Internet Tv

T-Mobile Thuis

58 reviews
66% positief
9% neutraal
25% negatief

T-Mobile thuis biedt Internet, tv en telefoon aan. Het is goedkoper dan de bekendere Internet en tv aanbieders. Het mooie aan T-Mobile Internet en tv is dat je het maandelijks aan kan passen naar je eigen wens. Ook handig voor als je bijvoorbeeld op vakantie gaat, dit scheelt toch kosten. Voor supersnel internet, veel HD zenders en gratis sportzender ESPN, ben je bij T-Mobile thuis aan het juiste adres.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (58)

  • Sybren

    T-Mobile thuis internet en tv gewoon goed

    Vind het altijd grappig om te zien. Optimisten die vaak een positieve review plaatsen die kort maar krachtig is en je hebt pessimisten die de woede even uit zich moeten schudden door een flinke review te schrijven. Dat zie je bij T-Mobile thuis ook wel en ik vind oprecht dat mensen die geen verstand hebben van aansluitingen, tv en internet, dat je eigenlijk helemaal geen review mag plaatsen. Als iets niet werkt, ligt het 95% aan je aansluiting. Kijk even of de hoofdaansluiting wel goed signaal heeft, daarna de bekabeling checken naar de router en dan desnoods nog de bekabeling naar je televisie (ligt er aan wat het niet doet). Zo zie je gelijk wat je moet vervangen en het werkt dan optimaal. Wij hebben al jaren internet en tv van T-Mobile zonder enige hinder, sterker nog ik kan niet eens herinneren wanneer iets niet werkt. Zie gelukkig ook veel positieve reviews dus daar ben ik wel blij mee dat ik niet de enige optimist ben.

    Sybren 30 mei 2022

  • Chantal

    Van Ziggo naar T-Mobile Thuis

    Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis, vanwege de kosten. Het scheelt misschien niet veel, maar alle beetjes helpen in deze tijd. Alles wordt duurder, dus besparen waar het kan. Ik ben tevreden met T-Mobile en ik merk eigenlijk weinig tot geen verschil met Ziggo. Internet werkt altijd en tv is ook prima.

    Chantal 9 apr 2022

  • De Leeuw

    T-Mobile thuis internet 30 euro voor 100 MBIT

    Wij hebben alleen internet van T-Mobile thuis genomen, reden hiervoor is dat je voor 30 euro per maand klaar bent. Dan krijg je dus 100 MBIT aan internet waar wij persoonlijk met 2 volwassenen en een kind niet doorheen komen. Vind kabel tv en interactieve tv met mediabox sowieso wat achterhaalt. Je kan in 2022 alles zien via apps op de televisie en dit worden er steeds meer (gratis), kan je dus ook gewoon terug kijken. Zijn denk ik nog erg weinig mensen die live tv kijken. Wij hebben ook T-Mobile als mobiele provider waardoor we nog eens 5 euro korting hebben.

    Dus in het kort: 30 euro voor 100 MBIT internet. Goede prijs voor prima kwaliteit.

    De Leeuw 12 mrt 2022

  • Luuk

    Geen problemen met T-Mobile Thuis

    Wij hebben al jaren T-Mobile Thuis en nooit echt problemen gehad. Het enige waar wij wat last van hadden was de installatie. Dat kregen wij toen niet voor elkaar, paar keer contact gehad met de klantenservice en uiteindelijk met wat hulp is het wel gelukt. Wij zijn dan ook totaal niet technisch en hadden het gewoon door iemand anders moeten laten doen. Los van dat geen problemen met T-Mobile Thuis. Internet en TV werkt perfect en wij zien dus ook geen reden om over te stappen. De prijs valt ook mee.

    Luuk 26 feb 2022

  • Peter

    SLECHTER KAN NIET.

    Vaak storingen. Thuiswerken regelmatig onmogelijk! Evenals TV kijken.
    Klantenservice reageert nergens op. Of erger nog, is totaal onbereikbaar.
    T-Mobile schrijft ten onrechte geld af en sluit je zomaar twee weken te vroeg af. En dan word je weer gek omdat de klantenservice niet te bereiken is.
    Je betaalt dus dubbel en je hebt niks: geen signaal, geen tv.
    Het is écht een zéér onbetrouwbaar zooitje.
    Ga niet met T-MOBILE thuis in zee!

    Peter 24 feb 2022

  • Ontevreden klant

    Slechte service

    Heb nu iets meer dan een maand T-Mobile en voor de derde keer is mijn internetverbinding verbroken. Met de klantenservice gebeld en die zouden een monteur sturen. Na 3 dagen gebeld dat ik nog niets gehoord had en pas in de avond kreeg ik een berichtje waarmee ik zelf een afspraak kon kon maken voor een monteur. De eerste datum is pas over 8 dagen!
    Vervolgens gebeld of ik nog kon opzeggen bij T-Mobile, omdat ik erg ontevreden ben als klant. Dat was niet meer mogelijk of ik moest het hele jaar betalen. Ik heb er spijt van dat ik mijn oude betrouwbare adsl abonnementje omgezet heb naar T-Mobile, dus wees gewaarschuwd en ga voor een duurdere provider die wel goede service verleend en ga niet voor T-Mobile!

    Ontevreden klant 2 feb 2022

  • Thom

    Internet van T-Mobile

    Ik heb alleen internet van T-Mobile, omdat ik geen TV hoef. Eigenlijk kijk ik alleen Netflix en met bepaalde apps kun je programma's ook gratis terug kijken. Dan heb ik veel liever Netflix dan dat ik € 15 extra betaal voor interactieve TV van T-Mobile. Alleen over Internet van T-Mobile kan ik dus een review schrijven.

    Internet van T-Mobile is goed, maar niet geweldig. De snelheid is niet altijd even stabiel, maar zeker goed genoeg. Ik besef mij ook dat het niet de duurste provider is, dus dan neem ik maar voor lief.

    Thom 20 jan 2022

  • Donny

    van Ziggo naar T-Mobile Thuis

    Wij wilden graag wat op onze kosten gaan besparen anno 2022 en zijn overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Tevens hebben wij onze mobiele providers overgezet naar T-Mobile zodat we wat meer korting kregen. Dit scheelt ons toch enkele tientjes per maand en dat zijn we ook wel nodig. Wilde eerst niet weg bij Ziggo omdat ik wel fan ben van Ziggo Sport. De mindere kosten kan ik ook zeer waarderen dus de overstap gewaagd en om eerlijk te zijn nog geen moment spijt van gehad. Werkt meteen heel goed.

    Donny 1 jan 2022

  • Antoniya Dimitrova

    Belachelijk

    Ik heb nooit problemen gehad met T-Mobile tot begin december 2021 toen ik mijn adres veranderde en ik de verhuizing van mijn T-Mobile Thuis naar het nieuwe huis aanvroeg. Het is nu 29.12.2021 en ik heb de modem nog steeds niet ontvangen nadat ik niet weet hoeveel telefoontjes naar de klantenservice om te vragen waarom het zo lang duurt en ik krijg antwoorden zoals "elke dag nu" (twee weken geleden) en " deze periode is druk voor de post", en toch ontvang ik andere dingen zonder problemen per post. Totaal niet blij.

    Antoniya Dimitrova 29 dec 2021

  • Ilse

    Mijn T-Mobile Thuis ervaring

    Ik kan het vrij kort houden wat betreft mijn T-Mobile Thuis ervaring, want het doet gewoon wat het moet doen. Nooit een storing of iets dergelijks gehad, maar ik vind T-Mobile nou ook weer niet veel goedkoper dan anderen. Het lijkt allemaal vrij veel op elkaar, daarom geef ik T-Mobile Thuis drie sterren. Ik denk niet dat het veel beter of slechter is dan Ziggo, KPN of Online.nl. Het lijkt allemaal op elkaar, de één is misschien een paar euro goedkoper of duurder, maar niks schokkends. Het doet gewoon wat het moet doen.

    Ilse 27 dec 2021

  • Karin

    T-Mobile 50 Mbit pakket

    Overgestapt op 3 december naar T-Mobile Thuis pakket waarbij we alleen hebben gekozen voor internet. Dit is 30 euro in de maand en als je mobiele provider T-Mobile of Tele2 is krijg je 5 euro korting per maand op je Thuis pakket. Dat is ook de reden dat wij voor T-Mobile Thuis hebben gekozen want het is altijd goed om meerdere producten bij 1 bedrijf in te kopen in verband met klantvoordelen. We zijn al op leeftijd dus hebben gekozen voor een 50 mbit pakket, is meer dan genoeg stond op de website want eigenlijk bezoeken we alleen wat websites, e-mail en heel soms facetimen met de kleinkinderen. Reden dat we alleen internet hebben gekozen is het feit dat mijn man graag Canal Digitaal wil. Dus we hebben geen tv abonnement meer nodig.

    Karin 22 dec 2021

  • Arend

    van Ziggo naar T-Mobile Thuis overgestapt

    T-Mobile is een hele goede telecom provider maar hiernaast ook heel goed in het leveren van een goede tv en internet dienst voor in huis. Al jaren genieten wij van een goede telecomverbinding op onze mobiele telefoons maar sinds kort zijn we overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis (internet en tv). Scheelt je toch enkele tientjes en je merkt eigenlijk geen verschil qua kwaliteit. Aangezien Ziggo toch wel veel sport verliest, vonden wij het de hoogste tijd om het wat goedkoper elders te proberen. We kwamen al snel uit bij T-Mobile thuis omdat we ook T-Mobile op onze mobiele telefoons hebben. Top geregeld allemaal.

    Arend 16 dec 2021

  • Norfolk

    Internet en tv wordt snel duurder

    Een tig aantal jaar geleden had je internet en tv voor ongeveer 30 euro per maand. momenteel betaal je overal meer dan 50 euro, sommige zelfs 60. Dan heb je dus alleen internet (wel snel) en interactieve tv. Dit is de reden dat wij naar T-Mobile thuis zijn gegaan voor internet en tv. Vast bellen hoeven we niet meer namelijk. Hier betaal je € 47,50 per maand voor. Zelfs relatief kleinere bedrijfjes als Online.nl zijn over de 50 euro dus dat is wel vreemd. Was altijd wel Ziggo fan, zeker met de F1 op de buis, dit gaat echter ook weg. Had hiervoor Online, was ook altijd prima. Dit is helaas ook enorm in prijs gestegen blijkbaar. Dus hierom voor T-Mobile thuis gekozen. Doet het prima overigens. Hebben het nu een maand ongeveer en alles werkt eigenlijk net zo als bij de andere bedrijven/

    Norfolk 11 dec 2021

  • Noortje

    Hele vriendelijke klantenservice

    Een tijdje geleden wou ik graag overstappen naar Tmobile maar ik wist niet precies hoe het werkte. Van vriendinnen had ik gehoord dat ze erg tevreden waren over Tmobile en dat hun prijs ook erg laag is. Ik heb toen contact opgenomen met Tmobile of zij mij konden helpen met de overstap. Ze hebben mij alles stap voor stap uitgelegd en er is zelfs een monteur gekomen om alles te installeren. Daar ben ik ze heel dankbaar voor en daarom schrijf ik nu ook deze review. Ik ben heel tevreden met Tmobile en alles werkt als een trein. Nog helemaal geen problemen gehad en mocht ik die wel krijgen, weet ik dat ik goed geholpen wordt.

    Noortje 1 dec 2021

  • Henk

    Van KPN naar T-Mobile Thuis

    Wij zijn jaren klant geweest van KPN maar zijn nu toch om wat kosten te besparen overstag gegaan en naar T-Mobile Thuis verhuisd. Het scheelt je toch enkele tientjes per maand en qua internetsnelheid is het precies hetzelfde. Ze hebben beide glasvezelverbinding en je krijgt er nog gratis ESPN sportzender bij ook. Wij hebben voor Internet (1 Gbit/s) en TV gekozen. Dit kost 45 euro per maand waarvan de eerste 6 maanden 10 euro korting in verband met black friday, altijd mooi meegenomen. Gisteren hebben we het aangesloten gekregen en alles werkt prima. We hebben zelfs het idee dat het Wifi-modem van T-Mobile ook een stuk meer bereik heeft dan die van KPN.

    Groetjes een tevreden nieuwe T-Mobile klant, Henk.

    Henk 27 nov 2021

  • Johan

    Goedkope televisie en internet

    Ik ben overgestapt naar T-Mobile Thuis omdat de prijzen bij mijn vorige provider uit de pan rijzen. Zonder hoge verwachtingen te hebben, heb ik de overstap afgelopen zomer gemaakt. Ik had zowel positieve als negatieve reviews gelezen, dus vandaar dat ik mijn verwachtingen al een beetje temperde. Veeleisend ben ik ook niet, zolang ik maar een werkende televisie en goed internet heb. Het overstappen was helemaal gratis en ging heel eenvoudig, dus dat was wel mooi. Ik heb T-Mobile wel een paar keer gebeld en ik kreeg er een goed gevoel bij. Ze waren elke keer behulpzaam en geduldig. Nu ik een half jaartje gebruik maak van T-Mobile Thuis kan ik niet anders zeggen dat ik een tevreden man ben. Alles gaat gewoon zoals het hoort. Televisie kijken werkt zoals het moet en ik heb nog geen moment gehad dat internet het niet deed. Wel zal ik graag wat meer internetsnelheid hebben. Nu heb ik 50 Mbit/s en ik zit er aan te denken om 100 Mbit/s te nemen. We zitten hier met veel mensen tegelijk op internet, dus er mag nog wel wat snelheid bij. Met een klein gezin is 50 Mbit/s wel ruim voldoende. Volgens mij kun je niet meer dan 100 Mbit/s krijgen bij T-Mobile, wat dan het enige minpunt is wat ik kan bedenken.

    Johan 14 nov 2021

  • R. scheps

    Nooit meer T-Mobile KPN is beter

    Een leuk bedrijf als je je als nieuwe klant aanmeldt. Als je echter 'binnen' bent wordt de behandeling een stuk minder. Er werd mij verteld dat ik kon verlengen als ik EUR 1000 afbetaalde voor mijn huidige toestel. Netjes betaald. Daarna werd me verteld dat dit toch niet klopte. Nadat ik uren heb verspild met de helpdesk. Fout wordt ook niet rechtgezet. Mijn bedrijf gaat naar KPN, want zo schandelijk gaan die zeker niet met hun klanten om en zijn een stuk kundiger technisch.

    Erg tekenend is ook dat een klacht alleen met een papieren brief kan worden ingediend ? Als er een probleem is geeft men niet thuis bij T-Mobile. Mocht je een nieuwe provider overwegen, dan is KPN echt de betere keuze

    R. scheps 13 nov 2021

  • Marcel en Sophie

    Tijdelijk gratis aansluiten

    Wij zijn overgestapt naar T-Mobile Thuis en wij hebben gebruik gemaakt van dat ze het tijdelijk gratis aansluiten. Dit zijn dingen die we liever niet zelf doen omdat wij er zelf ook geen ervaring mee hebben. Om het echt goed te krijgen laten wij dat graag doen. Daarom kwam het ook mooi uit dat ze bij T-Mobile dat tijdelijk gratis doen. Daarnaast waren wij sowieso al van plan om over te stappen naar T-Mobile Thuis. Goede verhalen gehoord over T-Mobile en ze hanteren ook een scherpe prijs. Dat was voor ons de reden om over te stappen. Het is zeer vakkundig geïnstalleerd en alles werkt top. Heel blij dat we overgestapt zijn naar T-Mobile.

    Marcel en Sophie 31 okt 2021

  • fam. Dekker

    Wij zijn heel tevreden met T-Mobile Thuis

    T-Mobile Thuis voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Met drie kinderen heb je voldoende capaciteit nodig op het gebied van internet snelheid. Niemand van ons heeft last van traag internet dus daar zijn wij heel tevreden over. Ook televisie werkt erg fijn. Terugkijken enz. werkt voortreffelijk en ik heb nog niemand erover horen klagen.

    Ik was wel wat sceptisch over T-Mobile Thuis. Als het aan mij lag kozen wij voor een "veilige" keuze, zoals KPN of Ziggo. Op aanraden van vrienden hebben wij toch voor het goedkopere T-Mobile gekozen en daar hebben wij absoluut geen spijt van. Voor alle twijfelaars kan ik zeggen dat T-Mobile ook een veilige optie is. Je kunt zelfs nog wat voordeel pakken als je ook een mobiel abonnement van T-Mobile hebt. Wij hebben perfecte Wifi dekking in huis, zonder Wifi Plus. Ik moet ook wel zeggen dat het modem op een vrij centrale plek in het huis staat.

    T-Mobile Thuis werkt perfect voor ons. Gewoon doen!

    fam. Dekker 28 okt 2021

  • Sandra

    Geen tv

    Wij hebben snel internet maar tv valt regelmatig uit. Na een lange wachttijd eindelijk t-mobile aan de lijn en er werd verteld dat ik de stekker eruit moest trekken en dan weer opstarten. OK dat werkt maar dat ga ik niet wekelijks doen. Ik weet niet wat er mis is maar ik wil graag overstappen want dit werkt zo niet voor ons.

    Sandra 28 okt 2021

  • Jens

    Internet van T-Mobile

    Overgestapt naar internet van T-Mobile. Met extra korting door klantvoordeel zijn de kosten erg laag. Met de installatie had ik wat problemen, want hier kwam ik niet helemaal uit. Ik heb ze gebeld en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben mij ook goed geholpen door stap voor stap de installatie door te nemen. Uiteindelijk is het mij gelukt om alles werkende te krijgen. Sindsdien werkt het als een trein. Internet is altijd snel en ik ben altijd online.

    Je krijgt niks extra's, los van het klantvoordeel. T-Mobile Thuis is gewoon goed en je weet waar je aan toe bent. Zoals ik al eerder zei, zijn de kosten lekker laag. Het werkt verder goed, dus helemaal prima.

    Jens 23 okt 2021

  • Mathilda

    Doe de T-mobile postcodecheck

    Ik heb de postcodecheck gedaan op de website van T-mobile en ik kon vervolgens gelijk een pakket kiezen. De keuze viel al snel op het interactieve tv en internet pakket. De reden waarom ik gekozen heb voor T-mobile is dat ze inclusief het klantenvoordeel de goedkoopste zijn. Als je al klant bent van T-mobile of Tele2 krijg je 5 euro korting op je maandbedrag. Hierdoor betaal ik de eerste 6 maanden 30 euro per maand en daarna 40 euro met een looptijd van 1 jaar.

    Het hele bestel- en installatieproces was zeer eenvoudig. Hun website is erg overzichtelijk en je kunt alles eenvoudig aan- of uitvinken. Een kind kan de was doen. Vervolgens kreeg ik alles netjes thuisgestuurd en mijn zoon heeft mij geholpen met de installatie. Zelf ben ik niet zo technisch maar mijn zoon is dat wel. Voor hem was het ook heel eenvoudig en hij was er zo klaar mee.

    Nu gebruik ik al een paar maanden T-mobile thuis en ik ben nog steeds zeer tevreden. Internet doet het perfect. Het is snel en er is nog geen moment geweest dat het niet werkte. Met interactieve tv ben ik ook heel erg blij. Hiervoor had ik geen interactieve tv maar op aanraden van mijn kinderen heb ik er toch voor gekozen. Ik wist niet dat ik zoveel plezier beleefde aan het pauzeren, terugspoelen en terugkijken van bepaalde programma's. Echt een aanrader. Mocht je ook T-mobile of Tele2 hebben, dan had ik ook serieus gekeken naar T-mobile thuis. Het is echt goed en de korting maakt het zeer interessant.

    Mathilda 19 okt 2021

  • T. Keizer

    Goedkoopste internetabonnement van Nederland

    T-Mobile heeft het goedkoopste internetabonnement van Nederland. Dit was voor mij de reden om over te stappen naar het Internet Only abonnement van T-Mobile Thuis. Goed dat ik dit gedaan heb want ik heb er absoluut geen spijt van. Ik betaal een stuk minder en mijn internet is even goed als dat ik gewend was. De installatie was super eenvoudig, totaal geen problemen mee gehad. Kwestie van aansluiten, aanzetten en klaar. Als je T-Mobile Thuis gaat bestellen, hebben ze een hele handige tool om te berekenen hoeveel Mbit/s downloadsnelheid je nodig hebt om te kunnen internetten zonder haperingen. Je kunt aanvinken wat voor activiteiten je online doet en met hoeveel personen. Hier rolt een getal uit en dat is hoeveel Mbit/s je nodig hebt. Vervolgens kun je kiezen of je het Internet Basic of Internet Fast abonnement wilt. Heel handig, want ik wist nooit hoeveel Mbit/s ik precies nodig heb. Heel goed gedaan van T-Mobile om deze tool te integreren. Nu kan ik met zekerheid kiezen, zonder maar te gokken of voor de zekerheid maar het snelste te nemen terwijl dat helemaal niet nodig is.

    T. Keizer 11 okt 2021

  • Luuk

    Internet Only van T-Mobile

    Internet Only van T-Mobile is perfect. TV kijken en bellen doe ik al jaren niet meer. Alles gaat via internet. Ik kijk eigenlijk alleen Netflix en bellen doe ik via Whatsapp. Aangezien ik alles online doe, bespaar ik veel op mijn vaste lasten. Dit kan ik meer mensen aanbevelen! Je krijgt een heel goed Wifi-Modem van T-Mobile. Het dit modem heb je overal in huis goede WIFI-ontvangst. Overal kan ik dus Netflix kijken. Op mijn televisiescherm, mobiel of tablet! Ik heb wat hulp gekregen bij de installatie, want ik ben niet echt technisch. Ze hadden mij zeer vriendelijk en geduldig geholpen, totdat alles perfect werkte. Kortom, als je ook wil besparen op je vaste lasten kan ik je zeker Internet Only van T-Mobile aanraden! Als je toch televisie wilt kijken, kun je dit ook gratis via verschillende apps doen.

    Luuk 6 okt 2021

  • roy lucas

    opzeggen abonnement zorgt voor problemen

    na lange tijd problemen te hebben gehad met de diensten van tmobile thuis, besloten voor een andere provider te gaan. heb aantal klachten gemeld mbt wifi en afspelen van opnames en dergelijke. nu met opzeggen abonnement ben ik verplicht nog een maand opzegtermijn te ondergaan en deze natuurlijk ook te moeten betalen. geld terug omdat de dienst de afgelopen tijd niet voldeed is geen sprake van. Begin niet aan tmobile thuis als je het niet zeker weet!

    roy lucas 5 okt 2021