• Dennis
    Ziggo goede service en dienst 7 reacties

    Eerder had ik UPC, trage mediaboxen, relatief traag internet. Toen kocht Ziggo UPC over, hadden we dus ineens Ziggo aangesloten en vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar beter geworden. Snelle televisie mediabox waar je gemakkelijk terug kan kijken, een Wifi Router die door het hele huis bereik geeft. Moest er wel om mailen om nieuwe apparatuur te krijgen, gewoon doen mensen! Ziggo geeft wel gehoor aan zulke aanvragen als je maar een reden geeft. Bij mij werd het simpelweg te traag allemaal, ze konden ook zien dat mijn internet soms weg viel. Zeer goed bedrijf en ben er heel blij mee!

    Dennis 6 februari 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Marcel

      Goh, dan ben jij zeker de enige, terwijl er duizenden en duizenden mensen flink leed en problemen ervaren met hun ouderwetse troep...zeker ook werkzaam voor die nepprovider???

      Marcel 10 februari 2021

    • Dennis

      Nee hoor, net als velen ben ik een tevreden klant. Heb altijd snel internet en tv kijken gaat ook zoals je het mag verwachten. Dat er bij jou wat mis gaat betekent niet dat het bij iedereen zo is.

      Dennis 10 februari 2021

    • Marcel

      Hoef je niet bang voor te zijn, ik heb ECHTE provider, Nederlands allergrootste. Ben gelukkig al 6 jaar bij dat belabberd ziggo weg, nadat ze me na 9 jaar trouwe klant in de kou lieten staan. Bij mijn huidige PROVIDER in 6 jaar tijd maar 3 'storinkjes' gehad, waaronder 1 blikseminslag in centrale wijkkast๐Ÿ˜‰....zij komen WEL gelijk om het op te lossen, en blijven ECHT net zo lang dat het is opgelost. ziggo is, was en blijft bagger. Laten oude mensen nog in de steek, stelletje dieven en leugenaars zijn het. Ooit zal het bekende doek voor hun vallen, met hun ouderwetse shit, verlopen boxen en ouderwetse bekabeling๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.....hier 1 stekkertje in doos en alles werkt perfect......bij ziggo niks anders dan kabels, modems en routers en iedere dag problemen, dus maak de mensen niks wijs. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Marcel 10 februari 2021

    • Dennis

      Het feit dat ze jou oude spullen geven in plaats van het nieuwe (wat echt goed werkt), ligt misschien ook wel aan jou haha. Blij dat je een andere goede provider hebt gevonden.

      Ik mag echter mijn mening geven en ben enkel positief over de diensten van Ziggo. Punt.

      Dennis 10 februari 2021

    • Marcel

      Natuurlijk mag jij dat, je mening geven. Ik mag dat ook en waarschuw mensen voor die oplichters. Zijn al paar keer bij TROS Radar geweest en bij Kassa, kun je nagaan. En nee, ligt niet aan mij haha...nieuwe klanten krijgen nog steeds ouwe shit, mensen klagen steen en been erover. Maar goed, wees maar blij dat jij de uitverkorene bent, en zoals ik al zei, je zult wel van hun 'kundige' helpdesk zijn, zoniet dan weet ik zeker, dat je ook nog ooit keertje aan de beurt bent met hun uitstekende apparatuur uit de begin jaren '80...kijken hoe je dan piept, succes verder en.....sterkte๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‹๐Ÿ™‹

      Marcel 10 februari 2021

    • Dennis

      Ik zeg toch ook dat de apparatuur erg traag was, zeker in de tijd van UPC en dergelijke. Nu hebben ze al enkele jaren gewoon goede hardware. Is gewoon een feit.
      Ben wel benieuwd wat Ziggo jou heeft aan gedaan, dat je zoveel haat hebt. Alleen over trage en uitvallende apparatuur in het verleden? Geloof er niks van. Je zal wel bij een andere provider werken.

      Dennis 10 februari 2021

    • Marcel

      Hahaha, je bent een sjieke jij, en ja, heb heel veel problemen met hun gehad. Maar het regent klachten over hun en ook over hun 'nieuwe' apparatuur, dus dat zegt genoeg๐Ÿ˜‰

      Marcel 10 februari 2021