• Sharon
    Ziggo.nl review frustrerend 1 reactie

    Ziggo, je zou denken dat ik superblij zou zijn dat we eindelijk een SMS bericht ontvangen dat onze internetaansluiting actief is. Heeft maar 7 weken geduurd.
    Niets is minder waar. Lieve Ziggo, onze internetaansluiting is nog niet actief. Vanochtend nog een medewerker gesproken ( ik denk inmiddels medewerker nummer 20). Deze aardige heer wist te vertellen dat volgende week maandag een patch in de centrale wordt geplaatst. Heel raar, want Ziggo, netwerken heeft ons vorige week bevestigd dat zij dit al gedaan hebben. Het enige wat wij nog nodig hebben is een NTU kastje in de meterkast, die kan worden aangesloten op
    Oké, ik zal niet alleen negatieve ervaringen opschrijven. Wij hebben een hele aardige heer van het escalatieteam gesproken (want als je dreigt de opdracht te annuleren, wordt je gelijk teruggebeld), hij heeft binnen een dag voor een noodoplossing gezorgd. Een digitenne kastje, zodat we toch tv kunnen kijken. En een 4g Wi-Fi module, zodat we toch kunnen internetten. Wat best handig is als je wegens Corona thuis moet werken.
    Lieve Ziggo,, ik had jullie altijd heel hoog zitten, . Maar ik ben op dit moment echt diep teleurgesteld. Ik zou graag deze week nog mijn aansluiting willen hebben. Ik heb nu 2 weekenden formule 1, via de iPad moeten kijken ( ja ik ben fan en heb zo uitgekeken naar de uitgestelde start van het seizoen), met happerend beeld, stilstaand beeld..ik heb gehuild...
    Vandaag weer maar weer eens gebeld. 50 minuten aan de telefoon gezeten, 4x doorverbonden. En wat denk je monteur was nog niet ingepland. 1e mogelijkheid 22 aug Echt belachelijk dat dit zo lang moet duren. Dat dit niet geescaleerd kan worden.
    Gaan jullie zo om met nieuwe klanten of willen eigenlijk geen nieuwe klanten en alleen maar reclame maken voor Ziggo,. Hoe fijn het is om op afstand te werken in deze rare tijden.. Nou voorlopig gaat mijn databundel op van het creëren van we hotspot om thuis te kunnen werken.
    Belachelijk.. Of dat ik dat al gezegd? 😡🤬
    Help...

    Sharon 11 augustus 2020

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Dennis

      Contact kan je beter via de chat doen is mijn mening.. Doe ik ook wel eens en wordt altijd zeer goed en snel geholpen. Wellicht is dat een optie voor u.
      Aan de telefoon is, zeker een paar jaar geleden, inderdaad een drama.

      Dennis 11 augustus 2020



Gerelateerde blogs

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019