Telecom

Tele2 Mobiel

9 reviews
45% positief
33% neutraal
22% negatief

Tele2 Nederland B.V. is één van de grootste communicatiebedrijven in Nederland. Het bedrijf biedt zowel de consumenten- de zakelijke als de wholesale markt een compleet pakket van communicatiediensten. Tele2 biedt vaste en mobiele spaar-, data-, internet-, tv- en ICT-diensten aan via een eigen infrastructuur, voorzien van de modernste netwerktechnologieën.

Wij zijn ervan overtuigd dat we succesvol kunnen zijn door iedereen te bieden wat hij of zij nodig heeft voor minder. Door te blijven verbeteren wat mensen inmiddels gewoon zijn gaan vinden. Door er altijd voor onze klanten te zijn. Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden.

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Lebara


Reviews (9)

  • G

    Tele2 Sim Only met onbeperkt GB internet

    Zag ineens op Facebook voorbij komen dat je bij Tele2 nu een Sim Only abonnement kan bestellen met een onbeperkt aantal GB aan internet per maand. Dit kost € 25,00 per maand. Als iemand anders op jouw woonadres een Tele2 abonnement heeft of een abonnement van T-Mobile thuis dan krijg je dus 5GB extra data. Maar hoezo? Als je onbeperkt hebt, heb je toch niks aan 5GB extra data? Moeten ze wel even aanpassen naar wat euro korting lijkt me. Heb hierover gemaild maar nog geen reactie.
    Voor 2 euro extra kan je 5G gebruiken, naar mijn mening nog totaal onnodig dus zal het altijd bij 4G houden. Ben 100% in voor een onbeperkt bundel, zoek er al een tijd naar, Budget Mobiel heeft het bijvoorbeeld ook maar die knijpt de snelheid. Ik wil gewoon altijd en overal onbeperkt internet hebben. Aangezien Tele2 niet reageert op mijn mail dacht ik, ik schrijf tevens een review, wie weet reageren ze hier wel op.

    5 sterren voor het onbeperkt pakket.
    3 sterren voor het feit dat de aanbieding ongeldig is en ze geen chat op de website hebben. Chatbot is niks.

    Gerard 25 okt 2021

  • L

    Tele 2 prepaid mobiel

    Ik heb een prepaid abonnement bij Tele 2 afgesloten. De reden dat ik voor Tele2 heb gekozen is niet heel bijzonder, ik zocht gewoon een goedkoop abonnement en bij Tele2 zag ik dat ze geen overstapkosten rekenen op dit moment en dat sprak me wel aan. Volgens mij is iedere provider tegenwoordig wel prima, dus maakt het niet eens zo zeer uit waar je je abonnement afsluit. Er staat op de site dat Tele2 schandalig snel 4G heeft, maar volgens mij is dat bij iedere provider zo'n beetje hetzelfde en zit hier geen verschil in. Maar alles bij elkaar ben ik blij met mijn keus hoor dat zeker. Ik heb een lekker goedkoop abonnementje voor mijn prepaid telefoon en ben hier echt wel blij mee.

    Lotte 11 dec 2020

  • M

    Goede beoordeling Tele2 Mobiel

    Wij zitten bij ons huishouden allemaal bij Tele2 Mobiel, dat houdt in dat we dat met 5 personen zijn. In de eerste instantie was dit alleen mijn vrouw, maar dit beviel haar zo ontzettend goed dat we uiteindelijk allemaal zijn overgestapt en ook onze jongste hier een abonnement hebben gegeven. We zijn allemaal erg blij met deze keus en ik zie ik duidelijke verbeteringen gezien mijn vorige provider. Qua prijs ben ik er echt enorm op vooruit gegaan, dus daar ben ik heel erg blij mee. En ook als je bekijkt dat je voor vijf mensen een abonnement moet betalen, dan is het wel erg nice als je niet 40 euro pp kwijt bent want dan lopen de kosten maandelijks wel heel erg op. De prijzen van Tele2 Mobiel zijn erg goed te doen en dus kunnen we hier ook op besparen.

    Max 26 nov 2020

    • J

      Ik bel meer dan ooit tevoren, nu in de Corona tijd. En wat ben ik dan blij met mijn goedkope internet en bel abonnement van Tele 2, ik heb een vast bel tarief dus dat loopt gelukkig niet hoog op in de maand en kan ik net zo veel bellen als ik zelf wil

      Julia 29 dec 2020

  • N

    Tele2 telecomprovider recensie

    Ik was eerst een beetje huiverig om naar tele2 over te stappen ivm de best veel negatieve recensies, maar ben uiteindelijk toch overgestapt naar een unlimited abonnement en voor de zekerheid voor 2,50 meer maandelijks opzegbaar.
    Ben nu drie maanden bij tele2 en het bevalt mij prima.
    Scheelt me 20 euro per maand.
    Is toch weer 20 €.
    Ja toch niet dan, egggg wel!!

    Natasja1970 14 sep 2020

    • T

      Voor Tele2 mobiel betaal je maar een schijntje. Het is het goedkoopste abonnement dat ik ken en dat is ook precies wat ik zocht. Ik gebruik mijn telefoon dat dat helemaal prima is, dus ik heb de goede keus gemaakt. Mensen die ruim 50 euro voor een telefoon abonnement betalen zijn naar mijn mening ook echt niet goed snik.

      Tristan 28 okt 2020

  • L

    Tele2 mobiel Sim Only abonnement

    Vorige week besloten om een nieuwe telecomprovider te nemen omdat ik weinig vertrouwen meer had in mijn huidige omdat zij telkens de prijzen omhoog gooiden. Uitgekomen bij Tele2 Mobiel Sim Only, 7GB internetdata (11 euro), 200 belminuten en smsjes (2 euro), looptijd van 24 maanden.. Kosten per maand 13 euro en een eenmalige aansluitingskosten van 20 euro. Best een goede deal toch? Ik bel eigenlijk nooit, app altijd maar als je onbeperkt wilt bellen kost het je 5 euro in plaats van 2 euro dus 3 euro meer. Tele2 is dus best een goedkope provider als je maar weet wat je moet kiezen! Ik kon mijn huidige nummer behouden dus dat is ook wel fijn en dat was eigenlijk een must alvorens ik een overstap wilde gaan maken. Sinds gisteren is alles aangesloten en werkt het goed, internet deed het eerst niet maar moest iets omzetten in mijn telefoon, hierna werkte alles goed.

    Lars Veenstra 8 sep 2020

  • J

    reageert helemaal nergens op

    Er kan hier wel gezegd worden dat men niets met zakelijk kan, maar Tele2 zakelijk reageert helemaal nergens op dus dan maar weer openbaar.
    Klacht begon met een Tele2 unlimited abonnement waarvan de databundel spontaan op was en er voor 20 euro een nieuwe bundel gekocht moest worden.
    Inmiddels is de klacht uitgebreid met e-mails die volledig onbeantwoord blijven en het feit dat het opzeggen van een maandelijks opzegbaar abonnement ook niet kan.
    Klachten zijn gemeld bij de ACM en laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die denkt klant te worden van Tele2.

    John 31 jul 2020

    • L

      Fijn als TELE2 eerst de klantenservice en service op orde hebben ipv dit soort “leuke” dingetjes.
      Mijn vader (81) heeft 3 maanden zonder telefoonverbinding gezeten in Corona tijd (maart-mei). Vraag niet hoeveel telefoongesprekken het mij gekost heeft en hoeveel stress mijn vader heeft gehad! Om tot de conclusie te komen dat Tele2 dit niet adequaat kon regelen. 2 maanden abonnementsgeld terug terwijl een goede regeling zou worden getroffen. We hebben opgezegd en nu toch weer een foutje want de rekening van juli lag op de deurmat....
      NOOIT MEER TELE2!! Waardeloze organisatie!

      Louis 4 aug 2020

  • D

    Telefoon bij Tele2

    Nog niet heel lang geleden zijn wij overgestapt naar Tele2 omdat wij niet tevreden waren over de aanbieder waar wij daarvoor bij zaten.

    Sinds we bij Tele2 zitten is het wel iets beter geworden, naar nog steeds niet heel veel beter en al helemaal niet wat wij ervan gehoopt hadden. Het is jammer dat het op de reclames altijd zo mooi lijkt en dat het in werkelijkheid toch altijd een beetje tegen lijkt te vallen.

    Maar vooralsnog ben ik nog niet geel erg ontevreden, het is in ieder geval een heel stuk beter dan wat we daarvoor gewend waren.

    Daan 17 jul 2020

  • P

    Geen 4G in het buitenland

    Wie had dat kunnen denken, Tele2 levert helemaal geen 4G internet in het buitenland wanneer je op vakantie bent.
    Mijn vriendin zit bij een andere provider en die doet het gewoon goed, maar ik kan bijna niets beginnen met die telefoon van mij.
    Het lijkt wel alsof ik jaaaaren terug ben in de tijd, nog in de tijd dat je helemaal geen internet op je mobiel had en je alleen kon sms’en en bellen zo voel ik me nu ook.

    Pjotr 3 jul 2020

    • Y

      Ik zat altijd bij Tele2 en ik dacht altijd dat ik hier erg goed zat gezien de prijs die je hier moest betalen maar dat blijkt nog best wel tegen te vallen.

      Nu zit ik bij budget mobiel en dat is pas echt vele malen goedkoper, dus als je iets zoekt waar je maar weinig hoeft te betalen dan moet je naar budget mobiel gaan en niet naar Tele2

      Yvon 17 okt 2020

  • M

    Tele2 prijzig

    Ik vind Tele2 een hele goede telecom aanbieder en we hebben ook nooit klachten hier over gehad.
    Het is daarentegen wel een prijzige aanbieder en als je een iets minder bekende variant moest dan scheelt dit je toch zeker een hele hoop geld hier heb ik al onderzoek naar gedaan.
    Ik ben alleen erg bang dat de kwaliteit dan zo achteruit gaat dus ik heb het tot nu toe nooit aan gedurfd om voor een goedkopere variant te kiezen.
    Misschien dat dat voor ons iets is voor 2020

    Max 31 dec 2019

    • B

      Tele2 is een hele snelle en betrouwbare provider die overal veel en goed bereik heeft.
      Ik heb nog nooit het probleem gehad dat ik door het toedoen van mijn provider niet te bereiken was en ik ken mensen waarbij dit wel het geval is geweest (deze mensen hadden een andere Provider).

      Bert 8 jan 2020