• Robine
    Verschrikkelijke service van Ziggo 4 reacties

    Ineens, uit het niets, viel mijn wifi weg. Geen nieuwe apparaten, helemaal nergens aangekomen. Ik heb het 4 dagen aangekeken (!) en toen toch maar gebeld. De monteur kwam langs, het bleek een verouderde modem te zijn. Deze is vervangen door een nieuwe & "nu moeten alle problemen weer verholpen zijn mevrouwtje!".

    Nou, vergeet het maar. We zijn nu vier weken verder en ik ben inmiddels overgestapt op bekabeld internet want wifi werkt niet meer. Ook nu valt het internet nog steeds om de 15 minuten weg. Het is om helemaal gestoord van te worden. Ik heb de klantenservice de eerste 2 weken elke dag gebeld, maar nee hoor, volgens Ziggo werkt het internet prima en is er niks aan te doen. Deze review plaatsen kostte me ongeveer 45 minuten.

    Daar zit je dan, als zakelijke klant. Werk doen lukt niet meer fatsoenlijk, maar we mogen wel elke maand gewoon de rekening betalen.

    Blijf weg, heel heel ver weg van deze club!

    Robine 28 juni 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • JvdV

      Helemaal mee eens, hier ook af en aan internet zeer frustrerend

      JvdV 11 juli 2021

    • Robine

      Ik ben sinds vrijdag de momenten gaan bijhouden dat het internet wegviel. Je wilt de lijst niet zien (om het half uur lag het internet er meer dan 10 minuten uit).

      Ik ga dit 2 weken monitoren & daarna bij Ziggo neerleggen. Mochten ze het wederom afwimpelen, dan overweeg ik om strafrechtelijke stappen te gaan ondernemen.

      Ik raad je aan hetzelfde te doen.

      Robine 11 juli 2021

    • Leo de Bruin

      Waardeloos bedrijf. Schrijft, nadat ik ben overgestapt naar een andere provider, nog gewoon 1 maand geld af. Na vele telefoontjes mag ik 4 weken wachten voordat ik mijn geld terugkrijg terwijl ze wel zeggen zelf fout te zijn geweest! Wil je de klantenservice bellen. We verbinden u door. Tot 2 keer toe wordt ik gewoon opgehangen. Nooit weer Ziggo!!

      Leo de Bruin 14 juli 2021

    • Pieter

      Na nieuwste update in juli, valt continue de WiFi uit op mijn tv. Alles werkte prima, nu willen ze dat ik met nieuwe kabels ga werken. Dwars door mijn huis heen. Nee het ligt niet aan ziggo. Daarbij meldt het systeem dat WiFi traag werkt omdat ik aan het streamen ben bij woon alleen en heb alleen de tv aan. Hoe raar is dat?

      Pieter 21 juli 2021