• Medard Winants
    Ziggo zekere zin van misleiding 1 reactie

    Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

    Medard Winants 5 juni 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Dirk Jan

      Bij het afsluiten van een nieuw abonnement zijn mij door de een verkoopmedewerker 3 wifiboosters beloofd.
      Na veel moeite zou het de verkoopmedewerker gelukt zijn om ze te regelen.
      Helaas gaf Ziggo niet thuis en leverden de boosters niet. Na 7 maanden is niet gelukt, terwijl het ze door twee medewerkers van Ziggo toegezegd waren.
      Ziggo neemt klachten niet serieus en ook niet als je al 20 jaar klant bent.
      Beste Ziggo: Zo kan je je klanten ook kwijt raken.

      Dirk Jan 15 juni 2021