Telecom

T-Mobile

32 reviews
53% positief
19% neutraal
28% negatief

T-Mobile is een topper in de mobiele wereld. Goede pakketten voor een goede prijs.

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Lebara


Reviews (32)

  • I

    Abonnement met telefoon

    Sinds een paar maanden heb ik een abonnement bij T-Mobile. Ik heb gekozen voor een Samsung Galaxy S22 met een 2-jarig T-Mobile abonnement. Het is erg fijn dat je helemaal zelf kunt kiezen met hoeveel je het toestel direct wilt aflossen. Hier is T-Mobile erg flexibel in en ik houd er van. Ik heb gekozen om € 200 direct af te lossen en de rest te verwerken in mijn maandbedrag. Je kunt zelfs je toestel laten recyclen, wat de kosten ook weer drukt. Dit zijn erg goede mogelijkheden die T-Mobile aanbiedt. Alle internetbundels waren met 5G, dus niet meer extra betalen voor een 5G abonnement. Ook erg goed van T-Mobile. Ik heb er voor gekozen om het toestel op te halen bij een winkel in de buurt. Daar werd ik zelfs nog keurig geholpen met de installatie. Allemaal top geregeld. Met het toestel zelf en het bijbehorende abonnement ben ik ook erg tevreden. Ik ben blij dat ik deze stap bij T-Mobile heb gezet.

    Ida 13 apr 2022

  • S

    Slechte klantenservice

    Sinds 2021 ben ik zakelijke klant bij T-mobile. Ik heb een bundel met onbeperkt internet in Nederland en 25 GB in het buitenland. Tot op heden was ik altijd tevreden. Tot ik een kans kreeg om te verhuizen naar Spanje, die kan wilde ik natuurlijk met beide handen aanpakken maar ik had een 2 jarig contract bij T-mobile en daarom heb ik op 11 januari 2022 gebeld naar de klantenservice. Ik wilde graag weten wat de mogelijkheden waren omdat ik niet wilde betalen voor onbeperkt internet in Nederland terwijl ik daar geen gebruik van zou maken. De dame aan de telefoon zei toen: mevrouw dat is geen probleem, dan zet ik uw bundel gewoon om naar onbeperkt internet in het buitenland. Ik was hier uiteraard blij mee en bedankte haar voor de goede service. Per 1 maart zou het ongezet worden. Nu, halverwege maart kwam ik tot de conclusie dat ik helemaal geen onbeperkt internet had in het buitenland, vast een foutje, dacht ik. Ik bel naar de klantenservice en krijg vervolgens te horen dat onbeperkt internet in het buitenland helemaal niet mogelijk is. Natuurlijk was ik ontzettend verbaast en de medewerker kon geen gegevens zien van het gesprek op 11 januari. Hij kon niets voor mij betekenen zonder te weten wat er in dat gesprek gezegd zou zijn. Teleurgesteld hing ik op om vervolgens een mail te sturen naar de klantenservice met mijn verhaal. Ik moest doorgeven op welke datum en tijdstip ik op 11 januari een gesprek had gehad, dat deed ik. Ze konden inderdaad vinden wat de medewerker mij had verteld (nu ineens wel) maar aan dat gesprek konden geen rechten worden ontleend. Volgens hun heeft diezelfde medewerker mij op 12 januari gebeld, ik heb die oproep gemist en vervolgens hebben ze mij een mail gestuurd met het verzoek terug te bellen. Volgens hun heb ik dat niet gedaan, niets is echter minder waar. Ik heb teruggebeld naar het nummer wat in de mail stond, het gesprek duurde 5.12 minuten (bewijs heb ik meegestuurd)
    Tijdens dat gesprek kon de medewerker niet vinden waarom ik was gebeld en gemaild. (Volgens T-mobile was dat omdat de medewerker die ik 11 januari aan de lijn had terug belde om te zeggen dat haar informatie onjuist was, dit werd mij tijdens het gesprek op 12 januari niet verteld want toen konden ze niets vinden)

    Ik heb gevraagd of ze met een oplossing kunnen komen ( kosteloze ontbinding van het contract of een grotere bundel voor het buitenland) het antwoord is nee, vervolgens sluiten ze de case.

    Ik verwacht een oplossing. Ja, ik begrijp dat er aan een gesprek geen rechten kunnen wordeb ontleend, in het contract staat echter niets over de mogelijkheden van een andere bundel in het buitenland. T-mobile zegt mij iets toe, wat vervolgens niet blijkt te kunnen. Zij moeten dus met een oplossing komen

    Sabine 18 mrt 2022

  • A

    T-Mobile Sim Only

    Ik heb al enige tijd Sim Only van T-Mobile en ik ben er erg tevreden mee. Toen ik ging overstappen naar T-Mobile, was ik nog een beetje huiverig. Ik kwam namelijk van Vodafone, dus ik had verwacht dat het alleen maar slechter kon worden. Ik deed het puur voor de prijs. Het tegendeel is waar. T-Mobile is gewoon even goed als Vodafone, want ik merk nauwelijks verschil. Ik ben erg blij dat ik ben overgestapt, anders had ik nu nog teveel betaald. Tegenwoordig word alles al duurder, dus ik ben blij dat ik wat kan besparen op mijn telefoon abonnement.

    Anja 12 mrt 2022

  • D

    Goede telecom aanbieder

    Een tijd geleden heb ik de overstap gemaakt naar tmobile en tot de dag van vandaag ben ik nog steeds klant. niks aan te merken op tmobile gewoon goede telecom aanbieder en daarom krijgen ze van mij 5 sterren. Iedereen beveel ik tmobile aan mijn moeder en broertje hebben het ook.

    Desteny 20 okt 2021

  • S

    Lang geleden overgestapt naar Vodafone

    Vroeger had ik altijd T-Mobile omdat ze simpelweg de goedkoopste waren. Ik kreeg altijd een mooie telefoon bij mijn abonnement dus dat was top. Alleen was ik nooit zo tevreden met het bereik. Ik weet niet hoe dit nu is maar vroeger was dit niet zo goed. Op allerlei plekken viel de verbinding gewoon weg en dat irriteerde mij destijds wel heel erg. Aan de andere kant waren ze de goedkoopste en kreeg ik er een mooie telefoon bij. Nu heb ik wat meer geld te besteden en ben ik een tijd geleden al overgestapt naar Vodafone. Ze zijn wel wat duurder maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent. T-Mobile geef ik een beoordeling van 3 omdat ze hele goede punten hadden maar ook een paar slechte. Ik weet niet hoe het nu is met T-Mobile. Vriendinnen van mij hebben ook geen T-Mobile meer dus ik weet niet hoe het nu is. Misschien neem ik wel weer een keer T-Mobile.

    Sanne 15 okt 2021

  • S

    Abonnement met telefoon

    Vorige maand heb ik een abonnement met telefoon afgesloten bij T-Mobile. Ik heb voor een telefoon van Oppo gekozen. Dit is de eerste keer dat ik voor zo'n merk kies. Van vrienden had ik wel goede geluiden gehoord dus ik dacht, waarom niet? Ik heb gelijk een groot deel van de telefoon afbetaald, zodat de maandelijkse kosten lekker laag liggen. T-Mobile zorgde ervoor dat ik mijn nummer kon behouden, hier hoefde ik zelf niks voor te doen. Ik ben altijd bereikbaar gebleven, wat wel fijn is. Over de telefoon ben ik best tevreden. Hij doet op het eerste ook niet onder voor mijn vorige Samsung. Tuurlijk zal de tijd het uitwijzen, maar tot nu toe ben ik heel tevreden. Over het T-Mobile abonnement ben ik tot nu toe ook tevreden. Ik had hiervoor nog nooit T-Mobile gehad, maar het lijkt allemaal goed te werken. Ontvangst is goed en ik heb geen klachten. Ook hiervoor geldt, de tijd zal het leren, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ik hoop dat dit ook zo blijft.

    Samantha 13 okt 2021

  • E

    Combineer Mobiel met T-Mobile Thuis

    Ik heb ervoor gekozen om een abonnement met toestel af te sluiten bij T-Mobile omdat ik ook T-Mobile Thuis heb. Over T-Mobile Thuis ben ik tevreden daarom vond ik het wel handig om ook een T-Mobile Mobiel abonnement te nemen. Over mijn nieuwe mobiele abonnement ben ik zeer tevreden. Het voordeel aan T-Mobile is dat ze lekker goedkoop zijn. Als ik het vergelijk met andere providers merk ik echt dat T-Mobile goedkoper is. In mijn vriendenkring ken ik ook een paar mensen met T-Mobile en die waren er ook tevreden mee. Dit en het feit dat T-Mobile Thuis ook goed is, gaf mij het vertrouwen om het abonnement af te sluiten. Ik heb er een iPhone 12 bijgenomen. Deze betaal ik gewoon af in mijn abonnement. Altijd leuk zo'n nieuwe telefoon. Het toestel en de simkaart had ik best snel in huis. Ik heb er niet lang op hoeven wachten.

    Esmee 11 okt 2021

  • M

    Superlimited superdeal van T-Mobile

    Ik heb gebruik gemaakt van de superlimited superdeal van T-Mobile. Ik heb een abonnement afgesloten met een Samsung Galaxy Z Flip 3 erbij. Ik heb T-Mobile Thuis wat voor nog extra voordeel zorgt. Dubbel voordeel dus. Hierdoor krijg ik korting op mijn maandbedrag, maar ook extra internet data. Om het maandbedrag nog wat te verlagen heb ik gekozen om een eenmalig bedrag van € 300 te betalen. Ik ben heel blij met deze superdeal, want ik was al een tijdje opzoek naar de Samsung Galaxy Z Flip 3. Aan de ene kant had ik het toestel ook wel los willen kopen met een Sim Only abonnement erbij, maar ik vind het wel een groot bedrag om in één keer af te betalen. Telefoons zijn de laatste jaren echt duur geworden. Tuurlijk gebruik je een telefoon elke dag, dus het mag wat kosten, maar het blijft een hoop geld. Daarom was ik ook zo blij met deze superdeal van T-Mobile. Dan heb ik toch die mooie telefoon voor een redelijk goedkoop abonnement. Ik ben er blij mee.

    Maud 9 okt 2021

  • B

    Unlimited data voor een lage prijs

    Al jaren trouw gebruiker van T-Mobile. Bij T-Mobile mag je altijd een mooie telefoon uitkiezen bij je abonnement. Ook is T-Mobile vaak de goedkoopste als je bijvoorbeeld kiest voor unlimited data. Vroeger waren er nog wel eens wat klachten over het T-Mobile netwerk en die problemen kan ik zeker beamen, maar dat is in de afgelopen jaren zoveel beter geworden. Ik heb een 5G telefoon en dan krijg je ook toegang tot het 5G-netwerk. Hierdoor is je internet nog een stuk sneller dan bij 4G. Ik heb alleen nog niet overal 5G ontvangst, maar dat geeft niet want dan schakelt je telefoon automatisch over naar 4G en dat is ook prima. Als je al klant bent bij T-Mobile, omdat je bijvoorbeeld T-Mobile Thuis hebt, krijg je klantvoordeel. Dit is een paar euro korting op je abonnement en ook wat extra data als je geen unlimited hebt. Unlimited is bij T-Mobile zo goedkoop dat ik het mij niet kan voorstellen dat mensen T-Mobile kiezen, zonder unlimited data te nemen. Dat is voor mij toch wel de Unique Selling Point van T-Mobile. Lekker YouTube kijken in de trein, zonder je zorgen te maken dat je data opraakt. Heerlijk vind ik dat.

    Bert 8 okt 2021

  • L

    Gratis Samsung Galaxy S21

    Bij mijn T-Mobile abonnement heb ik een Samsung Galaxy S21 genomen. Voor de telefoon heb ik niks hoeven te betalen. De kosten van de telefoon betaal ik gewoon in mijn maandelijkse abonnementskosten terug. Omdat het maandbedrag al wat hoger is vanwege het gratis toestel, heb ik gekozen voor goedkope opties. Iets minder data dan wat ik normaal had gekozen, anders wordt het maandbedrag wel erg hoog. Per maand betaal ik € 26 voor het toestel. Als ik het toestel in één keer moest afbetalen, was mij dat niet gelukt. Dat geld heb ik nu niet ter beschikking, dus het kwam heel mooi uit dat ik het in mijn abonnement gewoon kan betalen. Verder heb ik 8 GB data en 120 belminuten. Al met al zijn mijn maandelijkse kosten nog ruim onder de € 50 en dat vind ik best netjes voor een abonnement met zo'n duur toestel erbij. Ik kan het anderen ook zeker aanraden. Je hebt toch het mooiste toestel, alleen je betaald een paar tientjes extra per maand. Dat is zeker te overzien. Mijn abonnement duurt 2 jaar, maar ik doe zeker 5 jaar met zo'n nieuwe telefoon als er niks mee gebeurd. Het is dus een hele goede deal voor mij. Ik ben doorgaans heel zuinig op mijn spullen en doe vrij lang met telefoons. Ik download ook relatief weinig apps, dus de telefoon blijft altijd lekker schoon en snel. T-Mobile is verder harstikke goed. Overal goed bereik en lekker snel internet. Daarom durfde ik ook wel een 2-jarig abonnement te nemen. Ik zag dat bestaande klanten van T-Mobile nog extra korting kunnen krijgen op hun abonnement. Daar wordt het wel heel aantrekkelijk van. Ik ben heel tevreden over T-Mobile, echt helemaal niks op aan te merken. Een vriend van mij heb ik ook al aangeraden om T-Mobile te nemen, omdat hij ook geen geld heeft om zo'n duur toestel in één keer af te betalen. T-Mobile is harstikke goed, dus daar val je geen buil aan.

    Lucas 7 okt 2021

  • M

    T-Mobile Sim Only abonnementen goede prijs

    T-Mobile is naast Vodafone en KPN de enige telecomprovider die haar zendmasten in eigen beheer heeft. Gebruik het al jaren, waarbij sinds kort ook met een gecombineerd T-Mobile thuis abonnement.
    Waar ik en mijn man altijd een abonnement met toestel namen, doen we tegenwoordig een Sim Only abonnement waarbij we op marktplaats een telefoon kopen. Zo kan je veel op je vaste lasten besparen. De telefoons van tegenwoordig gaan zo lang mee dat dit zeker aan te raden is. Mijn man werkt in de IT wereld dus weet zulke dingetjes precies.
    Een Sim Only van T-Mobile kost mij persoonlijk € 13,50 euro per maand. Hiervoor krijg ik 3GB internetdata en onbeperkt bellen. Mijn man heeft gekozen voor het € 17,50 euro pakket waarbij je 10GB internetdata krijgt.
    Naar mijn idee goede prijzen, zeker als je het vergelijkt met KPN of Vodafone.

    Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review. Heb nooit klachten gehad en gebruik het al meer dan 10 jaar. Zelfs nog in het prepaid tijdperk bedenk ik me nu.

    Groetjes

    Mevrouw Wind 5 okt 2021

  • A

    Discriminatie en leugens

    Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de tablet die beloofd was was inderdaad een Samsung.

    Drie weken later (de tijd om de contract te annuleren ging drie weken verder, tuurlijk) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat, in plaats van de Samsung, ik zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.

    Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing...) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens in zijn systeem want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al...

    Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk want ik heb een contract via telefoon getekend met permanentie...

    En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want zij hebben tegen mij gelogen.

    Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.

    Ana 7 mei 2021

  • T

    T-Mobile dekkingskaart voor ons het beste

    Voor ons werkt T-Mobile 100% het beste. We wonen namelijk best ver van die zendmasten af, waarbij T-Mobile eigenlijk de enige is die goed bereik geeft in ons huis. Als je nou zelf twijfelt welke provider je het beste kan nemen moet je even zoeken op Google: dekkingskaart T-Mobile, Vodafone en KPN. Dit zijn de drie providers met eigen zendmasten, zo kan je zien voor welke je het beste bereik hebt.

    Dit hoeft niet te betekenen dat deze drie providers je enige optie zijn! Er zijn veel kleinere providers die gebruik maken van die netwerken (deze huren het dan van de drie grote providers), deze bieden vaak dezelfde dienst aan voor goedkopere prijzen. Denk dan aan Simyo, Budget Mobiel, Lebara en ga zo maar door.

    Ps. heel tevreden over T-Mobile als mijn provider voor telefoon. Ondanks dat het een eigen netwerk heeft, is het niet perse zo duur als je zou verwachten. De service is daarbij geweldig.

    Timo 16 jan 2021

  • M

    T-mobile nieuwe iphone

    Ik heb de nieuwe Iphone 12 mini nu via T-mobile en ben er helemaal weg van! Ik heb voor de mint kleurige gekozen, geweldige kleur. Waar ik alleen wel even aan moet wennen is dat je onderin geen knopje meer hebt, maar dat het nu op gezichtsherkenning werkt in plaats van op je vingerafdruk. Dat werkt voor mijn gevoel nog niet altijd helemaal zoals ik zou willen en met mondkapje op werkt het natuurlijk helemaal niet.

    Wat echt super is, is dat je nu 10 GB krijgt en dat je dan maar de prijs voor 5GB hoeft te betalen, dat scheelt echt heel veel geld. Dit kost maar 17,50 per maand en dan heb je ook nog 120 belminuten erbij, kun je onbeperkt sms'en en je hebt in dit geval een contract voor twee jaar bij T-mobile. En als je data op is voor het internet, dan hoef je niet extra bij te betalen, maar wordt je internet alleen iets langzamer dan je gewend was.

    Mabel 5 jan 2021

  • M

    Klantenservice gooit nog steeds de hoorn erop

    Wat een verrassing moet zijn, dat jullie klantenservice niet steeds de hoorn erop gooit, niet luisteren en niets oplossen. Maar helaas meermaals, blijkbaar heel normaal bij jullie klantenservice. Moeilijk? Dan hoorn erop. Dus inmiddels geen verassing meer. En dan als jullie niet aan origineel contract kunnen houden, want unlimited van Tele2 nu door jullie niet te gebruiken als unlimited door waardeloze regels en app. En dan mijn lieve ouders, leven minima, laten opdraaien voor afkoopsom om te ontbinden, terwijl half jaar geleden tele2 het contract van mij en mijn man kosteloos heeft ontbonden doordat zij wél, die medewerker toegaf niet meer de dienstverlening waarvoor contract aangegaan. Mooie geluidsopname van, misschien een mooi bandje voor Tros Radar, rechtsbijstand, oplichters..... Zal eens bedenken welke stappen, ondanks mn moeder nu maar akkoord is gegaan met ontbinden en boete, maar hoe verder? Dat kon meneer niet meer uitleggen want telefoon erop gooien zonder goedendag vond hij een passendere wijze om afscheid te nemen. Hufters. Want mn ouders sinds 14 december al bezig en vele medewerkers gesproken en vele afspraken niet nagekomen, zoals terugbellen, en dreigen opgooien, verschillende informatie, zoals de één die beweerd maar werkt al 2 maanden, ook opname van, en ander die zegt dat het half januari weer goed gaat werken.

    maikel 27 dec 2020

  • M

    Iphone besteld

    Vanmorgen zou tussen 09:50 en 11:50 mijn nieuwe iPhone bezorgd worden. Helaas had ik net de pech dat mijn bezorger een dombo is want hij kon ons adres niet vinden (nog nooit eerder gebeurd) Hij is dus maar weer weggegaan. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld die zeer slecht bereikbaar zijn. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg was de bezorger inmiddels al zover bij ons vandaan dat hij niet meer terug kon komen. De t-mobile medewerker heeft AMP 4 keer geprobeerd te bellen maar zei kreeg ze ook niet te pakken. Ze adviseerde mij om het te blijven proberen en te vragen of ik dan naar die bezorger zelf kan gaan (daar was ik zelf toe bereid) Dit vond die bezorger geen fijn idee, alsof ik hem in elkaar zou gaan slaan. Nu moet ik weer een dag vrij nemen en hopen dat die bezorger het de volgende keer wel kan vinden, anders zit ik weer de hele dag voor niks thuis.

    Manuel 27 nov 2020

  • R

    T-Mobile provider

    Ik hoor altijd zo veel slechte, negatieve berichten over T-Mobile en dan met name dat het bereik hiervan slecht zou zijn en dergelijke. Ook vinden veel het te duur. Ik verbaas me hier wel over want ik zit ook echt al jaaaaaren bij T-Mobile en ik heb hier nog nooit een slechte ervaring mee gehad en heb hier dus ook geen klachten over. Ik heb juist hele goede ervaringen met deze provider, dus dit wil ik dan ook ten volke benadrukken. Daarbij is deze ook niet duur, in tegenstelling tot veel andere providers waarvan je dit zeer zeker niet kunt zeggen.

    Roy 13 nov 2020

  • A

    Nooit met deze vreselijke provider in zee gaan

    Nooit met deze vreselijke provider in zee gaan. Ik ben vanwege zeer slechte service 5 maanden geleden overgestapt naar een andere provider Genaamd Budget Mobiel.. ben hier zeer tevreden over... Ik heb alle spullen teruggestuurd en heb daar bewijzen van. Nog streeft probeert T-Mobile geld te incasseren van mijn rekening. Daar heeft niemand inzicht en overzicht. Hun governance is zeer slecht. Wil je ellende ga dan in zee met deze superslecht organisatie. Wil je kwaliteit en een wel betrouwbare provider, ga dan nooit in zee met dit dieptriest bedrijf. T-Mobile is schandelijk slecht 👎

    Anni 1 nov 2020

    • P

      Ik ben 2 weken op vakantie geweest,in een zone 2 gebied( ook al zoiets, Turkije valt bij andere aanbieders gewoon binnen Europa), roaming uit en alleen ter plaatse wifi gebruikt...zijn ineens 1000 mb op...In een maand dat ik niet op vakantie ben, gebruik ik deze niet eens...Een verbruiksoverzicht kunnen ze niet geven....
      Ja, ik mag tegen extra kosten mijn mb's aanvullen...wat n boevenpraktijken

      Patricia 9 aug 2021

    • L

      Hoi, bij ons zou er vandaag een monteur langskomen. Na zelf gebeld te hebben met tmobile krijg ik te horen dat de monteur ziek is. Ik vind het ronduit SLECHT dat we hierover niet geïnformeerd zijn en dus een hele ochtend kwijt zijn door het wachten. Ik word maandag pas gebeld en dan wordt er gekeken wanneer er iemand langs kan komen. Ik heb nu al drie weken bijna geen internet en televisie, terwijl ik hier voor betaal. Ik werk thuis! Vanwege corona dus heb gewoon internet nodig!!!!

      lisa 5 okt 2021

  • K

    Lekker weg blijven

    Lekker weg blijven.. iig totdat ze het nieuwe systeem gelanceerd hebben.. afgelopen maand terug gegaan naar ziggo toen ze niet meer konden leveren wat ze beloofd hadden en, ze niet aan konden geven wanneer het nieuwe systeem online ging..
    We konden wel een 2de hands kastje krijgen zonder opnemen.. anders hadden we pech..
    Mix dat met onstabiel internet en een ruk interface op de tv units.. niet fatsoenlijk op.kunnen nemen..niet fatsoenlijk terug kunnen kijken...neere laat maar.🤦‍♂️.
    Ik betaal.die 4 euro meer wel. Beeld is weer strak.. fatsoenlijk terugkijken en opnemen..
    Lekker je telefoon bij t mobile houden.. en met je tv en internet er heeeeeel ver vanaf blijven

    Karim 15 sep 2020

  • H

    Niets om blij mee te zijn

    Niets om blij mee te zijn. T-Mobile legt klanten beperkingen op. Ik ben een van de ontevreden klanten. Ik heb een abonnement gekocht, met onbeperkt internet. Alles is prachtig gelukt. Een paar maanden geleden stopte het internet met werken. Ik heb de klantenservice gebeld. Het bleek dat er niemand was behalve de machine. Later, na de mening van andere klanten, kwam ik erachter wat er aan de hand was. T-Mobile heeft een dagelijkse limiet van 5 GB per dag ingevoerd. Het effect is dat om 8 uur 's ochtends de limiet op is. Wat gebeurt er nu. Je hebt helemaal geen internet of het is erg traag. Niets kan gedaan worden. Bovendien is het een bedrijfstelefoon. Ik hoef de gevolgen van dergelijke sabotage niet uit te leggen. Ik ben ingeschreven. Ik weet dat iemand een collectieve rechtszaak moet organiseren om tegen hen te winnen. Verwijder alle negatieve opmerkingen. Naar mijn mening zijn ze het vertrouwen niet langer waard.

    Harm-jan 10 sep 2020

  • R

    ongelikte beren

    TOTAAL WAARDELOOS. Juist dit is de juiste benaming die ik toe ken aan T MOBILE. Op alle gebied falen ze. Onbegrip Onkunde ,
    absoluut geen kennis van zaken. Reeds 11 mnd in ellende door die DUITSE TELECOM.
    Niets maar dan ook niets werkt naar behoren. Je mag ook niet teveel klagen
    want anders heb ik dadelijk ook geen gas licht en water meer. Prettige wedstrijd!

    roon 15 aug 2020

  • A

    Arrogant

    Ik heb mijn contract online opgezegd. In de mail staat dat je binnen 5 dagen per mail antwoord krijgt. Dit is niet gebeurd. Ik heb hier nog achteraan gebeld, heb te horen gekregen, geen probleem mevrouw, her staat in het systeem! Heb gevraagd om toch de mail te versturen (voor het geval dat 😉) uiteraard nooit ontvangen. Dus er toch maar vanuit gegaan dat het geregeld was. TOT MIJN GROTE VERBAZING.... TADA. is er gewoon geld afgeschreven met.... Let op! Aansluitkosten 🤔 ik heb vandaag gebeld en wat denk je... Mevrouw hier staat niets van in het systeem. Er is niets ontvangen 😡 mevrouw was erg arrogant en kwam niet met een oplossing. Ik kon een klacht indienen 🙏. Bij deze T-Mobile ik heb een klacht en wil van jullie af!

    Agnes 27 jul 2020

    • H

      Mobiele telefonie abonnement afgesloten en sinds aanvang van het contract zeer slechte verbinding. Aan het toestel kan het overigens niet liggen want bij Tele2 had ik goede internetvebinding (4G-waardig). Er is toen een onderzoek door KPN gestart naar de problemen, maar dt heeft 2x zo lang (4 weken, i.p.v. 2) geduurd. De uitkomst van het onderzoek is dat de oorzaak van het probleem onduidelijk is en ze geen oplossing willen bieden. Er werd letterlijk gezegd dat ik het zelf moet uitzoeken. Walgelijke service dus. Als je twijfelt, niet doen!

      Hans 5 okt 2021

  • M

    geen fatsoen om terug te bellen

    Zeer slechte communicatie en service van T-mobile
    We zijn een x aantal jaren tevreden klanten geweest bij T-mobile. Tot enkele maanden geleden dat we T-mobile een keertje echt nodig hadden. We hadden allebei op het zelfde moment zeer slechte ontvangst bij bellen en gebeld worden. Zeer vaak kritiek geuit en gebeld. Maar geen gehoor aan gegeven en ook niet het fatsoen gehad om terug te bellen wat zeker3 a 4 keer is toegezegd. Wel het onfatsoen om zomaar de verbinding te verbreken van T-mobilee toen ik hen belde met de vaste aansluiting. Echt zeer slecht T-mobile. Maar we hebben nu al allebei overstap aangevraagd naar KPN en hopen dat we daar wel serieus genomen worden als klant BIJ kpn. Dus mensen gewaarschuwd. Ik zal over een paar dagen als mijn overstap is goedgekeurd naar KPNe ook nog een stukje plaatsen om mensen te waarschuwen voor de slechte service. Wij hebben nu al maanden onkosten met de vaste telefoon en dat gaat nog zeker 4 maanden duren voordat de overstap is naar Kpn en het had misschien opgelost kunnen worden als T-mobile het fatsoen had gehad om terug te bellen. Groetjes Monique

    Monique 19 jul 2020

  • A

    Beetje service van T-mobile was wel prettig gewee

    ik heb maximum ingesteld ter hoogte van abbo omdat mijn zoon anders over zijn bundel heen gaat. Wat T-mobile er niet bij vertelt is dat door een maand geen abbokosten het maximum van die maand verschuift. Het bedrag wat je gratis hebt gekregen kon mijn zoon nu extra gebruiken zonder dat wij dat door hadden. Gevolg deze maand dubbele kosten. Dus het gratis abbo nu weer zelf betaald. Wanneer je klantenservice belt van T-mobile zeggen ze niets te kunnen doen, eigen schuld want er is buiten bundel verbruikt. Beetje service van T-mobile was wel prettig geweest na net weer verlengd te hebben voor twee jaar.

    Amanda 17 jul 2020

  • E

    Van het kastje naar de muur

    Ik wilde een mobiele telefoon abonnement afsluiten bij T-Mobile, dit gedaan en afspraak gemaakt en 23-4 zou de koerier het contract en telefoon komen brengen. Had een afspraak tussen 8-14.. Deze tijd is niemand geweest.. T-Mobile gebeld en zeiden u moet geduld hebben. Pas na een uur zei een medewerker.. u staat einde van de dag ingepland. Om 18:00 belde de koerier dat hij erover 30 min zou zijn. Na 30 min kreeg ik een sms van T-Mobile dat afleveren niet gelukt was en ik een nieuwe afspraak moest maken. Eerst volgende moment.. 4 dagen later. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb alles geannuleerd bij T-Mobile maar op mijn klachtenbrief wordt niet gereageerd. Ik heb mijn werk moeten afzeggen dus ben inkomsten mis gelopen. Ik zou niet overstappen naar T-Mobile.

    Ellen 14 jul 2020