belmond (45 cm) gekocht in het goud en bruin, zijn echt geweldig. Vrij zacht en lijkt super op onze zwarte lederen bank.

Vrouwtje 19 dec 2021
A

Ze lossen problemen niet op

Op d.d 31/01/2021 heb ik 4 spiegel planken gekocht.

2 heb ik toen direct opgehangen, die waren ook helemaal compleet.
Nu vanavond heb ik de 2 andere dozen open gemaakt omdat mijn slaapkamer nu pas af is, omdat ik in een verbouwing zat en we wouden ze ophangen, maar bij 1 spiegelplank missen de hele set bouten waaraan ik de spiegelplank kan bevestigen.

Ik heb vandaag pas gebeld nadat ik geen gehoor op mijn e-mail krijg. Ze willen niks na sturen want anders word het hun probleem zeiden ze letterlijk en ik moest maar met de spiegelplank naar de bouwmarkt gaan.

Vriendin van mij heeft vorige week 4 stoelen gekocht waarvan 1 stuk , nu proberen ze haar af te kopen met 5% korting,

Klantenservice is totaal niet vriendelijk. Manager is
nooit bereikbaar

Ook doen ze alsof ze bij een keurmerk zijn aangesloten, wat ze dus niet zijn.

Naast dit had ik goede ervaringen met ze, maar vanaf nu bestel ik er NOOIT meer weer wat, want als er iets fouts is door hun kant, dan zie je het ware gezicht achter bazaar online

Amanda 7 dec 2021
Reageer
R

Zeer slechte ervaring

Voordat ik mn sfeerhaard ging bestellen even contact met ze opgenomen over de levering/bezorging. Er werd mij toen van alles beloofd en toegezegd. Ik vertrouwde er blind op dat ze hun beloftes zouden nakomen. helaas was het alleen een inhark methode. Ik heb al meerdere malen mn klussers moeten verzetten omdat bazaaronline nalatig is met leveren van mn sfeerhaard. Ik bel nu wekelijks en ze kunnen niks, ze mogen niks , komen in niks tegemoet en alsmaar weer die loze beloftes... Heb spijt dat ik hiermee in zee ben gegaan. Ik wil mn sfeerhaard geleverd hebben, mn geld terug van de artikelen die ik retour heb gestuurd en dan wil ik nooit meer iets met Bazaaronline te maken hebben.

Rachida 6 dec 2021
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2025.

Over Bazaaronline

Er zijn 39 reviews geschreven over Bazaaronline op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.bazaaronline.nl
  • klantenservice@bazaaronline.nl