• Dennis V.
    Verouderde wantcontactdoos in meterkast 0 reacties

    Ziggo heeft ons goed geholpen toen we zijn verhuisd. In het nieuwe huis had de vorige bewonder namelijk altijd KPN gehad... Er was nooit iets gedaan aan de bekabeling van Ziggo, het wandcontactdoosje in de meterkast zag er zo oud uit dat die elk moment uit elkaar kon vallen. Dit heb ik via de chat van Ziggo aangegeven, dat ik graag wil dat er een Ziggo monteur langs zou komen om alles te verbeteren. Een erg leuke en meedenkende medewerker heeft een half uur met me gechat, vroeg zelfs of ik een foto wilde uploaden van hoe het erbij stond in de meterkast. Hij stelde zelf ook dat een monteur dit het beste kon upgraden anders had ik kans dat het signaal soms zou wegvallen. De monteur in kwestie kwam enkele weken later en heeft de hele oude wandcontactdoos verwijderd en hierna een nieuwe geplaatst. Hij deed ook een connector op de contactdoos zodat je met een data kabel meteen naar je modem kan gaan. Alles werkt perfect, zoals ik altijd al gewend was van Ziggo. Wilde dit toch graag delen. Weet helaas niet meer de naam van degene die me heeft geholpen in de chat, toch wil ik hem vriendelijk bedanken, hetzelfde voor de monteur uiteraard. Hopelijk hebben de reviewlezers iets aan mijn recensie want vaak zie je dat bedrijven groot worden en minder aandacht geven aan de klant. Dit heb ik bij Ziggo gelukkig niet meegemaakt.

    Dennis V. 26 juli 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.