
Ik wil graag mijn positieve ervaring met Autodoc delen.
Mijn eerdere bestelling was door een fout van DPD niet bij mij aangekomen, maar Autodoc heeft mijn klacht zeer serieus opgepakt en alles opnieuw professioneel en zorgvuldig behandeld.
Wat mij vooral positief verraste, is dat ze mijn volledige bestelling aan de hand van mijn VIN-nummer nauwkeurig hebben gecontroleerd. Waar nodig hebben ze onderdelen zelfs aangepast zodat ik zeker weet dat alles perfect past en ik geen problemen krijg tijdens de montage.
Ook hebben ze mijn niet ontvangen bestelling kosteloos opnieuw naar mij verstuurd, zonder gedoe en met duidelijke en vriendelijke communicatie.
Dit is voor mij échte topservice.
Ik voel me gehoord, serieus genomen en uitstekend geholpen. Daarom zal ik in de toekomst (zoals altijd) weer bij Autodoc bestellen. Ik kan Autodoc aan iedereen aanraden.
Namens mij: heel erg bedankt voor de geweldige service!
slechte klantenservis robot is te stom voor woorden en levering duur al 2 weeken en nog niet eens een track en trace binnen of bij dpd aangekomen niet over te spreken en stuur het onderdeel gelijk terug bij levering duurt me te lang haal t elders nu. een die wel optijd levert
Een turbolader besteld 4 dgn gewacht en ik zag dat het onderdeel nog steeds niet verstuurd was. Gebeld bleek dit onderdeel niet op voorraad te zijn, geen mailtje gehad niets. Toen 1 van een ander merk besteld, weer waren er problemen met deze levering, zij boden mij het zelfde merk onderdeel aan via een andere magazijn ( uit Polen zag ik ik later) maar deze moest ik wel gelijk betalen. Dit gelijk gedaan en binnen een week was het onderdeel geleverd. Nooit een mailtje gekregen wanneer die geleverd zou worden. Hij was afgeleverd bij mijn buren en daar heb ik ook nooit een mailtje van gehad. Dit onderdeel kost nu bij auto doc 190 euro, ik heb hem voor 139 euro gekocht, maar nu komt het; Dit product staat op hun andere website voor 56,00!!!! Bijna 3 x goedkoper dan dat ik heb betaald. Ik voel mij echt flink in de maling genomen. Ik heb gebeld en vriendelijk verzocht om het verschil terug te betalen. Nee ik moest het onderdeel terug sturen! Mijn auto ben ik 2 weken kwijt geweest doordat de voorraad bij hun niet up to date was. Ik heb 410 euro betaald om dat onderdeel in mijn auto te laten zetten. Ik ga hem er nu toch weer niet uit laten halen. Overigens zeggen ze dat deze site niet van hun is terwijl hun telefoonnummer op deze site vermeld staat en je krijgt ook de auto doc app te zien op deze site; REXBO.
Ik kan mezelf geen monteur noemen, maar ik besloot het interieurfilter zelf te vervangen. Na de winter verscheen er een muffe geur in de auto en een vriend zei dat meestal juist het filter de oorzaak is.
Ik vond een video over hoe je het moet doen en het bleek veel makkelijker dan ik had verwacht. Ik bestelde een nieuw filter en het kwam netjes verpakt aan. Ik heb het in tien minuten vervangen, zonder zelfs maar een nagel te breken. De lucht in de auto is merkbaar frisser geworden en ik ben blij dat ik het helemaal zelf heb gedaan.
Nu voor de 2e keer een onderdeel besteld en voor de 2 e keer dezelfde ervaring. Ze geven hun toeleverancier de schuld, maar komen niet met een oplossing,wel met een tegoed van wel 3 hele euro's op mijn volgende bestelling, maar de volgende bestelling gaat echt niet komen
Ook nog geen melding wanneer mijn onderdeel wel gaat komen. Als ik er om vraag krijg ik wel een antwoord. Maar geen antwoord op wanneer mijn onderdeel wel komt, slechte service zonder klantgericht denken/ meedenken
Wat een slechte communicatie en levering, Geen levering word door zowel autodoc en gls transport in de maling genomen, moet je communiceren met zo'n chatbox waar je niets wijzer van word . Product ga ik zeker niet ontvangen is door gls terug gestuurd naar land van herkomst, En nu ? Hoor niets meer naar een aantal mails te hebben gestuurd . Ik hoop dat ik m'n geld nog terug krijg maar als ik dit allemaal zo lees kan dat nog even duren, als het niet word opgelost dan echt nooit meer een bestelling bij deze website
Het bestelproces was eenvoudig en ik kreeg een duidelijke bevestiging van mijn bestelling. De levering was snel, en het pakket kwam goed verpakt aan zonder schade. Wat ik vooral waardeerde, was de uitstekende klantenservice. Ze waren vriendelijk en behulpzaam toen ik een vraag had over de levering.
Autodoc word steeds beter dat het wat langer duurt is logisch want het komt uit het buitenland maar dat weet je vantevoren lijkt mij … de onderdelen zijn veel goedkoper Als de groothandel en super kwaliteit …. Zijn er problemen dan helpen ze zeker om een oplossing te zoeken.. ik als autobedrijf bestel zoveel mogelijk bij autodoc … zeker aan te raden om bij autodoc je auto onderdelen te kopen .. zeer tevreden
Autodoc geeft aan dat een product op voorraad is. Ik bestel dit product met de verwachting dat het snel verzonden wordt. Uiteindelijk blijft dat ze pas na 4 werkdagen het opsturen.
Daarnaast werken ze met DPD die bijna altijd aangeeft dat bezorgpoging mislukt is terwijl ze nooit zijn geweest. Ik was de heledag thuis en mijn camerabeelden geven ook aan dat niemand is geweest. Met zo een partij hoef je niet samen te werken.
Afgelopen juli Tectyl besteld om de onderzijde van de auto mee in te spuiten. Na het leveren bleek het product niet hetzelfde te zijn als wat ik volgens de website besteld zou hebben. Hierop een nieuw product besteld (wat gelukkig wel de goede was) en de vraag gesteld of ik ze retour kon sturen. Op 1 augustus een retour formulier ontvangen en alles weer in de originele door gedaan en verzonden. Alles netjes aangekomen en afleveringsbewijs getekend en wel online gevonden. Momenteel is het weer bij 2 maanden verder en de retour staat nog in behandeling. Na enig mailverkeer zitten ze te wachten op updates van de leverancier. Daar doe ik geen zaken mee. Als ik iets bestel moet ik direct betalen. Zou netjes zijn als ik bij een retour ook mijn geld uiterlijk binnen een week weer terug heb. Echt een rare gang van zaken. Het bedrijf is niet echt een aanrader meer. Heb er vaak zonder problemen besteld, maar denk dat ik wat anders ga zoeken.
Steeds het zelfde verhaal , besteld en na een week wachten één dag voor levering termijn krijg je mail dat de levering vertraging heeft ...bullshit kan niet dat er staat in voorraad en dat daar dan van de 11 aparte onderdelen ze allemaal vertraging hebben . Ze zouden dan al de onderdelen kunnen sturen die ze wel hebben ...Slechte service gaat waarschijnlijk laatste bestelling zijn .
De site wekt de indruk dat producten op voorraad zijn, maar in werkelijkheid komen ze uit het buitenland. Levering duurt veel langer dan beloofd, of het product komt helemaal niet aan. En als er iets misgaat, schuiven ze het probleem af op de bezorgdienst en de klant. Terugbetaling? Daar doen ze moeilijk over. Absoluut onbetrouwbaar. Ik bestel hier nooit meer!
Dit waardeloze bedrijf houdt zich niet aan bepaalde voorwaarden!! Na retour kun je een maand op je teruggave wachten en bezorgen duurt gemiddeld 2weken!! Prijzen veranderen elke dag!! Deze waardeloze medewerkers zorgen ervoor dat je de verkeerde onderdelen krijgt en vervolgens duurt het minimaal een maand voordat je retour eindelijk weer boven water is!! Een kansloos waardeloos bedrijf!!
Ik heb auto-onderdelen besteld die volgens de website ruim op voorraad waren, voor €23 per stuk. Twee dagen later krijg ik ineens een mail dat deze niet meer leverbaar zijn. Geen excuses, geen fatsoenlijke oplossing. In plaats daarvan bieden ze mij duurdere vervangende onderdelen aan voor €79 per stuk en brengen deze zonder overleg in rekening! Dit zou betekenen dat ik €222 extra moest betalen voor iets wat ik niet eens had besteld.
Toen ik contact opnam, weigerden ze op enige manier een oplossing te zoeken. Geen alternatief, geen compensatie, geen tegemoetkoming – helemaal niets. Ze laten je gewoon opdraaien voor hun eigen fouten. Dit is misleiding en pure oplichterij!
Wil je wél zekerheid en eerlijke service? Bestel dan bij Winparts! Daar krijg je tenminste wat je bestelt, zonder nare verrassingen. Ik raad iedereen aan deze webshop te vermijden.
Als je iets nodig hebt, kun je het waarschijnlijk wel vinden op autodoc.nl. Ze verkopen vrijwel alles wat je nodig hebt. De prijzen vallen ook erg mee. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met autodoc.nl. Producten worden altijd snel verzonden en ze hebben veel op voorraad. Persoonlijk als ik wat nodig heb, kijk ik eerst altijd even op autodoc.nl of ze het hebben. Als ze het hebben, koop ik het hier.
Heel handig dat je auto onderdelen kunt zoeken op kenteken. Je vult je kenteken in en je krijgt gelijk een lijst met onderdelen voor je auto. Al twijfel ik soms wel of het echt past.
Tot nu toe heb ik alleen motorolie besteld, waarvan ik wist welke ik moest hebben. Dat ging allemaal goed.
Onderdeel geleverd gekregen wat niet blijkt te passen (foutje vanuit de database) kan gebeuren. Vervolgens na een een hoop contact mag het niet meer retour omdat het vies dus ik kan fluiten naar mijn geld want er zit wat kopervet aan...moest er toch iets mee gedaan hebben om te weten dat het de verkeerde zijn... dus betaald voor het onderdeel en sta uit eindelijk met lege handen. Lekker ergens anders shoppen voortaan.
Er zijn 24 reviews geschreven over Autodoc op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.