T-mobile Thuis gekozen: krijg eerst m'n modem een week later dan gepland. Resultaat na installatie: geen verbinding. Week later een T-mobile monteur die zegt dat het aan KPN ligt. Weer een week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar de backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een nieuw telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt ongelooflijk belachelijk.
Ik zou de koopovereenkomst ontbinden wegens het niet leveren van de afgesproken diensten. Dat ten eerste.
Laat je niet gek maken.
Ik kreeg een e-mail van T-Mobile (waarschijnlijk omdat ik klant ben van T-Mobile telefoon) dat als ik ook een internet en tv pakket zou nemen dat ik dan leuke kortingen zou ontvangen. Even de prijzen vergelijken en zelfs zonder kortingen ben ik goedkoper uit bij T-Mobile internet en tv in vergelijking met KPN. Eergisteren het installatiepakket ontvangen en ik schrijf nu deze review op het internet van mijn nieuwe internet provider: T-Mobile thuis.
Wanneer je inderdaad T-Mobile bundelt met een T-Mobile thuis pakket krijg je onderstaande opties extra:
Elke maand tot € 10 korting op je mobiele Unlimited abonnement.
Elke maand € 2,50 korting en 2 GB extra data op elk ander mobiel abonnement.
Zeker het aanraden waard als je al klant bent van 1 van de 2.
Op 7 januari 2021 heb ik mij aangemeld voor T-Mobile Thuis Alles-in-1.
Het ontvangen voorstel voor de pakket prijs bedroeg €42,50 per maand en doordat wij gebruik maken van 4 TELE2 onze mobiele abonnementen krijg ik korting voor onbepaald tijd.
T-Mobile heeft de overstap geregeld met ingangsdatum dinsdag 26 januari 2021 waarbij er een monteur van Gideon gepland is tussen 12:00 en 14:00. Tot mijn verbazing is mijn KPN verbinding beëindigd op maandag 25 januari omstreeks 11:40.
In aansluiting hierop heb ik telefonisch contact gezocht met zowel Gideon, T-Mobile als KPN en allen zonder succesvolle uitkomst. Gideon gaf aan niet eerder te kunnen, T-Mobile gaf aan hier niets aan te kunnen doen en voor KPN was het een raadsel en adviseerde mij een klacht brief te sturen.
Tot mijn frustratie heb ik op maandagavond 25 januari de installatie zelfstandig uitgevoerd en heb T-Mobile op dinsdagochtend 26 januari omstreeks 9:00 hierover geïnformeerd.
Aansluitend hierop heeft T-Mobile succesvol een lijnmeting gedaan en mijn thuis telefoon geactiveerd. Op dit moment is besproken dat afspraak voor de monteur van Gideon geannuleerd wordt. Met T-mobile helpdesk is bevestigd dat, aangezien de installatie door mij zelf is uitgevoerd en geen monteur benodigd is, de installatie kosten niet in rekening worden gebracht.
Hierbij gaf ik tevens te kennen dat ik (na uitvoering van een snelheidstest) de beoogde internet snelheid van 1000 Mbit/s down & up bij lange na niet haalbaar is. Ondertussen heb ik mijn 1ste factuur ontvangen waarop de gemaakte afspraken lijken te missen. In aansluiting hierop heb ik op zaterdag 13 februari hierover contact gehad met T-mobile helpdesk en mijn beklag gedaan.
Deze gaf in eerste instantie te kennen niet over de juiste informatie te beschikken en tevens niet geautoriseerd is om de wijziging door te voeren. Ook werden mijn aangeleverde onderwerpen van tafel geveegd en adviseerde mij een klachtbrief te sturen!
Ik voelde mij volledig niet gehoord en wekte de indruk dat ik door mij door de T-mobile helpdesk onjuist ben geïnformeerd. Dit zette bij mij kwaad bloed en heb aangedrongen op het aboonmenet per direct te beëindigen en herstel naar KPN. Hoe kan het ook anders, gaf hij aan dat ik hiermee 1 dag te laat ben!
Conclusie is dat T-mobile zich niet houdt aan de gemaakte afspraken zoals bij aanmelding is overeengekomen en zolang T-mobile in gebreke blijft ben ik genoodzaakt de geplande incasso op maandag 22 februari 2021 t.w.v. € 88,63 te storneren en de toekomstige betalingen te blokkeren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie belangstellend tegemoet.
Ik begin met t-mobile in 2019. Begin vanaf een periode van 3 weken zonder internetverbinding. Fout aan hun kant. Iemand vertelde me per telefoon dat ik niet voor deze periode hoef te betalen. Na 1,5 maand komt er een rekening met extra geld om te betalen als boete voor te laat komen. Op de internetpagina schreven ze dan dat incasso datum startdatum is, maar eerst herinnering wat via sms zou moeten komen zou na 14 dagen moeten komen. Het is niet . Het komt na de volgende dag dat ze niet kunnen incasseren. Dus bijvoorbeeld 22 van de maand vanaf dit moment beginnen ze je ook volgende maand en dezelfde incasso een paar keer met boete te tellen. Ik betaal ze in 6 maanden 600 euro en niemand kan het uitleggen. Ik stuur brieven die ze niet beantwoorden !!!! ze beroven normaal gesproken mensen op een witte dag en als je ze belt voor uitleg, praten ze met minachting omdat je niet betaalt. Elke week krijg ik een sms dat ik moet betalen, ook al betaal ik! Ik ga naar een advocaat voor schadevergoeding, analyseer uw rekeningen omdat ze vals spelen. Strafberekeningen zijn onjuist. Een bende psychopaten die mensen beroven !!!!
Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!
Een Wi-Fi verbinding geeft je nooit 100% van je internetsnelheid door. Ook wel logisch omdat het door de lucht gaat.
Probeer eens een internetkabel in je modem te plaatsen en aan de andere kant een computer of laptop. Als je dan meet, zal je zien dat het wel de 100 Mb/s aantikt. Heb je glasvezel?
Ps. een 4G-dekking heeft niets te maken met T-Mobile thuis. Je verbinding komt via glasvezel of de kabel in je huis. Als een T-Mobile thuis medewerker dat echt heeft gezegd... dan was het of een stageloper of hij had het over T-Mobile mobiel.
Wij zijn afgegaan op de mooie en goede verhalen over en vooral door T-Mobile thuis en hebben zo een wat overhaaste beslissing genomen om hier naar over te stappen.
Nu hebben we daar achteraf gezien toch behoorlijk spijt van gekregen helaas.
Hoe vaak wij wel niet met het probleem zitten dat de WIFI weer eens weg valt terwijl we ergens mee bezig zijn, is niet op twee handen meer te tellen.
En wanneer dit niet het geval is, dan hebben we wel te maken met één van de vele storingen die zij ook hebben.
Ik hoopte dat een extra router de oplossing zou zijn en daarom heb ik er voor gekozen om zelf een extra externe router aan te sluiten, maar dit bleek ook te mooi om waar te zijn en hielp helemaal niets.
Wanneer we een keer iets terug willen kijken op televisie, valt dit ook standaard uit en kun je weer opnieuw beginnen.
Zonder doorspoelfunctie wat de tv tegenwoordig heeft is dat ook niet grappig meer.
Al meerdere keren de klantenservice hier over proberen te contacten, maar wanneer ik bel zit ik toch zo een kwartier of langer in de wachtrij.
Daarna krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, die je vervolgens weer moet doorverbinden en dan sta je daarna weer een tijd in de wachtrij.
En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij,
Weinig positieve dingen dus helaas, het is even ons contract uitzitten hier en daarna stappen we echt over naar iets anders want dit is echt niet aan ons besteed.
Al jaren hebben wij gebruik gemaakt van KPN internet, televisie en bellen. Helaas door de pandemie mijn baan verloren dus zijn we eens gaan kijken waar we gemakkelijk op konden besparen. Een financieel adviseur heeft ons hierbij geholpen en deze stelde dat T-Mobile voor ons gunstig was omdat we gebruik maakten van T-Mobile op onze mobiele telefoons. Onze kosten zijn van 60+ euro naar 45 euro per maand gegaan. We hebben expres gekozen voor dezelfde internetsnelheid (100 Mbit/s) omdat ik tegenwoordig veel thuis werk. Dus bespaar door deze simpele overstap ongeveer 20 euro. Ben ook overgestapt op mijn energieleverancier wat me best wat geld oplevert.
Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. 2021 is net begonnen, maak er wat moois van!
Wij zijn overgestapt naar T-Mobile Thuis omdat we erg ontevreden waren over de aanbieder waar we op dat moment bij zaten. T-Mobile Thuis was precies wat we zochten en hier denken we nog steeds zo over. We hoefden niet eens overstapkosten te betalen en zijn nu slechts €30,- per maand kwijt, wat veel minder is dan de ruim 50 die we daarvoor altijd moesten betalen.
En mochten we niet tevreden zijn, dan hebben we altijd nog die 15 dagen bedenktijd, dus als je spijt krijgt heb je nog twee weken daarna om het op te zeggen en zit je nog nergens aan vast. En je kunt het eventueel zelfs iedere maand aanpassen, zodat het altijd passend blijft bij de behoefte van je familie of jezelf. Dit zijn allemaal dingen die mij heel erg aanspreken, want bij ons hangt dit echt af van of de kinderen ook thuis zijn of niet. Wanneer onze zoon over twee maanden uit huis gaat, kan alles weer omlaag worden geschroefd.
Ook dingen als 100Mbit zijn voor ons echt niet nodig, wij hebben aan die 50 Mbit meer dan genoeg, maar als je dit wel wilt kost het slechts 5 euro per maand meer, dat vind ik niet veel. Dus voor mensen die dit veel gebruiken, lijkt me dit een hele goede optie. Zo zijn er heel veel upgrades mogelijk en allemaal kosten ze naar mijn weten maar 2,50 tot 5 euro extra in een maand. Zo kun je nog een keer een upgrade uitvoeren lijkt me. Van ons krijgen ze een hele dikke voldoende, we zijn nu al boven verwachting tevreden over deze aanbieder.
Top review, bedankt. Ik ga ook eens kijken of ik over kan stappen naar T-Mobile thuis. Doordat ik T-Mobile als mijn telecomprovider heb zal ik misschien ook wel wat extra's of kortingen krijgen. Altijd goed om zulke abonnementen bij dezelfde provider te hebben voor een beter overzicht en combikortingen.
Hallo allen,
Wij zijn overgestapt naar T-Mobile thuis en hebben gekozen voor het 100 Mbit per seconde internet pakket. Hierbij krijg je gratis Fox Sports 1 en 59 HD zenders. Wij hadden het geluk dat we de eerste 3 maanden 15 euro korting kregen en dat we geen activatiekosten hoefden te betalen, ze hadden precies op dat moment een aanbieding (was ongeveer 2 weken terug dat we het aangesloten hebben).
Doordat wij gebruik maken van T-Mobile op onze mobiele toestellen krijgen we 5 euro korting voor onbepaald tijd. Hierdoor betalen we in totaal de eerste 3 maanden € 25,00 en daarna een vaste prijs van € 40,00. Als je dan bedenkt dat je 100 Mbit per seconde internet krijgt is dit gewoon een heel faire prijs. Toen ik dit las twijfelde ik nog wel even maar bedacht ook al gauw dat T-Mobiel op onze mobiele telefoons uitstekend werkt.
De installatie was zeer eenvoudig waardoor er geen monteur hoefde te komen. Binnen 15 minuutjes had ik alles al aangesloten, je moet alleen enkele werkdagen wachten totdat je het pakket in huis hebt. Deze wordt namelijk naar je opgestuurd per pakketpost.
Nu we ongeveer 2 weken gebruik hebben gemaakt van internet en tv van T-Mobile kan ik jullie vertellen dat je precies hetzelfde krijgt als dat je bij bijvoorbeeld KPN krijgt, alleen dan voor een veel voordeligere prijs. Geen idee waarom, maar het is wel een feit. We zijn dan ook zeer blij met deze internet en tv provider. Als je het toch niet goed vind of je hebt spijt van een overstap naar T-Mobile, is het maandelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.
5/5 sterren!
Groetjes Freek
Ben wel fan van T-Mobile thuis, overal goed bereik met een hele sterke router. Monteur stelde nog voor om extra Wi-Fi punten in huis te installeren, dit vonden we niet nodig. Televisie mediabox is ook prima en geeft een goed beeld!
Je hebt veel verschillende providers om uit te kiezen en dan is het een beetje waar je prioriteiten liggen.
Wil je goed bereik en altijd veel en snel internet, dan moet je hier flink voor betalen.
Of je wilt een goedkope provider, zoals ik graag wil, maar daar kever je wel wat op in.
Niet perse in het internet vind ik, want dat is echt niet slecht en eigenlijk altijd wel snel.
Alleen aan het eind van de maand als ik dorp mijn bundel heen ben dan is het wat langzamer.
Waar ik wel flink op heb moeten inleveren dat is het bereik.
Wanneer ik op bepaalde stukken rijd of ik loop in het bos of iets wat daar op lijkt, dan moet je mij niet gaan bellen, want dat gaat dan niet lukken omdat ik daar geen of minimaal bereik heb.
Dit is denk ik een review voor T-Mobile, niet voor T-Mobile thuis (internet, tv en bellen voor in huis).
Nooit geweten dat er zo veel verschil kon zitten in aanbieders. Pas nu we zijn overgestapt naar T-Mobile thuis ervaar ik dit verschil en absoluut in de positieve zin van het woord. Wat ben ik blij dat we hier naar toe zijn overgestapt en het afsluiten ervan was ook nog eens super eenvoudig. Dat ik dat niet eerder heb gedaan, daar heb ik dan wel spijt van. Het werkt allemaal heel erg goed en snel, precies zoals wij belangrijk vinden en daarbij betalen we nu per maand veel minder dan wat we eerder deden. Dus mocht je twijfelen om over te stappen? Gewoon doen zou ik zeggen!
Wisten jullie dat bedrijven zoals T-Mobile hun prijzen eenzijdig mogen verhogen tijdens de contractduur als men het onder het mom van bijvoorbeeld, met 'n beetje manipulatie en gegoochel hier en daar, onder "prijsinflatie" verstopt? zoals echte witteboordencriminelen en cowboys dat dus ook gewoon echt aan het doen zijn nu.
Ik weet niet of alle internet en telefoon providers dit doen en gebruiken/misbruiken, maar van T-Mobile is het in ieder geval zeker.
Ik denk dat providers zoals freedom internet (het voormalige xs4all) dit bijvoorbeeld allemaal niet zouden doen. (En je mag er ook je eigen servers draaien en dergelijke.)
Enneh... Oh ja, als men het onder "inflatiecorrectie" verstopt dan mag het allemaal eenzijdig en zonder toestemming en het abonnement mag dan ook niet tussentijds opgezegd worden.
Fijn toch, zo 'n land onder leiding van de Vereniging Van Dieven die dat allemaal ook klaarblijkelijk helemaal prima vind.
Nota bene: Bij budget energie, de goedkoopste energieleverancier van NL naar mijn weten, is ook de goedkoopste qua onbeperkt mobiel bellen en onbeperkt mobiel data, maar daar bovenop is ook nog eens 'n maandelijkse vaste korting van 5 euro als je beiden neemt en volgens mij als je er ook nog eens internet bij neemt, wat ook al de goedkoopste is, bijvoorbeeld glasvezel 50 kost 27,50 per maand, maar als je het alle drie neemt dan krijg je volgens mij 2x 5 euro vaste maandelijkse korting. Dus de al goedkoopste in alles word dan dus zelfs nog goedkoper.
Bedankt Ramsey van de klantenservice van T-Mobile, dat je me aangemoedigd hebt om naar 'n andere provider te gaan zoeken, door me te vertellen dat "als het je niet bevalt dat je dan gewoon kan overstappen naar 'n andere provider" en ook je toon was zeer aanmoedigend. Dus bedankt dat je me nu minimaal 2,50 per maand gaat besparen door je onvriendelijkheid. (Of eigenlijk minimaal 12,50 per maand gaat besparen. Maar in ieder geval is alleen glasvezel 50 al 2,50 goedkoper dan T-Mobile en dan krijg ik er ook nog eens geen rare fratsen van T-Mobile bij. Goeie deal. Mijns inziens.)
Tot voor kort heb ik nooit geweten dat je ook Internet en meer van T-Mobile kon krijgen. Ik heb altijd gedacht dat je alleen met je mobiele telefoon hier terecht zou kunnen. Tot ik hier dus op stuitte korte tijd geleden en even wat reacties en beoordelingen van andere mensen heb gelezen. Dit was allemaal erg positief en wij waren op dat moment op zoek naar een nieuwe aanbieder. Aangezien mijn vrouw met haar telefoon ook bij T-Mobile zit en hier nooit wat over te klagen had, hadden we zoiets van laten we het gewoon proberen. Dit heeft voor ons goed uitgepakt en tot nu toe hebben we veel goeds te melden over T-Mobile. Met als grootste pluspunt de lage prijs vanzelfsprekend.
Als ik bij mij in de vriendengroep etcetera kijk, dan staat T-Mobile nooit zo heel erg goed bekend, maar ik heb letterlijk nog nooit klachten gehad.
Ik zit al sinds ik me kan heugen met alles bij T-Mobile, juist omdat het voor mij altijd goed heeft gewerkt,. Ik ben natuurlijk begonnen met mijn mobiele abonnement hier en daarna is dit uitgebreid naar internet en tv en dat bevalt nog steeds erg goed.
Dus waar dat dan aan kan liggen, dat weet ik ook niet. Voor mij werkt het altijd goed en dat zal hopelijk ook zo blijven en dat is waar het mij in gaat dus ik blijf hier lekker.
Prima partij, alles werkt uitstekend. Alleen handig om een tplink router of netgear router aan je modem te koppelen voor de wifi. Prettige klantenservice. Monteurs snel ter plekke voor de installatie. Was wat sceptisch i.v.m. de negatieve recensies, maar was dus nergens voor nodig. Bestel gerust zou ik zeggen.
100% mee eens. Wij hebben nu 2 weken T-Mobile internet en tv aangesloten. Was heel gemakkelijk om deze installatie zelf uit te voeren, duurde me ongeveer 15 minuutjes. Heel erg blij met de overstap omdat het gewoon veel goedkoper is als bijvoorbeeld KPN en geloof me, het is precies hetzelfde wat je ervoor terug krijgt. Heb net een eigen review geschreven over T-Mobile thuis en gaf ze 5 sterren. Well deserved!
Ik wist nooit dat je ook televisie en internet via T-mobile kon krijgen, dit is nieuw voor mij. Dus mijn vraag is ook eigenlijk een beetje of dit echt nieuw is, of dat het gewoon niet bij mij bekend was.
Ik heb hier een deal afgesloten om te proberen, want het zag er allemaal erg aantrekkelijk uit. En tot zover ben ik nog niet teleurgesteld, de prijs die ik nu betaal is in ieder geval veel lager dan wat ik voorheen altijd moest betalen en alleen daarom al ben ik er erg blij mee.
ik wist nooit dat je ook t-mobile voor tv en internet had, ik dacht altijd dat dit alleen voor de mobiele telefoon als provider was. Maar per toeval kwamen we er dus achter dat dit voor meerdere dingen goed was en zo hebben we hier een abonnement voor tv en internet afgesloten. Het was een gok, maar deze gok heeft tot op heden goed uitgepakt. Wij zijn blij met de keus en zullen dit abonnement hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een tijdje houden.
Even mijn frustratie over T-mobile thuis van mij afschrijven... Want als het werkt, dan is de deal hiervan heel goed, maar dan moet het dus wel werken. Wij hebben thuis heel vaak problemen met de wifi hiervan en niet alleen ik, maar iedereen bij ons. Via powerline heb ik meerdere wifi punten aangelegd in ons huis en dan staat ook altijd op een voldoende signaal wanneer ik dit meet. Dus wat ik er van vind? Je raad het waarschijnlijk al, niet heel veel goeds. Het internet doet het even, om daarna weer volledig stil te vallen tot mijn grote frustratie, echt om gek van te worden.
Wij hebben thuis een abonnement van T-Mobile en het bereik wat we hier mee hebben laat echt te wensen over!
Mijn kinderen zitten hier dagelijks over te mopperen en eerlijk gezegd kan ik ze geen ongelijk geven want ook ik zelf vind dit ontzettend irritant.
We wonen dan wel in een klein dorpje, maar dat vind ik geen geldig excuus waarom het bereik hier slechter zou mogen zijn dan in een grote stad of iets dergelijks.
Het is dat we een abonnement voor een jaar hebben afgesloten en dat we hier aan vast zitten, anders was ik al lang gewisseld naar een andere service hier voor.
Dit is heel herkenbaar! Wij wonen ook in een klein dorp en zodra wij het dorp in rijden bij wijze van spreken valt ons bereik weg of wordt het in elk geval een heel stuk minder.
Dit zou niet mogen want je betaalt per maand een vreselijk hoog bedrag hier voor en dan lijkt me toch dat je hier wel een beetje kwaliteit voor terug mag verwachten.
Mijn vrouw zegt altijd dat ik me hier niet zo druk om moet maken en dat het geen ramp is maar ik vind het gewoon slecht dat het bereik zo waardeloos is terwijl wij hier wel flink voor moeten dokken.
Dan moeten ze het gratis maken, dan zou ik me er minder druk om maken.
Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2023.
Een van de grootste providers, T-Mobile Thuis, is een bedrijf dat zich richt op de Nederlandse markt voor breedbandinternet, televisie en telefonie. Het bedrijf maakt deel uit van T-Mobile Netherlands, dat weer onderdeel is van Deutsche Telekom. T-Mobile Thuis biedt verschillende pakketten aan voor internet en televisie, waarbij klanten de keuze hebben uit verschillende internetsnelheden en televisiepakketten. Het bedrijf staat bekend om zijn goede klantenservice en stabiele netwerk. T-Mobile Thuis heeft als doel om betaalbare en betrouwbare telecomdiensten aan te bieden aan consumenten en bedrijven in Nederland. Het bedrijf is voortdurend bezig met het verbeteren van zijn producten en diensten en het uitbreiden van zijn netwerk om de grootste te worden.