Targetpay owes my company money and had been paying me every month for around 3 years after going through a rigorous KYC process where they even made me join the chamber of commerce before they would release funds (which is absolutely ridiculous and only forced upon me because they were trying everything they could to avoid paying me in the first place.).
Our bank changed jurisdictions and had their wire information changed as a result payments bounced back to Targetpay.
I have been trying for 4 months to get an invoice from them so I could receive final payment and close my account with them an d now they are trying to force myself and old business partners from half a decade ago to go through another full KYC validation process telling me that it is going to cost 2 thousand euro.
This is after 4 months of asking for simply an invoice from them and being ignored and passed to 3 different representatives.
For them to do this type of thing for a relatively small amount of money owed during a pandemic is shameful.
We are just preparing a letter of demand now and will be having a lawyer in the Netherlands prepare a civil suit against them with additional punitive damages and legal fees.
All of this for no reason as they could just simply the invoice to an account that received monthly payments for years and already went through a rigorous KYC compliance check.
Your company should be ashamed of yourself.
Adam 3 okt 2020
Targetpay blokkeert bedrijven zonder reden pas op
Wat is er gebeurd met Targetpay? Vroeger naar mijn mening 1 van de betere payment service providers die er was. Maar nu hebben ze volgens mij enkele verkeerde keuzes gemaakt. Maten van mij waren om onbekende reden plots verwijderd van Targetpay zonder ook maar een reden mee te geven, was een of andere klacht maar zodra je vroeg wat de klacht betrof konden ze niks zeggen. Te gek voor woorden, dat verhaal staat hier ook op de site las ik. Maar ik zie ook nooit meer bij een iDeal betaling op een webwinkel dat ze samenwerken met Targetpay, vergane glorie? Zag de website, die ziet er nog wel oud en vertrouwd uit. Momenteel ben ik bezig om wat webshops op te zetten en denk dat ik toch maar weer naar Mollie ga, komt het beste over 100%.
Sebastiaan Groenen 14 sep 2020
TargetPay is niet meer wat het geweest is
Jaren terug heb ik een goede samenwerking gehad met Targetpay.com, let wel dit was nog in de tijd dat er nog amper ideal was en dat je eigenlijk alleen kon betalen per mobiele call 1,30 per minuut en dergelijke. Daar ging dan ook nog een flinke marge van af naar TargetPay maar goed dat was toen ter tijd het enige wat mogelijk was, prima ook alles werkte soepel. Sinds kort zit ik weer in de online wereld en had dus iDeal nodig en ik moest me toch veel dingen aanleveren van mijn bedrijf, moeilijk moeilijk. Na een week over en weer te hebben gemaild was ik er wel klaar mee. Erg jammer dat het zoveel moeilijker is geworden. Wellicht het personeel van vroeger maar weer aan nemen? Ik snap dat anno 2020 de regels van de banken e.d. lastiger zijn geworden maar geen enkele medewerker denkt mee en helpt je daadwerkelijk. Heel spijtig.
Vroeger 5 sterren.
Nu 1 ster.
Gemiddelde 3 sterren...
Gerard 16 jun 2020
Targetpay oplichtersbedrijf
Dit is een oplichtersbedrijf, heb hier ooit mee samengewerkt en moet bekennen dat ik er nog steeds een vieze smaak van in de mond heb. Eerst deden ze al moeilijk omdat er te weinig informatie in onze voorwaarden zou staan moest dit dus gaan aanpassen nadat ik dat had gedaan was er iets weer niet goed aan een document die ik had aangeleverd en zo ging het maar door. Dit terwijl we al wel waren goedgekeurd en er al best wat geld bij Targetpay op de balie lag en wat ze niet wilden overmaken naar mij toe terwijl het gewoon ons geld was.
D.J. 27 feb 2020
Slecht personeel als compliance officer
Een zeer verouderd systeem en met name de homemade scripts zijn amper te gebruiken. Het is gecodeerd in php 4 lijkt het wel terwijl we inmiddels al bij php 7 zijn. Spijtig. Een vrouw die werkt als compliance officer doet ook lastig voor geen reden, die zal wel met het verkeerde been uit bed zijn gestapt. Kost je klanten zo'n medewerkster TargetPay, doe er iets aan. Dat de scripts verouderd zijn kan je niet zo 1,2,3 iets aan doen maar slecht beleid cq personeel wel.
Simar 22 jan 2020
TargetMedia heeft heel slecht personeel
Ik word misselijk van die review dat TargetMedia blijkbaar mensen / bedrijven er uit gooit zonder ook maar een geldige reden kenbaar te maken.
Hoe is het nou mogelijk? Een psp aanbieder verdiend juist geld aan iedere klant die sales genereert, ze doen hiermee dus voor hun eigen portemonnee ook geen goede zaken, heel vreemd en nadat ik dit heb gelezen heb ik mijn account bij TargetMedia per direct opgezegd. Mijn vertrouwen is weg want had zelf ook al een aanvaring gehad met een nieuwe mevrouw die daar ging werken. Een trut is het.
Ben 3 dec 2019
Moet er nog wel aan toevoegen dat het vroeger (5 tot 10 jaar terug) mijn eerste keuze was als het ging om 0900 betalingen. Nu alles iDeal is snap ik dat de regels zijn aangescherpt maar kom op, je kan te ver gaan. Laat die beste vrouw, Tanja ofzo heet ze, maar snel ontslagen worden voordat ze het hele bedrijf aan gort scheurt.
Kijk bij Mollie heb je nog veel meer checks en duurt het een stuk langer voordat je überhaupt van alle functies gebruik kunt maken maar deze zijn tenminste eerlijk en steken je geen mes in je rug.
Ben 3 dec 2019
Targetpay Targetmedia klacht
Ik las net een enorme review omtrent een bedrijf die was uitgesloten door targetpay en targetmedia, maar ze wilden de klacht niet doorspelen naar het bedrijf waar het om gaat na een jarenlange samenwerking. Dit enkel omdat targetmedia een nieuwe compliance medewerker had aangesteld die zichzelf even wilde gaan bewijzen. Hoe het mogelijk is dat zo'n leuk bedrijf (heb zelf jaren lang samengewerkt met targetpay) nu zulke fratsen uithaalt waar honden nog geen brood van lusten. 10 jaar geleden was dit psp bedrijf echt een van de beteren met mobiele betalingen en zodra ideal erbij kwam waren ze er ook als eersten bij. Nu zijn alle scripts verouderd, callbacks die pas na 15 minuten komen en dan ook nog het personeel die er de ballen verstand van hebben blijkt. Zonde, had graag nog bij targetpay gezeten als ze gewoon normaal hadden blijven doen maar helaas, Mollie is the way to go voor mij op het moment. Snellere betalingen, nieuwere codering, betere prijzen en een betere klantenservice.
1 ster van mij. Dit vooral omdat ik geschokt ben over het verhaal over de compliance medewerkster die echt walgelijke dingen uithaalt naar bedrijven.
Ben B 1 sep 2019
Targetpay ongeregeld zooitje
Zooitje ongeregeld is het bij TargetPay, hele slechte service waarbij je minimaal een dag moet wachten voordat je een reactie per mail krijgt. 5 jaar terug was het veel beter. Ten eerste snellere service en ten tweede deden ze niet zo moeilijk over alles, je bent nu weken bezig om überhaupt een account goedgekeurd te krijgen. Erg jammer, TargetPay was fijn om mee te werken maar nu is het achterhaalt en doen ze nog moeilijk ook.
Anoniem 19 jul 2019
Targetpay heel slecht
TargetPay doet niets meer met dating. Na tientallen jaren goed met ze te hebben samengewerkt, naam de baas plots ontslag en ging elders werken. De nieuwe Compliance Officer, genaamd ***** **********, gooide het over een andere boeg en wilde niet meer samenwerken met datingsites omdat toen ter tijd datingsites slecht te boek kwamen te staan door credit datingsites, wat de onze zeker niet was! Paar keer met ze te hebben gebeld omdat we wel wat meer informatie wilden, kregen we telkens iets anders te horen, heel gek. TargetPay is dan ook een hele slechte service waar je NIETS van op aan kan! Nooit mee samenwerken, nadat de eerdere baas weg is gegaan, waar alles goed was, is het nu een grote bende.
Ferdinand 14 jul 2019
Ik heb hetzelfde probleem gehad, al zit ik niet in de dating wereld maar in de webshops. Altijd goede en snelle contacten gehad met het compliance beheer totdat mevrouw ***** ********** hier ging werken. Deze vrouw neemt haar taak wel erg serieus om bedrijven, waar TargetMedia geld aan verdiend, te verwijderen en de samenwerkingen te beeindigen zonder dat ze een geldige reden doorgeeft, WAANZINNIG. *****, je zorgt ervoor dat bedrijven het lastig krijgen door hun betaalsysteem neer te sabelen, ZONDER REDEN. Ongelofelijk, dacht dat ik de enige was en kon nooit ergens een review plaatsen totdat ik de review van ferdinand las die duidelijk precies hetzelfde heeft meegemaakt
Leon 14 jul 2019
Het ergste is dat dat ***** ********** eerlijk aan ons toegaf dat ze nog maar net bij TargetMedia werkte... Ze wilde blijkbaar even de toon zetten door er wat grote bedrijven uit te gooien, wij hebben elke dag honderden sales dus TargetMedia verdiende flink aan ons, nooit, maar dan ook nooit een klacht gehad en al onze sites staan goed te boek qua reviews en dergelijke op het internet.
Wij waren ook erg boos en overdondert dat mevrouw ********** zonder pardon ons een mail stuurde, zie hieronder, zonder enige reden ook wat waanzinnig is.
Brief wat we hebben nadat we ons ongenoegen hebben geuit:
Naar aanleiding van onze brief heeft u telefonisch kenbaar gemaakt dat u zich niet kunt vinden in onze beslissing om onze dienstverlening aan u te beeindigen.
Ik heb van u bezwaren kennis genomen en heb daarop zowel intern als extern onderzocht of wij in redelijkheid tot deze beslissing hadden kunnen komen. Mijn conclusie is dat dit antwoord helaas JA is. Hoe vervelend ook voor beide partijen zijn er soms situaties, gebaseerd op objectieve en subjectieve gronden, die leiden tot het beeindigen van een samenwerking.
Wij zullen de dienstverlening aan u stopzetten per eind juni. U ontvangt dan half juli van ons de eindafrekening.
U gaf aan bij elke andere betaaldienstverelender terecht te kunnen en wij gaan er dan ook vanuit dat u geen schade zult ondervinden van deze beslissing. Mocht u desondanks langer de tijd nodig hebben om uw zaken elders onder te brengen dan zijn wij uiteraard bereid de gestelde termijn te heroverwegen.
Tenslotte verzocht u ons om aan de gegevens met betrekking tot de KLACHT te verstrekken. er is geen sprake van een klacht. Deze gegevens kunnen en mogen we u helaas niet meedelen, hetgeen, in samenhang met een aantal andere overwegingen, tot bovenbedoelde conclusie heeft geleid.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over deze brief, dan kunt u contact opnemen met ondergetekende.
met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.
***** **********
Compliance Officer
--------------------------------------
Dit zegt toch genoeg, ze willen niet prijsgeven waarom ze de samenwerking beeindigen, dit is waanzinnig en kan je echt niet maken. Wij waren zo boos dat we gewoon weg zijn gegaan bij TargetMedia, laat ze er maar in stikken. Ik hoop wel dat TargetMedia snel inziet dat ze iets moeten gaan doen aan hun huidige personeelsbestand.
Ferdinand 15 jul 2019
Lekker dan, een bedrijf die honderden sales heeft per dag blokkeren van de dienst. Wanneer de baas dit hoort zal mevrouw wel een schop onder haar kont gaan krijgen denk ik. Hopelijk heb je een andere PSP aanbieder gevonden, al denk ik dat dat weinig moeite heeft gekost met die aantallen aan sales.
Baas 15 jul 2019
Tja nieuwe medewerkers die zich even moeten gaan bewijzen, heb je niks aan. Triest.
ilona 15 jul 2019
De linkedin van ***** ********** zegt het volgende:
Als zelfstandige beschikbaar voor opdrachten.
Juridisch opgeleid en veel breder georiënteerd. Denk aan projectleiding, projectondersteuning, coördinatie. Ik ben analytisch sterk en verbind mij vanuit een groot verantwoordelijkheidsgevoel gemakkelijk met materie en personen. Verder ben ik flexibel, positief kritisch en oplossingsgericht en heb ik plezier in het scheppen van administratieve en beleidsmatige orde. Alle opdrachten waarbij ik gebruik kan maken van deze eigenschappen zijn welkom. Zie mijn profiel voor een indicatie van wat ik tot nu toe heb gedaan. Bij twijfel gewoon even bellen.
Voorlopig ben ik vrij beperkt beschikbaar, maar met wat flexibiliteit over en weer kom je vaak een heel eind.
, deze mevrouw is wel erg vol over zichzelf, precies zoals jullie zeggen wel grappig haha
Baas 15 jul 2019
Ja die was naarstig op zoek naar een baantje en kwam uit bij TargetMedia B.V. Zoals in mijn vorige reactie gezegd, deze mevrouw moest zich even flink gaan bewijzen blijkt.
Ilona 15 jul 2019
Met zo'n paardenhoofdje zal ik ook boos zijn op de hele wereld poeh
Boefje 15 jul 2019
Heel herkenbaar, zo'n medewerkster kost een bedrijf geld. Ik snap het ook niet, een PSP bedrijf verdiend aan al haar klanten geld: een paar cent per betaling. Waarom zou je dan iemand de toegang blokkeren als je geen gegronde klacht hebt? Ongekend.
Philip 15 jul 2019
Alle bedrijven roepen altijd dat ze niks mogen meedelen ingaande privé gegevens maar vind dat Targetpay zich met deze beslissing in eigen voet schiet. Ten eerste kost het ze zelf geld en ten tweede staan ze nu slecht te boek op internet, terecht wel te verstaan. Heb ooit hetzelfde meegemaakt over dat iemand over me had geklaagd terwijl ik van niets wist en mocht de dienst ook niet meer gebruiken. Toen ik vroeg waarom ik werd verbannen kreeg ik dezelfde reactie dat ze niks gaan zeggen... slaat werkelijk helemaal nergens op,
Janine 18 jul 2019
Bedrijven die klachten krijgen spelen dit vaak niet door naar de klant, echt te gek voor woorden als je het mij vraagt. Staat ook in hun mail dat ze hebben kennis genomen van de bezwaren maar eigenlijk staat er ook in dat ze er toch niks aan doen. Niet netjes van TargetPay.com.
Heb zelf nog wel wat webshops bij TargetPay staan maar zat er al aan te denken om een andere psp aanbieder te nemen die wat meer up-to-date is.
Nienhuis 23 jul 2019
Fijn om te lezen dat iedereen het wel met ons eens is, inderdaad TargetMedia zat hier flink mis. We hadden zelfs een samenwerking van meer dan 5 jaar en hadden goed contact met de eigenaar van dit bedrijf die ons soms opbelde, leuke man overigens!
Het gekste vind ik gewoon dat we meermaals hebben gevraagd wat voor klacht er was binnen gekomen, van wie etc, want zelf hadden we vrijwel geen klachten ontvangen. Ook de hostingprovider gevraagd of die eventueel een klacht had binnen gekregen zodat we misschien konden achterhalen via die weg, wie ons een mes in de rug wilde steken, maar deze had ook geen klacht ontvangen.
Lijkt me overigens ook sterk... Iemand die bij TargetMedia een klacht indient terwijl hij/zij het via de klantenservice veel sneller kan doen en anders de hostingprovider komt zeker op de tweede plek. TargetMedia staat immers alleen bij de betaling en moet je een profiel voor hebben aangemaakt dus, TargetMedia heeft dit waarschijnlijk zelf uit de duim gezogen, anders hadden ze wel wat meer informatie gegeven immers.
Ferdinand 23 jul 2019
We hebben overigens bijna 1 miljoenen leden op onze site dus dat er eens een slechte klacht binnen komt is normaal, al is 99% positief. Als er daadwerkelijk iemand zich bij TargetMedia heeft gemeld over ons, die kans is al nihil maar laten we dit voor de grap eens voorstellen, dan nog is een simpele klacht blijkbaar voldoende om een succesvol 5 jarige samenwerking te beeindigen zonder enige kans om ons te verweren.
En inderdaad, Mevrouw ********** werkte pas sinds kort Bij TargetMedia, hebben we een aantal maal mee gebeld. Zei telkens dat ze ging kijken wat ze voor ons kon doen maar telkens deed ze helemaal NIETS.
Ferdinand 23 jul 2019
Heb zelf ook zoiets meegemaakt, jaren lang trouwe dienst van beide kanten en dan plots wordt je verwijderd en blijk je dus echt een nummertje te zijn, dat terwijl je alleen winst voor ze maakt. Heel zielig gedaan TargetPay en met name mevrouw **********, je zou je moeten schamen.
H Michielsen 12 aug 2019
Als mevrouw ********** ons simpelweg het bewijs had geleverd, dus de klacht had laten zien dat wij inderdaad dingen deden wat niet door de beugel kon, prima, dan is verwijdering van onze accounts redelijk en snappen we dat TargetPay zich daar niet mee wil mengen. Maar! Ze konden niets laten zien, er was geen klacht want ***** zat te liegen, eerst was er een klacht, toen geen klacht en zo ging het maar door. En ze kon geen bewijs leveren, te zielig voor woorden.
Ferdinand 16 aug 2019
Is altijd zo, nieuwe mensen bij een bedrijf die hun stempel willen drukken. Als de baas van TargetMedia dit ziet zal ze die mevrouw wel op haar vingers tikken. Zouden jullie terug willen naar TargetMedia dan? Heb er zelf wel goede ervaringen mee maar als ze echt zo met klanten omgaan ga ik mijn heil liever elders zoeken.
Quido 16 aug 2019
TargetPay en met name de mevrouw waarover dit topic gaat heeft mij contact opgenomen om deze review te verwijderen. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat enkel de reviewschrijver het topic kan verwijderen om zo volledige transparantie te tonen als Reviews.nl zijnde aan haar lezers.
Heb haar tevens gevraagd hoe het mogelijk is dat dit heeft kunnen gebeuren, ik heb het hele topic doorgelezen en sta perplex hoe zo'n bedrijf met haar partners om gaat, ik vroeg dan ook of er inderdaad een klacht is binnen gekomen om zo duidelijkheid te verschaffen en desnoods zelf het topic te sluiten. Vanaf dat moment stuurt ze plots geen mail meer terug, dat zegt eigenlijk genoeg.
Reviews NL 22 aug 2019
Ja, ik zeg het je, ze hebben geen bewijs dat wij iets verkeerd hebben gedaan of wat dan ook. Heel zielig verhaal, ***** ********** had zichzelf ook al meerdere malen versproken aan de telefoon. Ik vroeg meerdere malen om bewijs maar ze leverde niets, vanzelfsprekend omdat ze dit niet had. Aan de telefoon zei ze de ene keer dat er een klacht was binnen gekomen en de andere keer weer niet, zo ging het door. Wij maar vragen waarom ze de samenwerking dan wilde beëindigen en dan had ze eigenlijk weer geen antwoord klaar of een andere keer weer een antwoord zonder bewijs of enige gronden van degelijkheid.
Ferdinand 22 aug 2019
Het kan echt niet zo zijn dat er een klacht binnenkomt bij TargetMedia, TargetMedia hierdoor niet meer wil samenwerken met het bedrijf in kwestie om daarna niet te zeggen wat de klacht is geweest. Ik las dit uit jouw tekst:
'Tenslotte verzocht u ons om aan de gegevens met betrekking tot de KLACHT te verstrekken. er is geen sprake van een klacht. Deze gegevens kunnen en mogen we u helaas niet meedelen, hetgeen, in samenhang met een aantal andere overwegingen, tot bovenbedoelde conclusie heeft geleid.'
Dus eigenlijk is er geen klacht staat er nu? Maar zijn er overwegingen geweest, die TargetMedia niet wil melden maar toch de samenwerking wil beeindigen? Heb ik een borrel op of ben ik helemaal de kluts kwijt? Dit kunnen ze echt niet maken Ferdinand.
Goed om gewoon te zeggen, oke, klaar, we willen niets meer met Targetpay te maken hebben. Dit verhaal is werkelijk ongelofelijk.
Ben B 1 sep 2019
Hahah @ Reviews NL, die mensen zijn altijd schijnheilig. Ze kloppen bij jou aan om de review te wijzigen en als je hen wat vraagt krijg je geen reactie, altijd hetzelfde. Vies bedrijf dus dat TargetMedia, bah. Geeft wel aan dat Ferdinand al die tijd gelijk had dat ze geen gegronde bewering cq reactie geven.
Fred 8 sep 2019
Tja bedrijven worden steeds gekker, met alle nieuwe bankregeltjes elk jaar en ga zo maar door, hier hebben PSP bedrijven natuurlijk wel last van. Al snap ik niet dat een werknemer, die net nieuw is, even haar stempel wil drukken en een bedrijf die jaren samen werkt er uit gooit. Dit kan er bij mij echt niet in, totaal geen respect. Als er daadwerkelijk een goede reden voor zou zijn, moeten ze die aantonen, als er een klacht is, geef die klacht dan door!? Ik sta echt versteld... Dit, en met name deze vrouw, zal TargetMedia veel geld gaan kosten.
Gerard van Velzen 22 apr 2020
Echt verschrikkelijk dat er bedrijven zijn en met name personen, die andere bedrijven zo de vernieling in proberen te jagen. Goed personeel is altijd geleerd om eerst te kijken of je er onderling uit kunt komen in plaats van de botte bijl er bij te pakken. Een bedrijf die al zo lang psp diensten uitgeeft weet wel beter mag ik hopen.
Dennis 29 aug 2020
Goedenavond Ferdinand,
Wij zijn benieuwd naar welke betaal provider jullie zijn overgestapt.
na enkelen maanden contact gehad met targetpay.com (veel achtera bellen)
werd onze aanvraag niet (goedgekeurd) zonder enige reden.
WIj horen graag bij welke betaal dienst je nu zit zodat wij daar ook heen kunnen.
met vriendelijke groet,
Joost
Joost 30 jul 2021
Wij zitten momenteel bij Mollie, uitstekende service waarbij ze een veel nieuwere interface en functies hebben als TargetPay. Dus in principe blij met de omzetting. Vind het gewoon spijtig dat een bedrijf zo om kan gaan met haar klanten. Jullie dus ook zonder reden afgekeurd, gaat goed daar.
Reviews (9)
Targetpay not paying money they owe
Targetpay owes my company money and had been paying me every month for around 3 years after going through a rigorous KYC process where they even made me join the chamber of commerce before they would release funds (which is absolutely ridiculous and only forced upon me because they were trying everything they could to avoid paying me in the first place.).
Our bank changed jurisdictions and had their wire information changed as a result payments bounced back to Targetpay.
I have been trying for 4 months to get an invoice from them so I could receive final payment and close my account with them an d now they are trying to force myself and old business partners from half a decade ago to go through another full KYC validation process telling me that it is going to cost 2 thousand euro.
This is after 4 months of asking for simply an invoice from them and being ignored and passed to 3 different representatives.
For them to do this type of thing for a relatively small amount of money owed during a pandemic is shameful.
We are just preparing a letter of demand now and will be having a lawyer in the Netherlands prepare a civil suit against them with additional punitive damages and legal fees.
All of this for no reason as they could just simply the invoice to an account that received monthly payments for years and already went through a rigorous KYC compliance check.
Your company should be ashamed of yourself.
Adam 3 okt 2020
Targetpay blokkeert bedrijven zonder reden pas op
Wat is er gebeurd met Targetpay? Vroeger naar mijn mening 1 van de betere payment service providers die er was. Maar nu hebben ze volgens mij enkele verkeerde keuzes gemaakt. Maten van mij waren om onbekende reden plots verwijderd van Targetpay zonder ook maar een reden mee te geven, was een of andere klacht maar zodra je vroeg wat de klacht betrof konden ze niks zeggen. Te gek voor woorden, dat verhaal staat hier ook op de site las ik. Maar ik zie ook nooit meer bij een iDeal betaling op een webwinkel dat ze samenwerken met Targetpay, vergane glorie? Zag de website, die ziet er nog wel oud en vertrouwd uit. Momenteel ben ik bezig om wat webshops op te zetten en denk dat ik toch maar weer naar Mollie ga, komt het beste over 100%.
Sebastiaan Groenen 14 sep 2020
TargetPay is niet meer wat het geweest is
Jaren terug heb ik een goede samenwerking gehad met Targetpay.com, let wel dit was nog in de tijd dat er nog amper ideal was en dat je eigenlijk alleen kon betalen per mobiele call 1,30 per minuut en dergelijke. Daar ging dan ook nog een flinke marge van af naar TargetPay maar goed dat was toen ter tijd het enige wat mogelijk was, prima ook alles werkte soepel. Sinds kort zit ik weer in de online wereld en had dus iDeal nodig en ik moest me toch veel dingen aanleveren van mijn bedrijf, moeilijk moeilijk. Na een week over en weer te hebben gemaild was ik er wel klaar mee. Erg jammer dat het zoveel moeilijker is geworden. Wellicht het personeel van vroeger maar weer aan nemen? Ik snap dat anno 2020 de regels van de banken e.d. lastiger zijn geworden maar geen enkele medewerker denkt mee en helpt je daadwerkelijk. Heel spijtig.
Vroeger 5 sterren.
Nu 1 ster.
Gemiddelde 3 sterren...
Gerard 16 jun 2020
Targetpay oplichtersbedrijf
Dit is een oplichtersbedrijf, heb hier ooit mee samengewerkt en moet bekennen dat ik er nog steeds een vieze smaak van in de mond heb. Eerst deden ze al moeilijk omdat er te weinig informatie in onze voorwaarden zou staan moest dit dus gaan aanpassen nadat ik dat had gedaan was er iets weer niet goed aan een document die ik had aangeleverd en zo ging het maar door. Dit terwijl we al wel waren goedgekeurd en er al best wat geld bij Targetpay op de balie lag en wat ze niet wilden overmaken naar mij toe terwijl het gewoon ons geld was.
D.J. 27 feb 2020
Slecht personeel als compliance officer
Een zeer verouderd systeem en met name de homemade scripts zijn amper te gebruiken. Het is gecodeerd in php 4 lijkt het wel terwijl we inmiddels al bij php 7 zijn. Spijtig. Een vrouw die werkt als compliance officer doet ook lastig voor geen reden, die zal wel met het verkeerde been uit bed zijn gestapt. Kost je klanten zo'n medewerkster TargetPay, doe er iets aan. Dat de scripts verouderd zijn kan je niet zo 1,2,3 iets aan doen maar slecht beleid cq personeel wel.
Simar 22 jan 2020
TargetMedia heeft heel slecht personeel
Ik word misselijk van die review dat TargetMedia blijkbaar mensen / bedrijven er uit gooit zonder ook maar een geldige reden kenbaar te maken.
https://www.reviews.nl/review/targetpay/targetpay-heel-slecht-140
Hoe is het nou mogelijk? Een psp aanbieder verdiend juist geld aan iedere klant die sales genereert, ze doen hiermee dus voor hun eigen portemonnee ook geen goede zaken, heel vreemd en nadat ik dit heb gelezen heb ik mijn account bij TargetMedia per direct opgezegd. Mijn vertrouwen is weg want had zelf ook al een aanvaring gehad met een nieuwe mevrouw die daar ging werken. Een trut is het.
Ben 3 dec 2019
Targetpay Targetmedia klacht
Ik las net een enorme review omtrent een bedrijf die was uitgesloten door targetpay en targetmedia, maar ze wilden de klacht niet doorspelen naar het bedrijf waar het om gaat na een jarenlange samenwerking. Dit enkel omdat targetmedia een nieuwe compliance medewerker had aangesteld die zichzelf even wilde gaan bewijzen. Hoe het mogelijk is dat zo'n leuk bedrijf (heb zelf jaren lang samengewerkt met targetpay) nu zulke fratsen uithaalt waar honden nog geen brood van lusten. 10 jaar geleden was dit psp bedrijf echt een van de beteren met mobiele betalingen en zodra ideal erbij kwam waren ze er ook als eersten bij. Nu zijn alle scripts verouderd, callbacks die pas na 15 minuten komen en dan ook nog het personeel die er de ballen verstand van hebben blijkt. Zonde, had graag nog bij targetpay gezeten als ze gewoon normaal hadden blijven doen maar helaas, Mollie is the way to go voor mij op het moment. Snellere betalingen, nieuwere codering, betere prijzen en een betere klantenservice.
1 ster van mij. Dit vooral omdat ik geschokt ben over het verhaal over de compliance medewerkster die echt walgelijke dingen uithaalt naar bedrijven.
Ben B 1 sep 2019
Targetpay ongeregeld zooitje
Zooitje ongeregeld is het bij TargetPay, hele slechte service waarbij je minimaal een dag moet wachten voordat je een reactie per mail krijgt. 5 jaar terug was het veel beter. Ten eerste snellere service en ten tweede deden ze niet zo moeilijk over alles, je bent nu weken bezig om überhaupt een account goedgekeurd te krijgen. Erg jammer, TargetPay was fijn om mee te werken maar nu is het achterhaalt en doen ze nog moeilijk ook.
Anoniem 19 jul 2019
Targetpay heel slecht
TargetPay doet niets meer met dating. Na tientallen jaren goed met ze te hebben samengewerkt, naam de baas plots ontslag en ging elders werken. De nieuwe Compliance Officer, genaamd ***** **********, gooide het over een andere boeg en wilde niet meer samenwerken met datingsites omdat toen ter tijd datingsites slecht te boek kwamen te staan door credit datingsites, wat de onze zeker niet was! Paar keer met ze te hebben gebeld omdat we wel wat meer informatie wilden, kregen we telkens iets anders te horen, heel gek. TargetPay is dan ook een hele slechte service waar je NIETS van op aan kan! Nooit mee samenwerken, nadat de eerdere baas weg is gegaan, waar alles goed was, is het nu een grote bende.
Ferdinand 14 jul 2019