• Leferink
    Ziggo zakelijk is oplichting 0 reacties

    Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.

    Leferink 2 augustus 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.