• GJV
    Wachttijden Ziggo Klantenservice 1 reactie

    Op dit moment zit ik al 1 uur en 56 minuten te wachten op contact met Ziggo.
    "Nog een ogenblik geduld alstublieft", volgens de dame van het bandje.
    Hoezo klantenservice, WAARDELOOS. Daarbij ben ik de laatste weken al tien keer gebeld met uitleg over de uitbreiding van de service van Ziggo, aanleg van glasvezel. Ik ben al zeker 5 jaar aangesloten op glasvezel, tot volle tevredenheid.
    Voor mij NOOIT Ziggo.

    GJV 25 mei 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Waarom niet gewoon contact zoeken via de chat op de website? Dit werkt prima en je hoeft vrijwel nooit te wachten totdat iemand je helpt. Wanneer ik contact zoek met Ziggo om mijn contract te verlengen of als iets niet werkt, reageren ze meteen en komen ze altijd met een goede deal of oplossing.

      Je kan een chat starten als je op Klantenservice klikt, daarna op Contact. Dan naar beneden scrollen en zie je een oranje knop waarop staat Chatgesprek starten. Vaak moet je wat info gegeven als je postcode of je geboortedatum zodat ze weten met wie ze spreken. Persoonlijk vind ik het een ideaal systeem.

      Simar 25 mei 2021